معرفی بهترین هتل های قطر برای اقامتی شاهانه

0

هتل های قطر با امکاناتی شاهانه، سفری اشرافی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. امکانات این هتل‌ها به اندازه‌ای است که مسافران در اقامت در آن‌ها چیزی کم‌و‌کسر ندارند. در این سرزمین تا چشم کار می‌کند بهترین هتل های قطر صف کشیده‌اند. تعداد زیاد شیک ترین هتل های قطر، انتخاب بین این هتل‌ها را دشوار کرده است. از طرف دیگر در کنار هتل‌های لوکس و اعیانی، قطر هتل‌های میان‌رده و خوش‌قیمتی هم دارد. با این حال از آنجایی که رفیق نیمه‌راه مسافران نیستیم و همیشه سعی‌کرده‌ایم بهترین اطلاعات گردشگری را در اختیار همراهان خود قرار دهیم. در ادامه فهرستی کامل از مجلل ترین هتل های قطر آماده کرده‌ایم. در این فهرست با هم نگاهی به بهترین هتل های قطر می‌اندازیم و امکانات این هتل‌ها را بررسی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب، هتل دلخواه را در سفر به قطر با خیال‌راحت انتخاب کنید.

هتل ازدان – Ezdan Hotel

هتل ازدان – Ezdan Hotel از بهترین هتل های قطر

هتل های قطر را با در نظر گرفتن معیارهایی مانند نزدیک‌بودن آن به مراکز خرید قطر می‌توانید انتخاب ‌کنید. از این لحاظ هتل ازدان گزینه بسیار خوبی به نظر می‌رسد. این هتل فقط ۲.۶ کیلومتر از مجتمع سیتی سنتر دوحه دورتر است. اقامت در هتل ازدان به علاقه‌مندان سرگرمی های قطر نیز پیشنهاد می‌شود؛ زیرا این هتل حدود ۱.۵ کیلومتر با موزه توهم دوحه (Doha Museum of illusions) فاصله دارد. این هتل چهار ستاره، در گروه هتل های اشرافی قطر قرار گرفته است. رستوران، کافی‌شاپ، اتاق‌های دلباز، خدمات خشکشویی، اینترنت پرسرعت و صندوق امانات از دیگر امکانات رفاهی هتل ازدان قطر به حساب می‌آید.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان الشام، شماره ۹۲۰
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۹۶۹۱۱۱

هتل اس.تی رجیس دوحه

هتل اس.تی رجیس دوحه از شیک ترین هتل های قطر

اگر در سفر به قطر، وعده مسافرتی اشرافی به خود داده‌اید، هتل اس.‌تی‌ رجیس دوحه (St. Regis Hotel) را برای اقامت انتخاب کنید. این هتل با ۵ ستاره، خدماتی شاهانه پیش روی شما قرار می‌دهد. هتل اس.‌تی‌ رجیس فقط ۵ دقیقه از ساحل دورتر است. این هتل به لحاظ زمان ساخت نیز حدود یک دهه پیش ساخته شده و هتلی با امکانات نوین به حساب می‌آید. جالب است بدانید هتل اس.‌تی رجیس حدود ۱۰ رستوران دارد. غذاهای این رستوران‌ها به اندازه‌ای خوشمزه است که در گروه بهترین رستوران های قطر قرار می‌گیرند.

هتل اس.تی رجیس دوحه از شیک ترین هتل های قطر

کافه، سالن اسپا، سالن باله و استخرهای شنا اختصاصی به‌‌عنوان دیگر امکانات ویژه هتل اس.‌تی رجیس شناخته می‌شود. این هتل در طول یک دهه‌ای که از تأسیس آن می‌گذرد، توانسته جایزه‌های بین‌المللی هتل‌داری را از آن خود کند. هتل اس.‌تی‌ رجیس که به آن هتل سنت رجیس دوجه نیز گفته می‌شود، سفر به قطر را به خاطره‌ای شاهانه در ذهن گردشگران تبدیل می‌کند.

