کافه رستوران های تهران | بهترین منوها در پایتخت

0

آیا تاکنون برای شما پیش آمده که از محیط کافه‌ای بسیار خوشتان بیاید؟ به‌حدی که دلتان بخواهد این کافه منوی غذا نیز ارائه دهد تا به پاتوق همیشگی شما تبدیل شود. دقیقاً به همین خاطر، کافه‌رستوران‌ها به وجود آمده‌اند. کافه‌رستوران‌ها به زبان ساده آچارفرانسه‌اند! شما در منوی کافه‌رستوران می‌توانید شاهد تنوعی بی‌نظیر باشید. برخی از کافه‌رستوران‌ها دارای فضا و منویی تفکیک‌شده‌اند. در عین حال، برخی دیگر با وجود فضای کوچک، هر دو منو را کنار هم ارائه می‌دهند. از بین جاهای تفریحی تهران، امروز قصد داریم درباره بهترین کافه رستوران های تهران صحبت کنیم.

فهرست مطالب

کافه رستوران های شمال تهران

اگر تهرانی نیستید، در ابتدا باید خود را از هر کجای ایران به پایتخت برسانید. راه‌های رسیدن به این شهر هم فراوان است، از خرید بلیط هواپیما تهران گرفته تا مسیرهای زمینی و وسایل نقلیه شخصی. خوبی شهری مانند تهران آن است که از تمام شهرهای ایران به‌صورت مستقیم برایش بلیط سفر گیر می‌آید. مثلاً همین حالا سری به صفحه بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران در ره بال آسمان بزنید تا این گفته ما را بهتر درک کنید. سپس ادامه مقاله پیش رو را بخوانید تا خود را برای کافه‌رستوران‌گردی در تهران آماده کنید.

  • کافه رستوران گالری | محیطی زیبا در باغ هنر ایرانی

چقدر اهل کافه رستوران های تهران با فضای باز هستید؟ اگر می‌خواهید هوایی بخورید و علاقه‌ای به فضاهای بسته ندارید، بهتر است سری به کافه رستوران گالری بزنید. فراموش نکنید چند کافه با نام کافه گالری در سراسر تهران وجود دارند. منظور ما در این مقاله، کافه رستوران گالری میدان تجریش است. این کافه در باغ هنر ایرانی قرار دارد. در این کافه‌رستوران، می‌توانید بین انواع میان‌وعده، غذای اصلی و منوی کافه انتخاب کنید. منوی کافه شامل انواع کیک، شیرینی، دمنوش و بستنی می‌شود. در منوی رستورانی نیز می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سفارش دهید.

 آدرس: میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیک)، خیابان دکتر حسابی، باغ هنر ایرانی، پلاک ۲۵
ساعات کار: هر روز از ساعت ۰۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۴۵۸۰۵۳
  • کافه رستوران چای بار | تفرجگاه شخصی ناصرالدین‌شاه قاجار

حالا که صحبت از کافه رستوران های تهران با فضای باز شد، بهتر است به چای بار هم اشاره کنیم. چای بار در باغ انجمن خوش‌نویسان ایرانی قرار دارد. فضای بیرونی این کافه به‌حدی دل‌باز است که حس‌و‌حال پیک‌نیک را به شما می‌دهد. فضای سرپوشیده چای بار به‌شکل سنتی و ایرانی طراحی شده است. البته بد نیست بدانید این عمارت واقعاً قدیمی است و قدمت آن به دوران قاجار بازمی‌گردد. این باغ و عمارت آن، تفرجگاه شخصی ناصرالدین‌شاه قاجار بوده است. در این رستوران حدود ۳۰ مدل چای مختلف ایرانی سرو می‌شود. همچنین، می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را نیز سفارش دهید.

آدرس: فرمانیه، خیابان سلیمی شمالی، بلوار اندرزگو، پلاک ۱۴۵، باغ انجمن خوش‌نویسان ایران
ساعات کار: هر روز از ۰۹:۳۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۲۱۰۳۱۱
  • کافه رستوران سام | از لوکس‌ترین کافه رستوران های تهران

کافه رستوران سام جزو لوکس‌ترین کافه رستوران های تهران محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه شما را به تعجب وامی‌دارد. زمانی که وارد کافه شوید، احساس می‌کنید این کافه در ساختمانی نیمه‌ساز قرار دارد! اگر سر خود را بالا بگیرید، تیرآهن‌های ساختمان را مشاهده می‌کنید! هیچ‌گونه تزئینات خاصی در این کافه وجود ندارد. در حقیقت، از سبک مینیمالیسم برای طراحی این کافه استفاده کرده‌اند. این کافه در مجموعه سام‌سنتر قرار دارد. باید انتظار منویی لوکس و گران‌قیمت را داشته باشید. در منوی این کافه، انواع نوشیدنی، کیک، دسر در کنار انواع غذاهای خاص همانند سالاد بوقلمون وجود دارد.

آدرس: خیابان فرشته (شهید فیاضی)، سام‌سنتر، طبقه اول.
ساعات کار: از ۰۸:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۶۵۳۸۴۲
  • کافه باغ کاریز

اگر به دنبال کافه‌ای آرام و راحت هستید که امکانات رفاهی خوبی در اختیارتان قرار دهد، به کافه رستوران کاریز سر بزنید. مزایای این کافه در مقایسه با دیگر کافه رستوران های تهران، اینترنت رایگان، امکان کشیدن سیگار و منوی متنوع آن است. کافه رستوران باغ کاریز هم فضای سرپوشیده دارد و هم فضای روباز. هر وقت دلتان خواست می‌توانید از عمارت دوطبقه کافه بیرون بزنید و در حیاط کنار حوض آب از صرف غذایتان لذت ببرید. میزهای کافه کاریز در فاصله‌های مناسب در کنار هم چیده شده‌اند. برای آسایش بیشتر مشتریان بالای هر میز چتری وجود دارد که به‌عنوان سایه‌بان عمل می‌کند. درختان گل و گیاه‌های رنگارنگ و سرسبز کافه کاریز با حال‌و‌هوای شاعرانه و پرنشاطش حتماً نظرتان را جلب می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان ‏‎شريعتی، خیابان دولت، نبش نعمتی (كيكاووس)، باغ خانه شاعران، کافه باغ کاریز.
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 11 تا 23
تلفن: ۰۲۱۲۶۶۰۱۳۶۴
  • کافه رستوران سام کافه تهران | سوله‌ای با دو برداشت مختلف

کافه رستوران سام کافه بیش از یک شعبه در شهر تهران دارد. معروف‌ترین این شعبه‌ها در خیابان فرشته تهران قرار دارد. دکوراسیون سام کافه واکنش‌های متفاوت مشتریان را در پی داشت. برخی از این چیدمان عجیب راضی بودند، در حالی که گروهی دیگر صدایشان در آمده بود. فضای کافه سام برخلاف سایر کافه‌ها که شاعرانه و صمیمی است، یک فضای صنعتی و بی‌آلایش دارد. بهترین مثال برای اینکه فضای کافه سام را بدون جست‌وجو در اینترنت تصور کنید، یک سوله صنعتی یا کارگاه است. علاوه بر این با مراجعه به این کافه متوجه خواهید شد که آشپزخانه این کافه از فضای اصلی آن جدا نشده است؛ بنابراین تمامی مراحل طبخ و تهیه غذا و نوشیدنی‌تان پیش چشم شما انجام می‌شود. مشتریان این کافه توصیه می‌کنند اگر در روزهای تعطیل یا ساعات بعدازظهر این کافه از کافه رستوران های تهران را انتخاب کردید، از قبل میز خود را رزرو کنید.

