پارک های ساحلی کیش | تماشای آبی دریا از مکانی زیبا

0

کیش یکی از زیباترین مناطق تفریحی ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود و در طول سال مسافران زیادی برای خرید بلیط هواپیما کیش اقدام می‌کنند تا بتوانند راهی این جزیره شوند. این جزیره در استان هرمزگان مساحت نسبتاً کمی دارد؛ اما در وجب‌به‌وجب آن یک جاذبه تفریحی قرار دارد. امروز قصد داریم تا درباره کیش و زیباترین جاذبه تفریحی‌اش با شما صحبت کنیم. شاید در کیش صدها تفریح مختلف وجود داشته باشد؛ اما ساحل‌گردی مزه دیگری دارد. امروز با ما همراه باشید تا با بهترین پارک های ساحلی کیش آشنا شوید.

معرفی پارک های ساحلی کیش

ساحل‌گردی در کیش تفاوت بسیاری با تمام سواحل ایران دارد. سواحل کیش بسیار زیبا و منحصر‌به‌فرد هستند. در کیش می‌توانیم شاهد انواع ساحل ماسه‌ای، شنی و صخره‌ای باشیم. سواحل کیش یکی از مهم‌ترین مناطق تفریحی جزیره محسوب می‌شوند. در نزدیکی آن‌ها انواع امکانات تفریحی، رفاهی و خدماتی تعبیه شده است. به این ترتیب می‌توانید ساعت‌ها در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس استراحت کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. هر یک از سواحل کیش، ظاهری متفاوت دارند. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین پارک های ساحلی کیش آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

ساحل میرمهنا

بازدید از ساحل میرمهنا کیش

میرمهنا نامی آشنا در مناطق جنوب ایران محسوب می‌شود. برخی افراد تصور می‌کنند که این سواحل به رستوران میرمهنا تعلق دارد. در حقیقت میرمهنا نام یکی از مبارزان عرب است. همان طور که می‌دانید، بسیاری از مناطق جنوبی ایران در گذشته تحت استعمار کشور پرتغال قرار داشت. میرمهنا فردی بود که توانست این مناطق را از چنگال پرتغالی‌ها آزاد کند. به همین خاطر در بخش‌های مختلف جنوب کشور، نام این مبارز دلاور را خواهید دید. ساحل میرمهنا یکی از بزرگ‌ترین پارک های ساحلی کیش است. این پارک ساحلی در شمال‌غرب جزیره و در کنار بلوار دریا قرار دارد. پارک ساحلی میرمهنا در نزدیکی یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری کیش واقع شده است. مساحت این پارک ساحلی به حدود 10‌هکتار می‌رسد. پارک ساحلی میرمهنا از مسجد خاتم‌الانبیا تا میدان جاسک ادامه دارد. به‌صورت کلی میرمهنا را می‌توان یکی از مکان های لاکچری کیش دانست.

  • اسکله ساحل میرمهنا

اسکله ساحل میرمهنا کیش

از ساحل میرمهنا، اسکله‌ای بزرگ به میان خلیج می‌رود. این اسکله چهار ایستگاه دارد. طول اسکله میرمهنا به 130 متر می‌رسد و 9 متر عرض دارد. ماهی‌گیری در ساحل میرمهنا آزاد است؛ پس می‌توانید خودتان ماهی تازه صید کنید و از طعم آن لذت ببرید. اگر قصد دارید تا به دل دریا بزنید و از تفریحات دریایی لذت ببرید، می‌توانید سری به این اسکله بزنید. در این اسکله امکان کرایه قایق‌های تفریحی مختلف وجود دارد. همچنین سوار و پیاده‌شدن از قایق نیز در همین اسکله انجام می‌شود. قدم‌زدن روی این اسکله می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. هنگام غروب یا طلوع آفتاب، می‌توانید شاهد مناظری خیره‌کننده از این اسکله باشید. وجود صندلی‌های متعدد روی اسکله به مسافران اجازه می‌دهد تا از مناظر تماشایی خلیج همیشه فارس لذت ببرند.

