رستوران های کرمان | یک شهر با کلی غذای خوشمزه

0

کرمان شهر بزرگی است و جزو برترین شهرهای توریستی ایران به حساب می‌آید. مردم کرمان مردمانی خوش‌خوراک هستند و به غذای بیرون نیز علاقه بسیاری دارند. به همین خاطر در این شهر زیبا، علاوه‌بر فالوده کرمونی، باید طعم غذاهای خوشمزه رستوران‌های آن را نیز بچشید. در اکثر بلوارهای شلوغ کرمان که کمی گشت‌و‌گذار کنید، با صدها رستوران روبه‌رو می‌شوید. کدام رستوران کیفیت مناسب دارد؟ در کدام رستوران غذا بخوریم؟ خب با وجود تنوع بسیار رستوران‌ها، انتخاب نیز دشوار می‌شود. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا فهرستی از بهترین رستوران های کرمان را در اختیارتان قرار دهیم. البته بهتر است با گرسنگی این مقاله را دنبال نکنید؛ زیرا عواقب خوشی در بر نخواهد داشت!

بهترین رستوران های کرمان

  • باغ رستوران دشت بهشت کرمان

باغ رستوران دشت بهشت جزو باصفاترین رستوران های کرمان است. این رستوران فضایی بسیار زیبا و دلنشین دارد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، در فضایی بسیار زیبا و باغی دلباز قرار دارد. آلاچیق‌های مختلف این رستوران بسیار باصفا هستند و می‌توانید غذای خودتان را داخل آلاچیق و فضای باز میل کنید. این رستوران جزو رستوران‌های سنتی به حساب می‌آید. در منوی باغ رستوران دشت بهشت قلیان هم به چشم می‌خورد. پس می‌توانید بعد سرو غذا، کمی از صدای قل قل قلیان نیز لذت ببرید. لازم به ذکر است که این رستوران به‌صورت سلف‌سرویس خدمات ارائه می‌دهد. پس می‌توانید دور میز سرو گشتی بزنید و ببینید رنگ‌ولعاب کدام غذا بیشتر چشمتان را می‌گیرد.

آدرس: کرمان، بلوار شهید صدوقی، جاده تهران، کوچه شماره 23
  • چایخانه وکیل کرمان

چایخانه وکیل جزو قدیمی ترین رستوران های کرمان است. این رستوران در بازار قدیمی این شهر و درست در کنار حمام گنعجلی خان قرار دارد. حمام گنجعلی خان جزو جاهای دیدنی کرمان به حساب می‌آید. بسیاری از گردشگران فقط به قصد بازدید از مجموعه کامل گنجعلی‌خان اقدام به خرید بلیط هواپیما کرمان می‌کنند و عازم این شهر می‌شوند. بعد بازدید از این مجموعه، می‌توانید سری به چایخانه سنتی وکیل بزنید. این چایخانه حال‌وهوای دوران پهلوی را دارد. احساس می‌کنید که فقط یک کلاه پهلوی و کت روی دوش کم دارید تا وارد این چایخانه شوید! در ضمن آبگوشت‌های این چایخانه بسیار مشهور است. پس می‌توانید هنگام ظهر برای میل‌کردن آبگوشت در کرمان، سری به چایخانه وکیل بزنید.

آدرس: کرمان، بازار بزرگ کرمان، بعد از حمام گنجعلی خان
  • رستوران آ اس پ کرمان

رستوان آ اس پ جزو شیک ترین رستوران های کرمان است. این رستوران فضاسازی بسیار شیک و امروزی دارد. صندلی‌های چرمی شیک و راحت، محیط تمام سنگ، تزئینات شیک و البته منوی ایرانی و فرنگی که اشتهای هرکسی را بر می‌انگیزد. این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، فست‌فود و غذاهای دریایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. همین موضوع را می‌توان مهم‌ترین مزیت رستوران آ اس پ در مقایسه با سایر رستوران‌های این شهر دانست. در اصل یک خانواده پرجمعیت با هرسلیقه‌ای می‌تواند از منوی رستوران آ اس پ غذایی که دوست دارد را انتخاب کند و سفارش دهد.

