رستوران های یاسوج | چشیدن طعم غذاهای خوشمزه غرب ایران

0

یاسوج یکی از مهم‌ترین شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد است که در غرب ایران قرار دارد. جاهای دیدنی یاسوج بسیار زیبا و منحصر‌به‌فرد هستند. سفر فقط محدود به دیدن جاهای تاریخی و طبیعی نیست. گاهی میل کردن غذاهای خوشمزه و سنتی محلی نیز می‌تواند به خاطره‌ای زیبا در سفر تبدیل شود. البته این در شرایطی است که در رستوران‌های عالی آن شهر غذا بخورید. پس در این مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران های یاسوج را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید دلی از عزا در بیاورید و در عین حال با دست پخت مردم خوش‌ذوق این منطقه هم بیشتر آشنا شوید.

رستوران های یاسوج

یاسوج رستوران های بسیار متنوع و باکیفیتی دارد. در بخش ابتدایی، بهترین رستوران‌ها و کبابی‌های یاسوج را به شما معرفی می‌کنیم تا حسابی دلی از عزا در بیاورید.

  • چلوکبابی گلپایگانی یاسوج

چلوکبابی گلپایگانی یاسوج از رستوران های یاسوج

وقتی که به یاسوج سفر کنید، باید برای چشیدن طعم غذاهای گوشتی خوشمزه آماده باشید. خب چه غذای گوشتی خوشمزه‌تری از کباب وجود دارد؟ با وجود آنکه یاسوج از گلپایگان بسیار دور است؛ اما باز هم می‌توانیم شاهد چلوکبابی گلپایگانی در یاسوج باشیم. این چلوکبابی جزو بهترین رستوران های یاسوج است و البته که شهرت بسیاری دارد. اگر دلتان برای یک کباب خوشمزه و لذیذ لک زده است، مستقیم به چلوکبابی گلپایگانی بروید. کباب‌‌های این رستوران بسیار تازه هستند و کیفیت بسیار عالی دارند. کباب کوبیده گلپایگانی بهترین انتخاب شما در این رستوران خواهد بود.

آدرس: یاسوج، خیابان امام خمینی، جنب میدان انقلاب
  • رستوران باباکوهی یاسوج

رستوران باباکوهی از ارزانترین رستوران های یاسوج

رستوران باباکوهی یاسوج از جمله بهترین رستوران های یاسوج است. اگر از مردم محلی درباره بهترین رستوران های یاسوج بپرسید، قطعاً بسیاری از آن‌ها رستوران باباکوهی را به شما معرفی می‌کنند. این رستوران باصفا و قدیمی، در جاده یاسوج شیراز قرار دارد. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود. بسیاری از غذاهای رستوران باباکوهی یاسوج، سنتی و مخصوص منطقه غرب ایران هستند. اگر به رستوران باباکوهی یاسوج رفتید، بهتر است چند نوع خورشت محلی را حداقل سفارش دهید. غذاهای رستوران باباکوهی یاسوج از بهترین مواد اولیه تازه آماده می‌شود که همگی کیفیت بسیار مناسبی دارند.

آدرس: یاسوج، میدان کشاورز، جاده یاسوج شیراز، بین خیابان شاهد ۱۸ و ۱۹
  • رستوران بختیاری یاسوج

رستوران بختیاری یاسوج

رستوران بختیاری از معروف ترین رستوران های یاسوج است. این رستوران در بین مردم محلی نیز بسیار پرطرفدار است. همان طور که از نام این رستوران می‌توانید حدس بزنید، انواع غذاهای محلی و کباب‌های خوشمزه سنتی بختیاری در این رستوران سرو می‌شود. نیازی به راهنمایی نیست که اگر به رستوران بختیاری یاسوج رفتید، کباب بختیاری سفارش دهید. اصل کباب بختیاری ایران در اینجا سرو می‌شود! البته باید بدانید که قیمت غذاهای این رستوران نسبتاً گران است. دلیل آن هم استفاده از بهترین گوشت و برنج تازه در غذاهای این رستوران بوده و کیفیت بسیار عالی انتظار شما را می‌کشد.

