مراکز خرید اهواز | از بازارهای سنتی تا مراکز خرید فوق‌لوکس

0

بعد خرید بلیط هواپیما اهواز، باید سفرتان را لحظه‌به‌لحظه برنامه‌ریزی کنید. برای این کار می‌توانید سری به راهنمای سفر اهواز بزنید. در آنجا می‌توانید بسیاری از اطلاعات مهم را درباره این شهر پیدا کنید. اگر هم قصد خرید دارید، این مقاله را تا انتها دنبال کنید؛ چراکه معرفی بهترین مراکز خرید اهواز در راهنمای سفر جای نمی‌گیرد. امروز قصد داریم تا بهترین مراکز خرید اهواز را به شما عزیزان معرفی کنیم. با شناخت بهترین مراکز خرید این شهر، با چمدان‌های پر از خرید باز خواهید گشت! پس با ما همراه باشید تا این مراکز خرید را بشناسید و از خرید در اهواز نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید نگین اهواز

مرکز خرید نگین اهواز در یکی از بهترین محلات مرفه‌نشین اهواز یعنی محله کیانپارس قرار دارد. این پاساژ جزو بهترین مراکز خرید اهواز برای پوشاک به حساب می‌آید. برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه می‌توانید به این پاساژ سر بزنید. توجه داشته باشید که اجناس مرکز خرید نگین اهواز معمولاً باکیفیت هستند. به همین خاطر نباید انتظار خریدی ارزان‌قیمت داشته باشید. در حقیقت می‌توانید اجناس خاص، شیک و باکیفیت را در این مرکز خرید بیابید و لازم است پول خوبی هم برایش بپردازید.

آدرس: کیانپارس، بلوار شهید چمران، نبش خیابان ششم
ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب

مرکز خرید رویال پارس اهواز

مرکز خرید رویال پارس نیز در محله کیانپارس قرار دارد. در حقیقت داخل محدوده کیانپارس می‌توانید شاهد حضور انواع پاساژهای لوکس و گران‌قیمت اهواز باشید. مرکز خرید رویال پارس در زمینی به مساحت 9هزار مترمربع قرار دارد. این مرکز خرید مجهز به 12 رشته پله‌برقی، 2 لاین آسانسور پانوراما، فضای بازی مخصوص کودکان، بخش مخصوص فودکورت و مغازه‌های بسیار شیک و مدرن است. بد نیست بدانید می‌توانید در باشگاه مشتریان مرکز خرید رویال پارس عضو شوید تا از جشنواره تخفیفات رویال پارس نیز استفاده کنید. این مرکز خرید دارای فروشگاه‌های بسیار لوکسی است که اجناس باکیفیت و اصیل را ارائه می‌دهند. پس نباید انتظار خریدی ارزان در این پاساژ داشته باشید. در رویال پارس می‌توان شاهد فروشگاه‌های مختلف فروش پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی، لوازم ورزشی، عینک، بدلیجات، طلا و جواهر و… باشید.

آدرس: کیانپارس نبش خیابان نه شرقی
ساعت کار: 10 صبح الی 22 شب

مرکز خرید ستیلا اهواز

عکس مرکز خرید ستیلا اهواز

مرکز خرید ستیلا از جمله جدیدترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. این مرکز خرید هنوز به بهره‌برداری نرسیده است. بر اساس گفته مسئولان، در اواخر سال 1400، یعنی چند ماه دیگر، این مرکز خرید فعالیت خود را آغاز می‌کند. پاساژ ستیلا مرکز خریدی چندمنظوره به حساب می‌آید. این پاساژ شامل 7 طبقه تجاری و اداری می‌شود. بخشی از این پاساژ به فودکورت و بخشی دیگر به شهربازی مخصوص کودکان اختصاص داده شده است. پس در صورتی که به‌دنبال مرکز خریدی کامل برای خرید و تفریح هستید، می‌توانید سری به مرکز خرید ستیلا بزنید. جالب است بدانید بخشی از فودکورت این مرکز خرید در فضای باز قرار دارد و در عین حال از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مناسبی در آن استفاده کرده‌اند.

