معرفی هتل های چابهار | تجربه اقامت در سرزمین عجایب

0

اگر اقدام به خرید بلیط هواپیما چابهار کرده‌اید، حتماً ذوق این را دارید که زودتر از این سرزمین عجایب دیدن کنید. سفر به چابهار قطعاً جزو زیباترین و خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان خواهد بود. خب نباید آنقدر جذب جاهای دیدنی چابهار شوید که انتخاب محل اقامت را فراموش کنید. در چابهار هتل‌های بسیاری وجود دارند. انتخاب اقامتگاه، بخش مهمی از سفرتان خواهد بود. در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های چابهار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین آن‌ها انتخاب کنید. پس با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین بهترین هتل های چابهار را بشناسید و نهایتاً بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین هتل های چابهار

  • هتل لیپار چابهار | هتلی خوب در چابهار

هتل لیپار را می‌توان جزو بهترین هتل های چابهار دانست. این هتل 5ستاره در سال 1386 به بهره‌برداری رسید. هتل لیپار در ساختمانی بسیار لوکس قرار دارد و جزو معدود هتل‌های 5ستاره چابهار به حساب می‌آید. هتل لیپار در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و با 107 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل دارای بهترین امکانات رفاهی، خدماتی و اقامتی است. همچنین باید بدانید که این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید چابهار همانند مرکز خرید فردوس، صالحیار و تیس دارد. در ضمن می‌توانید در کمترین زمان ممکن، از این هتل خودتان را به ساحل دریای عمان برسانید. کارکنان این هتل همگی آموزش‌دیده و تحصیل‌کرده هستند و رفتاری بسیار مؤدبانه با مسافران خود دارند. در این هتل می‌توانید در اتاق‌های سینگل، دوتخته و سه‌تخته اقامت داشته باشید. ضمناً تمامی اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی هستند.

آدرس: چابهار، منطقه آزادتجاری صنعتی
  • هتل لاله چابهار | هتلی شیک و زیبا

هتل لاله جزو هتل‌های 4ستاره چابهار است. این هتل در انتهای بلوار امام خمینی و رو‌به‌روی پارک الغدیر قرار دارد. با دیدن نمای بیرونی این هتل، احساس می‌کنید که جزو بهترین هتل های چابهار است. این هتل در سال 1386 به بهره‌بردرای رسید و در کنار ساحل زیبا و آرام عمان قرار دارد. البته باید بدانید که در سال 1397، یک بار به‌صورت کامل این هتل را بازسازی کردند. به همین خاطر فضای داخلی اتاق‌ها کاملاً شیک، مدرن و امروزی هستند. این هتل در 2 طبقه بنا شده است و مجموعاً با 38 باب واحد اقامتی و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. موقعیت مکانی این هتل بسیار عالی است. پس مسافران هتل می‌توانند به‌راحتی به جاهای دیدنی این بندر و همچنین رستوران های چابهار دسترسی داشته باشند. در این هتل می‌توانید در اتاق‌های سینگل، دابل و سه‌تخته اقامت داشته باشید.

آدرس: چابهار، انتهای بلوار امام خمینی، مقابل پارک الغدیر
  • هتل فردوس چابهار | بهترین هتل شهر

هتل فردوس نیز از جمله بهترین هتل های چابهار است. این هتل در منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار قرار دارد. هتل فردوس از نظر ظاهری، شیک‌تر سایر هتل های چابهار است و این به‌خاطر نوساز بودن آن است. در اصل هتل فردوس چابهار در سال 1394 به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان هتل طراحی مدرن و امروزی دارد. این هتل را در 2 طبقه بنا کرده‌اند و مجموعاً با 79 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی این هتل بسیار شیک و مدرن است. رستوران، لابی و فضای داخلی اتاق‌ها همگی ظاهری بسیار شیک دارند و نظر مسافران را به خود جلب می‌کنند. این هتل در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته است و دسترسی بسیار عالی به اکثر مراکز تجاری چابهار دارد. همچنین از این هتل می‌توانید به‌راحتی خودتان را با به ساحل برسانید.

