رستوران های قطر | سینی‌هایی خوشمزه از اشرافی‌ترین غذاهای عربی و بین‌المللی

0

رستوران های قطر خوشمزه‌ترین غذاهای عربی و بین‌المللی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. خوان رستوران‌های قطر به اندازه‌ای خوش رنگ‌و‌لعاب است که حتی اگر گرسنه هم نباشید، هوس غذاهای قطری به سرتان می‌زند. از آنجایی که قسمتی از خاطره‌ سفر با غذاهای خوش دیاری که به آن مسافرت کرده‌اید در ذهن باقی می‌ماند، در این مطلب به رستوران‌هایی اشاره می‌‌کنیم که آوازه خوش غذای آن‌ها دهان‌به‌دهان میان گردشگران بین‌المللی می‌چرخد. در این فهرست سعی کرده‌ایم در کنار اشاره به بهترین و اشرافی‌ترین رستوران‌ها، نگاهی به رستوران‌های خوش‌قیمت قطر هم بیندازیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، غذایی جانانه در قطر به بدن بزنید و طعم خوش خوراکی‌های رستوران های قطر برای همیشه زیر دندانتان باقی بماند.

فهرست مطالب

رستوران اسپانیایی بیبو

رستوران اسپانیایی بیبو در قطر

معرفی بهترین رستوران های قطر را با رستورانی متفاوت آغاز می‌کنیم. رستوران اسپانیایی بیبو خوشمزه‌ترین خوراکی‌های اروپایی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. سرآشپز این رستوران سیب‌زمینی‌های خامه‌ای خوشمزه‌ای می‌پزد که نظیر آن‌ را در عمرتان نخورده‌اید. رستوران اسپانیایی بیبو در کنار غذاهای خوش رنگ‌و‌لعاب، معماری جالب و دل‌نشینی دارد. سالن این رستوران شش‌ ضلعی است و میزها به گونه‌‌ای در آن قرار داده شده تا مشتریان در شرایطی دنج و خودمانی مشغول خوردن غذا شوند. دکوراسیون این رستوران شکل‌و‌شمایلی مدرن و امروزی دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا رستوران اسپانیایی بیبو خاطره‌ای خوشمزه در ذهن گردشگران باقی بگذارد.

آدرس رستوران اسپانیایی بیبو در نقشه گوگل

رستوران آمریکایی تورو تورو

رستوران آمریکایی تورو تورو در قطر

قطر سرزمین رستوران‌های خاص و متفاوت است. برای نمونه می‌توان به رستوران آمریکایی تورو تورو اشاره کرد. برای تعریف از این رستوران کافی است به این نکته اشاره کنیم که یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا در آن کار می‌کند. ریچارد سندووال، سرآشپز رستوران آمریکایی تورو تورو، یدطولایی در پخت غذاهای آمریکای لاتین دارد. جالب است بدانید بیشتر این غذاها، توسط ریچارد سندووال ابداع شده، در نتیجه با خوراکی‌هایی خوشمزه‌ای روبه‌رو هستید که نظیر آن‌ها را در هیچ‌ کجای دنیا پیدا نمی‌کنید. رستورانی که از آن صحبت می‌کنیم در کنار غذاهای خوشمزه‌، منظره‌ای تماشایی به دریا دارد.

پیشنهاد می‌کنیم پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در جاهای دیدنی قطر، سری به رستوران آمریکایی تورو تورو بزنید. حرف همراهان خود را زمین نیندازید و تاکو دنده گوساله را امتحان کنید. به گردشگرانی که دنبال غذاهای دریایی خاص می‌گردند نیز اختاپوس کبابی را توصیه می‌کنیم. ناگفته پیداست خوردن چنین غذاهای خوشمزه‌ و عجیب‌و‌غریبی، لذت گردشگری در قطر را دوچندان می‌کند.

