بهترین کافی شاپ های تهران | جایی دنج برای نوشیدن قهوه خوش‌عطر

0

گاهی شاید شما نیز دلتان بخواهد تا کمی از شلوغی اطراف خود دور شوید و در محیطی دنج و آرام، خلوت کنید. حتی گاهی به جای میل‌کردن یک وعده غذای سنگین، شاید دلتان یک میان‌وعده ساده بخواهد. در این مواقع بهترین گزینه برای شما، کافه خواهد بود. در کافه می‌توانید ساعت‌ها وقت بگذرانید، انواع دمنوش و نوشیدنی سفارش دهید و حتی یک میان‌وعده سبک میل کنید. حتی برخی افراد، کافه‌گردی را در لیست جاهای تفریحی تهران قرار می‌دهند؛ چه آن‌هایی که با یک سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما تهران خود را به تهران می‌رسانند، چه آن‌هایی که تهرانی هستند! در تهران هزاران کافه مختلف مشغول به کار هستند. هر یک طراحی داخلی منحصر‌به‌فرد و منویی خاص دارند؛ اما بهترین کافی شاپ های تهران کدام هستند؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین کافی شاپ های تهران را بشناسید.

بهترین کافی شاپ های شمال تهران

  • کافه موگه

تصویری از کافی شاپ موگه تهران

کافه موگه یکی از بهترین کافی شاپ های تهران است که در منطقه فرمانیه قرار دارد. این کافه دارای فضایی نسبتاً کوچک، اما بسیار دنج و صمیمانه است. در این کافه امکان استعمال سیگار و همچنین قلیان وجود دارد. در منوی کافه موگه، انواع غذاهای سبک فرنگی در کنار انواع دمنوش و نوشیدنی‌های خاص و خوش‌عطر آن به چشم می‌خورد. در بخشی از سالن، تلویزیونی بزرگ تعبیه شده است تا حین پخش مسابقات ورزشی، دوستان بتوانند در کنار هم از این تفریح لذت ببرند.

ساعات کاری ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02126125843
آدرسکامرانیه شمالی، فرمانیه، ابتدای خیابان آریا، پلاک۳
رنج قیمتمتوسط
  • کافه لمیز

کافه لمیز تجریش یکی از معروفترین کافه های تهران محسوب می‌شود و قطعاً نام آن را در لیست بهترین کافی شاپ های تهران باید جای داد. این کافه یک برند زنجیره‌ای است و در سراسر تهران چندین و چند شعبه مختلف دارد. با وجود آنکه کیفیت خدمات در تمامی شعب کافه لمیز یکسان است؛ اما امروز قصد داریم تا کافه لمیز تجریش را به شما معرفی کنیم.

این شعبه، معروف‌ترین شعبه لمیز محسوب می‌شود و فضایی بسیار دلنشین و زیبا دارد. نکته منحصر‌به‌فرد کافه لمیز این است که شما می‌توانید قهوه خوش‌عطر خود را در فضای باز رو‌به‌روی کافه نوش جان کنید و این لذت نوشیدن چنین دمنوش خوشمزه‌ای را چند برابر می‌کند. جالب است بدانید که در منوی این کافه خبری از هیچگونه غذای فرنگی یا سنتی نیست و حتی استعمال دخانیات نیز ممنوع است. از این رو کافه لمیز را باید یک کافه خانوادگی دانست.

ساعات کاری۷ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122708061
آدرسمیدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی (سعد آباد)، پلاک ۶
رنج قیمتمتوسط
  • کافه ویکولو

تصویری از کافه ویکولو تهران

اگر اهل کافه‌گردی باشید، قطعاً می‌دانید که یکی از مهم‌ترین عوامل انتخاب یک کافه به‌عنوان بهترین کافی شاپ های تهران، فضاسازی آن کافه است. کافه ویکولو را بی‌شک از نظر فضاسازی باید جزء دنج ترین کافه های تهران دانست. فضای داخلی این کافه محشر است و شما را به یاد خیابان‌های میلان ایتالیا می‌اندازد. فضای داخلی این کافه بر اساس سبک کلاسیک اروپایی و به رنگ سفید طراحی شده است. کافه ویکولو علاوه بر منوی کافه، منوی غذاهای ایتالیایی بسیار خاصی را ارائه می‌دهد که از بهترین مواد اولیه و به دست سرآشپزی ماهر تهیه می‌شود. این کافه در آخرین طبقه برج الهیه واقع شده است و به همین خاطر می‌توانید در عین نوشیدن دمنوش خوش‌عطر خود، از مناظر شهر تهران نیز لذت ببرید.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02126205966
آدرسالهیه، آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، پلاک ۴
رنج قیمتخیلی گران
  • کافه درسا

