تفریحات هیجان انگیز در گرجستان | ۲۱ پیشنهاد برای گردشگرانی که دل شیر دارند

0

تفریحات هیجان انگیز در گرجستان به اندازه‌ای سرگرم‌کننده‌ است که گردشگران برای انتخاب آن‌‌ها سردرگم می‌شوند. از طرف دیگر جاهای دیدنی تفلیس مجالی برای گشت‌و‌گذار در تمامی این مکان‌ها باقی نمی‌گذارد. به شما قول می‌دهیم هر چقدر قبل از سفر اطلاعات بیشتری پیدا کنید، به همان اندازه مسافرت به شما بیشتر خوش بگذرد. با این حال از آنجایی که نمی‌خواهیم رفیق نیمه‌راه همراهان خود باشیم، در ادامه فهرستی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان را آماده کرده‌ایم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، هیجان‌انگیزترین تفریح‌های تفلیس را انتخاب کنید تا این سفر به یکی از بهترین سفرهای عمرتان تبدیل شود.

پارا گلایدر در تفلیس (Fly Caucasus Paragliding Tbilisi)

اگر راهنمای سفر گرجستان را مطالعه کرده باشید، حتماً در جریان هستید که گرجستان، سرزمینی با کوه‌های سربه‌فلک‌کشیده است. این شرایط باعث شده تا اطراف این شهر به مکانی مناسب برای تفریحات هیجان انگیز در تفلیس تبدیل شود. به لحاظ هیجان نیز بعید می‌دانیم تفریحی به اندازه پاراگلایدرسواری مخاطره‌انگیز باشد. از طرف دیگر اطراف تفلیس طبیعتی سرسبز دارد. به لطف این طبیعت سرسبز، نمایی تماشایی پیش روی پاراگلایدرسوارها قرار می‌گیرد. این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا گردشگرانی که می‌خواهند همانند عقابی تیزپرواز به سپهرگردون چنگ بیندازند، پس از رسیدن به پایتخت گرجستان، راه پاراگلایدر تفلیس را در پیش بگیرند. بهتر است قبل از اینکه عزم پاراگلایدرسواری در تفلیس کنید، وضعیت آب‌و‌هوای منطقه را جویا شوید.

آدرس: Patara Lilo village Customers meet point Tbilisi, 4901, Georgia

تمرین تیراندازی در فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز (Global Arms)

تفریحات هیجان انگیز در تلفیس گاهی شامل تیراندازی هم می‌شود. تیراندازی ورزشی هیجان‌انگیز است که نیاز به مهارت و تمرکز زیادی دارد. با این حال این ورزش پرهیجان را نمی‌توان در هر مکانی انجام داد. ناگفته‌ پیداست داشتن اسلحه نیز برای تیراندازی ضروری است. به همین دلیل افراد زیادی را سراغ داریم که علاقه‌مند تیراندازی هستند؛ اما فرصتی برای حضور در میادین تیراندازی پیدا نمی‌کنند.

اینجاست که میدان تیراندازی فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز در تفلیس به مکانی هیجان‌انگیز برای این افراد تبدیل می‌شود. در این مرکز علاقه‌مندان اسلحه‌، با شلیک گلوله دمار از روزگار هدف‌های فرضی در می‌آورند. امکان تیراندازی با اسلحه‌های سبک و سنگین، شرکت‌ در رقابت‌های تیراندازی و فراگیری مهارت‌های شلیک گلوله از ویژگی‌هایی است که در فروشگاه اسلحه گلوبال آرمز پیش روی گردشگران قرار می‌گیرد.

آدرس: 21 Davit Gamrekeli St, Tbilisi, Georgia

زیپ لاین باغ گیاه شناسی (Zip Line at Botanical World)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس را می‌توان در گوشه‌و‌کنار این شهر پیدا کرد. باغ گیاه‌ شناسی تفلیس، یکی از جاهای دیدنی این شهر است. گردشگران با گشت‌و‌گذار در فضای سرسبز باغ به آرامش می‌رسند. با این حال اگر دل شیر دارید و می‌خواهید در کنار آرامش، آدرنالین خونتان بالا برود، زیپ لاین باغ گیاه شناسی تفلیس را امتحان کنید. زیپ لاینی که از آن صحبت می‌‌کنیم ۲۷۰ متر طول دارد. این زیپ لاین با ارتفاع ۳۰ متر، یکی از تفریحات هیجان انگیز در تفلیس به حساب می‌آید.

