کافه های خیابان انقلاب تهران | ترکیب خوش قهوه و شیرینی

0

کافه‌گردی یکی از تفریحات تهران به حساب می‌آید. چه صبح برای صبحانه، چه وقت استراحت نهار و چه غروب پس از کار و خستگی، کافه همیشه می‌چسبد. خیابان انقلاب تهران هم که جزء خیابان‌های پرتردد و شلوغ پایتخت است. به همین خاطر در هر گوشه از آن، یک کافه برای رفع دلتنگی و خستگی عابران در نظر گرفته شده است. با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا شما را با بهترین کافه های خیابان انقلاب بیشتر آشنا کنیم.

معرفی بهترین کافه های خیابان انقلاب تهران

از شمال ایران تا جنوب کشورمان را هم که بگردید، مثال کافه های خیابان انقلاب را پیدا نمی‌کنید! پس با خرید بلیط هواپیما تهران و سفر به این شهر، با ما همراه شوید تا بهترین کافی شاپ های تهران در خیابان انقلاب و محدوده آن را به‌خوبی بشناسید.

  • کافه آبرنگ

کافه آبرنگ اولین کافه در لیست کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه حس‌وحال بسیار خوبی دارد. زمانی که وارد محوطه آن می‌شوید، ناخودآگاه انرژی مثبت فضای آن را دریافت می‌کنید. بد نیست بدانید بر اساس نظرات کاربران، رفتار پرسنل بسیار مؤدبانه است و اغلب با روی خوش برخورد می‌کنند. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی سرد یا گرم حرفه‌ای را سفارش دهید. به لطف باریستای ماهر آبرنگ، قهوه‌های این کافه بسیار خوش‌طعم و بی‌نظیر هستند. همچنین از نظر طراحی نیز باید این کافه را یکی از به‌روزترین کافه های خیابان انقلاب تهران دانست.

ساعات کاری7 صبح تا 23:30 شب
شماره تماس02188950992
آدرستهران، بلوار كشاورز، نبش فلسطين
  • کافه اپرا

کافه اپرا از نظر طراحی به‌خوبی عمل کرده است. فضای داخلی این کافه با میز و صندلی‌های چوبی تیره طراحی شده است و نورگیر بسیار کمی دارد. به همین خاطر فضای داخلی آن کم‌نور، دل‌نشین و بسیار آرامش‌بخش است. اگر به‌دنبال یک کافه زیبا برای قرارهای عاشقانه هستید، ما به شما این کافه را توصیه می‌کنیم.

ساعات کاری11 صبح تا 24 
شماره تماس02166733519
آدرستهران، خیابان انقلاب اسلامی، خیابان حافظ، جنب غربی تالار وحدت، تقاطع خیابان شهریار و خیابان خارک
  • کافه آرتیزان

کافه آرتیزان یکی از شیک ترین کافه های خیابان انقلاب محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد دارد. زمانی که وارد کافه آرتیزان می‌شوید، احساس می‌کنید که در خانه خودتان حضور دارید. گرمای فضای این کافه، مشتریان گذری را به مشتریان ثابت و همیشگی تبدیل می‌کند. ترکیب میز و صندلی این کافه همانند کافه‌های دیگر نیست و در آن احساس راحتی خاصی می‌کنید. آرتیزان منویی بسیار متنوع را نیز ارائه می‌دهد. در این منو می‌توانید انواع دمنوش، نوشیدنی سرد یا گرم و البته غذاهای فرنگی و میان‌وعده نیز سفارش دهید. این کافه، پاتوق بسیاری از دانشجویان هنر است.

ساعات کاری8 صبح تا 23:30
شماره تماس02188967917
آدرستهران، خیابان انقلاب، خيابان قدس، بين طالقانى و ايتاليا پلاک ٢٥، طبقه دوم، سمت چپ
  • کافه اینو

کافه اینو یکی از دنج ترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه ظاهری نه‌چندان لوکس دارد که به‌خوبی آن را به سبکی ساده و صمیمی طراحی کرده‌اند. در این کافه یک دوچرخه قدیمی که بسیاری از ما با آن خاطره داریم، به‌عنوان دکور روی دیوار قرار داده‌ شده است. قیمت منوی این کافه نسبتاً مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است و به همین خاطر بسیاری از دانشجویان همیشه کافه اینو را برای استراحت انتخاب می‌کنند. در بخشی از کافه به‌جای میز و صندلی‌های سفت چوبی، از مبلمان راحتی استفاده شده تا مشتریان احساس راحتی بیشتری کنند.

