معرفی بهترین هتل های استانبول برای گردشگران مشکل‌پسند

0

بهترین هتل های استانبول در تماشایی‌ترین شهر ترکیه صف کشیده‌اند. هر کدام از این هتل‌ها، امکانات رفاهی، خدمات اشرافی و غذاهای اعیانی متنوعی پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. جالب است بدانید استانبول چیزی حدود ۸۱۷ هتل دارد. تعداد زیاد این هتل‌ها، انتخاب بهترین هتل را به کاری دشوار برای گردشگران تبدیل کرده است. به همین دلیل علاقه‌مندان سفر به ترکیه با مطالعه راهنمای سفر استانبول، سراغ بهترین هتل‌های این شهر را می‌گیرند. از آنجایی که نمی‌خواهیم برای پیداکردن هتل در استانبول سردرگم شوید، در ادامه به فهرستی از بهترین هتل های استانبول اشاره می‌کنیم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، هتل دل‌خواه خود را راحت‌تر از همیشه پیدا کنید و در کنار آن با گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی استانبول، خاطره‌ای خوش از سفر ترکیه به یادگار ببرید.

هتل الیت ورلد استانبول (Elite World Istanbul Hotel)

بهترین هتل های استانبول را با هتل الیت وُلرد آغاز می‌کنیم. این هتل در منطقه بی‌ اوغلو استانبول واقع شده است. هتل الیت ورلد به لحاظ نمای ظاهری، ساختمانی زیبا و اشرافی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. از نمای زیبای بیرونی هتل که بگذریم، به طراحی چشم‌نواز اتاق‌های داخل هتل الیت ورلد استانبول می‌رسیم. زیبایی‌های داخل این هتل نسبت به نمای بیرونی آن دوچندان است. سبک‌ نئوکلاسیک در طراحی اتاق‌های این هتل خودنمایی می‌کند.

اتاق‌های هتل الیت ورلد به لحاظ امکانات رفاهی،‌ خدماتی در حد هتلی ۵ ستاره برای گردشگران فراهم کرده است. حمام خصوصی با وان آب‌گرم و مبلمان لوکس در تمامی اتاق‌های هتل تعبیه شده است. باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان، سونا و صبحانه بوفه‌باز از دیگر ویژگی‌های هتل الیت ورلد استانبول به حساب می‌آید. شش رستوران و کافه درجه‌یکِ هتل الیت ورلد، خوانی شاهانه پیش روی گردشگران گسترده‌اند.

شماره تماس902122971313+
وبسایتeliteworldhotels.com
اینستاگرامeliteworldhotels@
آدرسŞehit Muhtar Mh., Şehit Muhtar Caddesi No:42, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل الیت ورلد پرستیژ (elite world prestige hotel istanbul)

بهترین هتل های استانبول عموماً در مناطق پرگردشگر قرار گرفته‌اند. به همین دلیل در همسایگی میدان تکسیم، هتل الیت ورلد پرستیژ واقع شده است. این هتل حدود ۵ دقیقه با میدان تکسیم فاصله دارد. خیابان استقلال استانبول که یکی از سرزنده‌ترین خیابان‌های این شهر است نیز فقط ۵۰۰ متر از هتل الیت ورلد پرستیژ دورتر است. هر امکاناتی که از یک هتل ۵ ستاره انتظار داشته باشید در هتل الیت ورلد پستیژ مهیاست. باشگاه بدنسازی، اینترنت رایگان و کافی‌نت از ویژگی‌های چشمگیر این هتل به حساب می‌آید.

تمامی اتاق‌های هتل الیت ورلد پرستیژ، بالکن اختصاصی دارند. حمام خصوصی و لوازم آرایشی‌ بهداشتی رایگان نیز در اتاق‌های هتل فراهم شده است. مهمانان این هتل هر روز به صرف صبحانه‌ای خوشمزه با بوفه‌باز دعوت هستند. در کنار چندین رستوران درجه‌یک با غذاهای بین‌المللی، هتل الیت ورلد پرستیژ، رستورانی با غذاهای محلی هم دارد.