  • بخش‌های مختلف ساحل میرمهنا

ساحل میرمهنا به دو بخش مختلف تقسیم می‌شود. بخش اول از مسجد خاتم‌النبیا تا اسکله ماهی‌گیری ادامه دارد. وسعت این بخش به 4هزار مترمربع می‌رسد. بخش دوم ساحل از اسکله آغاز می‌شود و تا میدان جاسک ادامه دارد. وسعت این بخش نیز به 6هزار مترمربع می‌رسد. در این ساحل تفریحات مختلفی برای هر قشر و هر سنی تعبیه شده است. در بخش‌هایی از این ساحل، می‌توانید شاهد وسایل بازی کودکان باشید. در تمامی بخش‌های ساحل، آلاچیق‌هایی رنگارنگ و باصفا به چشم می‌خورد. شما می‌توانید روی صندلی‌های راحتی استراحت کنید، آفتاب بگیرید و از تماشای مناظر لذت ببرید.

  • امکانات و تفریحات ساحل میرمهنا

در این ساحل رستوران‌های متعدد و سفره‌خانه‌هایی با موسیقی زنده حضور دارند. پس اگر می‌خواهید طعم ماهی‌های صید روز را بچشید، می‌توانید به این رستوران‌ها سری بزنید. سفره‌خانه‌ها تا پاسی از شب مشغول به کار هستند. در این سفره‌خانه‌ها می‌توانید غذاهای دریایی، فست‌فود، انواع نوشیدنی و البته قلیان سفارش دهید. مسیر دوچرخه سواری در کیش نیز از دل این پارک عبور می‌کند. پس می‌توانید از ایستگاه‌های مختلف ساحل میرمهنا دوچرخه بگیرید و از رکاب‌زدن در کنار این ساحل لذت ببرید. در حقیقت ساحل میرمهنا یک مجموعه تفریحی کامل در کیش است. محیط این ساحل بسیار امن، پاکیزه و خانوادگی است.

ساحل میر مهنا روی نقشه

ساحل مرجان

 بازدید از ساحل مرجان کیش

ساحل مرجان را بی‌تردید می‌توان یکی از زیباترین پارک های ساحلی کیش دانست. از لحظه‌ای که وارد ساحل مرجان می‌شوید، چشمتان به جمال گل‌های صورتی‌رنگ معروف جزیره کیش خواهد افتاد. این گل‌ها را می‌توان نمادی از مناطق جنوبی ایران و مخصوصاً جزیره کیش دانست. ساحل مرجان در بخش کم‌ارتفاع قرار دارد. به همین خاطر همین طور که از میان گل‌ها عبور می‌کنید، ناگهان زیبایی ساحل مرجان را پیش چشم خود خواهید دید. نسیم خنک دریا را روی پوست خود احساس می‌کنید. آلاچیق‌هایی زیبا به سبک سنتی در بخش‌های مختلف ساحل به چشم می‌خورند. حرکت پرندگان کوچک تمرکز شما را از روی امواج دریا بر می‌دارد. آن‌ها با صدای آواز خود، شما را عاشق این جزیره می‌کنند.

  • تفریحات ساحل مرجان

غواصی در ساحل مرجان جزیره ی کیش

ساحل مرجان را نیز می‌توان یک پکیج کامل از تفریحات مختلف دانست. در این ساحل می‌توانید از انواع مختلف تفریحات آبی استفاده کنید. در طول مسیر ساحل، چندین و چند کلوب مخصوص تفریحات آبی به چشم می‌خورند. پاراسل، شاتل، بنانا، غواصی و کریزی‌بوت جزء تفریحاتی هستند که می‌توانید در ساحل مرجان تجربه کنید. علاوه‌بر تفریحات آبی، مسیر دوچرخه‌سواری جزیره نیز از کنار این ساحل عبور می‌کند. پس می‌توانید شاهد ایستگاه‌های مختلف کرایه دوچرخه نیز باشید. دوچرخه‌سواری در کنار ساحل مرجان می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. تصور کنید از کنار این مناظر زیبا و خیره‌کننده عبور می‌کنید و عطر خوش ساحل به مشام شما می‌خورد.

