رستوران های دریایی تهران | غذاهای دریایی در دل پایتخت

3

اگر شما هم از طرف‌دارهای غذاهای دریایی هستید، بی‌تردید سفر به شهرهای شمالی و جنوبی برایتان هیجان‌انگیز است؛ اما خوب است بدانید که پایتخت هم رستوران های دریایی فوق‌العاده‌ای دارد. بعد از چند ساعت گردش در خیابان‌های پایتخت، می‌توانید سری به بهترین رستوران های دریایی تهران بزنید. از غذاهای خوشمزه و بی‌نظیرشان بچشید و لذت ببرید. با خرید بلیط هواپیما تهران از سایت ره بال آسمان به‌راحتی خودتان را به پایتخت برسانید. شاید هم طرف‌دار سفرهای زمینی هستید. می‌توانید با خرید بلیط قطار تهران، از زیبایی‌های بین مسیر لذت ببرید.

فهرست مطالب

رستوران دریایی لاوانسی | از بهترین رستوران های دریایی تهران

بعد از گشت‌وگذار در خیابان‌های پایتخت، می‌توانید سری به رستوران دریایی لاوانسی بزنید. این رستوران از بهترین رستوران های دریایی تهران است و بین بومی‌ها شهرت زیادی دارد. اگر به این رستوران بروید، منوی پروپیمانی از خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی می‌بینید. از بین غذاهای این لیست، فیش‌اندچیپس و سالادهای دریایی لاوانسی معروف است و طعم بی‌نظیری دارد. به رستورن دریایی لاوانسی که رفتید، لازانیای دریایی‌اش را هم امتحان کنید. خبر خوب این است که رستوران لاوانسی در چندین فودکورت مشهور، شعبه دارد. به همین خاطر در هر بخش از تهران می‌توانید سری به یکی از شعبه‌هایش بزنید. قیمت غذاهای این رستوران منصفانه است؛ پس خیالتان از این بابت هم راحت باشد.

آدرس شعبه‌ها: فودکورت باشگاه انقلاب، فودکورت آرن، فودکورت چارسو، فودکورت مرکز خرید پالادیوم.

رستوران دریایی نگین | رستورانی با فضایی جذاب

رستوران دریایی نگین یکی از جذا‌ب‌ترین و بهترین رستوران های دریایی تهران است. ساختمان رستوران را به شکل کشتی ساخته‌اند که توجه گردشگرها به خودش جلب می‌کند. فضای داخلی رستوران نگین، بسیار شیک و دل‌باز است. در روف‌گاردن و حیاط رستوران هم فضایی سرباز و زیبا را آماده کرده‌اند. این بخش با صندلی‌های رنگارنگ و چراغانی‌هایش در شب دیدن دارد. اگر دلتان خواست سری به آنجا بزنید.

در منوی رستوران نگین، لیستی از غذاهای خوشمزه دریایی وجود دارد. کافی است کمی از میگوهای فوق‌العاده‌اش بچشید تا مشتری ثابت این رستوران بشوید. رستوران نگین، غذاهای فست‌فودی و ایرانی هم طبخ می‌کند. طعم کباب‌های این رستوران تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند.

آدرساستان تهران، فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی، تقاطع جنت آباد جنوبی، نبش خیابان نیرو.
شماره تماس02144014574
02144001280
02144001045
آدرس اینستاگرامnegin_seafood@

رستوران بین المللی نارنجستان | از مجلل‌ترین رستوران های دریایی تهران

رستوران بین المللی نارنجستان از مدرن‌ترین رستوران های دریایی تهران است. در این رستوران تا دلتان بخواهد، غذاهای خوشمزه دریایی را طبخ می‌کنند؛ البته منوی رستوران فقط در همین‌ها خلاصه نمی‌شود. در این رستوران غذاهای دیگری را مثل نودل سبزیجات، چیکن مارسلا، چیکن چاپس و… طبخ می‌کنند. به رستوران نارنجستان که رفتید، از سوشی‌هایش هم بخورید. در نزدیکی این رستوران، می‌توانید از پارک ژوراسیک تهران و پارک سعادت آباد هم بازدید کنید.