آدرس: اهواز، گلستان، بلوار فروردین ، نبش بوستان

مرکز خرید زیتون اهواز

مرکز خرید زیتون از جمله شلوغ ترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. این مرکز خرید نظم و ترتیب خاصی دارد و می‌توان آن را مشابه پاساژ مگامال تهران دانست. در حقیقت هر راهرو و هر بخش این مرکز خرید، به صنف خاصی تعلق دارد. برای مثال اگر به‌دنبال شلوار زنانه هستید، می‌توانید خودتان را به راسته مخصوص فروش پوشاک زنانه برسانید. به این ترتیب خرید در مرکز خرید زیتون، کار دشواری نخواهد بود. در حقیقت در کمترین زمان ممکن می‌توانید از تنوع بی‌نظیر کالاهای مختلف دیدن کنید.

این دسته‌بندی هم به نفع مشتریان و هم به نفع فروشندگان است. به این ترتیب تمامی فروشگاه‌ها به یک اندازه دیده می‌شوند و مشتریان نیز در کمترین زمان خرید خودشان را انجام می‌دهند. در این مرکز خرید 177 فروشگاه مختلف وجود دارند. به این ترتیب حتماً خریدی عالی را در مرکز خرید زیتون تجربه خواهید کرد. پاساژ زیتون در محله زیتونی کارمندی قرار دارد. محله زیتون کارمندی در کنار کیانپارس جزو مناطق مرفه نشین اهواز به حساب می‌آید. به همین خاطر نباید انتظار خریدی ارزان در پاساژ زیتون داشته باشید؛ اما می‌توانید خریدی اصیل و باکیفیت را تجربه کنید.

آدرس: اهواز، زیتون کارمندی، فلکه سنگر، خیابان خاقانی، مرکز خرید زیتون اهواز
ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید تشریفات اهواز

مرکز خرید تشریفات را می‌توان جزو شیک ترین مراکز خرید اهواز دانست. این مرکز خرید نیز در منطقه کیانپارس قرار دارد. زمانی که از مردم محلی درباره بهترین و لوکس ترین مراکز خرید اهواز سؤال کنید، حتماً به شما مرکز خرید تشریفات را معرفی خواهند کرد. این مرکز خرید 6طبقه بورس انواع کالاهای لوکس و باکیفیت است. چهار طبقه از این مرکز خرید به انواع بوتیک‌ها، فروشگاه‌های مختلف طلا و جواهر، فرش‌های دستبافت و دکوراسیون داخلی اختصاص یافته است. در بخشی از طبقه چهارم، خانه بازی کودکان و نوجوانان به چشم می‌خورد. در طبقه پنجم نیز فودکورت خوشمزه تشریفات قرار دارد. پاساژ گردی در مرکز خرید تشریفات جزو تفریحاتی است که مردم محلی اهواز در روزهای تعطیل تجربه می‌کنند. نمایندگی بسیاری از برندهای معروف از قبیل جین‌وست، چرم نوین، روجا و… در این مرکز خرید حضور دارند. اگر به قیمت اهمیتی نمی‌دهید و ترجیح می‌دهید خریدی باکیفیت از برندهای معتبر داشته باشید، حتماً سری به مرکز خرید تشریفات بزنید.

آدرس: کیانپارس، خیابان دوم شرقی
ساعت کار: 10 صبح تا 23 شب

سیتی سنتر مهزیار اهواز

سیتی سنتر مهزیار معروف‌ترین و بزرگترین مرکز خرید در تمام استان خوزستان به حساب می‌آید. زمانی که صحبت از بزرگترین مراکز خرید اهواز به میان می‌آید، حتماً باید به سیتی سنتر مهزیار اشاره کنیم. سیتی سنتر مهزیار در منطق مرفه نشین زیتون کارمندی اهواز قرار دارد. این پاساژ دارای 11 طبقه مجزا است. سیتی سنتر مهزیار شامل دو طبقه هایپرمارکت، 6طبقه تجاری، 2 طبقه شهربازی و یک طبقه فودکورت می‌شود. البته در بخش فودکورت می‌توانید از سفره‌خانه عربی آن نیز استفاده کنید.

در سیتی سنتر مهزیار می‌توانید انواع پوشاک مردانه، زنانه، بچه‌گانه، کیف، کفش، ساعت، بدلیجات، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، اسباب‌بازی و… را بیابید. این مرکز خرید شامل 22دستگاه پله‌برقی، 8 لاین آسانسور، 105 دوربین مداربسته، سیستم تهویه مطبوع، شهربازی سحرآمیز با 230 بازی و 70 دستگاه مختلف، میز بیلیارد، بولینگ، کافه، رستوران و سفره‌خانه سنتی می‌شود. باید بدانید که پاساژ گردی در سیتی سنتر مهزیار چند ساعتی به طول می‌انجامد و حسابی شما را سرگرم می‌کند. البته باید بدانید که قیمت اجناس این مرکز خرید گران است!

