مراکز خرید مالزی | معرفی کامل به‌همراه اطلاعات بازدید

0

مالزی با امکانات فوق‌العاده، هزینه مقرون‌به‌صرفه و دیدنی‌های بی‌شمار یکی از بهترین کشورها برای سفر محسوب می‌شود. حتماً شما هم تابه‌حال قصد یا آرزوی سفر به این کشور و تماشای جاهای دیدنی مالزی را کرده‌اید. به نظر شما جذاب‌ترین ویژگی این کشور چیست؟ اگر از هزاران مسافر این کشور این سؤال را بپرسید، احتمالاً مراکز خرید مالزی را انتخاب می‌کنند. مالزی مملوء از فروشگاه‌های بزرگ و کوچکِ متنوع با امکانات بی‌نظیر است که هر محصول از هر برندی را در آن‌ها پیدا خواهید کرد. چه اهل خرید باشید و چه نباشید، هیچ‌وقت از گشت‌وگذار و خرید کردن در مراکز خرید مالزی خسته نخواهید شد. در این مطلب با ما همراه شوید، تا سفری مجازی به این مراکز خرید جذاب را تجربه کنیم.

فهرست مطالب

مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور | Pavilion KL

مرکز خرید پاویلیون (Pavilion KL) واقع در کوالالامپور، از جمله بهترین، محبوب‌ترین و پر‌ازدحام‌ترین مراکز خرید مالزی است. این مرکز خرید بزرگ، دارای ۷ طبقه بوده و در واحد‌های تجاری آن، انواع کالا‌ها با محدوده‌های قیمتی متفاوت، به‌راحتی یافت می‌شوند. همچنین وجود امکانات رفاهی و تفریحی سر‌گرم‌کننده و جذاب همچون فود کورت، کلوپ آشپزی، ساز و پرواز و… در این مرکز خرید باعث شده است تا افراد برای تجربه خریدی رضایت‌بخش و گذران اوقاتی مفرح، این مجتمع تجاری-تفریحی محبوب را برای خرید انتخاب کنند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس168, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید سوریا کی ال سی سی | Suria KLCC

مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی (Suria KLCC) از بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین مراکز خرید مالزی است. اگر شما نیز از گشت‌و‌گذار در مراکز خرید بزرگ، با صد‌ها فروشگاه مختلف لذت می‌برید، این مجتمع تجاری از جمله بهترین مقاصد خرید برای شماست. در مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی بیش از صد‌ها فروشگاه مختلف در ۶ طبقه وجود دارند که هر‌کدام محصولات متنوعی را با قیمت‌های مختلف به مشتریان عرضه می‌کنند. از‌این‌رو می‌توان گفت که این مرکز خرید برای تمام قشر‌ها، با هر میزان در‌آمدی که دارند، مناسب است. بخش جذاب مرکز خرید سوریا کی‌ال‌سی‌سی، آکواریوم بزرگی است که در بخش مرکزی آن قرار دارد. علاوه‌بر آن، امکانات تفریحی جذاب دیگری همچون سالن کنسرت، اقیانوس‌نما و… نیز در این مرکز خرید وجود دارند که می‌توانند اوقات خوشی را در کنار خریدی رضایت‌بخش، برای شما و کودکانتان به ارمغان آورند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس241, Suria KLCC, Kuala Lumpur City Centre, 50088 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید لو یات پلازا | Plaza Low Yat

