مراکز خرید ایروان | معرفی کامل به‌همراه آدرس دقیق

0

ایروان پایتخت کشور ارمنستان و مقصد محبوب گردشگران ایران و جهان برای تجربه سفری لذت‌بخش و دل‌نشین است. این شهر سرشار از جاذبه‌های طبیعی چشم‌نواز و مسحور‌کننده در کنار آثار باستانی منحصر‌به‌فرد است. علت دیگری که در کنار وجود جاذبه‌های گردشگری بی‌نظیر، باعث می‌شود تا بسیاری از ایرانیان کشور ارمنستان را برای سفر انتخاب کنند، این است که سفر به ارمنستان در مقابل سفر به کشورهای همسایه دیگر خوش‌قیمت‌تر تمام می‌شود. همین دلیل باعث شده است تا بسیاری از افراد ایروان را برای خرید کالاهای مختلف انتخاب کنند. از‌این‌رو ما در این مطلب تمامی مراکز خرید ایروان را معرفی کرده و تمامی اطلاعات لازم از جمله آدرس، ساعات کاری و شماره تلفن این مراکز خرید را در اختیارتان قرار داده‌ایم. همچنین راهنمایی کامل در‌خصوص خرید سوغات ارمنستان نیز ارائه کرده‌ایم. در‌نتیجه اگر قصد خرید از ایروان را دارید، برای تجربه خریدی رضایت‌بخش و بی‌دردسر در این شهر، با ما همراه باشید. 

فهرست مطالب

مراکز خرید ایروان | راهنمای خرید در ارمنستان

مرکز خرید ایروان | Yerevan Mall

ایروان مال از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایروان است که روزانه بیش از هزار نفر برای گشت‌و‌گذار، تفریح و خرید به آن مراجعه می‌کنند. مجتمع تجاری و تفریحی ایروان مال ۵۹هزار متر‌مربع وسعت داشته و دارای ۱۲۰ واحد تجاری است. اغلب واحد‌های تجاری این مرکز خرید در‌ واقع نمایندگی‌های فروش برند‌های معروف و با‌کیفیت در دنیا هستند. خوب است اشاره کنیم که در این مجتمع علاوه‌بر واحد‌های تجاری، بخش‌های مختلفی برای تفریح و سرگرمی بازدید‌کنندگان وجود دارد. از جمله امکانات رفاهی و تفریحی که در این مجموعه واقع شده است می‌توان به شهربازی، سالن‌های تئاتر و کنسرت و رستوران‌های مختلف با منو‌های متنوع اشاره کرد. از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی در این مجتمع برای خرید، به‌منظور رفع گرسنگی و خستگی به رستوران‌های آن مراجعه کرده و با صرف غذایی لذیذ،‌ روز خود را بسازید. 

ساعت کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37411888888+
آدرس34 Arshakunyats Ave, Yerevan 0026, Armenia

مرکز خرید باغ دالما (دالما گاردن) | Dalma Garden Mall

اگر در شهر ایروان به‌دنبال مکانی ایدئال برای تمام اعضای خانواده به‌منظور خریدکردن در کنار تفریح و سرگرمی هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید باغ دالما یا همان دالما گاردن است. دالما گاردن از قدیمی‌ترین مراکز خرید ایروان است که شما با مراجعه به آن می‌توانید در کنار خریدی رضایت‌بخش، تفریحات مفرحی را نیز تجربه کنید. در این مجتمع تجاری کالا‌هایی متنوع، از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم آرایشی، وسایل الکترونیکی و… عرضه می‌شوند. همچنین خوب است اشاره کنیم که برخی از واحد‌های تجاری مرکز خرید باغ دالما نیز نمایندگی فروش محصولات برند‌های مشهور و معتبر همچون لوییز، زارا، تاپ شاپ، پول اند بیر، مارکس اند اسپنسر و… هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی این مجتمع نیز می‌توان به سالن سینما، سالن بولینگ، چندین رستوران و فست‌‌فود و… اشاره کرد. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37460461111+
آدرس3 Tsitsernakaberd Hwy, Yerevan 0082, Armenia

