مراکز خرید تفلیس | تجربه خریدی رضایت‌بخش و مناسب

0

تفلیس پایتخت کشور گرجستان و ملقب به عروس شهرهای آسیای میانه، از محبوب‌ترین قطب‌های گردشگری برای جهانیان، است. تا‌کنون در مجله گردشگری ره بال آسمان به‌طور مفصل راجع‌به جاهای دیدنی تفلیس، اعم از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و تفریحی سخن گفته‌ایم. این بار می‌خواهیم در‌خصوص مراکز خرید تفلیس که مقصد بسیاری از گردشگران در سفر به این شهر است، سخن بگوییم. از‌این‌رو اگر خیال سفر به پایتخت زیبای گرجستان را در سر دارید و عاشق خرید کردن هستید، در این مطلب با ما همراه باشید تا با معرفی مراکز خرید این شهر، شما را برای تجربه خریدی رضایت‌بخش و دلپذیر راهنمایی کنیم. 

فهرست مطالب

پاساژ‌ها و مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall) | از قدیمی‌ترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید تفلیس مال (Tbilisi Mall) از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس است که فرصت تجربه خریدی رضایت‌بخش در کنار تفریحاتی دل‌پذیر و مهیج را برای شما رقم می‌زند. این مرکز خرید بزرگ و جذاب، دارای ۱۵۰ واحد تجاری و هایپر‌مارکتی به وسعت ۱۵ هزار متر‌مربع بوده و ۱۰۰۰ متر‌مربع از این مجموعه، به ایجاد فضای تفریحی اختصاص داده شده است. از‌این‌رو شما می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی و خریدی رضایت‌بخش، خود را به صرف غذایی لذیذ در فود‌کورت مجموعه مهمان کرده یا در سالن سینمای آن، به تماشای فیلم بنشینید؛ اما اگر حسابی پر‌انرژی هستید و هیچ‌گاه به بازی و سرگرمی نه نمی‌گویید، مستقیماً به‌سوی شهر‌بازی جذاب و مهیج این مجتمع رفته و حسابی خوش‌گذرانی کنید. 

آدرس: 16th km Davit Aghmashenebeli Ave, Tbilisi 0131, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید ایست پوینت (East Point) | از معروف‌ترین مراکز خرید تفلیس

اگر در سفر به گرجستان به‌دنبال مرکز خریدی با فضایی جذاب و دوست‌داشتنی هستید که در آنجا امکان خرید و تفریح در کنار هم برای شما فراهم باشد، پیشنهاد ما به شما مرکز خرید ایست پوینت (East Point) است. این مجتمع تجاری و تفریحی خوش‌ساخت و زیبا از معروف‌ترین مراکز خرید تفلیس بوده و طرفداران بسیاری دارد. اغلب برند‌های شناخته‌شده و با‌کیفیت دنیا در این مجموعه نمایندگی دارند. در کنار واحد‌های تجاری نیز، امکانات تفریحی متعددی از جمله رستوران، کافی‌شاپ، زمین بازی کودکان، سالن سینما، سالن بیلیارد، سالن بولینگ و… وجود دارند تا لحظات شاد و دل‌پذیری را در کنار خریدی مؤفق برای شما رقم بزنند. 

آدرس: 2 AleKsandre Tvalchrelidze St, Tbilisi 0182, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Mall) | تجربه تفریحاتی مفرح در کنار خرید

مرکز خرید گالریا تفلیس (Galleria Mall) از جدید‌ترین و به‌روز‌ترین مراکز خرید تفلیس است که در قلب این شهر قرار دارد. در ۶ طبقه این مجتمع تجاری و تفریحی بزرگ و محبوب، فروشگاه‌های متعددی وجود دارند که شما می‌توانید از آن‌ها کالاهایی با‌کیفیت از معروف‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های دنیا را خریداری کنید. بخش خوشمزه و جذاب این مرکز خرید این است که در آن بهترین شعب رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های بین‌المللی و گرجی از جمله کی‌اف‌سی، مک دونالد، برگر کینگ، مستر گایروس، فست فود مستر کوک و پیتزا تشیر وجود دارند. 

