بهترین رستوران های زنجان از نظر مردم | به وقت شکم‌گردی در زنجان

12

زنجان شهری است در شمال غرب ایران با جاذبه‌های افسانه‌ای. ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این شهر باعث شده است تا بسیاری آن را به‌عنوان مقصد سفر‌های خود انتخاب کنند. لذت سفر کردن زمانی به اوج خود می‌رسد که علاوه‌بر آشنایی با جاذبه‌های دیدنی مقصد، با بهترین اقامتگاه‌ها و رستوران‌های مقصد آشنا باشید. به همین سبب در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های زنجان بپردازیم. اگر خیال خرید بلیط هواپیما زنجان و سفر به این شهر رؤیایی را در سر دارید، در این مطلب با ما همراه باشید. 

رستوران های زنجان

  • کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ زنجان 

عکس کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ زنجان یکی از رستوران های زنجان

اگر در میان رستوران های زنجان به‌دنبال رستورانی با منوی متنوع و فضایی زیبا و دلنشین می‌گردید، پیشنهاد ما به شما کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ زنجان است. در منوی این کافه و رستوران، انواع غذا‌های ایرانی، غذا‌های محبوب بین‌المللی،‌ فست‌فود‌ها و نوشیدنی‌های سرد و گرم به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو کافه رستوران آریا مقصدی عالی برای جمع‌های بزرگ با سلیقه‌های متفاوت است. فضای این کافه و رستوران بسیار دنج و لوکس است و بالکن شیشه‌ای آن چشم‌انداز زیبایی از شهر را به نمایش می‌گذارد. پرسنل این رستوران بسیار حرفه‌ای و منظم هستند و برخورد آن‌ها با مهمانان محترمانه است. قیمت اقلام منوی این رستوران با‌توجه به کیفیت آن‌ها نیز مناسب است؛ با‌این‌حال این رستوران در دسته رستوران های ارزان زنجان قرار نمی‌گیرد. 

آدرس کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ

آدرسایران، زنجان، خیابان سعدی، برج آریا، طبقه پنجم 
شماره تماس ۰۲۴۳۳۳۶۵۴۷۷
آدرس سایت app.menno.ir
آدرس پیج اینستاگرامariya_lounge@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰ 
  • رستوران پلو زنجان 

عکس رستوران پلو یکی از رستوران های زنجان

اگر از اهالی زنجان بپرسید که بهترین رستوران از میان رستوران های زنجان کدام است، اغلب آن‌ها رستوران پلو را معرفی می‌کنند. غذا‌های این رستوران با موادی با‌کیفیت و به‌صورت حرفه‌ای تهیه می‌شوند و طعمی بسیار لذیذ دارند. زرشک پلو با مرغ، فیله کباب، شیشلیک، کوبیده و بختیاری از محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران هستند که طعم بی‌نظیر آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهد کرد. فضای رستوران پلو بسیار صمیمانه و دلنشین بوده و برخورد پرسنل آن نیز کاملاً محترمانه است. اگر در‌خصوص قیمت غذا‌های رستوران پلو زنجان بپرسید، باید بگوییم که غذا‌های این رستوران با‌توجه به کیفیتشان، قیمت معقولانه و منصفانه‌ای دارند. 

آدرس رستوران پلو روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران پلو 

آدرسایران، زنجان، اتوبان ۲۲ بهمن، جنب پل قائم 
شماره تماس ۰۲۴۳۳۴۶۲۶۶۶
آدرس پیج اینستاگرام polo.foods@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و ۱۹:۰۰ تا ۳۲:۰۰ 
  • رستوران چنگال طلایی زنجان

رستوران چنگال طلایی از لوکس‌ترین و گران‌ترین رستوران های زنجان است. محیط این رستوران بسیار بزرگ، دل‌باز، شیک و مجلل بوده و رنگ طلایی در دکوراسیون آن خود‌نمایی می‌کند. در منوی رستوران چنگال طلایی زنجان، انواع غذا‌های اصیل و لذیذ ایرانی، غذا‌های محبوب بین‌المللی، انواع پیش‌غذا، دسر و… به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو می‌توان گفت که منوی این رستوران هر‌کسی را با هر سلیقه‌ای، راضی خواهد کرد. کیفیت و طعم غذا‌های رستوران چنگال طلایی بی‌نظیر و صرف وعده‌ای غذا در آن بسیار دلپذیر است. پرسنل این رستوران مجلل، رفتاری محترمانه و حرفه‌ای دارند و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. همان طور که گفتیم، رستوران چنگال طلایی از لوکس‌ترین رستوران‌های شهر است و به همین دلیل غذا‌های این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های زنجان، کمی گران‌تر است.

