معرفی هتل های کرج | اقامت در مرکز استان البرز

0

اگر قصد خرید بلیط هواپیما کرج را دارید تا عازم استان البرز شوید، حتماً به دنبال مکانی برای اقامت خود می‌گردید. کرج تا چند سال پیش بخشی از استان تهران بود. بعد مدتی از ترکیب شهرستان‌های مختلف اطراف شهر کرج، استان البرز به وجود آمد. در حال حاضر استان البرز یک استان مستقل در ایران است. کرج نیز مرکز این استان محسوب می‌شود. به همین خاطر می‌توانید انتظار انواع مختلف امکانات رفاهی، خدماتی، تفریحی و اقامتی را در این شهر داشته باشید. هتل‌های متعددی در این شهر مشغول فعالیت هستند. شما می‌توانید در انواع مهانپذیرهای کرج، اقامتگاه های کرج یا حتی بهترین هتل های کرج اقامت داشته باشید. در این مقاله قصد داریم تا برترین هتل های کرج را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید انتخاب بسیار راحتی از میان آن‌ها داشته باشید.

هتل های شهر کرج

هتل مرمر کرج

هتل مرمر از جمله قدیمی‌ترین هتل های کرج است. این هتل در سال 1355 دوران پهلوی به بهره‌برداری رسید. در جهت ارتقای خدمات و سطح کیفی، یک‌بار در سال 1394 این هتل را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل مرمر کرج در یک ساختمان 5طبقه قرار دارد. این هتل با 31 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل مرمر دارای 2 ستاره کیفیتی است؛ پس نباید انتظار خدماتی بسیار لوکس آن‌چنانی را از آن داشته باشید.

این هتل در نزدیکی مرکز شهر قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی بسیار مناسب به اکثر مراکز خرید کرج است؛ پس می‌توانید به‌راحتی سوغات کرج را از مراکز خرید تهیه کنید. پرسنل این هتل با بیش از 40 سال تجربه، کاملاً آموزش‌دیده هستند. بر اساس نظر مسافران، پرسنل این هتل رفتاری بسیار مؤدبانه با مشتریان دارند. قیمت این هتل مناسب است و می‌توانید چند شبی را در آن اقامت کنید. هتل مرمر از پذیرش مهمانان بومی معذور است.

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، ابتدای خیابان فروغی، کوچه سلیمی

هتل امیرکبیر کرج

عکس هتل امیرکبیر از جمله هتل های کرج

وقتی که وارد هتل امیرکبیر کرج شوید، اصلاً باور نمی‌کنید که این هتل، یک هتل 2 ستاره است. هتل امیرکبیر کرج ظاهری بسیار زیبا دارد. این هتل در سال 1369 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1395 بازسازی کامل شد. این هتل در ساختمانی 2 طبقه قرار دارد. مسافران می‌توانند بین 49 باب واحد اقامتی مختلف، یکی را انتخاب کنند. پرسنل هتل بسیار خوش‌رو هستند و وظایف خود را به‌درستی انجام می‌دهند. فضای داخلی هتل بسیار شک است و اصلاً تصور نمی‌کنید که در هتلی دو ستاره قرار دارید. این هتل در خیابان فروغی قرار دارد. باوجودآنکه مسافران می‌توانند از رستوران هتل استفاده کنند؛ اما باید بدانید که بسیاری از رستوران های کرج در نزدیکی این خیابان قرار دارند.

آدرس: کرج، خیابان دکتر بهشتی، خیابان فروغی

هتل کندلوس کرج

کرج آغاز مسیر سفر به شمال ایران است. این مسیر از یکی از زیباترین جاده‌های دنیا، یعنی چالوس عبور می‌کند. همه‌ساله هزاران مسافر از این جاده به سمت شمال می‌روند. در ابتدای جاده چالوس، ورودی جاده کندر، یک مجتمع اقامتی و گردشگری با نام مجتمع کندلوس وجود دارد. این مجتمع درست در کیلومتر 4 محور کرج به چالوس در زمینی به مساحت 1،500 متر جا خوش کرده است. هتل کندلوس به‌تازگی در سال 1400 افتتاح شده است. بخش هتل این مجتمع، شامل 16 باب واحد اقامتی است. در این مجتمع می‌توانید از سالن‌های پذیرایی، آلاچیق، سالن کنفرانس و فضای باز استفاده کنید. چشم‌انداز هتل کندلوس بی‌نظیر است. آب‌وهوای اطراف قطعاً شما را به وجد می‌آورد. این هتل جزو هتل‌های دو ستاره گرید A است؛ اما قیمت ارزانی ندارد. همچنین مسافران از بهترین خدمات بهره‌مند خواهند شد. هتل کندلوس یکی از بهترین هتل های کرج است.

