جاهای دیدنی کیش در شب | روی دیگر تفریحات جذاب جزیره کیش

0

هر لحظه از سفر به کیش برای شما خاطره‌انگیز خواهد بود. جزیره کیش جزء معدود شهرهای توریستی ایران است که زندگی شبانه در آن جریان دارد. امنیت کیش باعث می‌شود تا بتوانید با خیال آسوده در هر ساعت از شبانه‌روز در جزیره تردد کنید. همچنین انواع برنامه‌های مفرح و هیجان‌انگیز نیز تا نزدیک صبح برگزار می‌شوند. به همین خاطر امروز در این مقاله قصد داریم تا شما را با جاهای دیدنی کیش در شب آشنا کنیم. بنابراین قبل از خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره با ما همراه باشید تا حسابی شب گردی در کیش را تجربه کنید.

جاهای دیدنی کیش در شب

  • قدم‌زدن کنار ساحل

کیش سواحل تفریحی متعددی دارد. معمولاً در فصل شلوغی، گردشگران و مسافران تا خود صبح در کنار سواحل کیش حضور دارند. اگر قصد شب‌زنده‌داری و قدم‌زدن کنار ساحل را دارید، بهتر است به سراغ ساحل تفریحی، ساحل مرجان، ساحل میرمهنا و کلبه هور بروید. این سواحل معمولاً هیچ‌گاه خالی از جمعیت نمی‌شوند و تا طلوع آفتاب، مسافران در اطراف خط ساحلی حضور دارند. جالب است بدانید هنگام شب در کنار اسکله تفریحی کیش می‌توانید شاهد حضور ماهی‌گیرانی باشید که کنار آب مشغول ماهی‌گیری هستند. اگر بخواهید، می‌توانید از این افراد ماهی تازه بخرید و آن را کنار ساحل روی آتش سرخ کنید و لذت ببرید. لازم به ذکر است اکثر کافه و بوفه‌های کنار ساحل تا خود صبح باز هستند. حتی دور میدان اصلی اسکله تفریحی می‌توانید به غرفه غذاهای خیابانی که داخل ماشین غذا را سرو می‌کنند، مراجعه نمایید. پس شب گردی در کیش را می‌توانید از اسکله تفریحی آغاز کنید.

  • دوچرخه‌سواری در کنار ساحل

بد نیست بدانید غرفه‌های کرایه دوچرخه و موتور برقی تا صبح باز هستند. به این ترتیب می‌توانید در آرامش ساحل و در مسیر مخصوص، دوچرخه سواری در کیش را تجربه کنید. در هنگام شب خبری از آفتاب داغ جزیره نیست. شما می‌توانید از نسیم خنکی که از ساحل می‌وزد، لذت ببرید و بدون خستگی رکاب بزنید. شاید در طول مسیر با چند مسافر دیگر نیز رو‌به‌رو شوید که در حال دوچرخه‌سواری و لذت‌بردن از مناظر شب جزیره هستند. در طول شب می‌توانید همراه با موسیقی آرامش‌بخش دریا رکاب بزنید. آسمان، ستارگان زیبا را به شما هدیه می‌دهد و عطر دریا در مشام شما می‌پیچد. البته در طول شب به‌خاطر خلوتی ساحل، می‌توانید دوچرخه مخصوص آفرود و ساحل تهیه کنید، به دل ساحل بزنید و هیجان را به اوج خود برسانید. به همین خاطر شب گردی در کیش همراه با رکاب‌زدن می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد.

  • گذر هنرمندان

عکس گذر هنرمندان در ساحل کیش

گذر هنرمندان در نزدیکی اسکله تفریحی کیش و بولینگ مریم قرار دارد. بسیاری از مسافران بعد از شب‌زنده‌داری در اسکله تفریحی پیاده به‌سمت گذر هنرمندان رهسپار می‌شوند. گذر هنرمندان بخشی از پیاده‌رو است که سردیس هنرمندان بزرگ کشورمان را در آن قرار داده‌اند. در این گذر می‌توانید شاهد سردیس هنرمندان بزرگی همچون غلامحسین بنان، موسیقی‌دان و خواننده، ابوالحسن صبا، موسیقی‌دان و سازنده ساز، شریف لطفی، موسیقی‌دان، علی محمد حیدریان، نقاش، مرتضی ممیز، طراح گرافیک، استاد حسین بهزاد، نقاش مینیاتور، عزت الله انتظامی، بازیگر، پروین اعتصامی، شاعر، امیرکبیر، شهریار، استاد فرشچیان، جلال آل احمد و غیره باشید. این مکان هنگام شب به‌خوبی نورپردازی می‌شود و بازدید از آن را جذاب‌تر می‌کند. گذر هنرمندان در طول شب می‌تواند گزینه مناسبی برای عکاسی و ثبت خاطره باشد. پس این گذر زیبا را می‌توان یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب دانست. پس گذر هنرمندان را در برنامه شب گردی در کیش خودتان قرار دهید.