کافه درسا یکی از بهترین کافه های شمال تهران است که فضایی باز بسیار دلنشین و باصفایی دارد. این کافه در فضایی بسیار دوست‌داشتنی قرار گرفته است و در طراحی دکوراسیون داخلی آن، از گل و گیاه استفاده کرده‌اند تا حس شادابی به مشتریان منتقل شود. اگر قصد استعمال دخانیات دارید، باید بدانید که استعمال دخانیات در این کافه بلامانع است. در منوی کافه درسا، انواع نوشیدنی، انواع دمنوش، انواع غذاهای فرنگی و همچنین انواع شیرینی و دسر تازه و خوشمزه نیز به چشم می‌خورد. مزیت اصلی کافه درسا وجود پارکینگ اختصاصی است تا دیگر نگران جریمه‌شدن و یافتن جای پارک خودرو نباشید.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02126643600
آدرسخیابان شریعتی، نرسیده به دوراهی دولت، بالاتر از تقاطع یخچال، خانه درسا، طبقه سوم
رنج قیمتخیلی گران
  • کافه لئون

کافه لئون یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های تهران است که دکوراسیونی خیره‌کننده دارد. این کافه هم‌زمان دو فضای باز و سالنی دارد. فضای سالنی آن به‌شکلی حیرت‌آور، زیبا طراحی شده است و با دیدن آن احساس می‌کنید که در یک خانه گرم، صمیمی و البته لوکس و زیبا حضور دارید. در این کافه از مبلمان‌های راحتی، میزهای چوبی و صندلی‌های سلطنتی استفاده شده است که همگی طراحی زیبایی دارند. بخش فضای باز کافه لئون، بخش پرطرفدار آن است و بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند که در آلاچیق‌های چوبی فضای باز این کافه حضور داشته باشند. اگر قصد استعمال دخانیات دارید، باید بدانید که فقط در بخش فضای باز امکان این کار وجود دارد.

تصویری از فست فود کافه رستوران تهران

ساعات کاری۷ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02188614999
آدرسبزرگراه کردستان، مجتمع ASP، واحد ۱۹
رنج قیمتخیلی گران
  • کافه لوکال

کافه لوکال یکی از لوکس ترین کافه های تهران محسوب می‌شود که در منطقه بام پایتخت واقع شده است. کافه لوکال فضاسازی بی‌نظیری دارد و شما را به یاد کافه‌های لوکس پاریس می‌اندازد. اگر به‌دنبال یک کافه بسیار لوکس برای قرارهای خانوادگی یا کاری مهم هستید، کافه لوکال برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. این کافه فضایی کوچک و کاملاً دنج دارد و به همین خاطر معمولاً در اکثر اوقات خبری از سروصدای زیاد در آن نیست. تقریباً اکثر مشتریان این کافه، مشتریان ثابت هستند که برای پاتوق تنهایی و خلوت خود، لوکال را انتخاب می‌کنند. اگر به کافه لوکال رفتید، حتماً کوکتل‌های میوه آن را امتحان کنید.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122407005
آدرستهران، ولنجک، کوچه هفتم، کافه لوکال
رنج قیمتگران
  • کافه روبرتو

تصویری از کافه روبرتو تهران

کافه روبرتو یکی از معروف‌ترین کافی ‌شاپ‌ های تهران به شمار می‌آید که در محدود پاسداران واقع شده است. این کافه دکوراسیونی کاملاً مدرن و زیبا دارد و از حضور در آن لذت خواهید برد. کافه روبرتو یک کافه خانوادگی محسوب می‌شود و با وجود آنکه فضایی نسبتاً بزرگ دارد، برای رفاه حال مشتریان و حفظ سلامت آن‌ها، اجازه استعمال دخانیات را به مشتریان خود نمی‌دهد. در منوی کافه روبرتو انواع غذاهای فرنگی به چشم می‌خورد که بسیار عالی تهیه می‌شوند. علاوه بر غذاهای سبک و خوشمزه، می‌توانید انواع شیرینی، دسر و میان‌وعده تازه و بی‌نظیر را در این کافه سفارش دهید تا همراه با دمنوشی عالی و خوش‌عطر نوش جان کنید.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02126701830
آدرسپاسداران، بوستان دوم، پلاک ۴
رنج قیمتگران
  • کافه دارچین

