رستوران های کرمانشاه | محبوب‌ترین رستوران‌ها به انتخاب مردم

0

رستوران های کرمانشاه با غذاهای خوش‌‌رنگ‌و‌لعاب، چشم‌انتظار گردشگران هستند. در این رستوران‌ها، خوشمزه‌ترین غذاهای محلی در کنار بهترین خوراکی‌های ایرانی پیش روی مشتریان قرار دارد. بعضی از این رستوران‌ها با دیگر جاهای دیدنی کرمانشاه، فاصله‌ بسیار کمی دارند. به‌لطف این شرایط، فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار کرمانشاه‌گردی، غذایی جانانه نوش جان کنید. به همان ترتیبی که ۵ انگشت دست، مانند یکدیگر نیستند، رستوران های کرمانشاه نیز باهم تفاوت دارند. به همین دلیل، در ادامه فهرستی از بهترین رستوران های کرمانشاه را آماده کرده‌ایم. این فهرست بر اساس نظر مشتریانی آماده شده که در این رستوران‌ها، غذایی خوشمزه نوش جان کرده‌اند. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست، عیش شما هم در سفر به کرمانشاه کامل شود.

فهرست مطالب

رستوران ارگ | پاساژگردی و شکم‌گردی در کنار هم

کرمانشاه رستوران‌های بی‌شماری دارد که غذاهای خوشمزه‌ای، پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. با این حال، کمتر رستورانی را در کرمانشاه سراغ داریم که نمایی تماشایی به اطراف این شهر زیبا داشته باشد. رستوران ارگ در طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ، بنا شده است. به همین دلیل انصافاً باید گفت نام ارگ برازنده این رستوران است. در این رستوران از غذاهای خوشمزه بین‌المللی گرفته تا خوراکی‌های محلی کرمانشاهی به مشتریان عرضه می‌شود. رستوران ارگ به‌لحاظ مسافت نیز به بسیاری از مراکز خرید کرمانشاه نزدیک است. به‌لطف این فاصله کم می‌توانید در کنار پاساژگردی، غذای اشرافی رستوران ارگ کرمانشاه را هم نوش جان کنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق (کاشانی)، طبقه یازدهم مجتمع تجاری ارگ.
تلفن: ۰۸۳۳۷۲۹۹۴۱۰

رستوران اسلامی | طعم خوش خورشت خلال

اگر به‌دنبال رستورانی می‌گردید که با فضایی خودمانی و غذاهای خوشمزه، پذیرای شما باشد، رستوران اسلامی کرمانشاه، بهترین انتخاب برای شماست. این رستوران در یکی از محله‌های قدیمی کرمانشاه واقع شده است. به همین دلیل، شرایطی مهیا می‌شود تا گشت‌و‌گذاری جانانه در محله‌های قدیمی کرمانشاه بزنید. سرآشپز رستوران اسلامی، ید طولایی در پخت خورشت خلال و کباب‌ کوبیده دارد. به‌لحاظ حجم غذا نیز، رستوران اسلامی خوراکی بیشتری پیش روی گردشگران قرار می‌دهد تا کسی از این رستوران گرسنه بیرون نیاید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان جوانشیر، کوچه لک‌ها.
تلفن: ۰۸۳۳۸۲۴۶۹۰۲

رستوران بامگاه عمارت | میهمانی در اقامتگاه قجری

به گردشگران طبیعت‌دوستی که می‌خواهند در کنار غذایی خوشمزه، اقامت در محیطی زیبا و سنتی را تجربه کنند، رستوران بهارستان بامگاه عمارت را پیشنهاد می‌کنیم. بامگاه عمارت درواقع اقامتگاه بوم‌گردی است که جاذبه های تاریخی نیز دارد. تاریخچه ساخت این اقامتگاه به دوران قاجار باز می‌گردد. سرآشپز رستوران بامگاه عمارت فقط غذاهای ایرانی می‌پزد. اگر راهی رستوران بامگاه عمارت، به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه شدید، حتماً دنده‌کباب‌های خوشمزه آن را امتحان کنید.

