شکم‌گردی در بهترین رستوران های اردبیل

7

شهر اردبیل از آن دسته شهرهای خوش‌آب‌وهوا در شمال غرب ایران است. این شهر باستانی با تمدنی کهن و جاذبه‌های منحصربه‌فرد از دیرباز در مرکز توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. از زیبایی خیره‌کننده جاده اسالم و گردنه مه‌آلود حیران گرفته تا دریاچه شورابیل و چشمه‌های آبگرم سرعین، یکی از دیگری زیباتر است. صحبت درباره جاهای دیدنی این شهر، بسیار مفصل بوده که در این مقال نمی‌گنجد. شما می‌توانید در مقاله راهنمای سفر اردبیل تمامی اطلاعات لازم درباره سفر به این شهر را مطالعه کرده و با مراکز خرید و هتل های اردبیل آشنا شوید. این بار می‌خواهیم درباره شکم‌گردی در این شهر و معروف‌ترین رستوران های اردبیل صحبت کنیم. با ما همراه باشید. 

فهرست مطالب

رستوران های اردبیل | بهشت عاشقان غذا

رستوران های اردبیل

بعد از گشت‌وگذار و طبیعت‌گردی در جاهای دیدنی اردبیل، وقت آن رسیده که خودتان را به صرف یک وعده غذایی خوشمزه در شیک ترین رستوران اردبیل میهمان کنید و دلی از عزا درآورید. در رستوران‌های این شهر خبری از فضای مدرن و لوکس رستوران‌های امروزی نیست و اغلب رستوران‌ها و کافه‌ها در فضایی ساده و دوستانه از گردشگران پذیرایی می‌کنند. این همان چیزی است که رستوران های اردبیل را از سایر رستوران‌ها متمایز می‌کند. برای آشنا شدن با بهترین رستوران های اردبیل ، خواندن ادامه این مقاله هوس‌برانگیز را از دست ندهید.

کبابی حاج مالک | لذت خوردن خوشمزه‌ترین کباب‌های دنیا

حتماً تا به حال آوازه کباب‌های لذیذ استان اردبیل را شنیده‌اید. کبابی حاج مالک، اولین کبابی اردبیل بوده و شما را به خوردن یک وعده کباب بی‌نظیر در فضایی ساده دعوت می‌کند. در این رستوران شما می‌توانید نوع و میزان گوشت استفاده شده در پخت کباب را به سلیقه خودتان انتخاب کرده و در نهایت وعده غذایی با همان گوشت انتخابی را نوش جان کنید. بدون شک کیفیت بی‌نظیر و مثال‌زدنی کباب‌های رستوران حاج مالک شما را شگفت‌زده خواهد کرد. البته ناگفته نماند از آنجایی که تمامی کباب‌های این رستوران از گوشت تازه و درجه یک تهیه می‌شود، قیمت منوی آن نسبت به سایر رستوران‌ها بیشتر است.

آدرس: اردبیل، خیابان ساحلی، اول پیرمادر، جنب پل سیدآباد

رستوران حاجی قربان | لذیذترین کباب کاسه‌ای اردبیل

رستوران حاجی قربان از رستوران های اردبیل

آیا تا به حال نام کباب کاسه‌ای به گوشتان خورده است؟ کباب کاسه‌ای یا کاسه کباب، یکی از معروف‌ترین غذاهای اردبیل بوده که با گوشت تازه گوسفندی پخته می‌شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. رستوران حاجی قربان، یکی از معروف‌ترین رستوران های اردبیل برای خوردن یک کاسه کباب خوشمزه است. کاسه کباب شامل 3 سیخ کباب، گوجه کبابی و فلفل بوده که در یک کاسه کره محلی آب شده غلتانده می‌شود. حدس می‌زنیم که حتی با خواندن این توصیف، دهانتان آب افتاده است. پس اگر به اردبیل سفر کردید، برای خوردن این غذای چرب و چیلی تردید نداشته باشید و خودتان را از این تجربه لذت‌بخش محروم نکنید. راستی! پس از خوردن یک کباب بی‌نظیر در رستوران حاجی قربان، یک فنجان چای تازه‌دم نیز مهمان رستوران خواهید بود.