آدرس: 2/4 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید لیلو مال تفلیس (Lilo Mall) | اولین و بزرگ‌ترین مرکز خرید تفلیس

مرکز خرید لیلو مال تفلیس (Lilo Mall) از قدیمی‌ترین مراکز خرید تفلیس است که با وجود تأسیس مجتمع‌های تجاری و تفریحی مدرن و به‌روز، هنوز هم همچون گذشته محبوبیت بسیاری دارد. دلیل محبوبیت این مرکز خرید را می‌توان وسعت آن، تنوع کالا‌هایی که در آن ارائه می‌شوند و قیمت مناسب کالاها دانست. همچنین گفتنی است که دسترسی به مرکز خرید لیلو بسیار راحت بوده و شما می‌توانید با گشت‌و‌گذار در آن تمامی اقلام لیست خرید خود را تهیه کنید. 

آدرس: 112 Kakheti Hwy, Tbilisi 0151, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۷:۰۰

گالری مرانی (Shopping Gallery Merani) | از لوکس‌ترین مراکز خرید تفلیس

اگر اهل خرید کالاهای گران‌قیمت از لوکس‌ترین و معروف‌ترین برند‌های دنیا هستید، در سفر به تفلیس، سری به گالری مرانی (Shopping Gallery Merani) بزنید. مرکز خرید مرانی، مرکز خریدی کوچک و محبوب در قلب پایتخت گرجستان است که در آن علاوه‌بر واحد‌های تجاری، چندین رستوران، کافه و تراس نیز وجود دارند که همواره آماده پذیرایی صمیمانه از بازدید‌کنندگان هستند. 

آدرس: 42 Shota Rustaveli Ave, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید سنترال تفلیس (Tbilisi Central) | از محبوب‌ترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید سنترال تفلیس (Tbilisi Central) از محبوب‌ترین مراکز خرید تفلیس برای گردشگران است؛‌ چرا‌که این مرکز خرید در ایستگاه مرکزی قطار قرار دارد؛ از‌این‌رو اگر در گرجستان با قطار سفر می‌کنید و به‌هنگام خروج از تفلیس، در ایستگاه قطار منتظر شروع حرکت هستید، می‌توانید به مرکز خرید سنترال رفته و خود را با خرید و گشت‌و‌گذار سرگرم کنید. گفتنی است که در این مرکز خرید انواع پوشاک، کیف و کفش، لوازم دیجیتال، با قیمتی مناسب عرضه می‌شوند. 

آدرس: Station Square, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

مرکز خرید کارواسلا (Karvasla) | مرکز خریدی برای خرید انواع کالا

اگر از گشت‌و‌گذار‌های طولانی در مراکز خرید و بازار‌های بزرگ لذت می‌برید، مرکز خرید کارواسلا (Karvasla) که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس است، مقصدی مناسب برای شماست. در ۶۰۰ واحد تجاری این مرکز خرید، هر کالایی را که به آن نیاز داشته باشید، از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا لوازم خانگی، زیور آلات، لوازم آرایشی و… با قیمتی مناسب خواهید یافت. مرکز خرید کارواسلا همان جایی است که هیچکس از آن دست خالی باز نمی‌گردد. 

آدرس: 7 Tsotne Dadiani St, Tbilisi 1010, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۰۰

سیتی مال گلدانی (City Mall Gldani) | از شلوغ‌ترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید سیتی مال گلدانی (City Mall Gldani) با مساحت بالغ‌بر ۵۰ هزار متر‌مربع، از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس به‌شمار می‌آید. در این مرکز خرید بیش از ۱۵۰ واحد تجاری با محصولات متنوع، با‌کیفیت و خوش‌قیمت مشغول فعالیت هستند. همچنین حدود ۲۰ رستوران در سراسر مرکز خرید مال گلدانی آماده‌اند تا از بازدید‌کنندگان با غذایی لذیذ پذیرایی کنند. اگر از گشت‌و‌گذار و خرید در مکان‌های پر‌تردد و شلوغ لذت می‌برید و تماشای هیاهو مردم برای شما نشاط‌آور و لذت‌بخش است، حتماً در طول سفر به تفلیس سری به این مرکز خرید بزنید. 

آدرس: 27 Omar Khizanishvili St, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۱:۴۵

مرکز خرید مگالین (Megaline) | بورس انواع لوازم خانگی در تفلیس

مرکز خرید مگالین (Megaline) از مهم‌ترین مراکز خرید تفلیس برای خرید انواع لوازم خانگی از یخچال فریزر و گاز گرفته تا ظرف و ظروف و ست قابلمه و… از تمامی برند‌های معتبر از جمله ال جی، سامسونگ و برشکا است. گفتنی است که در این مرکز خرید، علاوه‌بر لوازم خانگی، کالاهای دیگر، از قبیل پوشاک، کیف و کفش، زیورآلات، لوازم تحریر، کتاب و… نیز عرضه می‌شوند؛‌ اما عمده فروشگاه‌های این مجموعه در زمینه فروش لوازم خانگی فعالیت دارند. 