آدرس: زیتون کارمندی، تقاطع خیابان حجت و خیابان زمزم
ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید زهره اهواز

مرکز خرید زهره در منطقه زیتون کارمندی قرار دارد و جزو شیک ترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. مرکز خرید زهره در سل 1393 به بهره‌برداری رسید. در حال حاضر این مرکز خرید را به خرید باکیفیت و مقرون‌به‌صرفه می‌شناسند. البته توجه داشته باشید اجناس داخل این مرکز خرید را نمی‌توان در حقیقت ارزان دانست. بلکه قیمت‌ها منطقی و منصفانه هستند. این مرکز خرید بورس انواع پوشاک زنانه و مردانه و لوازم‌خانگی مختلف است. همچنین در این مرکز خرید کافی‌شاپی مجهز و بزرگ وجود دارد. پس می‌توانید بعد از پاساژ گردی و خریدی عالی، برای استراحت سری به کافی‌شاپ پاساژ زهره بزنید.

آدرس: زیتون کارمندی، خیابان زهره، نبش بوعلی
ساعت کار: 8 صبح الی 11 شب

بازار امام رضا اهواز

بازار امام رضا نیز جزو مراکز خرید کیانپارس اهواز است. این مرکز خرید جزو بهترین پاساژهای اهواز به حساب می‌آید. در این مرکز خرید می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. بازار امام رضا بورس صنف خاصی نیست. در حقیقت انواع فروشگاه‌های پوشاک زنانه و مردانه، لوازم کودک، سرویس خواب، مبلمان، فرش، کیف و کفش، اسباب‌بازی، لوازم خانه و… مشغول فعالیت هستند. بازار امام رضا مجهز به پارکینگ است و این موضوع باعث شده تا رضایت مشتریان جلب شود. همچنین در فضای بازار شعب مختلف بانک و همچنین سوپرمارکتی مجهز وجود دارند.

آدرس: تقاطع خیابان کیانپارس و خیابان میهن شرقی
ساعت کار: 8 صبح تا 23 شب

مجتمع تجاری برج کیانپارس اهواز

برج کیانپارس جزو بزرگترین برج‌های تجاری اداری منطقه کیانپارس اهواز به حساب می‌آید. این برج 7 طبقه دارد و 2 طبقه از آن به واحدهای تجاری اختصاص داده شده است. در طبقات بالایی نیز مطب‌های پزشکی، آموزشگاه‌های مختلف، دفاتر ثبت و… حضور دارند. مجتمع تجاری برج کیانپارس را می‌توان بورس پوشاک و زیورآلات دانست. این مرکز خرید جزو بهترین و لوکس‌ترین پاساژهای اهواز به حساب می‌آید. در این پاساژ انواع برندهای روز دنیا ارائه می‌شوند و کیفیت مناسبی دارند. در نتیجه نباید انتظار خریدی ارزان در مجتمع تجاری برج کیانپارس داشته باشید. در ضمن باید بدانید این مرکز خرید فاقد خطوط پله‌برقی است. به همین خاطر برای دسترسی به طبقه دوم باید از آسانسور بخش اداری استفاده منایید.

آدرس: کیانپارس، بین خیابان ۱۳و ۱۴ غربی
ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید کارون اهواز

مرکز خرید کارون جزو بزرگترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. این مرکز خرید شامل 5 طبقه مختلف می‌شود. دو طبقه آن به بخش تجاری و سه طبقه دیگر به بخش‌های اداری اختصاص یافته‌اند. این مرکز خرید دارای پارکینگ اختصاصی است. به همین خاطر نیازی نیست که نگران یافتن جای پارک خودرو باشید. در مرکز خرید کارون اهواز، انواع اصناف مختلف مشغول به کار هستند؛ اما این مرکز خرید را در اهواز بیشتر به کیف و کفش و پوشاک زنانه می‌شناسند. از نظر قیمتی نیز باید بدانید که این مرکز خرید، جزو مراکز خرید اقتصادی و میان‌رده به حساب می‌آید. پس می‌توانید خریدی مناسب را تجربه کنید.

