رستوران های قزوین | یک شکم‌گردی جانانه در شهر خوش‌نویسان

0

استان قزوین با قدمتی ۷هزار ساله و طبیعتی خرم و سرشار، مملو از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی است. نزدیکی شهر قزوین به پایتخت ایران، وجود جاذبه‌های گردشگری متنوع در آن و آب‌و‌هوای مطلوب باعث شده است تا این شهر از مهم‌ترین مقاصد گردشگری غرب ایران باشد. پیش از این، در راهنمای سفر قزوین راجع‌به جاذبه‌های گردشگری این شهر، رستوران‌ها، هتل‌ها و مراکز خرید قزوین سخن گفته‌ایم تا چراغ راه شما برای سفر به این شهر باشد. در این مطلب قصد داریم به معرفی رستوران های قزوین، از رستوران‌های لوکس و گران تا رستوران‌های ارزان، رستوران‌های سنتی، فست‌فود‌ها و… سخن بگوییم؛ چرا‌که لذت سفر زمانی به اوج خود می‌رسد که علاوه‌بر آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مقصد سفر، با بهترین اقامتگاه‌ها، هتل‌ها و رستوران‌های آن نیز آشنا باشید. پس اگر خیال خرید بلیط قطار قزوین یا سفر به این شهر به طرق دیگر را در سر دارید، با ما همراه باشید. 

بهترین رستوران های قزوین 

  • رستوران نمونه قزوین 

رستوران نمونه از بهترین رستورانهای قزوین 

رستوران نمونه را می‌توان به‌عنوان بهترین رستوران قزوین از نظر طعم و کیفیت غذا‌ها معرفی کرد. در منو این رستوران اغلب غذا‌های ایرانی به چشم می‌خورند. در میان غذا‌هایی که در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند، «قیمه نثار»‌ بیشترین طرفدار را دارد؛ به‌طوری‌که اگر دیر بجنبید ممکن است نتوانید لذت چشیدن طعم بی‌نظیر قیمه‌نثار‌های این رستوران را تجربه کنید.

رستوران نمونه از بهترین رستورانهای قزوین 

رستوران نمونه قزوین شعبه دیگری نیز دارد. در شعبه دیگر این رستوران با کامل‌ترین منو غذایی رو‌به‌رو خواهید بود. کیفیت غذا‌های این شعبه نیز عالی بوده و طعم غذا‌ها بی‌نظیر است. این رستوران سالنی با ظرفیت ۸۰ نفر دارد؛ از‌این‌رو اگر برای مدتی ساکن شهر قزوین هستید و می‌خواهید مهمانی یا مراسم خاصی برگزار کنید، شعبه دوم رستوران نمونه قزوین، مکانی مناسب برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم‌های شماست. سالن بزرگ این رستوران محیطی آرام و دلنشین و دکوراسیونی شیک و زیبا دارد. همچنین رستوران بزرگی قزوین به امکاناتی همچون تجهیزات صوتی و تصویری داخل و خارج از رستوران مجهز است. در این رستوران، در‌صورت در‌خواست میزبان در مراسم‌ها، از مهمانان با نوشیدنی‌های طبیعی، فینگر‌فود، کوکتل میوه، شیرینی‌های خانگی، انواع دسر و… پذیرایی می‌شود. 

آدرس رستوران نمونه قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران نمونه قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان بوعلی، چهارراه فردوسی، مقابل ساختمان پزشکان
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۳۶۵۵۶
آدرس سایتnemoonehrestaurant.com
آدرس پیج اینستاگرام nemoonehrestaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۶:۳۰ تا ۲۱:۰۰

  • رستوران اقبالی

رستوران اقبالی

رستوران اقبالی از بهترین رستوران های قزوین است که کیفیت و طعم غذا‌های آن در قزوین نظیر ندارند. محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران قیمه نثار، باقالی پلو با مرغ، چلو جوجه کباب مخصوص، چلو کباب وزیری، چلو شیشلیک بدون استخوان، چلو جوجه کباب ماستی، شیرین پلو با گوشت گردن و کوکو شیرین، فیله کباب درباری، خوراک کباب دنده مخصوص و خوراک ماهی هستند. منو رستوران اقبالی بسیار متنوع است و هر‌کسی را با هر ذائقه و سلیقه‌ای که داشته باشد، راضی می‌کند. فضای رستوران سیار شیک، تمیز و زیباست. برخورد پرسنل رستوران اقبالی با مشتریان نیز بسیار محترمانه است. در این رستوران همه در تلاشند تا اوقات دلنشین و خاطره‌انگیری را برای شما رقم بزنند؛ از‌این‌رو بی‌شک صرف وعده‌ای غذا در رستوران اقبالی قزوین دلپذیر خواهد بود.

