برج آرمیتاژ مشهد | مجموعه‌ای کامل و بی‌نظیر در مشهد

13

مشهد در گذر زمان تغییرات بسیاری کرده است. در گذشته این شهر را تنها به خاطر وجود حرم امام رضا می‌شناختند؛ اما در حال حاضر مشهد یک شهر بسیار بزرگ، دیدنی و پیشرفته است. امروز قصد داریم تا شما را با یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی مشهد، یعنی برج آرمیتاژ مشهد آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا این برج را بهتر بشناسید.

برج آرمیتاژ مشهد کجاست؟

برج آرمیتاژ در مشهد محدوده بلوار وکیل آباد قرار دارد. این برج در تقاطع برخی از شناخته‌شده‌ترین خیابان های مشهد، یعنی خیابان هفت‌تیر مشهد و خیابان گلشن واقع شده است. دسترسی به این برج بسیار ساده است و می‌توانید از طریق وسیله نقلیه شخصی یا وسایل نقلیه عمومی خودتان را به آن برسانید. همچنین لازم ‌به‌ ذکر است که این محدوده فاقد ترافیک‌های سنگین و همچنین طرح ترافیک است.

مسیر دسترسی به برج آرمیتاژ

 

  • دسترسی با وسیله نقلیه شخصی

همان طور که اشاره کردیم، این برج در خیابان هفت تیر، نبش خیابان گلشن واقع شده است. بهترین مسیر دسترسی به خیابان هفت تیر از بلوار وکیل‌آباد است. شما می‌توانید خودتان را به بلوار وکیل آباد برسانید و سپس وارد خیابان هفت تیر به‌سمت جنوب شوید. مسیر را کمی به‌سمت جنوب ادامه دهید تا برج تجاری آرمیتاژ گلشن را در سمت چپ خود مشاهده کنید.

  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

شما می‌توانید از انواع پایانه‌های این شهر از ‌جمله پایانه غدیر، صبا یا انقلاب به‌سمت پایانه وکیل‌آباد حرکت کنید. اکثر این خطوط در ایستگاه هفت تیر یا همان هنرستان مشهد توقف دارند. این ایستگاه دقیقاً رو‌به‌روی برج تجاری آرمیتاژ گلشن قرار دارد. همچنین امکان استفاده از مترو برای دسترسی به این برج وجود دارد. فقط کافی‌ است تا در ایستگاه هفت تیر از قطار پیاده شوید و مسیر را تا برج پیاده یا با تاکسی ادامه دهید.

اطلاعات بازدید از برج آرمیتاژ مشهد

آدرسمشهد، نبش هفت تیر هشت، خیابان گلشن
شماره تماس05131905
ساعات کاراز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10 صبح تا ۱۰ شب
روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
وب‌سایت برجwww.armitajmall.com
ایمیلinfo@armitajmall.com
سامانه پیامکی30006215
شماره تماس باشگاه مشتریان05131906

معرفی برج آرمیتاژ مشهد

همه چیز درباره برج آرمیتاژ مشهد

برج آرمیتاژ مشهد با 34 طبقه، بلند‌ترین برج در شمال شرق ایران و خراسان رضوی به حساب می‌آید. زمانی که در خیابان هفت‌تیر قدم بزنید، خواهید دید که این برج یک سروگردن از تمامی ساختمان‌های دیگر این خیابان بلند‌تر است. از طبقه منفی یک تا طبقه سوم برج آرمیتاژ، به بخش تجاری اختصاص داده شده است که از مهم‌ترین مراکز خرید مشهد را در خود جای می‌دهد. این برج مرتفع‌ترین و البته لوکس‌ترین برج در تمام مشهد به شمار می‌آید. از این رو باید انتظار حضور برندهای معتبر روز دنیا را در بخش تجاری این برج داشته باشید. در این 4 طبقه، فروشگاه‌های مختلفی در اصناف پوشاک، جواهرات، ساعت، ادکلن، محصولات چرم، کتاب‌فروشی، لوازم‌خانگی و غیره به چشم می‌خورند. در ادامه شما را با تقسیم‌بندی طبقات بخش تجاری این برج بیشتر آشنا خواهیم کرد.