آدرس: خیابان سلمان فارسی، بین خیابان کتانباف و موسوی
ساعت کار: 10 صبح تا 23 شب

بازار عبدالحمید اهواز

بازار عبدالحمید اهواز قدیمی‌ترین بازار اهواز به حساب می‌آید. قدمت این بازار به دوران قاجار بازمی‌گردد. در دوران قاجار اهواز رونق بسیاری داشت. به همین خاطر بازار عبدالحمید اهواز جزو مهم‌ترین بازارهای کشور به حساب می‌آمد. جالب است بدانید این بازار در دوران قاجار پاتوق پول‌دارها بود و فقط تجار در آن رفت‌وآمد می‌کردند. در حال حاضر هنوز هم خون در رگ‌های خشک این بازار جریان دارد. هنوز هم کسبه قدیمی در آن مشغول کسب روزی حلال هستند. حضور در این بازار می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. بازار عبدالحمید اهواز بهترین بازار برای خرید سوغات اهواز به حساب می‌آید. لازم به ذکر است بازار عبدالحمید اهواز جزو فهرست آثار ملی ایران به حساب می‌آید.

آدرس: خیابان نظامی یا نظری‌پور، بین خیابان نادری و امام خمینی
ساعت کار: 8 صبح تا 21 شب

بازار امام خمینی اهواز

بعد بازار عبدالحمید، بازار امام خمینی، قدیمی‌ترین بازار اهواز به حساب می‌آید. این بازار که با نام بازار شاه نیز می‌شناسند، به دوران پهلوی بازمی‌گردد. در این بازار 250 واحد صنفی مشغول به کار هستند. بازار امام خمینی دارای دو طبقه مجزاست. طبقه اول به خرده‌فروشی و طبقه دوم به واحد‌های بازرگانی مختلف و عمده‌فروش‌ها اختصاص داده شده است. در این بازار می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را بیابید. انواع مغازه فروش پوشاک، لوازم منزل، ادویه، مواد غذایی، ساعت، محصولات آرایشی و بهداشتی و عینک حضور دارند. قیمت اجناس این بازار مقرون‌به‌صرفه است و برای خرید سوغات جان می‌دهد. این بازار را می‌توان مرکز معاملات دانست؛ به‌حدی که حتی برخی افراد از شهرهای اطراف اقدام به خرید بلیط قطار اهواز می‌کنند، به این بازار می‌آیند و در انتهای روز به شهر خود بازمی‌گردند.

آدرس: خیابان امام شرقی
ساعت کار: 8 صبح الی 21 شب

بازار کاوه اهواز

بازار کاوه را باید خوشمزه‌ترین بازار اهواز دانست. اگر عاشق خوراکی‌های پرادویه و چرب جنوب ایران هستید، حتماً باید سری به این بازار بزنید. بخشی از بازار به غذاهای دریایی مختلف از قبیل ماهی و میگو اختصاص یافته است. معمولاً ماهی‌های صید روز در این بازار عرضه می‌شوند. بخشی دیگر مخصوص سبزیجات و میوه‌های تازه محلی است. برخی مغازه‌های کوچک، انواع شیرینی سنتی اهوازی را در حضور مشتری می‌پزند و گرم و تازه به آن‌ها ارائه می‌دهند. برخی دیگر مشغول پخت غذاهای خوشمزه و سنتی اهوازی هستند. در این بازار مغازه‌هایی رنگارنگ به چشم می‌خورند که مخصوص فروش ادویه‌های جنوبی هستند. خلاصه که در این بازار می‌توانید کلی سوغات خوشمزه برای خودتان و عزیزانتان تهیه کنید.

آدرس: خیابان طالقانی و ضلع غربی خیابان کاوه (کیوان)
ساعت کار: 8 صبح تا 21 شب

بازارچه صدف اهواز

بازارچه صدف که به بازار آسفالت نیز معروف است، محل فروش ماهی و میگو، سبزیجات و میوه‌های تازه هستند. این بازار جزو ارزان‌ترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. البته باید بدانید که محصولات در شرایط بهداشتی کافی قرار ندارند. به همین خاطر شاید خرید در آن برای گردشگران خیلی هم باب میل نباشد.