  • تماشای کشتی یونانی

عکس کشتی یونانی در شبهای کیش

کشتی یونانی یکی از مهم‌ترین نمادهای جزیره کیش محسوب می‌شود. این کشتی در نزدیکی کلبه هور و در بخش غربی جزیره قرار دارد. کشتی یونانی سالیان سال است که به‌گل‌نشسته و زوال خود را به چشم می‌بیند. موج‌های دریا مدت‌هاست که بی‌رحمانه به کشتی می‌خورند و پیکر خسته او را فرسوده‌تر از قبل می‌کنند. بخش داخلی این کشتی آسیب بسیاری دیده است و فقط می‌توانید شاهد پوسته خارجی آن باشید. بازدید از این کشتی یک بار در روز و یک بار در شب توصیه می‌شود. در طول روز می‌توانید شاهد جزئیات این کشتی از راه دور باشید؛ اما در طول شب نورپردازی کشتی ظاهر آن را کاملاً عوض می‌کند. به همین خاطر کشتی یونانی را می‌توان یکی از جاهای دیدنی کیش در شب دانست. پس چه بهتر که بازدید از این کشتی را نیز هنگام شب گردی در کیش تجربه کنید.

  • شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود. جالب است بدانید این شهربازی از ساعت 11 صبح آغاز به کار می‌کند و تا نزدیک به ساعت 2 بامداد نیز فعالیت خود را ادامه می‌دهد. هنگام تابستان در طول روز هوا بسیار گرم است. به همین خاطر شاید بعد از یک ساعت آب‌تنی و بازی، از گرمای هوا خسته شوید. خوشبختانه شهربازی تا ساعت یک بامداد باز است و می‌توانید از هنگام غروب وارد آن شوید و چند ساعت مشغول بازی باشید. شهربازی هایلند گزینه مناسبی برای تفریح خانوادگی محسوب می‌شود. این شهربازی را هم می‌توان یکی از جاهای دیدنی کیش در شب دانست. پس چه در روز چه هنگام شب گردی در کیش می‌توان سری به این شهربازی زیبا زد.

  • بولینگ مریم

عکس بولینگ مریم کیش در شب

بولینگ مریم کیش در نزدیکی اسکله تفریحی قرار دارد. این مرکز تفریحی شامل سالن بولینگ، سالن بدنسازی و همچنین سالن بیلیارد می‌شود. بولینگ مریم تا پاسی از نیمه‌شب مشغول کار است. در ایام تابستان و شلوغی، این مجموعه تا ساعت 2 بامداد نیز به فعالیت خود ادامه می‌دهد. اگر به بازی هیجان‌انگیز بولینگ یا بیلیارد علاقه‌مند هستید، می‌توانید چند ساعتی در این سالن تفریحی بزرگ سرگرم شوید. فضای داخلی این سالن کاملاً خانوادگی است و مدیریت مجموعه امنیت را در آن برقرار می‌کند. بولینگ مریم در طول شب‌های تابستان به یکی از پاتوق‌های مسافران تبدیل می‌شود و یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب است.

  • انواع جنگ و برنامه شبانه

در سفر به جزیره کیش فقط باید لبخند به روی لب‌های شما باشد. در این جزیره انواع برنامه‌ها و جنگ‌های مختلف شبانه برگزار می‌شوند. بسیاری از کمدین‌های نامی کشورمان همانند دکتر اقبالی یا حامد آهنگی، برنامه‌های منحصر‌به‌فرد و انحصاری در جزیره کیش برگزار می‌کنند. تمامی این برنامه‌ها از ساعت 10 شب به بعد برگزار می‌شوند. پس می‌توانید روز خود را با یک  برنامه شاد، مفرح و فراموش‌نشدنی به پایان برسانید. فراموش نکنید بلیت جشنواره تابستانی کیش به‌سرعت فروخته می‌شوند. پس بهتر است پیش از سفر به جزیره، روز و ساعت بلیت خود را رزرو کنید. جنگ‌های شبانه و کمدی یکی از مهم‌ترین دیدنی‌ها و تفریحات کیش در شب محسوب می‌شوند. خوشبختانه انواع مختلف جنگ شبانه و برنامه‌های مفرح در کیش وجود دارند. پس می‌توانید هر شب در یکی از آن‌ها شرکت کنید. پس چه برنامه‌ای بهتر از این برای کیش گردی در شب می‌تواند وجود داشته باشد؟