آدرس رستوران چنگال طلایی زنجان روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران چنگال طلایی

آدرسایران، زنجان، خیابان خرمشهر، رو‌به‌روی بانک ملی 
شماره تماس۰۲۴۳۳۷۷۰۱۸۵
آدرس پیج اینستاگرامchangaltalayi_restaurant@
ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰
  • رستوران صدف زنجان 

عکس رستوران صدف یکی از رستوران های زنجان

اگر در میان رستوران های زنجان، به‌دنبال رستورانی با محیطی شیک و مجلل و سرویس‌دهی عالی می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران صدف است. در این رستوران، انواع غذا‌های اصیل ایرانی، با‌کیفیتی بالا طبخ و سرو می‌شوند. طعم غذا‌های رستوران صدف، بر‌اساس نظرات مردم، بسیار بی‌نظیر است. از جمله دلایل طعم عالی غذا‌های این رستوران، می‌توان به وجود سر‌آشپزی ماهر و هنرمند و استفاده از مواد اولیه تازه و با‌کیفیت، اشاره کرد. رستوران صدف دارای محیطی آرام و زیباست و پرسنل آن نیز برخوردی محترمانه و رفتاری حرفه‌ای دارند. چنین ویژگی‌هایی باعث شده است تا بسیاری از افراد، برای گذراندن اوقاتی خوش و دلپذیر و چشیدن طعم غذا‌های لذیذ ایرانی، این رستوران را انتخاب کنند.

آدرس رستوران صدف روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران صدف 

آدرسایران زنجان، خیابان خرمشهر، روبه‌روی شهربازی
شماره تماس۰۲۴۳۳۷۴۰۵۰۵
آدرس پیج اینستاگرامrestaurant_talar_sadaf1@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • رستوران غذای مجلسی زنجان 

رستوران غذای مجلسی را می‌توان به‌عنوان محبوب‌ترین رستوران در زنجان معرفی کرد. چیزی که این رستوران را از سایر رستوران های زنجان متمایز می‌کند، این است که در رستوران غذای مجلسی زنجان، تمامی غذا‌ها به‌صورت آماده داخل ظروف وارمردار، در معرض دید مهمانان قرار دارند. مهمانان می‌توانند با نگاه کردن به غذا‌ها، هر‌آنچه که دلشان می‌خواهد را درخواست کنند تا برایشان سرو شود. رستوران غذای مجلسی زنجان در سه وعده صبحانه، ناهار و شام از مهمانان خود با غذا‌هایی خوش‌طعم و هوس‌انگیز، پذیرایی می‌کند. محیط رستوران بسیار دلنشین است و پرسنل آن نیز با احترام تمام از مهمانان پذیرایی می‌کنند. 

آدرس رستوران غذای مجلسی روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران غذای مجلسی

آدرسایران، زنجان، شهرک کارمندان، خیابان مهدوی، بالاتر از خیابان چهارم، فاز ۳
شماره تماس۰۲۴۳۳۴۵۸۳۴۵
آدرس پیج اینستاگرامmajlesifood@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران گلریز زنجان 

عکس رستوران گلریز یکی از رستوران های زنجان

در معرفی بهترین رستوران های زنجان نام رستوران گلریز زنجان را نباید از قلم انداخت. این رستوران جزء محبوب‌ترین رستوران‌های شهر است و در منوی آن انواع غذا‌های ایرانی و غذا‌ها و سالاد‌های لذیذ ایتالیایی به چشم می‌خورد. این رستوران دارای میز اردور با تنوعی بی‌نظیر از انواع پیش‌غذا، دسر، سالاد و… است. طعم و کیفیت غذا‌های این رستوران مثال‌زدنیست. فضایی دل‌باز با دکوراسیون شیک و زیبا در کنار برخورد خوب پرسنل، باعث می‌شود تا لذت صرف غذا در این رستوران دو‌چندان شود. رستوران گلریز زنجان در دسته رستوران‌های لوکس این شهر قرار می‌گیرد و به‌تبع قیمت غذا‌های آن نیز در مقایسه با رستوران‌های معمولی زنجان، گران‌تر است. 