آدرس: قطر، دوحه، خلیج غربی
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۴۶۰۰۰۰

هتل بست وسترن پلاس دوحه – Best Western Plus Doha Hotel

هتل بست وسترن پلاس دوحه از لوکس ترین هتل های قطر

موزه هنرهای اسلامی دوحه یکی از دیدنی‌ترین مکان های این شهر به حساب می‌آید. این موزه با تمامی موزه‌هایی که تاکنون دیده‌اید تفاوت دارد و فرهنگِ سنتیِ مردمان قطر را با جاذبه‌هایی مدرن پیش‌روی علاقه‌مندان قرار می‌دهد. در نتیجه می‌توانید هتل بست وسترن پلاس دوحه را برای اقامت انتخاب کنید تا به این موزه نزدیک باشید. بست وسترن پلاس فقط ۱.۳ کیلومتر از دوحه فاصله دارد. این هتل از موزه ملی قطر نیز حدود ۱.۳ کیلومتر دورتر است. هتل ست وسترن پلاس، هتلی چهار ستاره با امکاناتی اشرافی است. استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، اینترنت پرسرعت رایگان و ایاب‌‌وذهاب فرودگاهی از امکانات ویژه هتل بست وسترن پلاس به حساب می‌آید. این هتل با چندین رستوران اعیانی و کافی‌شاپ شیک از مشتریان پذیرایی می‌کند.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان السفیلیا
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۲۴۰۰۰

هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه – JW Marriott Marquis City Center Doha

هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه از گران ترین هتل های قطر

به گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما قطر راهی دوحه شده‌‌اند و دنبال هتلی اشرافی با فاصله‌ای کم به فرودگاه می‌گردند، اقامت در هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل چیزی حدود ۲۰ کیلومتر از فرودگاه دورتر است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم در قلب مراکز تجاری دوحه قرار دارد. به همین دلیل اقامت در هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه را به تاجرهایی که می‌خواهند با مراکز تجاری دوحه نزدیک باشند نیز توصیه می‌کنیم.

هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه از گران ترین هتل های قطر

این هتل ویژگی‌های چشمگیری دارد. مهم‌ترین آن‌ها استخری زیباست که همانند آکواریوم طراحی شده است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم حدود ۵۰ طبقه دارد. به همین دلیل اقامت در طبقه‌های بالای هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر، نمایی تماشایی از این شهر پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. اگر در بین گران ترین هتل های قطر، به دنبال هتلی ۵ ستاره با امکاناتی لوکس و اشرافی می‌‌گردید، در انتخاب هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر شک نکنید.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان مرکز کنفرانس، خلیج غربی
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۲۰۵۰۰

هتل د ریتز کارلتون – The Ritz-Carlton

هتل د ریتز کارلتون – The Ritz-Carlton از بهترین هتل های قطر

گردشگران بین‌المللی احتمالاً‌ نام هتل د ریتز کارلتون را شنیده‌اند. این هتل در بسیاری از کشورهای همسایه ایران شعبه دارد که مهم‌ترین آن‌ها استانبول است. یکی از شعبه‌های هتل در ریتز کارلتون در دوحه واقع شده است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم به بسیاری از جاهای دیدنی قطر مانند ساحل کاتارا، پارک انگری بردز قطر (پرنده‌های خشمگین) و ساحل تالیامار نزدیک است. به لطف این فاصله کم، می‌توانید هر زمان که اراده کردید، راهی سواحل دوحه شوید. هتل د ریتز کارلتون با ۵ ستاره، یکی از بهترین هتل های قطر به حساب می‌آید.

هتل د ریتز کارلتون – The Ritz-Carlton از بهترین هتل های قطر

امکانات این هتل با اشرافی‌‌ترین هتل‌های دنیا برابری می‌کند. هتل د ریتز کارلتون ۷ رستوران دارد. در این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای دنیا پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. این هتل چیزی حدود ۳۵۰ متر ساحل اختصاصی دارد. سالن بدنسازی، سالن اسپا، اتاق‌های دلباز و سالن مخصوص بازی کودکان از امکانات ویژه هتل د ریتز کارلتون به حساب می‌آید. امکاناتی که به آن‌ها اشاره کردیم هتل د ریتز کارلتون را به هتلی محبوب در بین گردشگرانی تبدیل کرده که همراه خانواده راهی قطر شده‌اند.

