باشگاه های پینت بال مشهد | جایی برای به چالش‌کشیدن همسفران

0

باشگاه های پینت بال مشهد با امکانات رفاهی شایسته و تجهیزات مدرن لحظه‌های هیجان‌انگیزی را برای گردشگران به ارمغان می‌آورند. محبوبیت پینت بال باعث راه‌اندازی تعداد زیادی باشگاه در مشهد شده است. افزایش تعداد این باشگاه‌ها زمینه‌ای برای رقابت میان آن‌ها فراهم کرده است. به همین دلیل پیشرفت چشمگیری را در باشگاه های پینت بال این شهر شاهد هستیم. مشهد بیشتر از انگشت‌های دو دست شما باشگاه پینت بال دارد. در ادامه به فهرستی از تمامی این باشگاه‌ها اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم مطالعه این فهرست، اطلاعات کاملی درباره باشگاه های پینت بال مشهد در اختیار شما قرار دهد. امیدواریم به لطف این اطلاعات، بهترین باشگاه پینت بال را انتخاب کنید و خاطره‌ این تفریح برای همیشه در ذهن شما باقی بماند.

پینت بال شوت ایکس مشهد

پینت بال شوت ایکس مشهد

باشگاه پینت بال شوت ایکس اسم‌و‌رسم خوبی در بین تمامی باشگاه های پینت بال مشهد دارد. این باشگاه به لحاظ زمین پینت بال، موانع و تجهیزات چیزی کم‌و‌کسر ندارد. به همین دلیل حرفه‌های پینت بال سراغ باشگاه شوت ایکس را می‌گیرند. این شرایط باعث شده تا باشگاه شوت ایکس همیشه شلوغ و پررونق باشد. ازآنجایی‌که از باشگاهی با امکانات مجهز صحبت می‌کنیم، اگر اهل پینت بال هستید و به دنبال رقیب می‌گردید، باشگاه پینت بال شوت ایکس مکان مناسبی برای محک‌زدن استعدادهای شما در این ورزش است. اگر اهل آب‌تنی هستید، می‌توانید پس از پینت بال راهی مجموعه آبی هشتم شوید و تنی به آب بزنید. باشگاه پینت بال شوت ایکس با دیگر جاهای دیدنی مشهد نیز فاصله چندانی ندارد.

پینت بال شوت ایکس مشهد،از باشگاه های پینت بال مشهد

باشگاه پینت بال شوت ایکس در منطقه قاسم آباد مشهد قرار دارد. به همین دلیل اگر گذرتان به محدوده بلوار وکیل آباد و قاسم آباد افتاد، حتماً‌ سری به این باشگاه بزنید. باشگاه پینت بال شوت ایکس در هر شیفت به علاقه‌مندان حدود ۲ ساعت اجازه بازی می‌دهد. با این حال با پرداخت مبلغی بیشتر می‌توانید این شیفت را برای ساعت‌های بیشتری تمدید کنید. از آنجایی با باشگاهی نسبتاً شلوغ روبه‌رو هستیم، بهتر است قبل از حضور در این باشگاه حتماً شیفت دل‌خواه خود را رزرو کنید.

آدرس: مشهد، قاسم آباد، بلوار حجاب، روبه‌روی حجاب یک، مجموعه آبی هشتم.
شماره تماس: ۰۹۳۷۸۲۴۶۶۵۱

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد،از باشگاه های پینت بال مشهد

پینت بال زمانی حسابی می‌چسبد که در محیطی باصفا و خوش آب‌و‌هوا مشغول به انجام آن شوید. باشگاه پینت بال نامبر وان چنین شرایطی را برای علاقه‌مندان این رشته ورزشی فراهم کرده است. باشگاه پینت بال نامبر وان چیزی حدود ۲هزار مترمربع مساحت دارد. جالب است بدانید به‌رغم مساحت زیاد، در هر شیفت فقط ۱۴ نفر مشغول پینت‌بال‌بازی می‌شوند. به همین دلیل پینت بال در این باشگاه نسبت به دیگر باشگاه های پینت بال مشهد بیشتر خوش می‌گذرد. در باشگاه پینت بال نامبر وان هر امکاناتی که فکرش را بکنید و جود دارد.