آدرس: Sehit Muhtar Caddesi. No:40 Talimhane Taksim Beyoglu, 34435 Istanbul, Turkey
شماره تماس: ۰۹۰۲۱۲۲۹۷۱۳۱۳

هتل آیکون استانبول (Icon Istanbul Hotel)

بهترین هتل های استانبول هر کدام به ویژگی‌ خاصی معروف هستند. در بین این هتل‌ها، هتل آیکون استانبول به داشتن پرسنلی مؤدب و کاربلد مشهور شده است. نمای بیرونی هتل آیکون نیز انصافاً زیباست. طراحی اتاق‌های هتل نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این هتل به لحاظ موقعیت مکانی نیز خوش‌مسیر است. از هتل آیکون استانبول تا میدان تکسیم فقط ۱۶ دقیقه پیاده‌ فاصله دارید. به لطف این فاصله، می‌توانید گشتی در خیابان استقلال بزنید و خریدی جانانه از مغازه‌های این خیابان انجام دهید.

هتل آیکون چندین رستوران بین‌المللی و کافه درجه‌یک دارد. دسترسی به وای‌فای رایگان، سالن تلویزیون، امکان اجاره خودرو و همسایگی با بهترین مراکز خرید استانبول از دیگر ویژگی‌های هتل آیکون استانبول به حساب می‌آید. این هتل، باغ اختصاصی سرسبزی هم دارد. این باغ اختصاصی، اقامتی خاطره‌انگیز را در هتل آیکون استانبول پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

وبسایتiconhotelistanbul.com
اینستاگرامiconistanbulhotel@
شماره تماس902122342610+
آدرسEskişehir Mah., Dolapdere Cad. 43/47, 34349 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل ایلیسیوم استانبول (The Elysium Istanbul Hotel)

بهترین هتل های استانبول به لحاظ زمان ساخت نیز غالباً امروزی ساخته شده‌اند. برای نمونه می‌توان به هتل ایلیسیوم استانبول اشاره کرد. هتل ایلیسیوم استانبول در سال ۲۰۱۱ ساخته شده است. طراحی بیرون این هتل، نمایی شیک پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در قسمت داخل هتل هم با اتاق‌هایی اشرافی روبه‌رو هستیم. این هتل ۵ ستاره به تمامی امکانات هتل‌های اعیانی مجهز است.

هتل ایلیسیوم، در کنار اینکه مکان بسیار شیکی برای اقامت به حساب می‌آید، برای برگزاری جلسه‌های کاری نیز هتلی تمام‌عیار است. باشگاه تناسب‌اندام، اتوشویی، آرایشگاه و صرافی از امکانات رفاهی هتل ایلیسیوم استانبول شناخته می‌شود. این هتل رستوران‌های طرازاولی هم دارد. به گردشگرانی که دنبال هتلی امروزی با خدماتی مدرن و ساختمانی پیشرفته در استانبول می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم اقامت در هتل ایلیسیوم را امتحان کنند.

شماره تماس902123730100+
آدرسİnönü Mahallesi, Harbiye Çayırı Sk. 60-1, 34373 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل اینترکنتیننتال استانبول (InterContinental İstanbul)

بهترین هتل های استانبول باید به جاهای دیدنی این شهر نزدیک باشند. در این زمینه می‌توان به هتل اینترکنتیننتال استانبول اشاره کرد. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم یکی از خوش‌مسیرترین هتل‌های استانبول است. این هتل فاصله چندانی با بهترین مراکز خرید استانبول ندارد. برای نمونه از هتل می‌توانید با مترو در عرض چند دقیقه به مرکز خرید جواهر برسید. هتل اینترکنتیننتال استانبول در همسایگی میدان تکسیم قرار دارد.

از تمامی امکانات هتل که بگذریم به حمام ترکی آن می‌رسیم. به لطف این حمام، پس از اینکه تمامی روز را به گشت‌‌و‌گذار در استانبول مشغول بودید، فرصتی پیدا می‌کنید تا سری به حمام‌ترکی بزنید و حسابی خستگی در کنید. همان‌گونه که از نام هتل اینترکنتیننتال پیداست، با هتلی بین‌المللی روبه‌رو هستیم که غذاهایی از گوشه‌و‌کنار دنیا پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. تراس آفتاب‌گیر، صرافی، اتاق‌های عایق صدا، سوغاتی فروشی، خدمات خشکشویی و آرایشگاه از دیگر ویژگی‌های هتل اینترکنتیننتال شناخته می‌شود.