آدرس: 12 Bambis Rigi Street, Tbilisi, Georgia

رفتینگ در گرجستان

تفریح در گرجستان طیف گسترده‌ای از سرگرمی‌های مخاطره‌آمیز را پیش روی گردشگران قرار می‌‌دهد. یکی از پرهیجان‌ترین این تفریح‌ها، رفتینگ در گرجستان است. این کشور ۵ رودخانه بزرگ و خروشان دارد. پیچ‌و‌خم‌های این رودخانه‌ها، رفتینگ‌سوارها را به مخاطره می‌کشد. اگر اهل ماجراجویی هستید، حیف است که راهی گرجستان شوید و رفیتنگ را در رودخانه‌های این کشور امتحان نکنید. اواخر آوریل تا اواسط اکتبر بهترین زمان برای رفتینگ در گرجستان است. در اطراف شهر باتومی رودخانه‌های خروشانی برای رفتینگ وجود دارد.

کوه آتشفشان مارتویلی (Martvili Canyon)

گشت‌و‌گذار در کوه آتشفشان مارتویلی، یکی از تفریحات خاص در تفلیس به حساب می‌آید. این کوه نمایی بسیار تماشایی و سرسبز دارد. از طرف دیگر صخره‌های کوه مارتویلی، گردشگران ماجراجو را به رویارویی می‌طلبد. در دامنه کوهی که از آن صحبت می‌کنیم رودخانه‌ای خروشان جریان دارد. به این ترتیب با حضور در کوه آتشفشان مارتویلی، در کنار کوه‌نوردی، می‌توانید در رودخانه نزدیک کوه، تنی به آب بزنید. جالب اینجاست در ساحل این رودخانه قایق‌هایی برای کرایه وجود دارد. با اجاره این قایق‌ها می‌توانید قایق‌سواری در یکی از رودخانه‌های خروشان گرجستان را به خاطره‌‌ای خوش تبدیل کنید.

آدرس: Fur Bridge, Martvili 3100, Georgia

موتورپارک بین المللی روستاوی (Rustavi International Motorpark)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس پایانی ندارد و هر سرگرمی که فکرش را بکنید برای گردشگران مهیاست. حتی سر علاقه‌مندان خودرو و موتورسیکلت هم در تفلیس بی‌کلاه نمی‌ماند. موتورپارک بین‌ المللی روستاوی برای این علاقه‌مندان ساخته شده است. در این موتورپارک، هرگونه سرگرمی با خودرو و موتورسیکلت که فکرش را بکنید وجود دارد. کارتینگ، رانندگی با خودروهای مسابقه‌ای و موتورسواری قسمتی از تفریحاتِ موتورپارک بین المللی روستاوی به حساب می‌آید. در این پارک خودرو در کنار رقابت، شرایطی برای آموزش‌ رانندگی و موتورسیکلت‌سواری حرفه‌ای نیز مهیاست. پیشنهاد می‌کنیم اگر عشق‌ ماشین هستید، حتماً موتورپارک بین المللی روستاوری را به‌عنوان یکی از تفریحات هیجان انگیز گرجستان امتحان کنید.

آدرس: 21 Rustavi Racing Track, Rustavi, Georgia

کواد سواری یا ATV

تفریح در گرجستان به لطف شرایط جغرافیایی این منطقه پایانی ندارد. طبیعت اطراف تفلیس جان می‌دهد برای کواد سواری. به همین دلیل کوادسواری به یکی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان تبدیل شده است. منظور از کواد سواری که به آن ATV هم گفته می‌شود، سواری با موتوری است که ۴ چرخ دارد. کواد بیشتر برای استفاده در صحرا، دامنه کوه و جنگل کاربرد دارد. مدتی است کواد سواری به یکی از تفریحات هیجان انگیز در تفلیس تبدیل شده است. موتورهای کواد تا ۲ سرنشین ظرفیت دارند. به همین دلیل اگر همراه دلدار خود راهی تفلیس شده‌اید، کواد سواری از آن دسته تفریحات هیجان‌آنگیز در گرجستان است که پیشنهاد می‌کنیم حتماً دو نفره آن را امتحان کنید.

