مراکز خرید قطر | خریدی اشرافی از بازارهای لوکس قطر

0

مراکز خرید قطر بورس کالاهای برند و باکیفیت هستند. در این مراکز هر برند لوکس و خارجی که فکرش را بکنید غرفه دارد. از آنجایی که گردشگری بدون خرید صفایی ندارد، پاساژ‌های قطر در گوشه‌و‌کنار این دیار خودنمایی می‌کند. به لطف این شرایط گردشگران هر زمان که اراده کنند، می‌توانند سری به بازارهای قطر بزنند و با دستی پر از سوغاتی به دیار خود باز گردند. تعداد بازارهای لوکس قطر و بازارچه‌های سنتی در این منطقه به اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توانید بهترین مرکز خرید قطر را انتخاب کنید. از آنجایی که رسم داریم بهترینِ بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در این مطلب فهرستی پُروپیمان از بازار های لوکس قطر آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها اطلاعات کاملی از مراکز خرید قطر به دست آورید و تا می‌توانید در قطر پاساژگردی کنید.

مراکز خرید قطر

قطر مراکز خریدی دارد که نظیر آن‌ها را در منطقه سراغ نداریم. این مراکز خرید در کنار فروشگاه‌های رنگ‌و‌وارنگ، امکانات رفاهی چشمگیری پیش روی مشتریان قرار می‌‌دهند. در بیشتر این مراکز بساط سرگرمی و تفریح گردشگران و فرزندان دلبند آن‌ها نیز مهیاست. سرگرمی‌ها و امکانات رفاهی این مراکز خرید به اندازه‌ای است که حتی اگر قصد خرید ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم سری به مراکز خرید زیر بزنید.

مال آو قطر

بین شهر دوحه و درالریان مرکز خریدی ۴طبقه خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید حدود ۲۰ کیلومتر دورتر از دوحه قرار دارد. با این حال تنوع کالاهای آن به اندازه‌ای است که ارزش دارد رنج سفر را به جان بخرید و راهی مرکز خرید مال آو قطر (Mall Of Qatar)، شوید. در این مرکز خرید برند‌های خارجی صف کشیده‌اند. برند معروف بولگاری با ویترینی از جواهرات اشرافی و ساعت‌های لوکس یکی از این غرفه‌هاست. آدیداس، فوت‌لاکر (Foot Locker) و جک اند جونز (Jack and Jones) دیگر برند‌های لاکچریِ مال آو قطر به حساب می‌آیند.

عکس مال آو قطر یکی از مراکز خرید قطر

جاذبه های مرکز خرید مال آو قطر فقط به فروشگاه‌های آن ختم نمی‌شود. در این مرکز خرید چندین رستوران و کافه خودنمایی می‌کند. شکلات بار آلیسون نلسون (Alison Nelson Chocolate Bar)، یکی از این کافه‌هاست. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، شکلات‌های خوشمزه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این کافه انواع کاپ‌کیک و ساندویچ‌ نیز وجود دارد.

مال آو قطر همانند دیگر مراکز خرید بزرگ دنیا، سینمایی بسیار مجهز دارد. این سینما با ۱۹ سالن، جدیدترین فیلم‌های دنیا را به نمایش می‌گذارد. به گردشگرانی که همراه اهل‌و‌عیال راهی قطر شده‌اند این نوید را بدهیم که مال آو قطر، پارک کوچکی برای کودکان اختصاص داده است. در این پارک شغل‌های بزرگسالانه برای کودکان شبیه‌سازی شده‌ است. به سرگرمی‌هایی که اشاره کردیم یک سالن بولینگ بزرگ و مجهز را هم اضافه کنید.

مرکز خرید ویلاجیو

عکس مرکز خرید ویلاجیو یکی از مراکز خرید قطر

مرکز خرید ویلاجیو (Villagio)، معماری خاص و جذاب دارد که آن را شبیه به شهر زیبای ونیز در ایتالیا کرده. جالب است بدانید این مرکز خرید فقط در یک طبقه ساخته شده؛ اما مساحت آن بسیار زیاد است. جالب‌تر اینکه رودهای بزرگی در مرکز خرید ویلاجیو روان است. گردشگران سوار بر قایق در رودهای مرکز خرید ویلاجیو به گشت‌و‌گذار می‌پردازند. به همین دلیل مشتریان در کنار خرید، قایق‌سواری جانانه‌ای را تجربه می‌کنند. مرکز خرید ویلاجیو بورس لوازم ورزشی،‌ کفش، لوازم خانه، جواهرات، پوشاک و ساعت است. طبق روال مراکز خرید بزرگ، در مرکز خرید ویلاجیو فروشگاه‌های برند با بهترین کالاهای خارجی صف کشیده‌اند.

