رستوران های ارومیه | معرفی بهترین‌های شهر

2

قصد داریم به شمال غرب ایران برویم و به شهری سفر کنیم که آب‌وهوای سرد آن زبانزد است. ارومیه کلان‌شهری در استان آذربایجان غربی است. این شهر در تابستان داغ، مقصد محبوبی برای گردشگران است؛ البته افرادی که عاشق برف هستند در زمستان به این شهر سفر می‌کنند. به دلیل سیل گردشگرانی که در هر فصل به ارومیه سفر می‌کنند، رستوران های ارومیه بسیار متنوع هستند. در این شهر برای هر ذائقه‌ای غذا و برای هر سلیقه‌ای رستوران وجود دارد؛ اگر به دنبال یک رستوران خوب برای آخر هفته هستید یا قبل از خرید بلیط هواپیما ارومیه می‌خواهید از کیفیت رستوران‌های ارومیه مطمئن شوید، جای درستی را انتخاب کرده‌اید. همراه ما باشید تا بهترین‌ها را شناسایی کنید.

رستوران های ارومیه

سفره خانه کشکول

عکس سفره خانه کشکول بهترین رستوران های ارومیه

با خواندن نام سفره خانه حتماً فضای رستوران سنتی در ذهنتان آمده است. درست حدس زدید. سفره خانه کشول در لیست بهترین رستوران های ارومیه قرار دارد. فضای رستوران مزین به صدای موسیقی ملایم است. این فضا با بوی نم ناشی از حوض وسط رستوران دلچسب‌تر می‌شود. گذشته از فضای دلنشین، منوی رستوران هم از کیفیت خوبی برخوردار است. این منو انواع غذای اصیل ایرانی را دارد. در کنار همه این غذاها در رستوران سنتی ارومیه غذاها خاص ارومیه هم سرو می‌شود.

غذاهایی مانند دلمه، کشک بادمجان و دیزی با آداب خاص مردم ارومیه پخته می‌شوند. ظروفی که در این رستوران استفاده می‌شوند ظروف سنتی هستند. بعد از غذا چه چیزی خیلی می‌چسبد؟ البته به غیر از چرت. بهترین گزینه برای بعد از غذا یک چای داغ لب‌سوز است. در این رستوران چای هم سرو می‌شود؛ پس چای بعد از غذا را از دست ندهید. به نظر ما ارزشمندترین سوغات ارومیه خاطره خوبتان از این رستوران است.

آدرس: ارومیه، خیابان برق، بعد از ساختمان فرمانداری، نرسیده به تقاطع دانشکده، نبش کوی بهار، جنب زیرگذر 7

رستوران دیاکو

عکس رستوران دیاکو یکی از رستوران های ارومیه

ارومیه شهری بین‌المللی است. فرهنگی بین‌المللی، زبانی بین‌المللی، هنری بین‌المللی و غذاهایی بین‌المللی. بین‌المللی به این معنا که هم از جهان خارج می‌گیرد و هم به آن اضافه می‌کند. در رستوران های ارومیه رستورانی جهانی وجود دارد. سفر شما به ارومیه ممکن است کاری باشد و شما با فردی از خارج از ایران قرار داشته باشید. ممکن است همسفر ایرانی شما طبعی متفاوت با شما داشته باشد. در هر صورت دیاکو را انتخاب کنید. رستوران دیاکو رستورانی شناخته‌شده در ارومیه است. این رستوران محیطی شیک و مدرن دارد. استیک‌ و کباب این رستوران شهرت دارند؛ اگر با همسفرهایتان اختلاف سلیقه دارید، دیاکو را انتخاب کنید. هم غذاهای فرنگی و هم غذاهای ایرانی در این رستوران پخته می‌شود.

آدرس: ارومیه، بلوارم جام جم، بین خیابان‌های گلشهر 1 و 2، نبش کوچه 15.