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد،از باشگاه های پینت بال مشهد

ماسک، لباس و اسلحه‌های مخصوص پینت بال بسیار پیشرفته از امکانات چشمگیر باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد به حساب می‌آید. حتی اگر پینت بال بلد نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم سری به این باشگاه بزنید. باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد مربی‌های کارآزموده‌ای دارد. این مربیان پینت بال را به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در زمین بازی پینت بال این باشگاه کافی‌شاپ و فست‌فود نیز وجود دارد. به لطف این شرایط پس از بازی پینت‌بال‌، می‌توانید سری به کافه بزنید و با خوردن نوشیدنی گوارا خستگی را از تن بیرون کنید. باشگاه پینت بال نامبر وان به بسیاری از جاهای تفریحی مشهد نزدیک است. با این حساب در کنار پینت بال، سری به این مکان‌ها بزنید و حسابی خوش بگذرانید.

آدرس: مشهد، حد فاصل نمایشگاه بین‌المللی و بلوار وکیل آباد، مجموعه ورزشی آب منطقه‌ای.
شماره تماس: ۰۹۳۳۱۳۱۱۵۵۷

باشگاه پینت بال آیریس

باشگاه پینت بال آیریس

باشگاه پینت بال آیریس شرایط میدان جنگ را برای علاقه‌مندان پینت بال فراهم کرده است. به همین دلیل پینت‌بال‌بازی در این باشگاه حسابی می‌چسبد. از طرف دیگر باشگاه آیریس فقط به پینت‌بال اختصاص ندارد و سرگرمی‌های متنوع دیگری نیز در این باشگاه انتظار علاقه‌مندان را می‌کشد. این باشگاه به لحاظ تجهیزات بازی پینت‌بال نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. اگر اهل پینت‌بال هستید و می‌خواهید مهارت‌های خود را به رخ دیگران بکشید، باشگاه پینت بال آیریس همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید.

جالب است بدانید بانوان و آقایان می‌توانند هم‌زمان در این باشگاه پینت‌بال انجام دهند. به تمامی ویژگی‌هایی که برای باشگاه پینت بال آیریس نام بردیم، پارکینگ اختصاصی را هم اضافه کنید. این باشگاه فاصله کمی با بهترین هتل های مشهد دارد. به همین دلیل می‌توانید در کنار اقامتی جانانه در هتل‌های اشرافی مشهد مانند هتل پردیسان داشته باشید. به لحاظ امکانات نیز با باشگاهی روبه‌رو هستیم که از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد چیزی کم ندارد.

آدرس: مشهد، بلوار پیروزی، قبل از میدان شهید کاوه.
شماره تماس: ۰۹۳۰۰۱۷۱۲۱۹

پینت بال سرزمین خورشید مشهد

پینت بال سرزمین خورشید مشهد

مرکز خرید الماس شرق یکی از مهم‌ترین مراکز خرید مشهد است. در اطراف این مرکز خرید سرگرمی‌های زیادی وجود دارد. یکی از این سرگرمی‌ها، باشگاه پینت بال سرزمین خورشید است. این باشگاه با داشتن امکانات چشمگیر به یکی از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد تبدیل شده است. به همین دلیل پینت‌بال‌باز‌های حرفه‌ای راه باشگاه پینت‌ بال سرزمین خورشید را در پیش می‌گیرند. محیط این باشگاه همانند میدان نبرد شبیه‌سازی شده است. جالب اینجاست که گروه‌های بیشتر از ۱۰ نفر در این باشگاه از آموزش رایگان برخوردار می‌شوند. باشگاه پینت بال سرزمین خورشید شب‌ها نیز برقرار است.

