مراکز خرید اصفهان | از بازار سنتی قیصریه تا سیتی سنتر مدرن

0

جاهای دیدنی اصفهان بی‌شمار هستند. هر گوشه از این شهر تاریخی و زیبا، یک جاذبه گردشگری محسوب می‌شود؛ اما این موضوع نباید باعث شود تا از مراکز خرید اصفهان و مخصوصاً خرید سوغات اصفهان غافل بمانید. استان اصفهان یکی از مهم‌ترین مناطق مرکز ایران به حساب می‌آید. این استان از دوران صفویه رونق بسیاری پیدا کرد. امروزه می‌توانید شاهد مراکز خرید متعددی در این شهر زیبا باشید. اگر مسافر نصف جهان هستید و با خرید بلیطی مثل بلیط هواپیما اصفهان به این شهر رسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم با ما همراه شوید تا بهترین مراکز خرید اصفهان را بشناسید. در این مقاله کامل‌ترین تا بزرگ‌ترین مراکز خرید اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

معرفی بهترین مراکز خرید اصفهان

اصفهان شهر بسیار بزرگی است. بنابراین مسافران معمولاً در یافتن بهترین مراکز خرید اصفهان دچار مشکل می‌شوند. همین مسئله باعث شد تا ما مقاله‌ای کامل و جامع از معروف ترین مراکز خرید اصفهان را برای شما عزیزان تدارک ببینیم. در این مقاله می‌توانید ارزان‌ ترین مراکز خرید اصفهان تا گران ترین مراکز خرید اصفهان را به‌خوبی بشناسید. با بررسی دقیق این مقاله، قادر خواهید بود تا مثل یک اصفهانی اصیل، خریدی عالی در این شهر داشته باشید. پس با ما همراه شوید.

  • مرکز خرید سیتی سنتر

عکس مرکز خرید سیتی سنتر

در ابتدا قصد داریم فهرستمان را با مرکز خرید سیتی سنتر آغاز کنیم. مرکز خرید سیتی سنتر لقب نخستین و بزرگ‌ترین مرکز چندمنظوره تجاری ایران را از خود کرده است. این مجموعه را بی‌تردید می‌توان جزء بزرگ ترین مراکز خرید اصفهان دانست. در این مرکز خرید می‌توانید از امکاناتی همچون مراکز خرید بزرگ، فروشگاه‌های متعدد، فودکورت، نگارخانه، کافی‌شاپ، رستوران، سینما، موزه، شهربازی، سالن اسکواش، مجموعه دانشگاهی و بخش خدمات‌رسانی استفاده کنید. پس بی‌دلیل نیست که مرکز خرید سیتی سنتر را جزء کامل ترین مراکز خرید اصفهان نیز می‌شناسند.

عکس فضای داخلی مرکز خرید سیتی سنتر

این مرکز خرید در 7 طبقه طراحی شده است. دو طبقه از این مجموعه به پارکینگ مسقف زیرزمینی اختصاص یافته است. با وجود ظرفیت 5،500 خودرو، دیگر لازم نیست که نگران یافتن جای پارک در کنار این مجموعه باشید. فضای داخلی این مرکز خرید بسیار شیک و لوکس طراحی شده است. این پاساژ به یک صنف خاص تعلق ندارد. در حقیقت از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در این مرکز خرید درندشت بیابید! در بخش فروشگاهی، امکان خرید مایحتاج روزانه برای مردم اصفهان تعبیه شده است. پس چه برای خرید پوشاک، زیورآلات، لوازم آرایشی، لوازم دیجیتال و غیره، چه برای خرید روزانه می‌توان مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان را انتخاب کرد.

