مراکز خرید قزوین | لذت بازارگردی در پایتخت خوشنویسی ایران

0

اگر شروع به تجربه جذاب ایران‌گردی کنید، قطعاً به‌زودی سر از شهر زیبا و تاریخی قزوین درمی‌آورید. این شهر با دیدنی‌های مسحورکننده و فرهنگ خاصش می‌تواند شما را روزها شیفته خود کند. یکی از جذاب‌ترین تفریحات در قزوین، بازدید از مراکز خرید قزوین و گشت‌وگذار در آن‌هاست. بازارهای این شهر انواع‌واقسام سبک‌ها و محصولات را ارائه می‌کنند که می‌توانند هر سلیقه‌ای را راضی کنند. اگر دنبال بازارهای قدیمی و سنتی هستید، اگر خریدکردن در مراکز خرید مدرن را دوست دارید یا اگر اهل پاساژگردی و چانه‌زدن با فروشنده‌ها هستید، قزوین تمامی سلایق بازارگردی را پوشش می‌دهد. در این مطلب ۱۶ تا از بهترین بازارهای قزوین را به شما معرفی می‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به قزوین را دارید، راهنمای سفر قزوین را نیز مطالعه کنید؛ اما پیش از خواندن آن مطلب با ما همراه باشید تا ۱۶ مرکز خرید جذاب قزوین را زیرورو کنیم.

فهرست مطالب

بازار سنتی قزوین و سرای سعدالسلطنه | ریش‌سفید هزارساله مراکز خرید قزوین

بازار سنتی قزوین و سرای سعدالسلطنه از بهترین بازار های قزوین

هرجا نام قزوین باشد، نام بازار سنتی آن و سرای سعدالسلطنه نیز به گوش می‌خورد. این بازار جزو بهترین جاهای دیدنی قزوین است؛ به‌طوری که مسافران بسیاری از شهرهای اطراف، آخرهفته‌ها را با خرید بلیط اتوبوس قزوین و سفر به این شهر، در این بازار سپری می‌کنند. جالب است بدانید بازار قزوین بیش از هزار سال قدمت دارد و روزگاری قطب اقتصادی و تجارت محسوب می‌شده است. این بازار از چندین سرا تشکیل شده است که مشهورترین آن‌ها سرای سعدالسطنه است.

بازار سنتی قزوین و سرای سعدالسلطنه از لوکس ترین بازار های قزوین

سرای سعدالسلطنه بازار سنتی و اصیل تمام‌عیاری است که از زمان ناصرالدین‌شاه باقی مانده است. معماری مسحورکننده این سرا کنار کاروان‌سرا و بازارش می‌توانند شما را ساعت‌ها انگشت‌به‌دهان بگذارند. گشت‌وگذار در سرای سعدالسطنه را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید؛ دیوارهای قدیمی آن را تماشا کنید و سوغات قزوین را از دکان‌های آن تهیه کنید.

  • آدرس بازار سرای سعدالسلطنه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از بازار سرای سعدالسلطنه

ساعات بازدیدهمه‌روزه به جزء ایام تعطیل از ۸:۰۰ تا ۲۲:۳۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۴۸۷۷۹
آدرسقزوین، میدان آزادی (سبزه میدان)، خیابان امام خمینی

مرکز خرید نارون قزوین | محبوب جوانان میان بازارهای قزوین

مرکز خرید نارون قزوین از بازارهای قزوین

دنبال مکانی جوان‌پسند برای گشت‌وگذار با دوستانتان می‌گردید؟ مرکز خرید نارون مکانی لوکس و مدرن است که می‌تواند اوقات خوشی را برای شما به ارمغان بیاورد. همان طور که در تصاویر می‌بینید، ساختمان جذاب این مرکز خرید دارای چهار طبقه است. هر طبقه دنیایی از فروشگاه‌های رنگارنگ را به شما ارائه می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها آن‌ها را زیرورو کنید.