آدرساستان تهران، سعادت آباد، سرو غربی، میدان شهرداری، مجتمع سرو.
شماره تماس02122085353
آدرس اینستاگرامnarenjestan_restaurant@

رستوران مزلک | از جنوب تا قلب پایتخت

رستوران مزلک، یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های دریایی تهران است. اگر دلتان برای غذاها و مزه‌های جنوب تنگ است، به این رستوران سری بزنید. در رستوران مزلک، خوشمزه‌ترین غذاهای جنوب را طبخ می‌کنند. مواد اولیه غذاهای مزلک، مثل ماهی و میگو، روزانه با پروازها به تهران می‌روند؛ پس از تازه‌بودن مواد غذایی خیالتان راحت باشد. این رستوران از برنج باکیفیت ایرانی استفاده می‌کند. حتی غذاهای بیرون‌بر را در ظرف‌های گیاهی می‌گذارند و اهمیت زیادی به سلامت مشتری‌ها می‌دهند.

آدرساستان تهران، شهرک اکباتان، فاز یک، ورودی بلوک b یک، سوپر چهار، پلاک 28.
شماره تماس02144666697
ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 15:45 و از 19:30 تا 22:45.

رستوران لَ و یه | از جذاب‌ترین رستوران های دریایی تهران

رستوران ل و یه از بهترین رستوران ها دریایی تهران است. اگر به غذاهای ایتالیایی هم علاقه‌مند هستید، به این رستوران سری بزنید. در منوی این رستوران انواع پیتزاها، بشقاب دریایی، لازانیایی دریایی، اسپاگتی، پاستا و… هست. اگر یک ‌بار از غذاهای ل و یه بخورید، مشتری همیشگی‌اش می‌شوید.

فضای این کافه رستوران در عین سادگی، بسیار قشنگ است. به‌راحتی می‌توانید همراه با فرزندهایتان به این رستوران بروید. در رستوران ل و یه صندلی ویژه خردسال هم گذاشته‌اند. برای رفتن به این رستوران دیگر مشکلی برای پارک ماشین‌هایتان ندارید. این رستوران فضایی را برای پارک خودروی شخصی‌تان در نظر گرفته است. رستوران ل و یه، منویی جداگانه برای نوشیدنی‌های کافی‌شاپی دارد. بعد از گشت‌وگذار در شهربازی هورا پارک، شهربازی بیلینو و سرزمین عجایب خوب است به این رستوران بروید. از نوشیدنی‌های خوشمزه‌اش بنوشید و خستگی در کنید.

آدرساستان تهران، میدان پونک، بلوار میرزایی، تقاطع سردار جنگل، داخل محوطه بازار روز.
شماره تماس02144479962
آدرس اینستاگرامcafe_lavie@

رستوران دریایی شریمپی | دارای متنوع‌ترین منو غذاهای دریایی

این روزها غذاهای دریایی تنوع زیادی دارد. گاهی با شنیدن اسمشان، کنجکاو می‌شوید تا کمی از مزه‌اش هم بچشید. رستوران شریمپی یکی از رستوران های دریایی تهران است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی به‌سبک آسیایی و اروپایی را طبخ می‌کنند. در رستوران شریمپی، از مواد یخ‌زد و مانده خبری نیست. تمام ماهی و میگوها تازه هستند. به همین خاطر غذاهایش طعمی برجسته و دلنشین دارند. میگوکبابی، فیش‌اندچیپس و ماهی‌کبابی‌های این رستوران پرطرف‌دار است. دیگر انتخابش با خودتان! فضای رستوران شریمپی دنج و صمیمی است؛ اما رستوران‌های بزرگ‌تری هم در تهران است. اگر می‌خواهید جشن یا مراسمی را در رستوران برگزار کنید، نگاهی به بهترین رستوران های سلف سرویس تهران بیندازید. رستوران دریایی شریمپی، پرنسل بسیار مجرب و مهربانی دارد که با خوش‌رویی از شما میزبانی می‌کنند.