آدرس: بلوار جمهوری، ابتدای بلوار حمزه، نبش کوچه 1
  • رستوران اسپاخو کرمان

رستوران اسپاخو جزو برترین رستوران های کرمان است. اگر به‌دنبال یک رستوران شیک و امروزی هستید که در کرمان غذای ایتالیایی نوش جان کنید، حتماً باید سری به رستوران اسپاخو بزنید. این رستوران در یکی از خیابان‌های معروف کرمان که در محله‌های گران‌قیمت این شهر قرار دارد، یعنی خیابان جمهوری واقع شده است. رستوران اسپاخو فضایی بسیار شیک و لوکس دارد. نمای سنگ، میز و صندلی‌های سلطنتی با پارچه قرمز و لباس‌های یکدست و شیک کارکنان، همه اینها در کنار هم، رستوران اسپاخو را به یکی از برترین رستوران های این شهر تبدیل می‌کند. اسپاخو مخصوص غذاهای ایتالیایی است و می‌توانید در این رستوران طعم بهترین پاستا و پیتزا را بچشید.

آدرس: بلوار جمهوری اسلامی، حد فاصل بلوار حمزه و خیابان هزار یک شب
  • رستوران آسیاب بادی کرمان

رستوران آسیاب بادی از نظر دیزاین جزو عجیب ترین رستوران های کرمان به حساب می‌آید. در جنوب ایران و در تمام استان کرمان شاید به‌ندرت بتوانید رستورانی با طراحی به این جالبی پیدا کنید. به عکس بالا نگاهی بیندازید تا متوجه دلیل نام‌گذاری رستوران آسیاب بادی شوید! این رستوران شبیه به آسیاب‌های بادی اروپایی طراحی شده است. آسیب آن هم واقعاً کار می‌کند. بسیاری از گردشگران فقط برای گرفتن عکس یادگاری به این رستوران می‌آیند و نمک‌گیر طعم عالی آن می‌شوند. این رستوران غذذاهای سنتی بسیار خوش‌طعمی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و البته قیمت چندان ارزانی هم ندارد.

آدرس: استان کرمان، کیلومتر ۲۰ محور گردشگری هفت باغ علوی
  • رستوران ایتالیایی پارما کرمان

رستوران پارما نیز جزو خاص ترین رستوران های کرمان است. این رستوران غذاهای ایتالیایی بسیار خاصی را سرو می‌کند. پارما رستوران شیکی است که در بلوار فارابی قرار دارد. فضای داخلی این رستوران به‌خوبی طراحی شده است. میز و صندلی‌های چوبی و فضای تیره، حس کلاسیک را به مشتریان منتقل می‌کند. به نوعی مدیریت تلاش داشته تا حس و حال حضور در یک رستوران فرنگی را به مشتریان خودش منتقل کند. در صورتی که به رستوران ایتالیایی پارما مراجعه کردید، حتماً طعم استیک آن را بچشید که بسیار معروف است.

آدرس: استان کرمان، کرمان، بلوار فارابی، فارابی ۵
  • رستوران ایتالیایی سوفیا کرمان

رستوران ایتالیایی سوفیا نیز جزو بهترین رستوران های کرمان است که انواع غذای فرنگی ارائه می‌دهد. این رستوران در بلوار جمهوری قرار دارد. بلوار جمهوری در فاصله 10 دقیقه‌ای از ایستگاه قطار واقع شده است. پس در صورتی که اقدام به خرید بلیط قطار کرمان کرده‌اید، می‌توانید به محض ورود، خودتان را به این رستوران برسانید و دلی از عزا در بیاورید. رستوران سوفیا در لوکیشینی بسیار زیبا قرار دارد و در بالای ساختمانی مرتفع واقع شده است. برخی میز و صندلی‌های رستوران سوفیا در فضای باز و بالکن قرار دارند و با تماشای ویو بی‌نظیر از کرمان می‌توانید غذای خودتان را نوش جان کنید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، قبل از بلوار هوشنگ مرادی کرمانی، نبش خیابان اکبر صوتی
  • رستوران پالیز کرمان