تصویری از کافه دارچین تهران

زمانی که کلمه دارچین به گوشمان می‌خورد، حس گرمی در وجودمان می‌پیچد. کافه دارچین جزء بهترین کافی شاپ های تهران است که فضایی بسیار دنج، گرم و دوست‌داشتنی دارد. فضای داخلی کافه دارچین نسبتاً کوچک است و همین مسئله باعث شده جوی کاملاً صمیمی داشته باشد. اکثر مشتریان این کافه، مشتریان قدیمی و ثابت هستند که به این کافه را به‌اصطلاح پاتوق کرده‌اند. جالب است بدانید که در منوی این کافه، انواع غذاهای مامان‌پز و خوشمزه مثل کتلت و شامی می‌توانید سفارش دهید که بسیار لذیذ و خوش‌طعم هستند.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس02122823595
آدرسفرمانیه، عسگریان، تنگستان یکم، مرکز خرید فرمان، پلاک ۱۰
رنج قیمتنسبتاً گران
  • کافه رسپینا فشم

در انتهای لیست بهترین کافی شاپ های تهران در محدوده شمال شهر، قصد داریم کمی به ‌سمت حومه شهر برویم و کافه رسپینا فشم را به شما معرفی کنیم. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های تهران محسوب می‌شود که فضایی بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. رسپینا فضایی سرپوشیده و روباز دارد و این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از میزهایی که در فضای باز قرار داده شده‌اند، از هوای خوش و کوهستانی فشم لذت ببرید. در منوی کافه رسپینا انواع نوشیدنی سرد و گرم و همچنین غذاهای فرنگی و فست‌فود به چشم می‌خورد. پس اگر به‌دنبال کافه دنج در فشم بودید، حتماً سری به رسپینا بزنید.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02126503838
آدرسفشم، بلوار امام خمینی، قبل از میدان اصلی فشم، سمت چپ
رنج قیمتگران

بهترین کافی شاپ های غرب تهران

  • کافه تهران بین

تهران بین یکی از بهترین کافه رستوران‌های تهران است که در محدوده سعادت‌آباد قرار دارد. شما می‌توانید با مراجعه به تهران بین، از منوی کافه یا از منوی رستوران سفارش دهید و هیچ محدودیتی در انتخاب وجود ندارد. نکته‌ای که درباره تهران بین باید اشاره کنیم، موقعیت قرارگیری آن است. تهران بین در طبقه نهم برج عرفان سعادت‌آباد واقع شده است و به همین خاطر چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد. فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و لوکس طراحی شده است و بسیاری از مشتریان، آن را برای قرارهای مهم کاری یا مناسبت‌های خاص انتخاب می‌کنند. فراموش نکنید که تهران بین علاوه بر کافه‌ای عالی، یکی از بهترین رستوران های تهران نیز محسوب می‌شود.

ساعات کاری
10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122131981
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
اینستاگرامtehranbeen_restaurant@
آدرس سایتtehranbeen.com
  • کافه وی آی پی

تصویری از رستوران VIP تهران

کافه وی آی پی یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های شکم‌گردی در محدوده غرب تهران محسوب می‌شود. در این مجموعه یک قنادی بسیار بزرگ و لوکس، رستورانی عالی و کافه‌ای زیبا به چشم می‌خورد. کافه وی آی پی یکی از کافه های لوکس تهران محسوب می‌شود که در خیابان ایران زمین واقع شده است. دکوراسیون داخلی این کافی‌شاپ بسیار زیبا طراحی شده است و همه نمادهای داخل آن، ماهیت لوکس دارند. در این کافه شما می‌توانید از منویی کاملاً متنوع شامل انواع نوشیدنی، دمنوش، شیرینی، دسر و همچنین غذاهای فرنگی سفارش دهید و همین مسئله کافه وی آی پی را به یک کافه خاص تبدیل می‌کند.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۱ شب
شماره تماس02188563962
آدرسشهرک غرب، خیابان ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم مجتمع وی آی پی
رنج قیمتخیلی گران
  • کافه گدار

کافه گدار یکی از زیباترین کافه های تهران برای قرار عاشقانه است که پاتوقی دنج و عالی برای ساکنان شهرک اکباتان محسوب می‌شود. این کافه دارای فضایی باز، اما مسقف است که در آن میز و صندلی‌های چوبی تعبیه کرده‌اند. در فضای باز امکان استعمال دخانیات وجود دارد. اگر رابطه خوشی با بوی سیگار و دود ندارید، بهتر است در فضای سرپوشیده کافه یک میز انتخاب کنید. در این کافه منویی کامل شامل انواع دمنوش، نوشیدنی، کیک، شیرینی، دسر و غذاهای فرنگی و سبک سرو می‌شود.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02144694394
آدرسشهرک اکباتان ، فاز ٢ ، بین بلوک ١۵ و ١۶ ، بازارچه کوثر ، پلاک ١٨
رنج قیمتمتوسط
  • کافه ویکولو

تصویری از کافه ویکولو تهران

ایجاد دریاچه مصنوعی چیتگر یا همان خلیج‌فارس، باعث به‌‌وجود‌آمدن مشاغل بسیاری در اطراف این مجموعه شده است. کافه ویکولو یکی از همین مشاغل محسوب می‌شود که از قرار معلوم، جزء بهترین کافی شاپ های تهران نیز به‌حساب می‌آید. این کافه هم‌زمان دارای فضای باز و سرپوشیده است و در فضای باز می‌توانید از چشم‌انداز دریاچه چیتگر لذت ببرید.