آدرس رستوران اقبالی روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران اقبالی 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان طالقانی، نرسیده به سه‌راه خیام
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۲۳۳۴۷
آدرس پیج اینستاگرام eghbalirestaurantt@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • رستوران کرمانی قزوین 

رستوران کرمانی از بهترین رستورانهای قزوین 

رستوران کرمانی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین رستوران های قزوین است. این رستوران در گذشته رستورانی کوچک بود و در گذر زمان به دلیل کیفیت بالای غذا‌ها و طعم بی‌نظیرشان، گسترش یافت. اکنون رستوران کرمانی، جزو بزرگ‌ترین و بهترین رستوران‌ها در قزوین شمرده می‌شود. فضای این رستوران بسیار دلنشین و زیبا بوده و برخورد پرسنل نیز محترمانه و رضایت‌بخش است. در منو این رستوران، غذا‌های متنوع و اصیل ایرانی و غذا‌های محلی قزوین، از چلو جوجه کباب و قیمه نثار مخصوص تا زرشک پلو با مرغ ویژه، باقالی پلو با ماهیچه گوساله مخصوص، چلو کباب کوبیده مراکشی ویژه، چلو کباب ترش ویژه و… به چشم می‌خورد. از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین غذا‌های آن می‌توان به باقالی پلو، جوجه کباب مخصوص و قیمه‌نثار اشاره کرد. 

آدرس رستوران کرمانی قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران کرمانی قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، چهارراه ولیعصر، ابتدای خیابان شاهد
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۲۸۹۶۲
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۸:۰۰
  • رستوران مدیترانه

رستوران مدیترانه

اگر در سفر به قزوین به‌دنبال چشیدن طعم‌های جدید هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران مدیترانه است. در این رستوران انواع غذا‌های لبنانی، طبخ و سرو می‌شوند. جالب است بدانید که علاوه‌بر منو با غذا‌های لبنانی، پرسنل این رستوران نیز همگی لبنانی هستند. غذا‌های متفاوت و جذاب این رستوران کیفیت بالایی دارند. اگر اهل چشیدن طعم‌های جدید باشید، طعم غذا‌های رستوران مدیترانه شما را راضی خواهد کرد. «پک لبنانی» محبوب‌ترین غذای این رستوران است که توصیه می‌کنیم چشیدن طعم بی‌نظیر آن را از دست ندهید. در منو رستوران مدیترانه علاوه‌بر پک لبنانی، غذا‌های دیگر، از جمله شاورما مرغ، میکس مدیترانه، میت میلت گوشت، انواع سالاد، پیش‌غذا و نوشیدنی نیز به چشم می‌خورد. توصیه می‌کنیم در سفر به قزوین، برای صرف وعده‌ای غذا به رستوران مدیترانه بروید و تجربه‌ای متفاوت را برای خود رقم بزنید. 

آدرس رستوران مدیترانه روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران مدیترانه

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان دهخدا، روبروی پمپ بنزین، مرکز خرید نارون، طبقه سوم
شماره تماس ۰۲۸۳۳۳۳۵۷۱۸
  • رستوران شانی قزوین 

رستوران شانی از شیک ترین رستورانهای قزوین 

اگر در میان رستوران های قزوین به‌دنبال رستورانی با منو متنوع هستید که در آن انواع غذا‌های ایرانی گرفته تا غذا‌های فرنگی، انواع کباب و… طبخ و سرو شود، رستوران شانی قزوین مقصدی مناسب برای شماست. منو این رستوران به‌قدری متنوع است که هر طبع و سلیقه‌ای راضی خواهد کرد. رستوران شانی قزوین فضایی بسیار لوکس و زیبا دارد؛ به‌طوری که می‌توان آن را به‌عنوان شیکترین رستوران قزوین معرفی کرد. طعم و کیفیت غذا‌های این رستوران، همان طور که انتظار می‌رود، بی‌نظیر است؛ از‌این‌رو صرف وعده‌ای غذا در آن بی‌شک دلپذیر خواهد بود. از محبوب‌ترین غذا‌های رستوران شانی قزوین می‌توان به چلو کباب شیشلیک بدون استخوان، چلو کباب شیشلیک شاندیز، چلو کباب مصری و خوراک کباب سلطانی گوسفندی اشاره کرد. این رستوران برای راحتی بیشتر مهمانان خود، امکانات و خدماتی همچون صندلی چرخدار، آسانسور، پارکینگ رایگان، رزرو تلفنی، ارسال رایگان و بیرون‌بر را نیز ارائه کرده است. 