وبسایتistanbul.intercontinental.com
اینستاگرامintercontinentalistanbul@
شماره تماس902123684444+
آدرسGümüşsuyu Mahallesi, Asker Ocağı Caddesi No:1, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل بایوتل استانبول (ByOtell Hotel Istanbul)

بهترین هتل های استانبول نمایی تماشایی به دریای مرمره دارند. هتل بایوتل هم از این قائده مستثنی نیست. این هتل در کنار نمایی تماشایی به ساحل و دریای مرمره، اتاق‌هایی شیک با امکانات رفاهی چشمگیر دارد. هتل بایوتل بهشت ورزشکاران است. سالن بدنسازی، ایروبیک، استخر و سونا در این هتل برای گردشگران فراهم شده است. زمین بازی مخصوص کودکان،‌ سولاریوم و سالن آرایش از دیگر ویژگی‌های هتل بایوتل استانبول به حساب می‌آید. این هتل با سواحل اورتاکوی و ببک، از زیباترین سواحل استانبول فاصله چندانی ندارد. در کنار امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم، اجاره خودرو، گاوصندوق الکترونیکی، خشکشویی و صرافی را هم باید به ویژگی‌های هتل بایوتل استانبول اضافه کنیم.

وبسایتbyotell.com
اینستاگرامbyotell@
شماره تماس902165716100+
آدرسKozyatağı Mahallesi, Kozyatağı Mh., Saniye Ermutlu Sokak No:3, İstanbul, Turkey

هتل بزرگ سیرکجی (Grand Sirkeci Hotel)

بهترین هتل های استانبول را با هتل بزرگ سیرکجی ادامه می‌دهیم. اقامت در این هتل را به علاقه‌مندان گردشگری در جاهای تاریخی استانبول توصیه می‌کنیم. هتل بزرگ سیرکجی، چیزی حدود ۴ دقیقه پیاده با ایستگاه مترو فاصله دارد. این هتل ۱۴ دقیقه از ایاصوفیه دورتر است. از هتل بزرگ سیرکجی تا مسجد آبی استانبول، یکی از جاهای دیدنی استانبول فقط ۱۶ دقیقه راه است. تمامی اتاق‌های هتل بزرگ سیرجکی به یخچال کوچک، چای‌ساز و گاوصندوق مجهز هستند. وای‌فای رایگان، پارکینگ، خدمات ویژه توان‌یابان، تهویه مطبوع و خشکشویی از دیگر ویژگی‌های هتل بزرگ سیرکجی شناخته می‌شود. این هتل رستوران درجه‌یکی هم دارد که غذاهای محلی بسیار خوشمزه‌ای پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

وبسایتgrandsirkeci.com
اینستاگرامgrandsirkecihotel@
شماره تماس902129450614+
آدرسHobyar, Marmara Region, 34112 Fatih/İstanbul, Turkey

هتل بیز جواهر (Biz Cevahir Hotel Istanbul)

بهترین هتل های استانبول دست‌کم باید به چند مرکز خرید نزدیک باشند. هتل بیز جواهر یکی از این هتل‌هاست که فاصله کمی با مرکز خرید اِستوریا، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول دارد. حمام ترکی، باشگاه بدنسازی، سونا و استخر سرپوشیده از امکانات رفاهی هتل بیز جواهر به حساب می‌آید. ون‌های این هتل اشرافی، در ساعت‌های مشخصی گردشگران را به جاذبه های گردشگری استانبول می‌برند.

پارکینگ، آرایشگاه، تهویه مطبوع، خدمات پزشکی، صبحانه‌ بوفه و خشکشویی از دیگر امکانات هتل بیز جواهر شناخته می‌شود. اتاق‌های این هتل تمامی امکانات رفاهی لازم را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. به لطف این امکانات، اقامت در هتل بیز جواهر به خاطره‌ای خوش از سفر استانبول در ذهن گردشگران تبدیل می‌شود. این هتل رستوران بسیار معروفی هم دارد. خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و بین‌المللی در رستوران هتل بیز جواهر طبخ می‌شود.