رستوران فلامینگو

در راهنمای سفر ارومیه درباره رستوران های ارومیه اطلاعات زیادی نوشته نشده است؛ اما ما این اطلاعات را به شما می‌دهیم. شاید نتوانیم همه رستوران ارومیه را معرفی کنیم؛ اما می‌توانیم لیستی از بهترین رستوران های ارومیه را به شما عرضه کنیم. در میان این لیست حتماً اسم رستوران فلامینگو را مشاهده می‌کنید؛ اگر از مردم محلی که درباره رستوران باکیفیت سؤال کنید نام فلامینگو را می‌شنوید. نام خلاقانه این رستوران، آن را در ذهن حک می‌کند. در فلامینگو انواع کباب‌ با گوشت‌های مختلف پخته می‌شوند؛ اگر طرفدار سالاد هستید، حتماً به این رستوران سر بزنید. انواع سالاد در این رستوران آماده می‌شود. شاید برایتان سؤال شود که کباب چه ارتباطی با سالاد دارد؟ همین غافلگیری‌هاست که فلامنیگو را محبوب کرده است.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، جنب اداره شرکت نفت، نرسیده به سه‌راه باکری.

رستوران گازماخ

رستوران های ارومیه مانند جاهای دیدنی ارومیه نام‌های جالبی دارند. برای افرادی که ترکی بلد نیستند فهمیدن معنی این نام‌ها بسیار جالب است. یکی از این رستوران‌ها رستوران گازماخ است. این رستوران با نام قازماخ هم شناخته می‌شود. گازماخ در زبان شیرین مردم ارومیه به معنی ته دیگ است. از نام رستوران متوجه علت شهرت آن می‌شوید. در کنار تمام غذاهای سنتی رستوران تکه بزرگ ته‌دیگ‌های نان و سیب‌زمینی قرار می‌گیرد. اکثر افراد ته دیگ را بیشتر از غذا دوست دارند. شما چطور؟

آدرس: ارومیه، پل قویوق، روبه‌روی پاسگاه مرکزی موقتی.

رستوران غزال

غزال یکی از رستوران های ارومیه است که مردم آن را رستورانی مرغوب می‌دانند. منوی این رستوران شامل غذاهای سنتی می‌شود. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های رستوران غزال نزدیکی آن به مرکز شهر و مراکز خرید ارومیه است. این مرکز خرید به مکان‌های مهم مانند ترمینال هم نزدیک است؛ اگر بعد از خرید بلیط اتوبوس ارومیه دنبال رستورانی نزدیک ترمینال بودید، غزل را انتخاب کنید.

آدرس: ارومیه، خیابان استادان، روبه‌روی اداره اوقاف.

رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار

عکس رستوران ایتالیایی و ترکی سوپر استار یکی از رستوران های ارومیه

سفر یعنی دیدن منظره‌های تازه، بوییدن بوهای تازه و چشیدن طعم‌های تازه. اصلاً ما سفر می‌کنیم که از روزمرگی‌ها فاصله بگیریم. یکی از این روزمرگی‌ها غذاهای تکراری است. برای همین است که مردم در هر سفر غذاهای تازه را امتحان می‌کنند؛ اگر شما هم از غذاهای تکراری خسته شده‌اید، این سفر زمان مناسبی است تا دلی از عزا دربیاورید. بعد از امتحان رستوران های سنتی ارومیه و دیگر رستوران های ارومیه، وقت آن رسیده که رستورانی جدید و غذاهایی جدید را امتحان کنید.

در رستوران سوپر استار شما غذای دو کشور متفاوت را امتحان می‌کنید، غذاهای ترکی و ایتالیایی. بعضی افراد از تجربه غذاهای جدید واهمه دارند؛ اگر شما هم نگران هستید که کدام غذا را امتحان کنید، این قسمت را با دقت بخوانید. افرادی که این رستوران را بنا کرده‌اند می‌دانند که غذاها جدید هستند؛ پس افرادی خوش برخورد و صبور استخدام کرده‌اند تا پاسخ سؤالات شما درباره غذا را بدهند. پیشخدمت‌های این رستوران با حوصله به شما توضیح می‌دهند. منوی این رستوران متنوع است. به نظر ما یکی از هتل های ارومیه که نزدیک به سوپر استار است را انتخاب کنید و یکی‌یکی غذاهای این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: ارومیه، بلوار امام علی، روبه‌روd پارک دانشجو، بین خیابان درستکار و بلوار مولوی.