شاید این سؤال برای شما به وجود بیاید که به‌غیر از مرکز تجاری، چه بخش‌های دیگری در این برج وجود دارد؟ در حقیقت طبقات 5 به بعد این برج، به بخش اداری اختصاص یافته است. طبقات 5 تا 17، دارای واحد‌های اداری 60 تا 90متری، طبقات 18 تا 22 دارای واحد‌های 110 تا 170متری و طبقات 23 به بالا دارای واحد‌های 300 و 420مترمربعی هستند. همچنین بخشی از این مرکز خرید به پردیس سینمایی، شهربازی کودکان، فود‌کورت و کلوپ ورزشی اختصاص داده شده است. بسیاری از گردشگران امکانات برج آرمیتاژ مشهد را مشابه مجتمع پاژ می‌دانند؛ با این تفاوت که قیمت کالاها در مجتمع پاژ کمی مناسب‌تر از آرمیتاژ است.

برای آشنایی با جزییات بیشتر سفر به مشهد، مقاله زیر را مطالعه کنید:
راهنمای سفر مشهد

راهنمای طبقات بخش تجاری برج آرمیتاژ

طبقه همکف

در طبقه همکف عمدتاً می‌توانید فروشگاه‌های پوشاک بزرگسالان را بیابید. انواع بوتیک زنانه و مردانه شیک و برند در این طبقه حضور دارند. البته ناگفته نماند که در این طبقه فروشگاه‌های جواهرات، ساعت، ادکلن و آرایشی و بهداشتی نیز به چشم می‌خورند.

طبقه اول

طبقه اول را می‌توان بورس لوازم آرایشی و بهداشتی برند و کالاهای چرم معتبر دانست.

طبقه دوم

در طبقه دوم بخش تجاری برج آرمیتاژ، می‌توانید انواع فروشگاه‌های مرتبط با لوازم خانه را مشاهده کنید. در این میان می‌توان به انواع فروشگاه لوازم دکوری، مبلمان لوکس، کالاهای چوبی و لوازم‌خانگی اشاره کرد.

طبقه سوم

طبقه سوم این مرکز خرید، به کالاهای مرتبط با کودک و نوجوان اختصاص داده شده است. در این طبقه می‌توانید از شهر مشاغل کارالند و همچنین کتاب‌فروشی مجموعه دیدن کنید.

آشنایی با بخش‌های مختلف برج تجاری آرمیتاژ گلشن

شهربازی کودک

این قسمت از برج با کاربری شهربازی دارای دو بخش مستقل است و نام خود را در فهرست شهربازی های مشهد جای داده است. بخشی از این شهربازی فقط به مالکان و ساکنان خدمات ارائه می‌دهد و بخشی دیگر مخصوص مراجعه‌کنندگان به مجموعه است. بخش اول شهربازی کودک آرمیتاژ را می‌توان شبیه یک مهدکودک دانست. ساکنان برج می‌توانند در ساعات اداری فرزندان خود را به این بخش از شهربازی بسپارند تا با خیال آسوده سر کار بروند. بخش دوم شهربازی کودک آرمیتاژ مخصوص مراجعه‌کنندگان است؛ پس حتی بازدیدکنندگان بخش تجاری نیز می‌توانند فرزند خود را به شهربازی کودک آرمیتاژ بسپارند و با خیال راحت از بخش‌های مختلف مجموعه دیدن کنند.

آژانس مسافرتی

مالکان برج می‌توانند برای انجام سفرهای داخلی و خارجی، از خدمات آژانس مسافرتی آرمیتاژ بهره‌مند شوند. این آژانس مسافرتی یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در مشهد به‌شمار می‌آید. می‌توانید با خیال آسوده انجام همه مراحل سفرهای خود را به آن‌ها بسپارید.

بیزینس سنتر

بیزینس سنتر آرمیتاژ را می‌توان مجهزترین بیزینس سنتر در تمام ایران دانست. این برج یک مرکز تجاری اداری لوکس و بی‌نظیر در ایران به حساب می‌آید و مشاغلی که در آن حضور دارند، جزو مشاغل تراز اول کشور هستند. وجود یک بیزینس سنتر مجهز و مدرن می‌تواند به رشد اقتصادی مشاغل حاضر در این مجموعه، کمک شایان توجهی کند. در این بخش از کامپیوترهای پرسرعت با تمامی ملحقات به تعداد لازم، پرینترهای تک رنگ در سایزهای A5 تا A1 با سرعت چاپ زیاد، اسکنرهای قوی برای اسکن انواع عکس و متون، دستگاه تکثیر و کپی با امکانات کامل، دستگاه فکس لیزری، اینترنت با پهنای باند ویژه و حجم نامحدود استفاده شده است. همچنین وجود انواع نرم‌افزارهای نسخه اصلی روی سیستم‌ها، 10 خط تلفن با سیستم سانترال قوی و امکان استقرار انواع تجهیزات برای امور اداری از دیگر امکانات این بخش محسوب می‌شود.

