کافه های بندرعباس | لذت کافه‌گردی در بزرگ‌ترین شهر جنوبی ایران

0

کافه های بندرعباس با نوشیدنی‌های سرد و گوارا، عطش گردشگران را از بین می‌‌برند و خاطره‌ خوش سفر به این دیار را برای همیشه ماندگار می‌کنند. بسیاری از این کافه‌ها منظره‌ای تماشایی به دریا دارند. در بعضی از این کافه‌ها موسیقی زنده اجرا می‌شود و بند‌رعباسی‌های خونگرم در آن‌ها غوغا به پا می‌کنند. خوشبختانه تعداد زیادی از این کافه‌ها با دیگر جاهای دیدنی بندرعباس فاصله چندانی ندارند. به لطف این شرایط هر زمان که از گردشگری در این شهر خسته شدید، می‌توانید سری به یکی از این کافه‌ها بزنید و با خوردن نوشیدنی‌ گوارا، انرژی لازم برای گشت‌و‌گذاری جانانه در بندرعباس را به دست آورید. محبوبیت بندرعباس در بین گردشگران باعث افزایش تعداد کافه‌های این شهر شده است. از‌ آنجایی که انتخاب یکی از بهترین کافی شاپ های بندرعباس کار دشواری است، در ادامه فهرستی از بهترین‌های این شهر را آماده کرده‌ایم.

کافه چوبی

کافه های بندرعباس را با کافه‌ای آغاز می‌کنیم که یکی از امروزی‌ترین کافه‌های استان هرمزگان شناخته می‌شود. مدیریت کافه چوبی همیشه به دنبال نوآوری است. به همین دلیل در کنار نوشیدنی‌های متفاوت، این کافه دکوراسیونی منحصربه‌فرد و خدماتی مشتری‌پسند دارد. برای تعریف از نوشیدنی‌های کافه چوبی کافی است به فهرست بلندوبالای این نوشیدنی‌ها نگاهی بیندازید. وودی جوس، آیس‌ کافی، کوکتل میوه، آیس تی، آیس چاکلت، پایناکولادا به‌عنوان بهترین نوشیدنی‌های سرد کافه چوبی شناخته می‌شود.

کافه چوبی یکی از کافه های بندرعباس

اگر هم اهل نوشیدنی گرم هستید، پیشنهاد می‌کنیم قهوه یونانی، ماکیاتو، لاته، قهوه فرانسه، آمریکانو، قهوه ترک و دبل اسپرسو کافه چوبی را امتحان کنید. ناگفته نماند اسموتی‌های کافه چوبی نیز انتخاب مناسبی برای تازه‌‌کردن گلو در هوای گرم شهر بندرعباس است.

آدرسبندرعباس، داروپخش، پشت بانک ملی
ساعت کار۱۰:۳۰ صبح تا ۲۴:۰۰ نیمه‌شب
شماره تماس۰۹۳۳۶۸۸۶۹۰

کافه کاژه

به گردشگرانی که در سفر به جنوب ایران دنبال کافه‌ای همه‌چیز تمام می‌گردند، کافه کاژه بندرعباس را پیشنهاد می‌‌کنیم. در این کافه هر نوشیدنی که هوس کنید پیدا می‌شود. کافه کاژه دکوراسیونی شیک و محیطی آرام دارد. به لطف این شرایط می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در جاهای دیدنی بندرعباس، راه کافه کاژه را در پیش بگیرید و گلویی تازه کنید.

کافه کاژه یکی از کافه های بندرعباس

این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای دارد. کافه کاژه از آن دسته کافه های بندرعباس است که طعم خوش خوراکی‌های آن برای همیشه در زیر دندان گردشگران باقی می‌ماند.

