مرکز خرید ونک | پاساژی برای خریداران مشکل‌پسند

1

مرکز خرید ونک برای علاقه‌مندان دوآتشه کالاهای لاکچری و باکیفیت کاملاً شناخته شده است و خریدارانی که علاقه‌ زیادی به پاساژگردی در میان فروشگا‌ه‌های شیک و زیبا دارند نیز با این مرکز خرید غریبه نیستند. در کنار کالاهای باکیفیت در مرکز تجاری ونک با مجتمعی طرف هستیم که ممکن است به لحاظ طبقات یارای رقابت با مراکز خرید بزرگ‌ترِ منطقه را نداشته باشد؛ اما مرکز خرید ونک ثابت کرده است که خریدی خاطره‌انگیز را برای مشتریان رقم می‌زند و حتی خریداران مشکل‌پسند نیز دست خالی از این مجتمع بیرون نمی‌آیند. ویژگی‌های مرکز خرید ونک به همین‌جا خلاصه نمی‌شود. بنابراین اگر وسواس‌ زیادی در خرید کالاهای باکیفیت و شیک دارید، پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با ما همراه باشید؛ چراکه از مرکز تجاری ونک تهران بیشتر برای شما گفته‌ایم و امکانات مختلف مرکز خرید ونک را معرفی کرده‌ایم.

مرکز خرید ونک مقصد اول بانوان خوش‌سلیقه

پاساژ ونک نزدیک به ۳۰ سال قدمت دارد و در طول این مدت به پاساژی تبدیل شده که بیشتر کالا و پوشاک زنانه در اختیار بانوان خوش‌سلیقه قرار می‌دهد. به همین دلیل بانوانی که برای خرید پوشاک وسواس خاصی دارند و هر لباسی را بر تن نمی‌کنند، به جای گشت‌وگذار در پاساژهای مختلف، ترجیح می‌دهند قبل از هر جا، سری به مرکز خرید ونک بزنند و از میان گلچینی از بهترین برندهای پوشاک داخلی و خارجی، بهترین و زیباترین لباس‌های موجود در شهر را خریداری کنند.

تصویر شیک از فروشگاه برند لویس ویلتون در مرکز خرید ونک تهران

ناگفته نماند وجود کالاهای لوکس و پوشاک اشرافی از برندهای شناخته‌شده در مرکز خرید ونک، از قیمت گزاف لباس‌ها و محصولات این پاساژ حکایت دارد؛ اما به قول قدیمی‌ها هیچ گرانی بی‌دلیل نیست. ممکن است محصولات مرکز خرید ونک در نگاه اول در چشم خریداران گران جلوه کند؛ اما تجربه نشان داده مرکز خرید ونک مشتری ناراضی ندارد و کسی را نمی‌شناسیم که از خرید خود از این مجموعه پشیمان باشد. دلیل رضایت مشتریان مرکز خرید ونک را می‌توان در قدمت و پیشنه این مجموعه جویا شد؛ چرا که بیشتر فروشنده‌های مرکز خرید ونک سالیان سال در حرفه خود تخصص دارند و مدیران این مجموعه نیز برای رضایت خریداران سنگ تمام می‌گذارند.

دنیای محصولات متنوع موجود در مرکز خرید ونک

نمایی از سالن های مرکز خرید ونک

همان‌گونه که اشاره کردیم در مرکز خرید ونک بیشتر از هر چیز با کالاها و محصولات زنانه طرف هستیم. به همین دلیل گلچینی از برندهای معتبر پوشاک زنانه پیش روی خریداران صف کشیده‌اند. در این فروشگاه‌ها انواع پوشاک زنانه مانند مانتوهای مجلسی، لباس‌های شیک و اشرافی، کیف و کفش زنانه، لباس زیر و لوازم آرایش به فروش می‌رسد. عطر و بدلیجات نیز از دیگر محصولاتی است که در مرکز خرید ونک عرضه می‌شود. ناگفته نماند در این مجتمع فروشگاه‌های پوشاک آقایان نیز وجود دارد؛ اما تعداد این فروشگاه‌ها نسبت‌به فروشگاه‌های زنانه قابل مقایسه نیست. در کنار فروشگاه‌های پرزرق‌و‌برق پوشاک، مغازه‌های دیگری نیز در این مجتمع خرید وجود دارد تا مشتریان دست خالی بیرون نیایند. فروشگاه عرضه گل‌های تراریوم و یک مغازه اسباب‌بازی فروشی از دیگر فروشگاه‌هایی است که در طبقه دوم جا خوش‌کرده‌اند.