مرکز خرید تاشیر استریت | Tashir Street Shopping Gallery

در معرفی بهترین مراکز خرید ایروان، نام مرکز خرید تاشیر استریت را نباید از قلم انداخت. اگر به‌دنبال مرکز خریدی لوکس هستید که در فروشگاه‌های آن، کالا‌هایی متنوع از برند‌های گران‌قیمت و با‌کیفیت ارائه شوند، این مرکز خرید مناسب شماست. همچنین اگر همراه با خانواده به شهر ایروان سفر کرده و کودکانی کم‌سن‌و‌سال به‌همراه دارید، می‌توانید با خیال راحت به این مرکز خرید رفته و کودکانتان را به مسئولان بخش بازی با کودکان و نگهداری از آن‌ها در این مجموعه بسپارید و سپس با آرامش به گشت‌و‌گذار در مرکز خرید تاشیر استریت بپردازید. خوب است اشاره کنیم که این مجتمع تجاری در زیر خیابان شمالی شهر ایروان واقع شده و دارای ۶ ورودی مختلف است. در کنار محیط آرام و فروشگاه‌های بی‌نظیر این مجموعه، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌هایی نیز به منظور خدمات‌رسانی به مهمانان وجود دارند که می‌توانند لذت خوردن غذا یا نوشیدنی خوش‌طعم و دل‌چسبی را به شما هدیه دهند. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37412202202+
آدرس6/2 Northern Ave, Yerevan 0001, Armenia

نورس اونیو ایروان (خیابان شمالی ایروان) | North Avenue

عکس خیابان شمالی ایروان

نورس اونیو یا خیابان شمالی ایروان، نه‌تنها یک مرکز خرید بلکه از زیبا‌ترین جاهای دیدنی ایروان است که گشت‌و‌گذار در آن، خاطره‌ای شیرین و به‌یاد‌ماندنی را برای شما رقم خواهد زد. این خیابان مکانی بی‌نظیر برای گذراندن عصری زیبا همراه با خریدی رضایت‌بخش و تفریحاتی دل‌چسب است؛ چرا‌که خیابان نورس اونیو پر از فروشگاه‌های مختلف با محصولات متنوع در محیطی زیبا و دوست‌داشتنی است. در کوچه‌پس‌کوچه‌های این خیابان نیز رستوران‌ها و کافه‌های متعددی با فضایی دل‌نشین و منویی متنوع، آماده پذیرایی از شما هستند. از‌این‌رو توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد خرید در ایروان را ندارید، برای تجربه عصر‌گاهی به‌یاد‌ماندنی با گشت‌و‌گذار و قدم‌زدن در محیطی دوست‌داشتنی و پر‌آرامش، سری به این خیابان بزنید. 

آدرس: Kentron district, Yerevan Armenia

مرکز خرید مترونوم | Metronome Shopping Center

مرکز خرید مترونوم از معروف‌ترین مراکز خرید ایروان است که جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. در واحد‌های تجاری این مرکز خرید، کالا‌هایی متنوع، لوکس و با‌کیفیت از برند‌های معتبر دنیا، خصوصاً برند‌های آمریکایی، به مشتریان عرضه می‌شوند. خوب است اشاره کنیم که در این مجتمع تجاری به‌منظور ایجاد محیطی شاد و دوست‌داشتنی، همواره موسیقی زنده اجرا می‌شود. همچنین در مرکز خرید مترونوم همچون دیگر مجتمع‌های تجاری و تفریحی لوکس در ایروان، امکانات رفاهی مناسبی همچون سالن سینما، محیطی مناسب برای بازی کودکان، رستوران، پارکینگ و… فراهم شده است. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس3741054003110+
آدرس6 Kajaznuni St, Yerevan, Armenia