ساعات کاری8 صبح تا 23
شماره تماس02166967130
آدرسخيابان وليعصر، بالاتر از انقلاب، روبه‌روی خيابان بزرگمهر
  • کافه باکارا

کافه باکارا یکی از زیباترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه داخل یک خانه بسیار قدیمی قرار دارد. حیاط دل‌باز این کافه برای گپ‌های دونفره عاشقانه جان می‌دهد. در فصل تابستان فواره حوض حیاط را باز می‌کنند تا همه‌جا را خیس کند. در این مواقع بوی نم در حیاط می‌پیچد و محو زیبایی گل‌های شمعدانی دور حوض خواهید شد. میز و صندلی‌های چوبی و فضاسازی نوستالژی، این کافه را به یکی از بهترین‌ها تبدیل می‌کند. اگر عاشق کافه‌های قدیمی و خاطرات نوستالژی هستید، حتماً سری به کافه باکارا بزنید.

ساعات کاری8 صبح تا 23
شماره تماس09373564072
آدرسمیدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، خیابان رهنما
  • کافه بازی شبدیس

به‌تازگی در بین کافه‌ رستوران‌های تهران، نام انواع «کافه بازی» به گوش می‌رسد. خب کافه بازی چیست؟ در حقیقت بسیاری از جوانان بعد از میل‌کردن یک فنجان قهوه، خسته می‌شدند و کافه را ترک می‌کردند. به همین خاطر کافه‌ها تصمیم گرفتند تا چند بازی فکری گروهی و بامزه را به منوی خود اضافه کنند. در کافه شبدیس امکانات انجام انواع بازی‌ها همانند سالن بیلیارد، کنسول بازی PS4، سالن بازی‌های سنتی و انواع بازی فکری و تخته‌ای وجود دارد. پس می‌توانید ساعت‌ها در کافه بازی شبدیس کنار دوستان خود وقت‌گذرانی کنید. لازم به ذکر است در این کافه انواع بازی‌های بامزه همانند پانتومیم به‌صورت گروهی برگزار می‌شوند. در صورت تمایل به شرکت در این بازی‌های مسابقه‌ای، آمادگی خود را به مدیریت اعلام کنید.

آدرستهران، میدان انقلاب. کارگرشمالی. بن بست امین، پلاک ۵
شماره تماس02166498635
ساعات کاریساعت 8 صبح تا 23
  • کافه برد گیم

عکس کافه برد گیم انقلاب

در راستای همان بی‌حوصلگی مشتریان، کافه برد گیم نیز انواع بازی‌های مفرح را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد؛ پس امکان ندارد در این کافه حوصله شما سر برود! این کافه آن‌قدر بازی سرگرم‌کننده دارد که شما ساعت‌ها کنار دوستان خود از تفریح و بازی لذت ببرید. برخی از این بازی‌ها، چندنفره هستند و می‌توانید به‌صورت گروهی بازی کنید. جالب است بدانید در این کافه، حتی مشتریان غریبه نیز با هم تیم می‌شوند تا بتوانند بازی‌های گروهی انجام دهند. البته از بازی‌های کافه که بگذریم، باید بگوییم که برد گیم منویی بسیار خوشمزه و متنوع را نیز ارائه می‌دهد.