عکس پارک گوندولانیا مرکز خرید ویلاجیو یکی از مراکز خرید قطر

سواچ، لاکوست، تامی هیلفیگر، زارا، آدیداس، پوما و ریباک از برند‌های معروفی است که در مرکز خرید ویلاجیو خودنمایی می‌کند. از آنجایی که با یکی از بهترین بازارهای لوکس قطر روبه‌رو هستیم، در مرکز خرید ویلاجیو سرگرمی‌های متنوعی انتظار گردشگران را می‌کشد. برای نمونه می‌توان به پارک گوندولانیا (Gondolania)، اشاره کرد. این پارک درواقع مرکزی تفریحی برای کودکان است که سرگرمی‌های جذابی در اختیار فرزندانِ مشتریان قرار می‌دهد. قسمتی از پارک گوندولانیا به اسکیت روی یخ اختصاص داده شده است. در قسمت‌های دیگر نیز چرخ‌و‌فلک و ماشین برقی مشاهده می‌شود. در کنار زمین اسکیتی که به آن اشاره کردیم، یک رستوران شیک و اعیانی وجود دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران چیزی از خوراکی‌های بهترین رستوران های قطر کم نمی‌آورد. به تمامی امکاناتی که اشاره کردیم، یک مجموعه سینما با چندین سالن را هم اضافه کنید.

سیتی سنتر دوحه

عکس سیتی سنتر دوحه یکی ازپاساژهای قطر

به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما قطر راهی این کشور شد‌ه‌اند و می‌خواهند پس از اینکه پروازشان به زمین نشست راهی مراکز خرید شوند، سیتی سنتر دوحه را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید فقط ۲۵ دقیقه از فرودگاه بین‌المللی حمد دورتر است. سیتی سنتر دوحه با فروشگاه‌های رنگارنگ و امکانات رفاهی چشمگیر توانسته جای خود را در دل گردشگران باز کند. به همین دلیل روزانه حدود ۷۰ هزار مشتری راهی سیتی سنتر دوحه می‌شود. این مرکز خرید در ۵ طبقه ساخته شده است. حدود ۳۵۰ غرفه در سیتی سنتر دوحه وجود دارد.

عکس سیتی سنتر دوحه یکی ازپاساژهای قطر

در این فروشگاه‌ها بهترین اجناس به مشتریان عرضه می‌شود. سیتی سنتر دوحه به لحاظ امکانات رفاهی و سرگرمی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مجموعه سینمایی با چندین سالن سینما، زمین اسکیت روی یخ، و رستوران‌های اشرافی از ویژگی‌های مثال‌زدنی سیتی سنتر دوحه است. این مرکز خرید فاصله کمی با هتل بین‌المللی شانگری‌لا دوحه، ماریوت مارکوس و روتانا سیتی سنتر دارد.

فستیوال سیتی

عکس فستیوال سیتی یکی ازپاساژهای قطر

در این قسمت به یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید قطر رسیدیم. جالب است بدانید از مرکز خریدی صحبت می‌کنیم که پذیرای حدود ۵۰۰ برند خارجی و قطری است. جالب‌تر اینکه بیشتر این برند‌ها در طبقه اول فستیوال سیتی غرفه دارند. در مرکز خرید فستیوال سیتی از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. برند‌های بوگاتی، جک اند جونز، جوردانو، اِچ‌.‌اِم لِیدیز (H&M Ladies)، آپتی‌فَشِن (OptiFashion)، سواچ و تیسوت قسمتی از برند‌های ترازاول مرکز خرید فستیوال سیتی قطر به حساب می‌آیند. در این مرکز خرید چندین رستوران و کافه شیک خودنمایی می‌کند. برند‌های غذایی معروف استارباکز (StarBucks) و تیم‌هوتونز (Tim Hortons)، بهترین نوشیدنی‌ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

عکس فستیوال سیتی یکی ازمراکز خرید قطر

همان‌گونه که حتماً می‌دانید در قطر خبری از بارش برف نیست. با این حال قسمتی از مرکز خرید فستیوال سیتی به پارک برفی اختصاص داده شده است. در این پارک می‌توانید به برف‌بازی مشغول شوید و آدم‌برفی‌های بامزه‌ای درست کنید. قسمت دیگری از مرکز خرید فستیوال سیتی به پارکی برای کودکان اختصاص داده شده است. این پارک با الهام از مجموعه‌بازی‌های معروف اَنگِری بِردز (Angry Brids)، ساخته شده و سرگرمی‌های متنوعی را برای کودکان فراهم می‌کند. مرکز بازی‌های ویدئویی و ۱۸ سالن سینما از دیگر امکانات چشمگیر مرکز خرید فستیوال سیتی است.