آدرس: کرمانشاه، جلوخان، مقابل مسجد جامع، کوچه شهید انتظاری، پلاک ۵۲.
تلفن: ۰۸۳۳۷۲۱۳۷۹۴

رستوران بهارستان کرمانشاه | لذت چشیدن دنده کباب کرمانشاهی

کرمانشاهی‌ها غذای خوشمزه‌ای با نام خورشت خلال دارند. این خوراکی در بیشتر رستوران‌های این دیار طبخ می‌شود. با این حال، هیچ‌کدام از این رستوران‌ها غذایی به خوشمزگی خورشت خلال رستوران بهارستان کرمانشاه نمی‌پزند. سرآشپز این رستوران در کنار خورشت‌های خوشمزه، کباب و دنده‌‌های محلی لذیذی می‌پزد. از ما به شما نصیحت که در حین صرف غذا در رستوران بهارستان کرمانشاه، مواظب انگشتانتان باشید.

آدرس:‌ کرمانشاه، طاق بستان، میدان طاق بستان.
تلفن: 09387937080

رستوران چلچله کرمانشاه | تنوع غذای درجه‌یک

بعید می‌دانیم در بین تمامی رستوران های کرمانشاه، منوی غذایی با تنوع رستوران چلچله پیدا کنید. خورشت خلال، شاه میگوی پفکی، قزل‌آلا، کباب سلطانی و بختیاری به همراه جوجه با برنج ایرانی از غذاهای اصلی رستوران چلچله به حساب می‌آید. این غذاهای خوشمزه، آوازه رستوران چلچله را بر سر زبان گردشگران انداخته است. به همین دلیل رستوران چلچله در فصل‌های پرگردشگر همیشه شلوغ است.

آدرس: کرمانشاه، خیابان برق، روبه‌روی بلوار گلسرخ.
تلفن:‌ ۰۸۳۳۸۲۲۰۲۱۲

رستوران حافظ کرمانشاه | خوراک بین‌المللی در دل کرمانشاه

در خوشمزگی غذاهای ایرانی، هیچ شکی نداریم. با این حال، اگر در سفر به دنبال تنوع می‌‌گردید، رستوران حافظ کرمانشاه، همان جایی است که دنبال آن هستید. در این رستوران در کنار غذاهای ایرانی، خوراکی‌های بین‌المللی طبخ می‌شود که نظیر آن را در دیگر جاهای کرمانشاه پیدا نمی‌کنید. این رستوران به‌لحاظ فاصله نیز به بسیاری از هتل های این شهر نزدیک است.

آدرس: کرمانشاه: خیابان فردوسی، پل چوبی.
تلفن: ۰۸۳۳۷۲۴۹۱۲۴

رستوران حیدری کرمانشاه | پرطرف‌دارترین رستوران دیار کرد

هرکدام از رستوران های کرمانشاه به پخت غذایی خوشمزه معروف هستند. رستوران حیدری کرمانشاه نیز به طبخ کباب‌های لذیذ و دنده‌های آبدار شهرت دارد. در بیشتر روزهای سال در این رستوران، جای سوزن‌انداختن نیست. گاهی اوقات رستوران حیدری به‌اندازه‌ای شلوغ می‌شود که باید پس از صرف سریع غذا، میز را خالی کنید. به همین دلیل، بهتر است قبل از اینکه راهی رستوران حیدری کرمانشاه شوید، میز خالی رزرو کنید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار دانشگاه، نزدیک طاق بستان.
تلفن: ۰۸۳۴۲۷۷۲۷۷

رستوران سنتی ئه شکه وت | طعم خوش نان کلانه

بین جاده روانسر به سمت پاوه در استان کرمانشاه، رستوران سنتی با نام ئه شکه وت قرار دارد. این رستوران بین‌راهی، مکانی است برای گردشگران تا غبار راه از تن بزدایند و با خوردن غذایی خوشمزه جان بگیرند. رستوران سنتی ئه شکه وت برای پخت نان‌ محلی با نام کلانه به یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه، تبدیل شده است. کباب‌های رستوران ئه شکه وت، طعم بسیار خوشمزه‌ای دارد. قیمت این کباب‌ها نیز در مقایسه با دیگر رستوران‌‌های داخل شهر کرمانشاه، مناسب به نظر می‌رسد.