آدرس: اصفهان، بزرگ‌راه شهید دستجردی، مجموعه سیتی سنتر اصفهان

آدرس سیتی سنتر اصفهان روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید جلفا

مرکز خرید جلفا یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. همان طور که از نام این پاساژ مشخص است، در محله جلفا اصفهان و در نزدیکی کلیسای وانک قرار دارد. مرکز خرید جلفا شاید از نظر ابعاد کمی کوچک‌تر از مراکز خرید دیگر اصفهان باشد؛ اما فروشگاه‌های آن تنوع بسیاری دارند. شما می‌توانید در این فروشگاه انواع وسایل دکوری، پوشاک، مبلمان، اکسسوری، اسباب‌بازی، پارچه‌های اصیل یا حتی جواهرات را تهیه کنید. فروشگاه‌های این پاساژ اکثراً اجناس اصل و باکیفیت داخلی یا خارجی را به مشتریان خود عرضه می‌کنند. البته با وجود این باز هم بهتر است هنگام خرید دقت کرده و از بابت اصالت کالای خود اطمینان حاصل کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی، خیابان شیخ طوسی

آدرس مرکز خرید جلفا روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید پارک

عکس مرکز خرید پارک

مرکز خرید پارک اصفهان با مساحت 15هزار مترمربع، یکی دیگر از بزرگ ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید دارای فضای سبزی بسیار بزرگ و باصفا است و می‌توانید بعد از خرید حسابی در آن استراحت کنید. در حقیقت می‌توان گفت که این مرکز خرید ترکیب یک مرکز تجاری و یک پارک بزرگ است. اگر بچه کوچک دارید که از خرید و پاساژ‌گردی زود خسته می‌شود، می‌توانید فرزند خود را در بخش پارک حسابی سرگرم کنید. این مرکز خرید با 400 فروشگاه مختلف و لوکس، نیاز شما را به‌صورت کامل برطرف می‌کند.

عکس مغازه های مرکز خرید پارک

در مرکز خرید پارک اصفهان می‌توانید مغازه‌های پوشاک زنانه، مردانه یا بچه‌گانه، کیف و کفش، ساعت، زیورآلات، لوازم صوتی و تصویری، لوازم دیجیتال، لوازم موسیقی، لوازم کودک، اسباب بازی، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، فروشگاه کامپیوتر، فروشگاه لوازم دکوری، لوازم کادویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لوازم‌التحریر و صدها مغازه دیگر را بیابید. پس گشت‌و‌گذار در این پاساژ برای شما بسیار سرگرم‌کننده خواهد بود.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا

آدرس مرکز خرید پارک روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید شهر

عکس مرکز خرید شهر

مرکز خرید شهر با 210 واحد تجاری و 30 واحد اداری، یکی از کامل‌ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 13،500 مترمربع واقع شده است و بورس اقلامی هماننند کیف و کفش، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم جانبی، لوازم دیجیتال، شال و روسری و غیره محسوب می‌شود. مشتریان می‌توانند از بخش رستوران و کافی‌شاپ این مرکز خرید نیز استفاده کنند.

آدرس: اصفهان، چهارباغ عباسی، نبش خیابان سید علی خان

آدرس مرکز خرید شهر روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید کوثر

مجتمع تجاری کوثر در بافت قدیمی اصفهان و نزدیکی سی‌و‌سه‌پل و زاینده‌رود قرار دارد. این مجتمع با 450 واحد تجاری و پارکینگ طبقاتی، یکی دیگر از بزرگ‌ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. مرکز خرید کوثر را می‌توان بورس طلا، جواهر، نقره، پوشاک زنانه، کیف و کفش دانست. البته در این میان شاید بتوانید مغازه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی نیز پیدا کنید. این مرکز خرید را می‌توان در دسته گران ترین مراکز خرید اصفهان نیز قرار داد. البته اکثر اجناس مرکز خرید کوثر کیفیت مطلوبی دارند و از خرید خود پشیمان نخواهید شد.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا

آدرس مرکز تجاری کوثر روی نقشه گوگل

  • بازار قیصریه

عکس بازار قیصریه

بله، نوبت به یکی از معروف ترین مراکز خرید اصفهان یعنی بازار قیصریه رسید. بازار قیصریه یکی از بازارهای سنتی اصفهان است که از قدم‌زدن در آن سیر نمی‌شوید. این بازار زیبا و تماشایی در بخش شمالی میدان نقش جهان قرار دارد. بازدید از بازار قیصریه به تمام مسافران اکیداً توصیه می‌شود. اگر به‌دنبال خرید سوغات اصفهان و صنایع‌دستی گران‌قیمتی همانند میناکاری یا خاتم هستید، حتماً سری به بازار قیصریه بزنید.