لاگونا مال

عکس لاگونا مال یکی از مراکز خرید قطر

لاگونا مال چیزی حدود ۱۵۰ فروشگاه دارد. این تعداد فروشگاه ممکن است در نگاه اول نسبت به دیگر مراکز خرید دوحه، کم به نظر برسد؛ اما با فروشگاه‌هایی روبه‌رو هستیم که سبد متنوعی از انواع کالا در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهند. لاگونا مال بورس پوشاک و لوازم منزل است. این مرکز خرید به لحاظ معماری نیز جاذبه‌های زیادی برای گردشگران دارد. در گوشه‌و‌کنار لاگونا مال، صندلی‌های شیک و راحت در فضای باز تعبیه شده است. نورپردازی داخل لاگونا مال نیز به لحاظ زیباشناختی حرف ندارد. این نورپردازی در کنار دیوارهای این مرکز خرید، جلوه‌ای زیبا به سقف آن داده است.

عکس لاگونا مال یکی از مراکز خرید قطر

لاگونا مال در یکی از محله‌های خوش‌مسیر دوحه قرار دارد. به لطف این شرایط در کنار پاساژگردی می‌توانید سری به دیگر جاهای دیدنی قطر بزنید. در این مرکز خرید چندین رستوران و کافه خودنمایی می‌کند. رستوران‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم خوشمزه‌ترین خوراکی‌های محلی و بین‌المللی را برای مشتریان سرو می‌کنند. هر زمان هم که از خرید خسته شدید، می‌توانید در کافه‌هایِ شیک این مرکز خرید بنشینید و گلویی تازه کنید. به تمامی جاذبه هایی که اشاره کردیم یک مرکز سرگرمی کودکان را هم اضافه کنید. این مرکز، سرگرمی با نام جانگالونا (Jungaloona)، تفریحات مهیجی را برای کودکان فراهم کرده است. لاگونا مال برای علاقه‌مندان هنرِ سینما و همچنین گردشگران خواهان تفریحات قطر مکان جذابی است. در این مرکز خرید، سینمایی با چندین سالن وجود دارد. در این سالن‌ها جذاب‌ترین آثار سینمای جهان به نمایش گذاشته می‌شود.

بازار واقف

بازار سوق واقف یکی از بازارهای قطر

بازار واقف را به گردشگرانی پیشنهاد می‌کنیم که می‌خواهند با دستی پر از سوغات قطر به دیار خود باز گردند. این بازار بورس کالاهای شرقی است. پارچه‌های نفیس، عودهای خوشبو و جواهرات دست‌ساز از کالاهای اصلی بازار واقف به حساب می‌آید. در این بازار ترشی‌های عربی فروخته می‌شود که نظیر آن‌ها را تاکنون نخورده‌اید. از ادویه‌جات بازار واقف نیز هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم. جالب است بدانید بازار واقف به‌تازگی مرمت شده. به همین دلیل در کنار حفظ معماری سنتی، غرفه‌هایی مدرن به این بازار اضافه شده است. در بازار واقف چندین رستوران و کافه نیز وجود دارد. بیشتر این رستوران‌ها غذاهای محلی به مشتریان عرضه می‌کنند.

عکس بازار سوق واقف یکی از بازارهای قطر

بازار واقف یکی از شلوغ‌ترین بازارهای قطر است. با این حال تحمل شلوغی این بازار ارزشش را دارد؛ زیرا قیمت‌های این بازار نسبت به دیگر مراکز خرید قطر مناسب‌تر است. در قسمتی از این بازار لباس‌های محلی فروخته می‌شود. مکان دیگری از بازار واقف نیز به صنایع‌دستی قطر اختصاص دارد. همان‌گونه که حتماً‌ می‌دانید قلیان‌کشیدن در بیشتر جاهای دیدنی قطر ممنوع است. با این حال از آنجایی که در بازار واقف با مکانی سنتی و قدیمی روبه‌رو هستیم، قلیان‌کشیدن در کافه‌های این بازار آزاد است. حتی اگر اهل قلیان نیستید، باز هم سری به کافه‌های بازار واقف بزنید. در این کافه‌ها خوشمزه‌ترین قهوه‌های عربی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. جذابیت‌های بازار واقف به اندازه‌ای است که باید دست‌کم چندین ساعت در این بازار به گشت‌و‌گذار مشغول شوید.