آدرسرسالت شمالی، ۱۳هکتاری، نبش کوچه فرخی
شماره تماس۰۷۶۳۳۷۵۷۰۵۳
ساعات کار۱۰ صبح تا ۱۴ پس‌از‌ظهر و ۱۷ عصر تا ۱۲ نیمه‌شب

کافه جاذبه

همان‌گونه که از اسم این کافه پیداست، مشتریان را از گوشه‌و‌کنار بندرعباس به خود جذب می‌کند. انصافاً باید گفت مهم‌ترین جاذبه این کافه، طعم خوش نوشیدنی‌های آن است. کافه جاذبه دکوراسیونی مشتری‌پسند دارد و پرسنل‌‌ آن حتی برای لحظه‌ای از خدمت‌رسانی به مشتریان غافل نمی‌شوند.

کافه جاذبه یکی از کافه های بندرعباس

خوراکی‌های کافه جاذبه چیزی از نوشیدنی‌های آن کم نمی‌آورند و با خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و بین‌المللی روبه‌رو هستیم. کافه جاذبه آدرسی سرراست دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی بندرعباس نزدیک است.

آدرسگلشهر، رسالت شمالی، چهارراه پردیس.
شماره تماس۰۹۱۷۷۶۰۰۹۲۳
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۲ شب

کافه کویین

امکان ندارد جایی از بهترین کافه های بندرعباس سخنی به میان آید و نامی از کافه کویین مطرح نشود. این کافه مکانی دنج و آرام برای گردشگرانی است که می‌خواهند با جرعه‌ای نوشیدنی گوارا به آرامش برسند. کافه کویین در کنار نوشیدنی‌های گوارا، غذاهای فست‌فودی خوشمزه‌ای دارد. این کافه در منطقه‌ای خوش‌مسیر از شهر بندرعباس واقع شده است. به لطف این شرایط اگر با خرید بلیط هواپیما بندرعباس به این شهر رسیده‌اید، می‌توانید راه کافه کویین را در پیش بگیرید و خستگی سفر را با نوشیدنی‌های انرژی‌بخش این کافه بیرون کنید. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم مکانی مناسب برای خانواده‌هاست؛ در نتیجه اگر به همراه اهل منزل راهی بندرعباس شده‌اید و می‌خواهید مهمانی خودمانی در یکی از کافه‌های این شهر ترتیب دهید، کافه کویین انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسبلوار امام‌ خمینی
شماره تماس۰۷۶۱۲۲۵۰۷۲۱
ساعات کار۱۰ صبح تا ۱۰ شب

کافی شاپ برکه

کافی شاپ برکه یکی از کافه های بندرعباس

بندرعباسی‌ها کافی شاپ معروفی با نام برکه دارند. این کافی شاپ با برگزاری موسیقی زنده و نوشیدنی‌های گوارا به یکی از بهترین کافه های بندرعباس تبدیل شده است. انصافاً هم باید گفت این شهر بی‌دلیل نیست. در کافی شاپ برکه هر نوشیدنی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود.

این کافی شاپ در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، خوراکی‌های فست‌فودی نیز پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. جان کلام اینکه اگر اهل موسیقی زنده هستید و می‌خواهید زمانی را در یکی از کافی شاپ های بندرعباس بگذرانید، کافی شاپ برکه انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

آدرسپارک غدیر، پشت تالار شهید آوینی
شماره تماس۰۹۱۷۶۳۳۹۴۷۳
ساعات کارنامشخص

کافه ر

کافه ر یکی از کافه های بندرعباس

گردشگران بی‌شماری را سراغ داریم که رسم دارند پس از رسیدن به شهر مقصد، سری به یکی از کافه‌های این شهر بزنند و گلویی تازه کنند. اگر شما هم در گروه این گردشگران قرار دارید و با خرید بلیط اتوبوس بندرعباس به این شهر رسیده‌اید، کافه ر مکان مناسبی برای رفع خستگی شماست.

این کافه فاصله چندانی با پایانه مسافر‌بری بین‌شهری بندرعباس ندارد. به لحاظ خوراکی و نوشیدنی‌های گوارا نیز کافه ر در گروه یکی از بهترین کافه های بندرعباس قرار دارد. این کافه محیطی آرام و دلنشین دارد و خاطره‌ای خوش در ذهن مشتریان باقی می‌گذارد.

