بهترین هتل های کوالالامپور | اقامتی خوش در سفر به مالزی

0

هتل های کوالالامپور رقابت تنگاتنگی برای کسب عنوان بهترین هتل های مالزی دنبال می‌کنند. خوشبختانه این رقابت به نفع گردشگران تبدیل شده است. به همین دلیل نظیر امکانات رفاهی و خدمات برخی از هتل‌‌های مالزی را در منطقه سراغ نداریم. این شرایط باعث شده تا انتخاب بهترین هتل مالزی به کاری دشوار برای گردشگران مشکل‌پسند تبدیل شود. از آنجایی که رسم داریم بهترین اطلاعات گردشگری را در اختیار همراهان خود قرار دهیم، فهرستی از بهترین هتل‌های مالزی آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست، دیدگاه بهتری برای انتخاب بهترین هتل کوالالامپور پیدا کنید.

هتل فریزر رزیدنس (Fraser Residence Kuala Lumpur)

هتل های کوالالامپور عموماً در همسایگی جاهای دیدنی مالزی ساخته شده‌اند. به همین دلیل شرکت هتل‌سازی فِریزِر (Fraser)، شعبه‌ای از این هتل‌های زنجیره‌ای را در قلب کوالالامپور احداث کرده است. این هتل ۵ ستاره، ۱.۱ کیلومتر از برج‌های دوقلو پتروناس دورتر است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم با ۴۴۵ اتاق، یکی از بزرگ‌ترین هتل های مالزی شناخته می‌شود. اتاق‌های این هتل به لحاظ زیباشناختی، نمایی تماشایی دارند. بعضی از این اتاق‌ها نیز نمایی زیبا از جلوه‌های کوالالامپور پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. استخر روباز، باشگاه ورزشی، مرکز تجاری، خدمات خشکشویی، اتاق ملاقات، ترنسفر فرودگاهی و پارکینگ و وای‌فای رایگان از ویژگی‌های اصلی هتل فریزر رزیدِنس به حساب می‌آید.

هتل مجستیک (The Majestic Hotel Kuala Lumpur)

میدان مردکا (Merdeka)، یکی از معروف‌ترین میادین کوالالامپور است. بسیاری از هتل‌های مالزی در اطراف این میدان قرار دارند. هتل مجستیک یکی از این هتل‌هاست. از این هتل با پای پیاده می‌توانید در عرض فقط ۵ دقیقه به میدان مردکا برسید. ایستگاه مترو نیز چند دقیقه از این هتل دورتر است. هتل مجستیک در کنار اینکه هتلی خوش‌مسیر است، امکانات چشمگیری هم دارد. استخر روباز، باشگاه ورزشی، سالن ماساژ و اسپا و بارِ رایگان، فقط قسمتی از ویژگی‌های برتر هتل مجستیک کوالالامپور به حساب می‌آید. هتل مجستیک رستورانی شاهانه نیز دارد. این شرایط باعث شده تا گردشگرانی که به دنبال بهترین هتل های مالزی می‌گردند، جایگاه ویژه‌ای برای هتل مجستیک قائل باشند.

هتل له مریدین (Le Meridien Kuala Lumpur)

گردشگران بین‌المللی عادت دارند در یک هتل استقرار پیدا کنند. به همین دلیل هتل‌‌های زنجیره‌ای در سرتاسر دنیا وجود دارد. یکی از هتل های کوالالامپور، هتل له مریدین است. این هتل‌ به‌‌عنوان هتلی زنجیره‌ای در بیشتر شهرهای بزرگ دنیا شعبه دارد. ناگفته پیداست وقتی از هتلی زنجیره‌ای در ابعاد بین‌المللی صحبت می‌‌کنیم، این هتل به لحاظ امکانات چیزی کم و کسر ندارد. اتاق‌های دلباز، خدمات شایسته و دکوراسیون اشرافی هتل له مریدین، این هتل را به یکی از بهترین هتل های مالزی تبدیل کرده است. هتل له مریدین رستوران بین‌المللی نیز دارد. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای مالایی و دیگر قسمت‌های دنیا طبخ می‌شود. جالب است بدانید در اطراف این هتل نیز بهترین رستوران های مالزی قرار گرفته‌اند. به لطف این شرایط اگر می‌خواهید در مالزی شکم‌گردی کنید، هتل له مریدین همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید.

هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental, Kuala Lumpur)

برای شما گفتیم که مالزی هتل‌های زنجیره‌ای بی‌شماری دارد. هتل ماندارین اورینتال یکی از این هتل‌هاست. امکانات اشرافی این هتل باعث شده تا ماندارین اورینتال در گروه بهترین هتل های کوالالامپور قرار بگیرد. این هتل در کنار خدمات رفاهی، اتاق‌های بسیار شیک و اشرافی دارد. اگر به دنبال اقامتی شاهانه در مالزی هستید، هتل ماندارین اورینتال را برای گذران شب انتخاب کنید. یکی از بهترین سرآشپزهای مالزی در هتل ماندارین اورینتال کار می‌کند. این شرایط باعث شده تا غذای این هتل زبانزد گردشگران باشد. هتل ماندارین اورینتال از آن دسته هتل‌هایی است که در کنار خدمات رفاهی، شرایط سرگرمی گردشگران را نیز فراهم کرده است. در این هتل بساط عیش‌و‌نوش همیشه به راه است تا گردشگران با خاطره‌های خوش مالزی را ترک کنند.

هتل جی دبلیو ماریوت (JW Marriott Hotel, Kuala Lumpur)

اگر راهنمای سفر مالزی را مطالعه کرده باشید، حتماً‌ به یاد دارید که گفتیم نبض کوالالامپور در خیابان بوکیت بینتنگ می‌زند. اهمیت این خیابان باعث شده تا شعبه‌ای از مجموعه‌ هتل‌های جی دبلیو ماریوت در این خیابان ساخته شود. هتل جی دبلیو ماریوت بی‌دلیل جایگاهی در بین یکی از بهترین هتل های کوالالامپور پیدا نکرده است. تمامی اتاق‌های این هتل عایق صدا دارند. به همین دلیل به رغم حضور در مرکز کوالالامپور، شب‌ها از بیرون اتاق صدایی به گوش نمی‌رسد.

صرافی، گاوصندوق، خدمات مخصوص توان‌یابان، پذیرش ۲۴ساعته و خدمات خشکشویی از ویژگی‌های برتر هتل جی دبلیو ماریوت به حساب می‌آید. این هتل رستورانی طرازاول هم دارد. جالب است بدانید رستوران هتل جی دبلیو ماریوت در کنار غذای بزرگسالان، برای خردسالان غذای مخصوص طبخ می‌کند. با این حساب اگر در بین هتل های مالزی، دنبال هتلی برای اقامت خود و فرزندان دلبندتان هستید، در انتخاب هتل جی دبلیو ماریوت شک نکنید.

هتل گرند میلینیوم (Grand Millennium Kuala Lumpur)

اگر اهل پاساژگردی هستید، حتماً هتل گرند میلینیوم را انتخاب کنید. این هتل در چند قدمی مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور قرار دارد. به لحاظ امکانات رفاهی نیز با هتلی اشرافی روبه‌رو هستید که برای گردشگران چیزی کم نمی‌گذارد. رستوران هتل گرند میلینیوم در بین دیگر هتل‌های مالزی حرف‌های بیشتری برای گفتن دارد. در این رستوران ۴ سالن غذاخوری تعبیه شده است. غذای هر کدام از این سالن‌ها از دیگری خوشمزه‌تر است. اتاق‌های مدرن، نمایی تماشایی به کوالالامپور، سالن ورزشی و مرکز اسپا هتل گرند میلینیوم را به یکی از بهترین هتل های مالزی تبدیل کرده است.