ساعات کاریساعت 11 تا 23
شماره تماس02166955334
آدرسخیابان انقلاب، خیابان فخررازی، خیابان شهدای ژاندارمری شرقی،  پلاک ۶۸
  • کافه بیست و چند

کافه بیست و چند یکی از شیک ترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه ظاهری بسیار خاص و فضاسازی منحصر‌به‌فرد دارد. در وهله اول باید بدانید که کافه بیست و چند دارای فضای بازی بسیار باصفا و دوست‌داشتنی است. در شب‌های تابستان فواره حوض را باز می‌کنند و همه جا را بوی نم بر می‌دارد. صندلی‌های چرم بسیار شیک و میزهایی با طرح خاص، ظاهر کافه را بسیار زیبا و دوست‌داشتنی کرده است. مشتریان این کافه اکثراً ثابت هستند. شما هم در اولین بازدید، قطعاً مشتری ثابت خواهید شد. قیمت منوی این کافه متوسط روبه‌بالا است و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.

ساعات کاری۸ تا ۲۴
شماره تماس02166403412
آدرستهران، خیابان انقلاب، زیر پل کالج، نرسیده به خیابان البرز ٢، پلاک 737
  • کافه چیلان

چیلان بر وزن میلان! خب البته اشتباه نکنید، منظور عبارت انگلیسی Chill On است. چیل در انگلیسی، خوش‌گذرانی معنا می‌دهد. پس در این کافه باید خودتان را برای خوش‌گذرانی آماده کنید. چیلان برخلاف بسیاری از کافه‌ها، فضای کم‌نور و ناراحت‌کننده‌ای ندارد. بلکه در طراحی دکوراسیون داخلی کافه چیلان، از رنگ‌های روشن و پرانرژی همانند فیروزه‌ای استفاده کرده‌اند. در طول روز نور خورشید به‌خوبی وارد محیط کافه می‌شود و به مشتریان انرژی می‌دهد. پس اگر شما نیز به‌دنبال یک کافه پرانرژی برای قرارهای دوستانه هستید، حتماً سری به چیلان بزنید. گفتنی است چیلان منویی بسیار متنوع را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساعات کاری9 صبح تا 23 شب
شماره تماس09303930989
آدرسخیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، نرسیده به پل کالج، خیابان خارک، پلاک ۳۰
  • کافه رد

عکس کافه رد

کافه رد یکی دیگر از بهترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه زیر پل کالج قرار دارد و یکی از پاتوق‌های دانشجویان است. کافه رد فضایی بسیار دوستانه و پرانرژی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین به‌لطف باریستای خبره و زبده این مجموعه، می‌توانید طعم انواع قهوه خوش‌عطر را در این کافه بچشید. اگر حس چشایی حساسی دارید و به طعم قهوه اهمیت می‌دهید، حداقل یک بار سری به کافه رد بزنید.

ساعات کاری۹ تا ۲۳
شماره تماس02166403414
آدرستهران، خیابان انقلاب اسلامی، زیر پل کالج ، نرسیده به خیابان البرز، پلاک۷۳۷
  • کافه سارا

کافه سارا یکی از ارزان ترین کافه های خیابان انقلاب تهران است که از قضا فضایی بسیار دوست‌داشتنی و پرانرژی دارد. این کافه را به شکلی فانتزی طراحی کرده‌اند که حتی با ورود به آن تمام حس‌های بد خود را به‌دست فراموشی می‌سپارید. کافه سارا یک کافه کوچک، دنج و به‌اصطلاح خودمان پاتوق است! به‌دلیل آنکه این کافه در خیابان رشت قرار دارد، بسیاری از دانشجویان آن را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کرده‌اند. غذاهای ساده و خوشمزه این کافه که بیشتر به‌عنوان میان‌وعده کاربرد دارند، بسیار مشهور هستند. اکثر مشتریان درباره حسن برخورد مدیریت مجموعه نیز نظرات بسیار خوبی را بیان می‌کنند.

ساعات کار8 صبح تا 23
شماره تماس09123005445
آدرسخیابان ولیعصر، نرسیده به طالقانی، نبش خیابان رشت
  • کافه ساعت

کافه ساعت از نظر طراحی دکوراسیون داخلی، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این کافه ظاهری بسیار کلاسیک و زیبا دارد. دکوراسیون چوبی، پرده‌های کلاسیک و نورپردازی متوسط باعث می‌شود تا حسی شاعرانه در کافه ساعت موج بزند. البته با توجه به اینکه کافه ساعت در کنار خیابان اصلی انقلاب قرار دارد، نباید انتظار خلوتی از آن داشته باشید. این کافه کنار سینما مرکزی قرار دارد، پس می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. یا حتی زمانی که دقایق طولانی برای شروع سانس فیلم باقی مانده، سری به این کافه بزنید تا کمی وقت‌گذرانی کنید.