آدرس رستوران آمریکایی تورو تورو در نقشه گوگل

رستوران ایتالیایی اسکالینی یکی از بهترین رستوران های قطر

رستوران ایتالیایی اسکالینی را به گردشگران مشکل‌پسندی پیشنهاد می‌کنیم که حتی از غذاهای رستوران‌های طرازاول دنیا هم ایراد می‌گیرند. اسکالینی، رستورانی شناخته‌شده برای اعیان و اشراف است. رستوران ایتالیایی اسکالینی در دبی، لندن و ریاض شعبه دارد. یکی از این شعبه‌ها نیز در قطر واقع شده است. رستوران‌های زیادی در قطر وجود دارند که خوراکی‌های ایتالیایی پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. با این حال رستوران اسکالینی یک فرق مهم با تمامی این رستوران‌ها دارد. تمامی مواد غذایی این رستوران از ایتالیا مستقیماً به قطر وارد می‌شود. به همین دلیل علاقه‌مندان غذاهای ایتالیایی نه‌تنها طعم دست‌پخت خوش آشپزهای ایتالیایی را تجربه می‌کنند، بلکه غذاهایی می‌خورند که مواد اولیه آن‌ها واقعاً ایتالیایی است.

رستوران ایتالیایی اسکالینی یکی از بهترین رستوران های قطر

به لحاظ طراحی نیز اصالت از سروروی رستوران ایتالیایی اسکالینی می‌بارد. نمای این رستوران به آجرهای قرمزی مزین شده که یادآور عمارت‌های رم و ونیز است. جانِ کلام اینکه اگر به دنبال یکی از شیک ترین رستوران های قطر می‌گردید، در انتخاب رستوران ایتالیایی اسکالینی شک نکنید.

آدرس رستوران ایتالیایی اسکالینی در نقشه گوگل

رستوران ایتالیایی لااسپیگا

رستوران ایتالیایی لااسپیگا قطر

اکنون که صحبت از رستوران‌های ایتالیایی قطر به میان آمد، حیف است که به رستوران ایتالیایی لااسپیگا اشاره نکنیم. اجازه دهید خیالتان را راحت کنیم که پاستا و پیتزا رستوران ایتالیایی لااسپیگا حرف ندارد. انصافاً باید گفت قیمت‌ غذاهای لااسپیگا در گروه گران ترین رستوران های قطر قرار دارد. با این حال مطمئن باشید هزینه‌ای که برای صرف غذا در این رستوران خرج می‌کنید، ارزشش را دارد. رستوران ایتالیایی لااسپیگا دکوراسیونی شیک و مدرن دارد که اصول معماری ایتالیایی در آن رعایت شده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی رستوران ایتالیایی لااسپیگا شدید، حتماً فتوچینی این رستوران را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم طعم خوش آن برای همیشه زیر دندانتان باقی بماند.

آدرس رستوران ایتالیایی لااسپیگا در نقشه گوگل

رستوران ایرانی پریسا

رستوران ایرانی پریسا  قطر

به گردشگران ایران‌دوستی که طعم خوش غذاهای وطن را به هیچ خوراکی ترجیح نمی‌دهند، رستوران ایرانی پریسا قطر را پیشنهاد می‌‌کنیم. رستورانی که از آن صحبت می‌کنیم در بازار واقف قرار دارد. جالب است بدانید بازار واقف یکی از بهترین مراکز خرید قطر به حساب می‌آید. در نتیجه پس از گشت‌و‌گذار در این بازار، سری به رستوران ایرانی پریسا بزنید و چلوگوشت جانانه‌‌ای نوش جان کنید. رستوران ایرانی پریسا دکوراسیونی وطنی دارد تا با صرف غذا در آن، خاطره‌های خوش ایران در دل گردشگران زنده شود.

آدرس رستوران ایرانی پریسا در نقشه گوگل

رستوران ایزو یکی از به‌روزترین رستوران های قطر

رستوران ایزو  قطر

اولین چیزی که درباره رستوران ایزو خودنمایی می‌کند، فاصله کم این رستوران با جاهای تفریحی قطر است. به لطف این فاصله کم، پس‌ از گشت‌و‌گذاری حسابی در میان تفریحات قطر، می‌تو‌انید سری به رستوران ایزو بزنید و خستگی از تن در کنید. بی‌دلیل نگفتیم در رستوران ایزو خستگی بگیرید. این رستوران محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. سالن‌های رستوران ایزو در طبقه همکف و طبقه دوم قرار گرفته‌اند. طبقه دوم نمایی تماشایی دارد. طبقه اول نیز انتخاب مناسبی برای گردشگران خسته‌ای است که می‌خواهند با خوردن غذایی مقوی و خوشمزه، تجدید انرژی کنند. جالب است بدانید ایزو، رستوران و کافه‌ را در هم ادغام کرده. به لطف این شرایط برای صرف صبحانه نیز می‌توانید راهی رستوران ایزو شوید.