آدرسگلشهر جنوبی، بلوار ۱۲ فروردین، میدان امامت
شماره تماس۰۷۶۳۳۶۱۳۵۳۰
ساعات کار۹ صبح تا ۱۱:۴۵ شب

کافه سل

اگر در بین کافه های بندرعباس به دنبال کافه‌ای جمع‌و‌جور و خوش‌مسیر می‌گردید، کافه سل را انتخاب کنید. این کافه به لحاظ سابقه، کافه‌ای قدیمی است. به همین دلیل بارستا کافه سل ید طولایی در سرو انواع نوشیدنی‌ دارد. انصافاً نظیر نوشیدنی‌های گوارای کافه سل را در دیگر کافه های بندرعباس پیدا نمی‌کنید. همان‌گونه که اشاره کردیم، کافه سل، مسیری سرراست دارد. این کافه به بسیاری از هتل های بندرعباس نزدیک است. به لطف این شرایط هر زمان که اراده کردید، می‌توانید راه کافه سل را در پیش بگیرید و جرعه‌ای نوشیدنی گوارا نوش جان کنید.

ایریش کاف، کارامل ماکیاتو، موکا و کاپوچینو از خوراکی‌های خوشمزه کافه سل به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه سل شدید، حتماً لاته‌های این کافه را امتحان کنید. این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، غذاهای خوشمزه‌ای دارد؛ در نتیجه برای صرف میان‌وعده نیز می‌توانید روی کافه سل بندرعباس حساب باز کنید.

آدرسشهرک آزادشهر
شماره تماس۰۹۱۷۱۶۰۲۱۱۷
ساعات کار۹ صبح تا ۲۳:۳۰ شب

کافه خاتون

خاتون، کافه رستورانی بزرگ و مجهز در بندرعباس است. از آنجایی که با یکی از مجهزترین کافه رستوران‌های بندرعباس روبه‌رو هستیم، هر خوراکی که فکرش را بکنید در کافه خاتون پیدا می‌شود. این کافه مکان بسیار شیک و دنجی دارد و جان می‌دهد برای قرارهای دونفره و شام‌های رمانتیک. کافه خاتون بهشت علاقه‌مندان خوراکی‌های فست‌فودی است. سرآشپز این کافه هات داگ‌های مخصوص روسی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد که نظیر آن را در هیچ کدام از کافه های این شهر سراغ نداریم.

در این بین از کنار طعم خوش آب‌میوه‌های طبیعی کافه خاتون نمی‌توان گذشت. به خوراکی‌های خوشمزه‌ای که گفتیم، کیک و دسر، انواع نوشیدنی سرد و گرم، میان‌وعده‌های خوشمزه و صبحانه‌های پروپیمان را هم اضافه کنید.

آدرسگلشهر، روبه‌روی بیمارستان
شماره تماس۰۹۳۰۷۶۱۸۸۸۴
ساعات کار۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ پس‌از‌ظهر و ۱۷:۰۰ عصر تا ۲۲:۰۰ شب

کافه سیتی

هر چیزی که از کافه های بندرعباس انتظار داشته باشید در کافه سیتی جمع شده است. در منوی این کافه خوراکی‌هایی وجود دارد که نظیر آن‌ها در کمتر کافه‌ای پیدا می‌شود. کافه سیتی مدیری خوش‌انصاف دارد و خوراکی‌های خوش‌قیمتی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌‌کنیم یکی از خوش‌مسیرترین کافه‌ های این شهر است. این کافه فاصله‌ای مناسب با ایستگاه راه آهن بندرعباس دارد. به همین دلیل بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط قطار بندرعباس به این شهر رسیده‌اند، ابتدا راه کافه سیتی را در پیش می‌گیرند. این کافه در کنار نوشیدنی‌ها گوارا، صبحانه‌های مقوی و ناهارهای کاملی دارد. از شمام کافه سیتی نیز هر چقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. اگر در مرکز شهر بندر عباس بودید و احساس خستگی کردید، در انتخاب کافه سیتی شک نکنید.