مرکز خرید نارون قزوین | محبوب جوانان میان بازارهای قزوین

از خریدکردن خسته شده‌اید؟ به طبقه چهارم نارون سر بزنید و با خوردن غذاهای لذیذ فودکورت نارون خستگی را از تن خارج کنید. این نکته را هم در نظر بگیرید که نارون محصولاتی لوکس و کمی گران‌قیمت می‌فروشد؛ پس حواستان به بودجه‌تان باشد!

  • آدرس مرکز خرید نارون قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید نارون قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به جز ایام تعطیل از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس۰۲۸۱۳۳۵۴۸۵۱
آدرسقزوین، خیابان یخچال، روبه‌روی پمپ بنزین شهید بابایی

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین | به درخشانی نامش!

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین از لوکس ترین مراکز خرید قزوین

جاهای دیدنی قزوین را زیرورو کردید و می‌خواهید به شهر خود برگردید؟ یا تازه در حال واردشدن به این شهر سحرآمیز هستید؟ در هر صورت مجتمع آفتاب درخشان صحرا را نباید از دست بدهید. این مرکز خرید بین‌راهی، مکانی مجهز برای رفع خستگی مسافران محسوب می‌شود که نزدیک قزوین واقع شده است.

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین از مراکز خرید قزوین

پارکینگ اختصاصی، رستوران، غرفه‌های ماساژ و محصولات گوناگون بخشی از امکانات این مجتمع هستند که می‌توانند روح تازه‌ای به سفر شما ببخشند. این مرکز در سطح متوسط و مناسبی قرار دارد که برای دیدنش نباید انتظاراتتان را بالا ببرید.

  • آدرس مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰
شماره تماس۰۲۸۱۳۷۹۱۵۷۵
آدرساستان قزوین، کیلومتر ۱۰ قزوین به کرج، جنب پمپ بنزین زیباشهر

مجتمع تجاری فردوسی قزوین | یکی از بهترین مراکز خرید قزوین

مجتمع تجاری فردوسی قزوین از گران ترین مراکز خرید قزوین

مجتمع تجاری فردوسی ساختمانی تازه تأسیس است که در همین زمان کوتاه توانسته جزو بهترین مراکز خرید قزوین شود. معماری خاص این مجتمع باعث شده علاوه بر گشت‌وگذار در آن، تماشایش نیز جذاب باشد. کافی است به تصویر آن نگاه کنید تا این موضوع را بهتر درک کنید.

مجتمع تجاری فردوسی قزوین از جدید ترین بازارهای قزوین

این مجتمع از ۱۲ طبقه تشکیل شده است. این طبقه‌ها شامل ۵ طبقه اداری، ۳ طبقه تجاری و یک طبقه فودکورت می‌شوند. سه طبقه دیگر نیز پارکینگ اختصاصی مجتمع هستند که می‌توانید ماشین خود را با خیال راحت در آن پارک کنید. اگر اطراف خیابان فردوسی هستید و می‌خواهید چند ساعتی سرگرم شوید، سری به مجتمع فردوسی بزنید.

  • آدرس مجتمع تجاری فردوسی قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری فردوسی قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به جزء ایام تعطیل از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسقزوین، خیابان فردوسی، بین شهید محمد علی جانباز و شهرداری

مرکز خرید ایرانیان قزوین | خریددرمانی در مراکز خرید قزوین

مرکز خرید ایرانیان قزوین

دنبال مرکز خریدی مدرن با کالاهایی باکیفیت و ارزان می‌گردید؟ در این صورت سری به بلوار عدل قزوین بزنید و ساعتی را در مرکز خرید ایرانیان سپری کنید. ظاهر این مرکز خرید گویای مدرن و مجهزبودن آن است. در پاساژ ایرانیان هر صنف و محصولی را می‌توانید پیدا کنید. بیشتر فروشگاه‌های این مرکز خرید کالاهای درجه‌یک را با قیمتی مناسب به فروش می‌رسانند.