  • کلبه وحشت

عکس کلبه وحشت کیش

به نظر شما اینکه زهره‌تان بترکد، یک تفریح محسوب می‌شود؟! اگر این‌طور فکر می‌کنید پس هنگام شب سری به کلبه وحشت کیش بزنید! این کلبه وحشت و عجیب در محوطه پشت هتل ارم قرار دارد. کلبه وحشت برنامه خود را فقط از هنگام غروب آفتاب آغاز می‌کند. این کلبه وحشت، اولین کلبه وحشت حرفه‌ای در ایران است. در این مکان شما وارد یک دنیای تاریک و ترسناک می‌شوید. لازم به ذکر است که امکان انتخاب بین سه حالت خیلی ترسناک، ترسناک و معمولی وجود دارد. در این مکان شما باید از دست یک قاتل سریالی فرار کنید. در کلبه وحشت، ضربان قلبتان را زیر پوست خود احساس می‌کنید و می‌خواهید با تمام قوا فرار کنید. لازم به ذکر است حضور در این کلبه برای کودکان و افرادی که دچار بیماری‌های قلبی هستند، اصلاً مناسب نیست. با وجود این هنوز هم کلبه وحشت یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود. پس اگر با ترس مشکلی ندارید، هنگام کیش گردی در شب سری به این کلبه ترسناک نیز بزنید.

  • کشتی‌های تفریحی

عکس کشتی‌های تفریحی کیش

نظرتان درباره یک برنامه هیجان‌انگیز همراه با موسیقی زنده روی آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس چیست؟ به نظر هیجان‌انگیز می‌آید، این‌طور نیست؟ از هنگام غروب، کنار ساحل قایق‌ها و کشتی‌های تفریحی کیش را خواهید دید که با رقص نور توجه شما را به خود جلب می‌کنند. این‌ها کشتی‌های تفریحی هستند که از هنگام شب کار خود را آغاز می‌کنند. برای حضور در این برنامه‌های تفریحی باید به دفتر اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید. برنامه این کشتی‌های تفریحی بین 3 تا 4 ساعت به طول می‌انجامد. در طول این مدت که روی آب هستید، انواع برنامه شاد و موسیقی زنده برگزار می‌شود. در نهایت با شام یا میان‌وعده از مسافران پذیرایی می‌کنند و به اسکله باز می‌گردید. این کشتی‌های تفریحی یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شوند. پس اگر به دنبال برنامه جذاب برای کیش گردی در شب هستید، به کشتی‌های تفریحی نیز فکر کنید.

  • رستوران با موسیقی زنده

عکس رستوران صفدری کیش با موسیقی زنده

بسیاری از رستوران های کیش همانند رستوران شاندیز صفدری یا میرمهنا، دارای برنامه‌های شبانه ویژه هستند. برنامه شام رستوران‌های بزرگ، تا حدود 2 بامداد ادامه خواهد داشت. این برنامه‌ها آیتم‌های مختلفی از استند‌آپ کمدی تا موسیقی شاد زنده را شامل می‌شوند. فقط به یاد داشته باشید که میزهای این رستوران‌ها به سرعت تکمیل می‌شوند. به همین خاطر باید حتماً پیش از حضور در رستوران، میز خود را رزرو کنید. پس از سرو منوی شامل، هنگام برنامه زنده، منوی دسر، چای، میوه و قلیان سرو می‌شود. پس می‌توانید چند ساعتی از موسیقی و برنامه‌های شاد لذت ببرید و در عین حال غذایی باکیفیت و خوشمزه میل کنید.

  • کنسرت‌های موسیقی

عکس کنسرت‌های موسیقی کیش

کیش دارای چند سالن کنسرت بسیار بزرگ و مجهز است. در تمامی ایام سال، مخصوصاً در تابستان و عید نوروز، هر شب یک کنسرت بزرگ با هنرنمایی یک خواننده بزرگ ایرانی برگزار می‌شود. در طول جشنواره تابستان یا عید نوروز، هر شب چند کنسرت مختلف با حضور هنرمندان مختلف برگزار می‌شود. معمولاً این کنسرت‌ها از ساعت 10 شب آغاز شده و تا 1 تا 2 بامداد ادامه دارند. کنسرت‌های بزرگ شبانه، یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شوند. البته فراموش نکنید ظرفیت این کنسرت‌ها محدود هستند و در ایام شلوغی به‌سرعت تکمیل می‌شوند. پس بهتر است پیش از سفر برنامه کنسرت‌ها را چک کرده و آن‌ها را رزرو کنید. به یاد داشته باشید شرکت در کنسرت یکی از جذاب‌ترین برنامه های کیش گردی در شب محسوب می‌شود.