بافت و ظاهر این بازار به همان شکل سنتی خود حفظ شده است. بد نیست بدانید که بازار قیصریه به دستور مستقیم شاه عباس صفوی، بین سال‌های 1011 تا 1029 ساخته شد. در ابتدا این بازار به فروش پارچه و اجناس گران‌قیمت خارجی اختصاص یافته بود. بعداً اصناف مختلف نیز خودشان را در این بازار جا کردند. گشت‌و‌گذار در بین اجناس عتیقه و هنر دست هنرمندان اصفهان آن‌قدر لذت‌بخش خواهد بود که متوجه گذر زمان نخواهید شد. پس باید بدانید که این بازار از ساعت 9 صبح تا 17 فعالیت می‌کند.

آدرس: اصفهان، شمال میدان نقش جهان

آدرس بازار قیصریه روی نقشه گوگل

  • بازار بزرگ اصفهان

عکس بازار بزرگ اصفهان

اصلاً در سفر به هر شهر تاریخی، حتماً باید به بازار بزرگ آن سر زد. وقتی صحبت از شهر هنرمندان یعنی اصفهان به میان می‌آید که بازدید از بازار بزرگ آن جزء واجب واجبات است! بازار بزرگ محدوده گسترده‌ای را شامل می‌شود. یک درب ورودی این بازار در شمال میدان نقش جهان قرار دارد که به ورودی قیصریه معروف است. درب ورودی این بازار 400 سال قدمت دارد و به دوران صفویه متعلق است. نکته جالب اینجاست که بازار بزرگ اصفهان را کاملاً دست‌نخورده نگه داشته‌اند.

با ورود به این بازار احساس می‌کنید که همین الآن یک سوارکار با سیبل‌های از بناگوش دررفته خود از میان جمعیت عبور می‌کند! بسیاری از کسبه این بازار، کسبه سنتی هستند. حجره‌های بازار بزرگ نسل به نسل بین مردم ارث رسیده است. حتی کسبه این بازار معمولاً شغل اجدادی خود را ادامه می‌دهند. در این بازار می‌توانید شاهد انواع صنایع‌دستی منحصر‌به‌فرد اصفهان و آثار هنری هنرمندان این شهر زیبا باشید. اگر به‌دنبال خرید آثار اصیل اصفهان هستید، باید در این بازار بگردید.

آدرس: اصفهان، میدان امام، جنب مسجد جامع

آدرس بازار بزرگ اصفهان روی نقشه گوگل

  • بازار موبایل اصفهان

بازار موبایل یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید اصفهان محسوب می‌شود. این بازار قدمت تاریخی ندارد، خب نباید هم داشته باشد. مگر شاه عباس صفوی موبایل داشته!؟ بازار موبایل اصفهان یکی از مراکز خرید جدید و امروزی است که در سال 91 آن را افتتاح کردند. این مجتمع 7‌طبقه شامل ۳ بخش نمایشگاه دائمی، بخش غرفه‌های فروش و نهایتاً خدمات پس از فروش می‌شود. از طبقه اول تا پنجم می‌توانید شاهد غرفه‌های فروشگاهی باشید. در طبقه زیرین نیز نمایندگان خدمات پس از فروش برندهای معتبر موبایل حضور دارند. به‌لطف بازار رقابتی، شما می‌توانید موبایل خود را با بهترین قیمت و بهترین خدمات پس از فروش تهیه کنید. همچنین در این بازار می‌توانید بدون نیاز به آنکه برای یافتن یک مدل یا برند خاص از این سر شهر به آن سر شهر بروید، تنوع بی‌نظیری از انواع موبایل را با یکدیگر مقایسه کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان فردوسی

