آکواریوم دبی | دریچه‌ای به شگفتی‌‌های دنیای زیر آب

0

آکواریوم دبی جاذبه‌ای است که گردشگران از تماشای آن سیر نمی‌شوند. این آکواریوم بزرگ‌ترین مخزن شیشه‌ای سرپوشیده در سرتاسر دنیا به‌ حساب می‌آید. جاذبه‌های بزرگ‌ترین آکواریوم جهان به اندازه‌ای است که گردشگران پس از رسیدن به دبی، قبل از هر چیز راهی آن می‌شوند. به لحاظ مکانی نیز آکواریوم دبی در مرکز مکان‌های گردشگری این شهر قرار دارد. به لطف این شرایط گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند تا با یک تیر چند نشان بزنند و در کنار بازدید از آکواریوم، از دیگر جاهای دیدنی دبی هم دیدن کنند. از آنجایی که همیشه سعی کرده‌ایم دست گردشگران را بگیریم و به بهترین جاهای دبی ببریم، در ادامه با هم نگاهی به این جاذبه خارق‌العاده می‌ا‌ندازیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه جاذبه های آکواریوم زیر دریایی دبی، بازدید از این مکان تماشایی را به برنامه دبی‌گردی خود اضافه کنید.

آکواریوم دبی کجاست؟

جاهای دیدنی دبی به اندازه‌ای است که قبل‌ از اینکه راهی سفر شوید، باید فهرستی از مکان‌های دل‌خواه را در این سفر آماده کنید. در این فهرست بهتر است جاذبه‌هایی را که فاصله کمتری با هم دارند، کنار هم قرار دهید. جالب است بدانید آکواریوم زیردریایی دبی به اندازه‌ای خوش مسیر است که بهتر است قبل از هر جای دیگری راهی آکواریوم زیر آب دبی شوید.

تصویری از اکواریوم دبی

برای آن دسته از گردشگرانی که می‌‌خواهند بدانند آکواریوم دبی کجاست باید بگوییم شهر شیشه ای دبی در دبی مال قرار دارد. دبی مال نیز همان‌گونه که احتمالاً شنیده‌اید، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در سرتاسر دنیاست. دبی مال و آکواریوم عظیم دبی قسمتی از پروژه ۲۰ میلیارد دلاری امارات برای توسعه گردشگری دبی به حساب می‌آید.

در این پروژه محله‌ای در دبی با نام دوان تاون (DownTown) ساخته شد. جالب اینجاست که برج خلیفه به‌عنوان بلندترین آسمان‌خراش دنیا نیز در محله داون تاون دبی قرار دارد. در نتیجه برای پیداکردن آدرس آکواریوم دبی، در هر کجای این شهر که هستید، کافی‌ است بالای سر خود را نگاه کنید و برج خلیفه را ببینید. برج خلیفه نقش قطب‌نمای شما برای رسیدن به آکواریوم را بازی می‌کند.

آکواریوم دبی چگونه ساخته شد؟

برای شما گفتیم که آکواریوم دبی بخشی از یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های جذب گردشگر در دبی به حساب می‌آید. پروژه ساخت بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا همراه با ساخت دبی مال در سال ۲۰۰۶ به پایان رسید. این آکواریوم ۲ سال بعد در سال ۲۰۰۸ طی مراسم باشکوهی افتتاح شد. ساخت بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا کار چندان ساده‌ای نبود؛ در نتیجه مدیران گردشگری دبی برای ساخت این آکواریوم از شرکت استرالیایی پِدِل تِروپ (Peddle Thorp) کمک گرفتند. این شرکت تخصص ویژه‌ای در ساخت بناهای بزرگ و پیچیده دارد. این تخصص‌ها تاکنون چندین جایزه بین‌المللی را از آن شرکت پدل تروپ کرده است.

تصویری از اکواریوم دبی

شرکت اماراتی اِمار اینتِرتینمنت ‌(Emaar Entertainment)، مسئولیت مدیریت پروژه ساخت آکواریوم دبی را بر عهده گرفت. کارشناسان این شرکت‌ها پس از بررسی‌های مختلف به این نتیجه رسیدند که بهترین مکان برای ساخت زیباترین آکواریوم دنیا در همسایگی برج خلیفه و دبی مال است. این شرایط باعث شد تا در نهایت شاهد یکی دیگر از شاهکارهای معماری مدرن با تحت عنوان بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا در دبی باشیم.