آدرس: Esentepe Mahallesi, Büyükdere Cd. No:117, 34394 Şişli/İstanbul, Turkey
شماره تماس: ۹۰۲۱۲۴۵۸۵۵۵۵+

هتل تانگو ارجان بای روتانا (Tango Arjaan by Rotana)

بهترین هتل های استانبول هر کدام خدمات خاصی را برای گردشگران عرضه می‌کنند. برای نمونه هتل تانگو ارجان بای روتانا به گردشگران دوچرخه کرایه می‌دهد. به لطف این ویژگی که شاید در نگاه اول چندان مهم به نظر نرسد، گردشگران مسیرهای نزدیک را بدون پرداخت کرایه طی می‌کنند. هتل تانگو ارجان بای روتانا، امکانات رفاهی کاملی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. در این هتل شرایطی برای استفاده از انبار چمدان، تورهای گردشگری، راهنما، صرافی و صندوق امانات فراهم شده است.

از طرف دیگر گردشگران در هتل تانگو ارجان بای روتانا، مهمان رستورانی با غذاهای بسیار خوشمزه هستند. سرآشپز این رستوران بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را بیش روی مهمانان قرار می‌دهد. بعضی از اتاق‌های هتل تانگو ارجان بای روتانا، تراس اختصاصی دارند. پارک خصوصی، باغی سرسبز و اجازه خودرو از دیگر خدماتی است که در این هتل عرضه می‌شود.

وبسایتrotana.com
اینستاگرامRotana_Hotels@
شماره تماس902165007777+
آدرسAltaycesme Mahallesi, Samanyolu Sok. No: 23 Maltepe, Istanbul 34843 Turkey

هتل تایتانیک کامفورت شیشلی (Titanic Comfort Sisli)

بهترین هتل های استانبول فقط به هتل‌های ۵ ستاره این شهر ختم نمی‌شود. جالب است بدانید در استانبول هتل‌های ۳ ستاره‌ای هم وجود دارد که باجی به هتل‌های ۴ و ۵ ستاره نمی‌دهند. یکی از این هتل‌ها، هتل تایتانیک کامفورت شیشلی است. همان‌گونه که از نام این هتل پیداست، در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد. این محله، یکی از محله‌های خوش‌قیمت استانبول به حساب می‌آید. به همین دلیل اگر می‌خواهید در هزینه‌های سفر استانبول صرفه‌جویی کنید، هتل تایتانیک کامفورت دقیقاً همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید.

هتل تایتانیک فاصله کمی با چندین مرکز خرید استانبول دارد. تهویه مطبوع، اتاق‌های مجهز به حمام با لوازم آرایشی و بهداشتی، کتری برقی و تلویزیون از امکانات اصلی هتل تاتانیک کامفورت به حساب می‌آید. صبحانه‌های این هتل در بوفه‌باز عرضه می‌شود. صرافی، اتوکشی و نظافت روزانه اتاق‌ها از دیگر خدمات هتل تایتانیک کامفورت است. انصافاً باید اعتراف کرد رستوران این هتل غذاهای خوشمزه‌ای پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

وبسایتtitanic.com
اینستاگرامtitanichotels@
شماره تماس902122969992+
آدرس۱۹ Mayıs Mahallesi, Opr. Raif Bey Sk. No:40, 34360 Şişli/İstanbul, Turkey

هتل حیات ریجنسی آتاکوی (Hyatt Regency Istanbul Ataköy)

بهترین هتل های استانبول در محله‌های اشرافی این شهر قرار گرفته‌‌اند. یکی از این هتل‌ها، هتل حیات ریجنسی آتاکوی است. این هتل در منطقه آتاکوی واقع شده و امکانات چشمگیری پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. هتل حیات ریجنسی همانند دیگر هتل‌های همرده خود، اینترنت پرسرعت رایگان در اختیار می‌گذارد. استخر سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، قسمت مخصوص بازی کودکان، استخر کودکان، صرافی، باغ اختصاصی و حمل‌و‌نقل بار مسافرین را می‌توان از ویژگی‌های چشمگیر هتل حیات ریجنسی نام برد. این هتل ۲۸۴ اتاق و چند رستوران درجه‌یک و کافی‌شاپ دارد. سرآشپزهای رستوران‌های هتل حیات ریجنسی، بهترین غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای گردشگران طبخ می‌کنند. این شرایط هتل حیات ریجنسی را به مکانی خاطره‌انگیز برای گذران شب در سفر استانبول تبدیل کرده است.