مرکز مالی و فاینانس

مرکز مالی و فاینانس برج آرمیتاژ مشهد

گروه سازندگان برج تجاری آرمیتاژ گلشن، تأکید بسیاری بر ارائه بهترین خدمات به مالکان و ساکنان این برج داشته‌اند. به همین خاطر طراحی برج به شکلی منحصربه‌فرد انجام شده است. از این رو شاهد حضور شعبات معتبرترین بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری کشور در این برج هستیم. همچنین این برج دارای سالن مجازی کارگزاری بورس و اوراق بهادار با بهترین امکانات و کارشناسان مستقر است. علاوه بر شعب بانک و مؤسسات مالی، شعبات شرکت‌های فعال در زمینه بیمه‌، سرمایه‌گذاری و بازار سرمایه نیز در این برج حضور دارند. در حقیقت این برج یک مرکز عالی برای انجام مبادلات مالی و فاینانس به حساب می‌آید.

صرافی

در راستای تکمیل مجموعه مالی و فاینانس، مدیریت برج آرمیتاژ مشهد تصمیم گرفته تا یک واحد صرافی مجهز و معتبر را در این برج مستقر کند. با این کار در وهله اول ساکنان و در وهله دوم مراجعه‌کنندگان به این برج می‌توانند با اطمینان خاطر فعالیت‌های ارزی خود را انجام دهند.

فضاهای گفتگو شیشه‌ای

فضای شیشه ای گفت و گو در برج شیشه ای آرمیتاژ

علاوه بر فضاهای عمومی گفتگو، در بخش بیزینس سنتر برج، فضایی هزار متری و مجلل برای گفتگوهای خصوصی‌تر تعبیه شده است. در این بخش اتاقک‌های شیشه‌ای ایجاد کرده‌اند تا اشخاص بتوانند در زمینه کسب‌وکار و بیزینس خود، جلسات خصوصی داشته باشند. با ایجاد این اتاق‌های شیشه‌ای، حریم شخصی افراد به‌خوبی حفظ می‌شود.

سالن‌های کنفرانس

فضاهای شیشه‌ای گفتگو شاید گزینه مناسبی برای جلسات غیر‌رسمی و کوتاه مدت باشند؛ اما قطعاً برای جلسات کاری بزرگ، به سالن کنفرانسی درخور نیاز خواهد بود. در این راستا مدیریت آرمیتاژ اقدام به ساخت سالن‌های کنفرانس بسیار مجلل کرده است. سالن‌های کنفرانس آرمیتاژ دارای فضای 20 تا 40 مترمربعی هستند و هرآنچه برای یک جلسه کاری مهم نیاز است را در این سالن‌ها تعبیه کرده‌اند. در تمامی سالن‌ها میز مخصوص جلسات، امکانات صوتی و تصویری، لوازم اداری، سیستم کامپیوتری و همچنین مبلمان اداری تعبیه شده است.

دفتر پیشخوان دولت

دفتر پیشخوان دولت برج آرمیتاژ مشهد

دفتر پیشخوان دولت امور مختلفی همانند ارسال و دریافت بسته‌های پستی به‌صورت VIP، ارائه خدمات مرتبط با پست، ارائه خدمات ارسال بسته‌های خاص همانند کارت تبریک، کاتالوگ، بروشور یا امثال آن و همچنین کلیه امور دولت الکترونیکی را انجام می‌دهد. خوشبختانه در برج تجاری آرمیتاژ گلشن، شاهد حضور دفتر پیشخوان دولت اختصاصی هستیم. مالکان مجموعه می‌توانند خدمات خود را به‌صورت VIP انجام دهند. استفاده از این دفتر برای عموم مردم نیز آزاد است.

روف گاردن

برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن دارای دو روف گاردن اختصاصی است. فضای روف گاردن مجموعه به‌خوبی طراحی شده است و محیطی آرامش‌بخش و بسیار تماشایی دارد. زمانی که شما بر فراز بالاترین برج تمام مشهد باشید، قطعاً می‌توانید از چشم‌اندازی متفاوت، این شهر را تماشا کنید. برای دسترسی به روف گاردن، باید از آسانسور اختصاصی استفاده کنید. فضای روف گاردن برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی گزینه‌ای بسیار مناسب به حساب می‌آید.