ساعات کاری8 صبح تا 23
شماره تماس02166972901
آدرسخیابان آزادی، میدان انقلاب، کنار سینما مرکزی، کوچه مهرناز، پلاک ۱۱
  • کافه سه لت

انگار برخی از کافه‌ها طراحی دکوراسیون خود را به‌دست حرفه‌ای‌ترین طراحان سپرده‌اند. کافه سه لت جزء همین دسته از کافه‌ها محسوب می‌شود. از زمانی که وارد محیط کافه می‌شوید، اصلاً دلتان نمی‌خواهد از آن خارج شوید. فضای داخلی این کافه بی‌نظیر است. غذاها داخل ظروف مسی سرو می‌شوند. حتی سرو انواع نوشیدنی کافه نیز بسیار خلاقانه انجام می‌شود. تنوع منو کافه سه لت باعث می‌شود تا مشتریان هر بار به عشق چشیدن طعمی تازه راهی سه لت شوند. با توجه به تمامی این‌ها، کافه لت را باید یکی از شیک ترین کافه های خیابان انقلاب تهران دانست.

ساعات کاری10 صبح تا 22:30  | سه شنبه‌ها و جمعه‌ها 8.30 تا 22:30 همراه با صبحانه
شماره تماس02166498510
آدرسانقلاب، حافظ، نرسیده به خیابان انقلاب، رو‌به‌روی هتل پرشیا، کوچه البرز 1، پلاک 2.1
  • کافه شنف دیدارجای

دکوراسیون و منوی کافه شنف دیدارجای همانند نام آن عجیب، اما دوست‌داشتنی است! حتی بسیاری از مشتریان کافه نیز نام آن را به‌درستی تلفظ نمی‌کنند! این کافه منویی بسیار متنوع دارد و به‌شکلی بسیار زیبا و باسلیقه سفارش مشتریان را سرو می‌کند. با وجود آنکه شنف دیدارجای در حقیقت یک کافه است؛ اما بیشتر مشتریان از غذاهای خوشمزه و منحصر‌به‌فرد آن به‌به و چه‌چه می‌کنند! حتی اگر از نام غذا نمی‌توانید متوجه شوید که دقیقاً چه غذایی را سفارش می‌دهید، نگران نباشید، ریسک کنید و از طعم جدیدی که این کافه به شما هدیه می‌دهد لذت ببرید.

ساعات کاری9 صبح تا 24
شماره تماس02166703878
آدرستهران، انقلاب، بین چهارراه ولیعصر و پل حافظ، خیابان خارک، پلاک ۱۴
  • کافه قنادی فرانسه

عکس کافه قنادی فرانسه

حتی با دیدن تصاویر این کافه قنادی ما که گرسنه شدیم، شما را نمی‌دانیم! این کافه قنادی در سال 1344 افتتاح شده است. پس می‌توان آن را یکی از قدیمی ترین کافه های خیابان انقلاب تهران دانست. در این قنادی همه خوبان جمع هستند و منتظرند تا شما یکی را انتخاب کنید و اولین گاز را به آن بزنید! شیرینی‌های این کافه در تمام تهران و شاید ایران مثال ندارند. پس اگر هوس شیرینی کرده‌اید و نمی‌خواهید یک جعبه شیرینی بخرید، به این کافه بیایید. هر مشتری یک شیرینی سفارش می‌دهد و همراه با نوشیدنی، همان جا به‌صورت سرپا آن را نوش جان می‌کند.

ساعت کاری۹ تا ۲۱
شماره تماس02166403526
آدرسخيابان انقلاب، نبش خيابان ابوريحان
  • کافه فکر

کافه فکر هم جزء دسته کافه‌های مخصوص بازی به حساب می‌آید. در این کافه انواع بازی برای تمامی گروه‌های سنی و برای تعداد نفرات مختلف تعبیه شده است. مشتریان به‌حدی سرگرم بازی می‌شوند که حتی فراموش می‌کنند برای چه هدفی وارد کافه شده‌اند! پس فراموش نکنید که این کافه نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه و کیک‌های بسیار تازه‌ای هم دارد!