آدرس: Atakoy 2-5-6. Kisim Rauf Orbay Caddesi, Kennedy Cd. No:2/1, 34158 Bakırköy, Turkey
شماره تماس: ۰۹۰۲۱۲۴۶۳۱۲۳۴

هتل دیوان استانبول (Divan Istanbul Hotel)

بهترین هتل های استانبول به لحاظ خدمات رفاهی رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. به همین دلیل مدیران هتل دیوان استانبول توجه ویژه‌ای به راحتی مسافرین اختصاص داده‌اند. این شرایط باعث شده تا در کنار طراحی شیک نمای بیرونی و داخلی هتل، با اتاق‌های دلباز روبه‌رو باشیم. هتل دیوان به لحاظ مسافت نیز در گروه هتل‌های خوش‌مسیر استانبول قرار می‌گیرد. این هتل در کنار فاصله‌ کم با بسیاری از مراکز خرید استانبول، به جاهای دیدنی این شهر نیز نزدیک است. استخر سرپوشیده با امکانات رفاهی کامل، اینترنت نامحدود و پرسرعت، تور گردشگری در استانبول و صبحانه در اتاق، قسمتی از ویژگی‌های هتل دیوان استانبول است. این هتل حمام آب‌گرم مخصوصی نیز برای گردشگران دارد. این حمام گزینه مناسبی برای گردشگرانی است که می‌خواهند خستگی سفر را از تن بیرون کنند.

وبسایتdivan.com.tr
شماره تماس902123155500+
آدرسAsker Ocağı Cad. No:1 Taksim, Sisli, 34367 Istanbul, Turkey

هتل رادیسون بلو استانبول (Radisson Blu hotel Istanbul)

بهترین هتل های استانبول، سلامت گردشگران را در اولویت قرار می‌دهند. برای نمونه هتل رادیسون بلو، مرکز مجهزی برای رسیدگی به وضعیت گردشگران دارد. باشگاه بدنسازی، سونا و حمام ترکی نیز از دیگر امکانات رفاهی هتل رادیسون بلو شناخته می‌شود. این هتل استخر سرپوشیده‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. رستوران‌های هتل رادیسون نیز زبانزد گردشگران خارجی هستند. در این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای ترکی و بین‌المللی پخت می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر هتل رادیسون بلو را انتخاب کردید، حتماً غذاهای انگشتی این هتل را امتحان کنید. اتاق‌هایی با تراس آفتابگیر، صرافی، اتاق‌های عایق صدا و خدمات خشکشویی از دیگر امکانات هتل رادیسون بلو به حساب می‌آید.

وبسایتradissonhotels.com
اینستاگرامRadissonHotels@
آدرس902123570000+
آدرس۱۹ Mayis Cad. No: 2, Sisli, 34360 Istanbul, Turkey

هتل رافلز استانبول (Hotel Raffles Istanbul)

بهترین هتل های استانبول به داشتن رستوران‌های اعیانی معروف هستند. هتل رافلز نیز به رستوران روکا که در این هتل واقع شده، افتخار می‌کند. این رستوران بهشت شکم‌گردهای علاقه‌‌مند به غذاهای مدیترانه‌ای است. یکی از طرازاول‌ترین سرآشپزهای دنیا در هتل رافلز حضور دارد. به لطف این سرآشپز، گردشگران در حین غذا خوردن باید حسابی مواظب انگشتانشان باشند. در کنار چندین رستوران درجه‌یکی که در هتل رافلز وجود دارد، در این هتل، کافه‌های شیکی هم می‌بینیم. به این ترتیب به لحاظ خوردوخوراک در هتل رافلز چیزی کم‌و‌کسر نخواهید داشت. از غذاهای خوشمزه هتل رافلز که بگذریم، به امکانات لوکس این هتل می‌رسیم. استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، سالن اسپا، حمام مخصوص و قسمت ماساژ از ویژگی‌های هتل رافلز به حساب می‌آید.