آدرس سام کافه: خیابان فرشته (شهید فیاضی)، سام سنتر، طبقه اول
ساعات کاری سام کافه: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس سام کافه: ۳۸۴۲۲۲۶۵۰۲۱
  • کافه رستوران موگه تهران | تجربه غذاهای باکیفیت و تازه

کافه رستوران موگه با نوع چیدمان میزها و دکوراسیون جذاب خود به انتخاب اول کافه‌گردی برای بسیاری از تهارنی‌ها تبدیل شده است. این کافه رستوران که در محله فرمانیه تهران قرار دارد به‌خاطر کیفیت و تازگی غذاهای خود در میان مشتریانش معتبر و منصف شناخته می‌شود. به همین خاطر است که غذاهای این کافه رستوران از جمله استیک مرغ، پاستا و سالاد سزار طعم دل‌نشین و لذیذ خود را دارند. کافه رستوران موگه پخت کیک‌های خود را به یک آشپز خانگی حرفه‌ای سپرده است. به همین دلیل لطافت و تازگی طعم کیک را در این کافه خواهید چشید. در این کافه از کافه رستوران های تهران، کشیدن قلیان و سیگار آزاد است. برای اینکه دود سیگار و قلیان، میهمانان کافه را اذیت نکند، هواکشی در سقف این کافه تعبیه شده است که هوای محیط را پاکیزه می‌کند.

آدرس: کامرانیه شمالی، فرمانیه ابتدای خیابان آریا، پلاک3
ساعت کاری: 10 تا 22
شماره تلفن: 02126125843
  • کافه رستوران ویکولو | پیشتاز در زمینه طراحی فضای داخلی

بسیاری از بهترین کافی شاپ های تهران تلاش می‌کنند طراحی خاصی داشته باشند. در حقیقت، طراحی خاص باعث جذب مشتری می‌شود. کافه رستوران ویکولو را می‌توان در زمینه طراحی فضای داخلی پیشتاز دانست. فضای داخلی این کافه به‌شکل خیابان‌های سیسیل ایتالیا طراحی شده است. همه جزئیات با دقت تمام انتخاب شده‌اند. همچنین، منوی این کافه نیز بسیار لوکس، متنوع و البته خوش‌مزه است. اگر به‌دنبال بهترین کافه رستوران های تهران هستید، باید کافه رستوران ویکولو را در فهرست خود قرار دهید. در ویکولو می‌توانید از منوی کافه و منوی رستوران در کنار هم لذت ببرید.

آدرس: تهران، خیابان آفریقای شمالی، مجتمع مدرن الهیه، رویال فلور، طبقه ۵، پلاک ۴
ساعات کار: هر روز از ۰۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۲۰۵۹۶۶
  • کافه رستوران ریبار | از باصفاترین و بهترین کافه رستوران های تهران

کافه ریبار را بسیاری با نام کافه موزه زمان نیز می‌شناسند. این کافه یکی از باصفاترین و بهترین کافه رستوران های تهران محسوب می‌شود. همان طور که حدس می‌زنید، کافه ریبار در باغ موزه زمان قرار دارد. در این موزه، از قدیمی‌ترین ساعت‌های ایران نگهداری می‌شود. می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. این کافه در منطقه زعفرانیه و در دل باغی سرسبز و باصفا قرار دارد. فضای باز این کافه بسیار باصفا است و روح شما را تازه می‌کند. منوی این کافه‌رستوران بسیار متنوع است. در بخش کافه می‌توانید انواع نوشیدنی و کیک خوش‌مزه را سفارش دهید. در منوی رستوران نیز انواع غذاهای فرنگی وجود دارد. لازم به ذکر است در روزهای تعطیل، سرو صبحانه در ریبار انجام می‌شود.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان
ساعات کار: هر روز از ۰۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۸۲۹۵۱
  • کافه رستوران گودو یاس | بهترین کافه رستوران های تهران برای صرف شام و ناهار

کافه گودو یاس از آن دست کافه های تهران است که حتماً از تماشای دکوراسیون جذاب آن لذت می‌برید. چیدمان سنتی کافه گودو با قرارگرفتن فولکس قورباغه‌ای، حوض آبی‌رنگ با آب زلال و شفاف و تزيینات ایرانی در حیاط بزرگ آن، هوش از سر هر مشتری صاحب‌ذوقی می‌برد. در کافه گودو هم می‌توانید از فضای روباز کافه استفاده کنید و هم از فضای داخلی آن. وسایل و عتیقه‌جات فضای داخلی کافه، شما به روزهای خوش ایران قدیم می‌برد. کافه گودو علاوه بر اینکه جایی دنج و صمیمی برای قرارهای دوستانه است، یکی از بهترین کافه رستوران های تهران برای صرف شام و ناهار هم به حساب می‌آید. در منوی کافه رستوران گودو انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای ایرانی مثل خورشت هویج، آش رشته، لوبیاپلو و… خواهید دید. با نوشیدن دمنوش‌های معطر، بستنی‌‌ها و فالوده‌های متنوع این کافه رستوران هم می‌توانید گلویی تر کنید. منوی این کافه رستوران به‌صورت روزانه تغییر می‌‌کند.

آدرس: تهران، خیابان محمدی، بن‌بست گل ياس، کافه گودو یاس.
ساعات کار: 8:30 تا 24
تلفن: ۰۲۱۸۸۹۴۲۵۷۳

کافه رستوران های شرق تهران

  • کافه رستوران کندیک | از معروف‌ترین پیتزافروشی‌های تهرانپارس

کندیک یکی از معروف‌ترین پیتزافروشی‌های تهرانپارس است. پیتزاهای کندیک شهرت بسیاری دارند. بعد از به‌شهرت‌رسیدن رستوران کندیک، بخشی از این رستوران به کافه تبدیل شد. در حال حاضر، مشتریان پروپا‌قرص کندیک می‌توانند یک تیر و دو نشان بزنند. کافه کندیک در بخش فضای باز قرار دارد. به این ترتیب، خبری از بوی پیتزا و فست‌فود در بخش کافه نیست. در عین حال، می‌توانید پس از وقت‌گذرانی کنار دوستان، پیتزایی خوش‌مزه نیز سفارش دهید. کیفیت خدمات کافه کندیک، همانند رستوران آن عالی و مطلوب است.