گیت مال

عکس گیت مال یکی از مراکز خرید قطر

مرکز خرید گِیت مال بهشت علاقه‌مندان کالاهای لوکس و اشرافی است. باید اعتراف کرد که قیمت اجناس مرکز خرید گیت مال ممکن است کمی از دیگر بازارهای لوکس قطر بیشتر باشد؛ اما مطمئن باشید این افزایش قیمت بی‌دلیل نیست. در گیت مال کالاهای لاکچری وجود دارد که نظیر آن‌ را در دیگر بازارهای دوحه پیدا نمی‌کنید. ناگفته پیداست وقتی از بازاری صحبت می‌کنیم که بورس کالاهای لوکس است، در این بازار با بهترین برند‌های خارجی روبه‌رو هستید. گیت مال به لحاظ طراحی نیز یکی از مراکز خرید مدرن قطر به حساب می‌آید.

عکس گیت مال یکی از مراکز خرید قطر

در این مرکز خرید رستوران‌هایی با غذاهای خوشمزه و کافه‌هایی با نوشیدنی‌های گوارا چشم‌انتظار مشتریان هستند. به تمامی ویژگی‌هایی که از گیت مال مطرح کردیم یک مجموعه سینمایی را هم اضافه کنید.

مرکز خرید لند مارک

عکس مرکز خرید لند مارک یکی از مراکز خرید قطر

مدیران گردشگری قطر برای مرکز خرید لند مارک طرحی سنتی در انداخته‌‌اند. دورنمایی این مرکز خرید، قلعه‌های قدیمی عربی را در ذهن مشتریان تداعی می‌کند. مرکز خرید لند مارک به‌رغم نمایی سنتی، مغازه‌هایی مدرن و امروزی دارد. مرکز خرید لند مارک بورس کیف‌و‌کفش و لوازم الکترونیکی است. در این مرکز خرید مکانی مخصوص بازی کودکان وجود دارد. رستوران‌هایی با غذاهایی اشرافی و کافه‌هایی با نوشیدنی‌های خوش‌طعم در مرکز خرید لند مارک خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید در جاده‌ای خوش‌مسیر قرار دارد. به دلیل فاصله مناسب مرکز خرید لند مارک با بهترین هتل‌ های قطر، زمانی کمتری از گردشگران برای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید قطر گرفته می‌شود.

مرکز خرید رویال پلازا

عکس مرکز خرید رویال پلازا یکی از مراکز خرید قطر

مرکز خرید رویال پلازا با مغازه‌های شیک و محصولات درجه‌یک به یکی از بهترین مراکز خرید قطر تبدیل شده است. این مرکز خرید به عرضه کالاهای شیک و اشرافی معروف است. مرکز خرید رویال پلازا حدود ۱۵۰ غرفه دارد. هر کدام از این غرفه‌ها به یکی از بهترین برندهای خارجی اختصاص یافته است. به گردشگرانی مشکل‌پسندی که در سفر به قطر دنبال برند‌های خاص می‌گردند، مرکز خرید رویال پلازا را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید در یکی از خیابان‌های اصلی دوحه واقع شده است. به همین دلیل فاصله کمی با دیگر پاساژ‌های قطر و جاهای دیدنی قطر دارید. در مرکز خرید رویال پلازا چندین رستوران و کافه با منوهایی لبریز از خوشمزه‌ترین غذاها خودنمایی می‌کند. مرکز خرید رویال پلازا امکانات تفریحی بی‌شماری دارد که یکی از آن‌ها سینمایی با طراحی کلاسیک و خاص است.