آدرس: بزرگراه جمهوری اسلامی، ادهم، بین ابراهیمی و شهید فاطمی زاده
ساعت کار: 8 صبح تا 21 شب

سیتی سنتر هیراد اهواز

سیتی سنتر هیراد نیز جزو بزرگترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. این مرکز خرید 7 طبقه دارد که 3 طبقه از آن به بخش تجاری اختصاص یافته است. در طبقات بالایی، بخش‌های اداری از جمله مطب پزشکی، دفاتر ثبت و… فعالیت می‌کنند. این مجتمع را می‌توان بزرگترین بورس تجهیزات الکترونیکی و آی تی دانست. این مرکز خرید مجهز به پله‌برقی، آسانسور، سیستم برودتی، رستوران سنتی، کافی‌شاپ، کیوسک اطلاع‌رسانی و اینترنت بی‌سیم رایگان است.

آدرس: پادادشهر، خیابان ۱۰
ساعت کار: 10 صبح تا 21 شب

پاساژ نخل اهواز

اگر عاشق بازی‌های کامپیوتری هستید، حتماً باید سری به پاساژ نخل اهواز بزنید. این مرکز خرید در خیابان کاوه اهواز قرار دارد و بورس بازی و تجهیزات بازی است. در این پاساژ می‌توانید انواع کنسول بازی، وسایل جانبی و بازی‌های مختلف را با قیمت مناسب تهیه کنید.

آدرس: اهواز، خیابان کاوه
ساعت کار: 9 صبح تا 10 شب

بازار مرو اهواز

بازار مرو جزو قدیمی‌ترین بازارهای اهواز در منطقه کیانپارس به حساب می‌آید. این بازار به دو بخش مسکونی و تجاری تقسیم می‌شود. با وجود آنکه بازار مرو در کیانپارس قرار دارد؛ اما اجناس این بازار قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی دارند. در این مرکز خرید می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. این مرکز خرید ظاهری ساده و قدیمی دارد و با مراکز خرید لوکس کیانپارس بسیار متفاوت است.

آدرس: کیانپارس، خیابان 19
ساعت کار: 9 صبح تا 21 شب

پاساژ کربلایی اهواز

پاساژ کربلایی اهواز بورس موبایل، تبلت، سیم‌کارت، تعمیرات موبایل و لوازم جانبی موبایل است. در حقیقت می‌توان این پاساژ را با پاساژ علاءالدین تهران یا پاساژ تک مشهد مقایسه کرد. اگر به‌دنبال خرید موبایل هستید، باید بدانید که پاساژ کربلایی اهواز بورس موبایل و تبلت است.

آدرس: آزادگان، شهید کیوان، بین شهید موسوی و طالقانی
ساعت کار: 10 صبح تا 22 شب

مرکز خرید گل اهواز

شاید تصور کنید که مرکز خرید گل، بورس خریدوفروش گل‌وگیاه باشد؛ اما این‌طور نیست. در حقیقت مرکز خرید گل اهواز، بورس عروس و داماد است. در این بازار 17 فروشگاه مختلف وجود دارند که 14 فروشگاه آن مخصوص فروش لباس عروس است و مابقی فروشگاه‌ها به آتلیه، فروش سفره عقد و لوازم آرایشی اختصاص دارند. این بازار حال‌وهوای بسیار خوبی دارد و بوی وصال می‌دهد.

آدرس: زیتون کارمندی ٬ بین طهماسبی و فیلسوف
ساعت کار: 10 صبح تا 21 شب

فروشگاه کتاب محام اهواز

فروشگاه کتاب محام با وجود آنکه یک پاساژ یا مرکز خرید بزرگ نیست؛ اما برای خرید کتاب و لوازم‌التحریر جان می‌دهد. این فروشگاه به‌حدی بزرگ است که می‌توانید انواع لوازم‌التحریر و کتاب را از آن خریداری کنید. فروشگاه کتاب محام بسیار رنگارنگ و زیباست و حتی حضور در آن نیز لذت‌بخش است.

آدرس: کیانپارس، خ فلکه سوم نبش میهن شرقی، بازار امام رضا
ساعت کار: 10 صبح تا 20 شب

بازار معرض الامارات اهواز

بازار معرض الامارات اهواز بورس فروش انواع اجناس مختلف به کشورهای عربی است. در این فروشگاه بزرگ می‌توانید انواع دشداشه عربی، قهوه‌های عربی، لوازم دم‌آوری قهوه، عطرهای عربی و… را تهیه کنید. این مغازه جذابیت بسیاری دارد و حتی قدم‌زدن در آن نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد.