آدرس رستوران ایزو در نقشه گوگل

رستوران بازار ادویه

رستوران بازار ادویه در قطر

رستوران ادویه شاید یکی از قدیمی‌ ترین رستوران های قطر نباشد؛ اما خوراکی‌های این رستوران یادآور روزگاران بسیار دور است. سرآشپز این رستوران برای پخت غذا خلاقیت نشان داده و خوراکی‌هایی با طعم‌ خوش ادویه‌های جنوب شرقی آسیا می‌پزد. این شرایط غذاهای رستوران بازار ادویه را به خوراکی‌های خاصی تبدیل کرده که گردشگران مشکل‌پسند طعم آن را هرگز فراموش نمی‌کنند. در منوی رستوران بازار ادویه هر خوراکی سنتی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این غذاها با ادویه‌های خوشمزه‌ای طعم‌ داده شده‌اند. رستوران بازار ادویه فاصله کمی با بهترین هتل های قطر دارد. دکوراسیون این رستوران بر اساس معماری سنتی طراحی شده است. در گوشه‌و‌کنار آن فانوس‌های زیبا و دکوراسیون حصیری خودنمایی می‌کند.

آدرس رستوران بازار ادویه در نقشه گوگل

رستوران بیت التله

در این قسمت از معرفی لوکس ترین رستوران های قطر، به رستورانی رسیدیم که سرآشپز آن به پخت غذاهای خوشمزه قطری معروف است. رستوران بیت التله به لحاظ موقعیت نیز در تپه‌های جنوبی قطر واقع شده است. به همین دلیل نمایی تماشایی از دوحه پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در این رستوران صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان سرو می‌شود. رستوران بیت التله محیطی کاملاً‌ خانوادگی و دلباز دارد. اگر به همراه اهل منزل راهی قطر شده‌اید و می‌خواهید اعضای خانواده را مهمان غذایی شاهانه کنید، حتماً سری به رستوران بیت التله بزنید. این رستوران فاصله کمی با دهکده فرهنگی کاتارا دارد. این دهکده فرهنگی یکی از جاهای دیدنی قطر به حساب می‌آید.

آدرس رستوران بیت التله در نقشه گوگل

رستوران بین المللی بوهو یکی از به‌روزترین رستوران های قطر

رستوران بین المللی بوهو در قطر

انصافاً باید گفت تنوع نقش مهمی در ذائقه دارد. به همین دلیل در سفر به قطر برای تنوع هم که شده سری به رستوران بین المللی بوهو بزنید. در منوی این رستوران هر خوراکی خوشمزه بین‌المللی که فکرش را بکنید وجود دارد. وافل‌های خوشمزه، برگرهای آبدار و پاستا از خوراکی‌هایی است که طعم واقعی آن‌ها را می‌توانید در رستوران بین المللی بوهو بچشید.

رستوران بین المللی بوهو در قطر

این رستوران در ساحل قطر قرار گرفته است. پس از اینکه گشت‌‌و‌گذاری خاطره‌ساز در ساحل داشتید، می‌توانید راه رستوران بین المللی بوهو را در پیش بگیرید و غذایی خوشمزه نوش جان کنید.

آدرس رستوران بین المللی بوهو در نقشه گوگل

رستوران بین المللی زنگو

رستوران بین المللی زنگو در قطر

به گردشگرانی که دنبال یکی از ارزان ترین رستوران‌ های قطر می‌گردند، اما نمی‌خواهند قیمت کم را فدای کاهش کیفیت غذا کنند، رستوران بین المللی زنگو را پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران یکی از متنوع‌ترین منوها را در بین تمامی رستوران های قطر دارد. در این منو از سوشی گرفته تا مرغ کاری و خوراکی‌های آسیایی خودنمایی می‌کند. رستوران زنگو در طبقه ۶۱ یکی از معروف‌ترین برج‌های قطر واقع شده تا نمایی تماشایی در اختیار مشتریان قرار دهد. صرف غذا در رستوران بین المللی زنگو موهبتی است که شکم‌گردها به‌خوبی قدر آن را می‌دانند.