کافه آرمیتاژ

کافه آرمیتاژ مشهد

کافه آرمیتاژ در طبقه فوقانی برج و در کنار موزه هنرهای آرمیتاژ واقع شده است. این کافه ظاهری بسیار لوکس دارد و برای برگزاری جلسات اداری و قرارهای کاری گزینه مناسبی محسوب می‌شود. استفاده از این کافه برای همه مراجعه‌کنندگان آزاد است. پس از خریدی جانانه چه جایی می‌تواند بهتر از یک کافه لوکس برای یک استراحت کوتاه باشد؟ منوی این کافه کیفیت مطلوبی دارد و جزء بهترین کافه‌های تمام مشهد محسوب می‌شود. البته در نظر داشته باشید که به‌غیر از کافه آرمیتاژ، کافه‌ای دیگر نیز در این مجموعه وجود دارد که برای مراجعه روزانه یا رفع خستگی کوتاه گزینه‌ای مناسب است؛ اما در سطح کافه آرمیتاژ، لوکس و مجلل نیست.

کافه رستوران کودک

خب درباره کافه آرمیتاژ و لوکس‌بودن آن به‌صورت کامل توضیح دادیم؛ اما آیا این کافه برای کودکان نیز جذابیت دارد؟ مدیریت آرمیتاژ مشهد دلخوشی این فرشته‌های کوچک را نیز در نظر گرفته است. به همین خاطر کافه رستوران کودک آرمیتاژ همانند یک دنیای لگو طراحی شده تا کودکان بتوانند در این محیط دل‌چسب تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد داشته باشند. در این بخش انواع نوشیدنی و غذاهای سالم برای کودکان ارائه می‌شود. این کافه برای عکاسی یا برگزاری جشن تولد کودکان گزینه مناسبی به حساب می‌آید.

فودکورت آرمیتاژ

امروزه تقریباً در تمامی مجموعه‌های تجاری اداری بزرگ، بخشی با نام فودکورت تعبیه می‌شود. برج آرمیتاژ مشهد نیز از این قاعده مستثنی نیست. بخش بزرگی از این برج به فودکورت اختصاص داده شده است. احترام به تمامی ذائقه‌ها و سلیقه‌ها در دستور کار این فودکورت قرار داشته است و به همین خاطر می‌توانید شاهد تنوع بی‌نظیری از انواع غذاها و برندهای رستوران و فست‌فود در این طبقه باشید. لازم‌ به ‌ذکر است که استفاده از این فودکورت برای تمامی مراجعه‌کنندگان آزاد است؛ اما مالکان آرمیتاژ، خدمات ویژه‌ای را دریافت می‌کنند.

کلوپ ورزشی و سلامت

بخش بزرگی از برج مسکونی آرمیتاژ مشهد به کلوپ ورزشی و سلامت اختصاص داده شده است. در این مجموعه می‌توانید از بخش آبی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های بدنسازی، ماساژ، یوگا، بیلیارد و بولینگ استفاده نمایید. امتیاز استفاده از این امکانات ورزشی فقط به مالکان اختصاص ندارد و عموم مراجعه‌کنندگان نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. البته مالکان مجموعه در این بخش نیز از امکانات ویژه‌ای بهره‌مند خواهند شد.

در حال حاضر زندگی ماشینی باعث شده تا اکثر ما کار را به ورزش و سلامتی ترجیح دهیم. بسیاری از ما فاصله مکانی محل کار تا باشگاه‌های ورزشی را بهانه می‌کنیم تا فعالیت‌های ورزشی را کنار بگذاریم. به همین خاطر مدیریت مجموعه آرمیتاژ تصمیم گرفته تا بخش بزرگی از این برج را به کلوپ ورزشی و سلامت اختصاص دهد. به این شکل تمامی کارمندان بخش اداری می‌توانند بدون بهانه، به سلامت خود بیشتر از گذشته اهمیت دهند. همچنین در راستای حفظ سلامت بیشتر مراجعه‌کنندگان، در بخش کلوپ ورزشی شاهد حضور تیم متخصص پزشکی نیز خواهید بود. در این بخش خدمات پزشکی اورژانسی و همچنین خدمات چکاپ دوره‌ای به ساکنان و مالکان برج ارائه می‌شود.