پینت بال سرزمین خورشید مشهد

با فرارسیدن شب، نورپردازی کاملی در سرتاسر زمین پینت‌بال انجام می‌شود. به همین دلیل نبرد شبانه در پینت بال سرزمین خورشید حسابی می‌چسبد. شیفت‌های این باشگاه دو ساعته است. زمین بازی پینت بال سرزمین خورشید به اندازه‌ای موانع دارد که حتی حرفه‌‌ای‌های این بازی نیز در این باشگاه به چالش کشیده می‌شوند. به لطف فاصله کم باشگاه پینت بال سرزمین خورشید با مرکز خرید الماس شرق، می‌توانید سری به این مرکز خرید بزنید و حسابی پاساژگردی کنید.

آدرس: بلوار خیام، مقابل مرکز خرید الماس شرق.
شماره تماس: ۰۹۳۰۰۰۱۵۱۵۱

باشگاه پینت بال جام جم مشهد

باشگاه پینت بال جام جم،از باشگاه های پینت بال مشهد

باشگاه ورزش پرشین جام‌ جم سرگرمی‌های مختلفی دارد که یکی از بهترینِ آن‌ها پینت بال است. این باشگاه در بیشتر روزهای سال شلوغ و پررونق است. به همین دلیل قبل از حضور باید بین ساعت ۱۴ تا ۱۸ بلیط ورود به باشگاه را رزرو کنید. بسیاری از حرفه‌‌ای‌های این رشته، باشگاه پینت بال جام جم را یکی از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد قلمداد می‌کنند. علاقه‌مندان در گروه‌های ۸ تا ۱۶نفره به زمین پینت بال راه پیدا می‌کنند. این افراد به لباس‌ها و تجهیزات مخصوص مجهز می‌شوند. سپس به مصاف یکدیگر می‌روند و پینت‌بالی جانانه را تجربه می‌کنند.

باشگاه پینت بال جام جم مشهد

مربیان این باشگاه قبل از بازی اطلاعات لازم را به رایگان در اختیار تازه‌کارها قرار می‌دهند. باشگاه پینت بال جام جم به لحاظ زمین پینت بال نیز شرایط مناسبی دارد. این شرایط حتی افرادی که به پینت بال علاقه‌ای ندارند را به این ورزش علاقه‌مند می‌کند. باشگاه پینت بال جام جم در اوایل جاده شاندیز قرار دارد. همان‌گونه که حتماً شنیده‌اید، بهترین رستوران های مشهد در شاندیز قرار گرفته‌اند. به همین دلیل حیف است سری به شاندیز بزنید و غذایی جانانه نوش‌جان نکنید.

آدرس: مشهد، ابتدای جاده شاندیز، روبه‌روی نمایندگی سایپا
شماره تماس: ۰۹۱۵۸۹۰۰۰۸۹

پینت بال مستر

پینت بال مستر،از باشگاه های پینت بال مشهد

همان‌‌گونه که اشاره کردیم، باشگاه های پینت بال مشهد رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. این شرایط به نفع علاقه‌مندان پینت بال تمام شده است. در نتیجه باشگاه‌هایی را سراغ داریم که امکانات متفاوتی را پیش روی طرفدارن قرار می‌دهند. یکی از این باشگاه‌ها، باشگاه پینت بال مستر است. از ویژگی‌های متفاوت این باشگاه می‌توان به زمین چمن مصنوعی آن اشاره کرد. در این زمین چمن موانعی استاندارد قرار گرفته است. به همین دلیل رقابتی منصفانه میان بازیکنان انجام می‌شود. پینت بال مستر به لحاظ جانمایی نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر مشهد قرار دارد. محیط این باشگاه خانوادگی و مطمئن است. نکته جالب دیگری که درباره باشگاه پینت بال مستر به نظر می‌رسد، حضور داور در مسابقه‌های این باشگاه است. به لطف این شرایط می‌توانید در شرایطی کاملاً‌ منصفانه به رقابت بپردازید.