آدرسچهار باغ، خیابان بهادر شمالی ۲
شماره تماس۰۷۶۳۲۲۵۱۹۴۱
ساعات کارنامشخص

کافه راش

هر کجا که سخنی از کافه های بندرعباس به میان می‌آید، نام کافه راش خودنمایی می‌کند. پس از خوردن جرعه‌ای از نوشیدنی‌های گوارای کافه راش به این نتیجه خواهید رسید که این تعریف‌و‌تمجید‌ها بی‌دلیل نیست. نوشیدنی‌های کافه راش در کنار تنوع، طعم بسیار خوشی دارند. جالب است بداند کافه راش، یکی از کافه های قدیمی بندرعباس است. به لطف این شرایط، باریستا این کافه تجربه‌ای سودمند برای سرو بهترین نوشیدنی‌ها اندوخته است. منوی این کافه فقط به نوشیدنی‌های خوشمزه آن خلاصه نمی‌شود.

در این منو با خوراکی‌های خوشمزه و میان‌وعده‌ها هوس‌برانگیزی روبه‌رو هستیم که در حین خوردن باید حتماً مواظب انگشتانتان باشید. کافه راش در فاصله‌ای مناسب با بسیاری از بازارهای بندرعباس قرار گرفته است. به لطف این شرایط می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در مراکز خرید این شهر، با دستی پر از سوغات بندرعباس به کافه راش بروید و گلویی تازه کنید.

آدرسخواجه عطا، بلوار وحت جنوبی به سمت دریا
ساعات کار۹ صبح تا ۲۳ شب

کافه گرام

در انتهای فهرست معرفی بهترین کافه های بندرعباس به کافه‌ای رسیدیم که بسیاری از کافه‌‌گردهای حرفه‌ای این کافه را مکانی همه‌چیزتمام برای کافه‌گردی می‌دانند. کافه‌ای که از آن صحبت می‌‌کنیم مکانی مخصوص کتاب‌خوان‌ها دارد؛ در نتیجه اگر اهل ادب هستید و از گپ‌و‌گفت درباره کتاب‌ها لذت می‌برید، کافه گرام بندرعباس همان جایی است که دنبال آن می‌گردید. از آنجایی که با کافه‌کتاب روبه‌رو هستیم، این کافه محیطی بسیار آرام و دل‌نشین دارد. محیط کافه گرام به اندازه‌ای آرامش‌بخش است که گذر زمان را در این کافه احساس نمی‌کنید.

از نوشیدنی‌ها گوارای کافه گرام نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه گرام شدید، حتماً کیک‌های خوشمزه این کافه را امتحان کنید.

آدرسبلوار رسالت جنوبی، خیابان حکمت
شماره تماس۰۹۳۸۳۰۳۱۱۵۲

 

کافه های بندرعباس گردشگری در این شهر را تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل می‌کنند. این کافه‌ها با منظره‌‌های دلربا، محیطی دنج و نوشیدنی‌های گوارا عیش گردشگران را در بندرعباس به کمال می‌رسانند. امیدواریم به لطف مطالعه اطلاعات بهترین کافی شاپ های بندر عباس، کافه‌گردی جانانه‌ای در این شهر داشته باشید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی درباره سفر به بندرعباس دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

کافه کویین، کافه کاژه، کافه سل، کافه خاتون و کافه راش از بهترین کافه های بندرعباس به حساب می‌آیند.

کافه سیتی و کافه خاتون از بهترین کافه های بندرعباس به حساب می‌آیند که صبحانه‌های پروپیمانی دارند.

کافی شاپ خاتون برای صرف ناهار و شام در بندرعباس پیشنهاد می‌شود.

کافی شاپ برکه شب‌ها موسیقی زنده اجرا می‌کند.

کافه کویین انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که همراه خانواده راهی بندرعباس شده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.