آکواریوم دبی چه امکاناتی دارد؟

علاقه‌‌مندان دنیای زیر‌ آب به‌خوبی می‌دانند که نگهداری آبزیان در آکواریوم کار چندان ساده‌ای نیست. از طرف دیگر زیبایی‌های آبزیان آب شور را نمی‌توان با ماهی‌های آب شیرین مقایسه کرد. انصافاً باید گفت آبزیان آب شور صدها برابر تماشایی‌تر هستند. برای اثبات این گفته کافی است به عروس‌های دریایی نگاهی بیندازید که در اعماق اقیانوس با نازوکرشمه خودنمایی می‌کنند.

دلقک ماهی‌های بامزه نیز از دیگر ماهی‌های آب شور به حساب می‌آید که نظیر آن‌ها را در آب‌‌های شیرین سراغ نداریم. این سکه روی دیگری نیز دارد و به همان اندازه که آبزیان آب شور زیبایی بیشتری دارند، شرایط نگهداری این موجودات تماشایی در آکواریوم دشوارتر است.

تصویری از ماهی های اکواریم دبی

برای نگهداری آبزیان دریایی در آکواریوم نمی‌توان آب شیرین استفاده کرد و آب باید میزان pH مشخصی داشته باشد. اگر به آکواریوم‌داری علاقه‌مند باشید، حتماً با ما هم عقیده‌اید که فراهم کردن این شرایط در آکواریوم‌های خانگی کار ساده‌ای نیست، چه برسد به اینکه بخواهید بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا را با آبزیان دریایی پر کنید.

خوشبختانه مدیران آکواریوم بزرگ دبی شرایطی برای زندگی بیشتر از ۳۰۰ گونه از دیدنی‌ترین آبزیان اقیانوس را فراهم کرده‌اند. از این لحاظ می‌توان گفت امکانات این آکواریوم با هیچ آکواریوم دیگری در سرتاسر دنیا قابل مقایسه نیست. این شرایط زندگی لذت‌بخشی را برای آبزیان و بازدیدی خاطره‌انگیز را برای گردشگران مهیا کرده است.

آکواریوم دبی، بهترین جولانگاه آبزیان در جهان

کاملاً مشخص است وقتی از بزرگترین آکواریوم دنیا صحبت می‌‌کنیم، این آکواریوم مخزنی بسیار عظیم دارد. این آکواریوم چیزی حدود ۱۰ میلیون لیتر آب در خود جای می‌دهد. به لطف چنین مخزنی، انواع آبزیان دریایی در گوشه‌و‌کنار این آکواریوم جولان می‌دهند. تصفیه‌های بزرگ و پیشرفته، مدرن‌ترین تجهیزات آکواریومی و استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز در این مخزن آبی باعث شده تا آکواریوم بزرگ دبی بهترین جولانگاه مصنوعی آبزیان در جهان باشد.

به لحاظ شرایط زیست‌محیطی نیز آکواریوم دبی امکاناتی کاملاً شبیه به محیط دریا را برای آبزیان فراهم کرده است. این وضعیت باعث شده تا گردشگران با تماشای این آکواریوم، احساس کنند پا به اعماق اقیانوس گذاشته‌اند.

جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی کجاست؟

آکواریوم دبی زیباترین آبزیانی که در اعماق اقیانوس زندگی می‌کنند را در خود جای داده است. اسب‌های دریایی که در آب‌های آرام آکواریوم خرامان‌ شنا می‌کنند، مار‌ماهی‌های خوش‌خط‌وخال و دلقک‌های ماهی‌های پرجنب‌وجوش، جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی را تشکیل می‌دهند.

تصویری از جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی

این جاذبه ها با حضور خطرناک‌ترین کوسه‌ها، تمساح‌های تیزدندان و آبزیان اعماق‌ اقیانوس هیجان بیشتری پیدا می‌کند. گردشگرانی که علاقه‌ خاصی به آبزیان دارند در قسمت‌های مخصوصی از این آکواریوم می‌توانند به ماهی‌ها غذا بدهند و لحظه‌های آرامش‌بخشی را تجربه کنند. قسمتی از این آکواریوم بزرگ به پارک واقعیت‌های مجازی اختصاص دارد.