آدرس: یاسوج، خیابان جمهوری اسلامی، جنب میدان جمهوری اسلامی
  • رستوران تخت طاووس یاسوج

رستوران تخت طاووس یاسوج

رستوران تخت طاووس یاسوج از جمله شیک ترین رستوران های یاسوج محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال گران ترین رستوران های یاسوج هستید که فضایی شیک و دوست‌داشتنی داشته باشد، رستوران تخت طاووس برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این رستوران فضایی بسیار شیک و لوکس دارد و برای مراسم بزرگ و مهمانی‌های خانوادگی عالی خواهد بود. به‌جز فضای شیک و لوکس، در این رستوران غذاهایی بسیار باکیفیت سرو می‌شوند. در حقیقت اکثر مشتریان از کیفیت و طعم غذاهای رستوران تخت طاووس یاسوج راضی هستند.

آدرس: یاسوج، تل زالی، خیابان منتظری
  • رستوران شاندیز یاسوج

رستوران شاندیز یاسوج از بهترین رستوران های یاسوج

مشهد کجا، یاسوج کجا! اما نام شاندیز در تمامی ایران به چشم می‌خورد! زمانی که یک رستوران غذاهای خیلی باحال و خوشمزه‌ای را سرو کند، آن را با نام شاندیز می‌شناسند! اصلاً وقتی اسم شاندیز به گوش آدم می‌خورد، گرسنه می‌شود! رستوران شاندیز یاسوج نیز جزو بهترین رستوران یاسوج است. در این رستوران انواع کباب‌های تازه و خوشمزه با برنج ایرانی سرو می‌شود. رستوران شاندیز از آن رستوران‌هایی است که بعد از اتمام غذا، حتماً باید ظرف بگیرید تا باقی غذایتان را همراه خوب ببرید؛ چون حجم غذاهای آن بسیار فراوان است. فقط بد نیست از ما این نکته را داشته باشید که غذاهای این رستوران پرنمک، پرادویه و چرب هستند!

آدرس: یاسوج، بلوار امام خمینی، بین آیت الله سعیدی و پاسداران
  • رستوران گل یاسوج

رستوران گل یاسوج از شیک ترین رستوران های یاسوج

رستوران گل از جمله رستوران‌های دنج و باصفای خانوادگی یاسوج است. مردم محلی یاسوج نیز ایام آخر هفته برای صرف کردن غذای خانوادگی سری به رستوران گل می‌زنند. این رستوران فضایی بسیار صمیمی و در عین حال شیک دارد. در ضمن رستوران گل در خیابان جمهوری واقع شده که یکی از خیابان‌های پرتردد یاسوج است. بسیاری از مراکز خرید یاسوج نیز در همین خیابان قرار دارند. پس در طول روز بعد خستگی سفر نیز می‌توانید سری به رستوران گل بزنید.

آدرس: یاسوج، خیابان جمهوری اسلامی، کوچه سینما
  • رستوران گل مریم یاسوج

رستوران گل مریم یاسوج از بهترین رستوران های یاسوج

بسیاری از مسافران و مشتریان، رستوران گل مریم را با رستوران گل اشتباه می‌گیرند. در حقیقت این دو، دو رستوران کاملاً جداگانه هستند که هیچ ارتباطی هم با هم ندارند! جالب اینجاست که هر دو رستوران در یک منطقه قرار دارند و نسبتاً نزدیک به هم هستند. رستوران گل مریم جزو ارزان ترین رستوران های یاسوج محسوب می‌شود. البته این ارزانی نسبت به کیفیت آن است و در مقایسه با کیفیت عالی که ارائه می‌دهد، مبلغی مناسب و منصفانه دریافت می‌کند. فضای این رستوران کاملاً خانوادگی است و جزو رستوران‌های معروف یاسوج محسوب می‌شود.