ساعات کاری۹ تا ۲۳
شماره تلفن02166470012
آدرسخیابان انقلاب، ابتدای خیابان دانشگاه، بن بست پورجوادی، پلاک 7، طبقه دوم
  • کافه قصه

شما را نمی‌دانیم؛ اما ما با شنیدن نام قصه، احساسی فانتزی در وجودمان جرقه می‌زند. انگار که باید انتظار کافه‌ای آرام برای قصه‌گفتن و قصه‌شنیدن را داشته باشیم. البته دقیقاً همین طور هم هست. کافه قصه فضایی بسیار آرام و دوست‌داشتنی دارد. از هر المان این فضا انرژی مثبت می‌گیرید و نمی‌خواهید از آنجا بیرون بروید. این کافه برای قرارهای عاشقانه 2نفره جان می‌دهد.

ساعات کاری9 صبح تا 23
شماره تماس02166930918
آدرسمیدان انقلاب، کوچه مهرناز
  • کافه قهوه چی باشی

به به! چه اسم زیبایی، برخی افراد واقعاً خلاقیت خوبی در انتخاب نام کسب‌وکار خود دارند. این کافه علاوه‌بر ارائه منوی خود به‌صورت حضوری، تمامی بخش‌های منوی خود را به‌صورت تیک – اوی یا همان بیرون‌بر نیز ارائه می‌دهد. پس قهوه چی جزء بهترین کافه های خیابان انقلاب برای کسانی خواهد بود که فرصت نشستن در کافه را ندارند؛ اما می‌خواهند هرطور که شده، قهوه خود را هنگام صبح یا در میانه روز و هنگام استراحت نهار نوش جان کنند. فضای داخلی این کافه بسیار فانتزی طراحی شده است. میزها نسبتاً کوچک هستند و برخی از مشتریان روی سه‌پایه‌ می‌نشینند و سفارش خود را میل می‌کنند. لازم به ذکر است در این کافه یک ویترین بزرگ از شیرینی‌های خوشمزه نیز چشمک می‌زند. در رفتن به این کافه خوب است  برنامه‌ریزی داشته باشد؛ مثلاً با خودتان بگویید شنبه کیک شکلاتی، یکشنبه کیک توت‌فرنگی و به همین ترتیب پیش بروید!

ساعات کاریشنبه تا 5 شنبه  9 تا 22
جمعه و روزهای تعطیل 12  تا 22
شماره تماس02166562867
آدرستهران، بالاتر از میدان انقلاب، پاساژ موبايل انقلاب، طبقه دوم
  • کافه کامو

کافه کامو یکی از شیک ترین و گران ترین کافه های خیابان انقلاب به حساب می‌آید. اگر یک قرار کاری مهم دارید، می‌توانید روی فضای شیک و خدمات عالی کافه کامو حساب باز کنید. فضای داخلی این کافه به‌شکلی طراحی شده که در طول روز به‌خوبی از نور آفتاب بهره‌مند می‌شود. پس خبری از فضای تاریک و خفه نیست و دلتان حسابی باز می‌شود. این کافه انواع غذاهای فرنگی و نوشیدنی‌های خوشمزه و خوش‌عطر را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

ساعات کاری9 صبح تا 23
شماره تماس02166461094
آدرسخیابان انقلاب، چهارراه ولیعصر، خیابان ولیعصر جنوبی، پایین‌تر از پارک دانشجو، روبه‌روی بانک صادرات، پاساژ امینی، طبقه زیر همکف شماره 7
  • کافه کتاب امیرکبیر

به به! ترکیب کافه و کتاب! چه شود! گاهی انسان هیچی جز آرامش، سکوت، یک فنجان چای یا قهوه داغ به‌همراه کتابی کاغذی برای ورق‌زدن نمی‌خواهد. در دنیای امروز اکثر کتاب‌ها دیجیتالی شده‌اند؛ اما لذت ورق‌زدن کتاب‌های کاغذی چه می‌شود؟ چه بلایی سر بوی کاغذ و قهوه می‌آید؟ چه کسی پاسخگوست!؟ خب انتشارات امیرکبیر یکی از بی‌نظیرترین کافه کتاب های تهران را برای عاشقان کتاب طراحی کرده است. در این کافه می‌توانید حسابی استراحت کنید و از خواندن کتابتان لذت ببرید.