تصویری از جاذبه های دیدنی آکواریوم دبی

در این پارک با استفاده از فناوری‌های پیشرفته به موجودات در دنیای رایانه، جان بخشیده می‌شود. قایق‌سواری شیشه‌ای، بازدید از حیوانات شب‌زیست صحرا و غواصی در کنار کوسه‌ها را می‌توان از دیگر جاذبه های دیدنی آکواریوم بزرگ دبی نام برد.

تفریحاتی که در بزرگترین آکواریوم دنیا می‌توان انجام داد

آکواریوم دبی در کنار حدود ۳۰۰ گونه آبزی که به آن‌ها اشاره کردیم، تفریحات سرگرم‌کننده‌ای بی‌شماری دارد. این تفریحات به اندازه‌ای هست که یک روز کامل از برنامه سفر به دبی را به خوش‌گذرانی در این آکواریم اختصاص دهید. از آنجایی که می‌خواهیم گردشگران ره بال آسمان بیشتر از هر گردشگری در دبی تفریح کنند، در ادامه به تفریحاتی اشاره می‌‌کنیم که در این آکواریوم می‌توانید انجام دهید.

  • غواصی در میان کوسه‌های تیزدندان

گردشگران ماجراجویی که می‌خواهند آدرنالین خونشان حسابی افزایش یابد، بهتر است سری به قسمت غواصی با کوسه‌ها بزنند. این کوسه‌ها بدون هیچ حصاری در کنار غواصان شنا می‌کنند. این کار باعث می‌شود تا با هیجانی خالص روبه‌رو باشید.

تصویری از کوسه های اکواریوم دبی

کوسه‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌‌کنیم، از خطرناک‌ترین کوسه‌های دریا هستند. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد؛ چرا که در اطراف کوسه‌ها، غواصان حرفه‌ای حضور دارند تا اگر کوسه‌ای هوس جان آدمیزاد کرد، به خدمتش برسند. به لطف این شرایط گردشگران با پوشیدن لباس غواصی، فرصتی بی‌نظیر را برای تماشای کوسه‌ها از نزدیک پیدا می‌کنند.

تصویری از کوسه های اکواریوم دبی

برنامه شنا در میان کوسه‌ها فقط ۳ مرتبه در روز در ساعت‌های خاصی اجرا می‌شود. با این حساب اگر دل شیر دارید و می‌خواهید به میان گله کوسه‌ها بروید، پس از ورود به آکواریوم، بلیط شنا با کوسه‌ها را رزرو کنید. لازم به ذکر است گردشگرانی که با کوسه‌ها شنا می‌کنند باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشند و ۱۰ سال یا بیشتر سن داشته باشد.

  • تماشای پادشاه تمساح‌ها

تصویری از تمساح در اکواریوم دبی

تمساح‌ها بسیار خطرناک هستند. حتی باید مواظب بچه تمساح‌ها هم باشید. در آکواریوم دبی در کنار تمساح‌های کوچک و بزرگ،‌ پادشاه‌ تمساح‌های دنیا فرمانروایی می‌کند. این تمساح به اندازه‌ای هیبت دارد که کمتر گردشگری جرئت می‌کند نزدیکش شود.

تصویری از تمساح در اکواریوم دبی

تمساحی که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ ابعاد در دنیا نظیر ندارد؛ به همین دلیل پادشاه‌ تمساح‌ها نامیده می‌شود. پادشاه تمساح‌ها که صحبتش به میان آمد، کروکودیلی ۴۰ساله است که نزدیک به یک تن وزن دارد. این موجود عظیم‌الجثه با ۶۰ دندان سفید که هر کدام از آن‌ها به اندازه انگشت اشاره یک فرد بزرگسال طول دارد، در آکواریوم بزرگ دبی فرمانروایی می‌کند. طول پادشاه تمساح‌ها بیشتر از ۵۰ متر است و از آفریقا به دبی آورده شده است.

برای بازدید از پادشاه تمساح‌ها راه طبقه دوم آکواریوم را در پیش بگیرید.
  • تماشای کوسه‌ها و حیات‌وحش زیرآب

برای شما گفتیم که می‌توانید بدون هیچ محافظی، لباس غواصی بپوشید و از فاصله‌ای نزدیک، به تماشای کوسه‌ها بروید. از آنجایی که هر کسی دل‌و‌جرئت چنین کاری را ندارد، گردشگرانی که دنبال آرامش هستند، می‌توانند با قفس نزدیک کوسه‌ها شوند.