مرکز خرید اسکادا | Escada Shopping Center

اسکادا، از جمله معتبر‌ترین، معروف‌ترین و بهترین برند‌های تولید‌کننده پوشاک و کیف و کفش زنانه، مردانه و بچگانه و لباس‌های ورزشی برای تمام سنین در ارمنستان است. در شهر زیبای ایروان نیز مرکز خریدی به‌منظور ارائه محصولات این برند نام‌آشنای ارمنی وجود دارد. در نتیجه اگر به‌دنبال انواع پوشاک و کیف و کفش با‌کیفیت و خوش‌قیمت برای تمامی اعضای خانواده در ایروان هستید، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید اسکادا است. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
آدرسHanrapetutyan St, Yerevan, Armenia

مرکز خرید ریو مال | Rio Mall

نام مرکز خرید ریو مال یا آر‌آی‌آو مال نیز در میان بهترین مراکز خرید ایروان می‌درخشد. در واحد‌های تجاری این مرکز خرید محبوب و پر‌رفت‌و‌آمد، اغلب کالا‌های برند‌های معتبر و بنام دنیا عرضه می‌شوند؛ از‌این‌رو یافتن پوشاکی خوش‌دوخت، با‌کیفیت و زیبا در این مجتمع تجاری کار دشواری نیست. شما با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید علاوه‌بر گشت‌و‌گذار در فروشگاه‌ها و خریدکردن از آن‌ها، از امکانات رفاهی این مجموعه نیز استفاده کنید. از جمله امکانات رفاهی مرکز خرید ریو مال می‌توان به سالن سینما و فود‌کورتی بزرگ با چشم‌اندازی زیبا اشاره کرد. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37411281888+
آدرس8 Vahram Papazyan St, Yerevan 0012, Armenia

مرکز خرید روسیا مال | Rossia Mall

مرکز خرید روسیا مال به دلیل محل قرار‌گیری آن در شهر، جزء در‌دسترس‌ترین مراکز خرید ایروان به‌شمار می‌آید. این ویژگی در کنار ویژگی‌های دیگر، همچون تعدد واحد‌های تجاری و تنوع محصولات آن‌ها، محیطی زیبا و دل‌نشین، برخورداری از امکانات رفاهی و تفریحی و… باعث شده است تا اغلب ساکنان ایروان و گردشگران، این مرکز خرید را برای پاساژ‌گردی، خرید و تفریح، انتخاب کنند. از امکانات رفاهی و تفریحی موجود در این مجموعه می‌توان به کافی شاپ، رستوران، فود کورت و زمین بازی برای کودکان و بزرگسالان اشاره کرد. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37411200500+
آدرس16 Tigran Mets Ave, Yerevan 0010, Armenia

مرکز خرید مورگان | Morgan Shopping Center

عکس مرکز خرید مورگان ایروان

مرکز خرید مورگان در ایروان در‌ واقع شعبه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف و محبوب مورگان است. خوب است بدانید که تا به امروز ۶۵۰ شعبه از فروشگاه مورگان در سراسر دنیا مشغول فعالیت هستند. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورگان، پوشاک مناسب برای سنین ۱۸ تا ۳۵ سال، با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب عرضه می‌شوند. در‌نتیجه اگر فقط به‌دنبال خرید پوشاک در ایروان هستید، توصیه می‌کنیم سری به مرکز خرید مورگان زده و کیفیت اجناس و قیمت آن‌ها را با سایر مراکز خرید و اجناس سایر برند‌ها، مقایسه کنید. 