آدرس: استان کرمانشاه، بین جاده روانسر و پاوه.
تلفن: ۰۹۱۸۹۳۰۶۴۴۷

رستوران سه کاج | در جوار طاق بستان

عزیزانی که راهنمای سفر کرمانشاه را مطالعه کرده‌اند، حتماً در جریان هستند که طاق بستان یکی از دیدنی‌ترین جاهای این منطقه است. به همین دلیل، بیشتر گردشگران پس از رسیدن به کرمانشاه، راه طاق بستان را در پیش می‌گیرند. رستوران سه کاج در نزدیکی طاق بستان قرار دارد. این رستوران به‌منظور رفاه گردشگران، در کنار تهیه غذاهای خوشمزه، منظره‌ای تماشایی رو به طاق بستان و طبیعت زیبای این منطقه فراهم کرده است. در کنار نمایی زیبا به طاق بستان، رستوران سه کاج، غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد. شب‌ها در این رستوران موسیقی زنده برگزار می‌شود تا خاطره خوش غذاهای رستوران سه کاج به عنوان یکی از بهترین رستوران های کرمانشاه برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار شود.

آدرس: کرمانشاه، طاق‌بستان، جنب شهر شادی.
تلفن: ۰۹۱۸۸۵۶۲۸۹۹

رستوران سوری | یادگاری از دوران قاجار

رستوران سوری در یکی از خانه های تاریخی کرمانشاه که دوران قاجار باقی مانده، دائر شده است. به‌لطف این شرایط، حضور در این رستوران، گردشگران را به روزگاران خوش قدیم می‌برد. سرآشپز رستوران سوری ید طولایی در پخت چلو ماهیچه دارد. این سرآشپز برنج‌های ایرانی را با روغن مخصوص کرمانشاهی دم می‌کند تا غذاهای رستوران سوری در کرمانشاه، نظیر نداشته باشد. شیشلیک و جوجه‌های سوری نیز بسیار خوشمزه هستند. در کنار این غذاهای خوشمزه، ماهی‌های لذیذی در این رستوران، طبخ می‌شود. این ماهی‌ها به‌اندازه‌ای خوشمزه هستند که حتی افرادی که اهل خوردن ماهی نیستند را هم به وسوسه می‌اندازند.

آدرس: کرمانشاه، جنب سربازخانه شهری، کوچه فصیحی، پلاک ۱۲۷.
تلفن: 09183882966

رستوران شاندیز سرسبز | سرو غذا در کپرهای دنج

اگر به‌دنبال فضایی متفاوت در بین رستوران های کرمانشاه می‌گردید، رستوران شاندیز سرسبز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در قسمتی از این رستوران، کپرهایی عَلم شده تا گردشگران در شرایطی متفاوت و خاص مشغول خوردن غذا شوند. همان‌ گونه که از نام این رستوران پیداست، محیطی سرسبز و دل‌باز دارد. منوی رستوران شاندیز سرسبز، بسیار متنوع است. با این حال پیشنهاد می‌کنیم نان و ماست این رستوران را حتماً تجربه کنید. ممکن است نان و ماست در نظر شما معمولی جلوه کند، اما مطمئن باشید نان و ماستی که شاندیز سرسبز، پیش روی شما قرار می‌دهد با تمامی نان‌ و ماست‌های عمرتان فرق می‌کند.