آدرس: قطر، دوحه، خلیج غربی
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۸۴۸۰۰۰

هتل دبلیو دوحه – W Doha Hotel

هتل دبلیو دوحه – W Doha Hotel

هتل دبلیو دوحه چیزی حدود ۲۸۹ اتاق و سوئیت دارد. این اتا‌ق‌ها با دکوراسیونی اشرافی تزئین شده‌اند. این هتل فاصله کمی با مراکز تجاری قطر دارد. در نتیجه اقامت در آن به تاجرها پیشنهاد می‌شود. گاوصندوق، خودپرداز، آرایشگاه، اینترنت بی‌سیم و چندین فروشگاه شیک با کالاهای اعیانی در هتل دبلیو دوحه خودنمایی می‌کند. این هتل خدمات ویژه‌ای برای توانیابان دارد. به همین دلیل اگر عزیز توانیابی همراه شماست، اقامت در هتل دبیلو دوحه را پیشنهاد می‌کنیم. ناگفته نماند یکی از بهترین آشپزهای دنیا که ستاره میشلن چف (Michelin Chef) را از آن خود کرده، در رستوران‌های هتل دبلیو دوحه غذاهای خوشمزه‌ای برای مشتریان می‌پزد.

هتل دبلیو دوحه – W Doha Hotel از هتل های قطر

آدرس: قطر، دوحه، خیابان ۸۳۱، ساختمان ۲۶۲
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۵۳۰۰۰

هتل زباراح

ارزان ترین هتل های قطر به‌رغم اینکه قیمت مناسب‌تری دارند، امکانات شایسته‌ای در اختیار مسافران قرار می‌دهند. برای نمونه می‌توان به هتل سه ستاره زباراح اشاره کرد. این هتل ۴۵ اتاق دلباز و زیبا دارد. اسپا، سالن بدنسازی، صبحانه رایگان و پارکینگ را می‌توان از خدمات مهم هتل زباراح قطر نام برد. طراحی این هتل از تلفیقی از سبک مدرن و سنتی بهره گرفته است. به لحاظ موقعیت مکانی نیز هتل زباراح فقط ۱۵ دقیقه با سواحل زیبای دوحه فاصله دارد. در پشت‌ بام این هتل رستورانی زیبا ایجاده شده است. سرآشپز این رستوران با غذاهای آرژانتینی از مشتریان پذیرایی می‌کند.

آدرس: قطر، دوحه، ال منتظر، خیابان ال روابی
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۴۷۰۰۰۰

هتل سیتی سنتر روتانا دوحه – City Centre Rotana Doha Hotel

هتل سیتی سنتر روتانا دوحه از بهترین هتل های قطر

دوحه مرکز خرید بزرگی با نام سیتی‌ سنتر مال دارد. هتل سیتی سنتر روتانا در همسایگی این مرکز خرید بزرگ بنا شده است. این هتل ۳۸۱ اتاق لوکس و اشرافی دارد. این اتاق‌ها از کلاسیک تا شاهانه طبقه‌بندی شده‌اند. در نتیجه با توجه به اینکه با هتلی پنج ستاره روبه‌رو هستید، قیمت اتاق‌های این هتل بسته به هزینه‌ای که برای سفر به قطر کنار گذاشته‌اید، متغیر است. هتل سیتی سنتر روتانا، کلوب بزرگی برای سرگرمی و تفریح دارد. اگر می‌خواهید در سفر به قطر بدنی تکان دهید و حسابی خوش بگذرانید، هتل سیتی سنتر روتانا انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: قطر، دوحه، مرکز کنفرانس ۸۵۰
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۵۸۸۸