فضای داخلی ویکولو شبیه به خیابان‌های ایتالیا طراحی شده است و ظاهری بسیار ناب و خاص دارد. در منوی این کافه می‌توانید انواع دمنوش، نوشیدنی، کیک، شیرینی، دسر و غذاهای فرنگی را سفارش دهید که همگی از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. در نظر داشته باشید که فقط در بخش فضای باز امکان استعمال دخانیات وجود دارد.

نمایی غذای رستوران ویکولو تهران

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02140447261
آدرسبزرگراه همت غرب ، دریاچه چیتگر ، مجتمع بام لند ، بلوک A
رنج قیمتخیلی لوکس و گران
  • کافه زندگی زیبا

تصویری از کافه زندگی زیبا تهران

کافه زندگی زیبا را باید یک کافه دنج شهرک غرب دانست. زندگی زیبا یکی از عاشقانه‌ترین کافه های تهران است که ظاهری بسیار زیبا دارد. کافه زندگی زیبا بر خلاف کافه‌های دیگر، اصلاً در گوشه‌ای از یک مجتمع تجاری و یا حیاط یک ساختمان قدیمی واقع نشده است؛ بلکه زندگی زیبا، ساختمانی دو‌طبقه و مستقل دارد که در محدوده شهرک غرب، همانند الماس می‌درخشد. طراحی داخلی این کافه بسیار لوکس، زیبا و سلطنتی است. در طبقه دوم می‌توانید از پنجره‌های قدمی، شاهد چشم‌اندازی خیره‌کننده باشید. این کافه برای مناسبت‌های بسیار مهم همانند سالگرد ازدواج، گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

تصویری از دسر کافه زندگی زیبا تهران

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188585100
آدرسشهرک غرب، ایران زمین، خیابان مهستان، نبش کوچه دوم
رنج قیمتلوکس و خیلی گران
  • کافه دوکاتی

تصویری از داخل کافه دوکاتی تهران

کافه دوکاتی یکی از چندین کافه و رستوران متعددی است که در محدوده بام‌لند قرار دارند. اگر به دنیای موتورسیکلت علاقه‌مند باشید، قطعاً می‌دانید که دوکاتی نام یک برند موتورسازی ایتالیایی بسیار معروف است. در طراحی این رستوران از نمادهای مرتبط با موتورسواری به‌خوبی استفاده شده است. در اینجا می‌توانید شاهد یک موتور کلاسیک باشید که متعلق به سال 1954 میلادی است. در بخش میانی سالن اصلی این کافه، خط ممتد زرد رنگ بزرگراه‌ها به چشم می‌خورد و طراحی آن بر اساس کافه‌های بین‌راهی آمریکایی انجام شده است.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02140447150
آدرساتوبان همت، ضلع شرقی دریاچه چیتگر، مجتمع بام لند
رنج قیمتخیلی لوکس و گران
  • کافه لانژ

کافه لانژ در محدوده عظیمیه کرج واقع شده است و یکی از زیباترین و بهترین کافی شاپ های تهران محسوب می‌شود. این کافه در باغی بسیار باصفا و دوست‌داشتنی قرار دارد. در بخش‌های مختلف این باغ، آلاچیق‌های چوبی و ساده تعبیه شده است تا مشتریان بتوانند حداکثر بهره را از این طبیعت زیبا و چشم‌نواز را ببرند. کافه لانژ از نظر فضاسازی، یکی از بهترین کافه های تهران به حساب می‌آید و البته کیفیت غذاها و خدمات‌دهی بسیار مناسبی نیز دارد. در این کافه امکان برگزاری انواع مراسم، استعمال دخانیات و سرو قلیان نیز وجود دارد.

تصویری از کافه لانژ تهران

ساعت کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02132549212
آدرسعظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین
رنج قیمتگران
  • کافه ژوان سعادت‌آباد

اگر اهل کافه‌گردی در پایتخت باشید، حتماً نام کافه ژوان به گوش شما خورده است. کافه ژوان دو شعبه مختلف در جردن و سعادت‌آباد دارد. در این بخش قصد داریم تا شعبه سعادت‌آباد را به شما عزیزان معرفی کنیم. این کافه یکی از بهترین کافی شاپ های تهران محسوب می‌شود که محیطی کاملاً خانوادگی دارد. در این کافه با وجود فضایی باز و زیبا، امکان استعمال دخانیات و حتی سرو قلیان وجود ندارد. در منوی ژوان، انواع دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، دسر، شیرینی، اسنک و غذاهای فرنگی را می‌توانید سفارش دهید. در ضمن این کافه دارای فضای مخصوص پارک خودرو است و لازم نیست که نگران یافتن جای پارک برای وسیله نقلیه خود باشید.