فروشگاه‌های مرکز خرید ونک تنها به داخل این پاساژ ختم نمی‌شود و از آنجایی که این مرکز خرید به خیابان‌های کار و تجارت تهران اِشراف دارد، در فضای بیرونی این مرکز نیز شاهد حضور چندین طلافروشی و عتیقه‌فروشی هستیم.

جاذبه‌های مرکز خرید ونک

زمانی خریدی دلچسب خواهد بود که مشتریان در کنار خرید، خودشان را در کافه یا رستورانی مهمان کنند و با خوردن خوراکی‌های خوشمزه، خستگی خرید را از تن بیرون نمایند. به همین منظور در طبقه اول و دوم مرکز خرید ونک شاهد حضور کافه‌‌های شیک و مشتری‌پسندی هستیم که شرایط راحتی را برای ازبین‌بردن خستگی مشتریان فراهم می‌کنند. حضور چندین دکه برای فروش اسنک‌های سرخ‌شده خوشمزه، آب‌میوه‌ و انواع ساندیچ را می‌توان از دیگر خوراکی‌فروشی‌های اینجا نام برد.

برای شما گفتیم مرکز خرید ونک به لحاظ تاریخ ساخت، پاساژ جدید و تازه‌سازی نیست؛ اما باز هم انصافاً باید اعتراف کرد به لحاظ زیباشناختی با مرکز خریدی طرف هستیم که گذشت دهه‌های مختلف، عمر این پاساژ را چندان زیاد نشان نمی‌دهد. همچنین عرضه جدیدترین محصولات روز دنیا در مرکز خرید ونک باعث شده تا این مکان در میان مراکز خرید تهران حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. از طرف دیگر مدیران این مرکز خرید توجه ویژه‌ای به امروزی‌بودن پاساژ ونک داشته‌اند و هرازگاهی شاهد بازسازی و زیباسازی قسمت‌های مختلف این پاساژ هستیم. برای نمونه در چند سال گذشته دستی به سر راهروها و نمای بیرونی مرکز خرید کشیده شده است تا این مرکز همواره جلوه‌ای جدید و امروزی داشته باشد.

مدیران مرکز خرید ونک برای اینکه این مرکز، به لحاظ زیبایی چیزی کم‌و‌کسر نداشته باشد، در طبقه دوم دو آبنمای زیبا تعبیه‌ کرده‌اند تا جوی آبی از کنار راهرو در طبقه دوم روان شود و حس‌و‌حال خریداران را جلا بخشد. به‌طور کلی، مرکز تجاری ونک تهران چیزی حدود ۸هزار متر مربع مساحت دارد و ۱۱۹ فروشگاه آن در دو طبقه و سه سالن در این مرکز خرید قرار گرفته‌اند. پاساژ‌گردی در مرکز خرید ونک وقت زیادی نیاز ندارد و چیزی حدود ۲ ساعت برای گشت‌و‌گذار کامل در آن کفایت می‌کند.

دیدنی‌ها و مراکز تفریحی و غذایی اطراف مرکز خرید ونک

  • بازارگردی و کافه گردی | حس و حال خوب خرید

جالب است بدانید در کنار مرکز خرید ونک چندین مرکز خرید و پاساژ کوچک و بزرگ دیگر نیز با فاصله‌ای نه‌چندان دور قرار دارد. در نتیجه اگر فرصت کافی داشتید می‌توانید در کنار بازدید و گشت‌و‌گذار از مرکز خرید ونک سری به دیگر مراکز خرید منطقه بزنید و حسابی پاساژگردی کنید. اگر هم حوصله پاساژگردی ندارید، می‌توانید در کافه‌‌ها و رستوران‌های معروف میدان ونک استراحت کنید و از خوراکی‌های خوشمزه آنجا نوش جان کنید.