حتی قدم‌زدن در کنار ساحل مرجان نیز می‌تواند بسیار آرامش‌بخش باشد. امواج دریا مرجان‌های بی‌جان، گوش‌ماهی‌ها، صدف‌ها و انواع حلزون را به ساحل می‌کشانند. باد لای موهای شما می‌رود و عطر دریا در مشام شما می‌پیچد. هوا در کنار ساحل نه سرد و نه گرم است. نرمی شن‌های ساحلی را زیر پای خود احساس خواهید کرد. صدای موج در گوش شما می‌پیچد. آفتاب روی آب دریا می‌تابد و بازتاب آن به چشم شما می‌رسد. به‌ناچار باید کمی چشمان خود را ببندید تا درخشش آفتاب شما را آزار ندهد. گاهی با شنیدن صدایی از آسمان سر خود را بالا می‌گیرید تا عبور یک مرغ دریایی را تماشا کنید. در ضمن، اگر به‌دنبال تماشای بیداری آفتاب از کنار ساحل هستید، اسکله ساحل مرجان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

  • امکانات ساحل مرجان

در وهله اول باید اشاره کنیم که این ساحل در کنار مرکز تجاری معروف مرجان قرار دارد. برای مسافران، مرکز خرید مرجان یکی از معروف‌ترین مراکز خرید محسوب می‌شود. این مرکز خرید قیمتی معقول و مقرون‌به‌صرفه ارائه می‌دهد. در مقایسه با سایر مراکز خرید کیش، همانند مرکز خرید پردیس 1 و 2، قیمت اجناس مرجان به‌مراتب معقول‌تر است. پس اگر به‌دنبال خرید سوغات یا اجناس اقتصادی هستید، مرکز خرید مرجان برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

در ساحل مرجان انواع امکانات رفاهی و خدماتی تعبیه شده است. در هر قدم از این ساحل، یک سفره‌خانه، سوپرمارکت و رستوران به چشم می‌خورد. شما می‌توانید برای صرف غذا یا استفاده از منوی کافه، داخل آلاچیق استراحت کنید. بسیاری از رستوران‌ها، غذاهای دریایی صید روز را ارائه می‌دهند. قیمت این غذاها در مقایسه با رستوران‌های لوکس و بزرگ کیش به‌مراتب اقتصادی‌تر است. همچنین می‌توانید در کافه‌های کیش انواع نوشیدنی، میان‌وعده و البته قلیان سفارش دهید. پارکینگ، سرویس‌بهداشتی، بوفه، فودکورت و آب‌خوری جزء سایر امکانات این جزیره محسوب می‌شوند.

ساحل مرجان روی نقشه

ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر یکی از مهم‌ترین پارک های ساحلی کیش به حساب می‌آید. در این ساحل مجسمه‌ای نمادین وجود دارد. این مجسمه یک مرد ماهیگیر را نشان می‌دهد که در حال پرتاب تور خود به آب است. ساحل مرد ماهیگیر 4هزار مترمربع وسعت دارد. مجسمه مرد ماهیگیر، حاصل همکاری 4 مجسمه‌ساز معروف ایرانی است. برای ساخت این مجسمه نمادین، 3 ماه کار بی‌وقفه صرف شده است. طول این مجسمه به 12 متر می‌رسد. برای ساخت آن از 6 تن آهن، 12 لایه فایبرگلاس به همراه رزین استفاده شده است. همچنین برای ثابت نگه‌داشتن آن نیز از بتن استفاده کرده‌اند. جالب است بدانید بعد از مجسمه «صیاد مروارید» واقع در بندرعباس، این مجسمه دومین مجسمه بزرگ تزئینی ایران به حساب می‌آید.