ساعات کاری۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02186128640
آدرسسعادت‌آباد، ابتدای بلوار دریا، نرسیده به صراف‌های جنوبی، پلاک۷۵
رنج قیمتگران
  • کافه کاوالی

کافه رستوران کاوالی یکی از لوکس‌ترین کافه های تهران به شمار می‌آید که در محدوده سعادت‌آباد واقع شده است. این کافه رستوران مجموعاً دو طبقه دارد و با مساحتی حدود 400 متر‌مربع، فضایی عالی و دل‌باز را تعبیه کرده است. دکوراسیون و تمامی نمادهای به‌کار‌رفته در این رستوران، همگی لوکس و لاکچری هستند. وجود امکاناتی همچون پارکینگ، کارکنان دوره‌دیده، فضایی گرم و لوکس، ظروف کاملاً لوکس، میز و صندلی‌های سلطنتی و موسیقی زنده، این کافه را تبدیل به یکی از بهترین کافی شاپ ها و کافه رستوران های تهران می‌کند.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02122114976
آدرسسعادت آباد، یادگار امام جنوب، فرحزاد شمالی، پلاک۲۵
رنج قیمتخیلی گران

بهترین کافی شاپ های شرق تهران

  • کافه شومینه

کافه شومینه یکی از کافه‌های دنج و نسبتاً کوچکی است که پاتوقی عالی برای ساکنان شرق محسوب می‌شود. این کافه در بخش تجاری شهرک امید واقع شده است و انواع قهوه‌های بسیار حرفه‌ای و خوش‌طعم را سرو می‌کند. اگر به چشیدن طعم کیک‌های خیس شکلاتی تازه علاقه‌مند هستید، بهتر است حداقل یک بار سری به کافه شومینه بزنید. جالب است بدانید که در این کافه به‌خاطر حفظ سلامت مشتریان، استعمال دخانیات و سرو قلیان ممنوع است. پس شومینه را باید یک کافه کاملاً خانوادگی دانست.

ساعات کاری۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02177076096
آدرساتوبان بابایی، انتهای اتوبان همت شرق، شهرک امید، مجتمع تجاری شهرک امید، پلاک ۳۳
رنج قیمتاقتصادی
  • کافه ورنال

کافه ورنال یکی دیگر از بهترین کافی شاپ های تهران است که در محدوده شرق و تهرانپارس قرار دارد. این کافه در مرکز تجاری پارسیان واقع شده است و فضایی بسیار دنج و صمیمی دارد. فضای داخلی کافه ورنال شاید کمی کوچک باشد؛ اما به بهترین شکل از هر وجب آن استفاده کرده‌اند و حاصل این طراحی، کافه‌ای بسیار دوست‌داشتنی و صمیمی شده است. این کافه دارای بخش سرپوشیده و فضای باز است که در قسمت بالکن قرار دارد. در بخش بالکن امکان استعمال دخانیات وجود دارد؛ اما در فضای بسته خبری از بوی بد سیگار نیست و فقط عطر ناب قهوه به مشام می‌رسد.

ساعات کاری۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02177869566
آدرستهرانپارس، مرکز خرید پارسیان، پلاک ۲
رنج قیمتاقتصادی
  • کافه ویونا

چه اهل کافه‌گردی باشید چه نه، حتماً نام کافه ویونا به گوش شما خورده است. ویونا یک برند زنجیره‌ای کافه در تهران است که در مناطق مختلف پایتخت شعبه دارد. یکی از شعب کافه ویونا، در محدوده شرق و منطقه تهرانپارس واقع شده است. تمامی شعب کافه ویونا دارای کیفیت منو و خدمات یکسانی هستند. در منوی کافه ویونا تهرانپارس نیز همانند تمام شعب دیگر، انواع نوشیدنی، دمنوش، قهوه، دسر، کیک شکلاتی و سالادهای متنوع به چشم می‌خورد. این کافه در یکی از بهترین مراکز خرید تهرانپارس واقع شده است و می‌توانید پس از گشت‌وگذار و خریدی دل‌چسب، در این کافه خستگی در کنید.

