معرفی هتل های کرمانشاه | مناسب‌ترین و خاص‌ترین محل‌های اقامت

0

اصلی‌ترین دغدغه سفر کرمانشاه برای شما چیست؟ خرید بلیط هواپیما کرمانشاه؟ بستن چمدان؟ مدیریت هزینه‌ها؟ یا انتخاب هتل؟ به نظر ما اصلی‌ترین و مهم‌ترین دغدغه هر سفری پیداکردن مکان استراحت و اقامت است. مقصد ما کرمانشاه است، کرمانشاه اصیل و کهن. کرمانشاه مانند هر شهر دیگری در ایران هتل‌ها و مکان‌های مختلفی برای اقامت دارد؛ اما انتخاب در میان هتل های کرمانشاه سخت است. ره بال آسمان اینجاست تا به شکل کامل و واضح این خانه‌های موقت را به شما معرفی کند تا شما بر اساس برنامه سفر یا بودجه سفر محل اقامتتان را انتخاب کنید؛ پس تا آخرین کلمه همراه ما باشید.

هتل‌‌‌های 5 ستاره کرمانشاه

هتل لاله بیستون | جذاب‌ترین گزینه در میان هتل های کرمانشاه

بافت مدرن بسیار زیباست درست مانند بافت سنتی که طرفداران بسیاری دارد؛ اما می‌دانید چه چیزی زیباتر است؟ تلفیق مدرنیته با سنت‌های دلنشین. لاله بیستون را به هتل کاروانسرا می‌شناسند که در راه قدیمی کرمانشاه به همدان درست روبه‌روی شاهکار فرهاد کوهکن، با بنایی 5 ستاره بنا قرار دارد. به علت بافت خاص این ساختمان و نزدیکی زیاد آن به بیستون اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند در این هتل اقامت کنند. استراحت در کنار منظره هشتمین اثر جهانی ایران زمین یعنی بیستون و بیدارشدن با حاصل تلاش یک عاشق دل‌خسته به نام فرهاد بهترین منظره و تصویری است که یک گردشگر می‌خواهد. اگر به معماری عصر صفوی علاقه دارید؛ پس در انتخاب لاله بیستون تردید نکنید. اینجا یکی از خاص ترین هتل های ایران نیز لقب گرفته است.

آدرس: کرمانشاه، بیستون، سایت جهانی بیستون، کاروانسرای شاه عباسی

هتل پارسیان کرمانشاه | لوکس‌ترین هتل شهر

آنچه شما از یک اقامتگاه موقت و یک هتل خوب انتظار دارید چیست؟ لوکس‌بودن اتاق‌ها، 5 ستاره‌بودن، نظافت عالی، امکانات کامل یا مکان آن؟ کدام برای شما اهمیت بیشتری دارد؟ اگر جواب شما همه گزینه‌هاست، باید به شما بگوییم که راه را درست آمده‌اید. در میان هتل های کرمانشاه، هتل پارسیان مانند یک نگین می‌درخشد. پارسیان در سال 1389 در مرکز تجاری و اداری شهرداری در 9 طبقه ساخته شد. بر پیشانی این ساختمان پنج ستاره می‌درخشد که به معنی کامل‌بودن امکانات این ساختمان است. در نزدیکی این اقامتگاه، یکی از جاهای دیدنی کرمانشاه مانند طاق بستان و مراکز مهم مانند فرودگاه قرار دارند. بهترین و کامل‌ترین امکانات برای مهمانان خارجی یا سفرهای مهم را می‌توانید در ساختمان پارسیان پیدا کنید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار شهید کشوری، کنار پل ولایت

هتل‌های 4 ستاره کرمانشاه

هتل جمشید | نماد فروهر هتل های کرمانشاه

امکانات کامل هتل های کرمانشاه باعث شده افرادی که راهنمای سفر به کرمانشاه را مطالعه می‌کنند، درمانده شوند که این گزینه بهتر است یا آن یکی؟ امکانات کدام کامل‌تر است؟ مزیتی مهم که گردشگران را به هتل جمشید فرا می‌خواند هوای خوب منطقه اطراف آن است؛ هوایی دلچسب و دلنشین که گردشگران را مجذوب خود می‌کند. البته هوای مطبوع یکی از چند علت محبوبیت بنای فروهردار است. کادر مجرب، ظاهر شیک، امکانات متناسب با قیمت، نزدیکی به مرکز شهر و فاصله کم از مراکز خرید کرمانشاه از دیگر علت‌های محبوبیت این بناست. در نزدیکی این هتل یک یاز معروف‌ترین غارهای ایران به نام غار قوری قلعه وجود دارد که یکی از جاذبه‌های بسیار جالب و دیدنی کرمانشاه است.