آدرس: تهرانپارس، خیابان گلبرگ، حدفاصل فلكه اول و خيابان رشيد، پلاک ۳۵
ساعات کار: هر روز از ۰۹:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۳۵۵۴۰
  • کافه رستوران کاسا دل شف | بسیار شیک و لوکس، مناسب قرارهای کاری

کافه رستوران کاسا دل شف یکی از بهترین کافه رستوران های تهران در محدوده شرق محسوب می‌شود. این کافه‌رستوران در یکی از شلوغ‌ترین مناطق تهرانپارس، یعنی فلکه اول قرار دارد. کافه رستوران کاسا دل شف دارای فضای باز و سرپوشیده است. فضای باز کافه، پشت آن و در حیاطی خلوت و دنج قرار دارد. معمولاً مشتریان ثابت کافه، بخشی از حیاط پشتی را به‌عنوان پاتوق خود انتخاب می‌کنند. این کافه‌رستوران بسیار شیک و لوکس است و می‌توانید آن را برای قرارهای کاری مهم خود نیز انتخاب کنید. در منوی این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی را در کنار غذاهای فرنگی باکیفیت سفارش دهید.

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، خیابان گلبرگ، پلاک ۲۰، طبقه اول
ساعات کار: هر روز از ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۳۶۰۰۳
  • کافه رستوران کوبابا | لذت تماشای زیباترین مناظر لواسان

تصویری از کافه رستوران کوبابا

کوبابا یکی از برندهای معروف زنجیره‌ای در تهران است. اگر اهل تجربه‌های لوکس باشید، حتماً نام کوبابا در لیست لوکس ترین رستوران های تهران به گوش شما خورده است. کافه رستوران کوبابا لواسان روی روف‌گاردن یکی از معروف‌ترین مراکز خرید لوکس لواسان قرار دارد. زمانی که در این رستوران حضور پیدا می‌کنید، می‌توانید از زیباترین مناظر لواسان لذت ببرید. کافه رستوران کوبابا دارای منو کافه و رستوران به‌صورت تفکیک‌شده است. می‌توانید فقط از منوی کافه، رستوران یا هر دو استفاده کنید. کوبابا را به‌جرئت می‌توان یکی از زیباترین و بهترین کافه رستوران های تهران دانست. همچنین یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود. البته باید هزینه این چشم‌انداز زیبا و خدمات لوکس را به همان اندازه پرداخت کنید.

آدرس: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم
ساعت کار: از ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۵۷۰۳۴۵
  • کافه رستوران پادنا | یکی از لوکس‌ترین کافه رستوران های شرق تهران

کافه رستوران پادنا در محله چهارراه سرسبز تهران و دارای دو فضای روباز و سرپوشیده برای پذیرایی از مشتریان است. این کافه تنوع را در منوی نوشیدنی‌های سرد و گرم، پیش‌غذاها، همبرگر و ساندویج‌های خود رعایت کرده است. نوشیدنی‌های سرد و گرم کافه رستوران پادنا شامل لاته، چای ماسالا، کارامل ماکیاتو، آیس آمریکانو است. از دیگر پذیرایی‌های این کافه که نباید آن را از دست بدهید دسرها و غذاهای بین‌المللی این کافه است. کافه پادنا از لوکس‌ترین کافه رستوران های شرق تهران محسوب می‌شود؛ بنابراین برای اجرای مراسم‌های خاص خانوادگی مناسب است.

آدرس: تهران، نارمک، بزرگراه رسالت، چهارراه سرسبز، نبش میدان ۴۷، کافه پادنا.
ساعت کاری: 10:30-22:30
تلفن: ۰۲۱۷۷۰۹۳۰۸۹
  • کافه رستوران ژوزک | کافه‌ای با انواع قهوه خوشمزه

کافه بار ژوزک با تنوع منوی پذیرایی خود، دل بسیاری از مشتریانش را به دست آورده است. انواع قهوه از آمریکانو گرفته تا لاته و قهوه یونانی در آن سرو می‌شود. صبحانه‌های معروف کافه ژوزک املت ایرانی، صبحانه انگلیسی، صبحانه آلمانی، کراسان صبحانه و وافل صبحانه است. اینترنت رایگان و دسترسی راحت به پارکینگ عمومی از دیگر ویژگی‌هایی است که مشتریان را برای انتخاب این کافه مشتاق می‌کند.

آدرس: تهران، تهرانپارس، خیابان ۱۴۲ غربی، بین خیابان رشید و ۱۱۳، پلاک ۱۰۸، کافه بار ژوزک.
ساعت کاری:  8 تا 24
تلفن: ۰۲۱۷۷۷۳۰۱۵۰
  • کافه رستوران مسعودیه تهران | کافه‌ای در عمارت باشکوه مسعودیه

رفتن به کافه رستوران مسعودیه تهران یک تیر و دو نشان است. مراجعه به این کافه رستوران هم از عمارت مسعودیه بازدید می‌کنید و هم فرصت دارید تا در کنار دوستان و همراهانتان دقایقی را استراحت کنید. طراحان خوش‌ذوق کافه رستوران مسعودیه با الهام از سبک معماری عمارت، کافه را به شکلی‌ سنتی و با تخت‌های قجری تزیین کرده‌اند. از همین بابت زمانی را که در این کافه می‌گذرانید، سفری به دل تاریخ به حساب می‌آید و از لحظات آن لذت می‌برید.

آدرس کافه مسعودیه: میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه.
ساعات کاری کافه مسعودیه: هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۴ عصر
شماره تماس کافه مسعودیه: 02120123399
  • کافه رستوران ایتالیایی سمو | کافه‌ای آرامش‌بخش از جنس چوب

تصویری از غذای کافه رستوران ایتالیایی سمو

کافه رستوران ایتالیایی سمو را می‌توان جزو بهترین کافه رستوران های تهران در محدوده پاسداران و هروی دانست. در وهله اول، باید بدانید که سمو پارکینگ اختصاصی دارد. این مسئله درباره کافه‌های پاسداران اهمیت بسیاری دارد. در وهله دوم اینکه کافه سمو یک تراس نسبتاً کوچک دارد. این بخش در حقیقت همان بخش اسموکینگ کافه محسوب می‌شود؛ پس در تمام فضای کافه، خبری از دود سیگار نیست. فضای داخلی کافه عمدتاً با چوب طراحی شده است. به همین خاطر، حس‌وحالی آرامش‌بخش و صمیمی دارد. منوی این کافه‌رستوران بسیار متنوع است؛ اما بسیاری از مشتریان از لازانیا و پنه آن تعریف می‌کنند.