هتل شرایتون گرند دوحه

هتل شرایتون فقط چند دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. این هتل سالن کنفرانسی مخصوص برگزاری جلسه‌های کاری دارد؛ در نتیجه اگر تاجر هستید، هتل شرایتون گرند دوحه انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل برای شکم‌گردها نیز مناسب است. در هتل شرایتون گرند دوحه ۹ رستوران خودنمایی می‌کنند. در این رستوران‌ها خوشمزه‌ترین غذاهای بین‌المللی و عربی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. پارکینگ، تهویه مطبوع، آرایشگاه، بار، کافه و اینترنت پرسرعت داخل اتاق از امکانات دیگر هتل شرایتون گرند دوحه به حساب می‌آید. از زیبایی اتاق‌های هتل شرایتون گرند دوحه نیز هر چقدر بگوییم کم گفته‌ایم. این هتل با اتاق‌های دلباز و غذاهای خوشمزه، خاطره‌ سفر به قطر را برای همیشه در ذهن گردشگران ماندگار می‌کند.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان الکورنیش
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۸۵۴۴۴۴

هتل عشریج – Asherij Hotel

هتل عشریج – Asherij Hotel از هتل های قطر

به مسافرینی که دنبال هتلی سه ستاره با امکاناتی در حد هتل‌های چهار ستاره در سفر به قطر می‌گردند، هتل عشریج را پیشنهاد می‌کنیم. ویژگی‌های هتل عشریج فقط به اتاق‌های دلباز آن ختم نمی‌شود. در این هتل سالن بدنسازی، فضای سبز و خدمات ویژه توانیابان وجود دارد. هتل عشریج به لحاظ قیمت نیز مدیران خوش‌انصافی دارد. هزینه‌های این هتل نسبت به دیگر هتل های ۳ ستاره قطر منصفانه‌تر است.

آدرس: قطر، دوحه، منطقه ال سعد، ال قدس
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۰۸۲۸۲۸

هتل فریزر سوئیتس دوحه

هتل فریزر سوئیتس دوحه

به گردشگرانی که از قدم‌زدن در سواحل قطر سیر نمی‌شوند، اقامت در هتل فریزر سوئیتس دوحه را پیشنهاد می‌کنیم. جالب است بدانید این هتل فقط ۱۲ دقیقه از سواحل دوحه دورتر است. انصافاً باید گفت اتاق‌های هتل فریزر سوئیتس دوحه نمایی تماشایی دارند. در این اتاق‌ها هر امکانات رفاهی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. هتل فریزر سوئیتس چیزی حدود ۱.۱ کیلومتر با مرکز دوحه فاصله دارد. استخر روباز، تهویه مطبوع، پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان و خدمات مخصوص توانیابان را می‌توان از دیگر ویژگی‌های چشمگیر هتل فریزر سوئیتس دوحه نام برد.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان المینا
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۲۴۳۴۴۴

هتل فور سیزن دوحه – Four Seasons Hotel Doha

هتل فور سیزن دوحه از هتل های قطر

هتل فور سیزن با امکانات شاهانه و خدماتی اشرافی به یکی از لوکس ترین هتل های قطر تبدیل شده است. این هتل فقط یک دقیقه از ساعت دورتر است. در نتیجه اگر اهل ساحل‌گردی هستید، هتل فور سیزن انتخاب مناسبی برای شماست. ساحلِ این هتل خصوصی است و فقط در اختیار مسافرین آن قرار دارد. اسکله‌ای تفریحی نیز در این ساحل تعبیه شده تا گردشگران سوار بر قایق‌های تندرو از ساحل دور شوند و حسابی خوش بگذرانند. آرایشگاه، خشک‌شویی، اجاره خودرو و اینترنت پرسرعت از ویژگی‌های هتل فور سیزن دوحه به حساب می‌آید.