رستوران پالیز جزو زیباترین رستوران های کرمان است. رستوران پالیز در ساختمانی قدیمی با قدمت تاریخی صدها ساله واقع شده است. رستوران پالیز روی قدمت رستوران خود تأکید بسیاری دارد. حتی در بخش پارکینگ می‌توانید شاهد حضور دو خودروی بنز کلاسیک و قدیمی باشید. غذاهای رستوران پالیز بسیار سلطنتی هستند و در حجم بسیار و کیفیت عالی سرو می‌شوند. همچنین با اجرای موسیقی زنده، هر شب مشتریان بسیاری در رستوران پالیز حضور پیدا می‌کنند. این رستوران را حتماً باید در فهرست بهترین رستوران های سنتی کرمان قرار داد.

آدرس: کرمان، جاده تهران، ابتدای بلوار راه‌آهن، کوچه سوم
  • رستوران دنگی دونگی کرمان

در رستوران دنگی دونگی انگار که هر کس باید دونگ خودش را دهد! مدیریت هم با کسی تعارف ندارد! اسم این رستوران بسیار بامزه و خاص است و همین موضوع آن را در لیست خاص ترین رستوران های کرمان قرار می‌دهد. رستوران دنگی دونگی جزو رستوران‌های گران‌قیمت کرمان به حساب می‌آید. این رستوران یک رستوران همه فن حریف است؟ یعنی چی؟ یعنی اینکه در منوی رستوران دنگی دونگی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی به چشم می‌خورد. پس هر کس با هر سلیقه‌ای، با لبخند رضایت از این رستوران بیرون می‌رود. این رستوران فضایی لوکس و امروزی دارد و قیمت منوی آن گران است.

آدرس: کرمان، بلوار حمزه
  • رستوران سالسا کرمان

از نام رستوران سالسا می‌توانید حدس بزنید که این رستوران غذاهای فرنگی و اغلب ایتالیایی سرو می‌کند و حدستان هم درست است. رستوران سالسا جزو بهترین رستوران های ایتالیایی کرمان است. این رستوران در بلوار صدوقی قرار دارد و می‌توان آن را جزو رستوران‌های لوکس دانست. فضای داخلی رستوران سالسا به‌خوبی طراحی شده است و از چوب در طراحی آن استفاده کرده‌اند. پیتزاهای رستوران سالسا به‌حدی خوشمزه است و ظاهری عالی دارد که حتی با دیدن تصاویر منوی غذایی این رستوران، به وجد می‌آیید تا غذای آن را حداقل یک بار امتحان کنید.

آدرس: بلوار شهید آیت الله صدوقی، والفجر جنوبی
  • رستوران سرکباب کرمان

نام رستوران سرکباب از ترکیب سرآشپز و کباب به وجود آمده است. پس حتی با دیدن نام این رستوران، انتظارتان بالا می‌رود و با خودتان می‌گویید که حتماً باید کباب‌هایی سلطنتی و عالی را در این رستوران میل کنم و دقیقاً هم همین طور است! رستوران سرکباب غذاهایی بسیار خاص و سلطنتی ارائه می‌دهد. کباب‌های این رستوران حسابی سلطنتی هستند و قطر بسیار دارند. در اصل یک کباب، چه کوبیده و چه جوجه، برای دو نفر کافی است. اگر عاشق کباب و غذاهای سنتی هستید، حتماً سری به رستوران سرکباب بزنید. این رستوران غذاهای خودش را به‌صورت چلو یا خوراک سرو می‌کند. همچنین باید بدانید که سرکباب فضایی بسیار شیک و امروزی دارد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بین والفجر جنوبی و چهارراه امام جمعه
  • رستوران سنتی کیخسرو کرمان