آدرساستان تهران، بلوار آفریقا (جردن)، خیابان ناهید غربی، نبش اختران، ساختمان الماس.
شماره تماس02196669220

رستوران فیش اند چیپس استرلینگ | از بهترین رستوران های دریایی تهران

همان طور که از اسمش هم پیداست، غذای اصلی این رستوران، فیش‌اندچیپس‌ است. اگر به خوردن این غذای دریایی علاقه‌مند هستید، حتماً سری به رستوران استریلنگ بزنید. ماهی سوخاری و سیب‌زمینی‌های این رستوران همه‌چیزتمام است. کنار هر ظرف سس‌های ویژه هم می‌گذارند که طعمی فوق‌العاده به غذا می‌دهد. این رستوران در منطقه‌ غرب تهران است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که هم معماری و هم منوی جوان‌پسند داشته باشد. روزهایی هم که هوا خوب باشد، برخی از صندلی‌ها بیرون از رستوران چیده می‌شود تا مراجعه‌کنندگان بتوانند در هوای آزاد از خوردن غذایشان لذت ببرند. البته این موضوع به آن معنی نیست که بتوان به‌عنوان یکی از  رستوران های تهران با فضای باز از رستوران استریلنگ نام برد.

آدرساستان تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان بهارستان.
شماره تماس02188580711

رستوران اژدهای طلایی | رستورانی چینی با غذاهای دریایی

اگر دوست دارید طعم غذاهای آسیای شرق را امتحان کنید، سری به رستوران چینی اژدهای طلایی بزنید. در این رستوران انواع غذاهای معروف چینی را طبخ می‌کنند که بسیار پرطرف‌دار است. سوشی، خوراک لابستر و میگوی این رستوران شهرت زیادی دارد. به همین خاطر رستوران اژدها طلایی را در لیست رستوران های دریایی تهران گذاشته‌اند؛ اما به جز این غذاها، می‌توانید نودل‌و غذاهای اصیل چینی را هم امتحان کنید.

آدرساستان تهران، خیابان شریعتی، پل رومی، ابتدای قیطریه.
شماره تماس02122230292
02122219036
ساعت کاریهمه‌روزه به جز چهارشنبه از 11:30 تا 23
چهارشنبه‌ها 11:30 تا 16 و 18:30 تا 23
آدرس اینستاگرام_chinese_restaurant@

رستوران کنزو | از برجسته‌ترین رستوران های دریایی تهران

تجربه غذاها و طعم‌های جدید بسیار جالب و هیجان‌انگیز است؛ اما بهتر است برای خوردن غذایی جدید، به جایی مطمئن بروید تا طعم اصلی آن غذا را حس کنید. رستوران کنزو یکی از شناخته‌ترین رستوران های دریایی تهران است. این رستوران ژاپنی منویی شگفت‌انگیز از غذاهای دریایی دارد. آشپزهای این رستوران خوشمزه‌ترین سوشی تهران را درست می‌کنند؛ پس با خیال راحت به رستوران کنزو بروید و این غذای معروف آسیایی را امتحان کنید؛ البته غذاهای دیگر مثل خوراک خرچنگ، لابستر و میگوهای این رستوران هم دست کمی از سوشی‌هایش ندارد. طعم غذاهای این رستوران و دیزاینش تا مدت‌ها در ذهنتان می‌ماند.