آدرس: اردبیل، خیابان سعدی، چهارراه باغمیشه، نرسیده به پل سعدی.

رستوران ضیافت | منوی متنوع و باکیفیت

رستوران ضیافت رستوران های ارزان اردبیل

شاید تصور کنید که منوی اصلی رستوران های اردبیل به کباب‌ تعلق دارد؛ اما همه رستوران‌ها این‌گونه نیستند. رستوران ضیافت از آن دسته رستوران های ارزان اردبیل است که منوی بسیار متنوعی دارد. کارکنان خوش‌برخورد این رستوران در فضایی صمیمانه و دوست‌داشتنی با بهترین غذاهای خوش عطر و بوی اردبیلی از شما پذیرایی می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم اگر به رستوران ضیافت رفتید، پیچاق قیمه و باسترما پلو با ماهیچه این رستوران را از دست ندهید.

آدرس: اردبیل، خیابان امام خمینی، کنار سینما انقلاب

رستوران گل سرخ | برای باسلیقه‌ها

رستوران گل سرخ از شیک ترین رستوران های اردبیل

اگر می‌خواهید خوردن یک وعده غذایی دل‌نشین را در فضایی با دکوراسیون شیک و مجلل را تجربه کنید، رستوران گل سرخ می‌تواند پیشنهاد مناسبی برای شما باشد. رستوران گل سرخ از آن دسته رستوران های اردبیل بوده که مشتری‌های ثابت خود را داشته و همه افراد غذا خورد در آن را به یکدیگر پیشنهاد می‌کنند. این رستوران توانسته است با منوی متنوع خود، تمامی سلیقه‌ها را پوشش دهد و رضایت حداکثری مشتریان را جلب کند. خوردن یک وعده کباب دنده اردبیلی در این رستوران، تجربه بسیار ماندگاری را برایتان رقم خواهد زد. 

آدرس: اردبیل، خیابان عطایی، نرسیده به میدان جانبازان.

کبابی حاجی بیوک آقا | یک کبابی درجه یک در شهر کباب‌ها

کبابی حاجی بیوک آقا

در کبابی حاج بیوک آقا نباید دنبال یک رستوران با دکوراسیون مجلل و مدرن باشید؛ اما گول سادگی این کبابی را نخورید. کبابی حاجی بیوک آقا یکی از بهترین کبابی های اردبیل بوده که در عین سادگی، با کباب‌های تازه و خوشمزه از مشتری‌ها پذیرایی می‌کند. کباب دنده گوسفندی این کبابی، دست همه رستوران‌های لوکس را از پشت بسته و طعم شگفت‌انگیز آن شما را شیفته خود می‌کند. پس اگر با خرید بلیط هواپیما اردبیل، آماده سفر شده‌اید؛ این کبابی را فراموش نکنید. 

آدرس: اردبیل، خیابان قیام، پایین‌تر از خیابان اعتماد.

رستوران سید آقا | ترکیب اصالت و کیفیت

رستوران سید آقا

در کنار هیاهوی بازار بزرگ اردبیل، رستوران سید آقا مکانی راحت و دل‌چسب برای خوردن یک غذای خوشمزه تجدید قوا است. رستوران سید آقا شاید ارزانترین رستوران اردبیل نباشد؛ اما سعی کرده است که غذاهای خوشمزه و باکیفیت را با قیمتی منطقی در اختیار مشتریان قرار دهد. این رستوران باسابقه، همان سنت‌های قدیمی را حفظ کرده و اعتبار رستوران را با تغییر در کیفیت و کمیت غذاها زیر سؤال نبرده است. در رستوران سید آقا غذاهایی مثل پیچاق قیمه و انواع کباب‌های محلی، در بهترین حالت خود طبخ می‌شود. اگر می‌خواهید خستگی یک گردش طولانی در مراکز خرید اردبیل را با خوردن یک کباب خوشمزه از تن بیرون کنید، رستوران سید آقا یکی از بهترین گزینه‌هاست.

آدرس: اردبیل، پیرعبدالملک.