آدرس: A.kereselidze,Tbilisi,Грузия, Tbilisi 0154, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مرکز خرید اوراسیا (Eurasia Mall) | مقصدی مناسب برای خرید انواع پوشاک 

اغلب گردشگران برای خرید پوشاک، راهی مراکز خرید تفلیس می‌شوند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد هستید، مرکز خرید اوراسیا (Eurasia Mall)، مقصدی مناسب برای شما است. در ۵ طبقه این مجتمع تجاری و تفریحی مدرن، بیش از ۱۰۰ فروشگاه پوشاک وجود دارند که همگی در حوزه پوشا فعال هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید می‌توان به فود کورت، رستوران، فست فود، کافی‌شاپ، زمین بازی مخصوص کودکان، سالن ورزشی، فضای سبز و… اشاره کرد. 

آدرس: 15 Omar Khizanishvili St, Tbilisi 0167, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مرکز خرید جی تی سی (GTC) | از معروف‌ترین مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید جی تی سی (GTC) از شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید تفلیس است. در فروشگاه‌های این مرکز خرید، انواع کالا، از پوشاک و کیف و کفش گرفته تا طلا و جواهرات، آلات موسیقی، لوازم الکترونیکی و دیجیتالی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم بهداشتی و آرایشی و… عرضه می‌شوند. گفتنی است که در این مجتمع تجاری و تفریحی علاوه‌بر واحد‌ها تجاری، امکانات رفاهی و تفریحی نیز وجود دارند. امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه شامل فود‌کورت، رستوران، کافی‌شاپ، سالن سینما، باغ وحش حیوانات خانگی، زمین بازی مخصوص کودکان و… می‌شود. 

آدرس: Ekvtime kheladze street #33, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۰۰، شنبه‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۴:۰۰ و یکشنبه‌ها تعطیل

اوت لت پارک (Outlet Village) | از ارزان‌ترین مراکز خرید تفلیس

اگر مقاله هزینه سفر به گرجستان را خوانده باشید، می‌دانید که یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر، خرید از اوت لت‌هاست. اوت لت‌ها همواره در تمامی شهر‌ها و کشور‌ها، به‌خصوص مناطق توریستی وجود دارند. در اوت لت‌ها معمولاً محصولاتی از برند‌های معروف و معتبر، با قیمت‌هایی بسیار ارزان می‌شوند؛ از‌این‌رو این مراکز خرید از بهترین مقاصد برای خرید هستند. اوت لت پارک (Outlet Village) نیز یکی از اوت لت‌های معروف است که جزء ارزان‌ترین مراکز خرید تفلیس نیز به‌شمار می‌آید. با مراجعه به این مرکز خرید می‌توانید اجناس مختلف از برند‌های معتبر را با قیمت‌هایی بسیار مناسب، خریداری کنید. 

آدرس:  37 Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

فروشگاه گودویل تفلیس (Goodwill) | تجربه خریدی هیجان‌انگیز

به‌جرئت می‌توان گفت که فروشگاه گودویل تفلیس (Goodwill) از جذاب‌ترین مراکز خرید تفلیس است که در آن همواره کالاهایی با قیمت‌های استثنایی به‌فروش می‌رسند. این فروشگاه در شهر تفلیس طرفداران بسیاری دارد و به‌طور کلی شامل ۲ بخش می‌شود. یک بخش مخصوص کالاهای نو از برند‌های به‌نام است که همواره با تخفیف عرضه می‌شوند. بخش دیگر مربوط به اجناس دستِ دوم است که اغلب با قیمت‌های بسیار ارزان (حدود یک دهم قیمت اصلی‌شان) به‌فروش می‌رسند. از‌این‌رو این فروشگاه فرصتی عالی برای خریدی استثنایی را در اختیار شما قرار می‌دهد. 