  • امکانات ساحل مرد ماهیگیر

همان طور که اشاره کردیم، این ساحل فقط 4هزار مترمربع وسعت دارد. پس نمی‌توان آن را جزء بزرگ‌ترین پارک های ساحلی کیش قرار دارد. با وجود این، در ساحل مرد ماهیگیر معمولاً خبری از شلوغی نیست. به همین خاطر افرادی که به‌دنبال حس آرامش هستند، این ساحل را انتخاب می‌کنند. در پارک ساحلی مرد ماهیگیر، صدای تک‌تک امواج خلیج فارس به گوش می‌رسد. انگار که خلیج زیر گوش شما نجوا می‌کند. در بخشی از ساحل، درختان متعدد همانند عناب، گزانگبین، ممرز مشرقی، بمبر لاری و همچنین خرما به چشم می‌خورند. این فضای سبز حدود 500 مترمربع وسعت دارد. این فضای سبز مکانی مناسب برای تصویربرداری و عکاسی محسوب می‌شود.

  • تفریحات ساحل مرد ماهیگیر

ساحل مرد ماهیگیر، ساحلی شنی و همچنین خلوت است. همین موضوع باعث شده تا مکانی مناسب برای ساخت قلعه‌های شنی باشد. در فصول شلوغ سال، مسابقات ساخت مجسمه‌های شنی در این ساحل برگزار می‌شود. این ساحل آرامش بسیاری دارد؛ اما در آن می‌توانید از تمامی امکانات رفاهی و خدماتی استفاده کنید. در ساحل مرد ماهیگیر امکان استفاده از رستوران، کافه، سفره‌خانه، بوفه و آلاچیق‌های متعدد وجود دارد.

ساحل مرد ماهیگیر روی نقشه

ساحل اسکله تفریحی کیش

بازدید از ساحل تفریحی اسکله کیش

ساحل اسکله تفریحی، معروف‌ترین مکان تفریحی در تمام جزیره محسوب می‌شود. در بین پارک های ساحلی کیش، سواحل مختلفی را مشاهده می‌کنید؛ اما ساحل اسکله تفریحی معروف‌ترین آن‌ها است. این پارک ساحلی زیباترین اسکله را در خود جای می‌دهد. در این پارک ساحلی، تفریحات مختلف تا پاسی از شب جریان دارد. شما می‌توانید حتی برای گذران وقت و استراحت نیز این پارک ساحلی را انتخاب کنید. این پارک ساحلی مهم‌ترین مرکز تفریحاتی در تمام جزیره است. پس باید انتظار هر نوع تفریح و امکاناتی را در آن داشته باشید.

  • معرفی اسکله تفریحی

تصویر ساحل تفریحی اسکله کیش

اسکله تفریحی نام یک اسکله بزرگ تفریحی با 437 متر طول، 18 متر عرض و 10‌هزار مترمربع مساحت است. این اسکله ستون‌های فلزی و عرشه چوبی دارد. در طراحی این اسکله، از 4 فضای عرضی جانبی استفاده شده است. بد نیست بدانید طراحی و ساخت این اسکله تماماً به‌دست مهندسان ایرانی انجام شده است. اسکله تفریحی یکی از زیباترین جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود. لازم به ذکر است از نظر طراحی، این اسکله کاملاً سازگار با محیط زیست است. یعنی هیچ گونه اثر منفی بر طبیعت منطقه نمی‌گذارد. حتی جریان آب با احداث این اسکله تغییر نکرده است. جزیره کیش یک جزیره مرجانی است. به همین خاطر حفظ طبیعت آن اهمیت بسیاری دارد.