آدرس: یاسوج، بلوار شهید مطهری، خیابان سینما، شهید کرامت الله حسین پور، بین ولی عصر و جمهوری
  • رستوران مبین یاسوج

رستوران مبین یاسوج

رستوران مبین از جمله قدیمی ترین رستوران های یاسوج است. این رستوران از آن دسته رستوران‌هایی محسوب می‌شود که حتی اگر گرسنه هم نباشید، با ورود به رستوران دلتان می‌خواهد از هر غذا یک پرس سفارش دهید! غذاهای این رستوران بسیار هوس‌انگیز هستند و عطر بی‌نظیری دارند. قطعاً با این تفاسیر نیازی به تعریف درباره طعم عالی غذاهای رستوران مبین نیست. با دیدن تابلوی رستوران مبین می‌توانیم متوجه شوید که این رستوران چندین سال است که در همین محل قرار دارد. فضای رستوران ساده و بدون آلایش است و معمولاً جمعیت بسیاری در آن حضور دارند.

آدرس: یاسوج، میدان امام خمینی، بلوار امام خمینی، نبش خیابان گلستان ۶
  • رستوران ونوس یاسوج

رستوران ونوس یاسوج

رستوران ونوس از قدیمی‌ترین رستوران های یاسوج است. این رستوران در خیابان امام خمینی یاسوج قرار دارد. در نزدیکی رستوران ونوس، بسیاری از هتل های یاسوج حضور دارند. به همین خاطر در اکثر مواقع رستوران ونوس شلوغ است. این رستوران ظاهری بسیار ساده و بدون آلایش دارد. در این رستوران خبری از تجملات و میزهای لوکس نیست؛ اما از کیفیت غذا هرچه بگوییم کم گفتیم. این رستوران غذایی با عطر و عطم عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و همین موضوع باعث شهرت هرچه بیشتر آن شده است.

آدرس: یاسوج، خیابان امام خمینی، بین گلستان ۴ و ۵، جنب میدان جانباز
  • شاه کباب یاسوج

شاه کباب یاسوج از رستوران های یاسوج

در سفر به غرب ایران و مخصوصاً یاسوج، باید طعم انواع کباب‌های خوشمزه را بچشید. شاه کباب یکی از بهترین رستوران های یاسوج است که کباب‌های بسیار خوشمزه و آبدار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فضای داخلی این رستوران چندان شیک و زیبا نیست؛ اما خب شما غذای خوشمزه می‌خواهید یا اینکه به‌دنبال تجملات هستید؟ قیمت کباب‌های شاه کباب یاسوج ارزان نیست. پس نمی‌توان با وجود ظاهر ساده، آن را در لیست ارزان ترین رستوران های یاسوج قرار داد. این رستوران کباب‌هایی بزرگ، آبدار و باکیفیت را با قیمت منصفانه ارائه می‌دهد.

آدرس: یاسوج، ابن سینا، بلوار بویر احمد، بلوار باهنر
  • کبابی 4 لقمه یاسوج

کبابی 4 لقمه یاسوج

کبابی 4 لقمه از جمله باحال‌ترین رستوران های یاسوج است. این رستوران در خیابان امام خمینی قرار دارد و دارای ظاهری بسیار ساده و قدیمی است. در این رستوران همان طور که تصور می‌کنید، فقط کباب سرو می‌شود. جالب است بدانید که کباب‌های این رستوران به‌صورت لقمه‌های کوچک هستند و لای نان سنتی که شباهت بسیاری به نان لواش دارند سرو می‌شوند. طعم کباب‌های کبابی 4 لقمه بسیار عالی است و قطعاً هر کسی را عاشق خود می‌کند. این رستوران جزو معروف ترین رستوران های یاسوج است.

آدرس: یاسوج، خیابان امام خمینی
  • مجموعه دریم لند یاسوج

مجموعه دریم لند یاسوج

مجموعه دریم لند یک مجموعه از چند سالن فست فود و رستوران است. این مجموعه فضایی شیک و دوست‌داشتنی دارد. طراحی مجموعه دریم لند به‌صورت کاملاً مدرن انجام شده است. این مجموعه را می‌توان یکی از رستوران‌های دانشجویی دانست. این مجموعه منویی بسیار متنوع دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی و فست‌فود فرنگی را سفارش دهید. کیفیت غذاهای این مجموعه مطلوب است و در اکثر مواقع با شلوغی آن مواجه می‌شوید.