رستوران معین دربار | خوشمزه و به‌صرفه

رستوران معین دربار از ارزان ترین رستوران های اردبیل

آیا رستوران های ارزان اردبیل را می‌شناسید؟ اگر به دنبال یک غذای باکیفیت و در عین حال ارزان می‌گردید، حتماً نام رستوران معین دربار اردبیل را در صدر لیست رستوران‌های ارزان مشاهده کرده‌اید. معین دربار یک رستوران جمع‌وجور با فضایی دلنشین و راحت است. خوردن یک پرس چلو کباب اردبیلی در محیط تروتمیز این رستوران، تجربه‌ای به‌یادماندنی را برایتان رقم خواهد زد. در رستوران معین دربار همه چیز برای راحتی و رضایت شما فراهم شده است. برای داشتن لحظاتی آرام و خوشمزه، سری به این رستوران بزنید و اوقات خاطره‌انگیزی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

آدرس: اردبیل، خیابان حافظ، روبه‌روی اداره اوقاف.

رستوران خوانسالار | ترکیبی از بهترین غذاهای ایرانی و اردبیلی 

رستوران خوانسالار از بهترین رستوران های

رستوران خوانسالار یکی از رستوران های اردبیل بوده که با منوی متنوع و کیفیت بی‌نظیر، گردشگران را شیفته خود کرده است. این رستوران در دو طبقه بنا شده و با محیطی تمیز و دلباز، غذا خوردن را برای شما لذت‌بخش‌تر می‌کند. محال است که کسی به شهر اردبیل سفر کرده باشد و لذت خوردن پیچاق قیمه را از خود دریغ کند. پیچاق قیمه رستوران خوانسالار در کل اردبیل شهرت دارد. به شما قول می‌دهیم که از خوردن این غذای محلی خوشمزه پشیمان نخواهید شد. سوپ رایگان، پارکینگ و قیمت مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های رستوران خوانسالار اردبیل است که باعث محبوبیت این رستوران در بین گردشگران و مردم محلی شده است. 

آدرس: اردبیل، بلوار استقلال، بین میدان ارتش و بسیج.

رستوران خانه صادقی | غذا خوردن در قلب تاریخی اردبیل

رستوران خانه صادقی

حال که صحبت از رستوران های اردبیل داغ است، وقت آن رسیده که شما را با شیک ترین رستوران اردبیل آشنا کنیم. رستوران خانه صادقی یا مطبخ ختایی، یک مجموعه تاریخی بسیار جذاب و دیدنی بوده که شما را به صرف یک غذای خوشمزه در خانه‌ای متعلق به دوران قاجار دعوت می‌کند. در همان ابتدای ورود به حیاط این مجموعه، محو تماشای پنجره‌های چوبی و شیشه‌های رنگی آن خواهید شد. غذا خوردن در حیاط زیبای رستوران خانه صادقی و تماشای گل‌های خوش‌بو و حوض قدیمی، طراوت و تازگی را به شما هدیه می‌دهد. خوب است بدانید که این خانه تاریخی، منوی کافی‌شاپ هم دارد. لذت نوشیدن یک فنجان دمنوش خوش عطر و بو در این فضای دل‌انگیز، عیشتان را تکمیل خواهد کرد. اگر از علاقه‌مندان به خانه‌های تاریخی و معماری سنتی هستید، رستوران خانه صادقی را فراموش نکنید.

آدرس: اردبیل، محله اوچدکان.

رستوران شاه عباس | یک رستوران تاریخی تمام عیار

رستوران شاه عباس

رستوران شاه عباس جزو اولین گزینه‌های گردشگران برای گذراندن اوقات فراغت است. شاید برایتان عجیب باشد که این رستوران در یک حمام تاریخی مربوط به دوران صفویه قرار دارد. می‌توان رستوران شاه عباس را به دو بخش سنتی و مدرن تقسیم کرد. بخش سنتی آن در فضای داخلی حمام بوده که دکوراسیون و چیدمان آن کاملاً به‌صورت سنتی است. بخش مدرن رستوران نیز در یک تالار مجزا قرار دارد که با میز و صندلی‌ پر شده است. فضای باز رستوران نیز با آن حوض فیروزه‌ای و گلدان‌های رنگارنگ، همچون بهشتی زیبا و دیدنی به استقبال گردشگران می‌رود. قلیان‌سرای سنتی، موسیقی زنده محلی، کارکنان خوش‌برخورد و پارکینگ رایگان از دیگر مزیت‌های این رستوران است.  