مرکز خرید آل آسیری

عکس مرکز خرید آل آسیری یکی از بازارهای قطر

مرکز خرید آل آسیری درواقع بازاری با ۳۰ حجره پارچه‌فروشی است. در این مرکز خرید بهترین پارچه‌های عربی و آسیایی فروخته می‌شود. قیمت این پارچه‌ها نسبت به دیگر مراکز خرید قطر مناسب‌تر است. به همین دلیل از آنجایی که پارچه یکی از بهترین سوغات قطر به حساب می‌آید، گشت‌و‌گذار در این مرکز خرید فرصت مناسبی فراهم می‌‌کند تا با دستی پر از سوغات به دیار خود باز گردید. از آنجایی که  این مرکز، بورس پارچه است، در این مرکز خرید برند‌های اشرافی پارچه‌ نیز غرفه دارند.

مرکز خرید ازدان

به گردشگرانی که به همراه خانواده راهی قطر شده‌اند و می‌خواهند فرزندان دلبندشان را حسابی تحویل بگیرند، پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً سری به مرکز خرید ازدان بزنند. این مرکز خرید با تمرکز بر فروش پوشاک کودکان و اسباب‌بازی ساخته شده است. به همین دلیل در مرکز خرید ازدان بهترین برند‌های پوشاک و اسباب‌بازی کودک غرفه دارند. انواع لوازم بهداشتی، عینک، لباس، کیف، کفش و لوازم خانگی نیز در مرکز خرید ازدان خودنمایی می‌کند. مرکز خرید ازدان مکانی مخصوص بازی کودکان دارد. چندین رستوران و فست‌فود به همراه کافه‌های شیک در گوشه‌و‌کنار مرکز خرید ازدان مشاهده می‌شود.

بازارهای قطر

انصافاً باید گفت خرید از بازارهای سنتی حال‌و‌هوای دیگری دارد. در نتیجه در کنار مراکز خرید قطر، چندین بازار سنتی در گوشه‌و‌کنار دوحه وجود دارد. کالاهای عرضه شده در این بازارها فرق چندانی با پاساژهای قطر ندارد، با این حال به لحاظ قیمت مناسب‌تر هستند. از طرف دیگر با فروشنده‌های این بازارها راحت‌تر می‌شود چانه زد؛ در نتیجه اگر اهل چانه‌زنی هستید، کالاهای خوش‌قیمتی در این بازارها نصیبتان می‌شود. بازارهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از بهترین بازارهای قطر به حساب می‌آیند.

بازار عمانی ها

عکس بازار عمانی ها یکی از بازارهای لوکس قطر

همان‌گونه که از نام این بازار پیداست، محصولات کشور عمان در آن فروخته می‌شود. به همین دلیل فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار دسترسی به محصولات قطری، کالاهای عمان را هم امتحان کنید. در این بازار انواع صنایع‌دستی، پوشاک و پارچه‌های عمانی فروخته می‌شود. در کنار محصولات رایجی که در هر بازاری پیدا می‌شود. سبزیجات محلی، ادویه‌جات، میوه و چای و قهوه سنتی نیز در این بازار خودنمایی می‌کند. این شرایط باعث شده تا گردشگری در بازار عمانی‌ ها خالی از لطف نباشد.

بازار مروارید

عکس بازار مروارید یکی از بازارهای قطر

مردمان قطر از دیرباز تاکنون به صید مروارید مشغول بوده‌اند. در نتیجه همان‌گونه که حدس زده‌اید بازار مروارید به فروش زیورآلات مرواریدی اختصاص دارد. در این بازار انواع دستبند، گوشواره و نگین مروارید فروخته می‌شود. زیورآلات مرواریدیِ این بازار به طراحی‌های زیبایی مزین شده‌اند. به لحاظ قیمت نیز از آنجایی که با یکی از بورس‌های مروارید دنیا روبه‌رو هستید، محصولات این بازار با قیمت‌های منصفانه‌ای به فروش می‌رسد. از طرف دیگر تمامی مروارید‌ها و زیورآلاتِ این بازار اصلی است و خبری از جنس تقبلی و بی‌کفیت در کار نیست. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به قطر هوس خرید مروارید به سرتان زد، حتماً بازار مروارید دوحه را امتحان کنید.