  • اسکله تفریحی کیش

عکس اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود. تقریباً تا خود صبح زندگی در این اسکله جریان دارد. بسیاری از رستوران‌ها، کافه‌ها و حتی بوفه‌ها تا خود صبح باز هستند. بد نیست بدانید حتی دکه‌های کرایه دوچرخه و موتور برقی نیز تا صبح کار می‌کنند. در کنار اسکله می‌توانید شاهد صیادانی باشید که شب را به‌خاطر خنکی هوا برای ماهی‌گیری انتخاب می‌کنند. برخی جوانان کنار هم جمع می‌شوند و ساز می‌زنند. برخی دیگر مشغول پیاده‌روی هستند و برخی دیگر دوچرخه‌سواری می‌کنند. در هنگام شب آرامش در اسکله تفریحی جریان دارد. دریا با امواج خود برای شما آواز می‌خواند و نسیم صورتتان را نوازش می‌دهد. فراموش نکنید اسکله تفریحی همواره بهترین برنامه کیش گردی در شب محسوب می‌شود.

  • باغ راه ایرانی

باغ راه ایرانی با وسعت تقریبی 30هکتار، یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های ایرانی است که در جزیره کیش قرار دارد. این باغ شامل 8 باغ تودرتو می‌شود و در ضلع جنوبی جزیره واقع شده است. باغ راه ایرانی حدفصال بین میدان هرمز و میدان سعدی قرار دارد. با ورود به این باغ زیبا، متوجه دلیل نام‌گذاری آن خواهید شد. در این باغ می‌توانید شاهد نمادهایی از هر شهر بزرگ ایران باشید. در طول شب، باغ راه ایرانی به‌خوبی نورپردازی می‌شود. پس می‌توانید تصاویر یادگاری بی‌نظیری را در این باغ ثبت کنید. دوازه طاق بستان، دروازه ارگ علیشاه تبریز، پل دختر لرستان، سی و سه پل اصفهان، دروازه قرآن شیراز و باغ ملی تهران جزء مهم‌ترین بخش‌های باغ راه ایران هستند.

  • پارک شهر کیش

عکس پارک شهر کیش

پارک شهر یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش در شب محسوب می‌شود. در طول روز این پارک بسیار شلوغ است. این پارک با 108هزار مترمربع مساحت، در سال 1393 افتتاح شد. در این پارک می‌توانید از امکانات مختلف همانند دریاچه مصنوعی، مسیر دوچرخه‌سواری، پیست اسکیت، زمین بازی، ایستگاه شطرنج، ایستگاه موسیقی، ایستگاه تندرستی و غرفه صنایع‌دستی مردم بومی کیش دیدن کنید. بسیاری از بخش‌های این پارک تا پاسی از شب به کار خود ادامه می‌دهند. به همین خاطر تا نزدیک ساعت 1 تا 2 بامداد جمعیت در این پارک حضور دارند و شما نیز می‌توانید در خنکی هوا از تفریحات داخل پارک بهره‌مند شوید.

  • پارک ماهی‌گیر

پارک ساحلی مرد ماهیگیر یکی از بهترین پارک های ساحلی کیش محسوب می‌شود که در هر ساعت شبانه‌روز جذابیت دارد. در این پارک یک مجسمه 12متری از ماهی‌گیری به چشم می‌خورد که در حال پرتاب تور به دریا است. این مجسمه را به‌عنوان نماد مردم محلی کیش می‌شناسند. پارک مرد ماهیگیر 4هزار مترمربع وسعت دارد و انواع امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی در این پارک تعبیه شده است. تمامی کافه‌ها، بوفه‌ها و رستوران‌های نزدیک این ساحل، تا پاسی از شب کار خود را ادامه می‌دهند. همچنین نورپردازی عالی ساحل باعث می‌شود تا بتوانید تا خود صبح در این پارک حضور داشته باشید و حسابی خوش بگذرانید. پس هنگام کیش گردی در شب ، پارک ماهیگیر را هم در لیست جاهای دیدنی کیش در شب قرار دهید.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره جاهای دیدنی کیش در شب چیست؟ آیا تا کنون شب‌زنده‌داری را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما زیباترین جزیره دیدنی استان هرمزگان و به‌صورت کلی جنوب ایران کجاست؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

این شهربازی همه‌روزه از ساعت 11 صبح الی 1 بامداد مشغول فعالیت است.

معمولاً ایستگاه‌های دوچرخه اسکله تفریحی تا صبح باز هستند.

معمولاً در سالن کشتی، هتل شایگان و آبنمای موزیکال انواع برنامه جنگ شبانه برگزار می‌شود.

رستوران شاندیز صفدری و رستوران میرمهنا جزء بهترین رستوران‌ها با برنامه شبانه هستند.

برای شرکت در برنامه کشتی تفریحی باید به دفتر اسکله تفریحی کیش مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.