ساعات کاری8 صبح تا 20
شماره تماس0216128
آدرسمیدان انقلاب، خیابان انقلاب، بین 12 فروردین و اردیبهشت، انتشارات امیرکبیر، کافه کتاب امیرکبیر
  • کافه کلانا

کافه کلانا یکی از به‌روزترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه فضایی مشابه کافه‌های اروپایی و آمریکایی دارد. فضای داخلی کافه به‌صورت مستطیل و یک دالان دراز است. به همین خاطر یک سمت دیوار کافه را میز سراسری گذاشته‌اند و مشتریان کنار آن به‌صورت خطی می‌نشینند. فضای کافه کمی کوچک است؛ بنابراین اکثراً شلوغ می‌شود. کافه کلانا از رنگ‌های روشن و مخصوصاً سفید در طراحی خود استفاده کرده است. از‌این‌رو فضایی بسیار پرانرژی و دوست‌داشتنی دارد که از حضور در آن خسته نمی‌شوید.

آدرسخیابان کارگر شمالی، نبش نصرت، پلاک 1525
شماره تماس02188971268
ساعات کاری7 صبح تا 22:30
  • کافه کوخ

کافه کوخ جزء کافه‌های هنری خیابان انقلاب به حساب می‌آید. اگر عاشق کتاب‌خوانی یا دیدن فیلم‌های کلاسیک با بازیگران قدیمی هالیوودی یا حتی داخلی هستید، سری به این کافه بزنید. روی در‌و‌دیوار این کافه، عکس‌ها و نوشته‌هایی از هنرمندان و نویسندگان معروف قدیمی به چشم می‌خورد. میزهای چوبی و نوری ملایم فضا را بسیار هنری و شاعرانه می‌کند. همچنین این کافه برای قرارهای عاشقانه 2نفره نیز گزینه مناسبی محسوب می‌شود.

ساعات کاری9 صبح تا 24
شماره تماس09909508059
آدرسمیدان انقلاب، خیابان کارگرجنوبی، کوچه مهدیزاده، پلاک 24
  • کافه گپ

«گپ» یکی از برندهای کافه است که در تهران شعب مختلفی دارد. شاید شما هم نام کافه گپ را در هروی و مناطق مختلف تهران شنیده باشید. این کافه فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. همچنین قیمت منوی آن بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. پس می‌توان آن را یکی از ارزان ترین کافه های خیابان انقلاب تهران نیز دانست. کیفیت منوی کافه گپ در حد مطلوبی قرار دارد و مدیریت شما را راضی نگه می‌دارد.

ساعات کاری9 صبح تا 24
آدرسخیابان انقلاب‌، نرسیده به چهار راه ولی عصر
  • کافه سپیدگاه

در تهران 2 کافه سپیدگاه وجود دارد. یک سپیدگاه در کریمخان زند و دیگری در خیابان انقلاب قرار دارد. البته جالب است بدانید این دو کافه هیچ ارتباطی با هم ندارند! میزهای چوبی ساده، رومیزی‌های چهارخونه قدیمی و هر آنچه حس نوستالژی شما را تحریک می‌کند، در این کافه وجود دارد. پس اگر عاشق فضاهای دنج و دوست‌داشتنی هستید، حتماً سری به این کافه بزنید.