آدرس: کرمانشاه، انتهای بلوار طاق بستان، هتل جمشید

هتل آزادگان | قدیمی‌ترین هتل کرمانشاه

هتل آزادگان، هتلی قدیمی ولی تمیز و بازسازی شده است. هتل آزادگان در سال 1367 افتتاح شد. این بنا تا سال 1393 بدون وقفه پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بود. سال 1393 تصمیم بر این شد که دستی به سر و روی این هتل بکشند و غبار از تن و بدن این بنای کهن پاک کنند. الآن یعنی دی‌ماه۱۴۰۰، بعضی قسمت‌های ساختمان هنوز در دست تعمییر و بازسازی است و ممکن است صدا کمی شما را آزار دهد؛ ولی این صداها دائمی نیستند. نکته جالبی در خصوص این ساختمان وجود دارد، تعداد رند اتاق‌ها یعنی 111 اتاق است. موزه پارینه سنگ و غار شکارچیان فاصله کمی تا این اقامتگاه دارند و شما می‌توانید خیلی راحت از این مکان‌ها دیدن کنید.

آدرس: کرمانشاه، شهرک تعاون

هتل های 3 ستاره کرمانشاه

هتل رسالت | نقلی‌ترین هتل کرمانشاه

افراد با توجه به هدفی که دارند اقامتگاه خود را انتخاب می‌کنند. تورهایی که مردم را به سفر کرمانشاه می‌برند، گاهی برای کم‌شدن مخارج به خرید بلیط اتوبوس کرمانشاه و رزو هتل‌هایی با ستاره کم‌تر اقدام می‌کنند. این هتل‌های اقتصادی به فکر جیب مردم هستند. چگونه؟ با حذف امکانات غیرضروری از خدمات خود. امکانات کمتر مساوی است با قیمت کمتر. به‌عنوان مثال ممکن است برای شما بودن یا نبودن د میز بیلیارد تفاوتی نداشته باشد؛ پس هتل‌های اقتصادی را انتخاب می‌کنید. هتل رسالت، یکی از همین اقامتگاه‌های اقتصادی است.‌ البته نبود بعضی امکانات لوکس به این معنا نیست که رسالت امکاناتی ناقص باشد یا وسایلی بد داشته باشد. اتفاقاً امکانات این ساختمان‌ خوب است.

آدرس: کرمانشاه، میدان فردوسی، ابتدای خیابان کسری

هتل آپارتمان کوروش | جذاب‌ترین هتل کرمانشاه

نامی با افتخار بر سردر یکی از هتل های کرمانشاه نقش بسته است. هتل آپارتمان کوروش یک ساختمان یک طبقه است که در همین یک طبقه سنگ تمام گذاشته. اتاق‌هایی با امکانات کامل، لابی شیک و تمیز و کادر مجرب از نقاط قوت این آپارتمان به حساب می‌آید. وجود سونا و جکوزی در این ساختمان همه را شگفت‌زده کرده است. مگر می‌شود در یک طبقه این همه امکانات به کار برد؟ کوروش ثابت کرده است که می‌شود. مزیت مهم دیگر ساختمان کوروش، منطقه‌ آن است. کوروش در یکی از بهترین محل‌های کرمانشاه قرار دارد. بعضی از موزه های کرمانشاه مانند موزه تاریخ مردم شناسی و موزه سنگ در نزدیکی این هتل قرار دارند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان 22بهمن، بلوار گلریزان، پلاک 44

هتل آپارتمان پاتاق | دومین بلند قامت کرمانشاه

پاتاق یکی از هتل‌های 3 ستاره است و مانند کوروش، هتل آپارتمان است. ساختمان این آپارتمان 8 طبقه دارد و این 8 طبقه حدود 50 نفر را در خود جا می‌دهد. هر موقع که زمان داشتید با طبقه بالا بروید و از بالا به هیاهو و زندگی جاری در شهر نگاه کنید و نهایت لذت را ببرید. این هتل در نزدیکی مسجد تاریخی عماد الدوله قرار دارد. از امکانات این هتل و مناظری که در اختیار شما قرار داده بیشترین استفاده را داشته باشید و تصاویر زیبای هنری خلق کنید.