تصویری از قفس در اکواریوم دبی

در این آکواریوم قفس‌هایی از فولاد آبدیده ساخته شده تا گردشگران به کمک آن به اعماق آب بروند. به لطف این قفس‌ها،‌ گردشگران می‌‌توانند با خیال راحت از پشت میله‌های فولادی، کوسه‌های تیزدندان را به تماشا بنشینند. این قفس‌ها گردشگران را در عمق آکواریوم ۱۰میلیون لیتری دبی قرار می‌دهد. خوشبختانه میله‌های این قفس‌ها به اندازه‌ای مقاوم است که در برابر حمله ماهی ها در دبی خم به ابرو نمی‌‌آورد.

تصویری از اکواریم دبی

در کنار گشت‌و‌گذار در دنیای کوسه‌‌ها، اطلاعات سودمندی نیز از این موجودات خطرناک در اختیار گرشگران قرار می‌گیرد. تماشای کوسه‌ها و حیات‌وحش زیر آب در آکواریوم مجهز دبی چیزی حدود ۳۰ دقیقه زمان می‌برد. در کنار بازدید از زندگی کوسه‌ها، گردشگران با زندگی دیگر آبزیان اعماق اقیانوس نیز آشنا می‌شوند.

  • بازدید از زندگی حیوان‌های شب‌زیست صحرایی

اگر اهل ایران‌گردی باشید حتماً با ما موافقید در کمتر جایی از دنیا صحرایی به زیبایی بیابان‌های ایران داریم. اگر تاکنون سری به صحرا زده باشید بدون شک از تعداد کم موجودات زنده در طول روز تعجب خواهید کرد. قضیه از این قرار است که حیوان‌های صحرایی روز خود را در سایه و داخل ماسه‌ها سپری می‌کنند تا گرمای هوا از بین برود. شب که فرا می‌رسد هزارویک‌ جانور صحرایی به دل کویر می‌زنند.

تصویری از مارمولک در اکواریوم دبی

آکواریوم دبی در کنار پناهگاهی برای آبزیان، به سرپناهی برای جانوران شب‌زیست صحرایی تبدیل شده است. هر گونه موجود شب‌زیستی که فکرش را بکنید در قسمتی با مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع زندگی می‌کند. موجودات شب‌زیستی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم از بیابان‌های اطراف امارات به این مرکز آورده‌ شده‌اند.

تصویری از خفاش در اکواریم دبی

شرایط زندگی در کویر برای این موجودات کاملا‌ً شبیه‌سازی شده تا گردشگران فرصتی پیدا کنند از نزدیک زندگی حیوانات شب‌زیست کویر را به تماشا بنشینند. انواع مارمولک‌های بزرگ و کوچک، خفاش‌های شب‌زنده‌دار، رتیل‌های زهرآگین،‌ عقرب‌های مرگبار و آفتاب‌پرست‌های عجیب‌و‌غریب در آکواریوم بزرگ دبی به چشم می‌خورد.

  • قایق‌سواری شیشه‌ای در آکواریوم دبی

انصافاً باید اعتراف کرد تماشای زندگی آبزیان از پشت‌ شیشه‌های آکواریوم با حضور در قایق و پاروزدن در آب‌ تفاوت زیادی دارد. اینجاست که مدیران گردشگری آکواریوم دبی قایق‌های شیشه‌ای را در قسمت‌های مشخصی از این آکواریوم به آب انداخته‌اند. از آنجایی که کف این قایق‌ها شیشه‌ای است، گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند تا از نزدیک‌ترین فاصله ممکن، زندگی آبزیان بزرگ‌ترین آکواریوم جهان را ببینند.