پینت بال مجموعه هاف لایف (Half-Life)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس با پینت بال مجموعه هاف لایف به اوج می‌رسد. این مکان یکی از بهترین زمین‌های پینت‌ بالِ منطقه را دارد. به لطف این ویژگی،‌ چالش‌های سرگرم‌کننده‌ای پیش روی پینت‌بال بازان قرار می‌گیرد. اگر تاکنون پینت بال را امتحان کرده باشید، حتماً در جریان هستید که پینت بال با دوستان و آشنایان بیشتر خوش می‌گذرد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم اگر می‌خواهید یکی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان را امتحان کنید، حتماً سری به پینت بال مجموعه هاف لایف بزنید.

آدرس: Tbilisi, 137 Fermtserta St

ماشین سواری در پیست کارتینگ پارک آسترا (Astra Park)

کارتینگ در کنار اینکه ورزشی هیجان‌انگیز است، سرگرمی مخاطره‌آمیزی نیز برای گردشگران شناخته می‌شود. به همین دلیل ماشین سواری در پیست کارتینگ پارک آسترا به سرگرمی محبوبی در میان تفریحات هیجان انگیز در تفلیس تبدیل شده است. در پیست کارتینگ پارک آسترا، انواع خودروهای کارتینگ پیش روی گردشگران صف کشیده‌اند. این پیست به لحاظ مسیر رانندگی نیز پیچ‌وخم‌های زیادی دارد. به همین دلیل به گردشگرانِ عشق‌ سرعتی که دست‌فرمان خوبی دارند، ماشین سواری در پیست کارتینگ پارک آسترا را پیشنهاد می‌‌کنیم.

آدرس: 8 Konstantine Chachava St, Tbilisi, Georgia

فلای بورد در گرجستان

با پیشرفت فناوری شاهد سرگرمی‌های مهیج جدیدی هستیم. فلای‌بورد (Fly Board)، یکی از این سرگرمی‌هاست. همان‌گونه که از نام فلای بورد پیداست، وسیله‌ای است که فرد را در هوا معلق نگه می‌دارد. فلای بورد روی آب قرار می‌گیرد. به لطف این ویژگی فردی که روی آن قرار گرفته اگر اشتباه کند، داخل آب می‌افتد و صدمه‌ای نمی‌بیند. اگر می‌خواهید فلای بورد را به‌عنوان یکی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان امتحان کنید، باید راه شهر باتومی را در پیش بگیرید. این شهر مرکز سرگرمی‌های آبی گرجستان شناخته می‌شود. ناگفته نماند از آنجایی که در فلای بورد با تفریح آبی روبه‌رو هستیم، این سرگرمی را به گردشگرانی که شنا بلد هستند پیشنهاد می‌کنیم.

غواصی در تفلیس

گردشگری را سراغ نداریم که در میان تمامی تفریحات هیجان انگیز در گرجستان، علاقه‌‌ای به غواصی نداشته باشد. غواصی در شهر باتومی و دریای سیاه انجام می‌شود. در کنار ساحل زیبای این دریا، لباس و لوازم غواصی برای گردشگران وجود دارد. پس از پوشیدن این لوازم، گردشگران به همراه مربی وارد آب‌های زیبای دریای سیاه می‌شوند. غواصی در این آب‌ها به اندازه‌ای هیجان‌انگیز است که خاطره خوش آن هرگز از ذهن گردشگران پاک نمی‌شود. جالب است بدانید در کنار باتومی که بهشت غواص‌هاست، آکواریوم‌های آبی تفلیس نیز شرایطی برای غواصی مصنوعی گردشگران فراهم کرده‌اند.

شهربازی متاتسمیندا (Mtatsminda Amusement Park)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس راه خود را به شهربازی متاتسمیندا پیدا کرده‌اند. چیزی حدود ۲۵ بازی هیجان‌انگیز در شهربازی متاتسمیندا، انتظار گردشگران را می‌کشد. این باز‌ی‌ها برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفته شده است. به همین دلیل اگر با اهل‌و‌عیال راهی گرجستان شده‌اید، شهربازی متاتسمیندا، شرایطی فراهم می‌‌کند تا در کنار اعضای خانواده تفریح در گرجستان را به اوج برسانید.