رستوران حاجی بابا

عکس رستوران حاجی بابا یکی رستوران سنتی ارومیه

رستوران های ارومیه سعی کرده‌اند سنت را با مدرنیته همراه کنند. یکی از این رستوران‌های چند منظوره رستوران حاجی بابا است. با اینکه غذاهای رستوران حاجی بابا سنتی هستند؛ اما حاجی بابا از رستوران های سنتی ارومیه محسوب نمی‌شود. چلوکباب حاجی بابا پز درجه یک است. صرف غذا در محیطی آرام، دنج و تمیز لذت غذا را بیشتر می‌کند؛ خصوصاً اگر خسته خریدی طولانی مدت در مراکز خرید ارومیه باشید.

آدرس: ارومیه، انتهای خیابان دانشکده، جاده بند، ابتدای بوعلی.

رستوران مولوی

در ارومیه تقریباً تمام مردم با نام رستوران مولوی آشنا هستند. با اینکه رستوران مولوی در لیست باغ رستوران‌های ارومیه نیست؛ اما محفلی گرم برای مجالس فراهم کرده است. اکثر افرادی که قصد دعوت مهمان و برپایی مهمانی دارند، در میان تمام رستوران های ارومیه به مولوی سر می‌زنند. فضای این رستوران مناسب خانواده است. در رستوران مولوی غذاهای کبابی، دریایی و خورشتی سرو می‌شود. گردشگران به سالادهای این رستوران هم نمره خوب داده‌اند؛ یعنی غذا باب طبع همه افراد خانواده هست. آدرس این رستوران بسیار سرراست است. کافی است شما نام مولوی را سه مرتبه تکرار کنید: میدان مولوی، بلوار مولوی، رستوران مولوی!

آدرس: ارومیه، میدان مولوی، بلوار مولوی، رستوران مولوی.

رستوران نوشان

عکس رستوران نوشان یکی باغ رستوران‌های ارومیه

یکی از معروف‌ترین باغ رستوران های ارومیه رستوران نوشان است. بعضی افراد تصور می‌کنند آب‌وهوای سرد ارومیه برای شب‌نشینی مناسب نیست؛ اما این تصور اشتباه است. نوشان اثبات کرده که این تصور اشتباه است. در حیاط این رستوران آلاچیق‌هایی به سبک اروپایی و ایرانی ساخته شده‌اند. این آلاچیق‌ها در هوای تابستان خنک و در زمستان گرم است. شاید برایتان سؤال شود آلاچیق به سبک اروپایی و ایرانی دیگر چیست؟ این یعنی آلاچیق‌ها بدنه‌ایی مدرن دارند؛ اما در تزئین آن‌ها از پنجره‌های رنگارنگ ایرانی استفاده شده است. افرادی که در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند این فضا را برای بلاگری مناسب می‌دانند. گذشته از محیط دنج، این رستوران غذاهایی بی‌مانند دارد. نام غذاها تکراری است؛ اما طعم آن‌ها نه.

آدرس: ارومیه، جاده بند.

رستوران باران

عکس رستوران باران یکی باغ رستوران‌های ارومیه

باران هم یکی از باغ رستوران‌های ارومیه است. صفایی که در این باغ جمع می‌کنید شمردنی نیست. درختان سرسبز، محیطی دنج، فاصله مناسب میزها، فضای امن برای بازی کودکان، علت محبوبیت رستوران باران است؛ البته همه باران را دوست دارند؛ اما منظور ما رستوران باران است. در رستوران باران مانند دیگر رستوران های ارومیه غذاهای ایرانی سرو می‌شوند. کیفیت غذاهای این رستوران نظر گردشگران را به خود جلب کرده است. بعد از غذا با کمی قدم‌زدن به رودخانه پر از آب می‌رسید که عیشتان را کامل می‌کند.