  • باغ ایرانی ده | جایی به دور از هیاهوی بازار

باغ ایرانی

باغ ایرانی ده در کنار مرکز خرید ونک واقع شده است. این باغ در محله قدیمی ده ونک استان تهران قرار گرفته و با مساحتی حدود ۳/۵هکتار، یکی از جذاب‌ترین مکان‌های دیدنی در اطراف میدان به حساب می‌‌‌آید. به لطف این باغ می‌توانید برای دمی هم که شده از هیاهوی شهر بیرون بیایید و غرق تماشای مناظر سنتی و گل و گیاه‌های دیدنی این باغ شوید. در این باغ در کنار جلوه‌های طبیعی، زمین مخصوص بازی کودکان و رستوران و قهوه‌خانه‌های سنتی قرار دارد.

  • موزه سینمای ایران | تماشای پشت صحنه سینمای قدیم

موزه سینمای ایران

علاقه‌مندان فرهنگ و هنر نیز می‌توانند پس از بازدید از مرکز خرید ونک سری به موزه سینمای ایران بزنند. این موزه که یکی از معروف‌ترین موزه‌های سینمایی کشور به حساب می‌آید، در خیابان ولیعصر قرار دارد. بدون شک بازدید از تجهیزات قدیمی سینمایی و تماشای فیلم در سالن‌های بزرگ این مجموعه خالی از لطف نخواهد بود.

متأسفانه باید گفت مرکز خرید ونک دارای پارکینگ اختصاصی برای خریداران نیست و پارکینگ این مجتمع تنها در اختیار مالکین و کارکنان این مرکز قرار دارد. با این حال نیازی نیست برای پیداکردن جای پارک، غم به دل خود راه بدهید؛ چرا که برای پارک خودرو می‌توانید روی پارکینگ هتل هما در خیابان خدامی حساب باز کنید و پس از پارک خودرو، راهی مرکز خرید ونک شوید.

مسیریابی مرکز خرید ونک

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ونک، نبش خیابان کار و تجارت، مرکز خرید ونک

همان‌گونه که از نام مرکز خرید ونک پیداست، این مرکز خرید در میدان ونک در تهران واقع شده است. اگر گذار شما تاکنون به این میدان افتاده باشد، حتماً در جریان هستید که این میدان یکی از میادین شلوغ تهران است. در نتیجه وجود یک مرکز خرید در این میدان شلوغ و پرتردد لازم به نظر می‌رسید. قرارگرفتن مرکز خرید ونک در این خیابان دسترسی به این مرکز را راحت کرده و با تاکسی، اتوبوس و مترو به‌راحتی می‌توانید مسیر خیابان ونک را در پیش بگیرید و پس از رسیدن به میدان، با کمی پیاده‌روی در خیابان ونک، راه خود را به مرکز خرید ونک باز کنید. اگر هم قصد استفاده از خودروی شخصی دارید، پیشنهاد می‌کنیم مسیر بزرگراه کردستان را در پیش بگیرید و پس از خیابان پردیس راهی مرکز خرید ونک شوید.

قرار گرفتن مرکز خرید ونک در یک خیابان همیشه شلوغ، باعث شده تا این مرکز در بیشتر روزهای سال و حتی ایام تعطیل پذیرای خریداران باشد. درهای مرکز خرید ونک به غیر از روزهای خاصی مانند عاشورا و تاسوعا، بیست‌و‌یکم ماه مبارک رمضان و ۱۳ فروردین، در دیگر روزهای سال از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۲۲:۰۰ شب به روی خریداران باز است.

مطمئن هستیم اگر گذار شما به میدان ونک افتاد، سری به مرکز خرید ونک خواهید زد. چه بسا که تاکنون نیز سری به این مرکز خرید زده باشید و اطلاعات سودمندی از آن می‌دانید. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر از خریداران پروپاقرص مرکز خرید ونک هستید و اطلاعات مفیدی از مجتمع تجاری ونک تهران می‌دانید، این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌های ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

3/5 (2 نظر)
1 نظر
  1. حلما می گوید

    پاساژ خوبیه ولی قیمت اجناسش به شدت بالا رفته

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.