وبسایتraffles.com
اینستاگرامraffleshotels@
شماره تماس902129240200+
آدرسLevazım, Zorlu Center, Koru Sokağı, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri La Bosphorus)

بهترین هتل های استانبول همگی در اختیار ترک‌ها قرار ندارد و دیگر کشورها نیز در صنعت هتل‌داری ترکیه فعالیت می‌کنند. برای نمونه، هتل شانگری لا بسفروس، هتلی هنگ‌کنگی در استانبول است. این هتل در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده است. به همین دلیل با یکی از امروزی‌ترین هتل‌های استانبول روبه‌رو هستیم. جالب است بدانید چندین مرجع بین‌المللی گردشگری، این هتل را بهترین هتل تازه تاسیس دنیا می‌دانند. هتل شانگری لا بسفروس جای خود را به فهرست صد هتل برتر جهان هم باز کرده است. این هتل در همسایگی تنگه بسفر قرار دارد.

به لطف این شرایط به لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل شانگری لا بسفروس، یکی از هتل‌های خوش‌مسیر استانبول است. اتاق‌های لوکس، نمای بیرونی تماشایی، حمام‌ترکی، سالن ماساژ، جکوزی و سونا به همراه باشگاه بدنسازی از امکانات چشمگیر هتل شانگری لا بسفروس شناخته می‌شود. همان گونه که از یک هتل ۵ ستاره انتظار می‌رود، ۲ رستوران درجه‌یکِ این هتل انتظار گردشگران را می‌کشد. در یکی از این رستوران‌ها غذای ترکی و در رستوران دیگر غذاهای چینی و هنگ‌کنگی طبخ می‌شود.

وبسایتshangri-la.com
اینستاگرامshangrilahotels@
شماره تماس902122758888+
آدرسSinanpaşa, Hayrettin İskelesi Sk. D:No.1, 34353 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

هتل فرونیا (Feronya Hotel)

بهترین هتل های استانبول الزاماً ۵ ستاره نیستند. بعضی از هتل‌های ۴ ستاره استانبول نیز شانه‌به‌شانه هتل‌های ۵ ستاره، امکانات رفاهی شایسته‌ای در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هتل فرونیا، یکی از همین هتل‌هاست. هتل فرونیا در قلب استانبول قرار دارد. از این هتل با حدود ۵ دقیقه پیاده‌روی به میدان تکسیم می‌رسید. خیابان استقلال هم فاصله چندانی با هتل فرونیا ندارد. باشگاه ورزشی، اینترنت وای‌فای، تهویه مطبوع و اتاق‌های مفروش را می‌توان از ویژگی‌های جالب هتل فرونیا نام برد. غذاهای رستوران هتل فرونیا حرف ندارد. کافه هتل فرونیا نیز همیشه با نوشیدنی‌های سردوگرم پذیرای گردشگران است.

وبسایتferonya.com
شماره تماس902122372635+
آدرسKocatepe Mahallesi, Dolapdere Taksim Cd No:58, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

هتل گرند استار بسفر استانبول (Grand Star Hotel)

بهترین هتل های استانبول عموماً در میدان‌های اصلی این شهر قرار دارند. هتل گرند استار بسفر استانبول هم یکی از همین هتل‌هاست که در میدان تکسیم واقع شده. این هتل بنایی نسبتاً قدیمی دارد. با این حال در سال ۲۰۱۴ کاملاً بازسازی شده تا با هتلی امروزی روبه‌رو باشیم. باشگاه ورزشی، حمام آب‌گرم و استخر از ویژگی‌های گرند استار بسفر به حساب می‌اید. جالب است بدانید سرآشپز رستوران گرند استار بسفر ید طولایی در پخت غذاهای دریایی دارد. تمامی اتاق‌های این هتل تلویزیون دارند و منظره دریا از پنجره بعضی از اتاق‌های لوکس هتل بسیار تماشایی است.