آدرس: 40 Mesrop Mashtots Ave, Yerevan 0002, Armenia

مرکز خرید توناواچار | tonavachar 

عکس مرکز خرید توناواچار

توناواچار در گذشته نمایشگاه یا بازاری خیابانی در ایروان بود؛ اما به‌تازگی فضای داخلی این بازار بازسازی شده و هم‌اکنون به مرکز خریدی محبوب و پر‌رفت‌و‌آمد تبدیل شده است. اگر در سفر به ارمنستان به‌دنبال خریدی ارزان و اقتصادی هستید، باید بگوییم که مرکز خرید توناواچار از ارزان‌ترین مراکز خرید ایروان و از بهترین مقاصد برای شماست. از‌این‌رو اگر با دقت و حوصله در این مرکز خرید بگردید، کالاهای با‌کیفیتی خواهید یافت که قیمت بسیار ارزانی دارند. همچنین خوب است اشاره کنیم که در مرکز خرید توناواچار، چانه زدن با فروشنده‌ها برای خریدی ارزان‌تر بسیار رواج دارد؛ پس فراموش نکنید که در‌صورت مراجعه به این مرکز خرید همچون یک ایرانی اصیل، از قدرت چانه‌زنی خود به‌خوبی استفاده کنید. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس37499339433+
آدرس33, 3 Sevan Street, Yerevan, Armenia

بازار‌های محلی و سنتی ایروان | مراکز خرید ارزان و رنگارنگ در ایروان 

بازار ورنیساژ | Vernissage

بازار ورنیساژ از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید ایروان است که همچون سه‌شنبه بازار یا جمعه‌بازار‌های برخی از شهر‌های ایران، فقط در روز‌های شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود. این بازار رو‌باز بوده و محیطی بسیار شاد و دوست‌داشتنی دارد. بازار ورنیساژ مکان مناسبی برای خرید سوغات ارمنستان است و در آن کالا‌های متنوعی از صنایع‌دستی و آثار هنری چوبی گرفته تا فرش‌های و قالیچه‌های دست‌بافت نفیس و نقاشی‌های زیبا و… یافت می‌شوند. در نتیجه اگر به‌دنبال سوغاتی متنوع و ارزان برای هدیه‌دادن به عزیزان و آشنایان خود هستید، بازار ورنیساژ مقصدی مناسب برای شماست. 

ساعت کارشنبه و یکشنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۸:۰۰
آدرس1, 3 Buzand St, Yerevan 0010, Armenia

بازار بزرگ بنگلادش (بازار مالاتیا) | Bangladeshi bazar

بازار بنگلادش یا بازار مالاتیا از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید ایروان است. در این بازار به اصطلاح از شیر مرغ تا جان آدمیزاد یافت می‌شود و گشت‌و‌گذار در آن ممکن است نصف روز زمان ببرد. با‌این‌حال اگر به‌دنبال خریدی ارزان و با‌کیفیت در ایروان هستید، توصیه می‌کنیم به‌جای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید و بازار‌های مختلف، به بازار بزرگ بنگلادش رفته و کار را یکسره کنید. این بازار شامل بخش‌های مختلفی است که در هر‌کدام از بخش‌های آن، کالاهایی مرتبط با‌هم عرضه می‌شوند. به‌طور مثال در بخش مرکزی بازار بنگلادش اغلب غرفه‌های فروش پوشاک و کیف و کفش به چشم می‌خورند. اگر به سمت راست این بازار بروید، با سوله‌ای بزرگ رو‌به‌رو خواهید شد که شبیه به بازار تره‌بار بوده و در آن میوه‌جات، سبزیجات، محصولات کشاورزی و انواع گل و گیاه به‌فروش می‌رسند. در بخشی دیگر نیز انواع وسایل الکترونیکی و وسایل خانگی با قیمت‌هایی مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. 