رستوران کیخسرو را بی‌تردید باید در فهرست باصفاترین رستوران های کرمان قرار داد. این رستوران، رستورانی سنتی است که در خانه‌ای قدیمی و محله‌ای اصیل قرار دارد. رستوران سنتی خانه کیخسرو در خانه تاریخی کیخسرو واقع شده است و فضایی بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی دارد. اینکه با ورود به یک رستوران احساس کنید در خانه خودتان هستید، بسیار مهم است و در رستوران کیخسرو همین حس را خواهید داشت. در رستوران سنتی خانه کیخسرو می‌توانید روی تخت‌های سنتی کنار حوض بنشینید، به موسیقی سنتی گوش دهید و از چشیدن طعم غذاهای سنتی آن لذت ببرید.

آدرس: کرمان، میدان شهدا، خیابان زریسف، خیابان برزو آمیغی
  • رستوران سنتی مکث کرمان

رستوران مکث جزو معروف ترین رستوران های کرمان است. این رستوران فضایی چندان لوکس و امروزی ندارد و بیشتر از سبک سنتی در طراحی خود آن استفاده شده است. حتی تخت‌های آن به جای آنکه چوبی باشند، فلزی هستند؛ اما نباید به این‌ها نگاه کنید. رستوران سنتی مکث انواع غذاهای سنتی را با دستور پخت خانگی تهیه می‌کند. مثلاً در رستوران مکث می‌توانید یک پرس زرشک پلو با طعم خانگی نوش جان کنید. در منوی رستوران مکث انواع غذاهای سنتی و خانگی همانند کتلت، کشک بادمجان، دیزی، زرشک پلو، کباب تابه‌ای و… به چشم می‌خورد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری،  چهار راه امام جمعه
  • رستوران سنتی وکیل کرمان

رستوران سنتی وکیل را نباید با چایخانه وکیل اشتباه بگیرید. رستوران سنتی وکیل جزو شیک ترین رستوران های کرمان به حساب می‌آید که دکوراسیون و فضاسازی بسیار شیک و بی‌نظیری دارد. این رستوران بر اساس معماری سنتی طراحی شده است و در بازار سنتی کرمان قرار دارد. در صورتی که برای خرید سوغات کرمان عازم بازار شده‌اید، پس از کلی گشت‌و‌گذار می‌توانید سری به رستوران سنتی وکیل بزنید و یک پرس چلوکباب خوشمزه به رگ‌های خسته خودتان تزریق کنید! این رستوران فضایی بسیار شیک دارد و غذاهای باکیفیتی را برای مشتریان سرو می‌کند.

آدرس: کرمان، بازار سنتی کرمان
  • رستوران سنگک کرمان

رستوران سنگک نیز از جمله باحال ترین رستوران های کرمان است. این رستوران در فاصله بسیاری از جاهای دیدنی کرمان قرار دارد. پس در صورتی که بعد بازدید از جاهای دیدنی و تاریخی کرمان گرسنه شدید، بهتر است یک راست سری به رستوران سنگک بزنید. این رستوران فضایی سنتی دارد و غذاهای خود را داخل سینی‌های گرد مسی سرو می‌کند. غذاهای این رستوران طعمی بی‌نظیر دارند و به همین خاطر رستوران سنگک در ایام آخر هفته بسیار شلوغ می‌شود. اگر به‌دنبال بهترین کباب‌های کرمان هستید، حتماً سری به رستوران سنتی سنگک بزنید.