در کنار این شهربازی، بوستان وسیعی با مساحت ۱۰۰ هکتار وجود دارد. چرخ و فلک متاتسمیندا، درخت رقصان، ماشین‌های کوبنده، قطار خوشحال، قلعه ارواح و سرزمین چوبی، قسمتی از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز شهربازی متاتسمیندا به حساب می‌آید.

آدرس:‌ Mtatsminda Pantheon, Mama Daviti Rise, Tbilisi

دلفیناریوم گرجستان (Georgia Dolphinarium)

گردشگری را سراغ نداریم که از تماشای دلفین‌های بازیگوش لذت نبرد. اگر شما هم عاشق حیوانات دریایی هستید و مهر دلفین‌ها را در دل دارید، دلفیناریوم گرجستان انتظارتان را می‌کشد. این مرکز آبی در شهر باتومی واقع شده است. سالن نمایش دلفیناریوم گرجستان چیزی حدود ۷۰۰ نفر ظرفیت دارد. حضور این تعداد تماشاگر، از جذابیت نمایش دلفین‌های این مرکز آبی حکایت می‌کند. دلفین‌های این دلفیناریوم در طول برنامه‌ای هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده، لحظه‌های شاد و بامزه‌ای را برای مخاطبان رقم می‌زنند. پرش از حلقه، بازی با توپ، شنا در کنار دلفین‌ها، عکس‌برداری با دلفین‌ها و بازی با دیگر حیوانات بامزه دریایی از برنامه‌های اصلی دلفیناریوم برای تفریح در گرجستان شناخته می‌شود.

آدرس: 51 Rustaveli Ave, Batumi 6010, Georgia

یورو پارک (Europark)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس شامل سرگرمی‌های آبی هم می‌شود. فقط خدا می‌داند چقدر در یورو پارک تفلیس به گردشگران خوش می‌گذرد. انصافاً باید اعتراف کرد سرگرمی‌های آبی یوروپارک حسابی گردشگران را شگفت‌زده می‌کند. یوروپارک تفلیس، مرکز آبی روباز است. به همین دلیل اگر تابستان راهی این شهر شده‌اید و دنبال تفریح در گرجستان می‌گردید، یوروپارک دقیقاً‌ همان‌جایی است که دنبال آن هستید. یوروپارک چیزی حدود ۳ کیلومتر از مرکز شهر دورتر است. با این حال جایی برای نگرانی نیست؛ زیرا مترو و تاکسی از مرکز تفلیس شما را به درِ یوروپارک می‌رساند. یوروپارک ۴ استخر متنوع دارد. جکوزی، سورتمه آبی، وسایل مخصوص بازی کودکان و سالن تناسب‌اندام در یوروپارک انتظار گردشگران را می‌کشد. لازم به ذکر است تفلیسی‌ها یوروپارک را با نام آکوا پارک (Aquapark Tbilisi) به‌عنوان یکی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان می‌شناسند.

آدرس: 3 Vakhtang Ninua St, Tbilisi 0103, Georgia

بالن سواری در تفلیس (Balloon rides in Tbilisi)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس تمامی ندارد. یکی از جذاب‌ترین این تفریح‌ها، بالن سواری است. این سرگرمی برای گردشگران علاقه‌مند به کارهای هیجان‌انگیز پیشنهاد می‌شود. طبیعت اطراف تفلیس سرسبز و تماشایی است. به لطف این طبیعت، گردشگران، سوار بر بالون می‌شوند تا از اوج آسمان، نمایی فراموش‌نشدنی به زیبایی‌های اطراف داشته باشند. برای بالن سواری در تفلیس حتماً‌ دوربین عکاسی یا گوشی با دوربین باکیفیت همراه ببرید.