آدرس: 22بهمن، بلوار آل آقا، کوچه 203، پلاک 14

هتل‌های 2 ستاره کرمانشاه

هتل سینا کرمانشاه | تمیزترین هتل شهر

بعضی افراد ترجیح می‌دهند در هتل هایی که ستاره‌های کمتری دارند اقامت کنند. دلیل این افراد برای اقامت در ساختمان‌های ساده ممکن است صرفه‌جویی در بودجه یا نداشتن علاقه به زرق‌وبرق باشد. دلیل هرچه که باشد برای ما محترم است؛ پس همراه ما باشید تا درباره یکی از ساختمان‌های کم ستاره ولی دنج بپردازیم. هتل سینا یکی از این ساختمان‌هاست. این هتل با 2 طبقه و 26 اتاق، امکانات مناسبی برای اقامت دارد. اتاق‌هایی با تم ساده و شیک، ساختمانی خلوت و دنج و سوئیت‌های تمیز از مزیت‌های این اقامتگاه به حساب می‌آید. اطراف آن پر است از رستوران های کرمانشاه با غذاهایی خوش‌رنگ و خوش‌طعم. مزیت از این بزرگ‌تر؟

آدرس: کرمانشاه، بلوار جمهوری، پایین‌تر از بیمارستان امام خمینی، خیابان صابونی

هتل راه کربلا کرمانشاه | هتلی با کادر مجرب

هتل راه کربلا بافتی نیمه مدرن دارد. این هتل با ساختمانی 3 طبقه و 26 اتاق می‌تواند از گردشگران بسیاری پذیرایی کند. کمبود ستاره این ساختمان در برابر ادب و کاربلدی پرسنلش اصلاً به چشم نمی‌آید. افرادی که در این ساختمان مشغول به کار هستند از جان و دل مایه می‌گذارند. شما نمی‌توانید بگویید که یکی از هتل های کرمانشاه ناقص است. هر کدام از کمبودهای این ساختمان‌ها در جایی دیگر و بهتر جبران شده است درست مانند راه کربلا که پرسنلش کمبود ستاره را جبران کرده‌اند. جاهای دیدنی نزدیک به راه کربلا، بازار سنتی توپخانه و موزه خط و کتابت است که هر ساله گردشگران بسیاری از آن‌ها دیدن می‌کنند.

آدرس: کرمانشاه، بلوار مدرس، پارکینگ شهرداری

اقامتگاه‌های بوم گردی کرمانشاه

اقامتگاه بوم گردی عمارت بامگاه | زیباترین در میان هتل های کرمانشاه

تنها اقامتگاه گردشگری که توانسته در کنار هتل های کرمانشاه ستاره کسب کند عمارت بامگاه است. این عمارت ساختمانی 2 طبقه دارد. با قدم‌زدن در این عمارت احساس می‌کنید به گذشته سفر کرده‌اید یا دارید در یک فیلم تاریخی بازی می‌کنید. حس و حالی که این عمارت به شما منتقل می‌کند توصیف ناپذیر است. با اینکه در نگاه اول بافت تاریخی بنا به چشم می‌خورد؛ اما در اتاق‌ها امکانات کامل برای اقامت راحت وجود دارد. بوی خاک نم‌خورده و پنجره‌های رنگی، دو ویژگی حال‌خوب‌کن این ساختمان است. در نزدیکی بامگاه موزه پارینه سنگ و تکیه بیگلربیگی قرار دارد که می‌توانید از آن‌ها دیدن کنید.