آدرس: 34 Ilia Chavchavadze Avenue, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

بازار‌های تفلیس

بازار واگزال (Vagzali Market) | بازاری بزرگ برای خرید انواع کالا

بازار وگزال (Vagzali Market) از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس است که شامل بخش‌های مختلف می‌شود. در بخشی از این بازار پر‌ازدحام، میوه و تره بار به‌فروش می‌رسد که محیط آن بسیار خوش‌رنگ‌ولعاب، زیبا و پر‌نشاط است. در بخشی دیگر غرفه‌های فروش پوشاک، کیف و کفش، اسباب بازی و… در کنار هم قرار گرفته‌اند. بخشی دیگر از این بازار بزرگ نیز به فروش سوغات گرجستان و ادویه اختصاص داده شده است. در نهایت باید بگوییم که اگر از گشت‌و‌گذار در بازار‌های بزرگ و شلوغ لذت می‌برید، حتماً به این بازار رنگارنگ که در نزدیکی ایستگاه قطار تفلیس قرار دارد، سری بزنید. 

آدرس: 133, 14 Mikheil Tsinamdzgvrishvili St, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۸:۰۰

خیابان پکینی (Pekini Street) | مقصدی محبوب برای خرید و گشت‌و‌گذار

مگر می‌شود به تفلیس سفر کرد و در خیابان پر‌هیاهو پکینی (Pekini Street) قدم نزد؟‌ خیابان پکینی از معروف‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین خیابان‌های شهر تفلیس است که در دو طرف آن فروشگاه‌هایی با محصولات متنوع مشغول فعالیت هستند. این خیابان زیبا و شلوغ بهترین مراکز خرید تفلیس را در خود جای داده و مقصدی عالی برای خریدی ارزان است. در این خیابان علاوه‌بر صد‌ها فروشگاه، برخی از رستوران های تفلیس و کافی‌شاپ با فضا‌های دلنشین و دوست‌داشتنی وجود دارند که مکانی عالی برای رفع خستگی و گرسنگی هستند. 

آدرس: Pekini Ave, T’bilisi, Georgia
ساعات کاری: اغلب فروشگاه‌های این خیابان از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰ فعالیت دارند. 

بازار درای بریج مارکت (Dry Bridge Market) | بازاری به‌سان موزه

بازار دست‌فروشان درای بریج مارکت (Dry Bridge Market) بازاری رنگارنگ، زیبا و جذاب در قلب تفلیس است که جزء خاص‌ترین مراکز خرید تفلیس به‌شمار می‌آید. با ورود به این بازار ساعت‌ها غرق تماشای غرفه‌ها و اجناس آن‌ها خواهید شد. در این بازار اغلب اشیای آنتیک و عتیقه‌جات به فروش می‌رسند. همین امر باعث می‌شود تا با گشت‌و‌گذار در این بازار حس کنید که در موزه‌ای بزرگ قدم می‌زنید که در هر گوشه آن شیء زیبایی می‌درخشد و نظر شما را به خود جلب می‌کند!

آدرس: PR23+96X, Tbilisi, Georgia
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۷:۰۰

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان در‌خصوص مراکز خرید تفلیس و ویژگی‌های آن‌ها سخن گفتیم. حال وقت آن رسیده تا با مطالعه راهنمای سفر به تفلیس، بهترین زمان سفر به این شهر را انتخاب کرده و برای ماجراجویی در عروس شهرهای آسیای میانه آماده شوید. در‌نهایت فراموش نکنید که اگر تجربه سفر به این شهر و گشت‌و‌گذار در مراکز خرید آن را داشته‌اید، نظرات و تجربیات خود را راجع‌به آن‌ها با ما و مخاطبان خوش‌ذوق و خوش‌سفر ما به‌اشتراک بگذارید.

مرکز خرید سنترال تفلیس، اوت لت پارک، فروشگاه گودویل و بازار واگزال جزء ارزان‌ترین مراکز خرید تفلیس به‌شمار می‌آیند.

گالری مرانی و مرکز خرید ایست پوینت را می‌توان به‌عنوان لوکس‌ترین مراکز خرید تفلیس معرفی کرد.

مرکز خرید اوراسیا (Eurasia Mall) مقصدی مناسب برای خرید پوشاک در تفلیس است.

مرکز خرید تفلیس مال، مرکز خرید لیلو مال، مرکز خرید کارواسلا، سیتی مال گلدانی و بازار واگزال، از بزرگ‌ترین مراکز خرید تفلیس به‌شمار می‌آیند.

اگر قصد خرید لوازم خانگی دارید، مرکز خرید مگالین (Megaline) بهترین مقصد برای شما است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.