آدرس: چابهار، منطقه آزاد تجاری صنعتی، خیابان تجارت
  • هتل شاهان چابهار | باصفاترین هتل های چابهار

هتل شاهان را باید در زمره باصفاترین هتل های چابهار قرار داد. این هتل در ابتدای بلوار قدس چابهار قرار دارد. وقتی که از این هتل دیدن کنید، قطعاً عاشق آن خواهید شد. هتل شاهان جزو هتل‌های 4ستاره چابهار است. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. به همین خاطر ظاهری شیک، امروزی و مدرن دارد. وسایل داخل اتاق‌های این هتل هنوز هم نو، شیک و سالم هستند. همچنین فضای داخلی اتاق‌ها هنوز هم بوی تازگی می‌دهد. این هتل داراید و ساختمان مجزا یا همان دو فاز مختلف است. فاز اول آن 53 واحد اقامتی دارد و بهترین امکانات رفاهی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فاز دوم هنوز به‌صورت کامل افتتاح نشده است. این هتل در کنار ساحل قرار دارد و مسافران می‌توانند از دسترسی راحت به ساحل لذت ببرند. در این هتل امکان اقامت در اتاق‌های سینگل، دبل و سه‌تخته وجود دارد.

آدرس: چابهار، ابتدای بلوار قدس
  • هتل آذین چابهار | یکی از دنج ترین هتل های چابهار

هتل آذین از جمله هتل‌های 3ستاره چابهار است؛ اما با دیدن ظاهر شیک و پیک آن تصور نمی‌کنید که در یک هتل 3ستاره حضور دارید. در حقیقت این هتل جزو دنج ترین هتل های چابهار است و با 2طبقه، فقط 22 واحد اقامتی دارد. به همین خاطر است که فقط 3 ستاره به آن اعطا کرده‌اند. پس می‌توان گفت که این هتل، خدماتی بسیار عالی در حد یک هتل 4 ستاره را به مسافران خود ارائه می‌دهد؛ اما فضای کوچکی دارد و در عین حال هزینه اقامت در هتل 3 ستاره را از شما دریافت می‌کند. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسیده است. به همین خاطر فضایی شیک، مدرن و امروزی دارد. اتاق‌ها و وسایل نیز هنوز بوی تازگی می‌دهند. پس اقامت در این هتل بسیار لذت‌بخش و دوست‌داشتنی خواهد بود. جالب است بدانید که علاوه‌بر اتاق‌های سینگل، دبل و سه‌تخته، امکان اقامت در اتاق‌های چهار‌تخته در هتل آذین نیز وجود دارد.

آدرس: چابهار، بلوار قدس، اسکله شهید بهشتی، ساختمان اداری جدید
  • هتل ونوس چابهار | هتلی قدیمی در دل شهر

هتل ونوس نیز همانند هتل آذین، جزو هتل‌های 3ستاره چابهار است. جالب اینجاست که این هتل نیز ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و اصلاً تصور نمی‌کنید که جزو هتل‌های 3ستاره چابهار به حساب می‌آید. این هتل جزو هتل‌های قدیمی چابهار به حساب می‌آید. هتل ونوس در سال 1385 به بهره‌برداری رسید و البته یک بار در سال 1395 به‌صورت کامل آن را بازسازی کردند. هتل ونوس در ساختمانی 2طبقه قرار دارد و مجموعاً با 27 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید که هتل ونوس در دانشگاه دریانوردی چابهار قرار دارد. این هتل دارای واحدهای رو به دریا است و همین موضوع مسافران بسیاری را به هتل ونوس جذب می‌کند. جالب است بدانید که در این هتل نیز علاوه‌بر واحدهای سینگل، دبل و سه‌تخته، امکان اقامت در سوئیت‌های چهارنفره نیز وجود دارد.

آدرس: چابهار، دانشگاه دریانوردی
  • هتل سپیده چابهار | یکی از ارزان ترین هتل های چابهار

هتل سپیده از جمله ارزان ترین هتل های چابهار به حساب می‌آید. در صورتی که قصد کاهش هزینه‌های تفر را دارید، می‌توانید به هتل سپیده بروید. هتل سپیده از جمله هتل‌های قدیمی چابهار نیز به حساب می‌آید. این هتل در سال 1376 به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال 1390 به‌صورت کامل آن را بازسازی کردند. این هتل در ساختمانی 2طبقه قرار دارد و دارای 50 باب واحد اقامتی است. در این هتل می‌توانید از تماشای منظره ساحل زیبای دریای عمان نیز لذت ببرید. لازم به ذکر است اقامت در این هتل حداقل با رزرو دو شب امکان‌پذیر است. در هتل سپیده چابهار می‌توانید داخل اتاق‌های سینگل، دبل، سه‌تخته و چهارتخته اقامت داشته باشید. این هتل ظاهری ساده دارد و امکاناتی مناسب با مبلغی که پرداخت می‌کنید را در اختیار شما قرار می‌دهد.