آدرس: کرمان، خیابان شریعتی (بهشتی)، کوچه 4، ملک دوم سمت چپ
  • رستوران سیاح کرمان

رستوران سیاح جزو گران ترین رستوران های کرمان است. این رستوران منویی بین‌المللی، متنوع، باکیفیت و البته گران را ارائه می‌هد. در منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی و غذاهای دریایی را می‌توانید سفارش دهید و از طعم لذیذ و تازگی آن نهایت لذت را ببرید. رستوران سیاح کرمان از جمله قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است و فضایی لوکس و خانوادگی دارد. معمولاً در ایام آخر هفته رستوران سیاح بسیار شلوغ می‌شود. لازم به ذکر است که یافتن جای پارک در کنار این رستوران کار دشواری خواهد بود.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بعد از چهارراه فرهنگیان، خیابان هوشنگ مرادی کرمانی
  • رستوران شیلان کرمان

اگر در کرمان دلتان هوس غذاهای خاص فرنگی همانند سوشی بکند باید به کدام رستوران بروید؟ خب مستقیم به بلوار جمهوری و جمهوری 10 رفته و رستوران شیلان را سریعاً پیدا کنید! رستوران شیلان جزو خاص ترین رستوران های کرمان به حساب می‌آید. در این رستوران شیک، لوکس و امروزی، می‌توانید انواع غذاهای خاص و خوشمزه فرنگی، از برگر و پیتزا تا سوشی سفارش دهید. در اصل می‌توان رستوران شیلان را جزو بهترین رستوران‌های فرنگی در کرمان دانست. غذاهای این رستوران طعمی بسیار لذیذ دارند و به شکلی بسیار زیبا و هوس‌انگیز سرو می‌شوند.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، جمهوری ۱۰
  • رستوران فرنگی دودکش کرمان

اگر از بلوار نصر به‌سمت پایین قدم بزنید، با دو دهنه مغازه بسیار شیک روبه‌رو خواهید شد که به جای دیوار، شیشه‌های بزرگ میرال دارند و داخل مغازه به‌راحتی مشخص است. یک دهانه از مغازه بخش رستوران و دهنه دیگر کافه دودکش کرمان است. کافه رستوران دودکش جزو شیک ترین رستوران های کرمان به حساب می‌آید. نورپردازی این کافه رستوران بی‌نظیر است و با حضور در آن احساس آرامش می‌کنید. اینکه داخل رستوران مشخص است، احساس خوبی به مشتریان می‌دهد. منوی این رستوران نیز انواع غذاهای فرنگی را شامل می‌شود. لازم به ذکر است که منوی رستوران فرنگی دودکش چندان هم ارزان نیست و می‌توان آن را جزو رستوران‌های گران دانست.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بلوار نصر
  • رستوران کیپو کرمان

اگر به‌دنبال آرام ترین رستوران های کرمان هستید که جلوی آن به‌راحتی جای پارک خودرو پیدا شود، غذایتان را با تأخیر فراوان سرو نکنند و در عین حال غذایی فرنگی و متنوع خوشمزه نوش جان کنید، بهتر است سری به رستوران کیپو بزنید. رستوران کیپو در بلوار حمزه قرار دارد و دیگر خبری از شلوغی بلوار جمهوری نیست. منوی رستوران کیپو انواع غذاهای فرنگی را شامل می‌شود و می‌توانید در طول سفرتان به کرمان، هربار یک غذای جدید در رستوران کیپو تجربه کنید. این رستوران غذاهایی مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌کند و منویی چندان گران ندارد. فضای آن نیز بر اساس سبک مینیمالیسم طراحی شده است و آرامش در آن موج می‌زند.