آدرس: کوی علوی، خیابان فراهانی، سر نبش خیابان کردونی
ساعت کار: 10 صبح تا 21 شب

پاساژ کیش اهواز

وجود مرکز خرید کیش در اهواز شاید کمی عجیب به نظر برسد! اما پاساژ کیش جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید اهواز است که به خرید لوازم‌خانگی اختصاص دارد. در این پاساژ در گذشته برندهای معتبر بسیاری حضور داشتند. در حال حاضر بیشتر برندها چینی هستند؛ اما باز هم قیمت مناسب و کیفیت متعادلی دارند. اگر قصد خرید انواع لوازم‌خانگی یا جهیزیه کامل دارید، حتماً سری به پاساژ کیش اهواز بزنید.

آدرس: اهواز، خیابان شهید کیوان
ساعت کار: 9 صبح تا 21 شب

بازار فلافل (لشکر آباد) اهواز

بازار فلافل یا همان خیابان لشگر آباد، جزو جاهای دیدنی اهواز به حساب می‌آید. هرکس که به اهواز سفر می‌کند، حتماً باید سری به خیابان لشگر آباد بزند. فلافل جزو غذاهای عربی است. این غذا در حال حاضر در تمام کشور وجود دارد؛ اما طعم فلافل‌های اهواز و آبادان متفاوت است. اگر می‌خواهید طعم واقعی فلافل‌های خوشمزه جنوبی با ادویه‌های خاص خودشان را بچشید، باید حتماً سری به خیابان لشگر آباد بزنید. این خیابان از ابتدا تا انتها بورس فلافل است و فقط ساندویچی‌های محلی بسیاری را مشاهده می‌کنید که به‌صورت سلف‌سرویس فلافل عرضه می‌کنند. میز مخلفات فلافل در این خیابان از سفره‌های پادشاهی نیز رنگین‌تر است! این بازار را می‌توان خوشمزه‌ترین مراکز خرید اهواز دانست! شاید جالب باشد بدانید برخی افراد از شهرهای اطراف، به اهواز می‌آیند تا فقط در این خیابان فلافل و ادویه مخصوص آن را خریداری کنند!

آدرس: میدان دانشگاه شهید چمران، راسته فلافل فروش های لشکرآباد

بازارچه درویشیه اهواز

بازار درویشیه جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید اهواز به حساب می‌آید. این بازار به‌صورت روباز است و دو طرف آن مغازه‌های مختلف مشغول به کار هستند. البته در خیابان اصلی بازار نیز بسیاری از دست‌فروشان بساط کرده‌اند. این بازار را می‌توان مخصوص خرید پوشاک دانست و قیمت‌های آن بسیار ارزان است.

آدرس: کوی شهید چمران
ساعت کار: 9 صبح تا 21 شب

سایر مراکز خرید اهواز

  • پاساژ آسمانه اهواز؛
  • پاساژ بهبهانی اهواز؛
  • پاساژ نوروزی اهواز؛
  • پاساژ سلمان فارسی اهواز؛
  • مجتمع تجاری اداری سپید اهواز؛
  • فروشگاه کامپیوتر ایرانیان اهواز؛
  • مرکز خرید آریانا اهواز؛
  • پاساژ کارگهی اهواز؛
  • پاساژ نظامی اهواز؛
  • فروشگاه بزرگ السا اهواز؛
  • بازارچه فولاد اهواز؛
  • بوتیک کفش عالیجناب اهواز.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره بهترین مراکز خرید اهواز چیست؟ آیا تا کنون سری به اهواز زده‌اید؟ کدام یک از جاهای دیدنی اهواز را از نزدیک دیده‌اید؟ تجربیات و نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مرکز خرید تشریفات گران‌ترین مرکز خرید اهواز است.

سیتی سنتر مهزیار بزرگترین مرکز خرید اهواز است.

بازار عبدالحمید اهواز قدیمی‌ترین بازار اهواز است.

بازار کاوه بهترین بازار اهواز برای خرید خوراکی سنتی محسوب می‌شود.

سیتی سنتر هیراد و مرکز خرید نخل بهترین مراکز خرید برای تهیه تجهیزات کامپیوتری، بازی و لوازم الکترونیکی هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.