این اسکله در سال 2007 احداث شد. هدف از ساخت این اسکله، ایجاد فضایی تفریحی و خانوادگی برای مسافران بود. امروزه پس از گذشت حدود 14 سال، می‌توانیم ببینیم که مهندسان در طراحی خود کاملاً بی‌نقص عمل کرده‌اند. در طول این اسکله 400 متری، چندین و چند صندلی چوبی به‌سمت دریا تعبیه شده است. به همین خاطر می‌توانید حتی برای وقت‌گذرانی، بر روی این صندلی‌ها بنشینید و از مناظر خلیج همیشه فارس لذت ببرید. لازم به ذکر است ماهیگیری در این اسکله ممنوع است. در صورت تخطی از این قانون، با شما برخورد خواهد شد. به‌صورت کلی باید حتماً بازدید از این اسکله را در بین تفریح های کیش قرار دهید.

  • تفریحات اسکله تفریحی

دوچرخه سواری در ساحل تفریحی اسکله کیش

بهتر است سؤال را به این شکل مطرح کنیم؛ چه تفریحاتی را نمی‌توان در اسکله تفریحی کیش انجام داد؟ در حقیقت این ساحل یکی از مفرح‌ترین پارک های ساحلی کیش محسوب می‌شود. اولین تفریحی که می‌توانید در این ساحل تجربه کنید، استفاده از اسکله تفریحی است. قدم‌زدن روی این اسکله، نشستن‌ روی صندلی و تماشای تلاطم آب و تصویربرداری از مناظر آب‌های نیلگون خلیج جزء تفریحاتی است که می‌توانید تجربه کنید. در کنار این پارک ساحلی، انواع رستوران و مجموعه‌های تفریحی متعدد حضور دارند. به‌عنوان مثال می‌توانید از رستوران توتی فروتی، بولینگ مریم یا جنگ کشتی دیدن کنید.

مسیر دوچرخه‌سواری جزیره دقیقاً از کنار این ساحل عبور می‌کند. در طول این ساحل، چندین و چند ایستگاه مختلف کرایه دوچرخه و موتورسیکلت‌های برقی وجود دارد. پس می‌توانید از رکاب‌زدن در کنار ساحل زیبای اسکله تفریحی لذت ببرید. در کنار ساحل، چندین و چند بوفه، رستوران و کافه‌های مختلف وجود دارند. بسیاری از این کافه‌ها، کنار ساحل میز و صندلی‌های راحتی قرار داده‌اند. ساحل اسکله تفریحی، ساحلی مرجانی و صخره‌ای است. زمانی که کنار این ساحل می‌نشینید، موج‌های خروشان با این صخره‌ها برخورد می‌کنند طوری که قطرات آب را در اطراف خود مشاهده کنید. این قطرات روی پوست صورت شما می‌نشینند و در میان راه تشکیل رنگین‌کمان می‌دهند.

  • امکانات اسکله تفریحی کیش

در ساحل اسکله تفریحی کیش هر امکاناتی که تصور می‌کنید وجود دارد. شما می‌توانید از ده‌ها کافه، رستوران و سفره‌خانه سنتی در این ساحل استفاده کنید. همچنین امکان استفاده از اسکله تفریحی به‌صورت رایگان وجود دارد. شما می‌توانید از ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری، دوچرخه کرایه کنید و در مسیر مخصوص رکاب بزنید. همچنین می‌توانید با اندکی پیاده‌روی به بولینگ مریم بروید یا سری به جنگ کشتی بزنید. در این جنگ استاد اکبر اقبالی برنامه‌های مفرحی را برای مسافران اجرا می‌کند. آب‌خوری، سرویس ‌بهداشتی و نمازخانه جزء سایر امکاناتی هستند که در این ساحل وجود دارند. در ضمن شهربازی کیش نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار دارد. همچنین به‌سبب شلوغی منطقه، بسیاری از هتل های کیش را نیز می‌توانید در نزدیکی همین اسکله بیابید.