آدرس: ارومیه، جاده بند، روبه‌روی رودخانه.

رستوران خوان سالار

رستوران خوان سالار برای گردشگران چندان شناخته شده نیست. ناشناس‌بودن این رستوران به معنی بی‌کیفیت‌بودن نیست. این رستوران شناخته نشده است چون خیلی زرق ‌وبرق ندارد. فضای رستوران ساده و تمیز است. غذاهای رستوران کیفیت مناسبی دارند. فضای رستوران آرام است؛ اگر از هیاهو خسته شده‌اید و دلتان کمی آرامش می‌خواهد به این رستوران ناشناخته از رستوران های ارومیه سر بزنید.

آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده، پایین مرکز خرید دانشکده.

رستوران عباس کبابچی

از نام رستوران می‌توان تخصص آن را فهمید. تا اینجا تمام رستوران های ارومیه که معرفی کردیم غذاهای متنوعی داشتند؛ اما موضوع برای رستوران عباس کبابچی متفاوت است. غذاهایی مانند کباب، آبگوشت و انواع دیزی، کل منوی این رستوران را تشکیل می‌دهند؛ پس اگر از کباب‌خورهای غدر هستید به این رستوران سر بزنید. کیفیت عالی این غذا با اولین لقمه‌ای که می‌خورید مشخص می‌شود. دلتان کباب خواست؟

آدرس: ارومیه، خیابان مطهری، نرسیده به تقاطع مدنی.

رستوران غذاهای دریایی دلفین

گفتیم که رستوران های ارومیه بسیار متنوع هستند. از باغ رستوران ارومیه بگیر تا رستوران دریایی، در ارومیه همه نوع رستورانی پیدا می‌شود. به همان اندازه که ماهی‌های دریا متنوع هستند، نوع طبخ و غذاهای دریایی آن نیز تنوع دارند. غذاهای دریایی در شمال، جنوب و در ارومیه طبخ گوناگونی دارد؛ مثلاً میگو در جنوب تند است و در شمال پر از سیر است. طعم میگو در ارومیه را خودتان امتحان کنید. در منوی رستوران غذاهای دریایی دلفین چشمتان به بشقاب مخصوص دلفین خواهد خورد. حتماً این گزینه را امتحان کنید. طعم این بشقاب تا سالیان زیر زبانتان می‌ماند.

آدرس: ارومیه، آزادگان 1، بین فلکه بهداری و فلکه مولوی 2.

رستوران میلاد

ما نمی‌توانیم لقبی به رستوران میلاد بدهیم. باغ رستوران ارومیه یا کافه رستوران ارومیه؟ علت ناتوانی در نام‌گذاری این رستوران همه چیز تمام‌بودن رستوران میلاد است. این رستوران فضایی باز با میزهایی جمع‌وجور دارد؛ اگر با دوستتان سفر کرده‌اید، می‌توانید این رستوران را انتخاب کنید. اهالی کافه‌گردی ممکن است در سفر دلشان برای کافه تنگ شود. مردم ارومیه به فکر شما هم هستند. رستوران میلاد منوی کافه هم وجود دارد. جوانان هم که عاشق کافه. رنج قیمت این رستوران مناسب است.