آدرس: محور کرج، ابتدای جاده چالوس، ورودی جاده کندر، مجتمع گردشگری کندلوس

هتل پردیس کرج

عکس هتل پردیس از جمله هتل های کرج

هتل پردیس یکی دیگر از هتل های کرج است. تا به اینجای مقاله فقط درباره هتل‌های دوستاره صحبت کردیم. این هتل سه ستاره است. هتل پردیس درست روبه‌روی درب غربی دانشکده کشاورزی کرج و روبه‌روی خوابگاه پسران قرار دارد. پس می‌توانید تصور کنید که این هتل جزو هتل‌های دانشجویی به شمار می‌آید. هتل پردیس کرج در سال 1388 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1397 فضای داخلی آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. این هتل در یک ساختمان 3 طبقه قرار دارد و دارای 30 باب واحد اقامتی است. پرسنل این هتل رفتاری بسیار عالی دارند و بهترین خدمات را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همیشه در راهنمای سفر کرج از هتل پردیس به‌عنوان یک هتل اقتصادی و مناسب یاد می‌شود. این هتل دسترسی مناسبی به بسیاری از جاهای دیدنی کرج از جمله کاخ سلیمانیه، حمام مصباح و باغ گل‌ها دارد.

آدرس: کرج، میدان شاه‌عباسی، بلوار امامزاده حسن (ع)، روبه‌روی درب غربی دانشکده کشاورزی، روبه‌روی خوابگاه پسران

هتل سامان کرج

هتل سامان یکی دیگر از هتل های کرج است که در محدوده مرکز شهر قرار دارد. این هتل در خیابان دکتر همایون واقع شده است. هتل سامان جزو هتل‌های 2 ستاره کرج به شمار می‌آید. به همین خاطر هزینه اقامت در آن با انواع مهمانپذیر کرج تفاوت چندانی ندارد. با این تفاوت که امکانات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این هتل در ساختمانی 4 طبقه واقع شده است. هتل سامان در مجموع با 27 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. این هتل در سال 1356 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1393 به‌صورت کامل بازسازی شد. به همین خاطر فضای داخلی واحدها شیک و امروزی هستند. فقط درصورتی‌که قصد اقامت در این هتل را دارید، باید بدانید که فقط برخی واحدها سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند و بقیه واحدها باید از حمام و سرویس بهداشتی عمومی استفاده کنند.

آدرس: کرج، ابتدای خیابان دکتر بهشتی، خیابان دکتر همایون، پلاک ۲۶

هتل پیام البرز کرج

برخی مسافران اقدام به خرید بلیط اتوبوس کرج می‌کنند و برخی دیگر با هواپیما به این شهر می‌آیند. گاهی ممکن است ساعتی که پرواز به کرج می‌رسد، ساعت مناسبی برای یافتن هتل نباشد. یا اینکه به‌صورت موقف و کوتاه‌مدت در کرج حضور داشته باشید و می‌خواهید دوباره به شهری دیگر پرواز کنید. حتی بعضی مواقع پرواز به هر دلیلی کنسل می‌شود و مسافران بدون اقامتگاه خواهند ماند. هتل پیام البرز درست در فرودگاه پیام البرز قرار دارد. این فرودگاه، فرودگاه اختصاصی کرج به‌حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 به بهره‌برداری رسید و یک‌بار هم در سال 1399 بازسازی کامل شد. هتل پیام در ساختمانی یک طبقه قرار دارد. این هتل مجموعاً با 14 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. هتل پیام خدماتی بسیار عالی را برای مسافران فراهم می‌کند. فاصله بسیار نزدیک تا فرودگاه، مهم‌ترین مزیت هتل پیام محسوب می‌شود.