پینت بال مستر،از باشگاه های پینت بال مشهد

در باشگاه پینت بال مستر اسلحه‌ها و لباس‌های باکیفیتی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. این باشگاه اسلحه‌های سبکی نیز برای بانوان دارد. وجود چنین ویژگی‌هایی باشگاه پینت بال مستر را به گزینه‌ای مناسب برای خانواده‌ها تبدیل کرده است. باشگاه پینت بال مستر به لحاظ قیمت نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدیر خوش‌انصاف این باشگاه گلوله‌های رایگان زیادی را در اختیار وزشکاران قرار می‌دهد. انصافاً باید گفت تعرفه بلیط باشگاه پینت بال مستر نسبت به دیگر باشگاه‌ها مناسب‌تر است. باشگاه پینت بال مستر به لحاظ مسافت کمی از فرودگاه مشهد دور است. با این حال آدرسی سرراست دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما مشهد به این شهر رسیده‌اید، کافی است از تاکسی‌های فرودگاه درخواست کنید تا شما را به این باشگاه برسانند.

آدرس: مشهد، قاسم آباد، بلوار فلاحی.
شماره تماس: ۰۹۱۵۰۰۷۹۰۰۸

باشگاه پینت بال ملت

باشگاه پینت بال ملت،از باشگاه های پینت بال مشهد

پارک ملت مشهد یکی از قدیمی‌‌ترین و معروف‌ترین پارک‌های مشهدی است. این پارک از گذشته تا امروز به عنوان یکی از مراکز اصلی ورزش‌ مشهد شناخته می‌شود. به همین دلیل در پارک ملت باشگاه‌های ورزشی مختلفی وجود دارد. یکی از این باشگاه‌ها، باشگاه پینت بال ملت است. قرارگرفتن این باشگاه در همسایگی پارک ملت باعث شده تا آب‌و‌هوای خوشی داشته باشد. به لحاظ زمین بازی نیز باشگاه پینت بال ملت نسبت به دیگر باشگاه های پینت بال مشهد، محیطی استاندارد و حرفه‌ای دارد. به لحاظ جانمایی نیز باشگاه پینت بال ملت آدرسی خوش‌مسیر و سرراست دارد. به لطف این شرایط علاقه‌مندان پینت بال برای رسیدن به این باشگاه با مشکلی روبه‌رو نمی‌شوند. علاقه‌مندان پینت بال در این باشگاه در گروه‌های ۴ تا ۸ نفره تقسیم می‌شوند. سپس در زمین پینت بال در رقابتی شیرین و جذاب، با هم مبارزه می‌کنند.

باشگاه پینت بال ملت،از باشگاه های پینت بال مشهد

شیفت‌های بازی در باشگاه پینت بال ملت حدود ۹۰ دقیقه است. قبل از آغاز هر بازی نیز اطلاعات لازم و قوانین در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به لطف این شرایط حتی تازه‌کارهای پینت بال نیز از این بازی حسابی لذت می‌برند. باشگاه پینت بال ملت محیطی کاملاً خانوادگی و امن دارد. در نتیجه خانواده‌ها با خیال‌راحت در این باشگاه حضور پیدا می‌کنند. این شرایط باشگاه پینت بال ملت را به یکی از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد تبدیل کرده است. اگر در سفر به شمال شرق ایران هوس پینت بال به سر شما زد، در انتخاب باشگاه پینت بال ملت شک نکنید.