آدرس: اردبیل، خیابان ساحلی، بعد از پل یاقوت.

رستوران اعیان | انتخابی هوشمندانه و قابل اطمینان

رستوران اعیان

آیا به دنبال یک رستوران شیک و درجه یک هستید؟ رستوران اعیان با فضایی دلنشین و منویی خلاقانه با آغوش باز از شما پذیرایی می‌کند. همان‌طور که از اسم این رستوران پیداست، قرار است با یک رستوران اعیانی و مجلل روبه‌رو شوید. انواع غذاهای ایرانی، کباب‌های درجه یک و غذاهای محلی اردبیل در منوی این رستوران خودنمایی می‌کند. می‌توان گفت مهم‌ترین نقطه قوت این رستوران، فضای بسیار صمیمانه و رفتار حرفه‌ای کارکنان آن است. همچنین تماشای دکوراسیون ویژه رستوران اعیان و دیزاین باسلیقه غذاها، اشتهایتان را دوچندان می‌کند. رستوران اعیان توانسته است با خدمات منحصربه‌فرد و کیفیتی مثال‌زدنی، لبخند رضایت را به لب‌های مشتریان هدیه دهد. اگر در شهر اردبیل دنبال یک رستوران همه چیز تمام می‌گردید و دغدغه مالی ندارید، رستوران اعیان را از دست ندهید. 

آدرس: اردبیل، خیابان شهدا، بلوار حافظ.

رستوران مجلل | گزینه‌ای مناسب برای جشن و مهمانی 

رستوران مجلل

در رستوران مجلل اردبیل همه چیز روی نظم و قانون جلو می‌رود. در اینجا با یکی از آراسته‌ترین رستوران های اردبیل مواجه خواهید شد. با دیدن منوی این رستوران، چشمانتان برق می‌زند. این منوی هوس‌برانگیز پر است از غذاهای جورواجور ایرانی؛ از برگ و سلطانی و وزیری گرفته تا انواع و اقسام خورشت و غذاهای محلی. معماری شیک و لوکس رستوران مجلل، آن را به مکانی عالی برای برگزاری مراسمات رسمی مثل مهمانی نامزدی، عقد، عروسی، همایش‌ها و سمینارهای کاری تبدیل کرده است. کادر مجرب و آموزش‌دیده این رستوران، بهترین خدمات را با روی باز در اختیار مهمانان قرار می‌دهند و در ثبت لحظات خوش، همراه شما هستند. خوب است بدانید که ظرفیت برگزاری مراسمات در رستوران مجلل، 160 نفر است. اگر می‌خواهید مراسمات خانوادگی و دوستانه خود را در فضایی لاکچری و دوستانه برگزار کنید، رستوران مجلل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. 

آدرس: اردبیل، منطقه عطایی، خیابان 18متری شهید حجت ایرانی‌جم.

کبابی و تالار مدینه منوره | طعم شگفت‌انگیز شیشلیک اردبیلی 

کبابی و تالار مدینه منوره

گل سرسبد کبابی های اردبیل، کبابی مدینه منوره با آن شیشلیک و کباب برگ خارق‌العاده است. پیشنهاد می‌کنیم حتی برای یک بار هم که شده از کباب‌های این رستوران را امتحان کنید تا با طعم واقعی یک کباب باکیفیت آشنا شوید. اگر به رستوران مدینه منوره رفتید، حواستان باشد که گول پرس‌های تک نفره غذا را نخورید. این پرس‌های به ظاهر تک نفره، آنقدر زیاد است که حداقل کفاف دو نفر را می‌دهد. همچنین این رستوران فضایی ساده و کلاسیک داشته و با سوپ خوشمزه‌ای که قبل از غذا به‌صورت رایگان سرو می‌کند، رضایت مشتری‌ها را جلب کرده است.

آدرس: اردبیل، میدان وحدت، اتوبان بسیج، بعد از بیمارستان سبلان.