وبسایتgrand-star.hotel-istanbul.net
شماره تماس902122527070+
آدرسSiraselviler caddesi no.45 taksim Grand star hotel taksim, 34420 Beyoglu/İstanbul, Turkey

هتل گرند جواهر استانبول (Grand Cevahir Hotel)

بهترین هتل های استانبول عموماً‌ در مکان‌های پرگردشگر قرار دارند. با این حال حساب هتل گرند جواهر با دیگر هتل‌های معروف استانبول تفاوت دارد. این هتل در محله‌ای نسبتاً خلوت‌ قرار گرفته است. هتل گرند جواهر استانبول ۳.۸ کیلوتر از میدان تکسیم دورتر است.

دو استخر روباز و سرپوشیده، باشگاه بدنسازی، رستوران درجه‌یک و کافی‌شاپ شیک از ویژگی‌های اصلی هتل گرند جواهر استانبول به حساب می‌آید. در این هتل خوشمزه‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای پیش روی گردشگران قرار می‌گیرد. گرند جواهر استانبول به لحاظ امکانات رفاهی چیزی کم‌و‌کسر ندارد. محوطه مخصوص استعمال دخانیات، سوئیت‌ مخصوص عروس‌و‌داماد، پارکینگ و فضای سبز اختصاصی از دیگر امکانات هتل گرند جواهر استانبول شاخته می‌شود.

آدرس: H. Edip Adıvar Mahallesi, Darülaceze Cd. No:9, 34382 Şişli/İstanbul, Turkey
شماره‌ تماس: ۰۹۰۲۱۲۳۱۴۴۲۴۲

هتل گلدن پارک تکسیم (Golden Park Hotel Taksim)

بهترین هتل های استانبول اشرافی‌ترین امکانات رفاهی را پیش روی گردشگران می‌دهند. هتل گلدن پارک تکسیم یکی از این هتل‌هاست. این در حاشیه میدان تکسیم و خیابان استقلال واقع شده است. هتل گلدن پارک تکسیم استخر و فضای سبز بسیار زیبایی دارد. در این هتل لوازم بهداشتی و وای‌فای رایگان برای مسافران فراهم شده است. پارکینگ، صندوق امانات، باشگاه بدنسازی و کتری برقی از دیگر امکانات رفاهی هتل گلدن پارک تکسیم به حساب می‌آید.

وبسایتhotelgoldenpark.net
شماره تماس902123614141+
آدرسLamartin Cad. No:22, Taksim, 34437 İstanbul, Turkey

هتل ماریوت (Marriott Hotel)

بهترین هتل های استانبول خاطره‌ سفر به ترکیه را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کنند. هتل ماریوت بهترین جا برای ثبت این خاطرات است. این هتل ۵ ستاره، در یکی از بزرگترین مراکز تجاری استانبول قرار دارد. فاصله کم هتل ماریوت به ایستگاه مترو باعث شده تا گردشگران در کمترین زمان ممکن استانبول را زیر پا بگذارند. باشگاه بدنسازی، حمام‌ترکی، سونا و ماساژ از خدمات رفاهی ویژه‌ای است که هتل ماریوت به گردشگران عرضه می‌کند. اتاق‌های لوکس این هتل نمایی تماشایی به دریا دارند. کرایه خودرو، صندوق امانات، لباسشویی و خشکشویی، خدمات برای توان‌یابان و صرافی را می‌توان از دیگر امکانات هتل ماریوت استانبول نام برد.

آدرس: Abide-i Hurriyet Caddesi. No.142,Sisli · Istanbul, Sisli, 34381 Istanbul, Turkey
شماره تماس: ۹۰۲۱۲۳۷۵۰۱۰۰

هتل مرکور استانبول بومونتی (Mercure Istanbul Bomonti)

بهترین هتل های استانبول به طراحی‌ خاص در ساختمان بنا و اتاق‌‌ها معروف هستند. هتل مرکور استانبول بومونتی یکی از این هتل‌هاست که طراحی ساده، اما بسیار زیبایی دارد. طراحی اتاق‌های این هتل به اندازه‌ای زیباست که هوش از سر مسافرین می‌‌برد. تمامی اتاق‌های این هتل دیوارهای ضد صدا دارند. گاوصندوق، میزکار، استخر شما، باشگاه ورزشی، جکوزی، سونا و باغ اختصاصی از امکانات رفاهی چشمگیر هتل مرکزو استانبول بومونتی شناخته می‌شود. این هتل ۲ رستوران بسیار معروف دارد. سرآشپزهای این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای چینی، هلندی، انگلیسی، آسیایی و ترکی را پیش روی مسافرین قرار می‌دهند. هتل مرکوز استانبول بومونتی از معدود هتل‌هایی است که در آن کتابخانه‌ای مجهز تعبیه شده است.