رستوران کنزو فضا و دکور بسیار دلنشینی دارد. پرسنل رستوران لباس‌های یکدست و زیبایی پوشیده‌اند و حس خوبی را به شما منتقل می‌کنند. یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌ها در این رستوران، حاضرکردن غذا در جلوی چشم‌های مشتری است. به همین خاطر این رستوران را یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران می‌شناسند. این آپشن فقط برای مشتری‌هایی است که میزی را در سالن تپانیاکی رستوران رزرو می‌کنند؛ البته برای تماشای این بخش هیجان‌انگیز باید هزینه بیشتری بپردازید. رستوران کنزو به پارک آب و آتش تهران و پل طبیعت نزدیک است. بعد از گشت‌وگذار در جاهای دیدنی تهران، به این رستوران بروید و دلی از عزا دربیاورید.

آدرسشعبه ونک: استان تهران، خیابان شهید خدامی.
شعبه دوم: هتل آزادی پارسیان
شماره تماسشعبه ونک: 02188888222
شعبه هتل پارسیان: 02126741370
آدرس اینستاگرامkenzo_tehran@
آدرس سایتhttp://kenzorestaurant.com/menu

رستوران آووکادو | رستورانی با خوشمزه‌ترین سوشی‌ها

در بین رستوران های دریایی تهران، رستوران آووکادو انتخاب خوبی است. این رستوران منویی از غذاهای دریایی بین‌المللی دارد. حتی اسم غذاهایش هم مشتری‌ها را کنجکاو می‌کند تا کمی از آن‌ها امتحان کنند. سوشی‌های آووکادو هم مثل سوشی‌های رستوران کنزو، بسیار پرطرف‌‌دار است. این رستوران منو پروپیمانی از غذاهای دریایی بین‌المللی دارد؛ البته منو رستوران آووکادو فقط به غذاهای دریایی محدود نیست. در این لیست غذاهای گوشتی و مرغی هم می‌بینید؛ پس با خیال راحت به این رستوران بروید و از غذاهای خوش‌طعمش سفارش بدهید. از این رستوران تا مرکز خرید ونک، پارک آب و آتش و پل طبیعت فاصله زیادی نیست. خوب است سری هم به آنجا بزنید. در اطراف این منطقه تا دلتان بخواهد، رستوران خوب و معروف وجود دارد. اگر قراری برای شب دارید، نگاهی به لیست بهترین رستوران های تهران برای شام، در مجله گردشگری ره بال آسمان بیندازید. در این لیست بهترین رستوران‌ها را برایتان آورده‌ایم.

آدرساستان تهران، ونک، ملاصدرا، خیابان شیراز شمالی، خیابان حکیم اعظم، مجتمع پارک پرنس، جنب بانک پاسارگارد.
شماره تماس02188212105
02188212106
ساعت کاریظهرها از ساعت 12 تا 16. عصرها از ساعت 18:30 تا 23:30.
آدرس اینستاگرامavocado__ir@

رستوران لاکان | از قدیمی‌ترین رستوران های دریایی تهران

ممکن است اسم رستوران لاکان شما را به یاد شهر رشت و بازارهای شلوغ و غذاهای شمالی‌اش بیندازد؛ اما رستوران لاکان، یکی از رستوران های دریایی تهران است. این رستوران بهترین غذاهای دریایی ایرانی را طبخ می‌کند. دکور این رستوران در عین سادگی، زیبا و صمیمی است. به این رستوران که بروید، فضایی نوستالژی و قدیمی را می‌بینید. سفره‌های دلنشین این رستوران، دیس برنج و ماهی و ترشی‌های رنگارنگ، دورهمی‌های ایرانی را به یادتان می‌آورد. رستوران لاکان چندین سال است که در تهران فعالیت می‌کند. خوب است سری به این رستوران بزنید و از غذاهای فوق‌العاده‌اش بخورید.