هتل فور سیزن دوحه از هتل های قطر

این هتل پنج ستاره سوئیت‌های بزرگ و دلبازی دارد که به حمام و وان مجهز هستند. هتل فور سیزن فاصله چندانی با دیگر جاهای دیدنی قطر ندارد. بلوار معروف کورنیش دوحه، بازار سوق واقف و موزه ملی قطر از مکان‌های نزدیک به هتل فور سیزن به حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر با جاهای دیدنی قطر مطالعه راهنمای سفر قطر را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: قطر، دوحه، مرکز شهر
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۴۹۴۸۸۸

هتل کرون پلازا وست بی دوحه – Crowne Plaza Doha West Bay

هتل کرون پلازا وست بی دوحه

هتل کرون پلازا وست در شهر باستانی دوحه قرار دارد. در این هتل هر امکانات رفاهی که فکرش را بکنید برای گردشگران مهیاست. تهویه مطبوع، اتاق‌های شیک، سالن اسپا و بدنسازی، منظره‌ای تماشایی به مناطق اطراف دوحه و رستوران و کافه‌ای شیک و اعیانی را می‌توان از ویژگی‌های چشمگیر هتل کرون پلازا وست بی دوحه نام برد. این هتل با ۳۱۷ اتاق، به‌ عنوان یکی از بهترین هتل های قطر شناخته می‌شود.

آدرس: قطر، دوحه، منطقه ۶۱
شماره تماس: ۹۷۴۴۰۱۹۹۹۹۹

هتل مارسا مالاز کمپینسکی – Marsa Malaz Kempinski

هتل مارسا مالاز کمپینسکی

گردشگرانی که تاکنون راهی قطر شده‌اند، با ما هم عقیده‌اند که جزیره مروارید قطر در شهر دوحه، یکی از زیباترین مکان های دیدنی قطر است. در این جزیره تا چشم کار می‌کند هتل‌های ترازاول صف کشیده‌اند. یکی از این هتل‌ها، هتل مارسا مالاز کمپینسکی است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم ۱۱ رستوران درجه‌یک دارد. تمامی اتاق‌های این هتل تراسی بزرگ و خوش‌منظره دارند. جالب است بدانید هتل مارسال مالاز کمپینسکی فقط ۱۰ دقیقه از باشگاه ورزشی قطر دورتر است و فاصله کمی با باشگاه گلف دوحه دارد. اگر اهل ورزش هستید و می‌خواهید رویدادهای مهم ورزشی مانند جام جهانی قطر ۲۰۲۲ را از نزدیک دنبال کنید، اقامت در هتل مارسا مالاز کمپینسکی گزینه مناسبی برای شماست.

آدرس: قطر، دوحه، ساحل مروارید
شماره تماس: ۰۹۷۴۴۰۳۵۵۵۵۵

هتل مرکور گرند سیتی سنتر – Mercure Grand Hotel Doha City Centre

هتل مرکور گرند سیتی سنتر از لوکس ترین هتل های قطر

در این قسمت از فهرست معرفی مجلل ترین هتل های قطر، به هتلی چهار ستاره رسیدیم که ۱۷۵ اتاق دارد. این هتل از امکانات چشمگیری برخوردار است که مهم‌ترین آن‌ها استخر روباز، اجاره خودرو، باشگاه ورزشی و اینترنت پرسرعت در اتاق به حساب می‌آیند. رستوران هتل مرکور گرند سیتی سنتر در کنار خوراکی‌های معمولی، منویی مخصوص غذاهای رژیمی دارد. در نتیجه اگر به رژیم‌ غذاییتان پایبند هستید و نمی‌خواهید در سفر به قطر چندین کیلو وزن اضافه کنید، هتل مرکور گرند سیتی سنتر انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل ۹ کیلومتر از فرودگاه بین المللی حمد قطر دورتر است و ۱۰.۳ کیلومتر با مرکز خرید لاگونا، یکی از بهترین مراکز خرید قطر فاصله دارد.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان موشیرِب
شماره تماس ۹۷۴۴۴۴۶۲۲۲۲

هتل موندریان دوحه

هتل موندریان دوحه

هتل های قطر برای رقابت با یکدیگر، امکانات مختلفی را پیش روی مسافران قرار می‌دهند. در این زمینه می‌توان به هتل موندریان دوحه اشاره کرد. این هتل طراحی بسیار متفاوتی دارد تا از لحاظ زیباشناسی حرف‌های بیشتری داشته باشد. این هتل اسپای اشرافی با مساحت حدود ۲ هزار مترمربع دارد. سالن بدنسازی هتل موندریان دوحه نیز در ۲۴ ساعت شبانه‌روز فعال است. از این امکانات ویژه که بگذاریم، به استخری بزرگ می‌رسیم که در پشت‌بام هتل موندریان دوحه خودنمایی می‌کند. این ویژگی‌ها، هتل موندریان دوحه را به انتخاب مناسبی برای مسافر‌های مشکل‌پسند تبدیل کرده که دنبال اقامتی خاص در قطر می‌گردند.