آدرس: کرج، انتهای بلوار ارم، ابتدای جاده ماهدشت، فرودگاه پیام، روبه‌روی بانک ملی

هتل های اطراف کرج

هتل باستانی نگین گچسر کرج

عکس هتل باستانی نگین گچسر از بهترین هتل های کرج

اقامتگاه باستانی نگین گچسر از جمله خاص‌ترین هتل های کرج است. این هتل در زمینی به مساحت 28هزار مترمربع قرار دارد. این هتل را در گذشته با نام هتل پارسیان آزادی گچسر یا هتل گچسر می‌شناختند. قدمت این هتل به دوران پهلوی اول باز می‌گردد. هتل باستانی نگین گچسر در سال 1309 ساخته شد. البته تصور نکنید که قرار است در یک خرابه اقامت کنید. برعکس، این هتل فضایی بسیار زیبا و امروزی دارد. همچنین امکانات بسیار عالی از جمله زمین تنیس را در اختیار شما قرار می‌دهد. در ضمن باید بدانید که این هتل جزو هتل‌های گران و لوکس کرج به حساب می‌آید. این هتل در ساختمانی یک طبقه قرار دارد. برای اقامت می‌توانید بین 24 واحد اقامتی، یکی را انتخاب کنید. موقعیت قرارگیری هتل از نظر مناظر طبیعی و آب‌وهوا، بزرگ‌ترین مزیت هتل باستانی نگین گچسر به حساب می‌آید.

آدرس: استان البرز، کیلومتر 65 جاده کرج به چالوس

هتل گاجره کرج

عکس هتل گاجره یکی از هتل های کرج

هتل گاجره دیزین در دوراهی دیزین، نرسیده به دیزین قرار دارد. پیست اسکی دیزین یکی از معروف‌ترین پیست های اسکی تهران است. به دلیل حضور این پیست، همه‌ساله هزاران گردشگر داخلی و خارجی به شهر کرج سفر می‌کنند. هتل گاجره یک هتل سه ستاره بسیار باکیفیت است که در نزدیکی دیزین قرار دارد. این هتل در سال 1380 به بهره‌برداری رسید. هتل گاجره بخشی از مجموعه آموزشی، اقامتی و تفریحی به‌حساب می‌آید. این مجموعه شامل ساختمان‌های سپید، ستاره، صبا، نسیم و همچنین هتل‌آپارتمان‌های VIP صدف است. آب‌وهوای این منطقه بی‌نظیر بوده و ریه شما را از اکسیژن خالص پر و خالی می‌کند. فاصله 5دقیقه‌ای تا پیست دیزین، مزیت اصلی هتل گاجره به حساب می‌آید. باید بدانید که هتل گاجره جزو هتل‌های گران محسوب می‌شود. البته خدماتی که دریافت می‌کنید نیز خدماتی بسیار لوکس و عالی هستند.

آدرس: کرج، جاده چالوس، دوراهی دیزین، نرسیده به دیزین

هتل جهانگردی دیزین

عکس هتل جهانگردی دیزین از بهترین هتل های کرج

هتل جهانگردی یک مجموعه هتل‌داری زنجیره‌ای است که در تمام ایران شعبه دارد. یکی از برترین شعب هتل جهانگردی در نزدیک پیست دیزین قرار دارد. همان طور که اشاره کردیم، پیست دیزین یکی از معروف‌ترین پیست‌های اسکی ایران است. به همین خاطر همه‌ساله حتی گردشگران خارجی بسیاری به این منطقه سر می‌زنند. هتل جهانگردی دیزین یکی از هتل‌های 4 ستاره کرج است. این هتل زیبا در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و با 129 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل جهانگردی شامل دو مجموعه یک و دو می‌شود. بخشی از این مجموعه معروف به شاله است که همان کلبه‌های چوبی را به مسافران ارائه می‌دهد. بخشی دیگر در ساختمانی قدیمی و زیبا قرار دارد. این هتل، هتلی ارزان‌قیمت نیست. مخصوصاً برای اقامت در کلبه‌های چوبی، باید هزینه بسیاری را پرداخت کنید؛ اما فضای بسیار زیبای آن ارزش این مبلغ را دارد.

آدرس: کرج، کیلومتر ۷۵جاده کرج-چالوس، بعد از دوراهی گچسر، مجتمع جهانگردی دیزین

مهمانپذير های کرج

مهمانپذیر پیروزی

عکس مهمانپذیر پیروزی یکی ازمهمانپذیرهای کرج

مهمانپذیر پیروزی یکی از بهترین مهمانپذیرهای کرج است. این مسافرخانه در خیابان دکتر همایون و مرکز شهر قرار دارد. دسترسی عالی این مهمانپذیر به مراکز خرید و جاهای مهم اداری کرج، مهم‌ترین مزیت آن به حساب می‌آید. مهمانپذیر پیروزی جزو باکیفیت‌ترین مهمانپذیرهای کرج است که می‌توانید با هزینه بسیار اندک در آن اقامت داشته باشید.