آدرس: کرمانشاه، بعد از میدان امام حسین (ع)، به طرف کمربندی الهیه.
تلفن: ۰۹۱۸۱۳۳۷۰۳۰

رستوران شایلی | شیک‌ترین رستوران کرمانشاه

رستوران شایلی ممکن است یکی از گران‌ترین رستوران‌های کرمانشاه باشد، اما خاطرتان جمع باشد؛ پولی که می‌دهید ارزشش را دارد. در این رستوران هر غذایی که فکرش را بکنید، از ایرانی گرفته تا فرنگی، پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. در بین تمامی این غذاها، خورشت خلال و دنده کباب رستوران شایلی اسم‌و‌رسمی خوبی پیدا کرده و طرف‌داران زیادی دارد. رستوران شایلی به لحاظ دکوراسیون نیز یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های منطقه است.

آدرس: کرمانشاه، میدان رفعتیه، انتهای خیابان پزشکان.
تلفن: ۰۸۳۳۷۲۶۳۰۴۰

رستوران شیرین و فرهاد | رستورانی برای قرارهای عاشقانه

رستوران شیرین و فرهاد

آوازه شیرین و فرهاد از کرمانشاه به گوش دنیا رسیده است. به همین دلیل در این شهر تا دلتان بخواهد مکان‌های تجاری با نام شیرین و فرهاد وجود دارد. یکی از این مکان‌ها، رستوران شیرین و فرهاد کرمانشاه است. رستوران شیرین و فرهاد، فضایی رمانتیک و عاشقانه دارد. با این حساب اگر به‌همراه عشق‌ زندگی‌تان راهی کرمانشاه شده‌اید و می‌خواهید شامی عشقولانه نوش جان کنید، رستوران شیرین و فرهاد، انتخاب مناسبی برای شماست. این رستوران در مکانی ییلاقی و خوش‌آب‌و‌هوا قرار دارد. ناگفته نماند در رستوران شیرین و فرهاد کرمانشاه فقط کباب طبخ می‌شود. در کنار این کباب‌ها، حتماً دوغ‌های خوشمزه مخصوص رستوران شیرین و فرهاد را امتحان کنید.

آدرس: کرمانشاه، صحنه، خیابان دربند.
تلفن: 09183380213

رستوران طربستان | لذت چشیدن غذای سنتی

رستوران طربستان مکانی قدیمی و خاطره‌انگیز دارد. اگر طرف‌داران این‌گونه مکان‌ها هستید و غذاهای سنتی را ترجیح می‌دهید، رستوران طربستان انتخاب مناسبی برای شماست. این رستوران ممکن است به‌لحاظ طراحی یکی از ساده‌ترین رستوران‌های منطقه باشد، اما انصافاً غذاهای خوشمزه‌ای دارد. به شما قول می‌دهیم نظیر دیزی‌های رستوران طربستان را در هیج‌جای دیگری کرمانشاه پیدا نکنید. سرآشپز رستوران طربستان خوشمزه‌ترین کباب‌های محلی، سالادهای خوش‌رنگ‌و‌لعاب و دسرهای متنوع را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، روبه‌روی استانداری، نیم‌طبقه هتل بین‌المللی پارسیان.
تلفن: ۰۸۳۳۴۲۱۹۱۷۴

رستوران عالیجناب | آشپزی خلاقانه ایرانی

به گردشگرانی که دنبال یکی از شیک‌ترین رستوران های کرمانشاه می‌گردند، رستوران عالیجناب را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران، سرآشپز بسیار خلاقی دارد. به همین دلیل نیز طعم غذاهای رستوران عالیجناب با دیگر غذاهای این منطقه متفاوت است. برای نمونه می‌توان به کباب مصری رستوران عالیجناب اشاره کرد. این کباب با چند لایه از برنج زعفرانی، گوشت قرمز و خلال بادام درست شده است. در کنار کباب‌های خوشمزه، رستوران عالیجناب مکانی خوش‌منظره و باصفا دارد. رستوران عالیجناب به‌لحاظ جانمایی نیز در یکی از مکان‌های خوش‌مسیر کرمانشاه قرار گرفته است. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما کرمانشاه راهی این شهر شده‌اید، فاصله چندانی از فرودگاه کرمانشاه تا رستوران عالیجناب ندارید.