ساعات کاری۱۱:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02140774788
آدرسفلکه اول تهرانپارس، خیابان ۱۴۲ شرقی، غرب پاساژ سپید
رنج قیمتمتوسط
  • کافه هوکر

تصویری از کافه هوکر تهران

کافه هوکر یکی از معروف‌ترین و بهترین کافی شاپ های تهران در محدوده شرق محسوب می‌شود. این کافه در محدوده تهرانپارس واقع شده است و کافه‌ای لوکس و بزرگ به حساب می‌آید. هوکر در دو طبقه بنا شده است و به همین خاطر حتی هنگام غروب و اوج شلوغی، ازدحام جمعیت باعث اذیت شما نخواهد بود. فضای داخلی کافه هوکر به‌شکلی بسیار زیبا و آرامش‌بخش طراحی شده است و برای فرار از تنهایی گزینه مناسبی به حساب می‌آید. منوی هوکر بسیار باکیفیت است و باریستای این کافه با هنر جادویی خود، طعمی بی‌نظیر به انواع قهوه و دمنوش می‌دهد.

ساعات کاری۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02177708566
آدرستهرانپارس، نرسیده به چهارراه تیرانداز، نبش خیابان اصغری، خیابان ۱۵۶
رنج قیمتمتوسط
  • کافه کندیک

اگر ساکن شرق تهران باشید، بی‌تردید نام پیتزای کندیک به گوش شما خورده است. کندیک جزء اولین پیتزا‌فروشی‌های تهرانپارس بود که برای میل‌کردن آن، باید حداقل دو ساعت در صف منتظر می‌ماندید. کندیک علاوه بر پیتزافروشی، دارای کافه‌ای بسیار زیباست و بد نیست بدانید که اولین کافه روباز در تمام تهرانپارس محسوب می‌شود. چه در فصل گرما و چه در فصل سرما، سیستم سرمایشی و گرمایشی مطلوبی در این کافه استفاده شده تا احساس سرما یا گرما نکنید. در منوی کافه کندیک، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع قهوه خوش‌عطر، انواع دمنوش، غذاهای فرنگی، دسر، شیرینی و کیک‌های تازه به چشم می‌خورد. کندیک فضایی خانوادگی دارد و استعمال دخانیات در آن ممنوع است.

ساعت کاری۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02177736700
آدرستهرانپارس، خیابان گلبرگ، حد فاصل فلکه اول و خیابان رشید، پلاک ۳۵
رنج قیمتمتوسط
  • علی کافه

علی کافه جزء معروفترین کافه های شرق تهران محسوب می‌شود. اگر قدرت چشایی بسیار قوی و دقیقی دارید و به طعم انواع قهوه و دمنوش حساس هستید، بهتر است سری به علی کافه بزنید. این کافه باریستا و تجهیزات بار بسیار دقیق و تخصصی دارد و طعم‌های بی‌نظیری را خلق می‌کند. فضای داخلی این کافه بسیار دنج و دوست‌داشتنی است و برای دورهمی‌های دوستانه، گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. در منوی علی کافه می‌توانید تنوع بی‌نظیری از انواع نوشیدنی سرد و گرم، قهوه، کیک، شکلات، دسر و شیرینی را مشاهده کنید که همگی بسیار خوش‌عطر، تازه، لذیذ و خوشمزه هستند.

ساعات کاری۱۰:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02177249604
آدرسنارمک، میدان هفت‌حوض، خیابان کمیجانی شمالی، پلاک ۶۶
رنج قیمتمتوسط

بهترین کافی شاپ های مرکز تهران

  • کافه نادری

اصلاً مگر می‌شود که صحبت از بهترین کافی شاپ های تهران به میان بیاید و خبری از کافه نادری نباشد؟ کافه نادری را باید یکی از مکان های عاشقانه تهران باید دانست که در بسیاری از فیلم‌ها از لوکشین آن استفاده کرده‌اند. کافه نادری قدیمی‌ترین کافه فعال در تمام تهران محسوب می‌شود. در این کافه بسیاری از هنرمندان قدیمی و شاعران حضور داشته‌اند و به همین خاطر پاتوقی دنج و عالی برای هنردوستان و هنرمندان محسوب می‌شود. دکوراسیون داخلی کافه نادری از روزگار گذشته تا به امروز هنوز تغییرات بسیاری نکرده است و همین مسأله باعث می‌شود تا حس نوستالژی منحصر‌به‌فردی داشته باشد. این کافه با وجود آنکه در مرکز تهران و محدوده طرح ترافیک قرار دارد، باز هم تقریباً در تمامی روزهای هفته شلوغ است.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۷ عصر
شماره تماس02166720791
آدرسخیابان جمهوری، مابین سی‌تیر و چهار‌راه استانبول، پلاک ۵۲۴ و ۵۲۰
رنج قیمتنسبتاً گران
  • کافه دیاموند