مرکز خرید لو یات پلازا مخصوص آن دسته از افرادی است که می‌خواهند انواع تجهیزات برقی و آی تی از قبیل موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و… را با قیمتی مناسب تهیه کنند. در این مرکز خرید بزرگ و معتبر، علاوه‌بر کالاهای الکترونیک، انواع اسباب‌بازی برای کودکان نیز یافت می‌شود. از‌این‌رو اگر قصد خرید این نوع از محصولات را از مکانی معتبر و قابل‌اطمینان دارید، باید بگوییم که مرکز خرید لو یات پلازا از بهترین مراکز خرید مالزی در این حوزه است؛ چرا‌که در واحد‌های تجاری این مجتمع انواع کالاهای اورجینال از برند‌های معتبر و بنام دنیا همچون مایکروسافت، اپل، نوکیا، سامسونگ، ال جی، ایسوس، ایسر، سونی و… عرضه می‌شوند. گفتنی است که در این مرکز خرید، فودکورتی بزرگ و جذاب نیز وجود دارد تا پذیرای بازدید‌کنندگانی باشد که پس از گشت‌و‌گذاری طولانی، حسابی خسته و گرسنه شده‌اند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۱:۳۰
آدرس7, Jalan Bintang, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید گاردنز کوالالامپور (گاردنز مال) | The Gardens

اگر در سفر به مالزی، قصد خرید پوشاک دارید، باید بگوییم که مرکز خرید گاردنز مال (The Gardens) از بهترین و معروف‌ترین مراکز خرید مالزی در زمینه پوشاک است. در ۶ طبقه این مرکز خرید بزرگ و محبوب، بالغ‌بر ۲۰۰ فروشگاه مختلف وجود دارند که در آن‌ها انواع پوشاک برای تمامی سنین، از برند‌های معتبر و مشهور دنیا از جمله پوما، گوچی، نایکی، آدیداس و… عرضه می‌شوند. گفتنی است که در مرکز خرید گاردنز مال، علاوه‌بر فروشگاه‌های متعدد و متنوع، امکانات رفاهی و تفریحی جذابی همچون سالن سینما، سالن ورزشی، فودکورت و… نیز وجود دارند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسLingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید مید ولی مگامال | Mid Valley Megamall

مرکز خرید مید ولی مگامال (Mid Valley Megamall) از  محبوب‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید مالزی است. گفتنی است که این مرکز خرید بزرگ و محبوب، از سوی سازمان گردشگری کشور مالزی، عنوان «بهترین مرکز خرید مالزی»‌ را دریافت کرده است. مرکز خرید مید ولی مگامال، بالغ‌بر ۴۳۰ واحد تجاری را در ۵ طبقه جای داده است. در اغلب واحد‌های تجاری این مجتمع، اجناس اصل از بهترین و معروف‌ترین برند‌های دنیا عرضه می‌شوند. همچنین خوب است بدانید که در مرکز خرید مید ولی مگامال کوالالامپور علاوه‌بر فروشگاه‌های خرده‌فروشی، چندین سوپر‌مارکت و فروشگاه زنجیره‌ای نیز مشغول فعالیت هستند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس Lingkaran Syed Putra, Mid Valley City, 59200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید لات ۱۰ | Lot 10

اگر می‌خواهید خریدی رضایت‌بخش را در کنار تفریحاتی دل‌چسب در مالزی تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما از میان بهترین مراکز خرید مالزی، مرکز خرید لات ۱۰ (Lot 10) است. اغلب برند‌های معتبر، معروف و فعال در زمینه پوشاک، در این مرکز خرید بزرگ و جذاب، نمایندگی داشته و محصولات خود را عرضه می‌کنند. گفتنی است که به لطف حضور برند مشهور سازنده برنامه‌های «مستند نشنال جئوگرافیک» در طبقه سوم این مجتمع، گشت‌و‌گذار در آن برای خرید، با تفریحاتی کم‌نظیر و جذاب همراه خواهد شد. خوب است بدانید که در طبقه دهم این مجتمع تجاری و تفریحی باشگاه ورزشی مجهز و بزرگی قرار دارد. همچنین شما با مراجعه به مرکز خرید لات تن مالزی، این فرصت را دارید که چشیدن طعم غذاهایی لذیذ را در بهترین رستوران‌های کوالالامپور تجربه کنید. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس50, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید ۸۸ فارنهایت | Fahrenheit 88