آدرس رستوران گلریز روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران گلریز

آدرسایران، زنجان، خیابان خرمشهر، جنب بانک تجارت، پلاک ۱۴۹
شماره تماس۰۲۴۳۳۷۷۱۰۱۶
آدرس پیج اینستاگرامgolriz__restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰
  • رستوران هفت چنار زنجان

عکس رستوران هفت چنار یکی از رستوران های زنجان

رستوران هفت چنار از محبوب‌ترین و شلوغ‌ترین رستوران‌های زنجان است. این رستوران در یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی زنجان، یعنی بازار بزرگ و تاریخی آن قرار دارد و به همین سبب اغلب مهمانان آن گردشگران هستند. اصلی‌ترین علت محبوبیت این رستوران کیفیت و طعم بی‌نظیر غذا‌های آن است. در منوی رستوران هفت چنار، انواع غذا‌های ایرانی به چشم می‌خورند که با موادی عالی، به بهترین شکل طبخ می‌شوند. قیمت غذا‌های این رستوران با‌توجه به حجم و کیفیت آن‌ها، بسیار مناسب و معقول است. رستوران هفت چنار در مرکز شهر و در قلب بازار سنتی زنجان قرار دارد و همین امر باعث شده است تا دسترسی به آن راحت باشد و بسیاری از مسافران و اهالی شهر، این رستوران را برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ انتخاب کنند. 

آدرس رستوران هفت چنار زنجان روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران هفت چنار زنجان 

آدرسایران، زنجان، سعدی جنوبی، میدان انقلاب
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۶۶۵۷۴ و ۰۹۱۲۵۴۱۱۸۹۰
آدرس پیج اینستاگرامhaftchenar_restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۲:۰۰ 
  • رستوران آدانا کباب زنجان 

ترکیه به کباب‌های لذیذش معروف است. از آنجایی که ذائقه ما ایرانی‌ها به ذائقه مردم ترکیه بسیار نزدیک است، طعم کباب‌های ترکی را می‌پسندیم. اگر شما نیز عاشق طعم بی‌نظیر کباب‌های ترکی هستید، لازم نیست برای چشیدن طعم آن به ترکیه سفر کنید؛ چرا‌که در رستوران آدانا کباب زنجان، می‌توانید بهترین کباب‌های ترکی را میل کنید. بر‌اساس نظرات مردم، کباب‌های این رستوران دارای بافتی نرم و آب‌دار بوده و طعم آن‌ها بسیار دلپذیر است. تنها کافی است یک بار کباب‌های ترکی رستوران آدانا کباب زنجان را میل کنید تا مهمان همیشگی این رستوران شوید. 

آدرس رستوران آدانا کباب روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران آدانا کباب

آدرسایران، زنجان، میدان هنرستان، رو‌به‌روی هنرستان مطهری
شماره تماس۰۲۴۳۳۷۸۹۶۶۲ و ۰۹۱۲۸۴۱۸۳۱۳
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰ 

رستوران های سنتی زنجان 

  • سفره‌خانه و رستوران سنتی حاج داداش زنجان

عکس سفره‌خانه و رستوران سنتی حاج داداش یکی از رستوران های سنتی زنجان

رستوران سنتی حاج داداش زنجان ‌نه‌تنها یک رستوران، بلکه جاذبه‌ای تاریخی است. بنای این رستوران سنتی، در گذشته حمامی تاریخی بوده و امروزه پس از باز‌سازی و طراحی دکوراسیون داخلی به سبک سنتی، به رستورانی محبوب در زنجان تبدیل شده است. از بنا و دکوراسیون منحصر‌به‌فرد رستوران سنتی حاج داداش که بگذریم، به غذا‌های خوشمزه و هوس‌انگیز آن می‌رسیم؛ در این رستوران تنها غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی سرو می‌شود. در رستوران سنتی حاج داداش زنجان، برای تهیه غذا‌های ایرانی از مواد اولیه تازه و با‌کیفیت استفاده می‌شود و طعم غذا‌های آن بسیار لذیذ است. اگر می‌خواهید در فضایی خاص، با تم سنتی و تاریخی، لذت چشیدن طعم غذا‌های اصیل ایرانی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران سنتی حاج داداش زنجان خواهد بود. 