کافه دیاموند یکی از معروف‌ترین کافه های روباز تهران محسوب می‌شود که در محدوده مرکز شهر تهران واقع شده است. بی‌شک اگر دلتان هوس یک کافه‌گردی اساسی کرده باشد، باید سری به خیابان ویلا بزنید، این کافه نیز دقیقاً در خیابان ویلا و در دل خانه‌ای قدیمی واقع شده است. کافه دیاوند فضای سرپوشیده و فضایی باز در حیاط ساختمان دارد. بیشتر مشتریان، حضور در فضای باز را ترجیح می‌دهند و تقریباً اکثر کسانی که در بخش سرپوشیده حضور دارند نیز میز خالی در حیاط پیدا نکرده‌اند! در منوی این کافه انواع دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم، انواع قهوه، کیک، دسر، شیرینی و غذاهای فرنگی به چشم می‌خورد که همگی کیفیت مطلوبی دارند. اگر در فضای باز حضور داشته باشید، می‌توانید با خیال راحت سیگار هم بکشید. البته در بخش حیاط فاصله بین میزها مناسب است و بوی سیگار میزهای کناری را آزار نمی‌دهد.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188890196
آدرسخیابان انقلاب، خیابان نجات‌اللهی، خیابان فلاح پور، پلاک ۳۳
رنج قیمتمتوسط
  • کافه روحی

کافی شاپ روحی یکی از کافه های سنتی تهران است که در باغی دل‌باز با نام نگارستان واقع شده است. باغ موزه نگارستان جزء زیباترین جاهای دیدنی تهران محسوب می‌شود و بازدید از آن را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم. در بخشی از این باغ دل‌باز و زیبا، کافه‌ای سنتی با نام کافه روحی به چشم می‌خورد. این کافه به‌شکلی کاملاً سنتی طراحی شده است و در طراحی آن از انواع نمادهای سنتی و تزئینات عتیقه استفاده کرده‌اند تا حس نوستالژی را در مشتریان برانگیزد. در منوی کافه روحی، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع دمنوش، دسر، شیرینی، کیک و غذاهای سنتی ایرانی به چشم می‌خورد. جالب است بدانید که انواع غذاهای سنتی ایرانی همانند آب‌دوغ‌خیار نیز در این کافه سرو می‌شود!

ساعات کاری۹ صبح تا ۹ شب
شماره تماس02133900138
آدرسمیدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شريعتمدار رفيع، باغ نگارستان
رنج قیمتمتوسط
  • کافه خانه هنرمندان

شاید واقعاً باور اینکه در مرکز شهر و محدوده طالقانی، شاهد حضور کافه‌ای دنج و خلوت مثل کافه خانه هنرمندان باشیم، سخت باشد. خانه هنرمندان ازجمله کافه های حیاط دار تهران است که در خانه‌ای قدیمی با قدمت ده‌ها سال بنا شده است. این کافه فضای روباز و سرپوشیده دارد، البته اکثر مشتریان فضای روباز حیاط را به فضای سالن آن ترجیح می‌دهند. در منوی این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. فضای داخلی کافه خانه هنرمندان کاملاً خانوادگی است و از این رو امکان سرو قلیان و استعمال دخانیات در آن وجود ندارد.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02188310462
آدرسخیابان طالقانی، موسوی شمالی(فرصت)، خانه هنرمندان ایران
رنج قیمتمتوسط
  • کافه ایوان

دقیقاً رو‌به‌روی عمارت مشیر‌الدوله، در خیابان خاطره‌انگیز لاله‌زار، کافه‌ای با نام کافه ایوان وجود دارد که یکی از بهترین کافی شاپ های تهران در محدوده مرکز شهر محسوب می‌شود. این کافه همان طور که انتظار دارید، یک ایوان بسیار بزرگ دارد که به‌خوبی طراحی شده است و حس‌وحال نوستالژی را به مشتریان خود القا می‌کند. در این کافه از میز و صندلی‌های چوبی استفاده کرده‌اند و لبه ایوان، گل‌های شمعدانی در گلدان‌های سفالی به چشم می‌خورند. فضای این کافه کاملاً خانوادگی است و سرو قلیان و استعمال دخانیات در آن مجاز نیست. در منوی کافه ایوان می‌توان انواع نوشیدنی سرد و گرم، قهوه، دسر، کیک شکلاتی و غذاهای فرنگی و سنتی سفارش دهید.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس02133532270
آدرسخیابان لاله‌زار، بالاتر از جمهوری، تقاطع منوچهری، کوچه پیرنیا ۲، پاساژ مرجان
رنج قیمتمتوسط
  • عمارت خانه پدری