از مدرن‌ترین و جدید‌ترین مراکز خرید مالزی می‌توان به مرکز خرید ۸۸ فارنهایت (Fahrenheit 88) اشاره کرد. این مرکز خرید که در گذشته KL Plaza نام داشت، پس از بازسازی و مدرن‌سازی، ۸۸ فارنهایت نام گرفت و به مرکز خریدی مدرن و محبوب تبدیل شد. در این مجتمع تجاری می‌توان انواع کالا، برای هر سن و سلیقه‌ای را با قیمت‌هایی متنوع پیدا کرد. همچنین خوب است اشاره کنیم که در طبقه دوم این مرکز خرید جذاب دپارتمان‌استور بزرگی برای عرضه محصولات دیجیتال وجود دارد. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس179, Jalan Gading, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید اوتاما ۱ | Utama 1

در معرفی مراکز خرید مالزی، مرکز خرید اوتاما ۱ (Utama 1) را نباید از قلم انداخت؛ چرا‌که این مرکز خرید، بزرگ‌ترین مرکز خرید در کشور مالزی است. در این مجتمع تجاری و تفریحی بالغ‌بر هزار واحد تجاری وجود دارند که در زمینه‌های مختلف، فعال هستند. بخش جذاب مجتمع تجاری اوتاما، محوطه‌ای وسیع، منحصر‌به‌فرد و زیبا، به نام «جنگل بارانی» در مرکز آن است. توصیه می‌کنیم در‌صورت مراجعه به این مرکز خرید، تجربه دلنشین و لذت‌بخشِ صرف غذا در فضای باز و جذاب جنگل بارانی این مجموعه را از دست ندهید. 

ساعات کاری هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسCity Centre, 1, Lebuh Bandar Utama, Bandar Utama, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

مرکز خرید سانوی پیرامید | Sunway Pyramid

مرکز خرید سانوی پیرامید (Sunway Pyramid) از آن دسته مراکز خرید مالزی است که در آن می‌توان علاوه‌بر خریدی رضایت‌بخش و مؤفق، تفریحات سرگرم‌کننده و دل‌پذیری را نیز تجربه کرد. در این مرکز تجاری و تفریحی، علاوه بر صد‌ها واحد تجاری مختلف، واحد‌های تفریحی همچون سالن سینما، پیست اسکیت روی یخ، اسپا، چندین رستوران، کافی‌شاپ و… وجود دارند تا اوقات خوشی را برای بازدید‌کنندگان رقم بزنند. گفتنی است که بنای ساختمان این مرکز خرید در شهر سلانگور واقع شده و معماری منحصر‌به‌فردش، که شبیه بناهای ابوالهول و اهرام مصر است، نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسNo. 3, Jalan PJS 11/15, Bandar Sunway, 46150 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر | Berjaya Times Square

مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر (Berjaya Times Square) جزء بزرگ‌ترین مراکز خرید مالزی است که در شهر کوالالامپور قرار دارد. اگر عاشق گشت‌و‌گذار‌های طولانی در مراکز خرید بزرگ هستید، این مرکز خرید، بهترین مقصد برای شما است. در مرکز خرید برجایا تایمز اسکوئر بیش از هزار فروشگاه مختلف وجود دارند که محصولاتی بسیار متنوع را با قیمت‌هایی مناسب و کیفیتی رضایت‌بخش، برای تمامی افراد و سلیقه‌ها عرضه می‌کنند. در این مرکز خرید پارک موضوعی سر‌پوشیده‌ای وجود دارد که برای کودکان جذابیت زیادی دارد؛ از‌این‌رو این مرکز خرید برای خرید و تفریحات خانوادگی گزینه‌ای عالی است. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسBerjaya Times Square, No. 1, Jalan Imbi, Imbi, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید آلاماندا پوتراچایا | Alamanda-Putrajaya