آدرس رستوران بین المللی زنگو در نقشه گوگل

رستوران پرویی کویا یکی از جدیدترین رستوران های قطر

کویا، رستورانی تازه‌ساز، شیک و اعیانی است که غذاهای خوشمزه و متنوعی دارد. در منوی این رستوران هر خوراکی که فکرش را کنید از غذاهای اروپایی گرفته تا خوراکی‌های خوشمزه چینی و ژاپنی پیدا می‌شود. همان‌گونه که از نام این رستوران پیداست، غذاهای پرویی به عنوان خوراکی‌های اصلی آن شناخته می‌شوند. بعید می‌دانیم در جایی به غیر از رستوران کویا فرصتی برای امتحان خوراکی‌های پرویی پیدا کنید. در سفر به قطر این فرصت را غنیمت بدانید و جای ما را هم خالی کنید.

آدرس رستوران پرویی کویا در نقشه گوگل

رستوران پرویی لامار

اکنون که صحبت از غذاهای پرویی در شیک ترین رستوران های قطر به میان آمد، حیف است که به رستوران پرویی لامار اشاره نکنیم. این رستوران در کنار غذاهای پرطرفدار پرو، خوراکی‌های ژاپنی را نیز پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. رستوران لامار منظره‌ای تماشایی به ساحل دارد. حرف ما را زمین نیندازید و اگر راهی رستوران پرویی لامار شدید، حتماً گوشت‌های کبابی این رستوران را امتحان کنید. سوشی‌های رستوران پرویی لامار نیز حرف ندارد.

آدرس رستوران پرویی لامار در نقشه گوگل

رستوران تایلندی زعفران

رستوران تایلندی زعفران در قطر

طعم خوش غذاهای تایلندی در زیر زبان گردشگران بین‌‌المللی مزه کرده تا رستوران تایلندی زعفران به یکی از بهترین رستوران های قطر تبدیل شود. همان‌گونه که می‌دانید غذاهای تایلندی عموماً تند و خوشمزه‌ هستند. با این حال اگر میانه خوبی با خوراکی‌های تند ندارید، غم به دلتان راه ندهید. در منوعی رستوران تایلندی زعفران انواع سوپ و مرغ آب‌پز وجود دارد که اصلاً تند نیست. برنج سرخ‌شده نیز غذای خوشمزه‌ دیگری است که فقط در رستوران تایلندی زعفران قطر پیدا می‌کنید.

آدرس رستوران تایلندی زعفران در نقشه گوگل

رستوران چینی لیانگ امتحان غذاهای آسیایی در رستوران های قطر

رستوران چینی لیانگ در قطر

چین به سرزمین غذاهای خوشمزه معروف است. این شرایط تنوع غذایی چشمگیری را در سفره چینی‌ها به دنبال داشته است. اگر می‌خواهید در سفر به قطر این تنوع غذایی را امتحان کنید، حتماً سری به رستوران چینی لیانگ بزنید. در طعم خوش غذاهای رستوران چینی لیانگ شکی نیست. با این حال رشته‌ فرنگی این رستوران به یکی از محبوب‌ترین غذاهای رستوران چینی لیانگ تبدیل شده است.

رستوران چینی لیانگ در قطر

اجازه دهید این نوید را به گردشگران علاقه‌مند به چای بدهیم که در رستوران چینی لیانگ، چای با طعم و نمایش خاصی برای مشتریان سرو می‌شود. رستوران چینی لیانگ در کنار غذاهای خوشمزه، دکوراسیونی زیبا و دلنشین دارد تا گردشگران در فضایی خاطره‌ساز پای سفره چینی‌ها بنشینند.

آدرس رستوران چینی لیانگ در نقشه گوگل

رستوران چینی هاکاسان یکی از بزرگ ترین رستوران های قطر

رستوران چینی هاکاسان یکی از بزرگ ترین رستوران های قطر

رستوران چینی هاکاسان نامی شناخته‌شده برای گردشگران بین‌المللی در سرتاسر دنیاست. دکوراسیون این رستوران به‌گونه‌ای است که با حضور در آن احساس می‌کنید در یکی از عمارت‌های اشرافی پکن قرار دارید. خوراکی‌های رستوران چینی هاکاسان با عسل طعم داده می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به رستوران چینی هاکاسان زدید، حتماً سالاد اردک ترک را امتحان کنید.