رستوران بین‌المللی آرمیتاژ

در طبقات فوقانی برج آرمیتاژ می‌توانید شاهد رستوران بین‌المللی این برج باشید. این رستوران دارای نمایی تمام شیشه‌ای است و به این ترتیب در آن می‌توانید همانند رستوران گردان برج میلاد تهران، شاهد چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از شهر باشید. همان طور که انتظار می‌رود، این رستوران جزء بهترین رستوران‌های مشهد به حساب می‌آید و برای جلسات کاری، رویدادهای مهم و مناسبت‌های ارزشمند گزینه‌ای مناسب خواهد بود. خدمات این رستوران در حد یک رستوران پنج ستاره است و منوی آن کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

تاکسی سرویس

برج آرمیتاژ گلشن را می‌توان در رقابت نزدیک با برج‌های خارجی دانست. در این برج هرآنچه مالکان و مراجعه‌کنندگان نیاز دارند، تعبیه شده است. یکی از بخش‌های مهم آرمیتاژ، بخش تاکسی سرویس است. در این قسمت شما می‌توانید از امکاناتی همچون اجاره خودرو بدون راننده، ارائه خدمات خودروی تشریفاتی، ارائه سرویس بین شهری با خودروهای خاص، ارائه سرویس جابه‌جایی کالا و ارائه سرویس ایاب‌وذهاب دوره‌ای استفاده کنید. برخی از این خدمات فقط مخصوص مالکان و کارکنان برج و بسیاری از آن‌ها برای عموم مردم است.

پارکینگ

علاوه بر آنکه در ساخت پارکینگ‌های برج آرمیتاژ از بهترین امکانات و مصالح موجود در ایران استفاده شده است، در این بخش امکاناتی ویژه نیز برای مراجعه‌کنندگان در نظر گرفته شده که در تمام ایران بی‌بدیل است. در این پارکینگ کنترل تصویری تمام نقاط به‌صورت 24 ساعته توسط تیم محافظتی انجام می‌شود. جای پارک مخصوص مالکان توسط سیستم مغناطیسی کنترل می‌شود و هیچ کس به‌غیر از همان افراد، حق پارک در آن جایگاه را ندارد.

از همه امکانات ایمنی از جمله سیستم اطفای حریق، اعلان حریق و جلوگیری از تصادف در این پارکینگ استفاده شده است. در تمامی پارکینگ‌ها از سیستم برقراری مکانیزم Signing استفاده شده است. امکان ارائه گزارش تردد دیجیتال برای خودروی کارکنان و مالکان نیز در این پارکینگ وجود دارد. در حقیقت این پارکینگ یکی از مجهزترین پارکینگ‌های تمام ایران به‌شمار می‌آید.

کارواش کارنس

کارواش کارنس در بخش پارکینگ مجموعه واقع شده است. بسیاری از افراد به نظافت خودرو خود اهمیت می‌دهند و می‌خواهند همواره خودروی آن‌ها درخشنده و براق باشد؛ اما متأسفانه به‌دلیل مشغله کاری بسیار، قادر نیستند به کارواش مراجعه کنند. کارواش کارنس در پارکینگ آرمیتاژ گلشن واقع شده است. به محض ورود به پارکینگ، در صورت تمایل می‌توانید از مسئولان کارواش بخواهید تا خودرو شما را نظافت کنند. شست‌وشوی خودرو به درخواست شما و در ساعت مدنظرتان انجام می‌شود.

همچنین لازم‌ به ‌ذکر است که برای شست‌وشو، از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، یعنی نانوشور استفاده می‌شود. در این بخش همه خدمات مربوط به شست‌وشو ماشین همچون واکس، پولیش، پولیش داشبورد و لاستیک، کارواش خودکار، ترک واش و تونل شست‌وشو خودکار ارائه می‌شود. کارواش شهاب مدیریت این بخش را به عهده دارد و دارای سابقه 18ساله در زمینه شست‌وشو حرفه‌ای خودرو است.

خدمات خودرو

بی‌تردید می‌توان گفت که خدماتی این چنینی را نمی‌توانید در هیچ یک از مراکز تجاری ایران بیابید. شما می‌توانید از مسئولان پارکینگ برج آرمیتاژ مشهد بخواهید تا در مدت زمانی که حضور ندارید، سوخت‌گیری خودروی شما را داخل پارکینگ انجام دهند. حتی تعویض روغن و فیلترهای مختلف خودروی شما در این پارکینگ با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است. شما می‌توانید از کارکنان بخش پارکینگ بخواهید تا گزارش‌های دوره‌ای ارائه دهند و در زمان مقرر انجام سرویس‌های دوره‌ای را به شما یادآوری کنند.