مرکز خرید ایرانیان قزوین

مرکز خرید ایرانیان چهار طبقه دارد که هرکدام دنیایی برای کاوش‌کردن هستند. چندین آسانسور و پله‌برقی برای رفت‌وآمد راحت‌تر شما نیز در این مرکز خرید تعبیه شده است. بی‌شک بازارهای هم‌سطح مرکز خرید ایرانیان در استان قزوین به‌راحتی پیدا نمی‌شوند.

  • آدرس مرکز خرید ایرانیان قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید ایرانیان قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به جز جمعه‌ها از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها از ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۶۵۵۳۷
آدرسقزوین، بلوار عدل، بین میدان عدل و میدان میرعماد

مجتمع تجاری نور قزوین | سهمی از زیبایی‌های شهر

مجتمع تجاری نور قزوین

مجتمع نور مرکز خریدی شیک و منظم است که می‌توانیددر آن سراغ زیباترین طلاها و جواهرات را بگیرید. با این توضیح شاید مرکز مناسبی برای مسافران نباشد. البته اگر دانشجوی این شهر شده‌اید یا محل کارتان شما را مأمور به خدمت در این شهر کرده است، این مرکز خرید می‌تواند جای خوبی برای قدم‌زدن و حتی خرید کردن باشد. این مجتمع که فقط چند سال از افتتاح آن می‌گذرد، با ساختمان شیک و جذاب خود در خیابان فلسطین قزوین خودنمایی می‌کند. 

  • آدرس مجتمع تجاری نور قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری نور قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسقزوین، چهارراه فلسطین، خیابان فلسطین غربی، جنب سالن ورزشی شهید بابایی

بازارچه سنتی سپه قزوین | حس ناب نوستالژی مراکز خرید قزوین

بازارچه سنتی سپه قزوین

با تمام جذابیت‌های مراکز خرید مدرن، بازارچه‌های سنتی قزوین حس‌وحال دیگری دارند. اگر به‌دنبال لمس حس نوستالژی و ایام گذشته هستید، بهتر است سری به بازارچه سنتی سپه بزنید. در این بازارچه تا چشم کار می‌کند، دکان‌های فروش میوه و سبزی به چشم می‌خورد. اگر گذرتان به خیابان سپه خورد، پیشنهاد می‌کنیم ساعتی را در این بازارچه قدم بزنید؛ با فروشنده‌ها گپ بزنید؛ مقداری میوه تازه بخرید و روزتان را روشن کنید. این‌گونه بازارچه‌ها در غرب ایران کمیاب شده‌اند؛ پس قدر آن‌ها را بدانید.

  • آدرس بازارچه سنتی سپه قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از بازارچه سنتی سپه قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌جز جمعه‌ها و ایام تعطیل از ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰
آدرسقزوین، سبزه میدان، انتهای پیغمبریه، انتهای خیابان سپه

مرکز خرید برج خلیج فارس قزوین | خرید در نورهای رنگارنگ

مرکز خرید برج خلیج فارس قزوین

آیا هنگام قدم‌زدن در قزوین با برجی با نورهای رنگارنگ روبه‌رو شده‌اید؟ در این صورت احتمالاً برج خلیج فارس را پیدا کرده‌اید. برج خلیج فارس جزو بهترین مراکز خرید قزوین است که معمولاً انتخاب خانواده‌هاست. این برج با امکاناتی کامل و فروشگاه‌های گوناگون تجربه‌ای سرگرم‌کننده‌ای از زیرورو کردن فروشگاه‌ها به خانواده‌ها ارائه می‌دهد. موقعیت مناسب برج در مرکز شهر نیز باعث شده رفت‌وآمد به آن آسان باشد. گردشگران معمولاً این برج را سر راه خود می‌بینند؛ از فروشگاه‌ها و کالاهای گوناگون بازدید می‌کنند و با دست پر و لبخند از آن خارج می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم بازدید این برج را از دست ندهید.