ساعات کاری9 صبح تا 23
شماره تماس02166406212
آدرسخیابان انقلاب، بین وصال و اسکو، کنار سینما سپیده
  • کافه گودو

کافه گودو را بی‌تردید باید در لیست بهترین کافه های خیابان انقلاب تهران قرار داد. این کافه ظاهری بی‌نظیر و دکوراسیونی فرای انتظار دارد. گودو در یک ساختمان قدیمی واقع شده است. این کافه حیاطی بسیار باصفا و تماشایی دارد. در گوشه حیاط این کافه، یک فولکس واگن قدیمی به چشم می‌خورد. در میان حوض انواع ظروف چینی قدیمی ریخته‌اند. میز و صندلی‌های چوبی و رومیزی‌های قدیمی، هر آنچه که تصور می‌کنید در این کافه نوستالژی است. منوی کافه نیز کیفیت و تنوع بسیار مناسبی دارد و خلاصه هر چه می‌بینید بهترین است!

ساعات کاری8 صبح تا 24
شماره تماس02188942573
آدرسخیابان نجات الهی، خیابان محمدی، بن بست گل یاس
  • کافه لمیز

اگر اهل کافه‌گردی باشید، کافه لمیز دیگر نیازی به معرفی ندارد. لمیز همانند ویونا یا امیرشکلات، جزء برندهای زنجیره‌ای کافه در تهران به حساب می‌آید. در مناطق مختلف پایتخت می‌توانید شاهد شعب متفاوت این برند باشید. مواد اولیه تمامی شعب از شعبه مرکزی تأمین می‌شود و به همین خاطر همه آن‌ها کیفیت بسیار مطلوبی دارند. کافه لمیز جزء کافه‌های اقتصادی محسوب می‌شود. پس باید آن را در لیست ارزان ترین کافه های خیابان انقلاب تهران نیز قرار داد. این کافه با استفاده از مبلمان چرم و میز بار بسیار شیک در ترکیب با تابلوهای زیبا، فضایی بسیار راحت و بی‌نظیر را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

ساعات کاری7 صبح تا 23
شماره تماس02166128225
آدرسمیدان انقلاب، کارگر شمالی، پلاک 1012
  • کافه ماهورا

کافه ماهورا از نظر طراحی بی‌نظیر است. این کافه به‌جای دیوار از شیشه‌های قدی بزرگ استفاده می‌کند. به همین خاطر انگار که در این کافه هیچ حدومرزی وجود ندارد. میز و صندلی‌های چوبی ساده و چهارپایه‌هایی که برای استفاده از میز سراسری کنار دیوار باید روی آن‌ها بنشینید. همه این‌ها حس سادگی و نوستالژی را در وجود شما شعله‌ور می‌کنند. فضای داخلی این کافه بسیار شیک و در عین حال نوستالژی و دوست‌داشتنی است. بدون تردید می‌توان این کافه را در بین شیک ترین کافه های خیابان انقلاب تهران قرار داد.

ساعات کاری7 صبح تا 24
شماره تماس02166922647
آدرسمیدان انقلاب، جمالزاده شمالی، نبش بزمه، پلاک 212
  • کافه مکعب

کافه مکعب یکی از شیک ترین کافه های خیابان انقلاب تهران است. این کافه بر اساس سبک کوبیسم طراحی شده است. از پلان کلی تا تمامی المان‌ها از میز گرفته تا بار کافه، هر چه تصور کنید مکعبی است! همین مسئله کافه مکعب را مشهور کرده و مشتریان همگی به‌دنبال یک نکته نقص هستند که مکعب نباشد! اما گویا هیچ‌کس نمی‌تواند نقصی در طراحی این کافه پیدا کند.

ساعات کاری8 صبح تا 21
شماره تماس02166900276
آدرسانقلاب، نبش جمالزاده شمالی، پاساژ جمالزاده، طبقه اول، کافه مکعب
  • کافه میرا

کافه میرا جزء دنج ترین کافه های خیابان انقلاب تهران محسوب می‌شود. این کافه سرجمع 10 میز و صندلی هم ندارد! حتی ورودی آن نیز بسیار کوچک است و برای یافتن تابلوی کافه باید کمی این‌طرف و آن‌طرف را نگاه کنید! با وجود این، کافه میرا مشتریان ثابت خود را دارد و یک پاتوق عالی برای جوانان است.