آدرس بازار موبال اصفهان روی نقشه گوگل

  • بازار گل و گیاه

صحبت از بازار گل که به میان می‌آید، عطر گل در مشام آدم می‌پیچد. انسان از طبیعت دور شد و خود را در 4 دیوار سنگی محصور کرد. دری روی آن نهاد و به امید آن نشست که کسی مشتی بر این در بکوبد تا از تنهایی در بیاید. اما این پایان ماجرا نیست. حتی در همین خانه‌های قوطی‌کبریتی هم با چند گل و گلدان هم می‌توانیم تصور طبیعت را در خانه خود زنده کنیم. بازار گل و گیاه یکی از زیباترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. این بازار شامل بخش‌های مختلفی همانند گل‌های آپارتمانی، گل‌های باغچه، گل‌های تزئینی، گیاهان همیشه سبز و غیره می‌شود. فقط توجه داشته باشید که این بازار همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر و 14 تا 21 فعالیت می‌کند. این بازار در روزهای آخر سال به‌حدی شلوغ می‌شود که اگر سوزن بیندازید، پایین نمی‌رود!

آدرس: اصفهان ، بزرگ‌راه جی، خیابان همدانیان، بازار گل و گیاه همدانیان

آدرس بازار گل و گیاه اصفهان روی نقشه گوگل

  • بازار ماهی خلیج فارس

عکس بازار ماهی خلیج فارس

ماهی و غذاهای دریایی، مفیدترین غذاها برای انسان هستند. متأسفانه ماهی با همه خواص معجزه‌آسای خود، در سبد خرید بسیاری از خانواده‌های ایرانی جای ندارد. اگر شما جزء دسته افرادی هستید که به سلامت خود اهمیت می‌دهید و از قضا عاشق ماهی هستید، حتماً سری به بازار ماهی خلیج فارس بزنید. بیشترین فروش ماهی به قزل‌آلا تعلق دارد. این در حالی است که ماهی‌های بسیار خوشمزه و خاصی همانند هامور، حلوا و غیره دارای طعمی بی‌نظیر هستند. از نظر فروش ماهی، این بازار را می‌توان یکی از ارزان ترین مراکز خرید اصفهان دانست. شاید جالب باشد بدانید اکثر ماهی‌فروشی‌های اصفهان نیز از همین بازار بار خود را تهیه می‌کنند. پس تازه‌ترین و ارزان‌ترین ماهی در اصفهان را از این بازار تهیه کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان صفه

آدرس بازار ماهی خلیج فارس روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید مارتین

خب نوبت به محبوب‌ترین مرکز خرید اصفهان برای برندپوش‌ها رسید. لباس، کیف، کفش، زیورآلات، وسایل ورزشی، ساعت، عینک آفتابی، ادکلن و خلاصه هر وسیله‌ای که برند باشد، کیفیت بسیار عالی و قیمت بسیار گرانی دارد. شاید خرید برند وقتی که کارت خود را داخل دستگاه کارت‌خوان می‌کشید، خیلی دردناک باشد؛ اما وقتی می‌بینید تا سالیان سال برای شما به‌خوبی کار می‌کند، از خرید خود راضی خواهید شد. اگر به‌دنبال خرید اجناس برند اصلی هستید، سری به مرکز خرید مارتین بزنید. این پاساژ یکی از شیک‌ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. البته با دیدن قیمت‌های اجناس برند، می‌توان آن را در دسته گران ترین مراکز خرید اصفهان نیز قرار داد.

آدرس: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی ، کوچه کلیسای وانک

آدرس مرکز خرید مارتین روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید اوسان

عکس مرکز خرید اوسان

حالا که در شوک قیمت‌های مرکز خرید مارتین هستید، بهتر است مرکز خرید اوسان را به شما معرفی کنیم و به اصطلاح تا تنور داغ است نان را بچسبانیم! مرکز خرید اوسان را می‌توان یکی از شیک ترین مراکز خرید اصفهان دانست. در این پاساژ می‌توانید شاهد تنوع بی‌بدیلی از انواع فروشگاه باشید. انواع مغازه البسه، لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن، کیف و کفش، لوازم ورزشی و غیره در این مرکز خرید وجود دارند. تقریباً تمامی اجناس این پاساژ دارای کیفیت مطلوبی هستند. در مرکز خرید اوسان حتی اجناس داخلی باکیفیت و اصیل نیز به مشتریان ارائه می‌شوند. البته باز هم هنگام خرید باید حواستان را جمع کنید و فقط به اعتبار مرکز خرید اکتفا نکنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ، کنار کاخ سعادت‌آباد