مرکز خرید آلاماندا در شهرک پوتراچایا از زیبا‌ترین و ارزان‌ترین مراکز خرید مالزی است. در این مرکز خرید می‌توانید یک روز کامل را همراه با خانواده یا دوستان، به گشت‌و‌گذار، خرید و تفریح پرداخته و اوقات خوشی را سپری کنید. در اغلب واحد‌های تجاری مرکز خرید آلاماندا پوتراچایا محصولاتی از قبیل پوشاک و زیورآلات عرضه می‌شوند که ساخت کشور مالزی بوده و قیمت و کیفیت مناسبی دارند. همچنین در این مجتمع امکانات تفریحی جذاب و متعددی همچون سالن‌های سینما، سالن بولینگ، رستوران‌ و کافی‌شاپ، آبنما، کلاب کودکان و… وجود دارند. از امکانات رفاهی این مرکز خرید نیز می‌توان به بانک، صرافی، شیرینی‌فروشی، غذاخوری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و… اشاره کرد. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس Jalan Alamanda, Presint 1, 62000 Putrajaya, Wilayah Persekutuan Putrajaya, Malaysia

مرکز خرید ایکیا | IKEA

برند ایکیا (IKEA) از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برند‌های تولید‌کننده تجهیزات منزل و لوازم اداری است که در اغلب کشور‌های دنیا شعبه دارد. یکی از شعبه‌های این برند نام‌آشنا نیز در شهر کوالالامپور مالزی واقع شده است که در آن انواع تجهیزات منزل و لوازم اداری پیدا می‌شوند. ویژگی مثبت اصلی محصولات برند ایکیا طراحی آن است. در‌واقع تمامی محصولات این برند به گونه‌ای طراحی می‌شوند که حمل‌و‌نقل آن ساده باشد و در نهایت خریدار، بر‌اساس تصاویر و توضیحات دفترچه یا برگه راهنما، قطعات را در محل به هم وصل کند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس2, Jalan PJU 7/2, Mutiara Damansara, 47800 Petaling Jaya, Selangor, Malaysia

مرکز خرید استار هیل گالری | Starhill Gallery

اگر حسابی پولتان از پارو بالا می‌رود و به‌دنبال خرید کالاهایی از برند‌های لوکس و گران‌قیمت از مالزی هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مرکز خرید استار هیل گالری (Starhill Gallery) بزنید؛ چرا‌که این مرکز خرید از لوکس‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید مالزی است. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید از خدمات مرکز حرفه‌ای اسپا و ریلکسیشن این مجموعه نیز استفاده کرده و خود را به صرف غذایی با‌کیفیت و لذیذ در فود‌کورت این مجتمع مهمان کنید. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس181, Bukit Bintang St, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید تئو سون هات | Teow Soon Huat Duty Free Sdn. Bhd

مرکز خرید تئو سون هات (Teow Soon Huat Duty Free) در لنکاوی، از ارزان‌ترین مراکز خرید مالزی به‌شمار می‌آید. به همین دلیل است که این مرکز خرید، شهرت و محبوبیت بسیاری در شهر لنکاوی دارد. جالب است بدانید که تمامی واحد‌های تجاری واقع در مرکز خرید تئو سون هات، از پرداخت مالیات معاف هستند؛ از‌این‌رو این فروشگاه‌ها اجناس خود را قیمت‌های بسیار کمتر از سایر فروشگاه‌ها عرضه می‌کنند. در نتیجه اگر روزی به قصد گشت‌وگذار در جاهای دیدنی جزیره لنکاوی در مالزی، قصد سفر به این شهر را کردید، پس از دیدن جاهای دیدنی مالزی در این شهر، این مرکز خرید از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین مقاصد برای شماست. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۳۰
آدرس a-14, pokok asam, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