رستوران ارم نو اردبیل | هوس‌انگیز و دلربا

رستوران ارم نو اردبیل

رستوران ارم نو از آن دسته رستوران های اردبیل است که در طی سال‌ها توانسته خودش را در دل مسافران و گردشگران جا کند. این رستوران به کباب‌های تازه و پلوهای خوش عطر و بو شهرت داشته و یکی از پرطرفدارترین رستوران‌ها در خیابان قیام است. محال است که در خیابان قیام قدم بزنید و عطر خوش غذاهای رستوران ارم شما را به هوس نیندازد. در رستوران از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذاها استفاده می‌شود و کیفیت غذاها در اولویت قرار دارد. 

آدرس: اردبیل، خیابان دکتر بهشتی، خیابان محمدیه، نرسیده به میدان قیام، اول اوتچی بازار.

رستوران آماتا اردبیل | جایی برای علاقه‌مندان به فست‌فود

رستوران آماتا اردبیل

اگر به دنبال رستوران بین المللی اردبیل می‌گردید و از غذاهای سنتی مثل کباب خسته شده‌اید، سری به رستوران آماتا بزنید. در منوی این رستوران، انواع و اقسام فست فودها و غذاهای بین‌المللی پیدا می‌شود. پیتزا بیف و پاستای این رستوران کیفیت بسیار خوبی دارد که توصیه می‌کنیم حتماً آن را امتحان کنید.

آدرس: اردبیل، بلوار ارتش.

دیزی سرای شیخ صفی | تنوع، کیفیت و مهارت

اگر هوس یک رستوران سنتی با تنوع غذایی زیاد هستید، خوب است که با رستوران شیخ صفی آشنا شوید. تاکنون کسی پیدا نشده که غذاهای رستوران شیخ صفی را خورده باشد و از طعم استثنایی غذاهای این رستوران شگفت‌زده نشده باشد. منوی این رستوران آنقدر جذاب و هوس‌برانگیز است که هیچ گردشگری نمی‌تواند دست رد به آن بزند. استفاده از مواد غذایی مرغوب و باتجربه‌ترین آشپزها، برگ برنده رستوران شیخ صفی اردبیل است. فضای داخلی رستوران نیز آنقدر گرم و دلنشین است که اشتهای شما را برای خوردن غذا باز می‌کند. در ادامه می‌خواهیم به‌صورت مختصر نگاه کوتاهی به منوی این رستوران بیندازیم.

دیزی سرای شیخ صفی

  • دیزی سنگی با دوغ محلی نعنایی؛
  • چلو کباب برگ با دوغ محلی؛
  • خورشت پیچاق قیمه؛
  • بادمجان شکم‌پر؛
  • زرشک پلو با مرغ زعفرانی؛
  • خورشت عربی و کوفته؛
  • میرزا قاسمی و خورشت قرمه سبزی؛ 
  • دورچین و مخلفات: زیتون پرورده، سالاد مشهدی، سالاد اندونزی، ماست و خیار، ترشی سیر، ترشی لیته و ترشی شور.
آدرس: اردبیل، بلوار طالقانی، بازار به طرف عالی قاپو.

باغ رستوران ساوالان | رستورانی دنج در دل طبیعت

باغ رستوران ساوالان

در یک روز سرد و برفی شاید غذا خوردن در دامان طبیعت، کمی سخت و عجیب به نظر برسد. اما باغ رستوران ساوالان با بهترین امکانات میزبان شما در روزهای سرد سال است. این باغ از معدود رستوران های اردبیل بوده که در فضای باز از گردشگران پذیرایی می‌کند. سراسر این باغ با آلاچیق‌های شیشه‌ای مسقف که هرکدام از آن‌ها دارای سیستم گرمایشی مجزا است، پر شده. تصور کنید که در کنار عزیزانتان در یکی از این آلاچیق‌های شیشه‌ای نشسته‌اید و ضمن تماشای طبیعت، طعم بی‌نظیر یک غذای خوشمزه را مزه مزه می‌کنید. فکر می‌کنم همین توصیف برای به هوس انداختنتان کافی باشد. 

آدرس: اردبیل، روستای آلوارس، ابتدای جاده پیست اسکی آلوارس اردبیل، بعد از عوارضی.