عمارت خانه پدری یکی از زیباترین کافی‌شاپ‌های تهران محسوب می‌شود که در محدوده کریمخان و داخل یک خانه قدیمی واقع شده است. این کافه فضاسازی بسیار بی‌نظیر و زیبا دارد و حس نوستالژی را در مشتریان خود ایجاد می‌کند. کافه دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است که در عمارت و حیاط قرار دارد. با ورود به این کافه، تمام شلوغی‌های مرکز شهر را فراموش خواهید کرد. در فضای عمارت خانه پدری آرامش موج می‌زند. اگر قصد استعمال دخانیات و قلیان را دارید، می‌توانید در بخش روباز و حیاط با خیال راحت از صدای قل‌قل قلیان لذت ببرید. منوی عمارت خانه پدری منویی کامل است و انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، کیک، دسر و غذاهای فرنگی را می‌توانید سفارش دهید.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02188867427
آدرسخیابان کریم‌خان‌زند، خیابان ایرانشهر، خیابان ملکیان، پلاک ۱۸
رنج قیمتنسبتاً گران
  • کافه آنسو

کافه آنسو کافی‌شاپی زیبا و دوست‌داشتنی است که به محض ورود به آن، آرامش را احساس خواهید کرد. فضای داخلی کافه با گلدان‌های کوچک و رنگارنگ تزئین شده است. این کافه دارای یک بالکن کوچک است که فضایی مناسب برای قراری دوستانه و عاشقانه را فراهم می‌کند. اگر قصد کشیدن سیگار را دارید، بهتر است در فضای بالکن یک میز رزرو کنید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، دسر، کیک، شیرینی و غذاهای فرنگی را می‌توانید سفارش دهید.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02188803714
آدرسخیابان نجات‌اللهی (خیابان ویلا)، خیابان ورشو، پلاک ۱۱، زنگ یک
رنج قیمتمتوسط
  • کافه موتزارت

کافه موتزارت یک کافی‌شاپ هنری است که بی‌تردید آن را باید در لیست بهترین کافی شاپ های تهران با قیمت مناسب قرار دهیم. این کافه دارای طراحی منحصر‌به‌فردی است که آن را باید تلفیقی از سبک مدرن و سنتی دانست. در طراحی کافه از کافی‌شاپ‌های اروپایی و آمریکایی الگوبرداری شده است و بخش بار در میان سالن قرار دارد. این کافه دارای سالنی بزرگ و فضای بیرونی است. اگر قصد استعمال دخانیات و کشیدن سیگار را دارید، بهتر است بیرون از کافه یک میز انتخاب کنید. در منوی این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، کیک و دسر و همچنین غذاهای فرنگی به چشم می‌خورد.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02142771777
آدرسخیابان شهید بهشتی (عباس‌آباد)، نرسیده به سینما آزادی، روبه‌روی متروی میرزای شیرازی، ساختمان نگین آزادی، طبقه اول
رنج قیمتمتوسط
  • کافه شنف دیدارجای

کافه شنف یکی از خاص‌ترین کافی‌شاپ‌های تهران محسوب می‌شود. طراحی این کافه شبیه ‌به نشیمن یک خانه مدرن است و همان حس راحتی و آرامش را به شما هدیه می‌دهد. در طراحی دکوراسیون داخلی کافه شنف از مبلمان راحتی به‌جای میز و صندلی استفاده شده است و همین مسئله حس و حالی عجیب به آن می‌دهد. با وجود آنکه این کافه فاقد فضای روباز است، باز هم استعمال دخانیات در آن مانعی ندارد. اگر رابطه خوشی با دود سیگار ندارید، بهتر است کافه‌ای دیگر را برای خلوت خود انتخاب کنید. در این کافه انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، کیک و دسر و غذاهای سبک و فرنگی نیز سرو می‌شود.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02166703878
آدرسانقلاب، بین چهارراه ولیعصر و پل حافظ، خیابان خارک، پلاک ۱۴ نگارخانه شماره ۱۴
رنج قیمتنسبتاً گران

دوستان عزیزو همراهان ره بال آسمان، تا حد امکان شما را با بهترین کافی شاپ های تهران آشنا کردیم. هزاران کافه مختلف در تهران مشغول به کار هستند که شاید حتی نام آن هم به گوشمان نخورده باشد. پس اگر شما احساس می‌کنید که کافه‌ای در محل شما قرار دارد که باید آن را در لیست بهترین کافی شاپ های تهران قرار دهیم، نام آن را به ما بگویید تا با کمک هم این لیست را تکمیل کنیم! همچنین اگر کافه‌ای را در محدوده راه آهن یا ترمینال‌های مسافربری می‌شناسید که باکیفیت هستند، معرفی کنید. به هر حال هرروزه مسافران بی‌شماری با خرید بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران مهمان پایتخت می‌شوند. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.