آدرس رستوران سنتی حاج داداش روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی حاج داداش 

آدرسایران، زنجان، بازار پایین، روبه‌روی مسجد آیت‌الله قائمی
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۲۲۰۲
آدرس پیج اینستاگرامhajdadash_restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان

عکس رستوران سنتی کاروانسرا سنگی یکی از رستوران های سنتی زنجان

کاروانسرای سنگی زنجان از ارزشمند‌ترین آثار تاریخی به‌جا‌مانده از دوران حکومت صفویه در زنجان است. امروزه در بنای این کاروانسرای تاریخی، سفره‌خانه و رستورانی سنتی مشغول فعالیت است که جزو بهترین رستوران های زنجان به شمار می‌آید. رفتن به رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان هم فال است و هم تماشا؛ چرا‌که شما می‌توانید در بنایی تاریخی که جزو جاذبه‌های گردشگری زنجان است، غذایی لذیذ میل کرده و از طعم غذا و فضایی که در آن حضور دارید، لذت ببرید. در این رستوران سنتی انواع غذا‌های اصیل ایرانی، از جمله دیزی سنگی، انواع کباب و… طبخ و سرو می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به زنجان تجربه حضور در رستوران سنتی کاروانسرا سنگی و صرف غذایی لذیذ در این محیط زیبا را از دست ندهید. 

آدرس رستوران سنتی کاروانسرا سنگی روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی کاروانسرا سنگی

آدرسایران، زنجان، بلوار شهید بهشتی 
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۶۳۱۵۰ و ۰۲۴۳۳۳۶۳۱۵۱
آدرس سایت karvansarasangi.com
آدرس پیج اینستاگرامkarvansara_sangi.zanjan@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • دیزی سرای عابدینی زنجان 

عکس دیزی سرای عابدینی یکی از رستوران های سنتی زنجان

دیزی سنگی از محبوب‌ترین غذا‌های اصیل ایرانی است که طرفداران بسیاری دارد. اگر شما نیز عاشق دیزی هستید، باید بگوییم که خوشمزه‌ترین دیزی‌های زنجان در دیزی سرای عابدینی طبخ و سرو می‌شود. این دیزی سرا در یکی از مهم‌ترین مراکز خرید زنجان، یعنی بازار سنتی آن قرار داشته و دارای محیطی سنتی و دوست‌داشتنی است. دیزی سرای عابدینی متعلق به دو برادر است که خودشان دیزی‌ها را طبخ کرده و از مهمانان پذیرایی می‌کنند. از جمله دلایل محبوبیت این دیزی سرا، رفتار صمیمانه و دوست‌داشتنی این دو برادر با مهمانان است. در‌نهایت خوب است اشاره کنیم که منوی این رستوران تنها به دیزی محدود نمی‌شود و شما می‌توانید صبح‌هنگام برای صرف چای، املت و انواع صبحانه به این رستوران مراجعه کنید. در‌نهایت توصیه می‌کنیم اگر برای گشت‌و‌گذار و خرید سوغات زنجان به بازدید بازار سنتی آن رفتید، حتماً دیزی‌های خوشمزه دیزی سرای عابدینی را امتحان کنید. 

آدرس دیزی سرای عابدینی روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به دیزی سرای عابدینی

آدرسایران، زنجان، خیابان امام، پایین‌تر از چهار‌راه امیر‌کبیر، راسته بازار پایین زنجان، رو‌به‌روی درب بازار سنتی 
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۲۴۲۶۰
آدرس پیج اینستاگرامabedini_dizzi@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰
  • رستوران سنتی مشاهیر زنجان 

عکس رستوران سنتی مشاهیر یکی از رستوران های سنتی زنجان

رستوران سنتی مشاهیر نیز از جمله بهترین رستوران های زنجان است که در فضایی گرم و صمیمی با دکوراسیونی سنتی و خاص از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در این رستوران اغلب غذا‌های اصیل و سنتی ایرانی در ظرف‌های قدیمی سرو می‌شود. طعم غذا‌های رستوران سنتی مشاهیر زبانزد اهالی زنجان و گردشگران است. پرسنل رستوران سنتی مشاهیر زنجان رفتاری محترمانه و مؤدبانه دارند و به بهترین شکل از مهمانان میزبانی می‌کنند. از‌این‌رو اگر در سفر به زنجان به‌دنبال رستورانی خاص برای صرف غذا‌های لذیذ ایرانی هستید، حتماً به رستوران سنتی مشاهیر زنجان نیز سر بزنید. 