آدرس: میدان هروی، به‌سمت صیاد شیرازی، روبه‌روی پاساژ مایسا
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۹۴۵۰۴۰
  • کافه رستوران لاون | ظاهری زیبا و وسوسه‌انگیز در کنار مزه‌ای عالی و ناب

کافه رستوران لاون یکی از بهترین کافه رستوران های تهران واقع در محدوده تهرانپارس است. این کافه‌رستوران فضایی بسیار دل‌نشین و دنج دارد. لاون در طبقه سوم یک ساختمان اداری واقع شده است. به همین خاطر، مشتریان آن معمولاً ثابت‌اند. در این کافه‌رستوران می‌توانید از محیطی آرام و زیبا لذت ببرید. این کافه منویی بسیار خوش‌مزه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. غذاهای کافه رستوران لاون همگی فرنگی‌اند و به‌خوبی طراحی می‌شوند. غذاها علاوه بر مزه‌ای عالی و کیفیتی مطلوب، ظاهری بسیار زیبا و وسوسه‌انگیز نیز دارند. برای یافتن فضای پارک هم می‌توانید از کوچه‌های اطراف کافه استفاده کنید.

آدرس: تهران، تهرانپارس، بین فلکه دوم و سوم ، پلاک ۲۶۰، طبقه فوقانی بانک پارسیان
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۳۰
شماره تماس: ۰۲۱۷۷۷۴۶۰۹۶

کافه رستوران های غرب تهران

  • کافه رستوران رنسانس | جزو کافه‌رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت تهران

کافه رستوران رنسانس

اگر به‌دنبال بهترین کافه رستوران های تهران با فضایی بسیار شیک هستید، کافه رستوران رنسانس برای شما گزینه‌ای مناسب خواهد بود. این کافه دو بخش فضای سرپوشیده و باز دارد. رنسانس جزو کافه‌رستوران‌های لوکس و گران‌قیمت تهران به حساب می‌آید. به همین خاطر، می‌توانید آن را برای مراسم مهم یا قرارهای کاری خود انتخاب کنید. منوی بخش کافه شامل انواع نوشیدنی سرد و گرم، دمنوش، کیک، دسر و بستنی می‌شود. در منوی رستوران نیز می‌توانید انواع غذاهای فرنگی همانند میگو سوخاری، لازانیا و غیره را سفارش دهید. این کافه پارکینگی نسبتاً کوچک هم دارد و لازم نیست نگران جای پارک باشید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار دادمان غرب، بعد از بیمارستان آتیه، شماره ۴۱
ساعت کار: از ۰۷:۳۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۵۶۵۶۰۰
  • کافه رستوران راک تهران |جایی برای لذت‌بردن از موسیقی در کنار چشیدن طعم خوش قهوه

کافه رستوران راک جایی برای لذت‌بردن از موسیقی در کنار چشیدن طعم خوش قهوه است. چیدمان و دکوراسیون کافه راک به‌نحوی طراحی شده که فضایی هنرمندانه و در عین حال جوان‌پسند و پرشور داشته باشد. از جمله ابتکارات طراحان کافه راک، تزیین دیوارهای کافه با عکس آلبوم‌ها و پوسترهای هنرمندان معروف ایران و جهان است. علاوه بر این وقتی نگاهی به سقف کافه رستوران راک بیندازید، از دیدن یک گیتار بزرگ تعجب می‌کنید. ست درام از دیگر آلات موسیقی است که در طراحی سقف کافه استفاده شده است. موسیقی‌ای که در فضای کافه رستوران پخش می‌شود نیز با نام و فضای رستوران هماهنگ است.

آدرس کافه راک: شهرک غرب، بلوار دریا، خیابان گل‌ها، نبش توحید ۳.
ساعات کاری کافه راک: هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس کافه راک: 02188369196
  • کافه رستوران ماستا | کافه ما سه تا

بیایید از نام این کافه رستوران شروع کنیم. ماستا در واقع خلاصه‌شده عبارت «ما سه تا» است. پرسنل این کافه با انتخاب این نام خواسته‌اند حس صمیمت و دوستی را به مشتریان خود منتقل کنند. با بازدید از کافه ماستا متوجه می‌شوید که محبوبیت و شهرت این کافه در مقایسه با دیگر کافه رستوران های تهران به‌خاطر سادگی و یک‌رنگی آن است. جایی که فارغ از هیاهو و شلوغی‌های شهر پرزروق‌وبرقی مثل تهران، می‌توانید دقایقی را در آرامش و راحتی سپری کنید. کسانی که مشتری پای ثابت این کافه هستند، همیشه از طعم  و تازگی اسموتی‌های این کافه تعریف می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم شما هم این پذیرایی دل‌چسب را از دست ندهید.

آدرس کافه ماستا: تهران، بازار سنتی ستارخان، فاز یک، طبقه بالا، ورودی غربی، پلاک ۱۱۹.
ساعات کاری کافه ماستا: هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس کافه ماستا: 02144246094
  • کافه رستوران بارزیل | شیک و امروزی، مناسب دورهمی‌های جوانان

تصویری از کافه رستوران بارزیل

کافه رستوران بارزیل یکی از لوکس‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران در محدوده غرب محسوب می‌شود. فضای این رستوران مدرن شیک و امروزی است. در حقیقت، چنین فضایی برای دورهمی‌های جوانان بسیار مناسب است. این کافه‌رستوران فاقد فضای اسموکینگ است. به همین خاطر، می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی یا قرارهای کاری استفاده کنید. منوی این کافه‌رستوران بسیار شیک و باکیفیت است. لازم به ذکر است که بارزیل جزو کافه‌رستوران‌های گران‌قیمت تهران به حساب می‌آید.

آدرس: سعادت‌آباد، سرو غربی، بین میدان شهرداری و میدان سرو، خیابان صدف، نبش کوچه آزالیا، پلاک ۲
ساعت کار: از ۰۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۶۷۶۳۳۰۶
  • کافه رستوران لانژ | استخری بزرگ با چندین و چند آب‌نما

تصویری از کافه رستوران لانژ

برای دسترسی به کافه رستوران لانژ، باید کمی بیشتر به‌سمت غرب حرکت کنید! این کافه‌رستوران در محدوده عظیمیه کرج قرار دارد. لانژ به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های با فضای باز تهران شناخته می‌شود. اصلاً فضای باز در دود و آلودگی تهران چه فایده‌ای دارد؟! این کافه رستوران در محیطی سرسبز و زیبا واقع شده است. در میان فضای باز این کافه‌رستوران، استخری بزرگ با چندین و چند آب‌نما به چشم می‌خورد. این کافه‌رستوران منویی بسیار کامل و متنوع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال یکی از بهترین کافه رستوران های تهران با فضای باز هستید، حتماً سری به لانژ بزنید.