آدرس رستوران شانی قزوین  روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران شانی قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان فلسطین، مرکز خرید داریوش 
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۳۰۵۵۲
آدرس سایتshani-restaurant.com
آدرس پیج اینستاگرامshani.restaurant.qazvin@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران آرمانی قزوین 

رستوران آرمانی قزوین 

در معرفی بهترین رستوران های قزوین، نام رستوران آرمانی را نباید از قلم انداخت. این رستوران قطعاً یکی از شیکترین رستوران های قزوین است. با اینکه رستوران آرمانی قزوین، در طی سال‌های اخیر به‌تازگی افتتاح شده است؛ اما توانسته با کیفیت بالای غذا‌ها، فضای بسیار شیک و زیبا و خدمات عالی، گوی سبقت را از رستوران‌های با‌‌اصالت و قدیمی قزوین برباید و جای خود را میان بهترین‌ها باز کند. قیمه نثار‌های این رستوران بی‌نظیر است و توصیه می‌کنیم اگر مهمان آن بودید، لذت چشیدن طعم فوق‌العاده قیمه نثار‌های آن را از خود دریغ نکنید. در منو این رستوران علاوه‌بر غذاهای ایرانی و سنتی قزوین، انواع غذاهای فرنگی و همچنین غذاهای خمیری نیز به چشم می‌خورد. در‌نهایت خوب است اشاره کنیم که سرویس‌دهی این رستوران بسیار عالی و دقیق است و پرسنل آن نیز با احترام کامل با مشتریان رفتار می‌کنند. 

آدرس رستوران آرمانی قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران آرمانی قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، چهارراه عمران، جنب سازمان جهادکشاورزی
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۲۱۰۳۰
آدرس سایتwww.armanirestaurant.ir
آدرس پیج اینستاگرامarmanirestaurant.ir@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران بام لند دیاکو قزوین 

رستوران بام لند دیاکو از شیک ترین رستورانهای قزوین 

اگر در میان رستوران های قزوین به‌دنبال رستورانی با فضایی دلباز و زیبا هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران بام لند دیاکو قزوین است. این رستوران در روف گاردن مجتمع دیاکو قزوین قرار دارد و دیوار‌های آن شیشه‌ای است؛ از‌این‌رو شما در زمان حضور در آن با منظره‌ای چشم‌نواز از شهر رو‌به‌رو خواهید بود. در منو این رستوران انواع غذا‌های فرنگی از قبیل پیتزا، پاستا، برگر و… و انواع غذا‌های سنتی شامل چلو‌کباب، جوجه، انواع خورش و…  به چشم می‌خورد. همچنین در رستوران بام لند دیاکو چند نوع غذای عربی و ترکی نیز طبخ و سرو می‌شود. قیمت غذا‌های این رستوران با توجه به کیفیتشان بسیار مناسب است. برخورد پرسنل رستوران نیز صمیمانه و محترمانه بوده و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. 

آدرس رستوران بام لند دیاکو قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران بام لند دیاکو قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، بلوار اسد آبادی، نبش شیشه‌چی، مجتمع دیاکو، روف‌گاردن بام لند دیاکو
شماره تماس۰۲۸۳۳۵۸۵۸۵۳ و ۰۲۸۳۳۵۶۵۶۲۶
آدرس پیج اینستاگرامbamland_diaco@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰ 
  • رستوران دیباج قزوین 

رستوران دیباج از بهترین رستورانهای قزوین 

اگر بپرسید شیکترین رستوران قزوین کدام است؟ بی‌شک پاسخ ما به شما رستوران دیباج خواهد بود. بهترین مزیت این رستوران برخورد گرم و صمیمانه پرسنل و سرویس‌دهی سریع و عالی آن‌ها است. در منو این رستوران نام انواع غذا‌های اصیل ایرانی و غذا‌های سنتی و محلی شهر قزوین به چشم می‌خورد. محبوب‌ترین غذای این رستوران قیمه نثار‌های آن است؛ از‌این‌رو در رستوران دیباج قزوین می‌توانید بهترین قیمه نثار این شهر را میل کنید و از چشیدن طعم آن لذت ببرید. قیمت غذا‌های این رستوران با‌توجه به حجم و کیفیتی که دارند، بسیار مناسب است. فضا و دکوراسیون رستوران دیباج قزوین قابل‌قبول و دلنشین بوده و شما می‌توانید در آرامش و راحتی غذای خود را میل کنید.