لازم به ذکر است بالن سواری در حومه تفلیس انجام می‌شود. به همین دلیل باید حتماً‌ از شهر خارج شوید. با این حساب پیشنهاد می‌کنیم در کنار بالن سواری، برنامه‌ای برای انجام چندین تفریح در تفلیس آماده کنید. برنامه‌ریزی دقیق به شما کمک می‌کند تا در کنار بالن سواری، در کمترین زمان ممکن سری به دیگر تفریحات هیجان انگیز در گرجستان بزنید. چندین شرکت گردشگری خدمات بالن سواری در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. در میان این شرکت‌ها، اسکای تراوِل (Sky Travel) و ایربالون (Air Balloon)، شهرت بیشتری دارد. گفته می‌شود در بوستان رایک تفلیس نیز بساط بالن‌ سواری مهیاست.

آدرس بوستان رایک: MRV6+632, T’bilisi, Georgia

پیاده روی در بوستان رایک (Rike Park Tbilisi)

تفریحات هیجان انگیز در گرجستان را با پیاده‌ روی در بوستان رایک ادامه می‌دهیم. ممکن است تفریح در تفلیس با پیاده‌ روی در بوستان رایک چندان هیجان‌انگیز به نظر نرسد. با این حال اگر خاطر شما باشد، گفتیم که شرایطی برای بالون سواری در پارک رایک مهیا شده است. به همین دلیل با حضور در بوستان رایک، با یک تیر دو نشان زده‌اید. از یک طرف فرصتی فراهم می‌شود تا گشت‌و‌گذاری آرامش‌بخش در یکی از زیباترین پارک‌های شهر بزنید. از طرف دیگر نیز اگر دنبال تفریحات هیجان انگیز در تفلیس می‌گردید، می‌توانید با بالون سواری در این پارک، دل‌و‌جرات خود را امتحان کنید.

آدرس: MRV6+632, Tbilisi, Georgia

باغ وحش تفلیس (Tbilisi Zoo)

تفریحات هیجان انگیز در تفلیس بدون گردشگری در باغ وحش این شهر معنایی ندارد. حیوان‌های بامز‌ه‌ای که در باغ وحش تفلیس حضور دارند، لحظه‌های شادی را برای گردشگران رقم می‌زنند. نزدیک به ۱۲۰ گونه جانور در باغ وحش تفلیس زندگی می‌کنند. این باغ وحش یکی از قدیمی‌ترین باغ وحش‌های منطقه به حساب می‌آید. تاریخ ساخت باغ وحش تفلیس به سال ۱۹۲۷ باز می‌گردد. باغ وحشی که از آن صحبت می‌‌کنیم نزدیک به ۱۲۰ هکتار وسعت دارد.

در کنار جانوران معمولی، حیوانات خاصی هم در باغ وحش تفلیس نگهداری می‌شوند. کرگدن‌های سفید، فیل‌های عظیم‌الجثه آسیایی و شیرهای سفید از حیوان‌های خاص باغ وحش تفلیس هستند. ناگفته پیداست رویارویی با این موجودات، یکی از تفریحات هیجان انگیز در گرجستان به حساب می‌آید. در کنار حیوان‌های بامزه، تفریح در این باغ وحش فقط به تماشای حیوانات منحصر نمی‌شود. در این باغ وحش برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان چرخ و فلک، قطار و چندین سرگرمی دیگر نیز وجود دارد.

آدرس: Georgia, Tbilisi, Kostava Street

تله کابین سواری در تفلیس (Aerial Cable Car)

تفریحات هیجان انگیز در گرجستان جای خود را در دل این شهر پیدا کرد‌ه‌اند. تله کابین تفلیس یکی از این تفریح‌هاست. این تله کابین گردشگران را در مرکز شهر سوار می‌کند و به کوه زیبای متاتسیمندا می‌رساند. در این مسیر از رودخانه متکواری، منطقه جنگلی ناریکالا و چندین کلیسای قدیمی عبور می‌کنید. پس از رسیدن تله کابین به ایستگاه آخر در بالای کوه متاتسیمندا، نمایی تماشایی از مجسمه واختانگ پیش روی شما قرار می‌گیرد. جالب است بدانید در بالای کوه متاتسیمندا چندین رستوران درجه‌یک و کافه شیک وجود دارد. به همین دلیل در کنار خوردن غذایی خوشمزه در این رستوران‌ها، فرصتی پیدا می‌کنید تا از فراز کوه متاتسیمندا، تلفیس را به نظاره بنشینید. انصافاً باید اعتراف کرد از کنار تله کابین سواری به‌عنوان یکی از تفریحات هیجان انگیز در تفلیس نمی‌توان به‌راحتی گذشت.