آدرس: قطر، دوحه
شماره تماس: ۹۷۴۴۰۴۵۵۵۵۵

هتل میلنیوم دوحه – Millennium Hotel Doha

هتل میلنیوم دوحه از زیبا ترین هتل های قطر

منطقه‌ای در دوحه با نام فستیوال سیتی وجود دارد. همان‌گونه که از نام این منطقه پیداست، جشن‌ها و رویدادهای مهم این سرزمین در فستیوال سیتی قطر برگزار می‌شود. اگر می‌خواهید در کمترین زمان به این فستیوال‌ها برسید، در هتل میلنیوم دوحه اقامت کنید. این هتل به جزیره مروارید و بلوار کورنیش نیز بسیار نزدیک است. جالب اینجاست که به‌رغم امکانات اشرافی، اقامت در هتل میلنیوم دوحه نسبت به دیگر هتل های قطر خوش‌قیمت‌تر است. در نتیجه با هتلی روبه‌رو هستیم که طرفدار زیادی در بین مسافران دارد. حمام بخار، اجاره خودرو، آرایشگاه، صرافی و گاوصندوق از دیگر امکانات هتل میلنیوم دوحه به حساب می‌آید.

آدرس: قطر، دوحه، خیابان جوان السعد
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۲۴۷۷۷۷

هتل هالیدی این دوحه – Holiday Inn Doha

هتل هالیدی این دوحه

این هتل در منطقه تجاری دوحه واقع شده است. هتل هالیدی این، حدود ۱۲ کیلومتر از فرودگاه حمَد دوحه دورتر است. به همین دلیل مدت زمان زیادی از گردشگران برای ایاب و ذهاب از فرودگاه به هتل گرفته نمی‌شود. همان‌گونه که انتظار دارید، هتل هالیدی این، به لحاظ امکانات اشرافی و خدمات رفاهی نیز در گروه شیک ترین هتل های قطر قرار دارد. اتاق‌های دلباز با طراحی زیبا، اینترنت پرسرعت در اتاق، یخچال کوچک و لوازم دم‌کردن چای و قهوه از امکاناتی است که در اختیار مسافرین هتل هالیدی این دوحه قرار دارد. اقامت در این هتل برای کودکان کمتر از ۱۲ سال رایگان است.

آدرس: قطر،‌ دوحه، پارک تجاری، خیابان فرودگاه
شماره تماس: ۹۷۴۴۰۳۰۱۳۳۳۳

هتل هیلتون دوحه – Hilton Doha Hotel

هتل هیلتون دوحه از هتل های قطر

مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون نامی شناخته‌شده برای گردشگران بین‌المللی به حساب می‌آید. هتل هیلتون شعبه‌ای شیک و اشرافی در دوحه دارد. این هتل به بسیاری از جاهای دیدنی قطر مانند قصر سلطنتی دیوان امیری، مرکز خرید لاگونا و موزه ملی قطر نزدیک است. استخر روباز، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ، جکوزی، سالن ماساژ و استخر ویژه کودکان از امکانات ویژه‌ای است که در اختیار مسافرین هتل هیلتون دوحه قرار می‌گیرد. هتل هیلتون دوحه ۳۰۹ اتاق دارد که یکی از دیگر شیک‌تر و اشرافی‌تر هستند.