مرکز خرید سونگی وانگ پلازا | Sungei Wang Plaza

اگر در میان مراکز خرید مالزی، به دنبال مرکز خریدی بزرگ، با فروشگاه‌های متعدد و اجناس متنوع هستید که قیمتشان نیز مناسب و معقول باشد، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید سونگی وانگ پلازا (Sungei Wang Plaza) در کوالالامپور است. با گشت‌و‌گذار در فروشگاه‌های این مرکز خرید می‌توانید هر آنچه به آن نیاز دارید را با قیمت و کیفیتی مناسب پیدا کرده و خریداری کنید. گفتنی است که در این مرکز خرید، فضایی بزرگ و وسیع، برای برگزاری نمایشگاه‌ها و رویداد‌های مختلف در‌ نظر گرفته شده است که اگر خوش‌شانس باشید می‌توانید در یکی از این برنامه‌های جذاب شرکت کنید.

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسJln Sultan Ismail, Bukit Bintang, 55100 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید د زون شاپینگ مال | The Zon Duty Free Zone

مرکز خرید د زون شاپینگ مال (The Zon Duty Free Zone) از بهترین مراکز خرید مالزی برای خرید هدیه و سوغاتی است. فروشگاه‌های این مرکز خرید نیز همچون مرکز خرید تئو سون هات، از پرداخت مالیات معاف هستند؛ از‌این‌رو شما می‌توانید اجناسی ارزشمند و با‌کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب از این مجتمع تجاری، خریداری کرده و با خود به سوغات ببرید. جالب است بدانید افرادی که عضو انجمن ZON در مالزی بوده و کارت عضویت آن را دارند، می‌توانند با ارائه این کارت به هنگام خرید از فروشگاه‌های مرکز خرید د زون شاپینگ مال، از تخفیفات و مزایای ویژه‌ای برخوردار شوند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰
آدرسPantai Cenang, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

مرکز خرید کوتا رایا | Kota Raya Complex

در معرفی ارزان‌ترین مراکز خرید مالزی، مرکز خرید کوتا رایا (Kota Raya Complex) در کوالالامپور را نباید از قلم انداخت. اغلب فروشگا‌ه‌های این مرکز خرید در حوزه پوشاک، کیف و کفش و منسوجات فعالیت دارند و محصولات متنوعی را به مشتریان عرضه می‌کنند. در این مرکز خرید اغلب اجناس فیلیپینی عرضه می‌شوند و به‌طور‌کلی تمامی اجناس کیفیت و قیمت مناسبی دارند. البته اگر وقت بگذارید و حسابی در فروشگاه‌های این مرکز خرید بگردید، می‌توانید اجناس بسیار با کیفیت را با قیمتی استثنایی خریداری کنید. 

آدرس10, Jalan Tun Tan Cheng Lock, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۹:۰۰

مرکز خرید سان‌وی پوترا | Sunway Putra Mall

مرکز خرید سان‌وی پوترا (Sunway Putra Mall) در کوالالامپور از آن دسته مراکز خرید مالزی است که به‌لطف فضای زیبایی که دارد، گشت‌و‌گذار در آن بسیار لذت‌بخش خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و… با تنوع و کیفیت عالی و قیمت مناسب، به این مرکز خرید مراجعه کنید. همچنین رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های این مجتمع تجاری آماده‌اند تا از مراجعان با غذا‌ها و نوشیدنی‌های لذیذ و دل‌چسب، در فضایی زیبا و دلنشین، پذیرایی کنند. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسWILAYAH PERSEKUTUAN, 50350 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید پابلیکا | Publika Shopping Mall

در میان مراکز خرید مالزی، مرکز خرید پابلیکا (Publika Shopping Mall) که به گالری پابلیکا نیز شهرت دارد، مقصدی زیبا و دوست‌داشتنی برای دوست‌داران هنر است. در بنای شیشه‌ای مدرن و منحصر‌به‌فرد این مرکز خرید، گالری‌های هنری با اجناس چشم‌نوازشان، خود‌نمایی می‌کنند. وجود بازاری جذاب و خوشمزه در این مرکز خرید، که به بازار غذاهای محلی شهرت دارد، جذابیت مرکز خرید پابلیکا را برای تمامی افراد، دو‌چندان کرده است. همچنین گفتنی است که در این مرکز خرید، نمایشگاه‌های هنری جذابی، به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود که شرکت در آن‌ها برای علاقه‌مندان به هنر، خالی از لطف نیست. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس1, Jalan Dutamas 1, Solaris Dutamas, 50480 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید بانگسار | Bangsar Shopping Centre