آدرس: کرج، عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران‌زمین
ساعت کار: ۰۸:۰۰ تا ۲۴
شماره تماس: ۰۲۱۳۲۵۴۹۲۱۲
  • کافه رستوران ویکولو بام لند | نمایی فوق‌العاده از دریاچه چیتگر

تصویری از کافه رستوران ویکولو بام لند

اگر از اول مقاله با ما همراه هستید، حتماً نام کافه ویکولو را در بخش بهترین کافه رستوران های تهران در محدوده شمال مشاهده کرده‌اید. خب نگران نباشید، اشتباهی در کار نیست! این کافه‌رستوران در بام لند و کنار دریاچه چیتگر هم شعبه دارد. این کافه از نظر طراحی فضای داخلی، یکی از زیباترین و بهترین کافه رستوران های تهران به حساب می‌آید. در کافه رستوران ویکولو بام لند، می‌توانید از نمای دریاچه چیتگر نیز لذت ببرید. این کافه‌رستوران علاوه‌بر ارائه منوی متنوع کافه و رستوران، در صبح‌های جمعه، صبحانه‌ای جانانه نیز ارائه می‌دهد.

آدرس: بزرگ‌راه همت غرب، دریاچه چیتگر، مجتمع بام‌لند، بلوک A
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۴۰۴۴۷۲۶۱
  • کافه رستوران تهران بین | چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از تهران

تصویری از کافه رستوران تهران بین

کافه رستوران تهران بین به خدمات لوکس معنا می‌بخشد. این کافه‌رستوران را به‌جرئت می‌توان در فهرست کاندیداهای لوکس‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران قرار دارد. تهران بین در پنت‌هاوس برج عرفان و در طبقه نهم قرار دارد. به همین خاطر، از تهران بین می‌توانید شاهد چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای از تهران باشید. از‌این‌رو، آن را با نام کافه رستوران تهران بین می‌شناسند. این کافه منویی بسیار متنوع، شیک و باکیفیت را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند فقط از منوی رستوران یا کافه یا هر دو استفاده کنند. در منوی رستوران، انواع غذاهای لوکس و گران‌قیمت همانند لابستر وجود دارد. این کافه‌رستوران برای مراسم خانوادگی، دورهمی و قرارهای کاری بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت‌هاوس برج عرفان، طبقه ۹
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۲۲۱۳۱۹۸۱

کافه رستوران های مرکز تهران

  • کافه رستوران تهرون | سنتی و ایرانی، به‌یاد دهه ۴۰

تصویری از کافه رستوران تهرون

کافه تهرون یکی از معروف‌ترین کافه های تهران است. این کافه در مرکز تهران و داخل خانه‌ای قدیمی قرار دارد. حس‌وحال این کافه‌رستوران شما را به‌یاد دهه ۴۰ شمسی می‌اندازد. انگار که انتظار دارید همین‌الآن بهروز از درِ کافه وارد شود و همه‌جا را به هم بریزد! این کافه دارای دکوراسیون سنتی و ایرانی است. در این کافه می‌توانید از موسیقی زنده و فضای باز لذت ببرید. کافه رستوران تهرون منویی سنتی بسیار کامل را ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دمنوش‌های سنتی را سفارش دهید. اگر هم موسیقی از پارامترهای اصلی انتخاب رستوران شماست، می‌توانید به مطلب بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده سری بزنید.

آدرس: تهران، خیابان ویلا، خیابان خسرو، پلاک ۳۹
ساعات کار: هر روز از ۰۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۰۶۸۱۳
  • کافه رستوران دیاموند | از معروف‌ترین کافه رستوران های تهران

تصویری از کافه رستوران دیاموند

کافه رستوران دیاموند یکی از معروف‌ترین کافه رستوران های تهران است که در خیابان ویلا قرار دارد. این کافه‌رستوران در خانه‌ای قدیمی با نمایی آجری واقع شده است. فضای داخلی این کافه شما را به‌یاد خانه مادربزرگتان می‌اندازد! فضای دیاموند به دو بخش روباز و سرپوشیده تقسیم می‌شود. بخش روباز در حیاط این خانه قدیمی قرار دارد. حیاط دیاموند بسیار باصفا و دل‌باز است. دورتادور این حیاط را با گلدان‌های سفالی تزیین کرده‌اند. در منوی این کافه انواع نوشیدنی، دمنوش، کیک و البته غذاهای فرنگی به چشم می‌خورد. بر اساس نظرات مشتریان، لازانیای این رستوران بسیار خوش‌مزه است.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان نجات‌اللهی، خیابان فلاح‌پور، پلاک ۳۳
ساعات کار: هر روز از ۰۸:۰۰ تا ۲۳:۳۰
شماره تماس:  ۰۲۱۸۸۸۹۰۱۹۶
  • کافه رستوران ایوان | کافه‌رستورانی سنتی با حس‌وحال نوستالژی

تصویری از کافه رستوران ایوان

اگر از پدران خود بپرسید، حتماً می‌دانند خیابان لاله‌زار یکی از معروف‌ترین خیابان‌های استان تهران در دهه ۴۰ تا ۵۰ شمسی بود. در این خیابان، ده‌ها کافه و رستوران مختلف وجود داشت. به همین خاطر، یک کافه‌رستوران بسیار زیبا با همان حس خاطره‌انگیز در لاله‌زار تأسیس شد. این کافه‌رستوران، ایوان نام دارد. دلیل نام‌گذاری آن هم بسیار ساده است. در این کافه یک ایوان یا همان تراس بسیار بزرگ وجود دارد. اگر به‌دنبال کافه‌رستورانی سنتی با حس‌وحال نوستالژی هستید، حتماً سری به کافه ایوان بزنید. فضای داخلی این کافه با جزئیات دقیق به‌سبک همان دوران دکور شده است. در این کافه کنار نوشیدنی و منو کافه، انواع غذاهای سنتی نیز سرو می‌شود.

آدرس: تهران، سعدی، خیابان ‌منوچهری، پاساژ مرجان، طبقه‌ اول
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۵۳۲۲۷۰
  • رستوران گل رضاییه | لقمه‌ای کتلت خوش‌مزه و وعده‌ای کشک‌بادمجان مامان‌پز

تصویری از رستوران گل رضاییه

آیا تابه‌حال پیش آمده که دلتان برای لقمه‌ای کتلت خوش‌مزه لک بزند؟ یا اینکه وعده‌ای کشک‌بادمجان مامان‌پز خوش‌مزه بخواهید؟ خب اگر این‌طور است، باید سری به کافه رستوران گل رضاییه بزنید. کافه رستوران گل رضاییه در یکی از بی‌نظیر‌ترین خیابان‌های تهران یعنی سی تیر قرار دارد. درِ این کافه چوبی است و حس خاطره‌انگیز را از همان ابتدا به شما هدیه می‌دهد. این کافه فضایی دل‌نشین و خانوادگی دارد. به همین خاطر، امکان سیگار‌کشیدن در آن نیست. بسیاری از افراد حاضر در این کافه، مشتریان ثابت‌اند. خدا را چه دیدید؟ شاید شما نیز مشتری دائمی این کافه شوید!

