رستوران های ایرانی در مالزی | کجا غذای خوب وطنی بخوریم؟

0

رستوران های ایرانی در مالزی با خوشمزه ترین غذاهای سرزمین پارس از گردشگران پذیرایی می‌کنند. به لطف غذاهای خوشمزه ایرانی، دیگرِ گردشگردان نیز به هوس می‌افتند تا طعم خوراکی‌های ایرانی این رستوران‌ها امتحان کنند. جالب اینجاست که در مالزی بیشتر از انگشت‌های دست‌های شما رستوران ایرانی وجود دارد. در این رستوران‌ها در کنار گران‌ترین غذاهای ایرانی و مالایی، طیف گسترده‌ای از ارزان‌ترین خوراکی‌ها نیز پیدا می‌شود. به لطف این شرایط با هر بودجه‌ای می‌توانید دلی از عزا در بیاورید. در ادامه فهرستی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی را آماده کرده‌ایم. امیدواریم به لطف این اطلاعات، غذایی جانانه در سفر مالزی نوش جان کنید.

رستوران علی بابا کوالالامپور

رستوران های ایرانی در اکثر شهرهای جهان، عموماً غذایی حلال پیش روی گردشگران قرار می‌‌دهند. به همین دلیل این رستوران‌ها در کنار اینکه لوکس‌ترین رستوران های مالزی هستند، خوراکی‌هایی طبخ شده با اصول بهداشتی و عقیدتی ایرانی‌ها برای مشتریان فراهم می‌کنند. یکی از شیک‌ترین رستوران های ایرانی در مالزی، رستوران علی بابا کوالالامپور است. این رستوران در کنار غذای خوشمزه و حلال، فضایی بسیار زیبا و سنتی دارد. اگر پس از گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی مالزی دلتان برای ایران تنگ شد، می‌توانید در بین تمامی رستوران های ایرانی در کوالالامپور، رستوران علی بابا را انتخاب کنید. در این رستوران در کنار خوردن غذایی شاهانه، با حضور در محیطی سنتی و ایرانی دلتان صفا می‌آید.

رستوران شیشا لانج کوالالامپور

رستوران های ایرانی در مالزی بعضی مواقع به لحاظ ساخت در گروه جدیدترین رستوران های مالزی قرار می‌گیرند. رستوران‌ شیشا لانج کوالالامپور یکی از این رستوران‌هاست که در سال ۲۰۱۰ افتتاح شده است. این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای مدیترانه‌ای و خاورمیانه‌ای را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در رستوران شیشا لانج کوالالامپور می‌توانید بهترین غذاهای مالزی را امتحان کنید. تمامی غذاهای رستوران شیشا لانج کوالالامپور با دستورهای اسلامی پخته می‌شود. به لطف این شرایط خیالتان راحت است که غذایی حلال در یکی از رستوران های وطنی نوش جان می‌کنید. این رستوران به بهترین هتل های مالزی نزدیک است. به همین دلیل می‌توانید خودتان را برای صبحانه، ناهار یا شام در رستوران شیشا لانج کوالالامپور مهمان غذایی اشرافی کنید.

رستوران زعفران کوالالامپور

اگر راهنمای سفر مالزی را مطالعه کرده باشید حتماً می‌دانید که خیابان بوکیت بینتانگ، سرزنده‌ترین خیابان کوالالامپور است. در این خیابان به‌روزترین رستوران های مالزی قرار دارند. یکی از بهترین رستوران های مالزی در خیابان بوکیت بینتانگ قرار دارد و نام آن رستوران زعفران است. انتخاب این نام از ته‌چین‌های خوشمزه زعفرانی حکایت دارد. جالب است بدانید نمای بیرونی این رستوران ممکن است ظاهری عربی داشته باشد؛ اما خاطرتان جمع که خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را پیش روی شما قرار می‌هد.

رستوران زعفران در کنار غذاهای ایرانی، گلچینی از بهترین غذاهای خاورمیانه‌ای را برای مشتریان طبخ می‌کند. انصافاً باید اعتراف کرد رستوران های ایرانی در مالزی یکی از دیگری بهتر است. با این حال حساب رستوران زعفران کوالالامپور جداست. این رستوران به لحاظ قیمت نیز در کنار غذاهای شاهانه و گران‌قیمت، ارزان ترین غذاهای مالزی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به گردشگرانی که می‌خواهند در سفر به کوالالامپور دلی از عزا در بیاورند پیشنهاد می‌‌کنیم نام رستوران زعفران را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی به یاد داشته باشند.