رستوران معتمد | نشان صفا و سادگی اهالی کرمانشاه

رستوران معتمد به‌لحاظ زمان ساخت شاید با قدیمی‌ترین رستوران‌های کرمانشاه برابری نکند. با این حال توانسته با عرضه جوجه‌های خوشمزه، اسم‌و‌رسمی برای خودش در کرمانشاه پیدا کند. این رستوران زرشک‌پلو با مرغ‌های بسیار لذیذی دارد. پیشنهاد می‌کنیم سس انار این رستوران را حتماً با جوجه‌های خوشمزه آن امتحان کنید.

آدرس: کرمانشاه، ۲۲ بهمن، سی‌متری دوم، نبش چهارراه چاله‌چاله.
تلفن: ۰۸۳۳۶۳۸۸۳۲۹

رستوران ملکوتی کرمانشاه | تنوع غذا از فرنگ تا ایران

میدان مصدق یکی از میادین معروف کرمانشاه است. اگر گذرتان به این میدان افتاد، حتماً سری به رستوران ملکوتی بزنید. بوی خوش غذاهای خوشمزه این رستوران در سرتاسر محله پیچیده است. در این رستوران، منویی متنوع از غذاهای ایرانی و فرنگی پیش روی گردشگران قرار می‌گیرد. خورشت خلال و کباب‌های رستوران ملکوتی به‌عنوان بهترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آیند.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق.
تلفن: 08337224338

رستوران هتل جمشید | هم‌نشینی در طراوت طاق بستان

پیش‌تر در معرفی هتل های کرمانشاه، نام هتل جمشید را به‌عنوان یکی از بهترین هتل های این شهر آورده بودیم. حتی اگر قصد اقامت در این هتل نداشتید، باز هم تأکید داریم سری به رستوران آن بزنید. رستوران هتل جمشید در منطقه‌ خوش آب‌و‌هوای طاق‌بستان ساخته شده است. در این رستوران، هر غذایی که فکرش را بکنید، موجود است. فاصله کم رستوران هتل جمشید با طاق‌بستان، بهانه‌ای است تا در کنار خوردن غذایی شاهانه، گشت‌و‌گذاری خاطره‌انگیز در طاق‌بستان را تجربه کنید.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، هتل جمشید.
تلفن: 08334296002

کافه استانبول کرمانشاه | غذای ترکی در قلب دیار کرد

کافه استانبول توانسته با عرضه خوراکی‌های خوشمزه و خوش‌قیمت، لقب یکی از ارزان ترین رستوران های کرمانشاه را از آن خود کند. در این کافه غذاهای خوش‌‌رنگ‌و‌لعابی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. در بین تمامی این غذاها که یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند، سالاد سزار کافه استانبول کرمانشاه را پیشنهاد می‌کنیم. سوپ روز، بورک گوشت، پیده، کنوفه استانبولی، سرویس چای ترکی و غذاهای فست‌فودی در منوی کافه استانبول کرمانشاه خودنمایی می‌کنند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان بهمن، سی‌متری اول، شماره ۲۲.
تلفن: 09128636558

کله پزی امیری کرمانشاه | محبوب هواداران کلپچ

کله‌پاچه از آن دسته غذاهایی است که طرف‌داران خاص خودش را دارد. به همین دلیل اگر در سفر به کرمانشاه هوس کله‌پاچه به سرتان زد، راه کله‌ پزی امیری را در پیش بگیرید. همان‌ گونه که انتظار دارید، در این مکان فقط کله‌پاچه پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. با این حال کله‌ پزی امیری با عرضه کله‌پاچه‌های خوشمزه توانسته اسم‌‌ورسمی در کرمانشاه به دست بیاورد. طرف‌داران کله‌پاچه به‌خوبی می‌دانند که خوردن این خوراکی خوشمزه، در وعده صبحانه حسابی می‌چسبد. درهای کله پزی امیری از صبح خروس‌خوان تا خاموشی ستاره‌ها به روی مشتریان باز است.