آدرس رستوران سنتی مشاهیر روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی مشاهیر 

آدرسایران، زنجان، نبش میدان دارالقرآن (رسل)
شماره تماس۰۲۴۳۳۴۴۰۰۰۶ و ۰۹۱۲۵۴۱۹۲۰۱
آدرس پیج اینستاگرامmashahir_restaurant_znj@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت زنجان

عکس سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت یکی از رستوران های سنتی زنجان

سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت از محبوب‌ترین رستوران های زنجان است. این رستوران دارای فضایی بزرگ و دل‌باز، در وسط باغی سر‌سبز و با‌صفاست. علاوه‌بر میز و صندلی، تخت‌های بزرگ با پشتی و فرش دور‌تا‌دور حیاط جای گرفته‌اند. در منوی این رستوران انواع غذا‌های سنتی و اصیل ایرانی به چشم می‌خورند. ترشی قارچ این رستوران بسیار خوشمزه و محبوب است و در کنار غذا‌های ایرانی لذیذ آن حسابی می‌چسبد. اگر در سفر به زنجان برای صرف غذا، سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت را انتخاب کردید، حتماً کباب‌های خوشمزه آن را امتحان کنید. 

آدرس سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت

آدرسایران، زنجان، کوچه مشکی، چهارراه سوم، جنب فروشگاه ال جی
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۶۳۶۰۰
آدرس پیج اینستاگرامzartosht_restauran.88@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

فست فودهای زنجان 

  • کافه و فست فود گاراژ زنجان

در این بخش از معرفی رستوران های زنجان قصد داریم چند فست‌فود خوب در این شهر معرفی کنیم که اولین آن‌ها کافه فست‌فود گاراژ است. اگر عاشق غذا‌های فست‌فودی هستید، باید بگوییم که کافه و فست‌فود گاراژ از بهترین فست‌فود‌های زنجان است. در منو این کافه و رستوران، انواع پاستا، سالاد‌های ایتالیایی، پیتزا، ساندویچ و… همچنین انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و صبحانه‌های متنوع، به چشم می‌خورد. قیمت غذا‌ها و نوشیدنی‌های کافه و فست‌فود گاراژ با‌توجه به حجم و کیفیت آن‌ها، کاملاً مناسب و معقول است. در‌نهایت باید بگوییم که فضای این کافه و رستوران نیز بسیار دنج و شیک بوده و پرسنل آن نیز به بهترین شکل از شما پذیرایی خواهند کرد. 

آدرس کافه و فست فود گاراژ روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به کافه و فست فود گاراژ

آدرسایران، زنجان، ابتدای خیابان خرمشهر، نرسيده به ميدان هنرستان
شماره تماس۰۲۴۳۳۷۸۵۴۵۰ و ۰۲۴۳۳۷۸۵۴۵۱
آدرس پیج اینستاگرامgarage___food@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۳:۴۵
  • فست فود ارگانو زنجان

اگر در سفر به زنجان، هوس غذا‌های فست‌فودی کردید، بی‌تردید فست فود ارگانو زنجان از بهترین مقاصد به‌منظور صرف وعده‌ای غذایی لذیذ برای شما خواهد بود. در منوی متنوع این رستوران انواع پیتزا، پاستا، ساندویچ، استیک، سالاد‌های ایتالیایی و… به چشم می‌خورد. علت اصلی محبوبیت فست‌فود ارگانو، طعم بی‌نظیر پیتزا‌های آن است. اگر عاشق پیتزا هستید، لذت چشیدن طعم پیتزا‌های خوشمزه ارگانو را از دست ندهید. فضای این رستوران بسیار شیک و تمیز بوده و کیفیت غذا‌های آن مثال‌زدنی است. محیط آرام و برخورد محترمانه و صمیمانه پرسنل نیز باعث می‌شود تا مهمانان اوقات خوشی را در این رستوران سپری کنند. تمام این دلایل باعث شده است تا فست فود ارگانو در فهرست بهترین فست‌فود‌ها و رستوران های زنجان قرار گیرد.  