آدرس مرکز خرید اوسان روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما

از نام این پاساژ می‌توانید حدس بزنید که قصد داریم درباره یکی از بزرگ ترین مراکز خرید اصفهان با شما صحبت کنیم. این مرکز خرید با 78هزار مترمربع وسعت و 364 واحد تجاری در میدان دروازه دولت قرار دارد. وجود اولین آب‌نمای موزیکال اصفهان در این پاساژ آن را به یکی از معروف ترین مراکز خرید اصفهان نیز تبدیل کرده است. همچنین جالب است بدانید در بخش بالای این مرکز خرید، یک هتل مجلل با 150 اتاق در حال احداث است. در ضمن اولین نوبانک شهر اصفهان یا همان VTM نیز در همین مرکز خرید به بهره‌برداری رسید. این مرکز خرید تنوع بسیاری دارد و حتماً نیاز شما را برآورده خواهد کرد.

آدرس: اصفهان، میدان دروازه دولت

آدرس مرکز خرید ارگ عظیم جهان نما روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید ارکیده

مرکز خرید ارکیده یکی دیگر از شیک ترین مراکز خرید اصفهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید 7طبقه در خیابان خاقانی قرار دارد. چهار طبقه از این مجتمع به واحدهای تجاری، 2 طبقه از آن به واحدهای اداری و یک طبقه به پارکینگ زیرزمینی اختصاص یافته است. طراحی داخلی این پاساژ بسیار لوکس و شیک است. در پاساژ ارکیده می‌توانید انواع فروشگاه پوشاک، ساعت، عینک آفتابی، وسایل لوکس تزئینی، سنگ‌های قدیمی، دکوراسیون منزل، لوازم برند و لوکس و خلاصه هر وسیله گران‌قیمت و لاکچری را تهیه کنید! بی‌تردید مرکز خرید ارکیده را می‌توان یکی از گران ترین مراکز خرید اصفهان دانست که البته طرف‌داران منحصر‌به‌فردی دارد.

آدرس: اصفهان، خیابان خاقانی

آدرس مرکز خرید ارکیده روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید مهرسان

مرکز خرید مهرسان یکی از مراکز خرید مدرن و امروزی اصفهان است که در بین مردم محلی نیز طرف‌داران بسیاری دارد. در این مرکز خرید می‌توانید انواع لوازم خانگی، صنایع‌دستی، لوازم آشپزخانه، چینی و پیرکس، کامپیوتر و لپ‌تاپ، لوازم الکترونیک و دیجیتال، لوازم صوتی و تصویری، پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی را با قیمت مناسب و منطقی تهیه کنید. تنوع اصناف این پاساژ فراوان است و دست خالی از آن بیرون نخواهید رفت.

آدرس: اصفهان، خیابان بزرگمهر، نبش خیابان مبارزان، طبقه فوقانی فروشگاه ذوب آهن
  • بازار بزرگ حکیم

همان طور که می‌دانید، هنر بافت فرش دستی در خون مردم عزیز اصفهان است. در این شهر می‌توانید انواع فرش‌های دست‌بافت بسیار نفیس و البته گران‌قیمت را تهیه کنید. بازار بزرگ حکیم واقع در چهارباغ عباسی، بهترین مکان برای خرید انواع فرش دست‌بافت، فرش ابریشم و تابلوفرش نفیس است. البته اصلاً نباید انتظار خریدی ارزان‌قیمت را در این بازار داشته باشید. حتی اگر کسی به شما یک فرش معرفی کرد که قیمت آن به‌مراتب از سایر مغازه‌دارها ارزان‌تر است، باید به کیفیت آن شک کنید. اگر به کیفیت اهمیت می‌دهید و اصالت برای شما مهم است، حتماً سری به بازار بزرگ حکیم بزنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، نزدیک میدان نقش جهان