رستوران پرشیا کوالالامپور

رستوران های ایرانی در مالزی همگی غذاهای خوشمزه‌ای دارند. با این حال اگر اهل غذاهای خوشمزه‌ کبابی هستید، حتماً سری به رستوران پرشیا کوالالامپور بزنید. گوشت لازم برای پخت این کباب‌های خوشمزه با روش‌های اسلامی ذبح شده است. به همین دلیل در کنار خوردن غذایی حلال، طعم خوش کباب‌ ایرانی را تجربه می‌کنید. رستوران پرشیا کوالالامپور به لحاظ جانمایی نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر کوالالامپور قرار گرفته است. این رستوران در خیابان آمپانگ کوالالامپور واقع شده است. این خیابان فاصله چندانی با بهترین مراکز خرید مالزی ندارد. با این حساب پس از پاساژگردی می‌توانید سری به رستوران پرشیا بزنید و خودتان را در یکی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی مهمان غذایی شاهانه کنید.

رستوران ناب کوالالامپور

ایرانی را سراغ نداریم که طعم ته‌چین‌های خوشمزه را دوست نداشته باشد. رستوران ناب کوالالامپور یکی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی است که ته‌چین‌های آن حرف ندارد. غذای ایرانی خوشمزه‌ای را سراغ نداریم که در منوی رستوران ناب کوالالامپور خودنمایی نکند. رستوران ناب کوالالامپور در کنار غذاهای ایرانی، خوشمزه‌ترین غذاهای مالایی را نیز برای مشتریان سرو می‌کند. این رستوران در خیابان بوکیت بیتانگ قرار دارد. از آنجایی که امکان ندارد راهی کوالالامپور شوید و سری به خیابان بوکیت بینتانگ نزنید، پیشنهاد می‌کنیم پس از خیابان‌ گردی در کوالالامپور، غذایی شاهانه در رستوران ناب کوالالامپور نوش جان کنید. این رستوران به لحاظ طراحی نیز یکی از شیک‌ترین رستوران های ایرانی در مالزی است.

رستوران نایب کوالالامپور

انصافاً‌ باید گفت رستوران نایب کوالالامپور یکی از لوکس‌ترین رستوران های ایرانی در مالزی است. کباب‌های این رستوران حرف ندارد. پیشنهاد می‌‌کنیم کباب‌های رستوران نایب کوالالامپور را حتماً با دوغ محلی نوش جان کنید. این رستوران به لحاظ فضای داخلی نیز طراحی ایرانی و زیبایی دارد. این رستوران فضای بیرونی مناسبی برای خوردن غذا در هوای آزاد تعبیه کرده است. سرآشپز رستوران نایب کوالالامپور در کنار کباب‌های لذیذ، خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را برای گردشگران طبخ می‌کند.

در منوی این رستوران هر غذای خوشمزه ایرانی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. رستوران نایب کوالالامپور در خیابان کامپونگ بارو واقع شده است. این خیابان فاصله کمی با بسیاری از جاهای دیدنی مالزی دارد. ناگفته نماند این رستوران با نام نایب تهران نیز در کوالالامپور شناخته می‌شود. آوازه غذاهای خوشمزه رستوران نایب در سرتاسر کوالالامپور پیچیده است. به همین دلیل این رستوران ۲ شعبه در پرگردشگرترین جاهای کوالالامپور دارد. رستوران نایب بی‌دلیل به یکی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی تبدیل نشده است. طعم خوش غذاهای این رستوران خاطره شیرین سفر به مالزی را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کند.