مرکز خرید بانگسار (Bangsar Shopping Centre) با ۲۹ هزار متر‌مربع مساحت، از بزرگ‌ترین مراکز خرید مالزی به‌شمار می‌آید. اگر از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید پوشاکی خاص به تن کنید، بهتر است سری به فروشگاه‌های این مرکز خرید بزنید. در مرکز خرید بانگسار اغلب، بوتیک‌هایی بسیار شیک و لوکس وجود دارند که اجناس آن‌ها توسط طراحان بومی مالزی طراحی شده است. همچنین شما می‌توانید در برخی از فروشگاه‌های این مرکز خرید، کالاهایی با کیفیت از برند‌های نام‌آشنا و معتبر بین‌المللی پیدا کنید. 

ساعات کاریهر‌روز هفته ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرس285, Jalan Maarof, Bangsar, 59000 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

مرکز خرید ساگا | Saga Shopping Centre

اگر به‌دنبال ارزان‌ترین مراکز خرید مالزی، برای تجربه خریدی رضایت‌بخش و ارزان هستید، مرکز خرید ساگا (Saga Shopping Centre) در شهر لنکاوی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. در این مرکز خرید بزرگ و رنگارنگ، انواع کالاهای با‌کیفیت، با قیمتی مناسب (بدون ارزش افزوده مالیات و عوارض) به خریداران عرضه می‌شوند. از‌این‌رو شما می‌توانید با مراجعه به این بازار، خریدی مؤفق و ارزان را تجربه کرده و در‌نهایت خود را به صرف غذایی لذیذ در رستوران‌های آن، مهمان کنید. 

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰: تا ۲۲:۰۰
آدرسJalan Pandak Mayah, Pusat Bandar Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

بازار مرکزی کوالامپور | Central Market

اگر دنبال بازاری سنتی و در عین حال مدرن میان مراکز خرید مالزی هستید، بهتر است مرکز خرید سنترال مارکت را از دست ندهید. این بازار در سال ۱۹۸۸ تأسیس شده و از آن زمان تاکنون پیشرفت بسیاری کرده است. در ۳۰۰ فروشگاه مختلف این بازار می‌توانید محصولات متنوعی نظیر منسوجات، صنایع دستی، غذاهای محلی و سوغات مالزی را بیابید. فروشگاه‌های این بازار به‌قدری جذاب و سرگرم‌کننده هستند که حتی اگر قصد خرید نداشته باشید، شما را شیفته خود می‌کنند. البته احتمالش کم است که سر به فروشگاه‌های رنگارنگ و خیره‌کننده این بازار بزنید و با چند کیسه خرید خارج نشوید!

ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰
آدرسLot 3.04-3.06, 06, Jalan Hang Kasturi, City Centre, 50050 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

بازار شبانه تامان کونات | Taman Connaught

بازارهای محلی کنار خیابان‌های مالزی به‌اندازه سایر مراکز خرید مالزی جذاب هستند و بازار شبانه تامان کونات جزء بهترین بازارهای محلی مالزی است. این بازار فقط چهارشنبه شب‌ها برپا می‌شود و هدف اصلی آن آشنایی توریست‌ها با فرهنگ جالب مالزی است. بازار شبانه تامان کونات با بیش از ۷۰۰ غرفه و مغازه، حدود ۲ کیلومتر وسعت دارد! در این بازار می‌توانید انواع کالاهای سنتی نظیر صنایع دستی را بخرید و غذاهای محلی و لذیذ مالایی را امتحان کنید. حتی غذاهای کشورهای دیگر مانند کُره نیز در این بازار وجود دارد؛ پس پیشنهاد می‌کنیم حتماً شکم‌گردی در این بازار را تجربه کنید.