آدرس رستوران دیباج روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران دیباج

آدرسایران، استان قزوین، قزوين، خيابان بوعلی، مقابل بانک کشاورزی، شماره ١٧٦
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۲۹۸۰۰ و ۰۲۸۳۳۲۲۹۱۸۱
آدرس پیج اینستاگرام doymaj.restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۲۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران پرستو قزوین 

رستوران پرستو قزوین 

اگر از آن دست افراد هستید که دوست دارید سفر‌هایی اقتصادی داشته و در سفر خود صرفه‌جویی کنید، این معرفی برای شماست. رستوران پرستو اگر ارزان ترین رستوران قزوین نباشد، قطعاً یکی از آن‌ها است. قیمت غذا‌های این رستوران با‌توجه به کیفیتشان بسیار مناسب است؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با مراجعه به این رستوران با هزینه‌ای کم، غذایی لذیذ و با‌کیفیت میل کنید. خوب است اشاره کنیم که رستوران پرستو درون شهر قرار ندارد و جزو رستوران های بین‌راهی قزوین به شمار می‌آید. در منو این رستوران انواع صبحانه، میان‌وعده، غذا‌های ایرانی، فست‌فود و… به چشم می‌خورد. تنوع غذا‌های این رستوران به‌قدری زیاد است که هر‌کسی را با هر ذائقه و سلقیه‌ای راضی خواهد کرد. 

آدرس رستوران پرستو قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران پرستو قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، اتوبان کرج-قزوین، بعد از پل طالقان، مجتمع خدمات رفاهی و گردشگری
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۷۹۰۹۵
آدرس پیج اینستاگرام parastoo_complex@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران هدیش قزوین

رستوران هدیش از رستورانهای قزوین

اگر از مردمان بومی شهر قزوین بپرسید که برای چشیدن طعم بهترین و معروف‌ترین غذای سنتی قزوین، یعنی قیمه نثار، به کدام‌یک از رستوران های قزوین برویم؟‌ احتمالاً رستوران هدیش را به شما پیشنهاد دهند. در این رستوران علاوه‌بر قیمه نثار، انواع غذا‌های اصیل ایرانی نیز سرو می‌شوند. کیفیت بالا، حجم مناسب و طعم لذیذ، سه ویژگی مهم غذا‌های رستوران هدیش قزوین است. فضای رستوران شیک و مجلل بوده و بهداشت نیز در آن به‌خوبی رعایت می‌شوند. تمام پرسنل رستوران هدیش خود را موظف می‌دانند تا با احترام کامل، بهترین سرویس‌دهی را برای مشتریان ارائه دهند. از‌این‌رو اگر در سفر خود، پس از گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی قزوین، دلتان خواست تا غذایی لذیذ میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید، نام رستوران هدیش را به خاطر داشته باشید. 

آدرس رستوران هدیش قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران هدیش قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان فلسطین، نبش خیام شمالی
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۳۷۲۲۲
آدرس پیج اینستاگرام hadish_resturant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • رستوران دار کباب قزوین 

رستوران دار کباب قزوین 

رستوران دار کباب اگر بهترین رستوران قزوین برای صرف کباب نباشد، بی‌تردید یکی از آن‌ها است. در این رستوران انواع کباب طبخ و سرو می‌شود. جالب است بدانید که در رستوران دار کباب، تنور پخت نان سنگک نیز وجود دارد و کباب‌ها همراه با نان داغ و تازه سرو و دوغ گدوک می‌شوند. قیمت غذا‌های این رستوران در مقایسه با سایر رستوران های قزوین، مناسب‌تر است؛ از‌این‌رو اگر در سفر به قزوین، خواستید غذایی با کیفیت و ارزان میل کنید، رستوران دار کباب مقصدی مناسب برای شماست. شاید فضا و دکوراسیون این رستوران چندان چنگی به دل نزند؛ اما طعم لذیذ کباب‌ها در کنار نان سنگک تازه، شما را راضی خواهد کرد. 

آدرس رستوران دار کباب قزوین  روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران دار کباب قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، شهید بابایی
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۲۸۶۱۱
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۹:۳۰ تا ۰۰:۰۰

رستوران های سنتی قزوین 

  • رستوران آفتاب

رستوران آفتاب

رستوران آفتاب جزو بهترین رستوران های قزوین است که در آزادراه زنجان-قزوین قرار دارد. فضای این رستوران و سالن بزرگ آن بسیار تمیز است و در میان رستوران‌های بین‌راهی، از بهترین گزینه‌‌ها شمرده می‌شود. کیفیت و طعم غذا‌ها نیز قابل‌قبول بوده و برخورد پرسنل نیز رضایت شما را جلب خواهد کرد. در منوی رستوران آفتاب انواع غذا‌های اصیل ایرانی و غذا‌های سنتی قزوین به چشم می‌خورد و تنوع غذا‌های آن نیز خوب است. به‌طور کلی نام این رستوران در فهرست رستوران‌های خوب و قیمت مناسب قزوین قرار می‌گیرد؛ از‌این‌رو اگر در مسیر آزادراه زنجان-قزوین بوده و به‌دنبال جایی برای رفع خستگی و گرسنگی بودید، بی‌شک رستوران سنتی آفتاب قزوین، مقصدی مناسب برای شماست. 