آدرس: ارومیه، جاده بند

رستوران و سفره خانه ریحون

ریحون، رستوران سنتی ارومیه است که دو شعبه دارد. این رستوران یکی از گران‌ترین رستوران های ارومیه است. در سفره خانه ریحون انواع غذا ایرانی و سنتی پیدا می‌شود. کیفیت در این رستوران حرف اول را می‌زند. کیفیت غذا و کیفیت خدمات در این رستوران بالاست. روی هر میز رستوران، گلدانی پر از گل‌های زیبا قرار دارد که حال بیننده را خوب می‌کنند. غذای شما در ظروف مسی سرو می‌شود. حتماً از فواید سرو غذا در ظروف مسی شنیده‌اید. این ظروف چشم‌نواز هستند. جوجه ترش و دلمه برگ آذری این رستوران واقعا خوشمزه است. آشپزهای این رستوران با سلیقه مشتری آشنا هستند؛ پس غذاها را به بهترین شکل می‌پزند.

آدرس شعبه 1: ارومیه، بلوار امام رضا، باند بالا، نرسیده به فلکه درستکار.
آدرس شعبه 2: ارومیه، بلوار امام علی، جنب مسجد امام علی، خانه خورشید.

رستوران سنتی خان بابا

خان بابا، سنتی‌ترین رستوران در میان رستوران های ارومیه است. گردشگران خارجی این رستوران را انتخاب می‌کنند. علت هم مشخص است فضای سنتی و دل‌چسب رستوان. فضای رستوران بیشتر به خانه‌ای قدیمی شباهت دارد. بالشت‌های قدیمی، رادیو، ظروف سفالی قدیمی، تلفن‌هایی که نسل جدید آن‌ها را ندیده‌اند و از همه جالب‌تر فرشی نیم بافته در این رستوران به چشم می‌خورد. از فضا که بگذریم به غذا می‌رسیم. غذاهای رستوران مرغوب هستند. این غذاهای باکیفیت قیمت مناسبی دارند که شما را از انتخاب این رستوران پشیمان نمی‌کند. کادر این رستوران افرادی با لباس‌های سنتی هستند که با تم رستوران هماهنگ است.

آدرس: ارومیه، نبش تقاطع خیابان حسنی و خیابان شورا.

باغ رستوران طومار

عکس باغ رستوران طومار یکی از باغ رستوران ارومیه

رسیدیم به زیباترین رستوران از رستوران های ارومیه. این رستوران زیبا طومار نام دارد. طومار در دل طبیعت ساخته شده است. تا گردشگران علاوه بر جسم، روحشان را هم سیر کنند. به این باغ رستوران ارومیه وارد می‌شوید، انگار به تکه‌ای از بهشت وارد شده‌اید. غذاخوردن در طبیعت ناب اردبیل توفیقی است که نصیب شما شده است. در طومار حدود 50 نوع غذا سرو می‌شود. این غذاها شامل غذاهای ترکی و سنتی است. ممکن است که شما فقط برای طبیعت‌گردی به این رستوران آمده باشید. در این صورت بازهم می‌توانید از فضای رستوران استفاده کنید. منوی این رستوران عصرانه هم دارد. نوشیدنی‌های سرد و گرم و خوراکی‌هایی که در اردبیل طرفدار دارد. این رستوران هم مانند خان بابا برای گردشگران خارجی جالب است.

آدرس: ارومیه، خیابان بند، بعد از دانشگاه صنعتی ارومیه.

کافه رستوران بیف

عکس کافه رستوران بیف یکی از کافه رستوران های ارومیه

کافه رستوران های ارومیه درجه یک هستند. بیف یکی از همین درجه یک‌هاست. از نام رستوران مشخص است که با غذاهای جدیدی مواجه خواهید شد. این رستوران به‌تازگی افتتاح شده است. در همین مدت زمان محبوب گردشگران شده است. بیف مدتی بعد از افتتاح کاربری خود را تغییر داد و به کافه رستوران ارومیه تبدیل شد. علاوه بر منوی باکیفیت این کافه رستوان فضای دلبازی هم دارد. فاصله میزها از هم مناسب است و حریم خصوصی شما حفظ می‌شود. در کافه رستوران بیف می‌توانید غذاها و خوراکی‌هایی را تست کنید که برایتان جدید است. همین تنوع‌هاست که سفر را شیرین می‌کند.