قایق‌های شیشه‌ای در آکواریوم زیردریایی دبی هر ۱۰ تا نهایتاً ۲۰ دقیقه حرکت می‌کنند. هر کدام از این قایق‌ها ۱۰ مسافر گنجایش دارد و کودکان کمتر از ۳ سال و بانوان باردار نباید سوار آن شوند. حتی اگر نمی‌خواهید در دریاچه مصنوعی این آکواریوم سوار قایق‌های شیشه‌ای شوید، عبور از تونل زیردریایی امارات را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

  • پذیرایی از ماهی‌ها با خوراکی‌های خوشمزه

ماهی‌هایی که همیشه خوراک انسان‌ها بوده‌اند در آکواریوم دبی به دست انسان‌ها پذیرایی می‌شوند. آبزیان این آکواریوم برنامه‌‌غذایی مشخصی دارند و در ساعت‌های معین، غذا برای آن‌ها ریخته می‌شود. گردشگران نیز می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و با راهنمایی خدمه آکواریوم، غذا برای ماهی‌ها بریزند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً غذا دادن به آبزیان آکواریوم را امتحان کنید؛ زیرا کمتر جایی فرصت پیش می‌آید که به سفره‌ماهی یا کوسه غذا بدهید!

  • باغ‌وحش واقعیت مجازی (VR ZOO)

در کنار بازدید از زیباترین و هیجان‌انگیزترین گونه‌‌های دریایی، قسمتی در آکواریوم بزرگ دبی برای باغ‌وحشی با فناوری واقعیت‌مجازی وجود دارد. به لطف این فناوری، گردشگران در دنیای دیجیتال، گشتی در محیط‌زیست گوشه‌و‌کنار دنیا می‌زنند. بازدید از گوریل‌های مهربان جنگل‌های سرسبز اوگاندا، کوسه‌‌نهنگ‌های بزرگ اما دوست‌داشتنی و فیل‌های بامزه در برنامه باغ‌‌‌وحش واقعیت مجازی وی‌.‌آر.زو (VR Zoo)، به چشم می‌خورد.

  • جشن‌تولد برای کودکان

تصویری از جشن‌تولد برای کودکان در اکواریم دبی

اگر به همراه فرزندان دلبند خود راهی دبی شده‌اید و می‌خواهید حسابی شگفت‌زده‌شان کنید، می‌توانید در آکواریوم بزرگ دبی برای کودک خود تولد بگیرید. در این آکواریوم قسمت مخصوصی برای برگزاری جشن‌تولد کودکانه وجود دارد. کیک‌تولد، شمع و فشفشه و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید در این قسمت مهیا است. به لطف این امکانات خاطره‌ای فراموش‌نشدنی از جشن‌تولدی اشرافی در زیباترین آکواریوم جهان در خاطر فرزند شما ماندگار می‌شود. لازم به ذکر برای برگزاری تولد در این آکواریوم دست‌کم باید ۱۵ مهمان دعوت کنید.

جاهای دیدنی نزدیک آکواریوم دبی کجاست؟

گشت‌و‌گذار در یکی از بزرگترین آکواریوم‌های دنیا به اندازه‌ای لذت‌بخش است که حساب‌و‌کتاب زمان را از دست خواهید داد. اینجاست که پیشنهاد می‌کنیم برنامه دبی گردی را به گونه‌ای تنظیم کنید تا در کنار بازدید از آکواریوم بزرگ دبی، به جاهای دیدنی نزدیک این آکواریوم نیز سری بزنید.

در یکی از روزهای برنامه سفر ابتدا به آکواریوم بزرگ دبی بروید. سپس سری به دبی مال بزنید و در ‌دست‌آخر دم غروب راه برج خلیفه را در پیش بگیرید تا غروب خورشید را از بلندترین آسمان‌خراش دنیا ببینید. اگر در این برنامه فرصتی دست داد می‌توانید بازدیدی از خانه اپرای دبی و بازار البحار دبی داشته باشید.

هشدارها و نکاتی که باید قبل و در حین بازدید از آن ها آگاه بود

گردشگری در بزرگ‌ترین آکواریوم دنیا قوانین خاص خودش را دارد که باید از قبل این قوانین را بشناسید. از طرف دیگر شرایطی نیز وجود دارد که می‌توانید به لطف آن‌ها بازدید بهتری را از آکواریوم دبی داشته باشید. در ادامه این قوانین و ترفند‌ها را با شما در میان می‌گذاریم تا به لطف آن‌ها گشت‌و‌گذار در آکواریوم بزرگ دبی از هر گردشگر دیگری بیشتر به شما خوش بگذرد.

