معرفی پارک ساحلی نیلوفر کیش و همه جاذبه های اطرافش

4

همه می‌دانیم که جاهای دیدنی کیش و جاذبه های گردشگری‌اش هر سال متنوع‌تر و هیجان‌انگیزتر از سال قبل است. هر کسی به قصد و نیتی عازم کیش می‌شود. برخی برای خرید به این جزیره می‌روند. بعضی‌ها به هوای تفریحات آبی کیش راهی جزیره می‌شوند و بعضی دیگر فقط می‌روند تا آب‌وهوایی عوض کنند و از ساحل بسیار پاکیزه کیش لذت ببرند. در این میان سهم کودکان چه می‌شود؟ به نظرتان چند تا از تفریحات کیش برای بچه‌های کمتر از ۱۰ یا ۱۲ سال طراحی شده‌اند؟ چند درصد از بچه‌ها حوصله دارند توی مراکز خرید کیش قدم بزنند؟ چند تایشان اجازه دارند غواصی کنند، پاراسل سوار شوند، فلای بورد را امتحان کنند و… . در نوشته‌های قبلی همین مجله چند تا از تفریحات کودکانه کیش را معرفی کردیم. امروز قصد داریم به پارک ساحلی نیلوفر سری بزنیم و از حال‌وهوای آنجا برایتان بگوییم.

پارک ساحلی نیلوفر کجاست؟

قبل از هر چیز بهتر است برایتان بگوییم که پارک ساحلی نیلوفر کیش کجاست. این پارک در نوار شرقی ساحل و درست در مرجان ۱۷ روی نقشه کیش، منتظر خانواده‌ها نشسته است.

امکانات تفریحی پارک ساحلی نیلوفر کیش چیست؟

پارک ساحلی نیلوفر کیش، حدود دو هکتار مساحت دارد. درست مثل همه پارک‌های کودکانه دیگر، اینجا هم زمینی برای بازی کودکان دارد که به چند تا تاب و سرسره مجهز است. نیمکت‌هایی برای استراحت‌کردن و فضایی برای دویدن و شادی‌کردن کودکان در این فضا قرار دارد. چند تا بوفه هم هست که اگر هوس یک نوشیدنی خنک در هوای گرم کردید، یا بدو‌بدو دنبال بچه‌ها خسته‌تان کرد، چیزکی تهیه کنید و لذتش را ببرید. اگر هم گرسنه شدید، رستوران شاندیز سرسبز کیش یکی از معروف‌ترین رستوران های کیش در این منطقه است که در چند قدمی پارک قرار دارد.

در اطراف پارک نیلوفر کیش چه تفریحات دیگری وجود دارد؟

  • پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش و باغ پرندگان کیش هم درست در چند قدمی پارک ساحلی نیلوفر کیش قرار دارد. آن‌های که به کیش سفر کرده‌اند می‌دانند که این پارک بسیار بزرگ است و پیمودن همه بخش‌هایش به نصف روز زمان نیاز دارد. معمولاً تورهای گردشگری شهری، ساعات ۳ تا ۷ عصر را برای بازدید از این مجموعه پیشنهاد می‌کنند.

  • پارک ساحلی طلوع

پارک طلوع، درست چسبیده به پارک نیلوفر قرار دارد تا جایی که شاید نتوانید خیلی مرز دقیقی بین آن دو تصور کنید. اینجا هم یکی از پارک های ساحلی کیش است که برای تماشای دریا جان می‌دهد.

  • بوستان ساحلی سیمرغ

از پارک ساحلی نیلوفر کیش تا بوستان سیمرغ هم راه چندانی نیست. اگه دیدید که پارک شلوغ است یا برایتان تکراری شده، دست خانواده را بگیرید و قدم‌زنان به سمت مرجان ۱۳ بروید. جایی بین مرجان ۱۳ و ۱۱، بوستان ساحلی سیمرغ قرار دارد. این بوستان وسعتش بیشتر از پارک نیلوفر است و امکانات بیشتری هم دارد.

  • تفریحات آبی کیش

برای تفریحات آبی کیش به بخش‌های مختلف جزیره می‌توانید سر بزنید. یکی از این بخش‌ها که در نزدیکی پارک ساحلی نیلوفر هم قرار دارد، آتلانتیس کیش کلوپ است که بین مرجان ۹ تا ۱۱ قرار دارد. درست کنار آن، کلوپ فلای بورد کیش است و کمی آن طرف‌تر کلوپ سیشل و کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس.

بهترین زمان بازدید از پارک ساحلی نیلوفر کیش چه وقتی است؟

می‌دانید که کیش هوای بسیار گرمی دارد، تا جایی که حتی در روزهای پاییزی هم نمی‌توانید ساعات زیادی را زیر نور خورشید دوام بیاورید. با این اوصاف بهتر است یا سفرتان را به روزهای سرد سال موکول کنید یا برای گردش و تفریح در پارک نیلوفر، شب‌ها را انتخاب کنید که تا حدی از گرمای هوا در امان باشید.

مسیر دسترسی به پارک ساحلی نیلوفر کیش چگونه است؟

نقشه بالا را باز کنید. به شما مسیر دسترسی به پارک ساحلی نیلوفر کیش را نشان می‌دهد. اگر با تاکسی بخواهید به مقصد برسید که کافی است نام آکواریوم کیش یا پارک نیلوفر را بگویید تا خودشان شما را به مقصد برسانند. اگر از طریق اجاره ماشین در کیش، در این جزیره گشت‌وگذار می‌کنید هم کافی است به بلوار امیرکبیر بروید. نرسیده به میدان دلفین، به یکی از فرعی‌های بلوار مرجان رفته و خودتان را به مرجان هفدهم برسانید.

امیدواریم گشت‌وگذار در پارک ساحلی نیلوفر کیش به شما و فرزندانتان خوش بگذرد. اگر روزی به این پارک سر زدید، یادتان باشد که نظرتان را راجع به آن برایمان بنویسید تا با سایر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذاریم.

پارک ساحلی نیلوفر کیش در بلوار مرجان و درست در مرجان هفدهم قرار دارد.

آکوریوم کیش، پارک دلفین کیش، آتلانتیس کیش کلوپ، کلوپ فلای بورد کیش، کلوپ سیشل، کلوپ تفریحات دریایی ناتیلوس و پارک ساحلی مرجان.

 

5/5 (3 نظر)
4 نظرات
  1. مریم می گوید

    کیش عشقه عشق

    1. بانو تقیان می گوید

      مریم عزیز، بر منکرش… 🙂

  2. زهرا می گوید

    همه جاهای دیدنی ایران قشنگ و جذابه،علی الخصوص کیش که تمام لذت های یه سفر خوب را به همراه داره،از گشت و گذار گرفته تا دریا و ساحل و بهترین بخش اش یعنی بازار گردی،از بازارهای کیش هم برامون بنویسید.

    1. بانو تقیان می گوید

      زهرای عزیز، کیش حقیقتاً متنوع و زیباست.
      مراکز خریدش رو اینجا براتون معرفی کردیم:

      https://blog.rahbal.com/kish-shopping-centers/

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.