قلعه وحشت کیش | تجربه اوج ترس و هیجان در جزیره کیش

0

جزیره کیش از مهم‌ترین، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری جنوب ایران است. از زیبایی‌ها و جذابیت‌های این جزیره هرچه بگوییم کم گفته‌ایم. تفریح‌های آبی منحصر‌به‌فرد نظیر غواصی در اعماق دریا، پرواز بر فراز آب با پاراسل، هیجان موج‌سواری با شاتل و… فقط گوشه‌ای از تفریحاتی است که در کیش انتظار شما را می‌کشند. اگر اهل هیجان نباشید هم سواحل پر‌آرامش و روح‌نواز این جزیره، با آغوشی باز میزبان شما خواهند بود. قلعه وحشت کیش از جمله جاذبه‌های تفریحی جذاب و محبوب این جزیره است که در این مطلب قصد داریم به معرفی آن بپردازیم. از‌این‌رو چنانچه معتاد به آدرنالین و عاشق تجربه تفریحات هیجان‌انگیز هستید و خیال سفر به این جزیره بی‌نظیر را در سر دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا ضمن آشنایی با این جاذبه مهیج، تمامی اطلاعات لازم برای حضور در آن را دریافت کنید. 

قلعه وحشت کیش کجاست؟ 

قلعه وحشت کیش کجاست؟ 

قلعه وحشت در قسمت شرقی جزیره کیش، واقع در جنوب ایران و استان هرمزگان قرار دارد. به‌طور دقیق‌تر این جاذبه تفریحی هیجان‌انگیز و جذاب، در ضلع جنوبی هتل ارم،‌ واقع در جنب میدان آبشار کیش، جای خوش کرده است. 

معرفی کلبه وحشت کیش 

معرفی کلبه وحشت کیش 

قلعه وحشت از جذاب‌ترین و محبوب‌ترین جاهای تفریحی کیش برای دوست‌داران تفریحات مهیج است. چنانچه شما نیز عاشق ترسیدن و تجربه‌های هیجان‌انگیز هستید،‌ توصیه می‌کنیم حضور در کلبه وحشت کیش و تجربه ترس و هیجان بی‌نهایت آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. جالب است بدانید که این مجموعه به‌عنوان اولین کلبه وحشت تأسیس‌شده در کشور شناخته می‌شود و به همین سبب طرفداران بسیاری دارد. بسیاری باور دارند که مجموعه وحشت کیش بهترین تونل وحشت در کشور است.

برنامه‌های قلعه وحشت کیش 

برنامه‌های قلعه وحشت کیش 

در قلعه وحشت کیش چندین سناریو برای تجربه اوج ترس و هیجان وجود دارد. در ابتدای ورود فردی تمام قوانین استفاده از اتاق وحشت را به شما توضیح خواهد داد. پس از آشنایی با قوانین و شرایط، می‌توانید سناریو مد‌نظر خود را برای ورود به این دنیای ترسناک و پر‌هیجان انتخاب کنید. سناریو‌های مختلف از قرار زیر است: 

  • سناریو اول حالت فول است. در این حالت می‌توانید نهایت ترس و هیجان را تجربه کنید. چنانچه از آن دسته افراد نترس هستید و می‌خواهید درصد آدرنالین خونتان به اوج خود برسد، این حالت را انتخاب کنید. 
  • حالت متوسط سناریو دیگری است که می‌توانید در کلبه وحشت کیش تجربه کنید. این حالت مناسب افرادی است که نمی‌خواهند خیلی بترسند و تحمل هیجان زیاد را ندارند. 
  • سناریو آخر کَم اکشن نام دارد. این حالت برای افراد کمتر از ۱۴ سال طراحی شده است؛ با‌این‌حال اگر حس می‌کنید که در موقعیت‌های ترسناک دچار اضطراب می‌شوید و نمی‌خواهید ترس و هیجان زیادی را تجربه کنید، می‌توانید این سناریو را برای خود برگزینید. 