آدرس فست فود ارگانو روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به فست فود ارگانو

آدرسایران، زنجان، جاده گاوازنگ، جنب پمپ بنزین کاسپین
شماره تماس۰۲۴۳۳۴۱۵۱۴۰
آدرس پیج اینستاگرامoregano_fast.food@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • فست فود غزال زنجان

فست‌فود غزال از قدیمی‌ترین فست‌فود‌ها و رستوران های زنجان است. اگر از اهالی زنجان بپرسید، می‌گویند که در زنجان پیتزایی بهتر و خوشمزه‌تر از پیتزا‌های فست‌فود غزال پیدا نخواهید کرد. پیتزا‌های این فست‌فودی، در زنجان نظیر ندارند و قیمتشان بر‌اساس کیفیت و حجمی که ارائه می‌شود، کاملاً معقول و منصفانه است. فضای این رستوران بسیار دنج و صمیمانه است و غذا‌های آن با تزئینات و چیدمانی زیبا برای مهمانان سرو می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مثبت فست‌فود غزال، موقعیت قرار‌گیری آن در شهر است که باعث می‌شود دسترسی به آن بسیار راحت باشد. توصیه می‌کنیم در سفر به زنجان حتماً وعده‌ای را مهمان فست‌فود غزال باشید و لذت چشیدن طعم پیتزا‌های لذیذ آن را به خود هدیه دهید. 

آدرس فست فود غزال روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به فست فود غزال

آدرسایران، زنجان، بزرگراه ۲۲ بهمن، ۱۰۰ متر بالا‌تر از میدان ارتش
شماره تماس۰۲۴۳۳۴۷۳۳۴۸
آدرس پیج اینستاگرامpizza.ghazal2@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ 
  • فست فود پیتزا پیتزا زنجان

فست‌فود پیتزا پیتزا از بهترین و محبوب‌ترین فست‌فود‌های زنجان است. پیتز‌ا‌ها و ساندویچ‌های این فست‌فودی بر‌اساس گفته‌های مردم، بسیار حجیم و خوشمزه‌اند. در فست فود پیتزا پیتزا زنجان از مواد با‌کیفیت و درجه یک برای پخت فست‌فود‌ها استفاده می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت برای صرف وعده‌ای خوشمزه و جانانه مهمان این رستوران شوید. از دیگر ویژگی‌های مثبت این فست‌فود، موقعیت جغرافیایی آن است. فست‌فود پیتزا پیتزا در مرکز شهر و در نزدیکی بهترین هتل های زنجان قرار دارد؛ از‌این‌رو دسترسی به آن برای مسافران بسیار راحت خواهد بود. در‌نهایت اگر از دوست‌داران فست‌فود هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به زنجان، پیتزا‌های خوشمزه و هوس‌انگیز فست‌فود پیتزا پیتزا زنجان را از دست ندهید. 

آدرس فست فود پیتزا پیتزا روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به فست فود پیتزا پیتزا 

آدرسایران، زنجان، خیابان زینبیه غربی، روبه‌روی موزه مردان نمکی
شماره تماس۰۲۴۳۳۳۲۱۸۶۵ و ۰۲۴۳۳۳۲۱۸۶۶
آدرس پیج اینستاگرامpizzapizza.zanjan@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • فست فود واندر فود زنجان

در معرفی فست‌فود‌ها و رستوران های زنجان نام فست فود واندر فود را نباید از قلم انداخت. واندر فود در فضایی بزرگ، زیبا، آرام و دلنشین از مهمانان خود با خوشمزه‌ترین فست‌فود‌های زنجان، پذیرایی می‌کند. فست‌فود‌های این رستوران بسیار با‌کیفیت و خوش‌طعم بوده و قیمت مناسبی دارند. این رستوران دارای دو طبقه است و فضای بزرگ و میز و صندلی‌های راحت آن، باعث شده است تا برای قرار‌های دوستانه و جمع‌های خانوادگی، از بهترین مکان‌ها باشد. برخورد پرسنل فست‌فود واندر فود زنجان بسیار محترمانه و مؤدبانه است؛‌ به‌طوری‌که شما در زمان حضور در این رستوران احساس خوبی خواهید داشت. 