تصویری از اکواریوم دبی

  • پوشیدن لباس‌های نامتعارف برای آقایان و بانوان در این آکواریوم ممنوع است.
  • هتل‌های هلیتون، ریکسوس پریمیر، موون‌پیک، د ریتز کارلتون، له رویال مریدیان، هابتور گرند، له مریدیان مینا سیاحی، د وستین، ریکسوس و سوفی‌تل سرویس‌ رایگان ایاب‌وذهاب به آکواریوم دارند.
  • قسمتی از شیشه‌های این آکواریوم نمایی به محیط بیرون از مجموعه دارد؛ در نتیجه می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای در کنار بازدید از دبی مال به تماشای محیط بیرونی آکواریوم دبی بنشینید.
  • امکانات رفاهی لازم برای توان‌یابان و سالمندان در آکواریوم بزرگ دبی وجود دارد.
  • به دلیل ضرری که نور فلش‌ دوربین برای ماهی‌ها دارد، عکاسی با دوربین‌های فلش‌دار در قسمتی از سالن‌های آکواریوم ممنوع است.
  • قسمتی از آکواریوم به فروش سوغاتی‌های دریایی اختصاص دارد.
  • تهیه بلیط بزرگسال برای نوجوان‌های بیشتر از ۱۶ سال الزامی است.
  • نوزادن و کودکان کمتر از ۳ سال نیازی به بلیط برای بازدید ندارند.

مسیر دسترسی و اطلاعات بازدید آکواریوم بزرگ دبی

آکواریوم بزرگ دبی مکان بسیار مجهزی برای گردشگری است که باید حساب‌شده روانه آن شوید. برای اینکه کار شما را در برنامه‌ریزی سفر دبی راحت‌تر کنیم، در ادامه با هم مسیرهای دسترسی این آکواریوم و اطلاعات لازم برای بازدید از آن را بررسی می‌کنیم.

هزینه بازدید۱۲۰ تا ۳۵۰ درهم امارات
ساعت بازدید12 ظهر تا 10 شب
شماره تماس+97144485200
آدرس سایتthedubaiaquarium.com
آدرسامارات، دبی، دبی مال، طبقه همکف و دوم

روش‌ های رزرو بلیط آکواریوم بزرگ دبی

بزرگترین آکواریوم جهان، بخش‌های متنوعی دارد؛ در نتیجه بعید به نظر می‌رسد بخواهید از تمامی قسمت‌های این آکواریوم دیدن کنید. با این حساب بهتر است قبل از اینکه روانه آکواریوم شوید، قسمت‌های مختلف آن را بررسی کنید و بلیط قسمت‌های دلخواه را تهیه کنید. به هر حال بازدید از دیدنی‌های دبی، بخشی از اصلی‌ترین هزینه سفر به دبی را به خود اختصاص می‌دهند.

قسمت‌های متنوع آکواریوم در گروه‌های مختلفی دسته‌بندی شده‌‌اند تا گردشگران بدون درسر بلیط دل‌خواه را خریداری کنند. این بلیط‌ها به صورت آنلاین رزور می‌شود. در حین خرید حضوری بلیط بهتر است از قبل پول خود را به واحد پول دبی تبدیل کرده باشید.

آکواریوم دبی مکانی تماشایی است که علاقه‌مندان دنیای زیرآب از دیدن آن سیر نمی‌شوند. مطمئن هستیم به لطف اطلاعاتی که در مجله گردشگری ره بال آسمان با شما در میان گذاشتیم، برای گشت‌و‌گذار در این آکواریوم لحظه‌شماری می‌کنید. امیدواریم این گشت‌و‌گذار حسابی به شما خوش بگذرد و خاطره‌های خوشی در ذهن شما ماندگار شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات جالب و سودمندی از جاذبه‌های دبی دارید. این تجربه‌ها و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

برای بازدید از آکواریوم بزرگ دبی راه محله دان تاون را در پیش بگیرید.

در این آکواریوم غرفه‌هایی برای فروش سوغاتی‌های دریایی وجود دارد.

غواصی با کوسه‌های تیزدندان و تماشای پادشاه تمساح‌ها از جاذبه های اصلی بزرگترین آکواریوم دنیا به حساب می‌آید.

بازدید از طبقه اول آکواریوم محدودیت زمانی ندارد، بقیه قسمت‌ها بسته به بلیطی که خریده‌اید زمان خاصی برای گشت‌و‌گذار دارد.

گردشگران در ساعت‌های مشخصی می‌توانند با راهنمایی خدمه آکواریوم به ماهی‌ها غذا بدهند.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.