آدرس: یاسوج، بلوار امام خمینی، رو‌به‌روی دانشگاه آزاد

رستوران های سنتی یاسوج

اگر دلتان می‌خواهد غذاهای سنتی و محلی یاسوج را بچشید، باید سری به رستوران های سنتی آن‌ها بزنید. در این بخش بهترین رستوران های سنتی یاسوج را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • رستوران جوجه طلایی یاسوج

رستوران جوجه طلایی از بهترین رستوران های یاسوج

رستوران جوجه طلایی را می‌توان مشابه رستوران اکبر جوجه دانست که در تهران و شمال کشور بسیار مشهور هستند. در این رستوران می‌توانید مرغ‌های کوچک را سفارش دهید که با روشی خاص پخته شده و داخل کره سرخ می‌شوند. جوجه طلایی یا همان اکبر جوجه طرفداران خاص به خود را دارد. این غذا همراه با برنج یا به‌صورت خوراک سرو می‌شود. البته بد نیست که مقداری رب انار روی مرغ خود بزنید و نوش جان کنید. رستوران جوجه طلایی یاسوج جزو معروف ترین رستوران های یاسوج است که الحق کیفیت بسیار مطلوبی هم دارد.

آدرس: یاسوج، اکبر آباد، جاده یاسوج شیراز
  • رستوران سنتی باجناق ها یاسوج

رستوران سنتی باجناق ها یاسوج

از قدیم گفتند ژیان ماشین نمی‌شه و باجناق فامیل! اما این باجناق‌ها یکی از بهترین رستوران های یاسوج را مدیریت می‌کنند. درست 150متر بالاتر از امامزاده عبدالله یاسوج، رستورانی بزرگ با نام رستوران باجناق ها به چشم می‌خورد که در اکثر مواقع نیز شلوغ است. این رستوران فضایی ساده و در عین حال شیک و پاکیزه دارد. رستوران سنتی باجناق‌ها انواع غذاهای خوشمزه محلی و کباب‌های آبدار تازه را سرو می‌کنند. این رستوران در اکثر روزهای سال بسیار شلوغ است. تقریباً مشتریان رستوران سنتی باجناق‌ها مشتریان ثاب هستند. حتی مردم محلی نیز روزهای آخر هفته سری به این رستوران می‌زنند.

آدرس: یاسوج، ورودی آبشار یاسوج، ۱۵۰ متر بالاتر از امامزاده عبدالله
  • رستوران سنتی کلبه یاسوج

رستوران سنتی کلبه یاسوج

رستوران کلبه جزو باصفاترین رستوران های یاسوج است. فضای داخلی این رستوران را به سبک سنتی طراحی کرده‌اند و حس و حال بسیار خوبی دارد. در این رستوران از تخت‌های چوبی استفاده کرده‌اند. رومیزی‌های ترمه و پنجره‌های چوبی، همه این‌ها در کنار هم حس بسیار خوبی را به مشتریان منتقل می‌کنند. به همین خاطر اکثر مشتریان رستوران سنتی کلبه را مشتریان ثابت تشکیل می‌دهند. این رستوران انواع غذاهای سنتی و محلی را نیز سرو می‌کند و منوی آن هم قیمت مناسبی دارد.

آدرس: یاسوج، میدان شهید حسین فهمیده، بلوار باهنر
  • رستوران سنتی لیان یاسوج

رستوران سنتی لیان یاسوج

لیان از جمله شیک ترین رستوران های یاسوج است. این رستوران یکی از دنج‌ترین و گران ترین رستوران های یاسوج به شمار می‌رود. در این رستوران از تمامی المان‌های سنتی به‌خوبی استفاده کرده‌اند. غذاها در ظروف مسی و مجمعه‌های قدیمی سرو می‌شود. به جای میز و صندلی امروزی، از تخت‌های چوبی قدیمی استفاده کرده‌اند. رستوران سنتی لیان با کمک شیشه‌های رنگی و پنجره‌های چوبی، فضایی بسیار دوست‌داشتنی و دل نشین را ایجاد کرده است.

آدرس: یاسوج، خیابان جمهوری اسلامی، روبه‌روی نانوایی بهارستان
  • رستوران سنتی یاغوش یاسوج

رستوران سنتی یاغوش یاسوج

رستوران یاغوش یکی از بزرگترین رستوران های سنتی یاسوج است. این رستوران فضایی بزرگ دارد و در بخش میانی آن یک جوی آب عبور می‌کند. رستوران یاغوش جزو رستوران‌های سنتی بسیار باکیفیت یاسوج محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و محلی یاسوج را سفارش دهید. همچنین در برخی مواقع، موسیقی زنده محلی نیز در این رستوران پخش می‌شود.