آدرس: خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزه آبگینه، پلاک ۱۷۲
ساعت کار: از ۰۸:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۲۹۰
  • کافه رستوران هرمان | جزو بهترین کافه رستوران های تهران

تصویری از کافه رستوران هرمان

میدان هفت‌تیر بورس خرید انواع لباس در تهران است. در این منطقه، معمولاً آقایان خسته پابه‌پای خانم‌ها در حال پرسه‌زدن هستند! خرید‌کردن و بیشتر بررسی تمام مغازه‌های هفت‌تیر، قطعاً خسته‌کننده خواهد بود! پس بهتر است بعد یک روز طولانی، سری به کافه رستوران هرمان بزنید. این کافه‌رستوران جزو بهترین کافه رستوران های تهران محسوب می‌شود. فضای داخلی این کافه به‌خوبی طراحی شده است. در هرمان، می‌توانید فقط از منوی کافه استفاده کنید یا یک غذای خوش‌مزه سفارش دهید. غذاهای این کافه‌رستوران بسیار باکیفیت و متنوع‌اند. از نظر مشتریان، استیک‌های این کافه همیشه تازه و خوش‌مزه است. توصیه می‌کنیم شما هم مزه آن را تجربه کنید.

آدرس: میدان هفت‌تیر، خیابان قائم‌مقام، خیابان مشاهیر، تقاطع لطفی
ساعت کار: از ۱۱:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۲۲۳۷۲
  • کافه رستوران دانته | یکی از خاص‌ترین کافه رستوران های تهران

تصویری از کافه رستوران دانته

کافه دانته جزو آن دسته از کافه رستوران های تهران است که می‌توانید ساعت‌ها از دیدن مناظر و چشم‌انداز آن لذت ببرید. این کافه و رستوران یکی از بهترین رستوران های تهران به حساب می‌آید. کافه دانته در طبقه ششم ساختمانی در یوسف‌آباد قرار دارد؛ پس می‌توانید تصور کنید چه چشم‌اندازی انتظار شما را می‌کشد. در این کافه از مبلمان بسیار شیک چرمی و صندلی‌های چوبی نوستالژیک استفاده شده است. این کافه انواع نوشیدنی حرفه‌ای و غذاهای خوش‌مزه ایتالیایی و فرنگی را ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال چشیدن طعمی جدید هستید، بهتر است کریکت مرغ و استیک این کافه را امتحان کنید.

آدرس: خیابان یوسف‌آباد، نبش کوچه ١٢، پلاک ١٢٢، طبقه ۵ و ۶
ساعت کار: از ۰۹:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۶۰۴۶۴۷۲
  • کافه رستوران نزدیک کتاب | فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی

تصویری از دسر کافه رستوران نزدیک کتاب

کافه نزدیک کتاب، یکی از کافه کتاب های تهران است که در آن باید چند ساعتی روی میزی در کنار حیاط بنشینید، از سکوت لذت ببرید و چند صفحه از کتابی را که دوست‌ دارید ورق بزنید. این کافه فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. اگر قصد دارید حین کتاب‌خواندن سیگار بکشید، می‌توانید به حیاط کافه‌رستوران بروید. در این بخش کسی به سیگار‌کشیدن شما اعتراض نخواهد کرد. این کافه در دل شلوغی خیابان کریم‌خان قرار دارد. پس چه‌بهتر که بعد یک روز کاری خسته‌کننده، سری به این کافه‌رستوران بزنید. این کافه‌رستوران انواع نوشیدنی سرد و گرم، دسر، میان‌وعده و البته غذاهای خوش‌مزه فرنگی را ارائه می‌دهد.

 آدرس: خیابان کریم‌خان زند، بین ایرانشهر و ماهشهر، شماره‌ ۱۳۴، طبقه‌ اول
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۴۹۰۷۲۶
  • کافه رستوران روحی | کافه‌ای با کلی خاطره مادربزرگی

کافه رستوران روحی از آن دست کافه رستوران های تهران است که با شهرتش، شعب مختلفی در گوشه‌گوشه شهر تهران دایر کرده است. معروف‌ترین شعبه کافه رستوران روحی در باغ نگارستان تهران قرار دارد. استفاده از خدمات کافه روحی نیازمند پرداخت هزینه ورودی باغ نگارستان است. همچنانی که دارید از خرمی و زیبایی باغ لذت می‌برید، می‌توانید نوشیدنی یا غذایتان را سفارش دهید. منوی پذیرایی این کافه هم به‌لحاظ قیمت و هم از نظر کیفیت رضایت مشتریان تهرانی را به دست آورده است. در منوی صبحانه این کافه رستوران غذاهایی مانند املت، عدسی، صبحانه سرد و در فهرست غذاهای ایرانی آن غذاهایی همچون کشک بادمجان، کوکو سیب‌زمینی و آش جو را خواهید دید.

آدرس: تهران، ميدان بهارستان، خيابان دانشسرا، خيابان شريعتمدار رفيع، باغ نگارستان، کافه روحی.
ساعت کاری: 12 تا 20
تلفن: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸
  • کافه رستوران باکارا | جایی با حس خوب و نوستالژیک

خیابان انقلاب است و کافه‌ها و دیدنی‌های سنتی بی‌نظیرش! کافه رستوران باکارا از آن دست کافه رستوران های تهران است که آن‌قدر خوش‌شانس بوده که در یکی از محبوب‌ترین خیابان‌های تهران بنا شود. این کافه رستوران که با معماری سنتی و در یکی از ساختمان‌های قدیمی تهران راه‌اندازی شده، توانسته جایی میان دل تهرانی‌ها برای خودش باز کند. کافه باکارا برای پذیرایی از میهمانانش هم فضای روباز در نظر گرفته است و هم فضای سرپوشیده. در فصل‌های گرم، در فضای باز مه‌پاش‌های وجود دارد تا هوا را خنک‌تر کند. در فصل‌های سرد نیز با استفاده از وسایل گرمایشی، محیط را برای آسایش بیشتر میهمانان آماده می‌کنند. پرسنل کافه رستوران باکارا با قراردادن وسایل قدیمی مثل تلویزیون‌های رنگی قدیمی کنار حوض، توپ‌های پلاستیکی راه‌راه و تلفن‌های قدیمی روی دیوار سعی کرده‌اند تا حسی خوب و نوستالژیک را به مشتریانشان منتقل کنند. بعضی روزها استقبال از کافه باکارا به‌قدری زیاد است که برای پیداکردن میز خالی باید منتظر بمانید.