رستوران جام جم

به هزارویک دلیل باید نام رستوران جام جم را به فهرست بهترین رستوران های ایرانی در مالزی اضافه کنید. رستوران جام جم در کوالالامپور یکی از آن رستوران‌های ایرانی است که گردشگران طعم خوش غذای آن را هرگز فراموش نمی‌کنند. خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی در منوی رستوران جام جم کوالالامپور مشاهده می‌شود. سرآشپز این رستوران یدطولایی در پخت غذاهای کبابی دارد. با این حال رستوران جام جم در پخت غذاهای خورشتی نیز کم نمی‌آورد. رستوران جام جم در کنار غذاهای خوشمزه، دسرهای لذیذی هم دارد. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر می‌خواهید در یکی از رستوران های ایرانی در مالزی غذایی خوشمزه نوش‌جان کنید، حتماً سری به رستوران جام جم کوالالامپور بزنید.

رستوران تکتاز

رستوران تکتاز از آن دسته رستوران های ایرانی در کوالالامپور است که جای خود را در دل شکم‌گردها باز کرده است. به گردشگران مشکل‌پسندی که ذائقه‌ غذایی حساسی دارند رستوران تکتاز را در کوالالامپور توصیه می‌کنیم. غذاهای این رستوران به اندازه‌ای خوشمزه است که حتی سخت‌گیرترین مشتری‌ها را هم راضی نگه می‌دارد. رستوران تکتاز به لحاظ مسیر نیز یکی از خوش‌مسیرترین رستوران های ایرانی در مالزی است. این رستوران در کنار خوراکی‌های ایرانی، بهترین غذاهای مالزی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. رستوران تکتاز به لحاظ طراحی نیز محیطی آرامش‌بخش برای گردشگران فراهم کرده است. تمامی این شرایط دست به دست هم داده تا رستوران تکتاز انتخاب اول گردشگران ایرانی باشد که راهی مالزی می‌شوند.

رستوران سنا

رستوران های ایرانی در مالزی به لحاظ طراحی داخلی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. رستوران سنا یکی از این رستوران‌هاست که با طراحی بسیار شیک به یکی از بهترین رستوران های مالزی تبدیل شده است. طراحی این رستوران جان می‌دهد برای قرارهای دونفره. به همین دلیل اگر به همراه دلدار خود راهی مالزی شده‌اید و می‌خواهید شبی عاشقانه را سپری کنید، حتماً سری به رستوران سنا در کولالامپور بزنید. این رستوان به لحاظ غذا نیز سفره‌ای از بهترین غذاهای ایرانی را برای گردشگران پهن کرده است. در منوی رستوران سنا خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی خودنمایی می‌کند. به شما قول می‌دهیم اگر راهی رستوران سنا در کوالالامپور شدید و غذایی جانانه میل کردید، حتماً‌ به جان همراهان خود در ره بال آسمان برای معرفی بهترین رستوران های ایرانی در مالزی دعا خواهید کرد.

رستوران زیتون

هر کدام از رستوران های ایرانی در مالزی به پخت غذایی خاص مشهور هستند. سرآشپز رستوران زیتون تخصص ویژه‌ای در پخت خورشت‌های ایرانی دارد. به شما قول می‌دهیم نظیر خورشت‌های خوشمزه رستوران زیتون کوالالامپور را در عمرتان نخورده‌اید. رستوران زیتون به لحاظ قیمت نیز در گروه رستوران های ارزان مالزی قرار دارد. انصافاً باید گفت غذاهای این رستوران در کنار قیمت مناسب، کیفیت بسیار خوبی دارند. این رستوران پاتوق ایرانی‌های ساکن مالزی است. به همین دلیل با حضور در رستوران زیتون، احتمال زیادی وجود دارد که چشم شما به دیگر هموطنان ایرانی بیفتد. به لطف این شرایط می‌توانید در کنار خوردن غذاهای خوشمزه ایرانی در رستوران زیتون کوالالامپور با هموطنان خود در یکی از بهترین رستوران های ایرانی در مالزی گل بگویید و گل بشنوید.