ساعت کارسه‌شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۸:۰۰
آدرس5FG2+GVM, Yerevan, Armenia

مرکز خرید سورمالو | Surmalu

بازار سورمالو نیز بازاری رو‌باز بوده و جزء ارزان‌ترین مراکز خرید ایروان به‌شمار می‌آید. در این بازار کالاهایی متنوع از جمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی، منسوجات، مواد غذایی و… به‌صورت تک‌فروشی و عمده‌فروشی با قیمتی بسیار مناسب، عرضه می‌شوند. خوب است اشاره کنیم که کیفیت اجناس در مرکز خرید سورمالو متفاوت بوده و هر‌نوع کالایی در آن یافت می‌شود؛ از‌این‌رو برای یافتن بهترین اجناس با بهترین قیمت، باید کمی حوصله به خرج داده و حسابی در این بازار رنگارنگ بگردید. 

ساعت کارسه‌شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۹:۰۰
آدرس15 Arshakunyats Ave, Yerevan, Armenia

بازار گوم (گومی شوکا) | Gum Market

بازار گوم یا بازار گومی شوکا از خوشمزه‌ترین مراکز خرید ایروان است؛ چرا‌که در آن انواع مواد خوراکی، از نان‌های خوش عطر‌و‌طعم گرفته تا گوشت، سبزیجات، میوه، شیرینی و… به‌فروش می‌رسند. گشت‌و‌گذار در این بازار بسیار لذت‌بخش است؛ زیرا در غرفه‌های آن میوه‌های رنگارنگ و شیرینی‌های خوش‌رنگ‌و‌لعاب و… به‌زیبایی چیده شده‌اند. بی‌شک چنین مناظری دهانتان را حسابی آب می‌اندازد. بازار گوم برای خرید سوغاتی‌هایی همچون نان و شیرینی ارمنی نیز مکان مناسبی است. توصیه می‌کنیم حتی اگر قصد خرید سوغاتی هم ندارید، کمی از شیرینی‌های لذیذ ارمنی تهیه کرده و لذت چشیدن طعم فوق‌العاده آن‌ها را به خود هدیه دهید. جالب است بدانید که در بازار گومی شوکا نان‌های لواش بزرگ ارمنی به‌فروش می‌رسند که این نان‌ها در سازمان جهانی یونسکو به‌عنوان بخشی از میراث فرهنگی ناملموس ارمنستان به ثبت رسید‌اند.

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۷:۰۰ 
آدرس5 Movses Khorenatsi Street, Yerevan 0018, Armenia

بازار هرازدان | Hrazdan bazaar

بازار هرازدان از شلوغ‌ترین مراکز خرید ایروان است که محبوبیت بسیاری در میان ساکنان این شهر دارد. اغلب مردم برای خرید مایحتاج خود با قیمتی ارزان، به این مرکز خرید پر‌سر‌و‌صدا و شلوغ مراجعه می‌کنند. اگر از حضور و گشت‌و‌گذار در بازار‌های پر‌ازدحام و رنگارنگ لذت می‌برید، بازدید از این بازار محبوب را از دست ندهید؛ چرا‌که جنب‌و‌جوش مردم و فروشندگان در این بازار، در‌جریان بودن زندگی را به‌زیبایی به‌رخ می‌کشد. 

آدرس: Athens St, Yerevan, Armenia

میدان گارگین نژده | Garegin Nzhdehi Square

دور میدان گارگین نژده و خیابان‌های اطراف این میدان نیز گزینه‌ای مناسب برای گشت‌و‌گذار و خرید ارزان و به‌صرفه در ایروان است. در این منطقه مغازه‌های کوچک و بزرگی با کالا‌های متنوع، مشغول فعالیت هستند. اغلب کالا‌هایی که در فروشگاه‌های اطراف میدان گارگین نژده به‌فروش می‌رسند، دارای کیفیتی عالی و قیمتی مناسب هستند. به همین دلیل نیز این منطقه جزء محبوب‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید ایروان برای قشر متوسط و گردشگران است. 