اسکله تفریحی کیش روی نقشه

ساحل سیمرغ کیش

بازدید از پارک ساحلی سیمرغ کیش

پارک ساحلی سیمرغ یکی دیگر از بهترین پارک های ساحلی کیش محسوب می‌شود. این پارک ساحلی در بخش جنوب‌شرقی جزیره و در امتداد خط ساحلی جاده جهان و مسیر دوچرخه‌سواری قرار دارد. وسعت این ساحل به حدود 15‌هزار مترمربع می‌رسد. پس می‌توان آن را یکی از بزرگ‌ترین پارک های ساحلی کیش دانست. ساحل سیمرغ در راستای آب‌های نیلگون خلیج فارس تا حدود 300 متر ادامه دارد. در میان این ساحل، مجسمه‌ای عجیب و سمبلیک به چشم می‌خورد. این مجسمه را در کنار مجسمه مرد ماهیگیر، می‌توان یکی از نماد‌های جزیره کیش دانست.

  • تفریحات ساحل سیمرغ

دوچرخه سواری در ساحل سیمرغ جزیره ی کیش

ساحل سیمرغ کیش در مقایسه با سایر سواحل جزیره همانند اسکله تفریحی، خلوت‌تر است. از‌این‌رو بسیاری از مسافران برای لذت‌بردن از آرامش خلیج، این ساحل را انتخاب می‌کنند. این ساحل ظاهری بسیار پاکیزه، شیک و زیبا دارد. همچنین محیط ساحل سیمرغ کیش، محیطی کاملاً خانوادگی است. در این ساحل می‌توانید قدم بزنید و از مناظر بکر اطراف لذت ببرید. اگر اهل پیاده‌روی نیستید، باید بدانید مسیر دوچرخه‌سواری از کنار این ساحل عبور می‌کند. پس می‌توانید انواع دوچرخه مخصوص ساحل را کرایه کنید و از رکاب‌زنی لذت ببرید.

در طول مسیر ساحل، چندین و چند کلوب ورزش‌های آبی نیز به چشم می‌خورند. در این کلوب‌ها امکان استفاده از انواع تفریحات همانند جت‌اسکی، پاراسل، بنانا، پاراگلایدر، غواصی، کریزی‌بوت و شاتل وجود دارد. البته استفاده از این تفریحات به شرایط جوی نیز بستگی دارد. همچنین لازم به ذکر است پارک ساحلی سیمرغ فاصله کمی از مراکز تفریحی کیش دارد. شما می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه خودتان را به پارک آبی دلفین‌های کیش برسانید. همچنین این پارک ساحلی فاصله کمی تا پارک ساحلی مارینا، هتل مارینا و مراکز تفریحی و تجاری مختلف جزیره دارد. پس می‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید.

  • امکانات رفاهی ساحل سیمرغ

در این ساحل امکان استفاده از ده‌ها رستوران، کافه‌، بوفه و سفره‌خانه وجود دارد. شما می‌توانید انواع غذاهای صید روز را در این رستوران‌ها سفارش دهید. استفاده از آلاچیق‌ها برای مشتریان کافه‌ها بلامانع است. پس می‌توانید در این آلاچیق‌ها استراحت کنید و از وزش نسیم دریا بر روی پوست خود لذت ببرید. همان طور که اشاره کردیم، در طول مسیر ساحل، چندین و چند کلوب دریایی مختلف نیز حضور دارند. در ضمن می‌توانید از ایستگاه‌های دوچرخه‌سواری، دوچرخه یا موتورسیکلت برقی کرایه کنید و در مسیر مخصوص از راندن آن‌ها لذت ببرید. نمازخانه، سرویس ‌بهداشتی و آب‌خوری نیز جزء سایر امکانات این ساحل محسوب می‌شوند.

ساحل سیمرغ کیش روی نقشه

ساحل درختان نارگیل کیش

بازدید از ساحل درختان نارگیل کیش

درختان نارگیل ظاهری بسیار زیبا و فریبنده دارند. در بخش شرقی جزیره کیش، می‌توانید سری به ساحل درختان نارگیل بزنید. این پارک ساحلی در سمت راست خیابان فردوسی و تقاطع بلوار ساحل واقع شده است. از مرکز شهر تا این ساحل فقط 15 دقیقه راه خواهد بود. این پارک ساحلی حدود 20‌هزار مترمربع وسعت دارد. در پارک نارگیل، حدود 2،500 تا 3،000 درخت نارگیل سربه‌فلک‌کشیده وجود دارند. منظره ساحل درختان نارگیل، منظره‌ای بی‌بدیل و فراموش‌نشدنی است. هرچه قدر هم که ساحل مرجان زیبا باشد، باز هم نمی‌توان آن را با ساحل درختان نارگیل مقایسه کرد.