آدرس بازار بزرگ حکیم روی نقشه گوگل

  • بازار هنر

اخطار، به‌هیچ‌وجه همسر خود را به این بازار نبرید!!! بازار هنر در حقیقت بازار طلافروش‌های اصفهان است. این بازار در خیابان چهارباغ عباسی قرار دارد. در این بازار زیبا شما می‌توانید شاهد انواع مغازه طلافروشی با طرح‌های بسیار ظریف و زیبا باشید. در بازار هنر اصفهان می‌توانید از زیباترین جواهراتی که تصورشان هم نمی‌کنید، دیدن کنید. این بازار  ظاهری سنتی و بسیار باصفا دارد و حتی از قدم‌زدن در آن سیر نمی‌شوید. البته مراقب باشید که اگر در حال عبور از خیابان چهارباغ هستید، به بازار هنر که رسیدید، توجه همسرتان را به‌سمت دیگری پرت کنید!

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی، کنار مدرسه چهارباغ

آدرس بازار هنر اصفهان روی نقشه گوگل

  • بازار نقش جهان

عکس بازار نقش جهان

بازار نقش جهان را بی‌تردید می‌توان جزء معروف‌ترین مراکز خرید اصفهان قرار دارد. این بازار در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است. با وجود آنکه قدمت میدان نقش جهان به دوران صفویه باز می‌گردد؛ اما رضاخان در دوران سلطنت خود، اقدام به بازسازی حجره‌های اطراف میدان کرد و عملاً باعث تجدید حیات بازار بزرگ نقش جهان اصفهان شد. دورتادور میدان نقش جهان، می‌توانید شاهد حجره‌ها و مغازه‌های کوچک و بزرگ متعدد باشید. حتی قدم‌زدن و گشت‌و‌گذار در این بازار هم بسیار لذت‌بخش است. در بازار نقش جهان می‌توانید شاهد انواع صنایع‌دستی ارزنده و گران‌قیمت هنرمندان اصفهانی باشید.

آدرس: اصفهان، میدان نقش جهان

آدرس بازار نقش جهان روی نقشه گوگل

  • بازار کیف و کفش خیابان سپه

اگر به‌دنبال خرید کیف و کفش هستید، سری به خیابان سپه اصفهان بزنید. این خیابان مهم‌ترین بورس خرید کیف و کفش در اصفهان به حساب می‌آید. در این خیابان چندین و چند مغازه مختلف فروش کیف و کفش در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. به همین خاطر می‌توانید از بین تنوعی بی‌نظیر، کفش و کیف مدنظر خود را انتخاب کنید. همچنین بازار رقابتی در این خیابان کاملاً به‌نفع مشتریان است و همه کسبه تلاش می‌کنند تا با اخذ حداقل سود، فروش بیشتری داشته باشند.

آدرس: اصفهان، خیابان سپه

آدرس خیابان سپه روی نقشه گوگل

  • پاساژ جعفری

عکس پارچه فروشی پاساژ جعفری

همیشه لباس‌های آماده باب‌دلمان نیستند. به همین خاطر گاهی باید پارچه محبوب خود را خریداری کنیم و از یک خیاط زبردست بخواهیم تا لباس زیبایی دقیقاً سایز تن ما بدوزد. اگر اهل خرید پارچه هستید و این روش دوخت لباس را ترجیح می‌دهید، حتماً سری به پاساژ جعفری بزنید. در این پاساژ هم می‌توانید لباس‌هایی با قیمت مناسب پیدا کنید و هم پارچه‌های بسیار زیبا.

آدرس: اصفهان، میدان امام علی

آدرس پاساژ جعفری روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید نوژان

مرکز خرید نوژان مرکز خرید چندان بزرگی نیست؛ اما برای خرید البسه با قیمت منطقی جان می‌دهد. اگر قصد خرید لباس دارید، حتماً سری به نوژان بزنید. به احتمال فراوان دست‌خالی بیرون نمی‌روید.

آدرس: اصفهان، چهارراه توحید، خیابان نظر میانی

آدرس مرکز خرید نوژان روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید پارلمان

مرکز خرید پارلمان یکی دیگر مراکز خرید اصفهان است که شهرت بسیاری در بین مردم محلی دارد. در این مرکز خرید انواع اصناف اعم از پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و غیره حضور دارند. قیمت اجناس در این پاساژ مقرون‌به‌صرفه است و از دیدن فاکتور فروش شوکه نمی‌شوید!