هتل اینترکنتیننتال (InterContinental Kuala Lumpur)

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای اینتر کنتیننتال جایگاه ویژه‌ای در دل گردشگران بین‌المللی دارند. شعبه‌ای از این هتل در بین هتل های کوالالامپور خودنمایی می‌کند. هتل اینتر کنتیننتال فاصله‌ای بسیار کم با برج‌های دوقلو بتروناس دارد. از این هتل تا بهترین مراکز خرید مالزی نیز راه چندانی نیست. به لطف این شرایط اگر می‌خواهید در کمترین زمان ممکن به قلب گردشگری‌های مالزی دسترسی داشته باشید، اقامت در هتل اینتر کنتیننتال را انتخاب کنید. رستورانی با غذاهای اعیانی، باشگاه ورزشی، استخر روباز و کافه‌هایی با نوشیدنی‌های گوارا، هتل اینتر کنتیننتال را در بین هتل های مالزی زبانزد خاص‌‌و‌عام کرده است.

هتل شرایتون ایمپریال (Sheraton Imperial Kuala Lumpur Hotel)

در مالزی تا چشم کار می‌کند، هتل های ۵ ستاره وجود دارد. با این حال اگر دنبال اقامتی شاهانه در هتل های کوالالامپور می‌گردید، سری به هتل شرایتون ایمپریال بزنید. به شما قول می‌دهیم در نگاه اول مجذوب زیبایی‌های هتل شرایتون ایمپریال خواهید شد. هتل شرایتون ایمپریال طراحی مدرن با خمیر‌مایه‌ای سنتی دارد. این هتل با فاصله‌ای کم از فرودگاه سلطان عبدالعزیز، یکی از خوش‌مسیرترین هتل‌های مالزی است. تهویه مطبوع، مینی‌بار، اتاق‌های لوکس با تخت‌های شاهانه و امکانات تفریحی و ورزشی از اقامتی خاطره‌انگیز در هتل شرایتون ایمپریال نوید می‌دهد.

هتل شانگری لا (Shangri-La Hotel Kuala Lumpur)

هتل های کوالالامپور هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. با این حال کمتر هتلی را سرغ داریم که مانند هتل شانگری لا، در کنار امکانات اشرافی، نمایی زیبا به اطراف کوالالامپور داشته باشد. این هتل به لحاظ غذا نیز نسبت به دیگر هتل‌‌های مالزی برگ‌های برنده‌ زیادی در آستین نهان دارد. هتل شانگری لا با ۶ رستوران، هر غذایی که تصورش را بکنید از ژاپنی و مالایی گرفته تا غذاهای خوشمزه گیاهی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در این هتل بساط تفریح و شادی گردشگران نیز مهیاست. سالن ماساژ و اسپا، اتاق‌های بزرگ با امکانات رفاهی چشمگیر و مکان مخصوص نگهداری کودکان از امکاناتی است که باعث می‌شود هتل شانگری لا را در بین دیگر هتل های مالزی انتخاب کنید.

هتل رویال چولان (Royal Chulan Hotel)

هتل های کوالالامپور امکانات اشرافی پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. با این حال، این امکانات برای گردشگران ارزان تمام نمی‌شود. اینجاست که اگر دنبال هتلی با امکانات اشرافی و قیمت‌ مناسب می‌گردید، هتل رویال چولان خودنمایی می‌کند. این هتل مدیران خوش‌انصافی دارد. به همین دلیل به رغم اینکه این هتل ۵ ستاره و لوکس است، قیمت اتاق‌های آن از دیگر هتل های مالزی ارزان‌تر به نظر می‌رسد.

هتل رویال چولان برای بانوان زیبارو و مشکل‌پسند نیز خدمات ویژه‌ای دارد. در این هتل مرکز آرایش‌و‌زیبایی مجهزی تعبیه شده است. به لطف این امکانات، بانوان خوش‌سلیقه در هتل رویال چولان حسابی شیک‌و‌پیک می‌کنند تا برای پاساژگردی و خرید آماده شوند. این هتل به لحاظ غذا نیز خوانی گسترده پیش روی گردشگران پهن کرده است. غذاهای هتل رویال چولان نسبت به دیگر هتل های مالزی طعمی رنگ‌و‌بویی دیگری دارد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ در غذاخوری هتل رویال چولان مواظب انگشت‌های خود باشید!