آدرس فست فود واندر فود روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به فست فود واندر فود

آدرسایران، زنجان، شهرک کارمندان، خیابان احمد مهدوی، نبش خیابان هشتم شرقی، جنب مسجد قبا
شماره تماس۰۲۴۳۳۴۷۳۲۲۰
آدرس پیج اینستاگرامwonderfood_ir@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۳۰
  • فست فود رست برگر زنجان

آخرین مقصد شکم‌گردی، در معرفی بهترین رستوران های زنجان، فست فود رست برگر است. این فست‌فود منوی متنوعی دارد؛ از انواع پیتزا و ساندویچ گرفته تا انواع پاستا و سالاد‌های ایتالیایی. قیمت غذا‌های این رستوران کمی بالا است؛‌ با‌این‌حال طعم بی‌نظیر آن‌ها، چنین قیمتی را جبران می‌کند. اگر در سفر به زنجان انتخاب شما برای صرف وعده‌ای غذا، فست‌فود رست برگر بود، پیشنهاد می‌کنیم برگر‌های دست‌ساز با‌کیفیت و خوشمزه این فست‌فود را از دست ندهید. 

آدرس فست فود رست برگر زنجان روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به فست فود رست برگر زنجان

آدرسایران، زنجان، انقلاب، خیابان امام خمینی، میدان انقلاب
شماره تماس۰۹۱۲۷۷۲۳۵۶۳
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۳۰۰ تا ۰۰:۰۰ 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان به معرفی بهترین رستوران های زنجان پرداختیم تا در سفر به این شهر، لذت چشیدن غذا‌های خوشمزه و با‌کیفیت را تجربه کنید. اگر خیال خرید بلیط اتوبوس زنجان یا سفر به این شهر به روش‌های دیگر را در سر دارید، پیش از هر‌کاری راهنمای سفر زنجان را مطالعه کنید تا چراغ راه شما برای تجربه سفری منحصر‌به‌فرد در این شهر زیبا باشد. فراموش نکنید که اگر شما نیز تجربه صرف غذا در رستوران های زنجان را داشته‌اید، بهترین رستوران‌های این شهر را به ما و مخاطبان ما نیز معرفی کنید. 

از بهترین رستوران‌های سنتی زنجان می‌توان به رستوران سنتی حاج داداش، رستوران سنتی کاروانسرا سنگی زنجان، دیزی سرای عابدینی، رستوران سنتی مشاهیر و سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت اشاره کرد.

رستوران گلریز، کافه و رستوران بین‌المللی آریا لانژ، رستوران صدف و کافه و فست فود گاراژ جزء لوکس‌ترین رستوران‌های زنجان به‌شمار می‌آیند.

اگر از دوست‌داران کباب هستید، رستوران آدانا کباب، سفره‌خانه و رستوران سنتی زرتشت و رستوران پلو زنجان از بهترین مقاصد برای چشیدن طعم کبابی لذیذ و با‌کیفیت هستند.

از بهترین فست‌فود‌های زنجان می‌توان به فست فود ارگانو، فست‌فود غزال، کافه و فست‌فود گاراژ، فست‌فود پیتزا پیتزا، فست فود واندر فود و فست‌فود رست برگر اشاره کرد.

در میان رستوران های زنجان، غذا‌های رستوران پلو، کافه و فست فود گاراژ زنجان، فست‌فود غزال و رستوران هفت چنار، بر‌اساس کیفیتشان قیمت مناسبی دارند.