آدرس: ارومیه، بلوار امام علی، نرسیده به خیابان درستکار، روبه‌روی پارک گوللر باغی.

رستوران ایتالیایی قوچ

لاکچری‌ترین و لوکس‌ترین رستوران ارومیه، رستوران قوچ است. با اینکه نام رستوران عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اما این رستوران از بهترین رستوران های ارومیه است. قوچ رستورانی ایتالیایی است. منوی این رستوران شامل بهترین غذاهای ایتالیایی می‌شود. انواع پاستا، پیتزا و بیکن در این رستوران سرو می‌شود. دیزاین این رستوران هم شبیه به رستوران‌های ایتالیایی است. از سقف رستوران لوستری از جنس بطری‌های زرد رنگ آویزان است و به درودیوار رستوران قاشق و چنگال وصل شده است. میزهای گرانیتی رستوران به جلوه آن افزوده است. گلدان‌های بزرگ رستوران از زیباترین گلدان‌هایی است که تا به حال دیده‌اید.

آدرس: ارومیه، اواسط خیابان امین، جنب فست‌فودی عطاوویچ.

رستوران فیروزه

آرامش‌بخش‌ترین رستوران ارومیه، رستوران فیروزه است. فیروزه و رنگ فیروزه‌ای آن مانند قرص آرام‌بخش عمل می‌کند. هرچقدر آشفته باشید باز هم با نگاه به فیروزه آرام می‌شوید. رستوران فیروزه تمی آبی و فیروزه‌ای دارد. دیوارهای رستوران به تابلوهایی فیروزه‌کوب مزین شده است. رومیزی‌ها طرح های آبی رنگ دارند. گلدان‌ها و ظروف هم فیروزه‌کوب هستند. خلاصه که از درودیوار فیروزه می‌ریزد. رستوران‌ های ارومیه همه کیفیت خوبی دارند و فیروزه هم از این قانون پیروی می‌کند. غذاهای رستوران با مواد مرغوب پخته می‌شوند. این را می‌شود از رنگ، عطر و مزه غذا متوجه شد.

آدرس: ارومیه، خیابان دانشکده، جنب بیمارستان شمس.

رستوران ملل ارومیه

رستوران ملل را با نام رستوران بند ملل هم می‌شناسند. این نام به‌علت محلی است که رستوران در آن قرار دارد. این رستوران بیشتر غذای ترکی و محلی ارومیه را سرو می‌کند. در منوی این رستوران با نام‌هایی مواجه می‌شوید که برایتان جدید است. بعد از اینکه غذایتان را میل کردید، می‌توانید چایی با باقلوا سفارش دهید. یکی از بهترین زوج‌های دنیا همین زوج است. ممکن است با ندیدن نام باقلوا در منو تعجب کنید. منو با زبان محلی نوشته شده است، باید دنبال نام کونفه باشید. کونفه در زبان محلی همان باقلواست؛ اگر اهل قلیان هستید، حین سفارش غذا آن را سفارش دهید.

آدرس: ارومیه، تفرجگاه بند موقتی.

بهترین فست فودی های ارومیه

فست فود مون‌لایت

عکس فست فود مون‌لایت یکی از رستوران های ارومیه

هر خوراکی و غذایی که در دسته فست‌فود‌ها باشد، در فست‌ فودی مون لایت پیدا می‌شود. این فست‌فودی از بهترین رستوران های ارومیه است. گردشگرانی که بدون فست‌فود سفر به دلشان نمی‌چسبد حتماً این فست‌فودی را امتحان کنند. حتی با آوردن نام فست‌فودی دهان آدم آب می‌افتد. دکور مون لایت زیبا و مدرن است. خطوط روی سقف به شکل تشعشعات نور ماه هستند. ماهی درخشان هم روی دیوار نقاشی شده است تا به بهترین شکل چشم بیننده را نوازش کند. نورپردازی این رستوران در شب چشم را خیره می‌کند.