آشنایی با اتفاقات درون کلبه وحشت کیش 

آشنایی با اتفاقات درون کلبه وحشت کیش 

احتمالاً‌ برای شما هم سؤال است که درون قلعه وحشت چه می‌گذرد؟ در این بخش می‌خواهیم به‌صورت خلاصه سفر هیجان‌انگیز درون تونل وحشت ۱۰۰‌متری این مجموعه را توصیف کنیم. هنگام ورود به تونل با دیوار‌هایی در اطراف خود مواجه می‌شوید که پر از تار‌های عنکبوت هستند. در این مسیر اجازه استفاده از چراغ‌قوه را ندارید؛ اما فردی به‌عنوان راهنما همراه شما می‌آید که چراغ‌قوه‌ای به‌همراه دارد و روی مسیر نور می‌اندازد تا بتوانید راه خود را ادامه دهید. در طول مسیر تونل وحشت، چالش‌های ترسناک و هیجان‌انگیز بسیاری انتظار شما را می‌کشند. از چالش‌بر‌انگیز‌ترین و ترسناک‌ترین آن‌ها می‌توان به بخشی اشاره کرد که فردی با اره برقی شما را دنبال می‌کند و باید از دستش فرار کنید. در این حالت در عین حال که بی‌نهایت وحشت کرده‌اید، باید بتوانید به‌درستی فرار کنید؛ زیرا اگر مسیر را اشتباه بروید، فرار کردن برایتان سخت‌تر خواهد شد و ترس و هیجان بیشتری را تجربه خواهید کرد. 

در طول مسیر تونل وحشت کیش و گذر از چالش‌های ترسناک و هیجان‌انگیز آن بی‌شک واکنش‌های غریزی و ناخداگاهی نشان می‌دهید که پس از گذر از آن شاید واکنش‌هایتان به‌نظرتان خنده‌دار آید. خبر خوب اینکه در طول مسیر کلبه وحشت کیش عکاسانی حضور دارند که از حالات مختلف شما در مواجهه با چالش‌های مهیج عکاسی می‌کنند. پس از پایان سفر پر‌ماجرای خود درون تونل وحشت می‌توانید عکس‌های خود را مشاهده کرده و در‌صورت تمایل با پرداخت مبلغی،‌ عکس‌های خود را به‌صورت چاپ‌شده دریافت کنید. 

بهترین برنامه قلعه وحشت کیش از نظر مخاطبان 

آشنایی با اتفاقات درون کلبه وحشت کیش 

 اگر بپرسید که بهترین برنامه کلبه وحشت کیش چیست؟ در پاسخ باید بگوییم که هر‌کسی سلیقه و نظر متفاوتی دارد و هر‌کدام از برنامه‌ها و چالش‌های جذابیت‌های خاص خود را دارند؛ با‌این‌حال بر‌اساس نظرات متعدد مخاطبان، هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین بخش این مجموعه بخشی است که باید از دست فردی که اره برقی در دست دارد فرار کنید. بسیاری می‌گویند اگر بتوانید این بخش را پشت سر بگذارید، گذر از چالش‌های دیگر تونل وحشت برایتان سخت نخواهد بود. 

ساعات کار قلعه وحشت کیش 

تجربه نهایت ترس، هیجان و آدرنالین در مجموعه قلعه وحشت کیش همه‌روزه، حتی در روز‌های تعطیل از ساعت ۱۸:۰۰ تا ۲:۰۰ امکان‌پذیر است. نکته‌ای که لازم است در این بخش به آن اشاره کنیم این است که محبوبیت این جاذبه در کنار هزینه کم بلیط آن سبب شده تا افراد زیادی مشتاق حضور در آن باشند؛ از‌این‌رو ممکن است هنگام مراجعه به آن با صف طولانی مراجعه‌کنندگان رو‌به‌رو شوید. برای جلوگیری از هدر رفتن وقتتان در صف، پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه به این مجموعه تفریحی مهیج، بلیط خود و همراهانتان را تهیه کرده و سانس مد‌نظرتان را رزرو کنید. برای اطلاعات بیشتر در‌خصوص نحوه دریافت بلیط و رزرو سانس می‌توانید با شماره‌ای که در زیر قرار داده‌ایم، تماس بگیرید. 