آدرس رستوران چینی هاکاسان در نقشه گوگل

رستوران ژاپنی موریموتو

رستوران ژاپنی موریموتو یکی از جدیدترین رستوران های ژاپنی در قطر

به شما قول می‌دهیم با حضور در رستوران ژاپنی موریموتو مجذوب طراحی زیبای آن شوید. به لحاظ غذاهای خوشمزه نیز خاطرتان جمع که با یکی از جدیدترین رستوران های ژاپنی روبه‌رو هستید.

سوشی، غذای مخصوص سرآشپز رستوران ژاپنی موریموتو است.کاد سیاه و ریزوتو خرچنگ از دیگر خوراکی‌های خاصی است که به امتحانش در رستوران ژاپنی موریموتو می‌ارزد.

آدرس رستوران ژاپنی موریموتو در نقشه گوگل

رستوران ژاپنی نوزومی یکی از شیک ترین رستوران های قطر

صرف غذایی شاهانه همراه با موسیقی اصیل ژاپنی و دکوراسیونی زیبا و چشم‌نواز در رستوران ژاپنی نوزومی انتظار شما را می‌کشد. رستوران ژاپنی نوزومی چندین شعبه در شهرهای مهم دنیا دارد که یکی از آن‌ها در قطر است. حتی اگر به غذاهای ژاپنی علاقه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به رستوران ژاپنی نوزومی بزنید. مطمئن باشید سرآشپز این رستوران نظرتان را عوض می‌کند.

آدرس رستوران ژاپنی نوزومی در نقشه گوگل

رستوران ژان ژرژ

رستوران ژان ژرژ در قطرچ

گردشگرانی که طعم‌ خوش غذاهای اروپایی را چشیده‌اند، قدر رستوران ژان ژرژ را به‌خوبی می‌دانند. سرآشپز این رستوران گلچینی از بهترین غذاهای اروپایی را برای مشتریان طبخ می‌کند. تنوع غذاهای رستوران ژان ژرژ به اندازه‌ای است که امکان ندارد راهی آن شوید و غذایی باب میلتان پیدا نکنید. پیتزا، ترافل سیاه و چیزبرگر از غذاهای اصلی رستوران ژان ژرژ به حساب می‌آید. غذای مخصوص سرآشپز این رستوران، گوشت گوساله میلانی است.

آدرس رستوران ژان ژرژ در نقشه گوگل

رستوران سماط

منطقه کورنیش یکی از خوش‌منظره‌ترین محله‌های دوحه است. بسیاری از هتل های قطر در این منطقه قرار دارند. از آنجایی که امکان ندارد راهی دوحه شوید و گذارتان به محله کورنیش نیفتد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً خودتان را مهمان شام یا ناهاری اشرافی در رستوران سماط کنید. سرآشپز این رستوران تخصص ویژه‌ای در پخت غذاهای عربی دارد. با این حال غذاهای کشورهای آسیایی در نیز در منوی رستوران سماط خودنمایی می‌کند. دکوراسیون این رستوران با طراحی زیبای عربی انجام شده تا طعم خوش غذاهای رستوران سماط برای مشتریان دوچندان شود.

آدرس رستوران سماط در نقشه گوگل

رستوران سوفرا یکی از محبوب ترین رستوران های قطر

رستوران سوفرا یکی از محبوب ترین رستوران های قطر

رستوران سوفرا توانسته با غذاهای خوشمزه و محیطی زیبا و آرام به انتخاب اول گردشگران بین‌المللی در قطر تبدیل شود. اولویت غذاها در این رستوران با خوراکی‌های عربی است. به همین دلیل سرآشپز رستوران سوفرا کوفته مرغ و بشقاب گوشت خوشمزه‌ای درست می‌کند که نظیر آن را در عمرتان نخورده‌اید. انصافاً باید گفت رستوران سوفرا در کنار غذاهای خوشمزه، دسرهای معرکه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. اگر راهی رستوران سوفرا شدید، حتماً چیزکیک باقلوا و ماست پخته این رستوران را به‌عنوان دسر انتخاب کنید.

