مجتمع تجاری خورشید | پاساژی برای خریدهای لوکس

0

مجتمع تجاری خورشید ویترینی رنگارنگ از کالاهای باکیفیت را برای مشتریان فراهم کرده است. این مرکز خرید، در خیابانی خوش‌مسیر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد نزدیک است. به لحاظ تنوع کالا نیز با یکی از بهترین مراکز خرید مشهد روبه‌رو هستیم که کالاهای بی‌شماری دارد. جالب است بدانید امکانات این مرکز خرید نیز به‌اندازه‌ای است که مشتریان چیزی کم‌و‌کسر نداشته باشند. این شرایط باعث شده تا این مرکز خرید جای خود را در دل پاساژگردها باز کند. آوازه اینجا به گوش مسافران و گردشگران نیز رسیده است. به همین دلیل محبوبیت این مرکز خرید را به فال نیک گرفتیم تا با هم نگاهی به ویژگی‌های آن بیندازیم. در ادامه به معرفی مرکز خرید خورشید می‌پردازیم. در انتها نیز به ساعت کار و جاهای دیدنی نزدیک آن اشاره می‌کنیم. مطمئن باشید این اطلاعات، خریدی لذت‌بخش را در پاساژ خورشید به ارمغان می‌آورد.

مرکز خرید خورشید کجاست؟ | آدرس و مسیر دسترسی پاساژ خورشید مشهد

مجتمع تجاری خورشید به هزارویک دلیل، یکی از بهترین مراکز خرید مشهد است. به همین دلیل امکان ندارد جایی سراغ راهنمای سفر مشهد را بگیرید و این مرکز خرید در این راهنما به شما معرفی نشود. در بین دلیل‌های بی‌شمار محبوبیت این مرکز خرید، مسیر سرراست آن به‌عنوان یکی از معروف‌ترین دلیل‌های اقبال مشتریان به این مرکز خرید شناخته می‌شود. با هر وسیله نقلیه‌ای که در نظر داشته باشید، به‌راحتی می‌توانید به این مرکز خرید برسید. به لطف این شرایط، گردشگران، مسافران و مشهدی‌ها از دور و نزدیک خودشان را به‌آسانی به این مرکز خرید می‌رسانند. با این حال همان‌گونه که بهتر از ما می‌دانید، وقت در سفر از همیشه طلاتر است. به همین دلیل بهترین و سریع‌ترین راه‌های دسترسی به این مرکز خرید با مترو، اتوبوس شهری و خودرو شخصی را بررسی می‌کنیم.

دسترسی به پاساژ خورشید با مترو

دسترسی به پاساژ خورشید با مترو

علاقه‌مندان به گردشگری در شهرهای بزرگ به‌خوبی در جریان هستند که مترو، پرسرعت‌ترین وسیله برای تردد در خیابان‌های شلوغ است. خوشبختانه خط‌های مترو مشهد، پرترافیک‌ترین خیابان‌های این شهر را به هم مرتبط می‌سازند. به لطف این شرایط، در هر کجای شهر که باشید، کافی است خودتان را به یکی از خطوط مترو برسانید و در کمترین زمان ممکن، بدون حضور در ترافیک به این مرکز خرید برسید.

دسترسی به پاساژ خورشید

از آنجایی که حرم امام رضا، مبدأ بسیاری از گردشگران به حساب می‌آید، مسیر دسترسی به این مرکز خرید را از بارگاه امام هشتم بررسی می‌کنیم. در این شرایط باید از حرم امام رضا سوار خط‌های اتوبوس شهری ۸۲ تا ۸۶ شوید. این خط‌ها، شما را به میدان بسیج می‌رساند. به این میدان که رسیدید، ایستگاه مترو در پیش چشم شما خودنمایی می‌کند. به ایستگاه بروید و سوار خط یک مترو شوید. این مترو شما را به ایستگاه طالقانی می‌رساند. در این ایستگاه پیاده شوید. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌‌کنیم فاصله چندانی با ایستگاه مترو طالقانی ندارد. این مسیر را به‌راحتی با پای پیاده می‌توانید طی کنید.

اگر هم با خرید بلیط هواپیما مشهد به این شهر رسیده‌اید و می‌خواهید گشت‌و‌گذار خود را با یکی از بهترین مراکز خرید شهر آغاز کنید، کافی است در ایستگاه فرودگاه سوار مترو خط یک شوید. سپس در ایستگاه طالقانی از مترو پایین بیایید و راهی این مرکز خرید شوید.