آدرس: تهران، بالاتر از ميدان انقلاب، خيابان كارگر شمالى، کوچه رهنما، پلاک ۱۹، کافه باکارا
ساعت کاری:  9 تا 21
تلفن: ۰۹۳۷۶۶۸۴۳۲۴
  • کافه رستوران نقش وصال | تجربه فضای سبزی بسیار زیبا و دل‌باز

تصویری از کافه رستوران نقش وصال

کافه رستوران نقش وصال یکی از بهترین کافه رستوران های تهران به شمار می‌رود که در منطقه انقلاب واقع شده است. این کافه‌رستوران فضای سبز بسیار زیبا و دل‌بازی دارد. عمدتاً کسی انتظار حضور چنین کافه‌ای آن هم در مرکز شهر تهران را ندارد. زمانی که از میان شلوغی و دود مرکز پایتخت ناگهان وارد این کافه‌رستوران می‌شوید، واقعاً تعجب خواهید کرد. این کافه‌رستوران فضایی بسیار صمیمی و دوست‌داشتنی را برای مشتریان خود مهیا کرده است. نقش وصال همچنین انواع نوشیدنی سرد و گرم را در کنار غذاهای خوش‌مزه ایتالیایی ارائه می‌دهد.

آدرس: بلوار کشاورز، خیابان وصال شیرازی، روبه‌روی بیمارستان آریا، نبش کوچه شاهد، پ ۷۰۷۰
ساعت کار: از ۰۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۹۶۳۵۷۸
  • کافه رستوران عمارت خانه پدری | سفر به دهه ۴۰ و ۵۰ تهران قدیم

تصویری از کافه رستوران عمارت خانه پدری

کافه رستوران عمارت خانه پدری از نظر ظاهری شباهت بسیاری به کافه تهرون دارد. این کافه نیز در خانه‌ای تاریخی با حداقل ۵۰ سال عمر واقع شده است. با ورود به این کافه، احساس می‌کنید در زمان سفر کرده‌اید و ناخودآگاه به یاد خاطرات کودکی خود می‌افتید. این کافه رستوران بر اساس معیارهای دهه ۴۰ و ۵۰، به‌خوبی طراحی شده است. میزهای چوبی و تزئینات نوستالژیک شما را به یاد دوران خوش گذشته می‌اندازند. این کافه رستوران فضای سرپوشیده و باز دارد. فضای باز کافه در حیاط آن واقع شده است. در این حیاط، حوضی فیروزه‌ای و زیبا به چشم می‌خورد. این کافه انواع نوشیدنی سنتی را در کنار غذاهای ایرانی ارائه می‌دهد. تقریباً همه مشتریان از کیفیت غذاهای این کافه راضی‌اند.

آدرس: خیابان کریم‌خان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان ملکیان، پلاک ۱۸
ساعت کار: از ۰۸:۳۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۸۸۸۶۷۴۲۷
  • کافه رستوران روحی | از زیباترین کافه رستوران های تهران

تصویری از کافه رستوران روحی

روحی یکی از زیباترین کافه رستوران های تهران محسوب می‌شود. البته نگران نباشید، هیچ روحی در این کافه‌رستوران وجود ندارد! دلیل این نام‌گذاری، استفاده از ظروف روحی در سرو غذاست. می‌توانید انتظار داشته باشید که فضای داخلی این کافه‌رستوران بر اساس معیارهای سنتی دکور شده باشد. به این ترتیب، در منوی خود نیز انواع نوشیدنی و غذاهای سنتی ایرانی را سرو می‌کند. جالب است بدانید در این کافه حتی می‌توانید آب‌دوغ‌خیار خوش‌مزه سنتی سفارش دهید. کمتر رستورانی در تهران تا این حد غذاهای سنتی را سرو می‌کند. همچنین به‌عنوان حسن‌ختام، باید بدانید این کافه در باغ نگارستان قرار دارد. چه جایی بهتر از اینجا برای استراحت و میل‌کردن وعده‌ای غذای سنتی خوش‌مزه در کنار دوستان؟

آدرس: میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع، باغ نگارستان
ساعت کار: ۰۹۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۹۰۰۱۳۸
  • کافه رستوران راشا | کافه ای با غذا و دسرهای روسی و اوکراینی

از کافه رستوران های تهران که غذا و دسرهای روسی و اوکراینی سرو می‌کند، کافه رستوران راشا است. این کافه رستوران هم ویژگی‌های یک کافه ایرانی را دارد و هم مزایای کافه روسی را. کافه رستوران راشا علاوه بر اینکه نوشیدنی‌ها را به سبک روسی تهیه و سرو می‌کند، انواع قلیان را هم حاضر کرده است تا سلایق مختلف را پوشش دهد. کوفته روسی، مرغ اوکراینی به همراه گرجیکا و خاچاپوری که یک نوع پیتزای تخم‌مرغی محبوب است، از بهترین غذاهای این کافه به شمار می‌آیند.

آدرس شعبه یک: تهران، میدان فاطمی، مرکز خرید پرنیان، طبقه اول، واحد 44.
شماره تلفن: 02188978752
آدرس شعبه دو: نشانی: تهران، مرزداران، بین البرز و آریا فر.
شماره تلفن: 02144256796
  • کافه رستوران ویونا تهران | کافه‌ای با شعبه‌های مختلف

کافه رستوران ویونا از آن دسته کافه رستوران های تهران است که بیش از یک شعبه در سطح شهر تهران دارد. مشهورترین شعبه این کافه با اینکه در یکی از شلوغ‌ترین خیابان‌های تهران قرار گرفته است، محیطی آرام و دوست‌داشتنی دارد. محیط کافه رستوران ویونا کوچک و نقلی است. شاید به همین خاطر است که جان می‌دهد برای دورهمی‌های جمع‌وجور و دوستانه. امااگر برای دورهمی‌های بزرگتر می‌خواهید این کافه را انتخاب کنید بهتر است از روزها قبل جای دلخواهتان را رزرو کنید. مشتریان سابق کافه رستوران ویونا می‌گویند روزهایی که کافه شلوغ است، ممکن است سروصدا و کوچک‌بودن فضا اذیت‌کننده باشد. کافه ویونا به خاطر قرارگرفتن در مرکز شهر، دسترسی راحتی به مراکز خرید، وسایل حمل‌ونقل عمومی و جاهای دیدنی دارد.

آدرس کافه ویونا: تهران، میدان هفت‌تیر، بلوار کریم‌خان، ابتدای خردمند جنوبی.
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ۷:۳۰ صبح تا ۱۰:۳۰ شب و جمعه‌ها از ۱۱ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
شماره تماس کافه ویونا: 02188171977

کافه رستوران های جنوب تهران

  • کافه رستوران کاپدیش | کافه رستورانی بسیار شیک و جوان‌پسند

تصویری از کافه رستوران کاپدیش

قطعاً حجم بسیاری از بهترین کافه رستوران های تهران در شمال شهر قرار دارند؛ اما در جنوب تهران نیز می‌توان شاهد کافه‌رستوران‌هایی بسیار شیک بود. کافه رستوران کاپدیش در منطقه شوش و مجتمع تجاری نور قرار دارد. این پاساژ مرکز خرید اصلی خریدوفروش لوازم‌خانگی و مخصوص ظروف بلور است. به همین خاطر، این کافه از هر چهارگوشه شهر مشتری دارد. فضای داخلی این کافه بسیار مجلل است. حین خرید از پاساژهای رنگارنگ میدان شوش می‌توانید در این کافه استراحت کرده و از منوی آن لذت ببرید. منوی کاپدیش تنوع بسیاری دارد و از انواع نوشیدنی و دسر تا غذاهای فرنگی را شامل می‌شود.