  • آدرس مرکز خرید برج خلیج فارس قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید برج خلیج فارس قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسقزوین، بلوار آیت الله خامنه ای، بین کوثر و بلوار آیت الله مدرس

مرکز خرید ستاره شهر | مختص آقایان میان مراکز خرید قزوین

مرکز خرید ستاره شهر

از اینکه بیشتر بازارها به پوشاک بانوان اختصاص دارند شاکی هستید؟ جای نگرانی نیست. مرکز خرید ستاره شهر مکانی مخصوص خریدکردن آقایان است. البته در ستاره شهر اجناس مختلفی پیدا می‌شود؛ اما تمرکز اصلی این مرکز خرید، پوشاک مردانه است. در ستاره شهر با تنوع و کیفیتی مسحورکننده روبه‌رو خواهید شد؛ به‌طوری که هر تیپ و لباسی بخواهید را در این مرکز پیدا خواهید کرد و ستاره شهر خواهید شد!

مرکز خرید ستاره شهر

این مرکز خرید چندین طبقه دارد که اکثر واحدهای تجاری آن را در طبقه‌های همکف و اول پیدا خواهید کرد. امکانات تفریحی و رفاهی کاملی نیز در ستاره شهر پیدا می‌شوند که تجربه خرید شما را لذت‌بخش‌تر می‌کنند.

  • آدرس مرکز خرید ستاره شهر روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید ستاره شهر

ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و ایام تعطیل از ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۲۳۳۴۵۵
آدرسقزوین، خیام جنوبی، بین آتشگران و نسترن

پروما | نامی آشنا میان مراکز خرید قزوین

پروما

اگر در شهرهای کرج، مشهد و اردبیل زندگی می‌کنید، حتماً تاکنون نام فروشگاه‌های زنجیره‌ای پروما را شنیده‌اید. جالب است بدانید یکی دیگر از شعبه‌های این فروشگاه در قزوین وجود دارد. این مجموعه محبوب، سن چندانی ندارد و در سال ۱۳۹۰ تأسیس شده است. پروما در همین سال‌ها توانسته فروشگاه‌های هم‌شکل و جذاب شیشه‌ای‌اش را در چندین شهر بسازد و محبوبیت بسیاری بین مردم پیدا کند.

پروما

در پروما انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، خوراکی، پوشاک، لوازم الکترونیکی و غیره را می‌توانید پیدا کنید. این محصولات با توجه به کیفیتشان از قیمت نسبتاً مناسبی برخوردارند. امکانات رفاهی و تفریحی پروما نیز رضایت‌بخش است؛ پس آن را از قلم نیندازید.

  • آدرس پروما روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پروما

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۶۵۰۸۶
آدرسقزوین، بلوار شهید بهشتی، خیابان ولایت

مرکز خرید مهر و ماه | تجربه خرید حرفه‌ای و سرگرم‌کننده

مرکز خرید مهر و ماه

میان جدیدترین مراکز خرید قزوین، مهر و ماه گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شود. مهر و ماه با پارکینگی وسیع، پنج طبقه و ۳۰۰ واحد تجاری، محصولات متنوعی برای خرید به شما ارائه می‌کند. هرکدام از طبقه‌های این مرکز به صنف خاصی اختصاص داده شده است؛ پس دیگر نگران گیج‌شدن در مراکز خرید و پیدانکردن گزینه‌های فهرست خرید خود نباشید.

مرکز خرید مهر و ماه

از جمله فروشگاه‌هایی که در این مرکز وجود دارند می‌توان به فروشگاه لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و پوشاک اشاره کرد. موقعیت این مرکز باعث شده به برخی از هتل های قزوین نزدیک باشد که می‌توانید در آن‌ها اقامت کنید. فودکورت جذابی نیز در طبقه سوم مهر و ماه وجود دارد که تعدادی از بهترین رستوران های قزوین را در خود جا داده‌اند.