دسترسی به مرکز خرید خورشید با اتوبوس شهری

دسترسی به مرکز خرید خورشید با اتوبوس شهری

خط اتوبوس ۸۲، مسیر میدان بیت‌المقدس، دکتر بهشتی و پایانه زکریا را طی می‌کند. پس از رسیدن به پایانه زکریا، به چهارراه امام خمینی می‌رسید. در این چهارراه، سوار اتوبوس ۲۲.۲ شوید. این اتوبوس در سه‌راه‌ راهنمایی، ایستگاه دارد. به این ایستگاه که رسیدید، پیاده شوید و راه این مرکز خرید را در پیش بگیرید. ایستگاهی که به آن اشاره کردیم، از مرکز خرید دور نیست؛ در نتیجه با پای پیاده می‌توانید بقیه مسیر را ادامه دهید.

دسترسی به مجتمع تجاری خورشید با خوردوی شخصی

دسترسی به مجتمع تجاری خورشید با خوردوی شخصی

انصافاً باید گفت رسیدن به این مرکز خرید با مترو و اتوبوس مقرون‌به‌صرفه‌تر است. با این حال ممکن است حوصله‌تان نکشد. در این شرایط می‌توانید با اجاره خودرو، راه این مرکز خرید را در پیش بگیرید. بسیاری از گردشگران نیز سفر به مشهد با خودروی شخصی را ترجیح می‌‌دهند. از آنجایی که بیشتر جاهای دیدنی مشهد از حرم امام رضا، آدرس‌دهی می‌شود، مسیر دسترسی به این مرکز خرید با خودروی شخصی را از بارگاه امام رضا آدرس می‌دهیم. در این مسیر باید راهی زیرگذر حرم شوید و راه آیت‌الله‌ شیرازی را در پیش بگیرید. در این راه به میدان شهدا می‌رسید.

از سومین خروجیِ این میدان خارج شوید تا به خیابان دانشگاه برسید. مسیر خود را ادامه دهید تا به میدان سعدی برسید. این میدان را پشت سر بگذارید و راهی میدان شریعتی شوید. در اولین خروجیِ سمت راستِ میدان شریعتی، به بلوار احمد آباد می‌رسید. این بلوار را ادامه دهید تا به سه‌راه‌ راهنمایی برسید. در همین حدود چشم شما به پارکینگ این مرکز خرید روشن می‌شود. خودروی خود را در این پارکینگ قرار دهید و راهی مغازه‌های این مرکز خرید شوید. اگر بخواهیم دقیق‌تر آدرس این مرکز خرید را بدهیم، باید بگوییم که در حاشیه خیابان احمد آباد، بین خیابان ابوذر غفاری و رضا واقع شده است.

اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری خورشید

آدرسمشهد، بلوار احمد آباد، روبه‌روی سه‌راه‌ راهنمایی
شماره تماس۰۵۱۳۸۴۴۴۶۵۸
آدرس صفحه اینستاگرامKhorshid.Complex@
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲ ظهر، ۵ عصر تا ۱:۳۰ شب. جمعه‌ها ۵ عصر تا ۱۰:۳۰ شب

فاصله مجتمع تجاری خورشید مشهد تا حرم

همان طور که در نقشه بالا می‌بینید، از حرم تا پاساژ خورشید مشهد، حدود ۷ کیلومتر راه است که در حالت عادی حدود نیم ساعت راه پیش روی شما می‌گذارد. در بخش‌های قبلی به‌تفصیل راهش را توضیح دادیم.

معرفی مجتمع تجاری خورشید

معرفی مجتمع تجاری خورشید

مراکز خرید مشهد، همگی معماری‌های خاص و طراحی ویژه‌ای دارند. برای نمونه می‌توان به مجتمع تجاری و خرید خورشید اشاره کرد. زمینی که این مرکز خرید روی آن ساخته شده،‌ حدود ۱۵۰۰ مترمربع مساحت دارد. به لطف چنین مساحتی، با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که چندین طبقه را به خود اختصاص داده است. تعداد این طبقه‌ها، مجموعاً به ۹ طبقه می‌رسد.

معرفی مجتمع تجاری خورشید

در این طبقه‌ها، ۴۹ باب مغازه جا خوش کرده‌اند. تنوع این مغازه‌ها به اندازه‌ای است که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن‌ها گذشت. این مرکز خرید در کنار کاربرد فروشگاهی، کاربرد تجاری اداری نیز دارد. در واقع ۳۳ واحد اداری در طبقه‌های سوم تا پنجمِ آن خودنمایی می‌کند. از مساحت و طبقه‌های این مرکز خرید که بگذریم، به نمای بیرونیِ زیبای آن می‌رسیم. در منظره بیرونی، نمایی تماشایی از ساختمانی با طراحی مدرن و امروزی پیش روی خریداران قرار می‌گیرد. پنجره‌های آلومینیوم با شیشه‌های دوجداره، جلوه‌ای تماشایی به نمای بیرونی این مرکز خرید داده‌اند. طراحی داخلی این مرکز خرید به‌گونه‌ای انجام‌شده تا پاساژگرد‌ها به‌راحتی در قسمت‌های مختلف آن به گشت‌و‌گذار مشغول شوند.