آدرس: 76 Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Georgia

مجموعه لبوسکی و بولینگ آن (Lebowski Bowl Club)

تفریحات هیجان انگیز در گرجستان فقط منحصر به سرگرمی‌هایی در فضای باز نمی‌شود. پای تفریح در تفلیس به سالن‌های سرپوشیده نیز کشیده شده است. برای نمونه می‌‌توان به سالن بولینگ لبوسکی اشاره کرد. این سال بولینگ در مجتمع تجاری ایست پوینت قرار دارد. به همین دلیل در کنار بولینگ فرصتی پیدا می‌کنید تا در یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس به گشت‌و‌گذار بپردازید. در این سالن ۱۸ خط بولینگ راه‌اندازی شده است.

امکانات پیشرفته سالن بولینگ لبوسکی، باعث شده تا گردشگران اروپایی راه این مرکز ورزشی را در پیش بگیرند. در کنار خط‌های بولینگ، چندین میز بیلیارد نیز در اینجا تعبیه شده است. در این سالن بولینگ، رستوران درجه‌یکی نیز وجود دارد. این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای گرجی و بین‌‌المللی را در اختیار گردشگران می‌گذارد. حتی اگر اهل بولینگ نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم سری به مجموعه لبوسکی بزنید. تفریحات هیجان انگیز در تفلیس در این مجموعه صفای دیگری دارد.

آدرس: 2 AleKsandre Tvalchrelidze St, Tbilisi 0182, Georgia

حمام گوگردی گولو (Gulo’s Thermal Spa)

تفریحات هیجان‌انگیز در تفلیس در تاریخ این شهر نیز ریشه دارند. برای نمونه می‌توان به حمام گوگردی گولو اشاره کرد. این حمام در سده هفدهم میلادی ساخته شده است. این تفریح ممکن است نسبت به دیگر تفریحات هیجان انگیز در گرجستان سرگرم‌کننده نباشد؛ اما ضامن سلامتی گردشگران است. به لطف آب گرم این حمام، تن خسته گردشگران آرام می‌گیرد و برای گردشگری بیشتر و تفریح در تفلیس آماده می‌شوند. در این حمام یک سونای مجهز نیز وجود دارد. جالب است بدانید حمام گوگردی گولو به رستوران و کافه هم مجهز شده. به همین دلیل گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند تا در فضای قدیمی این حمام، خوشمزه‌ترین غذاهای محلی را امتحان کنند.

آدرس: Abano St, Tbilisi, Georgia

تفریحات هیجان انگیز در گرجستان انگیزه گردشگران را برای سفر به این منطقه دوچندان می‌کند. به همین دلیل مطمئن هستیم شما هم با مطالعه این مطلب به فکر تفریح در تفلیس افتاده‌اید. امیدواریم سفر گرجستان به یکی از خاطره‌انگیزترین مسافرت‌های شما تبدیل شود. در پایان پیشنهاد می‌کنیم مقاله هزینه های سفر به گرجستان را هم مطالعه کنید، تا با چشم بازتر برای سفرتان برنامه‌ریزی کنید. همچنین خوشحال می‌شویم که اگر تجربه سودمندی از گردشگری در تفلیس دارید، این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با ما و همراهان خود در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

بالون سواری و پاراگلایدر از معروف‌ترین تفریحات هیجان انگیز در تفلیس به حساب می‌آیند.

غواضی، فلای بورد و دلفیناریوم را می‌توان از مهم‌ترین تفریحات هیجان انگیز در تفلیس نام برد.

تیراندازی، کارتینگ و بولینگ از تفریحات هیجان انگیز ورزشی به حساب می‌آیند.

حمام گوگردی گولو یکی به عنوان یکی از تفریح‌های سنتی و هیجان انگیز تفلیس شناخته می‌شود.

شهربازی متاتسمیندا، دلفیناریوم گرجستان، یوروپارک و باغ وحش تفلیس از تفریحات هیجان انگیز در تفلیس است که برای کودکان پیشنهاد می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.