آدرس: کرمانشاه، میدان مصدق، خیابان هلال‌احمر.
تلفن: ۰۸۳۳۷۲۷۳۳۸۰۸

باغ رستوران کامبادن | سیاحت و شکم‌گردی

به گردشگرانی که می‌خواهند عیش خود در کرمانشاه را کامل کنند، صرف غذا در باغ رستوران کامبادن را پیشنهاد می‌کنیم. رستوران کامبادن در باغی سرسبز ساخته شده است. این باغ در قسمت غربی طاق بستان قرار دارد. این رستوران، آلاچیق‌های دل‌بازی برای صرف غذا تدارک دیده است. به‌لطف این شرایط می‌توانید در هوای آزاد بنشینید و در کنار لذت‌بردن از خوراکی‌های خوشمزه، نمایی زیبا به طاق بستان داشته باشید. سرآشپز باغ رستوران کامبادن در بعضی از روزهای هفته، غذاهای مخصوصی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. برای نمونه، غذای آخر هفته‌های این رستوران، کباب‌ دل‌و‌جگر است. دیزی با گوشت گوسفندی نیز خوراکی دیگری است که سرآشپز باغ رستوران کامبادن در پخت آن استاد است.

آدرس: کرمانشاه، طاق بستان، پارک غربی، بریدگی دوم سمت راست.
تلفن: ۰۹۱۰۶۱۸۳۹۰۰

دیزی سرای نو کرمانشاه | سرای دیزی‌های اعلا

کرمانشاه بازاری بزرگ و قدیمی دارد. در این بازار، دیزی سرای نو کرمانشاه خودنمایی می‌کند. این دیزی‌سرا غذای دیگری به غیر از دیزی طبخ نمی‌کند. با این حال دیزی‌های سری نو کرمانشاه به‌‎اندازه‌ای خوشمزه است که هوس غذای دیگری هم به سرتان نمی‌زند. این دیزی‌ها با گوشت تازه گوسفند پخته می‌شود. سرآشپز این دیزی‌سرا با رویی گشاده و اخلاقی پسندیده از مشتریان پذیرایی می‌کند. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر برای خرید سوغاتی، راهی بازار بزرگ کرمانشاه شدید، حتماً سری به دیزی سرای نو کرمانشاه بزنید و یکی از خوشمزه‌ترین دیزی‌های عمرتان را نوش جان کنید. دیزی سرای نو کرمانشاه در مکان بسیار خوش‌مسیری قرار دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه راه این دیار را در پیش گرفته‌اید، از پایانه مسافربری می‌توانید مستقیماً به بازار بزرگ کرمانشاه بروید. پس از گشت‌و‌گذار در این بازار نیز خودتان را مهمان دیزی‌های دیزی‌ سرای نو کرمانشاه کنید.

رستوران های کرمانشاه با غذاهایی خوشمزه، خاطره سفر به این دیار را برای همیشه در ذهن گردشگران، ماندگار می‌کنند. غذای این رستوران‌ها به‌اندازه‌ای خوشمزه است که طعم آن تا ابد در زیر دندان مشتریان باقی می‌ماند. با این حال، ازآنجایی‌که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان، تجربه سودمند و خاطره‌های خوشی از گردشگری در کرمانشاه دارند، پیشنهاد می‌کنیم این خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

رستوران ارگ کرمانشاه، نمایی تماشایی از این شهر، پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

باغ رستوران کامبادن و دیزی سرای نو کرمانشاه، دیزی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارند.

رستوران سه کاج، یکی از رستوران های کرمانشاه نزدیک به طاق بستان است.

رستوران ملکوتی کرمانشاه در یکی از میادین اصلی این شهر واقع شده است.

کله پزی امیری کرمانشاه، خوشمزه‌ترین کله‌پاچه را در این شهر، پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.