آدرس: کرمان، خیابان ویلا، بلوار حمزه
  • رستوران همیشه بهار کرمان

برای انتخاب رستوران به چه نکاتی اهمیت می‌دهید؟ آیا فضای داخلی رستوران باید بسیار شیک و امروزی باشد؟ خب در این رستوران باید هزینه دکوراسیون مغازه را بدهید! در صورتی که رستوران به غذاهای خوشمزه باید باشد! رستوران همیشه بهار جزو قدیمی ترین رستوران های کرمان است. رستورانی که هنوز هم چلوکباب خودش را داخل دیس‌های ملامین سرو می‌کند. غذاهای رستوران همیشه بهار حجم بسیاری دارند و شاید یک پرس غذا برای دو نفر هم کافی باشد! خورش فسنجون و کباب کوبیده زعفرانی رستوران همیشه بهار بسیار مشهور هستند و طعمی بی‌نظیر دارند. با تمام این‌ها، فضای داخلی رستوران چنگی به دل نمی‌زند و بسیار ساده و قدیمی است؛ اما می‌توانید غذایی خوشمزه و لذیذ را نوش جان کنید.

آدرس: کرمان، ميدان مشتاق، خيابان هفده شهريور، بعد از مشتاقيه، نبش كوچه ٢
  • رستوران و سفره خانه هزار و یک شب کرمان

از نظر فضاسازی می‌توان رستوران هزار و یک شب را در فهرست بهترین رستوران های کرمان قرار داد. این رستوران در خانه‌ای قدیمی با حدود 100 سال قدمت قرار دارد. رستوران هزار و شب دارای فضایی بسیار باصفاست و از حضور در آن خسته نمی‌شوید. در این رستوران می‌توانید روی تخت‌های سنتی یا میز و صندلی‌های چوبی بنشنید. آلاچیق‌های بزرگ که مجهز به تخت‌های سنتی هستند، در کنار حوض و داخل حیاط قرار دارند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی در کنار قلیان و سرویس چای سرو می‌شود؛ پس می‌توانید چندساعتی در این رستوران حضور داشته باشید و سرگرم شوید.

آدرس: کرمان، میدان بسیج، خیابان کامیاب

بهترین فست‌فودهای کرمان

  • فست فود داغ داغ کرمان

اگر سری به راهنمای سفر کرمان بزنید، متوجه می‌شوید که برای شکم‌گردی و پیدا‌کردن بهترین رستوران های کرمان باید حتماً به بلوار جمهوری بروید. این در حالی است که در خیابان‌های خلوت‌تری همانند بلوار حمزه، فست‌فودهایی بسیار عالی همانند فست فود داغ داغ مشغول به کار هستند. این فست‌فود پیتزاهایی بسیار خوشمزه را همراه با سیب‌زمینی‌های تازه و بسیار خوشمزه سرو می‌کند که از طعم تازگی آن نهایت لذت را می‌برید. فضای داخلی این فست‌فود چندان شلوغ نیست و برای سرو غذا نباید یک ساعت منتظر بمانید. جلوی این فست‌فود فضای پارک خودرو به‌وفور پیدا می‌شود و لازم نیست که همانند بلوار جمهوری به‌دنبال فضای پارک خالی باشید.

آدرس: کرمان، بلوار حمزه، چهارراه ویلا
  • فست فود مازاری کرمان

فست فود مازاری جزو قدیمی ترین رستوران های کرمان است. این رستوران در بلوار جمهوری قرار دارد و در بین مردم محلی کرمان بسیار محبوب است. در هنگام غروب، این فست‌فود شلوغ می‌شود و جمعه یا شنبه ندارد! به همین خاطر مواد اولیه فست‌فود مازاری اکثرا تازه است و حتی افرادی که میانه خوشی با فست‌فود ندارند نیز از طعم غذاهای این فست‌فود لذت خواهند برد. این فست فود به تعدادی از مراکر خرید کرمان هم نزدیک است؛ پس برای رفع خستگی بازارگردی، حتماً سری به اینجا بزنید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری
  • فست فود نوژان کرمان

فست‌فود نوژان جزو شیک ترین فست‌فودهای کرمان است. اگر به‌دنبال یک فست‌فود باکلاس و شیک هستید که فضایی بسیار دوست‌داشتنی، لوکس و پاکیزه داشته باشد، بهتر است سری به فست‌فود نوژان بزنید. منوی فست‌فود نوژان نیز بسیار متنوع است و انواع غذاهایی همانند سوپ، سیب زمینی با قارچ، پیتزا، برگر، پاستا، لازانیا و … را شامل می‌شود. غذاهای این فست‌فود از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شوند، پس نباید انتظار منویی ارزان را از این فست‌فود داشته باشد. در عین حال اگر احساس می‌کنید سیستم گوارشی حساسی دارید و حتماً باید فست‌فود با کیفیت عالی میل کنید، سری به فست‌فود نوژان بزنید.