آدرس رستوران آفتاب روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران آفتاب

آدرسایران، استان قزوین، آزادراه زنجان-قزوین، مجتمع رفاهی آفتاب درخشان
شماره تماس۰۹۱۲۳۱۶۹۸۱۳
ساعات کاریهر‌روز هفته به‌صورت ۲۴‌ساعته 
  • سفره‌خانه و رستوران نایب

سفره‌خانه و رستوران نایب

سفره خانه و رستوران نایب از دیگر رستوران های قزوین است که قیمه نثار‌های بی‌نظیری دارد. در این رستوران سنتی علاوه‌بر قیمه نثار، غذا‌های معروف و اصیل ایرانی و غذا‌های سنتی خطه قزوین نیز طبخ و سرو می‌شوند. غذا‌های این رستوران تقریباً گران هستند؛‌ اما طعم خوب و کیفیت عالی آن‌ها، باعث می‌شوند تا از هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، کاملاً راضی باشید. مهم‌ترین مزیت سفره‌خانه نایب در مقایسه با سایر رستوران‌های شهر قزوین این است که این رستوران در تمام ساعات روز پذیرای مهمان‌ها است؛ به‌طوری که اگر شما ساعت ۴ عصر هم به رستوران نایب بروید، باز‌هم می‌توانید وعده ناهار خود را میل کنید. پرسنل این رستوران برخوردی محترمانه دارند و سرویس‌دهی دقیق و سریع از دیگر ویژگی‌های مثبت سفره‌خانه نایب است. 

آدرس سفره‌خانه و رستوران نایب روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به سفره‌خانه و رستوران نایب

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، بلوار آیت الله خمینی
شماره تماس۰۲۸۳۳۵۷۶۶۸۵
آدرس پیج اینساگرامnayeb.res@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 
  • رستوران سنتی چاق کباب قزوین 

رستوران سنتی چاق کباب قزوین 

در میان ما ایرانی‌ها، کمتر کسی است که عاشق طعم کباب نباشد. اگر در سفر به قزوین، دلتان هوس کبابی خوشمزه کرد، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران چاق کباب بروید؛ چرا‌که بهترین کباب‌های قزوین فقط در این رستوران پیدا می‌شود. در رستوران چاق کباب علاوه‌بر انواع کباب‌های خوشمزه ایرانی، غذا‌های خورشی، انواع پلو و… نیز سرو می‌شود. این رستوران با فضای آرام و دلنشین و دکوراسیون زیبا و سنتی خود، محیطی عالی برای صرف غذایی خوشمزه در راحتی و آرامش است. قیمت غذا‌های رستوران سنتی چاق کباب در مقایسه با کیفیت غذا‌هایی که سرو می‌کنید، کاملاً منصفانه بوده و به همین سبب می‌توان آن را به‌عنوان ارزان ترین رستوران قزوین معرفی کرد. 

آدرس رستوران چاق کباب قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران چاق کباب قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، بلوار طالقانی
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۳۳۰۷۳
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰
  • رستوران بزرگی قزوین 

رستوران بزرگی از ارزان ترین رستورانهای قزوین 

رستوران بزرگی از دیگر رستوران های قزوین است که حال و هوایی سنتی دارد و محیط آن دنج و دلنشین است. این رستوران خارج از شهر قزوین، در حاشیه اتوبان و رو‌به‌روی دانشگاه آزاد قزوین بوده و به همین سبب اغلب مهمانان آن دانشجویان و مسافران هستند. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت رستوران بزرگی قزوین این است که علاوه‌بر فضای سر‌پوشیده، فضای رو‌باز با‌صفایی دارد که چشم‌انداز زیبایی از بوستان باراجین در آن قابل مشاهده است.
از محیط دلنشین و زیبای این رستوران که بگذریم، به غذا‌های متنوع و جذاب آن می‌رسیم. در منو رستوران بزرگی قزوین نام انواع غذا‌های اصیل ایرانی در کنار غذا‌های سنتی و معروف شهر قزوین، قرار گرفته است. کیفیت، حجم و طعم غذا‌های این رستوران از هر نظر عالی بوده و همین امر باعث می‌شود تا تمام مشتریان از انتخاب خود راضی باشند. پرسنل این رستوران نیز با مهمانان برخوردی محترمانه و مؤدبانه دارند و به بهترین شکل از آن‌ها میزبانی می‌کنند. 