ساعات کاری8 صبح تا 22:30
شماره تماس02166575736
آدرسضلع جنوب غربی میدان انقلاب، کنار بانک پارسیان، ساختمان اسفند، طبقه اول
  • کافه میرزا

خب تعجب نکنید، خواستیم دقت شما را بسنجیم! میرزا و میرا واقعاً شبیه به هم هستند! کافه میرزا یکی از دنج ترین کافه های خیابان انقلاب تهران است. این کافه ظاهری مستطیل‌شکل و دالانی دارد. در دو طرف این کافه چند میز و صندلی چوبی به چشم می‌خورد. این کافه بیشتر پاتوق مشتریان ثابت محسوب می‌شود و بسیار خودمانی و دوست‌داشتنی است.

ساعات کاری8 صبح تا 22
شماره تماس02166902970
آدرسانقلاب، جمالزاده جنوبی
  • کافه هنر قشقایی

قرار‌دادن واژه «هنر» در نام یک کافه بسیار جسارت می‌خواهد. هنرمند هنر را جدی می‌گیرد و به آن اهمیت می‌دهد. پس اگر قرار است یک کافه هنری داشته باشید، باید از صفر تا صد المان‌های هنری را در آن رعایت کنید. با وجود این همه استرس و سختی از بابت طراحی، می‌توان گفت کافه هنر قشقایی به‌خوبی از پس کار خود برآمده است. این کافه ظاهری کاملاً هنری و فضایی بسیار دل‌نشین و دوست‌داشتنی دارد. البته که به پاتوق هنرمندان جوان نیز تبدیل شده است.

ساعات کاری10 صبح تا 24
شماره تماس09392982844
آدرسمیدان انقلاب، خیابان کارگر شمالی، بعد از چهارراه نصرت، کوچه عبدی‌نژاد، پلاک ۱۸، طبقه اول
  • کافه ورتا

کافه ورتا یکی دیگر از بهترین کافه های خیابان انقلاب تهران است. این کافه فضایی بسیار دل‌نشین دارد و بهتر است چشمتان را به ویترین چاق‌کننده، یعنی ویترین شیرینی‌ها نیاندازید. خلاصه از ما گفتن بود. زیرا با دیدن این شیرینی‌های تازه و خوشمزه، باید حداقل یک کیلو اضافه‌وزن را به جان بخرید!

ساعات کاری۸ تا ۲۳
شماره تماس02166475300
آدرسانقلاب، بین چهارراه وصال و اسکو، پلاک 979 کنار سینما سپیده
  • کافه وی فلسطین

کافه وی را می‌توان جزء شیک ترین کافه های خیابان انقلاب دانست. این کافه طراحی مدرن و امروزی بسیار زیبایی دارد. با ورود به کافه وی فلسطین، جذب دکوراسیون منحصر‌به‌فرد و خاص آن خواهید شد. این کافه برای قرارهای کاری، قرارهای عاشقانه و همچنین مراسم مهم خانوادگی بهترین گزینه خواهد بود. منوی کافه وی بسیار باکیفیت است و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود.

ساعات کاری8 صبح تا 23:30
شماره تماس02166976041
آدرسخیابان فلسطین، بالاتر از خیابان انقلاب، نبش خیابان نایبی

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره لیست بهترین کافه های خیابان انقلاب تهران چیست؟ تجربه حضور در کدام یک را داشته‌اید؟ به نظرتان جای کدام کافه در این لیست خالی است؟ آیا اصلاً می‌توان کافه‌گردی در انقلاب را جزء جاهای دیدنی تهران دانست؟ راستی شما برای تفریح در تهران ترجیح می‌دهید با خرید بلیط قطار تهران به این شهر سفر کنید یا به‌دنبال بلیط اتوبوس تهران هستید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

کافه کامو یکی از شیک ترین کافه های خیابان انقلاب تهران است.

کافه وی یکی از بزرگترین کافه‌های منطقه است.

کافه وی را می‌توان گرانترین و شیک‌ترین کافه انقلاب دانست.

کافه میرا یکی از دنج‌ترین کافه‌های انقلاب است.

کافه گودو را بی‌تردید می‌توان باصفاترین کافه انقلاب دانست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.