آدرس: مشهد، امامت، روبه‌روی امامت ۶، جنب استخر پارک ملت.
شماره تماس: ۰۹۱۵۲۰۹۹۹۶۹

پینت بال پارس

پینت بال پارس

در این قسمت از فهرست باشگاه های پینت بال مشهد به مکانی رسیدیم که حرفه‌‌های دنیای پینت بال به‌خوبی با آن آشنا هستند. باشگاه پینت بال پارس امکانات بسیار مجهزی دارد. در این باشگاه اسلحه‌ها و لباس‌های حرفه‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. به لحاظ زمین نیز باشگاه پینت بال پارس شرایطی پرهیجان برای بازی پینت بال فراهم کرده است. این باشگاه در بلوار وکیل آباد مشهد قرار دارد. این بلوار یکی از بزرگ‌ترین بلوارهای مشهد است. به همین دلیل اگر با خرید بلیط قطار مشهد به این شهر رسیده‌اید، کافی است در ایستگاه راه‌آهن سوار مترو شوید و به بلوار وکیل آباد برسید.سپس خط مترو وکیل آباد را سوار شوید و در ابتدای بلوار نمایشگاه از مترو پیاده شوید.

از آنجایی که بلوار وکیل آباد فاصله کمی با طرقبه و شاندیز دارد، می‌توانید پس از پینت‌بال بازی، سری به رستوران های طرقبه بزنید و خودتان را حسابی تحویل بگیرید. باشگاه پینت بال پارس برای خانم‌ها و خانواده‌ها نیز امکانات ویژه‌ای دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا باشگاه پینت بال پارس به مقصد اول علاقه‌مندان پینت بال در استان خراسان رضوی تبدیل شود.

آدرس: مشهد، بلوار وکیل آباد، ابتدای بلوار نمایشگاه
شماره تماس: ۰۹۳۷۹۱۵۳۰۰۹

مشهد پینت بال

مشهد پینت بال،از باشگاه های پینت بال مشهد

باشگاه های پینت بال مشهد در گوشه‌و‌کنار این شهر پراکنده‌اند. برای نمونه می‌توان به باشگاه مشهد پینت بال اشاره کرد. این باشگاه در شهرک قاسم آباد قرار دارد و به بلوار وکیل آباد نزدیک است. مشهد پینت بال آدرس سرراستی دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط اتوبوس مشهد به این شهر رسیده‌اید، از راننده‌‌های تاکسی پایانه مسافربری مشهد درخواست کنید شما را به قاسم‌ آباد برسانند. مشهد پینت بال زمین و امکانات قابل‌قبولی دارد. در این زمین علاقه‌مندان پینت بال دور هم جمع می‌شود و چند ساعتی حسابی خوش می‌‌گذرانند. این مرکز تفریحی شرایط مناسبی برای سرگرمی بانوان و خانواده‌ها فراهم کرده است. به لطف این شرایط اگر به همراه خانواده می‌خواهید پینت بال بازی کنید و حسابی خوش بگذرانید، مشهد پینت بال انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: مشهد، قاسم آباد، بلوار فاطمیه
شماره تماس: ۰۹۱۵‍۰۰۷۹۰۰۸

باشگاه های پینت بال مشهد به لحاظ امکانات چیزی برای علاقه‌مندان کم نگذاشته‌اند. به همین دلیل نیز این رشته ورزشی روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. اگر می‌خواهید تجربه‌ای متفاوت را در سفر به مشهد تجربه کنید و پنجه‌درپنجه حریفان بیندازید، پینت بال انتخاب مناسبی برای شماست. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از مشهد‌گردی دارند، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبانمان به اشتراک بگذارید.

باشگاه پینت بال ملت، باشگاه پینت بال جام جم، باشگاه پینت بال سرزمین خورشید و باشگاه پینت بال آیریس از بهترین باشگاه های پینت بال مشهد به حساب می‌آید.

باشگاه پینت بال ملت و باشگاه پینت بال پارس امکانات ویژه‌ای برای خانواده‌ها دارد.

باشگاه پینت بال ملت فاصله کمی با مرکز شهر دارد.

باشگاه پینت بال پارس فاصله کمی با طرقبه و شاندیز به عنوان بهترین جاهای تفریحی مشهد دارد.

زمین و تجهیزات باشگاه پینت بال مستر در حد استانداردهای بین‌المللی است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.