 

12 نظرات
  1. محسن نبوی می گوید

    با سلام و سپاس فراوان از اطلاعات جامع شما
    رستوران نارنج هم یکی از بهترین رستورانهای استان زنجان هست که در لیست شما وجود ندارد.
    اگر امکان داره اطلاعات این رستوران رو در سایتتون درج کنید.
    با سپاس

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز. بسیار ممنونیم. لطفا عکس‌های مربوط به رستوران و یک توصیف کامل از فضایش را به آدرس ایمیل زیر بفرستید تا در اولین فرصت همکارانمان، به لیست اضافه کنند.

      rahbal.aseman@gmail.com

  2. حامی می گوید

    مرداد 1401 در یک سفر تفریحی خانوادگی از سمت زنجان به تبریز سفر کردیم. یه وعده شام رفتیم رستوران پلو. واقعاً بگم فوق العاده بود. هیچ کم و کاست یا نکتۀ منفی نداشت. کمیت و کیفیت غذاها عالی عالی. قیمتها مناسب. رفتار پرسنل بسیار محترمانه. محیط خانوادگی و آرام.طوری که ما در برگشت هم مجدد رفتیم همین رستوران. وقتی مدیرش فهمید که ما مسافریم و دوباره اومدیم رستوران پلو بسیار با خوشرویی با ما برخورد کرد و ما رو به یک چای زعفرانی دعوت کرد و اومد کنار ما نشست و گپ زدیم. حتی ما رو دعوت کرد بریم منزلشون

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      خیلی خوشحالیم که تجربه زیبا و شیرینتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.
      امیدواریم در همه مراحل زندگی‌تون شاد و موفق باشید.

  3. ریاحی می گوید

    رستوران شاه عباسی و رستوران هتل بزرگ هم کیفیت بسیار مناسبی دارن

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام جناب ریاحی عزیز
      برای توضیحاتتون ممنونم. اگر توضیحات تکمیلی هم دارید، می‌تونید برامون ایمیل کنید که در مقاله استفاده کنیم.

  4. آرتین می گوید

    رستوران پلو واقعا عالی و بینظیر هست طعم غذا فوق العاده ،رفتار پرسنل عالی، حجم غذا زیاد، سالن تمیز و….
    رستوران مشاهیر رو اصلا دوست نداشتم قیمت غذا بسیار بالا ،کیفیت معمولی ،حجم غذا کم و….
    رستوران سنتی حاج داداش هم فضای زیبا و دلنشین ،دیزی خوشمزه و طعم کبابها عالی بود

    1. بانو تقیان می گوید

      ممنونیم آرتین عزیز بابت توضیحاتی که دادید و ما رو در تجربه‌تون شریک کردید.

  5. alireza minakhani می گوید

    سلام ما قبلا اومده بودیم به زنجان وکلی تجربیات خوب ومختلف داشتیم امسال یعنی سال ۱۴۰۲ دوباره در مسیر برگشت از اردبیل به تهران داخل شهر به رستوران هفت چنار همون #امیدخدائی رفتیم واقعا غذاهای بی نظیری داشتن اگر به دنبال غذاهای اصیل و طعم غذای سنتی هستید حتما رستوران هفت چنار برید فضاشون بازاره و جای پارک هم داره ظرفیتشون هم همیشه پُره ولی غذا رو زود برامون حاضر کردند خیلی خیلی هم کارکنان مودب و محترمی داره
    ممنون از سایت خوبتون

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، خیلی خوشحالیم برای تجربه خوبتون. و ممنونیم که این تجربه رو با ما هم به اشتراک گذاشتید.

  6. مهدی می گوید

    با سلام خدمت هموطنان عزیزم . درخصوص رستوران مشاهیر زنجان به این نکته حتما توجه کنید
    من امروز ۲۴ آذز ۱۴۰۲ از این رستوران استفاده کردم و واقعا بی‌کیفیت بود از گوشت گوساله منجمد استفاده کرده بودن. من کوبیده مخصوص سفارش دادم برای فرزندانم که متاسفانه واقعا بی کیفیت و داخل کباب سیاه بود . البته من بهبهداشت اطلاع دادم و پیگیر هستم

  7. مهدی می گوید

    با سلام خدمت هموطنان عزیزم . درخصوص رستوران مشاهیر زنجان به این نکته حتما توجه کنید
    من امروز ۲۴ آذز ۱۴۰۲ از این رستوران استفاده کردم و واقعا بی‌کیفیت بود از گوشت گوساله منجمد استفاده کرده بودن. من کوبیده مخصوص سفارش دادم برای فرزندانم که متاسفانه واقعا بی کیفیت و داخل کباب سیاه بود . البته من به بهداشت اطلاع دادم و پیگیر هستم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.