آدرس: یاسوج، خیابان شهید خدابخش رستمی، نبش مخابرات فجر
  • سفره خانه و دیزی سرای زیما یاسوج

سفره خانه و دیزی سرای زیما یاسوج

مگر می‌شود کسی دیزی سنگی دوست نداشته باشد؟ به‌به، دیزی آن هم با نان سنگک تازه، پیاز، ترشی و سبزی خوردن، چه ترکیب عالی می‌شود! سفره‌خانه و دیزی‌سرای زیما از جمله بهترین رستوران های سنتی یاسوج است. این رستوران فضایی کاملاً سنتی دارد. در این رستوران می‌توانید انواع دیزی و غذاهای سنتی دیگر سفارش دهید.

آدرس: یاسوج، امامت، بلوار امام خمینی

فست فود در یاسوج

گاهی دلمان فست فود می‌خواهد. کاری به خوب یا بد و ضرر یا زیان آن نداریم. فست فود برای بسیاری از جوانان بسیار خوشایند است و طرفداران خاص به خود را دارد. اگر در سفر به یاسوج دلتان فست فود خواست، در ادامه بهترین فست فود‌های یاسوج را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • فست فود پروین یاسوج

فست فود پروین یاسوج

فست فود پروین یکی از معروف‌ترین فست‌فودهای یاسوج است. این فست‌فود درست در تل زالی و بلوار امام خمینی قرار دارد. در این فست‌فود می‌توانید انواع ساندویچ را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنید.

آدرس: یاسوج، تل زالی، بلوار امام خمینی
  • پیتزا دنا کولاک یاسوج

پیتزا دنا کولاک یاسوج

پیتزا دنا کولاک جزو فست‌فودهای شیک و باکلاس یاسوج است. فضای داخلی آن را به‌صورت مدرن طراحی کرده‌اند و میز و صندلی‌های راحتی دارد. در منوی پیتزا دنا انواع ساندویچ و فست‌فود هم به چشم می‌خورد؛ اما بیشتر آن را به پیتزاهای خوشمزه می‌شناسند. اگر در یاسوج دلتان هوس پیتزا کرد، حتماً سری به پیتزا دنا کولاک بزنید. فقط به یاد داشته باشید که معمولاً جلوی این مغازه جای پارک پیدا نمی‌شود.

آدرس: یاسوج، زیر تل، بلوار امام خمینی
  • پیتزا سارای یاسوج

پیتزا سارای یاسوج

پیتزا سارای از جمله معروف‌ترین پیتزافروشی‌ها در تمام یاسوج است. این پیتزافروشی پاتوقی برای جوانان محسوب می‌شود. همین طور که از 60متری امام خمینی عبور می‌کنید، ناگهان چشمتان به یک مغازه می‌خورد که جوانان جلوی آن ایستاده‌اند و در حال میل کردن پیتزا هستند. این مغازه همان پیتزا سارای است! این مغازه یکی از بهترین رستوران های یاسوج برای کسانی است که به پیتزا علاقه‌مند هستند.

آدرس: یاسوج، 60متری امام خمینی
  • فست فود تاج یاسوج

فست فود تاج یاسوج

فست‌فود تاج با فست‌فودهای معمولی از زمین تا آسمان تفاوت دارد. میز و صندلی‌های شیک و لوکسی در این فست‌فود وجود دارند که مشابه آن را در رستوران‌های شیک می‌بینید. فضای این فست‌فود چندان بزرگ نیست؛ اما بسیار آرام و دوست‌داشتنی است. کیفیت غذاهای این رستوران در حد بسیار مطلوبی قرار دارد. همچنین باید بدانید که قیمت آن از سایر فست‌فودهای یاسوج کمی بیشتر است. با این حال فست‌فود تاج مشتریان مخصوص به خود را دارد.