  • آدرس مرکز خرید مهر و ماه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید مهر و ماه

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۵۶۲۰۶
آدرسقزوین، ۱۵ متر از طرف چهارراه خیام به سمت چهار راه فردوسی

مجتمع تجاری-اداری داریوش | نگین بازارهای قزوین

مجتمع تجاری-اداری داریوش

بی‌شک مجتمع تجاری اداری داریوش جزو جذاب‌ترین مراکز خرید شهر محسوب می‌شود. این مرکز خرید که با سبک معماری غربی ساخته شده، از ۳۶ واحد تجاری و ۲۴ واحد اداری تشکیل شده است. شاید تعداد کمتر فروشگاه‌های این مجتمع نسبت به سایر مراکز خرید شهر، شما را دل‌سرد کند؛ اما کیفیت درجه‌یک محصولات مغازه‌ها شما را جذب خواهد کرد.

در این مجتمع برخی از معروف‌ترین برندهای ایرانی و خارجی شعبه‌ای دارند. فودکورت مجهز داریوش نیز جزو مزایای دیگر آن است که آن را نسبت به سایر مراکز خرید، برتر می‌سازد. در کنار تمام این‌ها، جاهای دیدنی متعددی نظیر عمارت سپهدار و پارک اندیشه قزوین نزدیک این مجتمع قرار دارند؛ پس هروقت از خریدکردن خسته شدید، می‌توانید سری به آن‌ها بزنید.

  • آدرس مجتمع تجاری-اداری داریوش روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری-اداری داریوش

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۱۰:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و ۱۷:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۳۵۳۹۲۷
آدرسقزوین، خیابان فلسطین ، روبروی سالن شهید بابایی

مرکز خرید الغدیر | مختص بانوان میان مراکز خرید قزوین

مرکز خرید الغدیر

دنبال خرید لباس مجلسی شیک و خاصی می‌گردید؟ پس مرکز خرید الغدیر مناسب شماست؛ البته ممکن است آقایان حوصله‌شان در این مرکز خرید سر برود! مرکز خرید الغدیر، تخصص ویژه‌ای در فروش لباس‌های مجلسی زنانه دارد. ساختمان شیک و تروتمیز الغدیر از دور چشم شما را می‌گیرد و شما را جذب خود می‌کند. الغدیر در موقعیت مناسبی نیز قرار دارد که باعث می‌شود خطر تنبلی برای رفتن آن به کمتر شود. اگر شما هم قصد خرید لباس مجلسی دارید، حتماً سری به مرکز خرید الغدیر بزنید.

  • آدرس مرکز خرید الغدیر روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز خرید الغدیر

ساعات بازدیدهمه‌روزه از ۹:۰۰ تا ۱۳:۰۰ و ۱۶:۰۰ تا ۲۱:۰۰
آدرسقزوین، خیام جنوبی، بین گاندی و طالقانی

پاساژ مرکزی قزوین | میعادگاه دوربین‌بازان

پاساژ مرکزی قزوین از ارزان ترین بازارهای قزوین

شما هم اهل هنر لذت‌بخش عکاسی هستید؟ پاساژ مرکزی قزوین جزو قدیمی‌ترین مراکز خرید قزوین محسوب می‌شود. این پاساژ به‌صورت تخصصی به فروش دوربین، لوازم جانبی آن و تاحدودی تعمیرات موبایل می‌پردازد. پاساژ مرکزی بازار خلوتی محسوب می‌شود که می‌توانید در سکوت و آرامش به فروشگاه‌های مختلف سر بزنید و دوربین‌های ریزودرشت را بررسی کنید. موقعیت مناسب پاساژ مرکزی باعث شده به برخی از جاهای دیدنی قزوین مانند مجموعه دولت‌خانه صفوی، کاخ چهل ستون قزوین و کاروان‌سرای سعدالسلطنه نزدیک باشد. پس اگر دوربین‌باز هستید، سرزدن به پاساژ مرکزی قزوین را فراموش نکنید.