وبسایتall.accor.com
اینستاگرامall@
شماره تماس902123686666+
آدرسErgenekon Caddesi No 62 A, Bomonti Sisli, 34377 ISTANBUL, Turkey

هتل هیلتون گاردن (Hilton Garden Inn Istanbul)

بهترین هتل های استانبول عموماً در محله‌های مدرن این شهر ساخته شده‌اند. این شرایط باعث شده تا گردشگران از بناهای تاریخی استانبول دور باشند. اینجاست که هتل هیلتون گاردن را به گردشگران علاقه‌مند به تاریخ استانبول پیشنهاد می‌کنیم. این هتل در محله گلدن هورن قرار دارد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید گلدن هورن چیزی حدود ۱۰ دقیقه از شهر قدیمی استانبول دورتر است. هتل هیلتون گاردن به لحاظ امکانات رفاهی نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. باشگاه بدنسازی، اتاق کنفرانس، پارکینگ، خدمات پزشکی و صرافی، قسمتی از امکانات رفاهی این هتل به حساب می‌آید.

وبسایتhilton.com
شماره تماس902123145050+
آدرسSutluce Mah. Imrahor Cad. Dutluk Sok. No:3 , Beyoglu, 34445 Istanbul, Turkey

هتل وایت مونارچ (White Monarch Hotel)

بهترین هتل های استانبول به اتاق‌های شیک و مبلمان اشرافی معروف هستند. برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به هتل وایت مونارچ بیندازید. این هتل، آینه تمام‌نمای زندگی اشرافی را پیش روی مسافران قرار می‌دهد. سرویس‌ خواب‌هایی با طرح سلطنتی و ترکیبی از رنگ آبی و طلایی در طراحی اتاق‌های هتل وایت مونارچ خودنمایی می‌کند. سونا، استخر سرپوشیده،‌ حمام‌ترکی و فضای سبز زیبا از جلوه‌های دیگر هتل وایت مونارچ به حساب می‌آید. تراس‌ آفتابگیر، اجاره خودرو و اتاق‌های عایق صدا را می‌توان از دیگر ویژگی‌های این هتل نام برد.

آدرس: Mecidiyeköy Mahallesi, No: 34340, Naci Kasım Sk. 34387 Şişli/İstanbul, Turkey24. هتل ویلا زوریخ (Hotel Villa Zurich)
شماره تماس: ۰۹۰۲۱۲۲۱۱۸۹۸۹

بهترین هتل های استانبول جذابیت‌هایی دارند که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. به همین دلیل به امیدواریم گردشگرانی که برنامه‌ای برای سفری اشرافی به ترکیه ریخته‌اند، یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خارجی خود را تجربه کنند. در پایان از آنجایی که می‌دانیم همراهان ما در ره بال آسمان علاقه ویژه‌ای به هتل‌های اشرافی استانبول دارند، پیشنهاد می‌کنیم تجربه‌های خود را از اقامت در این هتل‌ها با ما و دیگر مخاطبانمان به اشتراک بگذارید.

هتل مرکور استانبول بومونتی، هتل بایوتل استانبول و هتل الیت ورلد پرستیژ از بهترین هتل های ۵ ستاره استانبول به حساب می‌آیند.

هتل آیکون استانبول، هتل بزرگ سیرکجی و هتل وایت مونارچ از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول به حساب می‌آیند.

هتل تایتانیک کامفورت شیشلیی، یکی از بهترین هتل های ۳ ستاره استانبول است.

هتل الیت ورلد پرستیژ، هتل آیکون، هتل اینترکنتیننتال استانبول و هتل فرونیا به عنوان بهترین هتل های استانبول نزدیک به میدان تکسیم شناخته می‌شوند.

هتل بیز جواهر، هتل آیکون، هتل اینترکنتیننتال استانبول، و هتل دیوان از بهترین هتل های استانبول نزدیک به مراکز خرید به حساب می‌آیند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.