آدرس: کرمان، بلوار معلم

بهترین کافه های کرمان

  • کافه شوپه کرمان

کافه شوپه جزو بهترین کافه رستوران های کرمان است. این کافه رستوران فضایی بسیار شیک و امروزی دارد و بر اساس سلیقه جوانان طراحی شده است. اگر به‌دنبال فضایی شیک، امروزی و دوست‌داشتنی هستید تا غذاهای فرنگی را در کنار منوی متنوع کافه نوش جان کنید، حتماً سری به کافه شوپه بزنید. کافه شوپه در کنار منویی متنوع از قبیل انواع قهوه، کیک و دسر، انواع برگر، چیپس پنیر، پاستا، لازانیا و پیتزا نیز سرو می‌کند.

آدرس: کرمان، بلوار حمزه
  • کافه لاب کرمان

کافه لاب جزو بهترین کافه رستوران های کرمان است که انواع غذاهای اقتصادی را برای مشتریان خود آماده می‌کند. در این کافه رستوران می‌توانید انواع دسرهای خوشمزه را سفارش دهید که به‌ندرت در جای دیگر کرمان پیدا می‌کنید. باریستای مجموعه کافه لاب یک باریستای بسیار حرفه‌ای است و انواع قهوه اصیل با کیفیت عالی را برای مشتریان سرو می‌کند. همچنین می‌توانید انواع نوشیدنی خوشمزه را بعد از غذا سفارش دهید که همگی بر پایه اسپرسو تهیه شده‌اند.

آدرس: کرمان، خیابان هزار و یکشب، ابتدای خیابان ویلا، سمت راست
  • کافه مون کرمان

کافه مون جزو زیباترین کافه رستوران های کرمان است. وقتی که به آدرس این کافه رستوران مراجعه کنید، بسیار متعجب می‌شوید؛ زیرا ساختمان این کافه رستوران بیشتر شبیه به یک ساختمان ویلایی شخصی است! وقتی وارد این کافه رستوران می‌شوید، احساس می‌کنید که در خانه خود قرار دارید. در این کافه رستوران غذاهایی رژیمی تا غذاهایی چرب و چیل خوشمزه سرو می‌شود. اگر اقدام به خرید بلیط اتوبوس کرمان کرده‌اید، بهتر است نه‌تنها در این رستوران، بلکه هیچ گدام از رستوران‌های کرمان، غذای سنگین نخورید تا حالتان بد نشود!

آدرس: کرمان، خیابان بحرالعلوم

خب همراهان ره بال آسمان، نظرتان درباره فهرست خوشمزه ترین رستوران های کرمان چه بود؟ تجربه حضور در کدام یک را داشته‌اید؟ به نظرتان بهترین خیابان برای شکم‌گردی در کرمان چیست؟ اگر تجربه سفر به کرمان را داشته‌اید یا در این شهر زیبا زندگی می‌کنید، کدام رستوران را به دوستان خود پیشنهاد می‌کنید؟

شیلان را می‌توان بهترین رستوران فرنگی کرمان دانست.

رستوران همیشه بهار بهترین کباب کرمان را دارد.

مکث را می‌توان بهترین رستوران سنتی کرمان دانست.

بلوار جمهوری بهترین خیابان برای شکم‌گردی است.

فست‌فود نوژان را می‌توان بهترین فست‌فود کرمان دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.