آدرس رستوران بزرگی روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران بزرگی

آدرسایران، استان قزوین، کیلومتر ۲۱ آزاد‌راه قزوین-زنجان
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۶۱۰۳۵
آدرس پیج اینستاگرامbozorgi_restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۱:۰۰
  • رستوران سنتی شمس قزوین 

رستوران سنتی شمس از بهترین رستورانهای قزوین 

اگر در میان رستوران های سنتی قزوین به‌دنبال رستورانی هستید که قیمت غذا‌های آن با‌توجه به حجم و کیفیتشان، مناسب و حتی ارزان باشد، پیشنهاد ما به شما رستوران سنتی شمس قزوین است. این رستوران در فضایی دلباز و زیبا و دکوراسیونی سنتی و دلنشین از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. در مرکز سالن این رستوران حوض زیبایی قرار دارد که دور‌تادور آن میز و صندلی و تخت چیده شده است. در منوی این رستوران انواع پیش‌غذا، غذای اصلی و دسر‌های ایرانی به چشم می‌خورد. همچنین این رستوران مقصد مناسبی برای چشیدن طعم غذا‌های محلی قزوین، به‌خصوص قیمه نثار است. تمامی غذا‌های این رستوران با مواد اولیه تازه و با‌کیفیت طبخ می‌شوند و کیفیت بالا و طعمی لذیذ دارند. پرسنل رستوران سنتی شمس قزوین تمام تلاش خود را می‌کنند تا با رفتاری محترمانه و صمیمانه و سرویس‌دهی خوب و دقیق، اوقات خوشی را برای مهمانان رقم بزنند. 

آدرس رستوران سنتی شمس قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی شمس قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان مولوی، روبه‌روی خانه امینی
شماره تماس۰۲۸۳۳۵۵۷۸۲۰
آدرس پیج اینستاگرامshams_restaurant_ghazvin@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۵:۳۰ و ۱۹:۰۰ تا ۲۲:۳۰
  • رستوران سنتی تالار شهر قزوین 

رستوران سنتی تالار شهر قزوین 

در معرفی رستوران های قزوین با تم و فضای سنتی، نام رستوران سنتی تالار شهر قزوین را نباید از قلم انداخت. این رستوران تنها بخشی از مجتمع مجلل و دیدنی تالار شهر قزوین است. این مجتمع گردشگری لوکس و جذاب، علاوه‌بر رستورانی شیک و مجلل، یکی از بهترین هتل های قزوین را نیز در خود جای داده و مقصدی عالی برای گردشگران شمرده می‌شود. 

رستوران سنتی تالار شهر قزوین 

رستوران سنتی تالار شهر را می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران های قزوین معرفی کرد. این رستوران از هر نظر بی‌نظیر است. فضای این رستوران بسیار تمیز، مجلل و زیباست و تم سنتی دارد. کیفیت و حجم غذا‌ها عالی است و هرچه از طعم بی‌نظیرشان بگوییم، کم گفته‌ایم. پرسنل رستوران برخوردی بسیار محترمانه دارند و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. به‌طور کلی اگر می‌خواهید در سفر به مرکز استان قزوین در محیطی دلنشین و تماشایی، غذایی لذیذ و با‌کیفیت میل کنید، رستوران سنتی تالار شهر قزوین مقصدی مناسب برای شماست. 

آدرس رستوران سنتی تالار شهر قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی تالار شهر قزوین 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین اتوبان تهران به رشت، خروجی قزوین (دانشگاه آزاد اسلامی قزوین)
شماره تماس۰۲۸۳۳۶۵۱۹۷۵
آدرس سایت www.qtalareshahr.com
آدرس پیج اینستاگرامtalar_shahr1@
ساعات کاریدوشنبه تا شنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱:۰۰ و یک‌شنبه‌ها از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۲:۰۰

فست‌فود‌های قزوین 

  • فست فود چیلی 

فست فود چیلی

اگر در میان رستوران های قزوین، به‌دنبال جایی برای میل کردن فست‌فود‌های با‌کیفیت و خوشمزه هستید، پیشنهاد ما به شما فست فود چیلی قزوین است. منو فست‌فود چیلی طیف وسیعی از غذا‌های فست‌فودی را در بر می‌گیرد. در منو این رستوران انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا، انواع سوخاری و… به چشم می‌خورد. کیفیت غذا‌های این رستوران بی‌نظیر است. در این رستوران برای پخت غذا‌های فست‌فودی از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. طعم فست‌فود‌های چیلی به‌قدری بی‌نظیر است که امکان ندارد وعده‌ای را در آن صرف کرده و نا‌راضی از آنجا خارج شوید. فضای فست‌فود چیلی نیز بسیار دنج و دلنشین است و دکوراسیونی شیک و مدرن دارد. برخورد پرسنل این رستوران نیز بسیار محترمانه و صمیمانه است. همین امر باعث می‌شود تا در زمان حضور خود در فست‌فود چیلی احساس راحتی داشته باشید و از غذای خود لذت ببرید. 