درختان نارگیل برگ‌های بسیار پهنی دارند. به همین خاطر سایه‌ای بزرگ را روی زمین ایجاد می‌کنند. این برگ‌ها به‌حدی بزرگ هستند که می‌توانید از آن‌ها به‌عنوان یک سایه‌بان استفاده کنید. این پارک از نظر دسترسی، موقعیت بسیار مناسبی دارد. از آنجا می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه خودتان را به انواع مراکز خرید همانند پردیس 2، رؤیا، مرکز تجاری کیش، پانیذ و مریم 2 برسانید. همچنین پارک ساحلی نارگیل، فاصله بسیار کمی تا هتل داریوش معروف دارد. پس اگر ساکن این هتل هستید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن، خودتان را به این پارک ساحلی برسانید.

  • تفریحات پارک ساحلی درختان نارگیل کیش

تفریحات آبی در ساحل درختان نارگیل کیش

همانند تمامی پارک های ساحلی کیش، مسیر دوچرخه‌سواری از کنار این ساحل نیز عبور می‌کند. پس می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوص، دوچرخه یا موتورسیکلت برقی کرایه کنید و از سواری خود لذت ببرید. علاوه ‌بر این، امکان استفاده از انواع تفریحات آبی در این ساحل وجود دارد. در این ساحل چند کلوب تفریحات آبی نیز به چشم می‌خورد. شما می‌توانید در این کلوب‌ها از انواع تفریحات آبی همانند جت‌اسکی، پاراسل، پاراگلایدر، بنانا، کریزی‌بوت و شاتل لذت ببرید. قایق کف‌شیشه و غواصی نیز جزء تفریحات خاصی هستند که در این ساحل مهیا شده‌اند.

یکی از تفریحات جذابی که می‌توانید در این منطقه تجربه کنید، والیبال ساحلی است. هندبال و فوتبال‌های ساحلی نیز در ساحل درختان نخل برگزار می‌شوند. به همین خاطر این پارک را می‌توان مکانی مناسب برای تجربه انواع تفریحات و ورزش‌های جذاب ساحلی دانست. در این پارک به‌هیچ‌وجه حوصلتان سر نمی‌رود.

  • امکانات پارک ساحلی درختان نارگیل

در پارک ساحلی درختان نارگیل کیش، انواع امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی تعبیه شده است. شما می‌توانید از چندین و چند رستوران و کافه که در نزدیکی این ساحل قرار دارند استفاده کنید. لازم به ذکر است، رستوران لوکس و معروف میرمهنا نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارد. همچنین باید بدانید که از این پارک ساحلی می‌توانید خودتان را به هتل داریوش برسانید. کافه و رستوران این هتل، جزء بهترین و لوکس‌ترین کافه رستوران‌های جزیره به حساب می‌آیند. همچنین در صورت مراجعه به هتل داریوش، می‌توانید از سرویس بهداشتی لابی هتل نیز استفاده کنید. علاوه‌بر این‌ها، کلوب‌ ورزش‌های آبی، زمین والیبال، فوتبال و هندبال ساحلی، بوفه، کافه، رستوران و سرویس‌ بهداشتی در این ساحل وجود دارد.

متأسفانه پارک ساحلی درختان نارگیل روی نقشه ثبت نشده است. اگر شما لوکیشن دقیقی برای این ساحل دارید، برایمان در کامنت‌ها ارسال کنید.