آدرس: Garegin Nzhdehi Square, Yerevan, Armenia

بهترین مکان‌ها برای خرید سوغات ارمنستان | خرید بهترین سوغاتی‌های ارمنستان

  • فروشگاه سوغاتی دالان | Dalan Souvenir Store

اگر شما نیز ارزش زیادی برای صنایع دست‌ساز قائل هستید و می‌خواهید سوغاتی ارزشمند برای عزیزان خود از ایروان تهیه کنید، توصیه می‌کنیم ضمن بازدید از مراکز خرید ایروان، سری به فروشگاه‌های سوغات دست‌ساز این شهر، خصوصاً فروشگاه سوغاتی دالان زده و از محصولات آن‌ها دیدن کنید. فروشگاه سوغاتی دالان با محیطی جذاب و تماشایی، محصولات دست‌ساز ارمنی چشم‌نوازی را به گردشگران عرضه می‌کند. شما در این فروشگاه می‌توانید صنایع دستی متنوعی را برای هر‌سلیقه‌ای تهیه کرده و سوغاتی نفیس و ماندگار به دوستان و آشنایان خود هدیه دهید. 

ساعت کاردوشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۳۰، جمعه‌ها و شنبه‌ها از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰ و روز‌های یک‌شنبه از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
شماره تماس37410553307+
آدرس1Floor, 12 Abovyan St, Yerevan 0001, Armenia
  • خیابان مارتیروس ساریان | Martiros Saryan Street

خیابان مارتیروس ساریان نه‌تنها از محبوب‌ترین مراکز خرید ایروان برای خرید سوغاتی است؛‌ بلکه جزء جاذبه‌های توریستی جذاب و منحصربه‌فرد این شهر به‌شمار می‌آید. در این خیابان فروشگاه‌های رنگارنگ و زیبایی وجود دارند که اغلب به فروش صنایع دست‌ساز ارمنی مشغول هستند. در خیابان مارتیروس ساریان علاوه‌بر فروشگاه‌های جذاب و تماشایی، کافه‌های کوچک‌و‌بزرگ متعددی وجود دارند که با فضایی دل‌نشین و زیبا، آماده پذیرایی از گردشگران هستند. 

آدرس: Martiros Saryan Street, Yerevan, Armenia
  • فروشگاه آجیل و میوه‌خشک پندوک | Pnduk – dried fruits and nuts

آجیل و میوه‌خشک از بهترین سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید از ایروان تهیه کرده و با خود به ایران ببرید؛ چرا‌که این خوراکی‌ها هم جزء محبوب‌ترین و لذیذ‌ترین سوغات ارمنستان به‌شمار می‌آیند و هم حمل‌و‌نقل آن‌ها راحت است. اگر قصد خرید این خوراکی‌های لذیذ را به‌عنوان سوغاتی دارید، باید بگوییم که فروشگاه پندوک از بهترین مراکز خرید ایروان برای تهیه آجیل و میوه‌خشک است. در این فروشگاه انواع آجیل و میوه‌خشک با کیفیتی عالی و بسته‌بندی‌های زیبا عرضه می‌شوند. 

ساعت کارهر‌ روز هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۳۰
شماره تماس37495505070+
آدرس24 Mesrop Mashtots Ave, Yerevan 0002, Armenia
  • فروشگاه سوغات ایرینکس آرت | IrinExArt Souvenir

اگر به‌دنبال سوغاتی‌های ارزشمند، منحصر‌به‌فرد و اصیل ارمنی هستید، توصیه می‌کنیم سری به فروشگاه ایرینکس آرت در خیابان شمالی ایروان زده و از کالا‌های خاص و چشم‌نواز آن دیدن کنید. در این فروشگاه مجسمه‌های سرامیکی و جواهرات ظریف و درخشانی عرضه می‌شوند که شاید مثل آن‌ها را در هیچ‌کجای ایروان یافت نکنید. در‌ نتیجه با مراجعه به این فروشگاه می‌توانید سوغاتی خاص و ارزشمند برای خانواده، دوستان و آشنایان نزدیک خود، تهیه کنید. 