آدرس رستوران سوفرا در نقشه گوگل

رستوران مکزیکی بودگا دگرا

رستوران مکزیکی بودگا دگرا قطر

با حضور در رستوران مکزیکی بودگا دگرا احساس می‌کنید در قلب مکزیک غذا می‌خورید. رستوران مکزیکی بودگا دگرا طراحی همانند ساختمان‌های آمریکای لاتین دارد. در این رستوران همیشه بساط رقص و موسیقی مکزیکی به راه است. خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی در منوی رستوران مکزیکی بودگا دگرا مشاهده می‌شود.

رستوران مکزیکی بودگا دگرا قطر

اگر سری به این رستوران زدید، حتماً غذای تاکو و گوشت‌ کبابی آن را امتحان کنید. در حین خوردن این خوراکی‌های خوشمزه مواظب انگشتانتان باشید!

آدرس رستوران مکزیکی بودگا دگرا در نقشه گوگل

رستوران نوبو یکی از متفاوت‌ترین رستوران های قطر

رستوران نوبو یکی از متفاوت‌ترین رستوران های قطر

برای تعریف از رستوران نوبو کافی است به این نکته اشاره کنیم که دیوید راکوِل،‌ طراح ساختمان معروف آمریکایی، آن را طراحی کرده. این رستوران با تمامی رستوران‌هایی که تاکنون در آن‌ها غذا خورده‌اید تفاوت دارد. برای ورود به رستوران نوبو باید از راهرو شناوری بگذرید. سپس به ساختمان سه‌طبقه‌‌ای می‌رسید که طراحی دلنشین و مدرنی دارد. این شرایط رستوران نوبو را به یکی از به‌روزترین رستوران های قطر تبدیل کرده است.

رستوران نوبو یکی از متفاوت‌ترین رستوران های قطر

این رستوران منوی بسیار متنوعی از غذاهای خوشمزه دارد که در بین این غذاها، تاکو گوشت گاو از همه معروف‌تر است.

آدرس رستوران نوبو در نقشه گوگل

رستوران هندی جمار

رستوران هندی جمار

آوازه غذاهای خوشمزه هندی در سرتاسر دنیا پیچیده است. به همین منظور چندین رستوران هندی در قطر وجود دارد که یکی از بهترینِ آن‌ها، رستوران هندی جمار است. خوراکی‌های رستوران هندی جمار تنوع بسیاری دارد. به لطف این تنوع، فرصتی برای امتحان غذاهای خوشمزه سرزمین هفتاد و دو ملت پیدا می‌کنید. رستوران هندی جمار دکوری مدرن و امروزی دارد و در فاصله کمی با بسیاری از جاهای دیدنی قطر خودنمایی می‌کند.

آدرس رستوران هندی جمار در نقشه گوگل

رستوران هندی جوالا

هندی‌ها به پخت غذا با ادویه‌‌های معطر معروف هستند. برای خوردن این غذاهای خوشمزه کافی است راه رستوران هندی جوالا را در پیش بگیرید. محیط این رستوران، خیابان‌های شلوغ هند را در خاطر مشتریان تداعی می‌کند. تمامی پرسنل این رستوران هندی هستند. به لطف این شرایط احساس می‌کنید در هندوستان حضور دارید. به لحاظ قیمت انصافاً باید گفت رستوران هندی جوالا در گروه ارزان ترین رستوران های قطر قرار دارد.

آدرس رستوران هندی جوالا در نقشه گوگل

رستوران ولف گنگ

رستوران ولف گنگ یکی از جدیدترین رستوران های قطر

رستورن ولف گنگ مکانی مناسب برای امتحان غذاهای دریایی است. سرآشپز این رستوران استیک‌های گوشتی می‌پزد که نظیر آن‌ را تاکنون نخورده‌اید. رستوران ولف گنگ محیطی بسیار آرام و خودمانی دارد. این شرایط رستوران ولف گنگ را به انتخابی ایده‌آل برای گردشگرانی تبدیل کرده که همراه خانواده راهی قطر شده‌اند و دنبال یکی از جدیدترین رستوران های قطر می‌گردند.