امکانات پاساژ خورشید مشهد

امکانات پاساژ خورشید مشهد

امکانات مراکز خرید مشهد یکی از دیگری کامل‌تر است. خوشبختانه این مرکز خرید نیز به لحاظ امکانات چیزی از دیگر رقبا کم نمی‌آورد. برای شما گفتیم، خریداران در این مرکز خرید به‌راحتی به تمامی مغازه‌های آن دسترسی دارند. این دسترسی به لطف وجود چندین آسانسور فراهم شده است. یکی از این آسانسورها، اداری و مسافربر است و ۱۳ نفر ظرفیت دارد. آسانسور بعدی، مسافربر و باربر است. از این آسانسورها که بگذریم، به آسانسوری می‌رسیم که منظره‌‌ای تمام‌نما و زیبا دارد و ۶ نفر در آن جا می‌شوند. به این امکانات رفاهی، ۶ دستگاه پله‌برقی را هم اضافه کنید. سرویس بهداشتی، نمازخانه و صندلی‌های راحتی برای استراحت و نشستن خریداران از دیگر امکانات رفاهی این مرکز خرید به حساب می‌آید.

امکانات مجتمع تجاری خورشید

سازوکار اطفای حریق و تجهیزات صوتی و پخش موسیقی‌های دل‌انگیز را نیز به امکانات رفاهی این مرکز خرید باید اضافه کرد. تجربه ثابت کرده فروشنده‌های پرسابقه‌ای در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. به همین دلیل خبری از کالاهای بی‌کیفیت و جنس‌های تقلبی در آن نیست. علاقه‌مندان گشت‌و‌گذار در مشهد به‌خوبی می‌دانند که این مرکز خرید در مکانی شلوغ و پرترافیک قرار دارد. با این حال همان‌گونه که اشاره کردیم، پارکینگی دوطبقه در این مرکز خرید تعبیه شده است؛ در نتیجه باید گفت با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که به لحاظ امکانات رفاهی چیزی کم‌و‌کسر ندارد.

فروشگاه‌های مرکز خرید خورشید

فروشگاه‌های مرکز خرید خورشید

انصافاً باید گفت فروشگاه‌های این مرکز خرید، بهترین جاذبه آن به حساب می‌آیند. طبق معمول این مجتمع بورس پوشاک شیک و مشتری‌پسند است. جذابیت پوشاک این مجتمع به‌اندازه‌ای است که حتی مشکل‌پسند‌ترین مشتری‌ها را راضی نگه می‌دارد. مانتو فروشی‌های درجه‌یک، فروشگاه‌های شال و روسری و پوشاک آقایان در این مرکز خرید صف کشیده‌اند.

مرکز خریدی که از آن صحبت می‌کنیم به بورس مزون در مشهد نیز معروف است. اگر مجلس عروسی در پیش دارید، حتماً‌ سری به این مرکز خرید بزنید. لباس‌های مجلسیِ اشرافی در این مرکز خرید خودنمایی می‌کند. به فروشگاه‌هایی که گفتیم، غرفه‌‌های عطرفروشی، بدلیجات و مغازه‌های لوازم آرایشی بهداشتی را نیز اضافه کنید.

تفریح در مجتمع تجاری خورشید

تفریح در مجتمع تجاری خورشید

این روزها مرکز خریدی را سراغ نداریم که در آن بساط تفریح و سرگرمی مشتر‌ی‌ها فراهم نباشد. خوشبختانه در این زمینه نیز با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که دست مشتریان را برای سرگرمی باز گذاشته است. کافی‌شاپی دنج و آرام در این مرکز خرید تعبیه شده است. به لطف این کافی‌شاپ، خریداران فرصتی پیدا می‌کنند تا در محیط آرامش‌بخش این کافی شاپ بنشینند و با خوردن فنجانی قهوه ترک، خستگی بگیرند.

قسمتی از این مرکز خرید نیز به شهربازی اختصاص دارد. خریدارانی که همراه فرزندان دلبندشان راهی این مرکز خرید شده‌اند، فرصتی پیدا می‌کنند تا کودکشان را به شهربازی ببرند و حسابی تفریح کنند.

جاهای دیدنی نزدیک به مجتمع تجاری خورشید

جاهای دیدنی نزدیک به مجتمع تجاری خورشید

این مرکز تجاری در کنار اینکه بورس فروش کالاهای باکیفیت و درجه‌یک به‌حساب می‌آید، به بسیاری از جاهای تفریحی مشهد نزدیک است. از آنجایی که می‌‌خواهیم بهترین استفاده را از سفر خود ببرید، پیشنهاد می‌کنیم در کنار این مرکز خرید، حتماً سری به جاهای دیدنی زیر بزنید.