آدرسکیش، میدان آبشار، ضلع جنوبی هتل ارم
شماره تماس۰۹۳۴۷۶۸۸۴۹۸
ساعات کاریهر روز از ۱۸ تا ۲ بامداد
هزینه بازدیددر سال ۱۴۰۰، ۵۰ هزارتومان
محدودیت سنیفقط برای افراد بزرگ‌تر از ۵ سال
(محدودیت ورود برای افرادی که سابقه بیماری قلبی یا تنفسی دارند)

قیمت بلیط کلبه وحشت کیش 

بلیط قلعه وحشت در مقایسه با سایر تفریحات کیش، به‌خصوص تفریحات آبی، قیمت بسیار مناسبی دارد. هزینه بلیط تجربه تونل وحشت این مجموعه در سال ۱۴۰۰، ۵۰هزار تومان بود. برای اطلاع از جدید‌ترین هزینه مقرر‌شده برای بلیط مجموعه می‌توانید با پشتیبانی آن تماس بگیرید. 

شرایط سنی حضور در قلعه وحشت کیش

معرفی کلبه وحشت کیش 

از مهم‌ترین نکاتی که در تفریحات مهیج باید به آن توجه داشت، ایمنی و سلامت مراجعه‌کنندگان است؛ از‌این‌رو شرایط خاصی برای حضور در مجموعه قلعه وحشت مقرر شده است که توجه به آن‌ها برای جلو‌گیری از بروز آسیب‌های احتمالی به جسم و روان افراد، اهمیت بسیاری دارد. بر‌اساس شرایط مقرر‌شده کودکان کمتر از ۵ سال، بانوان باردار و افراد مبتلا به بیمارهای قلبی، تنفسی یا مشکلات حرکتی حق ورود به مجموعه را ندارند. لازم به تأکید است که این شرایط فقط و فقط برای محافظت از سلامت جسمی و روانی این دسته از افراد مقرر شده است؛ از‌این‌رو اگر جزو این دسته از افراد هستید، از حضور در قلعه وحشت و تجربه تفریحات ترسناک و پر‌هیجان آن خود‌داری کنید. 

جاهای دیدنی نزدیک به کلبه وحشت کیش 

جاهای دیدنی نزدیک به کلبه وحشت کیش 

در جزیره زیبای کیش جاذبه‌های طبیعی و تاریخی متعدد و تفریحات متنوع و جذابی انتظار شما را می‌کشند؛‌ به‌طوری که بازدید از تمامی جاذبه‌ها و تجربه تمامی تفریحات در سفری کوتاه، دشوار است. آشنایی با جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی هم قرار دارند و همچنین داشتن برنامه‌ای از پیش مشخص‌شده برای گشت‌و‌گذار در این سرزمین بی‌نظیر به شما کمک می‌کند تا از عمر کوتاه سفر خود به بهترین شکل استفاده کرده و تجربه‌های متعددی را برای خود رقم بزنید. به همین سبب بر آن شدیم تا در این بخش به معرفی بهترین جاهای دیدنی کیش بپردازیم که در نزدیکی قلعه وحشت قرار دارند. بدین شکل شما می‌توانید ضمن تجربه ساعاتی پر‌هیجان در کلبه وحشت، از چندین و چند جاذبه دیگر نیز بازدید کرده و به قول معروف با یک تیر چند نشان بزنید. 

  • برج ایفل کیش 

برج ایفل کیش از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب بوده و مقصدی عالی برای گرفتن عکس‌هایی بی‌نظیر است. این برج نسخه شبیه‌سازی‌شده برج ایفل پاریس بوده و به‌عنوان جاذبه‌ای جذاب در جزیره کیش شناخته می‌شود. ارتفاع این برج حدود ۳۰ متر است. هنگام شب نور‌پردازی‌های زیبای برج ایفل کیش جلوه‌ای بی‌نظیر به آن می‌بخشند؛ از‌این‌رو پیشنهاد می‌کنیم شب‌هنگام را برای بازدید از این جاذبه انتخاب کنید. 