رستوران فانوس | تلفیقی از هنر و خلاقیت

باغ رستوران فانوس

به طور کلی می‌توان گفت تنوع و کیفیت، دو عامل اصلی موفقیت و شهرت رستوران فانوس شده است. محیط چند منظوره این باغ و طعم لذیذ غذاهای محلی آن شما را شیفته خود خواهد کرد. آلاچیق‌های جدید و VIP، منوی خلاقانه با کیفیت، دکوراسیون منحصربه‌فرد و پرسنل خوش اخلاق، باغ فانوس را به یکی از بهترین رستوران های اردبیل تبدیل کرده است. غذا خوردن در این رستوران، تجربه‌ای جدید و لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. پیچاق قیمه، مرغ شکم‌پر لونگی، کوفته محلی، چلو برگ محلی، چلو ماهیچه و شیشلیک از پرطرفدارترین غذاهای این رستوران است. شما می‌توانید در مسیر بازدید از چشمه های آبگرم های سرعین، به رستوران فانوس بروید و خوتان را مهمان باقلوای ویژه رستوران و معجون‌های سنتی آن کنید. 

آدرس: اردبیل، کیلومتر 7 جاده سرعین، بعد از روستای شام اسبی.

کافه رستوران توریست | صرف یک غذای عالی با گوش دادن به موسیقی زنده

کافه رستوران توریست

اگر از علاقه‌مندان به موسیقی زنده هستید، کافه رستوران توریست جای مناسبی برایتان خواهد بود. این رستوران در یک محیط گرم و صمیمی به همراه لژ خانوادگی در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه از ساعت 11 صبح تا 2 شب میزبان شما است. منوی متنوع این رستوران به گونه‌ای طراحی شده که پاسخگوی تمامی سلیقه‌ها باشد. در این منو برای طرفداران کباب، چلو کباب مخصوص و اکبر جوجه و برای علاقه‌مندان به پلو، چلو گردن و ماهی پلو در نظر گرفته شده است. همچنین مخلفاتی نظیر سالاد کلم قرمز، زیتون، سبزی تازه، دوغ آبعلی، ترشی شور و ترشی سیر، منوی این رستوران را هیجان‌انگیزتر کرده است.

آدرس: جاده اردبیل به طرف سرعین، 500 متر مانده به پلیس‌راه جدید سرعین، داخل محوطه مجتمع خدمات رفاهی اشرقی.

کافه رستوران کوچه باغ | تجربه صرف خاص‌ترین غذاها

کافه رستوران کوچه باغ

کافه رستوران کوچه باغ در یک محیط دنج و سرسبز، فضایی دل‌انگیز و رؤیایی را برای میزبانی از گردشگران فراهم کرده است. چیغیرتمای مرغ یک غذای معروف اردبیلی بوده که در منوی این رستوران خودنمایی می‌کند. اگر اهل انتخاب‌های چالش‌برانگیز و تجربه طعم‌های جدید هستید، حتماً این غذای خاص را سفارش دهید. از دیگر غذاهای معروف منوی این رستوران می‌توان به باسترمای گوشت و مرغ، کته برگ محلی، بختیاری مخصوص، کاسه کباب، شیشلیک، پلو ماهی و… اشاره کرد.

آدرس: اردبیل، کیلومتر 7 جاده سرعین، کنار رستوران بشقاب داغ.

فست فود های اردبیل | بهشت شکموها

فست فود های اردبیل

حال که با انواع و اقسام رستوران‌های سنتی و کبابی‌های شهر اردبیل آشنا شدیم، وقت آن رسیده که کمی هم سراغ عاشقان فست فود برویم. فست فود پدر خوب، پیتزا سارا، فست فود سیتی برگر، فست فود ترکی پرپروک و فست فود الماس شهر از باکیفت‌ترین فست فودهای اردبیل بوده که می‌توانید از خدمات آن استفاده کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که فست فود را به غذاهای محلی ترجیح می‌دهید؛ در ادامه با ما همراه باشید. 