آدرس رستوران ولف گنگ در نقشه گوگل

رستوران یونانی مایکونوس

رستوران یونانی مایکونوس در قطر

نمایی تماشایی به دریا، غذاهای خوشمزه مدیترانه‌ای، پرسنلی با رفتاری موقر و شایسته، قرارداشتن در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر دوحه را می‌توان از ویژگی‌های اصلی رستوران یونانی مایکونوس دانست. سرآشپز این رستوران از یونان به قطر آمده تا هنرش را در پخت خوشمزه‌ترین غذاهای یونانی به رخ مشتریان بکشد.

رستوران یونانی مایکونوس در قطر

غذاهای خوشمزه این رستوران داخل برگ‌های انگور قرار می‌گیرد تا یاد مزارع سرسبز یونان در ذهن مشتریان تداعی شود. اگر راهی رستوران یونانی مایکونوس شدید، حتماً سالادهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران یونانی مایکونوس در نقشه گوگل

رستوران یونانی هیلاس یکی از لوکس ترین رستوران های قطر

غذاهای یونانی و دکوراسیونی مدیترانه‌ای در رستوران هیلاس انتظار گردشگران را می‌کشد. در این رستوران سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام برای مشتریان سرو می‌شود. اگر می‌خواهید در سفر به قطر خودتان را مهمان غذاهای خوشمزه یونانی کنید، رستوران هیلاس انتخاب مناسبی برای شماست. به شما قول می‌دهیم خاطره خوش صرف غذا در رستوران یونانی هیلاس برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند.

آدرس رستوران یونانی هیلاس در نقشه گوگل

شیرفن میتیس

رستوران شیرفن میتیس در قطر

برای اینکه معرفی بهترین رستوران های قطر را با شایستگی به پایان برسانیم، به رستوران شیرفن میتیس اشاره می‌کنیم. در این رستوران یکی از سرآشپزهای ستاره میشلن مشغول به کار است. جالب است بدانید ستاره میشلن، نظامی برای رده‌بندی بهترین رستوران‌های دنیاست. در نتیجه با خوردن غذا در رستوران شیرفن میتیس، خاطرتان جمع باشد که نه فقط در یکی از لوکس ترین رستوران‌های قطر،‌ بلکه در یکی از بهترین رستوران‌های دنیا غذا نوش جان می‌کنید. در منوی این رستوران حتی غذاهای آفریقایی هم پیدا می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی رستوران شیرفن میتیس شدید، حتماً حموس سیاه و پاستیل خرچنگِ این رستوران را امتحان کنید.

آدرس رستوران شیرفن میتیس در نقشه گوگل

رستوران های قطر با خوانی رنگارنگ از غذاهای خوشمزه در انتظار گردشگران هستند. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از این رستوران‌ها با شما در میان گذاشتیم، در سفر به قطر خودتان را مهمان غذایی شاهانه کنید و خاطره خوش این سفر برای همیشه در ذهنتان ماندگار شود. راستی می‌دانستید که ممکن است در زمان برگزاری مسابقات، قطر از ربات‌ها برای پذیرایی از مهمان‌ها استفاده کند؟ خبرش را اینجا بخوانید. نظر شما درباره این حرکت عجیب چیست؟ در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان این مجله گردشگری به اشتراک بگذارید.

رستوران سماط یکی از بهترین رستوران‌ های قطر است که غذاهای عربی بسیار خوشمزه‌ای دارد.

رستوران آمریکایی تورو تورو خوراکی‌های دریایی خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

رستوران بین المللی زنگو و رستوران هندی جولا خوراکی‌های خوش‌قیمت و باکیفیتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

رستوران هیلاس و رستوران مایکونوس در قطر غذاهای یونانی به مشتریان عرضه می‌کنند.

سرآشپز رستوران لیانگ انواع غذاهای چینی و آسیایی را برای مشتریان طبخ می‌کند.

رستوران موریموتو و رستوران نوزومی غذاهای ژاپنی برای مشتریان آماده می‌کنند.

در منوی رستوران کویا و لامار غذاهای پرویی خودنمایی می‌کند.

رستوران بودگا دگرا خوشمزه‌ترین غذاهای مکزیکی را به مشتریان عرضه می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.