آدرس فست‌فود چیلی روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به فست‌فود چیلی 

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، بلوار دهخدا
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۳۵۱۵۲
آدرس سایتwww.fastfoodchili.ir
آدرس پیج اینستاگرامchili.fastfood@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۰۰:۰۰ 

  • خانه استیک تی بن قزوین 

اگر در سفر به قزوین از خوردن غذا‌های سنتی خسته شدید، دلتان هوس استیک یا برگری مرغوب و بی‌نظیر کرد، خانه استیک تی بن قزوین مقصدی برای شماست؛ چرا‌که استیک‌ها و برگر‌های این رستوران در قزوین نظیر ندارند. در منو رستوران تی بن قزوین، علاوه‌بر استیک، انواع سوخاری، برگر، ساندویچ و… نیز به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو اگر اهل غذا‌های فست‌فودی باشید، بی‌شک از حضور در این رستوران و صرف وعده‌ای غذا در آن لذت خواهید برد. تمامی غذا‌های این رستوران طعمی بی‌نظیر و کیفیتی مثال‌زدنی دارند. فضای داخلی خانه استیک تی بن قزوین بسیار دنج و دلنشین است و دکوراسیونی شیک و زیبا دارد. پرسنل این رستوران از بدو ورود مهمانان، به گرمی از آن‌ها استقبال می‌کنند و برخوردی بسیار صمیمانه و محترمانه دارند. در‌نهایت اگر روزی به هر دلیلی مهمان شهر قزوین بودید، استیک‌های بی‌نظیر خانه استیک تی بن قزوین را از دست ندهید. 

آدرس خانه استیک تی بن قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به خانه استیک تی بن قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان ملاصدرا، بلوار معرفت، نبش کوچه اندیشه ۸
شماره تماس۰۲۸۳۳۶۷۷۰۴۵
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۶:۰۰ و ۱۸:۳۰ تا ۰۰:۰۰
  • فست فود پیتزا پله قزوین 

فست فود پیتزا پله از رستورانهای قزوین 

اگر عاشق غذا‌های فست‌فودی هستید، پیشنهاد ما به شما از میان رستوران های قزوین، فست‌فود پیتزا پله است. در منو متنوع و جذاب این فست‌فود انواع پیتزاها، استیک‌ها، پاستاها، غذاهای فرنگی، ساندویچ‌ها، سوخاری‌ها، سالادها، انواع پیش غذا و نوشیدنی به چشم می‌خورد. در فست‌فود پیتزا پله برای پخت غذا‌ها از بهترین و با‌کیفیت‌ترین مواد اولیه استفاده می‌شود. طعم‌ غذا‌ها نیز به‌قدری دلپذیر است که تمام عاشقان فست‌فود را راضی خواهد کرد. فضای پیتزا پله بسیار جذاب و زیبا بوده و برخورد پرسنل نیز کاملاً مؤدبانه و محترمانه است. در‌نهایت اگر در زمان حضور خود در قزوین هوس فست‌فودی لذیذ کردید، حتماً سری به فست فود پیتزا پله بزنید. 

آدرس پیتزا پله قزوین  روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به پیتزا پله قزوین  

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، خیابان فردوسی شمالی، بالاتر از میدان عدل، جنب کوچه شقایق
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۳۸۶۸۹
آدرس پیج اینستاگرامpizzapelleh.officia@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰
  • فست فود هورا قزوین 

فست فود هورا قزوین 

در معرفی بهترین رستوران های قزوین که غذای فست‌فودی سرو می‌کنند، نام فست فود هورا قزوین را نباید از قلم انداخت. قیمت فست‌فود‌های این رستوران با‌توجه به حجم و کیفیتشان بسیار مناسب بوده و همین امر از بهترین ویژگی‌های مثبت فست فود هورا قزوین است؛ از‌این‌رو اگر دانشجوی قزوین هستید، یا حتی می‌خواهید به نحوی هزینه‌های سفر خود را در این شهر کاهش دهید، صرف غذا در فست فود هورا قزوین، انتخابی مناسب برای شماست. در منو فست‌فود هورا غذا‌های فست‌فودی متنوع، از انواع پیتزا تا انواع ساندویچ، سوخاری و… به چشم می‌خورد. طعم غذا‌های این رستوران تا حد زیادی قابل‌قبول بوده و چشیدن طعم آن‌ها برای عاشقان فست‌فود بسیار دلپذیر است. 