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور مشهد

مرکز خرید زیست خاور فاصله چندانی با این مجتمع تجاری ندارد. انصافاً باید گفت با توجه به تنوع فروشگاه‌های زیست خاور، حیف است سری به آن نزنید. مرکز خرید زیست خاور، در گروه نسل جدید مراکز خرید مشهد قرار دارد. با این حال مدت زمانی از ساخت آن می‌گذرد. به همین دلیل جای پای خود را در بین دیگر مراکز خرید مشهد محکم کرده است. مرکز خرید زیست خاور به بورس فروش بهترین سوغات این شهر معروف است.

به لحاظ قیمت نیز مطمئن باشید که این مرکز خرید فروشنده‌های خوش‌انصافی دارد. جالب است بدانید طبقه پایینی زیست خاور به بورس آثار هنری و کالاهای عتیقه اختصاص دارد. اگر به دنبال سوغات خاصی در مشهد هستید که ارزشی ماندگار داشته باشد، زیست خاور انتخاب مناسبی برای شماست. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌کنیم به لحاظ امکانات رفاهی نیز طیف گسترده‌ای از انواع خدمات را فراهم کرده است.

کوهسنگی مشهد

کوهسنگی مشهد

اگر اهل طبیعت‌گردی هستید و می‌خواهید در یکی از بزرگ‌ترین بوستان های مشهد به گشت‌و‌گذار مشغول شوید، راه کوهسنگی مشهد را در پیش بگیرید. کوهسنگی مسیری سرراست با مجتمع تجاری خورشید دارد. گردشگری را سراغ نداریم که راهی مشهد شود و سری به کوهسنگی نزند. این مکان تفریحی به لحاظ تاریخی نیز یکی از جاهای دیدنی مشهد است.

همان‌گونه که از نام این مکان پیداست، کوهِ سنگیِ بلندی در آن سر به آسمان گذاشته است. در قسمت ورودی کوهسنگی نیز استخری زیبا با فواره‌های خروشان در استقبال مسافران نشسته است. در اطرافش هم تا دلتان بخواهد مغازه‌های خوراکی‌فروشی مشاهده می‌شود. مرکز خرید مجتمع مهر کوهسنگی هم برای خرید‌های شیک و قیمت‌مناسب پیشنهاد می‌شود.

خیابان احمد آباد مشهد

خیابان احمد آباد مشهد

مرکز خریدی که از آن تعریف می‌‌کنیم، در خیابان احمد آباد قرار دارد. جالب است بدانید این خیابان، یکی از اشرافی‌ترین خیابان‌های مشهد است و جاذبه‌های بی‌شماری دارد. به همین دلیل اگر فرصتی در سفر به مشهد فراهم شد، در کنار گشت‌و‌گذار در این مجتمع تجاری، در این خیابان احمد آباد سیاحت کنید. این خیابان با وسعتی بیشتر از ۵۰ متر و طولی بیشتر از ۸ کیلومتر، شرایطی مناسب برای ایجاد مغازه‌های رنگارنگ در اطراف آن ایجاد کرده است.

فروشگاه های خیابان احمد آباد مشهد

در این مغازه‌ها، بهترین پوشاک شیک و اشرافی فروخته می‌شود. بهترین برندهای پوشاک در خیابان احمد آباد غرفه دارند. بوی خوش رستوران‌های خیابان احمد آباد از فرسنگ‌ها دورتر به مشام می‌رسد. کافی‌شاپ‌های بسیار شیک و درجه‌یکی نیز در این خیابان صف کشیده‌اند. خیابان احمدآباد، با داشتن امکانات رفاهی متنوع، پاساژ‌های رنگارنگ، سالن سینما و مراکز تفریحی، گزینه مناسبی برای خیابان‌گردی و گشت‌و‌گذار در مشهد به حساب می‌آید.

نکته: البته این را هم بگوییم که این خیابان راسته کلینیک‌های پزشکی و مطب‌های مختلف است و به‌ویژه در ساعات عصر و اوایل شب، ترافیک سنگینی را تجربه می‌کند.

معرفی مجتمع تجاری خئورشید

مجتمع تجاری خورشید با فروشگاه‌های متنوع، فروشنده‌های باانصاف، محصولات شیک و امکانات رفاهی شایسته، لذت خریدِ مشتریان را به خاطره‌‌ای ماندگار تبدیل می‌کند. اگر به فکر خرید سوغات مشهد هستید یا می‌خواهید در این شهر حسابی خوش‌تیپ کنید و پوشاکی فاخر به تن نمایید، پاساژ خورشید انتخاب مناسبی برای شماست. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های ارزشمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به مشهد دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.