آدرساستان تهران، میدان جمهوری، ابتدای خیابان جمهوری، روبه‌روی ایستگاه اتوبوس، طرف راست پیاده‌رو، پلاک 1648
شماره تماس:02166427848
آدرس اینستاگرامlakanrestaurant_bahman@

رستوران رافائل | طعم خوش جنوب در پایتخت

برای خوردن غذاهای اصیل جنوب در پایتخت، پیشنهاد می‌کنم به رستوران رافائل بروید. این رستوران تکه‌ای از جنوب در تهران است. همه رستوران رافائل را یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران می‌شناسند. در منوی این رستوران، انواع غذاهای اصیل جنوبی را می‌بینید. کیفیت و طعم غذاهای این رستوران آن‌قدر خوب است که در بیشتر اوقات در رافائل صندلی خالی پیدا نمی‌کنید. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مناسب است و مشتری‌ها راضی هستند. می‌توانید در رستوران رافائل که یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است، غذایی باکیفیت و خوش‌طعم بخورید و همزمان از ترانه‌های گوش‌نواز سنتی لذت ببرید. شاید داستان اسم این رستوران برایتان جالب باشد. رافائل اسم یکی از کشتی‌های بوشهر بود که در جنگ تحمیلی ایران و عراق بمبارانش کردند. به همین خاطر صاحب رستوران با انتخاب این اسم، یاد کشتی رافائل و سرنشین‌هایش را زنده نگه‌ داشته است.

آدرساستان تهران، خیابان کریم خان، خیابن میرزای شیرازی، پلاک 30
شماره تماس02188906383
02188916903
0218892872
آدرس اینستاگرامraffaello.restaurant@

رستوران وایت فیش | از بهترین رستوران های دریایی تهران

خوب است بعد از چند روز کار زمانی را هم به گشت‌وگذار و تفریح اختصاص بدهید. اگر شما طرف‌دار پروپاقرص غذاهای دریایی هستید، خودتان را به خوردن وعده‌ای در رستوران وایت فیش مهمان کنید. این رستوران یکی از باکیفیت‌ترین رستوران های دریایی تهران است. دیزاین غذاها و دکور داخلی هم جذابیت این رستوران را چند برابر می‌کند. بشقاب ویژه سرآشپز غذای پرطرف‌دار رستوران وایت فیش است. از آن بخورید و تجربه‌هایتان را هم با ما به اشتراک بگذارید. از این رستوران تا کاخ سعد آباد تهران هم فاصله زیادی نیست. می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس تهران به پایتخت بروید و در کنار تجربه یک غذای دریایی خوشمزه، از کاخ و سایر جاهای دیدنی تهران دیدن کنید.

آدرساستان تهران، زعفرانیه، سه‌راه آصف، به طرف کاخ سعد آباد، خیابان طاهری، جنب بانک سامان
شماره تماس02122704829

رستوران روشا | از شیک‌ترین رستوران های دریایی تهران

رستوران روشا یکی از شیک‌ترین رستوران های دریایی تهران است. خیلی‌ها این رستوران را به اسم جاده ابریشم می‌شناسند. رستوران روشا زیر نظر یکی از رستوران‌های آسیایی در کشور امارات متحده فعالیت می‌کند. به همین خاطر از دکور رستوران تا مدل سرو و منوی غذاهایش بسیار ویژه و جذاب است. پرسنل رستوران هم با ادب و احترام از شما میزبانی می‌کنند. در این رستوران انواع غذاهای دریایی را با خاص‌ترین روش‌ها طبخ می‌کنند. اگر به این رستوران رفتید، از سوشی خوشمزه‌اش امتحان کنید. نگران کیفیت غذاها نباشید. مواد اولیه همه غذاهایشان تازه و باکیفیت است. فضای این رستوران آن‌قدر شیک و زیباست که دلتان می‌خواهد ساعت‌ها در آن بنشینید. در این فضا سوژه‌های زیبایی هم برای عکاسی پیدا می‌شود. در نزدیکی این رستوران می‌توانید از کاخ نیاوران یا پارک زیبای نیاوران هم دیدن کنید.