پارک ساحلی هنگام

بازدید از پارک ساحلی هنگام کیش

پارک هنگام کیش را می‌توان سرسبزترین پارک ساحلی جزیره دانست. این پارک در بخش شرقی جزیره قرار دارد و دارای فضای سبزی بی‌نظیر است. پارک هنگام جزء پارک‌های ساحلی کمتر‌‌شناخته‌شده کیش محسوب می‌شود. به‌لطف وجود فضای سبز بی‌بدیل این پارک، حتی در تابستان نیز می‌توانید از خنکای سایه درختان خرما و نارگیل لذت ببرید. پارک هنگام جزء پارک‌های ساحلی دنج کیش به شمار می‌آید. در این پارک زیبا خبری از شلوغی یا سروصدا نیست. در این پارک ساحلی شما می‌توانید آرامش را تجربه کنید و از مصاحبت با امواج خلیج لذت ببرید.

  • تفریحات پارک ساحلی هنگام

تفریحات پارک ساحلی هنگام کیش

این پارک دارای پلاژ مخصوص آقایان و بانوان است. در هر بخش امکان استفاده از تفریحات مختلف وجود دارد. شما می‌توانید به کلوب‌ تفریحات دریایی متعدد بروید و انواع تفریحات آبی را تجربه کنید. در ساحل هنگام امکان تجربه انواع تفریحات آبی همانند پاراگلایدر، پاراسل، شاتل، بنانا، جت‌اسکی، کریزی‌بوت و قایق کف شیشه‌ای وجود دارد. در هر پلاژ، زمین بازی والیبال ساحلی تعبیه شده است. پس می‌توانید از انواع تفریحات و ورزشی‌های مختلف ساحلی و آبی در این ساحل لذت ببرید. همچنین لازم به ذکر است مسیر دوچرخه‌سواری جزیره از کنار این ساحل نیز عبور می‌کند. پس می‌توانید از ایستگاه‌های مخصوص دوچرخه بگیرید و کمی در کنار ساحل رکاب بزنید. قلعه وحشت کیش نیز در نزدیکی همین ساحل قرار دارد. پس بعد تماشای غروب می‌توانید سری به این خانه وحشت بزنید تا فشار خونتان به سقف بچسبد!

  • امکانات ساحل هنگام

در نزدیکی پارک ساحلی هنگام، امکان استفاده از انواع امکانات رفاهی و خدماتی وجود دارد. در این پارک ساحلی شما می‌توانید سری به بستنی نعمت، رستوران سام استار و البته رستوران معروف عمو اکبر بزنید. رستوران عمو اکبر شاید ظاهری ساده داشته باشد؛ اما یکی از بهترین رستوران‌های کیش محسوب می‌شود. در این رستوران می‌توانید طعم غذاهای سنتی و دریایی تازه صید روز را بچشید و هزینه کمی را بابت آن بپردازید. آب‌نما، فضای سبز، کافه، بوفه، رستوران، ایستگاه دوچرخه، پلاژ مخصوص آقایان و بانوان، زمین والیبال، سرویس بهداشتی، نمازخانه و کلوب ورزش‌های آبی نیز جزء امکانات این ساحل هستند. پس بازدید از این پارک را حتماً باید در برنامه جزیره گردی کیش قرار دهید.

ساحل هنگام کیش روی نقشه

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، انتخاب شما در بین پارک های ساحلی کیش چیست؟ تاکنون از کدام یک از این پارک های ساحلی کیش بازدید کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

زیباترین ساحل کیش را می‌توان ساحل هنگام و مرجان دانست.

بهترین منظره طلوع را می‌توانید در ساحل مرجان شاهد باشید.

اسکله تفریحی بهترین مکان برای تماشای منظره غروب آفتاب است.

ساحل اسکله تفریحی و میرمهنا جزء شیک‌ترین سواحل کیش هستند.

ساحل درختان نارگیل و ساحل هنگام جزء خلوت‌ترین سواحل کیش هستند.

ساحل اسکله تفریحی شلوغ‌ترین ساحل کیش است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.