  • آدرس پاساژ مرکزی قزوین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از پاساژ مرکزی قزوین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ۷:۰۰ تا ۲۱:۰۰
آدرسقزوین، خیابان امام خمینی

مرکز موبایل علاءالدین | گوشی‌بازی در مراکز خرید قزوین

مرکز موبایل علاءالدین

اهل گوشی‌بازی و دنبال‌کردن آخرین اخبار موبایل‌های دنیا هستید؟ در این صورت مرکز موبایل علاءالدین را از دست ندهید. پاساژ علاءالدین با نمای معروف قرمز و خاکستری‌اش را می‌توان از فاصله دور نیز تشخیص داد. در پاساژ علاءالدین تا چشم کار می‌کند، فروشگاه‌های موبایل‌فروشی دیده می‌شوند که انواع‌واقسام موبایل‌های قدیمی و جدید را دارند.

مرکز موبایل علاءالدین

پاساژ علاءالدین به چندین جای دیدنی مهم قزوین از جمله مجموعه تالار های مهستان نزدیک است. اگر می‌خواهید موبایل جدید بخرید یا جدیدترین موبایل‌های دنیا را از نزدیک ببینید، حتماً سری به خیابان معلم شرقی بزنید و از بازار موبایل علاءالدین دیدن کنید.

  • آدرس مرکز موبایل علاءالدین روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مرکز موبایل علاءالدین

ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ۸:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس۰۲۸۳۳۶۷۵۲۲۵
آدرسقزوین، معلم شرقی

مجتمع تجاری پارس | سه طبقه از ارزان‌ترین مراکز خرید قزوین

مجتمع تجاری پارس

بودجه کمتری برای خریددرمانی‌هایتان در نظر گرفته‌اید؟ در این صورت مجتمع تجاری پارس را از دست ندهید. مجتمع پارس جزو مراکز خریدی است که در عین شیک و تروتمیزبودن، شما را با قیمت‌های ارزانی روبه‌رو می‌کند.

مجتمع تجاری پارس

این پاساژ از سه طبقه تشکیل شده است. در این سه طبقه می‌توانید انواع‌واقسام کالاهای لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی صنایع دستی را پیدا کنید؛ پس اگر نزدیک به این پاساژ هستید، سری به آن بزنید. بی‌شک از تجربه پاساژگردی و خرید در مجتمع تجاری پارس پشیمان نخواهید شد.

  • آدرس مجتمع تجاری پارس روی نقشه گوگل

  • اطلاعات بازدید از مجتمع تجاری پارس

ساعات بازدیدهمه‌روزه به‌جز ایام تعطیل از ۹:۰۰ تا ۱۴:۰۰ و از ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و ایام تعطیل از ۱۶:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسقزوین، بلوار صیاد شیرازی

خوشحالیم که همراه ره بال آسمان شدید تا قدم زدن در ۱۶ تا از بهترین مراکز خرید قزوین را تجربه کنیم. آیا مرکز خرید دیگری را می‌شناسید که از قلم انداخته‌ایم؟ حتماً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

بازار سنتی قزوین با قدمتی هزارساله از قدیمی‌ترین بازارهای قزوین است. یادتان نرود هنگام بازدید از این بازار، از سرای سعدالسلطنه که یادگاری از دوران قاجار است نیز بازدید کنید.

مرکز خرید الغدیر به صورت تخصصی به فروش لباس مجلسی زنانه می‌پردازد.

مرکز خرید ستاره شهر مملوء از فروشگاه‌های پوشاک مردانه است؛ البته کالاهایی دیگری نیز در آن پیدا می‌شوند.

مرکز موبایل علاءالدین به‌صورت تخصصی به فروش موبایل می‌پردازد.

پاساژ مرکزی قزوین پاساژ مخصوص عاشقان دوربین است.

بله. شعبه قزوین پروما را می‌توانید در خیابان ولایت پیدا کنید.

مرکز خرید نارون قزوین مرکز خرید مدرنی است که معمولاً پاتوق جوان‌هاست.

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب قزوین خارج از شهر قرار دارد و مکانی مناسب برای رفع خستگی مسافران محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.