آدرس: تهران، میدان شوش، خیابان صابونیان، خیابان دشتبان‌زاده، مجتمع تجاری نور، طبقه +۱، پلاک ۴۹۴
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس: ۰۹۱۲۶۱۰۳۰۹۴
  • کافه رستوران باغ ایرانی | باغی بسیار باصفا و بزرگ

تصویری از کافه رستوران باغ ایرانی

خب همان طور که حدس می‌زنید، کافه رستوران باغ ایرانی در باغی زیبا و دل‌باز قرار دارد. این کافه در منطقه احمدآباد مستوفی واقع شده است. با مراجعه به این کافه‌رستوران احساس می‌کنید به پیک‌نیک خارج از شهر آمده‌اید. باغ این کافه بسیار باصفا و بزرگ است. در هر گوشه از این باغ می‌توانید قدم بزنید و از فضای آن لذت ببرید. اکثر میزهای این کافه در بخش فضای باز قرار دارند. منوی کافه رستوران باغ ایرانی نیز بسیار متنوع است. از این منو می‌توانید انواع نوشیدنی، کیک، غذا و البته قلیان سفارش دهید.

 آدرس: احمدآباد مستوفی، بعد از ميدان پارسا، كوی افسران، پلاک ۵
ساعت کار: از ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس: ۰۹۱۲۱۳۲۱۶۳۶
  • کافه رستوران گلستان | کافه‌ای سلطنتی و قجری در کاخ زیبای گلستان

تصویری از کافه رستوران گلستان

کافه گلستان کافه‌ای سلطنتی و قجری است. این کافه در دل کاخ گلستان قرار دارد. با حضور در این کافه، انگار در زمان سفر کرده‌اید. کافه گلستان فضایی بسیار خاص و زیبا دارد. دکوراسیون داخلی این کافه بر اساس کافه‌های سنتی تهران قدیم است. شما در این کافه می‌توانید روی تخت‌های ساخته‌شده از آجر بنشینید و به پشتی تکیه دهید. در این کافه، رستوران انواع دمنوش‌های سنتی ایرانی همانند گل‌گاوزبان و همچنین غذاهای سنتی همانند دیزی و کباب سرو می‌شوند. این کافه در فضای سربسته قرار دارد؛ اما محیط آن بسیار دل‌نشین است. صدای موسیقی زنده نیز باعث می‌شود حسابی از محیط آرامش بگیرید.

آدرس: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، کاخ گلستان
ساعت کار: از ۰۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۱۱۳۳۳۵
  • کافه رستوران ژنوا تهران | بهترین گزینه‌ برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مراسم‌های دسته‌جمعی

کافه رستوران ژنوا در منطقه شهر ری تهران، از بهترین گزینه‌ها برای برگزاری دورهمی‌های دوستانه و مراسم‌های دسته‌جمعی است. کافه رستوران های جنوب تهران همگی فضایی آرام و دنج برای گذراندن وقت و استراحت دارند. به طوری که اگر دقایقی را در آن‌ها بگذرانید، حس خوب آرامش و صفا میهمان روحتان خواهد شد. کافه رستوران ژنوا در سه طبقه مجزا در قالب فست‌فود، کافه و رستوران فعالیت می‌کند. بخش VIP این کافه رستوران نیز سالنی با امکانات ویژه است که می‌توانید برای برگزاری مراسم‌های خود از قبل آن را رزرو کنید.

تهران، شهر ری، خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به کانون سمیه، نبش کوچه بنی هاشم، پلاک 255.
ساعت کاری: 10:30 تا 24
شماره تماس: 02155959514
  • کافه رستوران گل رضاییه تهران | یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران

اگر دلتان هوس کافه‌گردی در یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران کرده، نام کافه رستوران گل رضاییه را از یاد نبرید. این کافه رستوران که در سال 1310 راه‌اندازی شده است، در خیابان 30 تیر تهران قرار دارد. چیدمان و دکوراسیون کافه گل رضاییه هنوز هم حال‌وهوای سال‌های قبل از انقلاب ایران را دارد. منوی رستوران پسشت ویترین کافه گذاشته شده و صندلی و میزهای کافه نزدیک به هم اما منظم و صمیمی کنار یکدیگر چیده شده‌ است. دیوارهای کافه رستوران به شکل نمایشگاهی از عکس‌های بازیگران و خوانندگان قدیمی ایران درآمده‌اند. نکته جالب در چیدمان کافه رستوارن گل رضاییه، میز چوبی کنار پنجره این کافه است که زمانی محل دیدارهای شاعرانه صادق هدایت و فروغ فرخراد بوده است.

خیابان جمهوری، خیابان سی تیر، بالاتر از موزهٔ آبگینه پ 172

02166707290

ساعت کار رستوران 8:30-10:30/12-16

  • کافه رستوران دیدومک | از لوکس‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران

تصویری از کافه رستوران دیدومک

کافه رستوران دیدومک در منطقه ۱۵ شهرداری و محله مشیریه قرار دارد. زمانی که وارد فضای این کافه می‌شوید، احساس می‌کنید در یکی از لوکس‌ترین و بهترین کافه رستوران های تهران حضور دارید. فضای داخلی این کافه بر اساس کافه‌های مدرن اروپایی طراحی شده است. در منوی این کافه نیز می‌توانید از انواع غذاهای فرنگی تا نوشیدنی‌های خاص ترکیبی را سفارش دهید. باریستای این مجموعه متخصصی تمام‌عیار است و قهوه‌ای با طعم خاص را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر در مناطق جنوبی تهران به‌دنبال کافه‌ای لوکس و شیک هستید، حتماً سری به دیدومک بزنید.

آدرس: تهران، مشیریه، ۳۰متری صالحی، پایین‌تر از چهارراه دوم
ساعت کار: ۰۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس: ۰۲۱۳۳۴۷۷۷۲۰

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره فهرست بهترین کافه رستوران های تهران چیست؟ آیا تجربه حضور در هیچ‌یک را داشته‌اید؟ شما در هریک از چهارگوشه تهران، کدام کافه‌رستوران را پیشنهاد می‌دهید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان در میان بگذارید.

کافه رستوران باغ ایرانی را می‌توان زیباترین کافه رستوران در جنوب تهران دانست.

این انتخاب بسیار دشوار است؛ اما می‌توان کافه رستوران ویکولو را یکی از بهترین‌ها دانست.

کافه رستوران لاون با فضایی دنج و خدمات عالی یکی از بهترین‌ها در شرق تهران است.

با اختلاف فراوان، کافه رستوران تهران بین یکی از بهترین کافه رستوران های غرب تهران است.

می‌توان گفت که کافه رستوران ایوان و تهرون جزو بهترین کافه رستوران های مرکز تهران هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.