آدرساستان تهران، نیاوران، تقاطع فرمانیه و عمار، مجتمع تجاری روشا
شماره تماس02122758515
آدرس اینستاگرامrosha.restaurants@

رستوران سنسو | رستورانی به سبک ایتالیایی با غذاهای دریایی

رستوران سنسو یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران است؛ البته در بین رستوران‌های ایتالیایی تهران هم جایگاه ویژه‌ای دارد. نمی‌شود به رستوران سنسو رفت و از بشقاب غذاهای دریایی‌اش گذشت. فیش‌اندچیپس‌های این رستوران هم طعمی فو‌ق‌العاده دارد. اگر طرفدار غذاهای ایتالیایی هستید، خوب است از پاستا آلفردو و سالاد سزارش هم امتحان کنید. آشپزهای مجرب سنسو، انواع پیتزاهای ایتالیایی هم طبخ می‌کنند. بعد از گشت‌وگذار به این رستوران بروید و خودتان را به خوردن موهیتوی خوش‌طعم سنسو مهمان کنید. در این رستوران منویی برای نوشیدنی‌ها هست که حتی اسم‌هایشان هم هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. فضای داخلی این رستوران آرامش‌بخش است و می‌توانید در محیطی دلنشین غذایتان را بخورید.

آدرساستان تهران، بوار فردوسی شرق، رامین جنوبی، پلاک 21
شماره تماس02144956697
آدرس اینستاگرامsenso_restaurant@
آدرس سایتhttp://sensoo.menusaz.com

رستوران کوبابا | از مجلل‌ترین رستوران های دریایی تهران

همیشه در رستوران‌های بین‌الملی، غذاهای جدید و طعم‌های فوق‌العاده‌ای وجود دارد. در رستوران کوبابا، غذاهای خوشمزه ترکی و عربی را طبخ می‌کنند. این رستوران جزء رستوران های دریایی تهران هم است. فضای زیبای این رستوران، توجه مشتری‌ها را به خودش جلب می‌کند. با رفتن به این رستوران می‌توانید، از غذاهای دریایی ترکی و عربی بخورید. شاید خوشتان بیاید و مشتری ثابت رستوران بشوید. خبر خوب این است که این رستوران در چند جای مختلف شعبه دارد.

ساعت کار11 صبح تا ۳ بعدازظهر
و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126208016
آدرس تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
اینستاگرامkubaba.kitchen@

رستوران دریایی سیماسیم | با منوی از غذاهای دریایی و گوشتی

رستوران سیماسیم، از رستوران های دریایی تهران است که خوراک‌های ماهی‌اش شهرت زیادی دارد؛ اما این رستوران برای دیگر سلیقه‌ها هم غذاهای مختلفی طبخ می‌کند. خیلی از مشتری‌های دائمی، به قصد خوردن استیک سیماسیم به آنجا می‌روند. خوب است شما هم غذاهای دل‌چسب سیماسیم را امتحان کنید.

در پایتخت تا دلتان بخواهد رستوران‌های فوق‌العاده و رنگارنگ هست. در این سفر مجازی بخشی از رستوران های دریایی تهران را به شما نشان دادیم. می‌توانید از سایت ره بال آسمان بهترین رستوران های تهران برای ناهار یا شام را ببینید. اگر در تهران‌گردی‌هایتان به این رستوران‌ها رفته‌اید، تجربه‌هایتان را برایمان بنویسید. از خواندنشان لذت می‌بریم.

رستوران ل و یه، رستوران سنسو، رستوران دریایی نگین.

رستوران ژاپنی کنزو. رستوران آووکادو.

رستوران لاکان، رستوران اززدها طلایی، رستوران کنزو.

رستوران اژدهای طلایی، رستوران آووکادو، رستوران کنزو، رستوران لوانسی.

 

3 نظرات
  1. احسان می گوید

    هیچوقت اینا که سوشی یا خرچنگ یا هشت پا میخورن را درک نمیکنم.

    1. محمد می گوید

      اتفاقا خیلیا هم کله پاچه خوردن ما ایرانیا رو درک نمیکنن ???

      1. بانو تقیان می گوید

        دقیقاً

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.