آدرس: کرمانشاه، جلو خان، روبه‌روی مسجد جامع، کنار بانک ملی، کوچه انتظاری، پلاک 35

اقامتگاه بوم گردی میلکان | دنج‌ترین گزینه هتل های کرمانشاه

مرور خاطرات خوش برای اکثر افراد خوشایند است؛ اما بعضی اوقات ما دوست داریم زمان را به عقب بازگردانیم. گاهی اوقات هم در جست‌وجوی نشانی از گذشته و آن حال‌وهوای خوب هستیم، دوست داریم تکه‌ای هرچند کوچک از گذشته را دوباره تکرار کنیم. یکی از هتل های کرمانشاه این امکان را برای ما فراهم کرده است. این اقامتگاه در اصل یک خانه قدیمی است. پنج دری و هفت دری‌ها قدیم، درهایی که از جنس چوب هستند، حوض نقلی وسط حیاط، شومینه‌ها و اجاق‌های قدیمی و از همه مهم‌تر خانه‌ای گلی که بوی خوبش هوش از سر آدم می‌برد، همه از ویژگی‌های این هتل است. احتمالاً این‌ها نشانه‌هایی است که به دنبال آن هستید. خبر خوش اینکه می‌توانید همه این خاطرات را در کرند غرب کرمانشاه و در اقامتگاه بومگردی میلکان دوباره دوره کنید.

آدرس: کرمانشاه، شهرستان دالاهو، کرند غرب، میدان مدرس، بالاتر از مسجد المهدی، سمت راست کوچه مروتی

اقامتگاه سنتی ریوار کرمانشاه | آرامش‌‌بخش‌ترین هتل

مهم‌ترین علتی که افراد، خانه‌های گذشته و کودکی خود را بیشتر دوست‌دارند این است که در آن خانه‌ها آرامش جریان داشت. در آن خانه‌ها با صدای گنجشک‌ها و یاکریم‌ها بیدار می‌شدید نه با صدای بوق و همهمه. در آن زمان‌ها بوی خوب املت شما را بیدار می‌کرد نه بوی دود. در یکی از هتل های کرمانشاه یعنی اقامتگاه‌ سنتی ریوار شما می‌توانید به همان حال خوب بازگردید. می‌توانید دوباره از غوغای جهان فارغ شوید، هرچند این فراغت کوتاه مدت باشد. در این اقامتگاه شما می‌توانید در لبه حوض بنشینید و گذر عمر ببینید، از بوی خوش گل‌ها لذت ببرید و خلاصه خلوتی دلچسب داشته باشید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس، مجاور تکیه بیگلربیگی

هتل‌های اقتصادی کرمانشاه

خانه مسافر بلوط کرمانشاه | کاربردی‌ترین هتل

خانه مسافر بلوط کرمانشاه

بلوط از هتل‌های اقتصادی به حساب می‌آید. امکانات مسافر خانه بلوط ساده ولی کاربردی است. آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام این مسافرخانه مشترک است. با اینکه ساختمان بلوط امکانات ساده‌ای دارد؛ اما از نظر تمیزی و کیفیت نمره قبولی می‌گیرد. برای اقامت کوتاه مدت مانند چند ساعت استراحت یا صبح‌کردن یک شب، بلوط گزینه‌ بسیار خوبی است به این علت که قیمتی مناسب برای امکاناتش دارد؛ اما در اقامت‌های طولانی مدت ممکن است مشترک‌بودن بعضی قسمت‌ها شما را آزار دهد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مطهری غربی، چهار راه جوانشیر

هتل های کرمانشاه را معرفی کردیم. از لوکس‌ترین‌های کرمانشاه رسیدیم به دوره دوران شیرین کودکی. چه سفر خوشایندی بود. امیداریم شما هم مانند ما از این معرفی لذت برده باشید. نظرات و خاطراتتان را در بخش نظرات مجله گردشگری ره بال آسمان، با ما و سایر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

هتل لاله و هتل پارسیان دو هتل لوکس کرمانشاه هستند.

از نظر امکانات هتل‌های 5 ستاره بهتر هستند. بعضی گردشگران به بوم گردی علاقه بسیار دارند؛ پس بهتر است عمارت بامگاه را انتخاب کنند.

اقامتگاه‌های بوم گردی سنتی‌ترین بافت را دارند.

بسته به بودجه شما و انتظاری که از هتل دارید می‌توانید میان ستاره‌های هتل‌ها انتخاب کنید.

مسافر خانه بلوط ارزان قیمت‌ترین هتل کرمانشاه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.