آدرس:‌ Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, Malaysia

بازار شبانه غذای خیابان الور |‌ Jalan Alor

اکنون که بحث شکم‌گردی داغ است، بهتر است با یکی دیگر از مراکز خرید مالزی مخصوص شکموها آشنا شوید. بازار شبانه غذای خیابان الور جزء مراکز عرضه غذاهای محلی در کوالالامپور است. مالزی کشوری است که ملیت‌های گوناگونی نظیر هندی، مالایی و چینی در آن زندگی می‌کنند. در این بازار شما می‌توانید غذاهای محلی این ملیت‌ها گوناگون را امتحان کنید و از تجربه امتحان کردن مزه‌ها و بوهای جدید و شاید عجیب لذت ببرید. بی‌شک در این بازار وسیع و متنوع غذایی مطابق سلیقه خود خواهید یافت.

آدرس:‌ Jalan Alor, Bukit Bintang, 50200 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

بازار شبانه کامپونگ بارو |‌ Kampung Baru

اگر قصد خرید پوشاک سنتی مالزی را دارید، باید بگوییم که بازار شبانه کامپونگ بارو از بهترین مراکز خرید مالزی به این منظور است. البته پوشاک سنتی تنها محصولی نیست که در این بازار رنگارنگ شبانه عرضه می‌شود؛‌ بلکه شما می‌توانید انواع زیورآلات، صنایع دستی سنتی، انواع محصولات فرهنگی از قبیل دی‌وی‌دی و کتاب و همچنین لوازم منزل را از این بازار خریداری کنید. در‌نهایت گفتنی است که معمولاً‌ قیمت اجناسی که در بازار شبانه کامپونگ بارو عرضه می‌شوند، اندک بوده و به همین دلیل این بازار مقصدی مناسب برای خریدی مقرون‌به‌صرفه و رضایت‌بخش است. 

آدرس:‌ Jalan Raja Muda Musa, Kampung Baru, 50300 Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur, Malaysia

خب همسفران ره بال آسمان، امیدواریم از این گشت‌وگذار مجازی به مراکز خرید مالزی لذت برده باشید. احتمالاً شما هم از الآن چند مرکز جذاب‌تر را برای خود نشان کرده‌اید، تا در اولین فرصت به آن‌ها سر بزنید. پس بیش از این وقت را هدر ندهید. هم‌اکنون برای سفر خود برنامه‌ریزی کنید. البته پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر چیز، راهنمای سفر به مالزی را نیز مطالعه کنید تا چم‌وخم سفر به این کشور جذاب و بهترین زمان سفر به مالزی دستتان بیاید. شما کدام مرکز خرید را بیشتر دوست داشتید؟ منتظر شنیدن نظرهای شما هستیم.

مراکز خرید آلاماندا پوترا‌چایا، تئون سوت هات، کوتا رایا و ساگا را می‌توان به‌عنوان ارزان‌ترین مراکز خرید مالزی معرفی کرد.

در مرکز خرید گاردنز کوالالامپور (گاردنز مال) می‌توانید انواع پوشاک برای تمامی سنین را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب، پیدا کنید.

مراکز خرید مرکز خرید سوریا کی ال سی سی و استار هیل گالری را می‌توان به‌عنوان لوکس‌ترین و گران‌ترین مراکز خرید مالزی معرفی کرد.

مرکز خرید مید ولی مگامال و مرکز خرید پاویلیون کوالالامپور از محبوب‌ترین مراکز خرید مالزی هستند.

از بازار مرکزی کوالالامپور، بازار شبانه تامان کونات، بازار شبانه غذای خیابان الور و بازار شبانه کامپونگ بارو می‌توان به‌عنوان معروف‌ترین بازار‌های مالزی نام برد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.