هتل دابل تری هیلتون (doubletree hilton hotel)

برای تعریف از هتل دابل تری هیلتون کافی است به این نکته اشاره کنیم که این هتل ۵۴۰ اتاق با کیفیتی در حد استاندارد هتل‌های ۵ ستاره دارد. به این خدمات استثنایی، ۵ رستوران درجه‌یک را هم اضافه کنید. سالن ورزش، خشکشویی، پارکینگ، محل مخصوص نگهداری کودکان، استخر مخصوص بزرگسالان، استخر کودکان، انبار چمدان و ترانسفر فرودگاهی از امکانات ویژه هتل دابل تری هیلتون به حساب می‌آید. از این هتل تا برج‌های دوقلو پتروناس فقط ۱۵ دقیقه پیاده‌روی دارید. هتل دابل تری هیلتون خاطره سفر گردشگران مالزی را برای همیشه در ذهن آن‌ها ماندگار می‌کند.

هتل ایمپیانا کی ال سی سی (Impiana KLCC Hotel)

مطمئن هستیم با مطالعه فهرست بهترین هتل های کوالالامپور، به این نتیجه رسیده‌اید که در این شهر نباید برای پیداکردن هتل نگران شوید. فهرست بلندوبالای این هتل‌ها باعث شده تا هر کدام خدمات ویژه‌ای برای جذب بیشتر مسافر فراهم کنند. در این زمینه می‌توان به هتل ایمپیانا کی ال سی سی اشاره کرد. این هتل برای ایجاد جاذبه در بین گردشگرها، شب‌ها موسیقی زنده اجرا می‌کند. به همین دلیل هر زمان که در سفر مالزی دلتنگ شدید، کافی است به محل برگزاری موسیقی بروید و بدنی بلرزانید.

هتل مایا (Hotel Maya)

کوالالامپور منطقه‌ای تجاری گردشگری دارد با نام مثلث طلایی. در این منطقه بهترین هتل های مالزی سر به فلک گذاشته‌‌اند. یکی از این هتل‌ها، هتل مایا است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم به ۳ رستوران شیک و اعیانی مجهز است. در این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای ژاپنی،‌ مالایی و آسیایی طبخ می‌شود. از اتاق‌های هتل مایا نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. امکانات این اتاق‌ها حتی مشکل‌پسند‌ترین گردشگرها را هم راضی نگه می‌دارد. هتل مایا ۴ نوع هتل دارد. اتاق‌های سوئیت‌ دولوکس این هتل با حدود ۶۷ متر مساحت، بهترین اتاق‌های هتل مایا به حساب می‌آید. این هتل شیک و اشرافی فاصله‌ای بسیار کم از برج‌های دقلوی پتروناس دارد و به آکواریوم کوالالامپور بسیار نزدیک است.

هتل های کوالالامپور با امکانات درجه‌یک، در گوشه‌و‌کنار این شهر انتظار گردشگران را می‌کشند. امیدواریم اطلاعاتی که از هتل های مالزی با شما در میان گذاشتیم، راهنمای مناسبی برای انتخاب بهترین هتل کوالالامپور باشد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی دارید، خاطره‌های خوش و تجربه‌های مفید خود را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

هتل‌های درجه‌یک مالزی در گوشه‌و‌کنار کوالالامپور خودنمایی می‌کنند. با این حال اطراف برج‌های دوقلوی پتروناس هتل‌‌‌های طرازاول بیشتری وجود دارد.

هتل مایا بهترین هتل مالزی در مثلث طلایی کولالامپور است.

هتل رویال چولان قیمت مناسب‌تری در بین بهترین هتل‌ های کوالالامپور دارد.

هتل له مریدین، انتخاب مناسبی برای شکم‌گردها در مالزی است.

هتل گرند میلینیوم فاصله بسیار کمی با مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.