ساعت کارهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰
شماره تماس37410500208+
آدرس3/1, Northern Ave 10, Yerevan 0001, 0001, Armenia
  • فروشگاه سوغاتی سان سیشن | Sonsation Gift shop

فروشگاه سوغاتی سان سیشن برای آن دسته از افرادی که دوست‌دار دست‌سازه‌های چوبی هستند، مقصدی بی‌نظیر است. در این فروشگاه، صنایع دست‌ساز متنوع و زیبایی که اغلب از چوب و پارچه ساخته شده و کیفیت و ظرافت آن‌ها غیر‌قابل انکار است، به چشم می‌خورند. محیط فروشگاه نیز بسیار دوست‌داشتنی و چشم‌نواز است؛ از‌این‌رو اگر سازه‌های چوبی حس خوبی به شما می‌دهند و به‌دنبال سوغاتی خاص و ارزشمند برای عزیزان خود هستید، بازدید از فروشگاه سوغاتی سان سیشن را از دست ندهید. 

ساعت کاردوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۹:۰۰ و شنبه‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس37455017150+
آدرس4 Pushkin St, Yerevan 0002, Armenia
  • فروشگاه سوغاتی در موزه هنر کافسجیان | Cafesjian Center for the Arts

موزه هنر کافسنجیان از تماشایی‌ترین جاذبه‌های ایروانِ زیباست. در این موزه هنری فروشگاهی وجود دارد که جزء بهترین مراکز خرید ایروان برای خرید سوغاتی به‌شمار می‌آید. در این فروشگاه اغلب کالا‌های تزئینی دست‌ساز، نقاشی‌های زیبا و هنرمندانه و… به گردشگران عرضه می‌شوند که به‌لحاظ هنری دارای ارزش بسیاری هستند. در نتیجه اگر شما نیز اهل هنر بوده و ارزش والایی برای آثار هنری قائل هستید، توصیه می‌کنیم دیدار از موزه هنر کافسجیان و فروشگاه سوغاتی آن را در سفر به ایروان از دست ندهید. 

ساعت کارجمعه تا یکشنبه از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰
شماره تماس37410541932+
آدرس10 Tamanyan St, Yerevan 0009, Armenia

در این مطلب همراه با مجله گردشگری ره بال آسمان با مراکز خرید ایروان و بهترین فروشگاه‌های این شهر برای خرید سوغاتی آشنا شدید. آیا تا به حال تجربه خرید در ایروان را داشته‌اید؟ در صورت سفر به این شهر انتخاب شما برای گشت‌و‌گذار و خرید کدام مرکز خرید است؟ در‌نهایت اگر قصد سفر به کشور توریستی و زیبا ارمنستان را دارید، توصیه می‌کنیم پیش از سفر، راهنمای سفر ایروان را مطالعه کرده تا چراغ راه شما در سفر باشد.

مرکز خرید ایروان و بازار بزرگ بنگلادش، جزء بزرگ‌ترین مراکز خرید ایروان به‌شمار می‌آیند.

بهترین مرکز خرید پایتخت ارمنستان به‌لحاظ امکانات و ارائه محصولات با‌کیفیت و متنوع، «مرکز خرید ایروان» است.

اگر به‌دنبال خریدی ارزان و اقتصادی در ایران هستید، پیشنهاد ما به شما مراکز خرید توناواچار، ورنیساژ، سورمالو، بنگلادش، هرازدان و میدان گارگین نژده است.

برای خرید سوغات ارمنستان می‌توانید به فروشگاه سوغاتی دالان، خیابان مارتیروس ساریان، آجیل و میوه خشک پندوک، فروشگاه سوغات IrinExArt، فروشگاه سوغاتی Sonsation و فروشگاه سوغاتی در موزه هنر کافسجیان، مراجعه کنید.

از محبوب‌ترین مراکز خرید ایروان می‌توان به مرکز خرید ریو‌مال، مرکز خرید ایروان، مرکز خرید توناواچار، بازار هرازدان و میدان گارگین نژده اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.