آدرس: کرج، خیابان دکتر همایون

مهمانپذیر حافظ

اگر به‌دنبال اقامتی ارزان‌قیمت و ساده با حداقل امکانات رفاهی و خدماتی هستید، مهمانپذیر حافظ برای شما بهترین گزینه خواهد بود. این مهمانپذیر در خیابان بهشتی، درست کنار پاساژ ولیعصر قرار دارد. پس می‌توان گفت که دارای دسترسی بسیار مناسبی به مراکز خرید مختلف کرج است. این مهمانپذیر حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. واحدها فاقد سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. البته با تمامی این اوصاف، حداقل هزینه را برای اقامت در آن پرداخت خواهید کرد.

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، کنار پاساژ ولیعصر

مهمانپذیر تهران

عکس مهمانپذیر تهران یکی ازمهمانپذیرهای کرج

مهمانپذیر تهران از جمله معروف‌ترین مهمانپذیرهای کرج است. این مهمانپذیر ظاهری کاملاً ساده و نسبتاً قدیمی دارد. واحدهای اقامتی این هتل حداقل امکانات را دارا هستند. فقط تعداد انگشت‌شماری از واحدهای اقامتی سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی دارند. در هر اتاق فقط تخت و تعدادی امکانات بسیار ساده در اختیار مسافران قرار داده شده‌اند. البته باید گفت که کیفیت خدمات این مهمانپذیر از سایر مهمانپذیرهای کرج تا حدودی بهتر است.

آدرس: کرج، خیابان اصفهانی‌ها

مهمانپذیر آبان کرج

عکس مهمانپذیر آبان یکی از اقامتگاه های کرج

مهمانپذیر آبان نیز یکی دیگر از مسافرخانه‌های معروف کرج است. این مسافرخانه نیز همانند هر مسافرخانه دیگری، امکانات حداقلی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. واحدهای اقامتی این مهمانپذیر فقط شامل سیستم سرمایشی، گرمایشی و تختخواب هستند. در صورتی که قصد پرداخت حداقل هزینه را برای اقامت در کرج دارید، می‌توانید سری به مهمانپذیر آبان بزنید.

آدرس: کرج، خیابان اصفهانی‌ها، خیابان آبان

مهمانپذیر البرز کرج

عکس مهمانپذیر البرز یکی از اقامتگاه های کرج

مهمانپذیر البرز یکی از اقامتگاه های کرج با حداقل امکانات در کرج است. این مهمانپذیر در میدان کرج درست روبه‌روی پمپ‌بنزین داخل یک بمب بست قرار دارد. واحدهای اقامتی این مهمانپذیر فقط شامل یک تخت و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند. البته به‌ازای اقامت در این مهمانپذیر، هزینه بسیار اندکی را پرداخت خواهید کرد.

آدرس: میدان کرج، روبه‌روی پمپ‌بنزین، بن‌بست میثم، درب اول

مهمانپذیر ولیعصر

عکس مهمانپذیر ولیعصر یکی از اقامتگاه های کرج

معمولاً مهمانپذیرها از جمله بهترین اقامتگاه ها برای دانشجویان به حساب می‌آیند. مهمانپذیر ولیعصر در محله دانشکده کشاورزی و در خیابان دانشگاه قرار دارد. بسیاری از دانشجویان که خوابگاه یا پانسیون ندارند و به‌خاطر فاصله دور مسافتی می‌خواهند مدتی را در کرج اقامت کنند، می‌توانند سری به مهمانپذیر ولیعصر بزنند.

آدرس: محله دانشکده کشاورزی کرج، در خیابان دانشکده، خیابان یاس

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره لیست بهترین هتل های کرج چه بود؟ آیا تجربه اقامت در هیچ یک را داشته‌اید؟ اگر این‌طور است، تجربه خودتان را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به نظرتان بهترین هتل برای اقامت در کرج کدام است؟

هتل جهانگردی دیزین گران‌ترین هتل اطراف کرج است.

هتل باستانی گچسر قدیمی‌ترین هتل اطراف کرج است.

هتل مرمر را می‌توان بهترین هتل کرج دانست.

هتل پیام البرز نزدیک‌ترین هتل به فرودگاه کرج است.

مهمانپذیر تهران بهترین مهمانپذیر کرج است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.