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش ، بلوار فردوسی، روبروی پارک هنگام، بازار پردیس ۱، برج ایفل کیش
فاصله برج ایفل کیش تا قلعه وحشت: حدود ۷۵۰ متر (۱۰ دقیقه پیاده‌روی)
  • کاخ الیت (پهلوی) 

در معرفی جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی تونل وحشت قرار دارند، جای جاذبه‌ای تاریخی خالی است؛ از‌این‌رو خوب است به معرفی جاذبه‌ای تاریخی موسوم به کاخ الیت بپردازیم. این کاخ در سال ۱۳۵۰ بنا شده و به دوران پهلوی تعلق دارد. کاخ الیت را محمدرضا شاه پهلوی با هدف سکونت در آن ساخت و اکنون خالی از سکنه است. این کاخ تاریخی و پر‌شکوه معماری منحصر‌به‌فردی دارد که ذوق و هنر معماران آن زمان به زیبایی به رخ می‌کشد. 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، شرق جزیره، جنب مجتمع‌های مسکونی آفتاب، کاخ الیت (پلهوی)
فاصله کاخ الیت (پهلوی) تا قلعه وحشت: حدود ۱.۲ کیلومتر (۱۶ دقیقه پیاده‌روی) 
  • پارک ساحلی مرجان 

ساحل مرجان کیش از دیگر مقاصد جذاب برای گردشگرانی است که به جزیره کیش سفر می‌کنند. از امکانات این ساحل می‌توان به آلاچیق‌های متعدد، مسیر دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی، امکان تجربه انواع تفریحات آبی اشاره کرد. دل‌انگیز‌ترین بخش این ساحل نیز بخشی است که در آن ساحل به‌صورت صخره‌ای بوده و امکان تماشای انواع آبزیان نظیر ماهی‌ها، صدف‌ها، حلزون‌ها، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی در آن میسر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم زمان طلوع یا غروب خورشید را برای حضور در این ساحل بی‌نظیر انتخاب کنید تا بتوانید با تماشای صحنه بی‌نظیر فراز و فرود خورشید برای کرانه آسمان لذت خود را به اوج خود برسانید. 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، پارک ساحلی مرجان.
فاصله ساحل مرجان تا کلبه وحشت: حدود ۲.۷ کیلومتر (۵ دقیقه رانندگی با ماشین). 
  • پارک ساحلی سیمرغ 

پارک ساحلی سیمرغ از محبوب‌ترین پارک های ساحلی کیش برای گذراندن نیم‌روزی دلپذیر در جزیره است. در این پارک ساحلی در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه‌سواری کیش، به‌طور دقیق‌تر در ضلع جنوب‌شرقی جزیره و در امتداد ساحل خلیج فارس قرار دارد. در پارک ساحلی سیمرغ تفریحات جذابی انتظار شما و همسفرتان را می‌کشد. از جمله امکانات تفریحی این پارک می‌توان به فضایی امن و بزرگ برای بازی کودکان، زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت، مسیر پیاده‌روی، پارک دلفین‌ها (دلفیناریوم) و… اشاره کرد. به همین دلیل یکی از تفریحات کودکانه کیش، حضور در همین پارک است. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به کلوپ‌های تفریحی، انواع تفریحات آبی جزیره نظیر غواصی، پاراسل،  شاتل و… را نیز تجربه کنید. 