کارپردازی و تحصیل‌داری

قطعاً مشاغلی که در برج آرمیتاژ گلشن حضور دارند، فعالیت خود را تنها محدود به بازار داخلی نکرده‌اند و در مرزهای خارجی نیز فعالیت دارند. تطابق‌نداشتن تعطیلات ایران و سایر کشورها و همچنین تفاوت زمانی باعث می‌شود تا بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در زمان کاری ایران امکان پیگیری و انجام نداشته باشند. به همین خاطر مجموعه آرمیتاژ گلشن دارای گروهی خبره و کارآزموده برای انجام همه امور کارپردازی و تحصیل‌داری است. به این ترتیب شما می‌توانید در روزهای تعطیل یا ساعات پایان کار اداری، پیگیر فعالیت‌های اقتصادی خود باشید و از بازار بین‌المللی جا نمانید.

ارائه خدمات اینترنتی

جالب است بدانید که تمامی ساکنان و مالکان مجموعه آرمیتاژ می‌توانند از اینترنتی با پهنای باند بیشتر بهره‌مند شوند. به این طریق مالکان مشاغل بین‌المللی با کمک اینترنتی پرسرعت که مشابه آن در ایران نیست، می‌توانند در کمترین زمان ممکن با شرکای خارجی خود تبادل اطلاعات انجام دهند. نکته‌ای دیگر که باید بیان شود این است که نیازی به پرداخت هزینه اضافی بابت این خدمات نیست.

جایگاه اختصاصی تشریفات

جایگاه اختصاصی تشریفات برج آرمیتاژ مشهد

مجموعه آرمیتاژ مشهد این مسئله را درک کرده که وجود مشاغل تراز اول کشور در این برج، احتمال حضور مهمانان خارجی یا افراد ویژه را افزایش می‌دهد. از این رو در بخشی از برج می‌توانید از خدمات جایگاه اختصاصی تشریفات مثل واحد‌های لوکس آماده اداری، سالن‌های تشریفات VIP، خدمات ترانسفر، استقبال و بدرقه بهره بگیرید.

گالری هنری

بازدید از گالری هنری برج آرمیتاژ مشهد

قطعاً با دیدن این بخش از برج آرمیتاژ می‌توانید با خیال راحت بگویید که مدیریت آرمیتاژ هیچ نکته‌ای را نادیده نگرفته است. گالری هنری آرمیتاژ جایگاه ویژه هنردوستان است. در این مرکز با دعوت از فعالان هنری ایران، آثاری بی‌بدیل به نمایش گذاشته می‌شود. نکته جالب توجه درباره گالری هنری آرمیتاژ این است که آثار آن به‌صورت دوره‌ای تعویض می‌شوند. هر از چندگاهی می‌توانید مجدداً به این گالری هنری مراجعه کرده و از دیدن آثار جدید لذت ببرید.

موزه آرمیتاژ

بازدید از موزه هنرهای معاصر برج آرمیتاژ مشهد

شاید برای شما جای سؤال باشد که چرا یک برج تجاری باید یک موزه را در خود جای دهد؟ موزه هنرهای معاصر آرمیتاژ در بالاترین طبقه این برج قرار گرفته است و یک مکان عالی برای برگزاری انواع رویداد فرهنگی و نمایشگاه هنری به حساب می‌آید. در این طبقه می‌توانید از چشم‌انداز بی‌نظیر شهر، در کنار تماشای آثار هنری و تاریخی لذت ببرید.

ورودی ویژه پل هفت‌تیر

طراحان این پروژه در تلاش بوده‌اند تا برج آرمیتاژ مشهد را از هر نظر به یک نمونه عالی و بدون نقص تبدیل کنند که مثالی برای پروژه‌های آتی باشد. در این برج یک پل ارتباطی اختصاصی از روی خیابان هفتم تیر عبور می‌کند و به طبقه دوم برج متصل می‌شود. این پل عریض‌ترین پل ارتباطی اختصاصی در تمام ایران به حساب می‌آید.

سالن چندمنظوره

سالن چند منظوره برج اداری تجاری آرمیتاژ مشهد

در طبقات فوقانی برج می‌توانید شاهد سالن اختصاصی برگزاری انواع مراسم برای مدیران و مالکان واحد‌های اداری باشید. در این سالن انواع امکانات صوتی، تصویری، پذیرایی، میز و صندلی، سیستم پروجکشن و غیره تعبیه شده است تا مدیران بتوانند برای طیف گسترده‌ای از جلسات از آن استفاده کنند.