رستوران پالم

گردشگری را سراغ نداریم که از خوردن غذاهای ایرانی دلزده شود. به همین منظور رستوران های ایرانی در مالزی با سفره‌ای رنگین انتظار گردشگران را می‌کشند. یکی از این رستوران‌ها که سرآشپزی خوش‌سلیقه دارد، رستوران پالم است. غذایی ایرانی خوشمزه‌ای را سراغ نداریم که در منوی رستوران پالم پیدا نشود. این رستوران در کنار خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی، دسرهای بسیار خوش‌طعمی دارد. رستوران پالم در کنار غذاهای ایرانی، طیف گسترده‌ای از بهترین غذاهای بین‌المللی را برای گردشگران فراهم کرده است. این رستوران به لحاظ جانمایی نیز در یکی از خوش‌مسیرترین محله‌های مالزی واقع شده است. به لطف این شرایط می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار خوردن غذایی شاهانه در یکی از معروف‌ترین رستوران های ایرانی در مالزی، از دیگر جاهای دیدنی مالزی هم بازدید کنید.

رستوران لاویدا

رستوران لاویدا یکی از بهترین رستوران های ایرانی در کوالالامپور برای شکم‌گردی است. در این رستوران، خوانی شاهانه پیش روی گردشگران قرار می‌گیرند. رستوران لاویدا در کنار غذاهای خوشمزه، گلچینی از بهترین نوشیدنی‌های محلی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. در این رستوران بساط خوشمزه‌ترین خورشت‌ها و کباب‌های ایرانی همیشه مهیاست. رستوران لاویدا در گروه رستوران‌های ایرانی در مالزی قرار دارد که طعم لذیذ غذاهای این رستوران برای همیشه زیر زبان گردشگران باقی می‌ماند. این رستوران در کنار غذاهای ایرانی، بهترین غذاهای بین‌المللی را طبخ می‌کند. تمامی خوراکی‌های رستوران لاویدا با شیوه‌های کاملاً اسلامی پخته می‌شوند. گوشت این رستوان نیز از کشتارگاه‌هایی با ذبح اسلامی تهیه می‌شود. این شرایط باعث شده تا رستوران لاویدا جای خود را در فهرست رستوران های ایرانی در مالزی پیدا کند.

رستوران طاهر

آخرین رستوران از فهرست بهترین رستوران های ایرانی در مالزی را به رستوران طاهر اختصاص داده‌ایم که غذای آن در مالزی نظیر ندارد. در منوی رستوران طاهر هر غذای ایرانی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. سرآشپز رستوران طاهر در کنار پخت غذاهای ایرانی، یدطولایی در پخت خوراکی‌های خوشمزه عربی دارد. غذاهای خوشمزه این رستوران حتی مشکل‌پسندترین مشتریان را هم راضی نگه می‌دارد. خوشمزگی غذاهای رستوران طاهر کولالامپور را نمای زیبای این رستوران تکمیل می‌کند. به لطف این شرایط گردشگران در محیطی آرامش‌بخش می‌توانند یادی از وطن کنند و خوشمزه‌ترین کباب‌های ایرانی را به دندان بکشند. پیشنهاد می‌‌کنیم غذاهای خوشمزه رستوران طاهر را حتماً با نوشیدنی‌های گوارای این رستوران امتحان کنید.

رستوران های ایرانی در مالزی با سفره‌ای رنگین انتظار گردشگران را می‌کشند. از آنجایی که حیف است راهی مالزی شوید و غذاهای خوشمزه رستوران‌های ایرانی را در این دیار امتحان نکنید، امیدواریم فهرستی که ما در ره بال آسمان از رستوران های ایرانی در کوالالامپور آماده کرده‌ایم راهنمای سودمندی برای شکم‌گردی‌ شما در مالزی باشد. در پایان پیشنهاد می‌‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمند یا خاطره خوشی از رستوران های مالزی دارید، این تجربه را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان این مجله گردشگری به اشتراک بگذارید.

گوشت این رستوران‌ها در کشتارگاه‌های اسلامی ذبح می‌شود و کاملاً حلال است.

رستوران پرشیا کوالالامپور، رستوران تکتاز و رستوران پالم از خوش‌مسیرترین رستوران های ایرانی در مالزی به حساب می‌آیند.

رستوران زعفران از آن دسته رستوران های ایرانی در مالزی است که در خیابان بوکیت بینتانگ واقع شده است.

رستوران طاهر در کولالامپور خوراکی‌های عربی و غذاهای ایرانی طبخ می‌کند.

رستوران های ایرانی در مالزی سفره‌ای از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی مانند انواع کباب، خورشت و چلوگوشت‌ را پیش روی گردشگران پهن کرده‌اند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.