آدرس: ارومیه، بلوار نبوت، قبل از اتوبان والفجر.

پیتزا ست ارومیه

عکس پیتزا ست یکی از رستوران های ارومیه

جالب‌ترین نکته که پیتزا ست را معروف کرده است نوع پختن پیتزاست. در این رستوران به‌جای استفاده از گازهای معمول از اجاق‌های هیزمی استفاده می‌شود. این اجاق‌ها به پیتزا طعم متفاوتی می‌دهند. این تفاوت چندان محسوس نیست؛ اما سلایق متفاوت هستند و بعضی افراد این طعم متفاوت را نمی‌پسندند. چه رستوران های ارومیه و چه فست‌ فودی های ارومیه سعی دارند به طعم‌ها تنوع دهند؛ اما این شما هستید که انتخاب می‌کنید.

آدرس: ارومیه، خیابان امین، ساختمان آفاق.

فست فود دکتر نیک

اسم این فست‌فودی خیلی جالب است. یکی از مشهورترین کافه رستوران های ارومیه دکتر نیک است. هر ساله افراد معروفی به این رستوران سر می‌زنند و رضایت خود را از خدمات آن اعلام می‌کنند. کادر این فست‌فودی افرادی خوش‌اخلاق هستند. غذاهای رستوران هم درجه یک است؛ پس در انتخاب این رستوران تعلل نکنید.

آدرس: ارومیه، پل قوقیون، ابتدای دانشکده، نبش مجتمع بغدادیان.

معرفی رستوران های ارومیه به پایان رسید. بهترین مزیت کلان‌شهرهایی مانند ارومیه تنوع آن‌هاست. وقتی تنوع زیاد باشد هر کسی با هر تفکری و سلیقه‌ای گزینه‌هایی برای انتخاب دارد. این تنوع در رستوران‌های این شهر هم نمود دارد. امیدواریم از این معرفی لذت برده باشید. نظرات، سؤالات و خاطراتتان را در بخش نظرات با ما و دیگر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

رستوران حاجی بابا سنتی‌ترین رستوران ارومیه است.

سفرخانه کشکول میان گردشگران مشهور است.

رستوران ایتالیایی قوچ، رستوران سوپر استار و کافه رستوران بیف.

رستوران نوشان و رستوران طومار.

رستوران طومار و رستوران حاجی بابا.

سفرخانه ریحون از گران‌ترین رستوران‌های ارومیه است.

2 نظرات
  1. ارومیه قلب آذربایجان ❤ می گوید

    ارومیه قلب آذربایجان ❤
    به دیار آذربایجان ارومیه شهر والیبالی و والیبال نشین خطه آذربایجان دومین شهر ترک نشین ایران بعد از شهر برادر و قارداش تبریز ❤شهر شهیدان باکری ها و امینی ها، شهر کاپیتان تیم ملی والیبال سعید معروف، شهر والیبالی و پایتخت والیبال آذربایجان ، شهر عاشیق های آذربایجان، شهر مهد و فرهنگ و قلب ابدی آذربایجان خوش آمدید ❤
    آذربایجان دیارنا گوزل اورمیه شهرینه چوخ خوش گلیبسیز ❤
    به دیار آذربایجان شهر زیبایی ارومیه خیلی خوش آمدید ❤
    ما آذربایجانی ها بخصوص اورمیه ای ها به ترکی ( اورمولوها) خونگرمو مهمان نوازیم ❤

    یاشاسین ایران ❤
    یاشاسین آذربایجان ❤
    یاشاسین اورمیه ❤

    URMİA ❤AZERBAYCAN

  2. ارومیه قلب آذربایجان ❤ می گوید

    ارومیه قلب آذربایجان ❤خاک ابدی و خط قرمز ترکها
    یاشاسین آذربایجان ❤
    یاشاسین اورمیه ❤
    یاشاسین ترک❤

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.