فست فود پدر خوب | کیفیت مثال‌زدنی

فست فود پدر خوب از فست فود های اردبیل

حال که از کباب و غذاهای سنتی خسته شده‌اید و می‌خواهید کمی به وعده‌های غذایی خود تنوع بدهید، می‌خواهیم شما را با یکی از بهترین فست فودهای اردبیل آشنا کنیم. فست فود زنجیره‌ای پدر خوب در میان گردشگران از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. این رستوران با منوی غذایی شلوغ و متنوعی که دارد می‌تواند تمامی سلایق را به خوبی پوشش دهد؛ از همین رو رضایت حداکثری مشتریان را جلب کرده است. هر نوع فست فودی که فکرش را بکنید در منوی این رستوران وجود دارد و با کیفیتی کم‌نظیر به دست مشتریان می‌رسد.

آدرس: اردبیل، ابتدای خیابان حافظ.

در این مقاله، بهترین رستوران های اردبیل را زیر ذره‌بین ره بال آسمان با هم بررسی کردیم. امیدواریم خواندن این مطلب برای شما مفید و کارآمد باشد. از نظر شما ویژگی برجسته بهترین رستوران های اردبیل چیست؟ شما کدام رستوران اردبیل را بیشتر از بقیه می‌پسندید؟ نظرات و کامنت‌های شما می‌تواند راهنمای دیگر گردشگران باشد. 

کبابی حاج مالک، کبابی مدینه منوره و کبابی حاجی بیوک آقا از پرطرفدارترین کبابی‌های شهر اردبیل هستند.

برای صرف یک وعده غذایی خوشمزه در دل طبیعت، باغ رستوران ساوالان و باغ رستوران فانوس بهترین گزینه‌ها هستند.

رستوران حاجی قربان، یکی از معروف‌ترین رستوران های اردبیل برای خوردن یک کاسه کباب خوشمزه است.

رستوران خانه صادقی و رستوران شاه عباس در دو تا از تاریخی‌ترین بناهای اردبیل واقع شده‌اند و در فضایی کاملا سنتی از گردشگران پذیرایی می‌کنند.

7 نظرات
  1. مهدی می گوید

    واقعا نمیدونم چرا رستوران حاج مالک رو پیشنهاد میدن ، به نظرم همینطوری طوطی وار کپی کردن ، بسیار افتضاحه ، شاید قدیما خوب بوده .

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام مهدی عزیز، این لیست بر اساس نظر مخاطبان و امتیازهایی که توی اسنپ‌فود یا اپلیکیشن‌های دیگه آوردند، تهیه شده و سلیقه شخصی ما نیست.
      خیلی خوشحال می‌شم که علت افتضاح بودنش رو واضح‌تر بنویسید که مخاطبای این نوشته، بهتر بتونند تصمیم بگیرند.

      1. رضا می گوید

        خانم تقيان
        من علتش رو براتون توضيح ميدم
        رستوران بسيار كثيف و غير بهداشتى بود و بوى خيلى بدى ميداد
        كبابى كه براى ما آورد به قدرى سفت بود كه قابل خوردن نبود
        نونش بسيار بيات بود
        حجم غذاش كم بود و قيمتش هم بالا بود
        مجموعا افتضاح بود
        به نظر من از ليست خارجش كنيد

  2. رضا می گوید

    ما رفتيم رستوران حاج مالك
    بسيار رستوران كثيف و غير بهداشتى
    كبابى كه به ما داد به قدرى سفت بود كه قابل خودرن نبود
    قيمتش هم نسبت به غذاش بسيار گرون بود
    از نظر من به هيچ عنوان اين رستوران رو امتحان نكنيد چون فقط پولتون رو دور ميريزيد

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      برای تجربه بدتون متأسفیم. ممنونیم که با ما به اشتراک گذاشتید.

  3. سجاد می گوید

    واقعا کم پیش میاد که من بابت کیفیت حتی واقعا بد غذا معترص باشم و گله داشته باشم. اما خواستم در مورد رستوران نشاط سرعین در مجتمع تجاری ادنا مال طبقه سوم بگم بدلیل برخورد زشت و دور از نزاکت مجموعه رستورن دار به هیچ کس این رستوران رو پیشنهادنمی کنم. چون بعد از یکبار تجربه این رستوران چنان حس بدی نسبت به همه رستوران دارها پیدا می کنید که باعث میشه از جاهای خوب هم سرخورده بشید.

    1. بانو تقیان می گوید

      سجاد عزیز، بابت تجربه بدتون متأسفم. امیدورارم جای دیگه براتون تکرار نشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.