بازار طلا دوحه

عکس بازار طلا دوحه یکی از بازارهای لوکس قطر

دوحه بازاری کوچک برای طلا دارد. این بازار ممکن است زرق‌و‌برق فروشگا‌های لوکس در مراکز خرید قطر را نداشته باشد، اما طلاهای زیبا و باکیفیتی در آن پیدا می‌شود. عیار طلاهای این بازار کمتر از ۲۲ نیست. به لحاظ طراحی نیز دست‌بند‌، گوشواره، گردن‌بند و دیگر زیورآلاتی که در این بازار فروخته می‌شود را بهترین طلاسازان دنیا ساخته‌اند. جالب اینجاست که قیمت طلا در این بازار نسبت به دیگر پاساژ‌های قطر منصفانه‌تر است. این شرایط باعث شده تا شب‌ها در بازار طلا دوحه جای سوزن‌انداختن نباشد.

بازار دست‌ دوم نجما

در این قسمت به بازاری رسیدیم که برخلاف دیگر مراکز خرید قطر، در آن کالاهای دست‌ِدوم فروخته می‌شود. بازار دست‌ دوم نجما همانند بازارهای مکاره قدیم است که در آن هر کالایی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این بازار شباهت‌های زیادی به بازارهای محلی ایران دارد. در نتیجه با حضور در بازار نجما احساس می‌‌کنید که در یکی از بازارهای محلی ایران مشغول خرید هستید. اجناس این بازار عموماً‌ توسط دست‌فروش‌ها عرضه می‌شود. از آنجایی که با محصولات دست‌دوم روبه‌رو هستید، تا می‌توانید چانه بزنید و با کمترین قیمت کالای دلخواه را خریداری کنید. بازار دست‌دوم نجما در روزهای جمعه به فروش محصولات خانگی اختصاص دارد. در این روز اهالی دوحه کالاهای غیرضروری خود را به این بازار می‌آورند و با قیمت‌های منصفانه‌ای می‌فروشند.

بازار پرندگان دوحه

عکس بازار پرندگان دوحه یکی از بازارهای قطر

قطری‌ها عاشق شاهین هستند. در کنار شاهین، به پرنده‌های خوش‌الحان نیز علاقه دارند؛ در نتیجه بازاری برای پرندگان در دوحه وجود دارد. در این بازار شاهین‌‌های تیز‌پرواز با قیمت‌هایی مناسب فروخته می‌شود. بعید می‌دانیم دلتان بیاید که این پرنده‌‌های شکاری را گرفتار قفس کنید. با این حال از آنجایی که نمایش‌های هیجان‌انگیزی توسط شاهین‌های تربیت‌شده در بازار پرندگان دوحه انجام می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به این بازار بزنید. در این بازار نمایش‌هایی از شاهین‌های تیزتک خواهید دید که در کمتر جایی از دنیا نمایش داده می‌شود.

عکس بازار پرندگان دوحه یکی از بازارهای قطر

در بازار پرندگان دوحه انواع پرنده‌های زینتی و نغمه‌سرا نیز فروخته می‌شود. گشت‌و‌گذار در بازار پرندگان دوحه جلوه‌ای دیگر از زندگی و فرهنگ مردمان قطر را پیش روی شما قرار می‌دهد. اکنون که صحبت از فرهنگ و سبک‌زندگی اهالی قطر به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به این نکته اشاره کنیم که مطالعه راهنمای سفر قطر اطلاعات بیشتری از این کشور در اختیارتان قرار می‌دهد.

مراکز خرید قطر خاطره‌ خوشِ سفر به این منطقه را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کنند. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از بازارهای قطر مطرح کردیم، خریدی جانانه داشته باشید و با کوله‌باری پر از سوغاتی‌های رنگ‌و‌وارنگ به دیار خود باز گردید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم اطلاعات سودمند و خاطره‌های خوشی از مراکز خرید قطر دارید، خواهشمندیم این اطلاعات مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

مال آو قطر، گیت مال، لاگونا مال، فستیوال سیتی، سیتی سنتر دوجه و مرکز خرید لند مارک از مهم‌ترین بازارهای لوکس قطر به حساب می‌آید.

گشت‌و‌گذار در مرکز خرید ویلاجیو نسبت به دیگر مراکز خرید قطر بیشتر خوش می‌گذرد. در این مرکز خرید چندین رود جریان دارد تا گردشگران سوار بر قایق گشتی در مغازه‌ها بزنند و خریدی متفاوت را تجربه کنند.

بازار دست‌ِ‌دوم نجما بورس کالاهای قدیمی و بلااستفاده است.

بازار واقف، مرکز خرید آل آسیری و مرکز خرید رویال پلازا بای خرید سوغات قطر پیشنهاد می‌شود.

مرکز خرید ازدان بورس اسباب‌بازی و پوشاک کودکان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.