آدرس: یاسوج، بلوار امام خمینی
  • فست فود کوروش یاسوج

فست فود کوروش یاسوج

فست فود کوروش یکی از برندهای زنجیره‌ای رستوران در یاسوج است. وقتی که صحبت از بهترین رستوران های یاسوج باشد، قطعاً اکثر مردم محلی فست‌فود کوروش را به شما معرفی می‌کنند. تمامی شعب این فست‌فود ساختمان‌هایی شیک با دکور امروزی و لوکس دارند. قیمت فست‌فود کوروش از سایر رستوران های یاسوج کمی بیشتر است؛ اما کیفیت بسیار عالی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همین موضوع باعث می‌شود تا تمامی شعب این فست‌فود همیشه شلوغ باشند.

آدرس شعبه اصلی: یاسوج ، بلوار امام خمینی (شصت متری)، بالاتر از سه راه عالیوند

کافه های یاسوج

گاهی در سفر دلمان غذا نمی‌خواهد. بلکه بیشتر می‌خواهیم تا روی یک میز و صندلی در محیطی آرام بنشینیم و یک ته دلی کوچک و میان وعده خوشمزه میل کنیم. در این حالت می‌توانید سری به کافه های یاسوج بزنید.

  • کافه فنجون یاسوج

کافه فنجون یاسوج

کافه فنجون از جمله کافه‌های دنج و پاتوق جوانان در یاسوج است. این کافه دکوراسیون زیبا و چوبی دارد و از حضور در آن نهایت لذت را خواهید برد. کافه رستوران فنجون در کنار منوی سرد و گرم نوشیدنی، انواع غذاهای فرنگی و میان‌وعده خوشمزه و دسرهای تازه و عالی را نیز سرو می‌کند.

آدرس: یاسوج، بلوار شهید مطهری، خیابان پزشک، کوچه وحدت
  • کافه قلم یاسوج

کافه قلم یاسوج

کافه قلم از جمله شیک ترین کافه رستوران های یاسوج محسوب می‌شود. این کافه رستوران محیطی بسیار شیک و امروزی دارد. فضای داخلی کافه بسیار آرام است. در اکثر مواقع یک موسیقی لایت بسیار عالی در فضای کافه پخش می‌شود. این کافه برای قرارهای عاشقانه دونفره جان می‌دهد. در کنار منوی سرد و گرم نوشیدنی، انواع دسر و غذاهای فرنگی و میان‌وعده نیز در منوی کافه قلم به چشم می‌خورد.

آدرس: یاسوج، پل سوم بشار
  • کافه هزار و یک شب یاسوج

کافه هزار و یک شب یاسوج

کافه هزار و یک شب یکی از معروف‌ترین کافه‌های یاسوج است. اگر از جوانان درباره معروف‌ترین کافه شهر بپرسید، قطعاً کافه هزار و یک شب را به شما معرفی می‌کنند. این کافه فضایی بسیار آرام و دوست‌داشتنی دارد. کافه هزار و یک شب پاتوق بسیاری از جوانان یاسوجی است. در این کافه می‌توانید در کنار نوشیدنی‌های خاص و دوست‌داشتنی، غذاهای فرنگی بسیار خوشمزه‌ای را نوش جان کنید.

آدرس: یاسوج، خیابان یاسوج شیراز، خیابان فردوسی، بین کوچه هجرت 1 و 2

 

خب دوستان عزیز سفر دوست ره بال آسمان، تقریباً با بهترین رستوران های یاسوج آشنا شدید. به نظرتان بهترین رستوران های یاسوج کدام یک هستند؟ اگر ساکن این شهر هستید و احساس می‌کنید رستورانی از قلم افتاده است، آن را به ما و سایر دوستان معرفی کنید. همچنین اگر تجربه حضور در هر کدام را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید. به این ترتیب همه می‌توانند از تجربیات ارزشمند شما بهره‌مند شوند.

کافه هزار و یک شب یاسوج بهترین کافه رستوران یاسوج است.

فست فود کوروش بهترین فست فود یاسوج است.

کبابی شاندیز و گلپایگانی بهترین کبابی‌های یاسوج هستند.

رستوران سنتی لیان بهترین رستوران سنتی یاسوج است.

دیزی سرای زیما بهترین دیزی یاسوج را ارائه می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.