آدرس: قطر، دوحه، مرکز سیاسی
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۲۳۳۳۳۳

هتل و ویلای گرند حیات دوحه – Grand Hyatt Doha Hotel & Villas

اگر به دنبال هتلی می‌گردید که ساحل اختصاصی و اتاق‌هایی شیک و دلباز داشته باشد، هتل و ویلای گرند حیات دوحه انتخاب مناسبی برای شماست. هتل و ویلای گرند حیات دوحه، بالکن‌‌هایی بزرگ و خوش‌منظره دارد. در این هتل باشگاهی اختصاصی نیز تعبیه شده است. از آنجایی که با هتل ویلا روبه‌رو هستیم، در این هتل ویلاهای ۲ اتاقه‌ای با آشپزخانه و امکانات کامل در نظر گرفته شده است. این ویلاها به ساحل اختصاصی هتل دسترسی دارند. هتل و ویلای گرند حیات دوحه با ۵ رستوران و ۲ بار، مکان مناسبی برای شکم‌گردهاست. جالب است بدانید در یکی از این بارها، قلیان نیز پیش روی مسافرین قرار می‌گیرد. به امکاناتی که اشاره کردیم، سالن اسپا و مکان مخصوص نگهداری کودکان را هم اضافه کنید.

آدرس: قطر، دوحه، خلیج غرب
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۸۱۲۳۴

ویندهام گرند ریجنسی دوحه – Wyndham Grand Regency Doha

ویندهام گرند ریجنسی دوحه – Wyndham Grand Regency Doha از لوکس ترین هتل های قطر

هتل ویندهام گرند رجینسی فاصله بسیار کمی با مراکز ورزشی دوحه دارد. به همین دلیل بسیاری از علاقه‌مندان ورزش در این هتل اقامت می‌گزینند. هتل ویندهام گرند رجینسی ۱۹۲ اتاق دارد. خشک‌شویی، آرایشگاه، خدمات مخصوص توانیابان و ایاب‌و‌ذهاب فرودگاهی از ویژگی‌های اصلی هتل ویندوهام گرند ریجنسی دوحه به حساب می‌آید. اتاق‌های این هتل دارای آشپزخانه و حمام هستند. به امکاناتی که گفتیم، تهویه مطبوع، گاوصندوق، تجهیزات دم‌کردن چای و قهوه و اینترنت پرسرعت در اتاق‌ها را نیز اضافه کنید. هتل ویندوهام گرند ریجنسی دوحه استخر روباز و سالن ماساژ دارد. به لحاظ غذا نیز با اقامت در هتل ویندهام گرند ریجنسی خاطرتان جمع باشد؛ زیرا دستپخت سرآشپز رستوران این هتل در بین لوکس ترین هتل های قطر حرف ندارد.

ویندهام گرند ریجنسی دوحه – Wyndham Grand Regency Doha

آدرس: قطر، دوحه، خیابان جوان
شماره تماس: ۹۷۴۴۴۳۴۳۳۳۳

هتل های قطر به اندازه‌ای اشرافی طراحی شده‌اند و امکانات درجه‌یکی دارند که حضور در این هتل‌ها به خاطره‌ای خوش و فراموش‌نشدنی در ذهن گردشگران تبدیل می‌شود. امیدواریم با اطلاعاتی که از این هتل‌ها با شما مطرح کردیم، یکی از بهترین هتل های قطر را انتخاب کنید و سفر به قطر حسابی به شما خوش بگذرد. راستی خبر دارید که ممکن است در زمان برگزاری مسابقات فوتبال، مسئولان قطر از ربات‌ها برای پذیرایی از مهمانانشان استفاده کنند؟ خبرش را اینجا بخوانید. نظر شما چیست؟ به نظرتان یک ربات می‌تواند به‌خوبی یک انسان از مسافران پذیرایی کند؟ در بخش نظرات، دیدگاه هایتان را با ما و دیگر مخاطبان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

هتل مارسا مالاز کمپینسکی فاصله کمی با استادیوم‌های ورزشی قطر دارد.

در یکی از بارهای هتل و ویلای گرند حیات دوحه قلیان به مشتریان عرضه می‌شود.

سرآشپز رستوران هتل دبلیو دوحه ستاره میشلن دارد و یکی از بهترین سرآشپزهای دنیا به حسا می‌آید.

هتل د ریتز کارلتون ساحل اختصاصی وسیع و زیبایی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

هتل مرکور گرند سیتی سنتر و هتل جی دبلیو ماریوت مارکویس سیتی سنتر دوحه فاصله کمی با فرودگاه دوحه دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.