آرایشگاه

گاهی دغدغه‌های زندگی ماشینی به ما اجازه نمی‌دهد که حتی به زیبایی خود اهمیت دهیم. به همین خاطر در برج آرمیتاژ مشهد بخشی به آرایشگاه زنانه و مردانه اختصاص داده شده است. آرایشگران چیره‌دستی در این آرایشگاه‌‌ها حضور دارند و خدمات زیبایی منحصر‌‌به‌فردی را ارائه می‌دهند. به این ترتیب مالکان، کارکنان و حتی مراجعه‌کنندگان با وقت قبلی می‌توانند از خدمات زیبایی این آرایشگاه‌ها بهره‌مند شوند.

سینما گلشن آرمیتاژ

در طبقه پنجم برج آرمیتاژ، می‌توانید شاهد پردیس سینمایی گلشن آرمیتاژ باشید. این سینما در تاریخ 23اسفند1396 افتتاح شده است و دارای 4 سالن مجهز است. این چهار سالن مجموعاً 334 نفر ظرفیت دارند و در ساخت آن‌ها از بهترین تجهیزات روز دنیا استفاده شده است. سالن یک یا همان سالن فردوسی بزرگ‌ترین سالن با ظرفیت 192 نفر است. سالن‌های دیگر یعنی خیام، عطار و رودکی به‌ترتیب 50، 45 و 48 نفر ظرفیت دارند.

امکانات برج آرمیتاژ مشهد

  • آژانس مسافرتی؛
  • مرکز مالی و فاینانس؛
  • صرافی؛
  • فضاهای گفتگو شیشه‌ای؛
  • دفتر پیشخوان دولت؛
  • سالن‌های کنفرانس؛
  • روف گاردن؛
  • کافه آرمیتاژ؛
  • فودکورت؛
  • کلوپ ورزشی و سلامت؛
  • رستوران بین‌المللی؛
  • روم سرویس؛
  • مرکز خدمات خانه‌داری؛
  • کارواش؛
  • لاندری؛
  • تاکسی سرویس؛
  • پارکینگ؛
  • کارپردازی و تحصیل‌داری؛
  • ارائه خدمات IT و اینترنت ویژه؛
  • گل‌آرایی؛
  • جایگاه اختصاصی و تشریفات؛
  • شهربازی کودکان؛
  • کافه رستوران کودکان؛
  • لابی اختصاصی برج اداری؛
  • بیزینس سنتر؛
  • گالری هنری؛
  • موزه آرمیتاژ؛
  • تأسیسات مرکزی سرمایش و گرمایش همزمان؛
  • سالن چندمنظوره؛
  • آرایشگاه؛
  • خدمات خودرو؛
  • مرکز خدمات اداری؛
  • باشگاه مشتریان.

باشگاه مشتریان برج آرمیتاژ

شما با عضویت در باشگاه مشتریان برج آرمیتاژ می‌توانید از خدماتی خاص بهره‌مند شوید. یکی از مهم‌ترین امکاناتی که در باشگاه مشتریان برج ارائه می‌شود، امکان اخذ امتیاز یا همان اعتبار است. شما با هر میزان خرید، امتیازی خاص دریافت خواهید کرد. این امتیاز به‌عنوان اعتبار کارت باشگاه مشتریان شما شارژ می‌شود و با این اعتبار می‌توانید از تمام فروشگاه‌های برج آرمیتاژ مشهد خرید کنید. برای عضویت در باشگاه مشتریان می‌توانید اپلیکیشن برج آرمیتاژ مشهد را از گوگل پلی دانلود کنید و مراحل نصب آن را پشت سر بگذارید.

در نظر داشته باشید که عضویت باشگاه دارای رتبه‌های متعددی است و با افزایش رتبه، شما خدماتی بیشتر و بهتر دریافت خواهید کرد. یکی از نکات جالب درباره کارت عضویت در باشگاه مشتریان برج آرمیتاژ این است که در هر مرحله با توجه به اعتباری که اخذ کرده‌اید، بدون پرداخت پول نقد و فقط با اتکا به اعتبار خود می‌توانید از تمامی فروشگاه‌های این برج خرید کنید و بعداً پول آن را در کارت مشتریان خود شارژ کنید. این کار یک ابتکار مهم در بین تمامی مراکز تجاری ایران به حساب می‌آید.