آدرس فست فود هورا قزوین روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به فست فود هورا قزوین

آدرسایران، استان قزوین، قزوین، چهارراه ولیعصر، بلوار آیت‌الله خامنه‌ای، روبه‌روی استادیوم شهید رجائی
شماره تماس۰۲۸۳۳۵۷۷۷۸۸۸
آدرس پیج اینستاگرامhoora_food@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۰۰
  • فست‌فود تیروژ

فست‌فود تیروژ

فست‌فود تیروژ از بهترین رستوران های قزوین است که انواع غذاهای ایتالیایی، یونانی، فرانسوی و مکزیکی، از جمله انواع پیتزا، لازانیا، ساندویچ، سوخاری و… در آن سرو می‌شود. اگر عاشق غذا‌های فست‌فودی هستید، حضور در این رستوران و صرف وعده‌ای غذا در آن برای شما بسیار دلپذیر خواهد بود؛ چرا‌که غذا‌های این رستوران بر‌اساس نظر مشتریان بسیار خوش‌طعم و با‌کیفیت هستند. فضای فست‌فود تیروژ نیز تمیز، زیبا و دوست‌داشتنی است و می‌توانید اوقات خوشی را در آن سپری کنید. اگر در سفر به قزوین هوس کردید غذی فست‌فودی میل کنید، فست‌فود تیروژ را به یاد داشته باشید. 

آدرس فست‌فود تیروژ روی نقشه گوگل 

اطلاعات دسترسی به فست‌فود تیروژ

آدرس ایران، استان قزوین، قزوین، خیابان فردوسی جنوبی، مجتمع تجاری فردوسی آبادگران، طبقه ۴
شماره تماس۰۲۸۳۲۲۲۳۵۳۵
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۰۰:۰۰ 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان برای تجربه یک شکم‌گردی جانانه به کمک نیروی واژگان به‌سوی رستوران های قزوین سفر کردیم. در این سفر با بهترین رستوران‌های این شهر، از رستوران‌های لوکس تا رستوران‌های ارزان، رستوران‌های سنتی و فست‌فود‌ها آشنا شدیم. همچنین در این مطلب بهترین مقاصد برای چشیدن طعم بهترین قیمه نثار‌ها را که جزو اصیل‌ترین غذا‌ها و سوغات قزوین به‌شمار می‌آید را معرفی کردیم. اکنون زمان آن رسیده تا برای خرید بلیط اتوبوس قزوین اقدام کرده و سفری خاطره‌انگیز را در این شهر تجربه کنید. در‌نهایت از شما می‌خواهیم که اگر ساکن قزوین هستید یا تجربه رستوران‌گردی در این شهر را داشته‌اید، نظر و تجربیات خود را در‌خصوص آن‌ها با نیز به اشتراک بگذارید.

از ارزان‌ترین رستوران‌های قزوین می‌توان به رستوران پرستو، رستوران دار کباب، رستوران سنتی چاق کباب، رستوران سنتی شمس قزوین و فست فود هورا اشاره کرد.

رستوران نمونه، رستوران اقبالی، رستوران کرمانی، رستورانی شانی، رستوران آرمانی، رستوران بام لند دیاکو، رستوران دیباج، رستوران هدیش، رستوران سنتی تالار شهر و… را می‌توان به‌عنوان شیک‌ترین رستوران‌های قزوین معرفی کرد.

اگر در میان رستوران‌های قزوین به‌دنبال رستوران‌هایی با فضا و غذا‌های سنتی هستی، پیشنهاد ما به شما سفره‌خانه و رستوران نایب، رستوران سنتی چاق کباب، رستوران بزرگی قزوین، رستوران سنتی شمس قزوین و رستوران سنتی تالار شهر قزوین است.

از بهترین فست‌فود‌های قزوین می‌توان به فست‌فود چیلی، خانه استیک تی بن، فست‌فود پیتزا پله، فست‌فود هورا و فست‌فود تیروژ اشاره کرد.

اگر می‌خواهید در سفر به قزوین لذت چشیدن طعم قیمه نثار این شهر را تجربه کنید، خوب است بدانید که طعم و کیفیت قیمه نثار‌های رستوران هدیش، رستوران دیباج، رستوران نمونه، رستوران آرمانی، سفره‌خانه و رستوران نایب،رستوران سنتی شمس قزوین و… بی‌نظیر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.