آدرس: اصفهان، خیابان نظر شرقی

آدرس مرکز خرید پارلمان روی نقشه گوگل

  • مرکز خرید آزادی

عکس مرکز خرید آزادی اصفهان

مرکز خرید آزادی یکی دیگر از معروف‌ترین مراکز خرید اصفهان است. این مرکز خرید در خیابان چهارباغ اصفهان قرار دارد و بورس خرید پوشاک و کیف و کفش محسوب می‌شود. دسترسی ساده از طریق مترو باعث شده تا مرکز خرید آزادی همیشه شلوغ باشد. البته قیمت اجناس این پاساژ نسبتاً مقرون‌به‌صرفه هستند و می‌توانید خرید خوبی را در آن تجربه کنید.

آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ، بین خیابان شمس‌آبادی و چهارباغ، رو‌به‌روی خیابان آمادگاه

آدرس مرکز خرید آزادی روی نقشه گوگل


 

سایر مراکز خرید اصفهان

مرکز خرید جشنواره: اصفهان، چهارراه حکیم نظامی، ابتدای نظر شرقی، کوچه خورشید

آدرس مرکز خرید جشنواره روی نقشه گوگل

مرکز خرید عالی قاپو: اصفهان، شمس آبادی، کوالالامپور، بین امام حسین و زنبق

آدرس مرکز خرید عالی قاپو روی نقشه گوگل

 

مرکز خرید گلدیس: اصفهان، باغ گلدسته، بین آیت الله خراسانی و آمادگاه

آدرس مرکز خرید گلدیس روی نقشه گوگل

مرکز خرید پنج طبقه: اصفهان، میدان گلها

آدرس مرکز خرید پنج طبقه روی نقشه گوگل

مرکز خرید مریم: اصفهان، خیابان نمازخانه مریم

آدرس مرکز خرید مریم روی نقشه گوگل

مرکز خرید افتخار: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی

آدرس مرکز خرید افتخار روی نقشه گوگل

بازار سپاهان: اصفهان، میدان انقلاب، روبه‌روی سی‌و‌سه پل

آدرس بازار سپاهان روی نقشه گوگل

فروشگاه دنیل تیسو: اصفهان، بلوار ملت

آدرس فروشگاه دنیل تیسو روی نقشه گوگل

پاساژ ایفل: اصفهان، خیابان جمهوری، بعد از خیابان میرزا کوچک خان

آدرس پایاژ ایفل روی نقشه گوگل

پاساژ تخت جمشید: اصفهان، خیابان چهارباغ عباسی

آدرس پاساژ تخت جمشید روی نقشه گوگل

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره مراکز خرید اصفهان چیست؟ به نظر شما بهترین مرکز خرید اصفهان برای خرید سوغات کدام است؟ اگر مسافرید و با خرید بلیط قطار اصفهان یا بلیط اتوبوس اصفهان به این شهر رسیده‌اید، کدام مرکز خرید را برای خرید صنایع‌دستی اصفهان انتخاب می‌کنید؟ به نظرتان بهترین زمان سفر به اصفهان چه زمانی است؟  نظرات و تجربیات خود را درباره خرید در اصفهان با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

سیتی سنتر، مرکز خرید پارک، مرکز خرید کوثر ، بازار قیصریه، بازار بزرگ، ارگ عظیم جهان نما.

سیتی سنتر، مرکز خرید ارکیده، بازار بزرگ اصفهان، مرکز خرید مارتین.

بازار ماهی خلیج فارس، مرکز خرید پارلمان، مرکز خرید نگین.

مرکز خرید مارتین، مرکز خرید اوسان، سیتی سنتر، مرکز خرید ارکیده.

مرکز خرید کوثر، مرکز خرید مارتین، مرکز خرید اوسان، مرکز خرید ارکیده.

بازار بزرگ اصفهان، سیتی سنتر، مرکز خرید پارک، مرکز خرید کوثر .

سیتی سنتر اصفهان، بازار هنر در زمینه طلا، بازار بزرگ اصفهان.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.