جاذبه‌های دیدنی اطراف

  • بوستان گل‌ها؛
  • مرکز فرهنگی ورزشی کوهسار؛
  • کاخ ملک آباد.

خب دوستان و همراهان گرامی ره بال آسمان، امروز به‌صورت کامل با برج آرمیتاژ مشهد آشنا شدید. نظر شما درباره این برج چیست؟ آیا تابه‌حال از آن بازدید کرده‌اید؟ اگر این‌طور است، تجربه بازدید خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. در حال حاضر این برج، بلند‌ترین برج مشهد محسوب می‌شود؛ اما آیا در آینده نزدیک شاهد ساخت برجی بلند‌تر از برج تجاری اداری آرمیتاژ گلشن نیز خواهیم بود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که همه ما بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات شما عزیزان همراه هستیم. پس ما را بیش از این منتظر نگذارید.

این برج 34 طبقه دارد.

این برج 150 متر ارتفاع دارد.

این برج در بلوار هفت تیر نبش خیابان گلشن قرار دارد.

برای دسترسی به این برج می‌توانید از ایستگاه اتوبوس یا مترو هفت تیر استفاده کنید. همچنین دسترسی به هفت تیر از بلوار وکیل آباد انجام می‌شود.

گروه شرکت های پاریز مالک این برج است.

5/5 (1 نظر)
13 نظرات
  1. حمید می گوید

    زشت ترین برج جهان

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام حمید عزیز. چرا؟

    2. علی می گوید

      اومدی یک چیزی بندازی اینو گفتی

  2. رها می گوید

    من فکر می‌کنم جذاب‌ترین بخش‌های این برج برای من طبقۀ سوم و روف گاردنه. واقعاً این فضاهای سرگرمی که بچه‌ها با مشاغل مختلف آشنا می‌شن پر از خلاقیته و به نظرم هر مادری یک بار هم که شده باید فرزندش رو به این جاها ببره تا اون فرزند بتونه با مشاغل از نزدیک آشنا شه و برای سؤال در آینده دوست داری چی کاره بشی جواب روشن‌تری داشته باشه.
    روف گاردن هم که مشخصه چرا دوست دارم دیگه. فکر کن توی کل پاساژ چرخیدی و حالا باید یه ذره کافئین بزنی بر بدن تا بردی راند دوم:دی
    مطمئنم حسابی خوش می‌گذره!

    1. بانو تقیان می گوید

      رها عزیز، تصویر و تصورتون از آرمیتاژ خیلی به واقعیت نزدیکه.

  3. طاها می گوید

    سلام روف گاردن چطوریه رفتن بهش هزینش چقدره و چجوری میشه رفت بهش؟؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، باید با خود مجموعه تماس بگیرید.

  4. محمد رضا می گوید

    آنچه دلم خواست نه آن می‌شود
    هر چه خدا خواست همان می‌شود
    برایه یه قشر خاصی از جامعس
    کارگر بنده خدا چطور میتونه بره اونجا از امکانات و خریدش استفاده کنه
    وقتی خدا فاصله طبقاتی درست کرده
    از مسولین انتظار نداریم

  5. محمد رضا می گوید

    امیدوارم اونایی که میرن اون بالا و دفترهای لوکس و از حق این ملت برا معامله های تجاری‌شون میگیرن یه نگاهی به پایین بندازن اون کارگری که داره اون پایین خیابونو تمیز میکنه و اون کارتن خوابی که تا کمر تو سطل اشغاله و اون نسل اریایی که به فساد کشیده شده از بی تدبیری و بی مدیریتی مسولش رو ببینه
    امیدوارم به روزی برسیم که عدالت برقرار بشه امکانات جامعه برا قشر خاصی نباشه
    کشورمون که جزعه غنی ترین کشورهای دنیاس سهمه همه مردم کشورم بشه
    انسانم اروزست

    1. بانو تقیان می گوید

      محمدرضای عزیز، درود بر شما. بااصل داستان و فاصله طبقاتی کاملاً موافقم؛ اما اینکه لزوماً ساکنان این برج باعث و بانی این اختلاف طبقاتی باشند، فکر کنم چندان درست نباشه!

    2. رضا می گوید

      خوب چه ربطی داره این افراد دولت ماهست که مقصره نه اون شخصی توی اون پاساژ داره کار میکنه

  6. حسنی می گوید

    لیوان ها مخصوص عرق خوری است

    1. بانو تقیان می گوید

      کدوم لیوان‌ها دقیقاً؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.