آدرس: چابهار، خیابان فردوسی، جنب هواپیمایی جمهوری اسلامی
  • هتل سنتی بلوچ چابهار | باصفاترین و باحال ترین هتل های چابهار

باید بدانید که هتل سنتی بلوچ چابهار، جزو باصفاترین و باحال ترین هتل های چابهار به حساب می‌آید. این هتل دارای 30 واحد اقامتی است، آن همه چه واحدهای اقامتی زیبایی! این هتل به جای آنکه اتاق‌های شیک، مدرن و امروزی داشته باشد، کپرهایی سنتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. کپر نوعی چادر است که از آن برای اقامت استفاده می‌کنند. چه بهتر که در سفر به چابهار، با اقامت در این کپرها، بیشتر با زندگی مردم این بندر آشنا شوید. مدیریت این هتل بسیار خوش‌ذوق بوده است. به همین خاطر از تمامی امکانات سنتی به‌خوبی در هتل سنتی بلوچ استفاده کرده‌ است. وقتی که در این کپرها اقامت داشته باشید، احساس می‌کنید که به یکی از بومیان منطقه تبدیل شده‌اید. همچنین می‌توانید از رستوران این هتل، انواع غذاهای سنتی چابهار را سفارش دهید.

آدرس: منطقه آزاد چابهار، انتهای خیابان آبکان، پیکره هفتم

معرفی بهترین هتل آپارتمان‌های چابهار

  • هتل آپارتمان صدف چابهار |

هتل آپارتمان صدف از جمله هتل‌های دو ستاره اقتصادی در بندر چابهار به حساب می‌آید. این هتل ظاهری معمولی دارد و در عین حال واحدهای اقامتی با متراژ بزرگ و خدمات مناسب و کامل را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. این هتل آپارتمان، خدماتی از جمله نظافت روزانه، لاندری، لابی، کرایه خودرو بدون راننده و روم سرویس را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. هتل آپارتمان صدف چابهار کمی تا ساحل فاصله دارد؛ اما خب در یک مجتمع تجاری قرار دارد! پس نیازی نیست برای برای خرید سوغات چابهار، راه دور بروید و به‌دنبال بازارهای چابهار بگردید!

آدرس: چابهار، مجتمع تجاری صدف
  • هتل آپارتمان رویال چابهار | هتلی اقتصادی و مناسب

هتل آپارتمان رویال از جمله بهترین هتل های چابهار برای مدیریت هزینه سفر به حساب می‌آید. جالب است بدانید که هتل آپارتمان رویال چابهار دقیقاً رو‌به‌روی دانشگاه علمی کاربردی چابهار قرار دارد. به همین خاطر گزینه مناسبی برای اقامت دانشجویان این دانشگاه به حساب می‌آید. در این هتل آپارتمان می‌توانید از امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی بهره‌مند شوید و در عین حال هزینه منطقی و منصفانه‌ای را بابت این خدمات بپردازید. در این هتل می‌توانید از خدماتی همچون کرایه خودرو بدون راننده، غرفه صنایع‌دستی، لابی، پارکینگ در اطراف هتل، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تلویزیون، حمام، بالکن، کتری برقی، میز اتو، اسپلیت و … بهره‌مند شوید. این هتل در سال 1392 به بهره‌برداری رسیده است و ظاهری شیک و امروزی دارد. در این هتل آپارتمان می‌توانید بین 30 واحد اقامتی، یکی را انتخاب کنید.

آدرس: چابهار، رو‌به‌روی دانشگاه علمی کاربردی
  • هتل آپارتمان شوهاز چابهار | جدیدترین هتل های چابهار

هتل آپارتمان شوهاز جزو جدیدترین هتل های چابهار است. این هتل آپارتمان در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. هتل آپارتمان شوهاز در فاصله کمی از ساحل قرار دارد و دسترسی عالی به ساحل دریای عمان از جمله مزایای هتل آپارتمان شوهاز به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و مجموعاً با 30 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی این هتل آپارتمان بسیار شیک و امروزی است. داخل اتاق‌ها نیز از بهترین وسایل رفاهی و خدماتی استفاده کرده‌اند. اتاق‌ها و وسایل همگی بوی تازگی می‌دهند و به‌خوبی اتاق‌ها نظافت می‌شوند. این هتل آپارتمان گزینه مناسبی برای اقامت طولانی در چابهار محسوب می‌شود.

آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، چهار راه یخسازی، تقاطع جمهوری
  • هتل آپارتمان گدروشیا چابهار | ارزان‌ترین هتل آپارتمان‌های چابهار

هتل آپارتمان گدروشیا از جمله ارزان‌ترین هتل آپارتمان‌های چابهار به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان با 20 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. جالب است بدانید با وجود آنکه هزینه اقامت در این هتل آپارتمان بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است؛ اما امکاناتی از جمله سالن ورزشی، اینترنت و پارکینگ را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اتاق‌ها نیز همگی مجهز به یخچال، حمام شخصی، سرویس ایرانی یا فرنگی، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هستند. این هتل در فاصله 15 دقیقه‌ای از ترمینال قرار دارد. پس در صورتی که اقدام به خرید بلیط اتوبوس چابهار کرده‌اید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. همچنین باید بدانید که هتل آپارتمان گدروشیا در فاصله 5 دقیقه از ساحل قرار دارد.

آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی، خیابان خیام، کوچه فلسطین، مجتمع کمال‌زهی
  • مسافرخانه آزادی چابهار | از جمله معروف‌ترین مسافرخانه‌های چابهار

اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید، بهتر است سری به مسافرخانه آزادی بزنید. مسافرخانه آزادی از جمله معروف‌ترین مسافرخانه‌های چابهار به حساب می‌آید. این مسافرخانه در بلوار امام خمینی قرار دارد و به همین خاطر دارای دسترسی مناسب به مراکز خرید و بازارهای چابهار است. در این مسافرخانه می‌توانید از حداقل امکانات اقامتی و خدماتی بهره‌مند شوید. همچنین برای استفاده از حمام، باید به حمام عمومی و اشتراکی داخل مجموعه بروید. البته باید برای استفاده از حمام، هزینه جداگانه بپردازید. در هر واحد اقامتی، یک تخت فقط وجود دارد و خبری از امکانات اضافی دیگر نیست.

آدرس: چابهار، بلوار امام خمینی

معرفی بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی چابهار

  • اقامتگاه بوم گردی بلوچ زاده چابهار

اقامتگاه بوم‌گردی بلوچ زاده چابهار در نزدیکی روستای کهیر هوتان قرار دارد. گاهی قرار نیست در سفر به مناطق سنتی کشور، در بهترین هتل های چابهار اقامت داشت تا از سفر لذت برد. بلکه با اقامت در اقامتگاه‌های سنتی، می‌توانید هرچه بیشتر با سبک زندگی مردم این منطقه آشنا شوید. وگرنه داخل هتل های چابهار با داخل هتل‌های شمال یا شهرهای دیگر کشور تفاوتی ندارند. در اصل تفاوت را می‌توانید با حضور در اقامتگاه‌های سنتی تجربه کنید. در این اقامتگاه‌ها، واحد‌های اقامتی به لطف کپرهای گرد و بسیار جذاب هستند. در این کپرها جز چند پشتی و سرویس کف‌خواب، وسیله‌ای دیگر به چشم نمی‌خورد. البته باید بدانید که امکان استفاده از سیستم تهویه اسپیلیت در این کپرها وجود دارد. این اقامتگاه مجهز به آب شرب، برق و سایر امکانات است و در عین حال ظاهری سنتی دارد.

  • اقامتگاه بوم گردی پرهیزکار چابهار | اردوگاهی با ۳۰ نفر ظرفیت

اقامتگاه بوم‌گردی پرهیزکار چابهار در روستای بریس قرار داردو. این اقامگتاه در زمینی به مساحت 700 مترمربع واقع شده است و فقط یک طبقه دارد. در این اقامتگاه امکان اقامت در 3 واحد اقامتی، 3 آلاچیق و 1 کپر در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. به این ترتیب 30 گردشگر می‌توانند در این اقامتگاه حضور داشته باشند. برای دسترسی به روستای بریس، باید خودتان را به فاصله 64 کیلومتری چابهار برسانید. شاید این فاصله کمی طولانی به نظر برسد؛ اما با اقامت در این اقامتگاه، می‌توانید شرایط زندگی واقعی مردم جنوب کشور را درک کنید. لازم به ذکر است در ساخت این اقامتگاه، با دقت از معماری سنتی استفاده کرده‌اند و آلاچیق‌ها دارای سقف گرد خاصی هستند.