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، پارک ساحلی سیمرغ.
فاصله ساحل سیمرغ تا قلعه وحشت: حدود ۳.۸ کیلومتر (۶ دقیقه رانندگی)

مسیر دسترسی به قلعه وحشت کیش 

دسترسی به این جاذبه تفریحی مهیج بسیار ساده است. برای این کار ابتدا باید خود را به شرق جزیره کیش برسانید. در این منطقه وارد بلوار داریوش شده و سپس در این بلوار به سمت میدان آبشار کیش حرکت کنید. در کنار این میدان، هتل معروف ارم و در ضلع جنوبی این هتل، کلبه وحشت قرار دارد. چنانچه در سفر به کیش خودرو شخصی در اختیار دارید، برای دسترسی راحت‌تر می‌توانید از نقشه گوگلی که در اختیارتان قرار داده‌ایم استفاده کرده و به کمک مسیر‌یاب‌های آنلاین بهترین مسیر را انتخاب کنید. همچنین اگر برای رفت‌و‌آمد در جزیره کیش از تاکسی‌های سطح شهر استفاده می‌کنید، تنها کافی است نام جاذبه مد‌نظر خود را به راننده تاکسی اعلام کنید تا شما را به مقصد برساند.  

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، ضلع جنوبی هتل ارم، قلعه وحشت کیش. 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، به کمک نیروی واژگان به‌سوی جزیره‌ای بی‌نظیر در جنوب ایران سفر کردیم تا با جاذبه‌های مهیج و ترسناک، موسوم به قلعه وحشت کیش آشنا شویم. در این سفر مجازی ضمن توصیف تجربه بی‌نظیری که در این مجموعه انتظار شما را می‌کشد،‌ اطلاعات لازم برای بازدید از آن، نظیر ساعات کاری، قیمت بلیط، شرایط حضور و مسیر دسترسی را در اختیارتان قرار دادیم. همچنین برای آنکه بتوانید سفر دلپذیر‌تری را در این جزیره تجربه کنید، بهترین جاهای دیدنی کیش را معرفی کردیم که در نزدیکی این جاذبه تفریحی محبوب قرار دارند. اکنون نوبت شماست. آیا تا‌کنون تجربه سفر به کیش و حضور در کلبه وحشت را داشته‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، از شما می‌خواهیم که در بخش نظرات تجربیات ارزشمند و اطلاعات مفید خود در خصوص این جاذبه را با ما و مخاطبان خوش‌ذوق و خوش‌سفرمان به اشتراک بگذارید. 

قلعه وحشت در قسمت شرقی جزیره کیش قرار دارد. به‌طور دقیق‌تر این جاذبه تفریحی هیجان‌انگیز و جذاب در ضلع جنوبی هتل ارم،‌ واقع در جنب میدان آبشار کیش، جای خوش کرده است.

در قلعه وحشت کیش چندین سناریو برای تجربه اوج ترس و هیجان وجود دارد. در ابتدای ورود فردی تمام قوانین استفاده از اتاق وحشت را به شما توضیح خواهد داد. پس از آشنایی با قوانین و شرایط، می‌توانید سناریو مد‌نظر خود را جهت ورود به این دنیای ترسناک و پر‌هیجان انتخاب کنید. سناریو‌های مختلف شامل حالت فول، حالت متوسط و حالت کم اکشن می‌شوند.

بر‌اساس نظرات متعدد مخاطبان، هیجان‌انگیزترین و ترسناک‌ترین بخش این مجموعه بخشی است که باید از دست فردی که اره برقی در دست دارد فرار کنید. بسیاری می‌گویند اگر بتوانید این بخش را پشت سر بگذارید، گذر از چالش‌های دیگر تونل وحشت برایتان سخت نخواهد بود.

دسترسی به این جاذبه تفریحی مهیج بسیار ساده است. برای این کار ابتدا باید خود را به شرق جزیره کیش برسانید. در این منطقه وارد بلوار داریوش شده و سپس در این بلوار به سمت میدان آبشار کیش حرکت کنید. در کنار این میدان، هتل معروف ارم و در ضلع جنوبی این هتل، کلبه وحشت قرار دارد.

از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش که در نزدیکی کلبه وحشت قرار دارند می‌توان به برج ایفل کیش، صخره خرچنگ‌ها، کاخ الیت (پهلوی)، ساحل مرجان و ساحل سیمرغ کیش اشاره کرد.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.