  • اقامتگاه بوم گردی آژ چابهار |

روستای گواتر نام روستایی است که در 100 کیلومتری شرق چابهار قرار دارد. جالب است بدانید که روستای گواتر را در زمره جاهای دیدنی اطراف چابهار قرار می‌دهند. بسیاری از گردشگران برای بازدید از جاهای دیدنی این روستا، عازم گواتر می‌شوند. به همین خاطر در دل این روستا، اقامتگاه بوم‌گردی بسیار خاصی با نام اقامتگاه بوم‌گردی آژ چابهار وجود دارد. در این اقامتگاه 5 باب واحد اقامتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. در ساخت این اقامتگاه تلاش کرده‌اند تا از المان‌های معماری سنتی جنوب کشور به‌خوبی استفاده کنند. لازم به ذکر است در این اقامتگاه نباید انتظار سرویس تخت‌خواب داشته باشید. در عوض می‌توانید روی سرویس کف‌خواب سنتی استراحت کنید.

  • اقامتگاہ بوم گردی محمودی چابهار |

در راهنمای سفر چابهار حتماً به شما توصیه می‌شود که از روستای بریس نیز دیدن کنید. بریس نام روستایی است که در فاصله 64کیلومتری از چابهار قرار دارد. این روستا جزو جاهای دیدنی چابهار به حساب می‌آید. در این روستا چند اقامتگاه بوم‌گردی مختلف وجود دارند. یکی از آن‌ها را چند پاراگراف قبل به شما معرفی کردیم. اقامتگاه بوم‌گردی محمودی از دیگر اقامتگاه‌های بوم‌گردی روستای بریس به حساب می‌آید. این اقامتگاه بوم‌گردی در خانه‌ای با چند دهه قدمت قرار دارد. با حضور در این خانه قدیمی می‌توانید هرچه بیشتر با فرهنگ مردم این منطقه آشنا شوید و سبک زندگی آن‌ها را بهتر بشناسید. این خانه بسیار خودمانی است و با حضور در آن احساس می‌کنید که در خانه خودتان هستید.

  • هتل سدس چابهار

هتل سدس جزو پروژه‌های در دست ساخت است. این هتل به‌زودی به یکی از بهترین هتل های چابهار تبدیل خواهد شد. این هتل در زمینی به مساحت 102 هزار مترمربع در حال ساخت است. بر اساس گفته کارشناسان، این هتل به دو بخش بلوک A و بلوک B تقسیم می‌شود. بلوک A هتل یک ساختمان 23 طبقه است که در زیربنای 88هزار مترمربع قرار دارد و شامل پارکینگ طبقاتی، مجموعه ورزشی، سینما، رستوران و شهربازی می‌شود. بلوک B در یک ساختمان 7 طبقه و زیربنای 14هزار مترمربع قرار دارد. این ساختمان شامل سه طبقه تجاری، پنج طبقه رستوران و فودکورت، پارکینگ و انبار می‌شود. این هتل، به بزرگ‌ترین مجموعه چندمنظوره تفریحی، اقامتی و رفاهی در تمام چابهار تبدیل خواهد شد. امید به آن‌ها به زودی این پروژه به پایان برسد و به یکی از بهترین هتل های چابهار تبدیل شود.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، به نظرتان بهترین گزینه برای اقامت در چابهار چیست؟ آیا هتل‌های لوکس را ترجیح می‌دهید یا دوست دارید با کمترین امکانات در اقامتگاه‌های بوم‌گردی اقامت کنید؟ نظرات خود را در این باره با ما و سایر دوستان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر تجربه حضور در هر یک از هتل های چابهار را داشته‌اید، تجربه خود را نیز به اشتراک بگذارید تا سایر دوستان از تجربه شما بهره‌مند شوند.

گدروشیا ارزان‌ترین هتل آپارتمان چابهار است.

هتل لیپار بهترین هتل 5ستاره چابهار است.

هتل لاله جزو بهترین هتل‌های 4ستاره چابهار است.

هتل ونوس جزو بهترین هتل‌های 3ستاره چابهار است.

اقامتگاه بوم‌گردی بلوچ زاده چابهار جزو بهترین اقامتگاه‌های بوم‌گردی چابهار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.