معرفی هتل های ارومیه | اقامت در شهر دریاچه نمک

0

اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارومیه را دارید، ابتدا در این مقاله با ما همراه باشید. ارومیه یکی از زیباترین شهرهای شمال غرب ایران است. همه ساله هزاران گردشگر از این شهر زیبا دیدن می‌کنند. به همین خاطر هتل‌های مختلفی در این شهر حضور دارند. انتخاب هتل مناسب، می‌تواند روی کیفیت تجربه سفر شما تأثیر مستقیم داشته باشد. به همین خاطر باید هتل های ارومیه را به بهترین شکل بشناسید و یکی از آن‌ها را بر اساس شرایط خود انتخاب کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا سیر تا پیاز هتل های ارومیه را بشناسید.

هتل آنا ارومیه

بسیاری از مسافران، هتل آنا را بهترین هتل ارومیه می‌دانند. این هتل بزرگترین هتل ارومیه نیز محسوب می‌شود و در ساختمانی 21طبقه قرار دارد. هتل آنا مجموعاً با 196 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل آنا مطابق با استانداردهای روز هتل‌داری ساخته شده است. به همین خاطر کیفیت خدمات بسیار عالی دارد. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار شیک هستند. مسافران از بهترین خدمات و امکانات بهره‌مند می‌شوند. موقعیت قرارگیری هتل نیز بی‌نظیر است. مسافران می‌تواند به‌راحتی به جاذبه‌هایی همانند پارک جنگلی فدک یا نمایشگاه بین‌المللی ارومیه دسترسی داشته باشند. این هتل بی‌شک یکی از گران‌ترین و بهترین هتل های ارومیه است.

آدرس: ارومیه، خیابان جام جم (جاده بند)، مقابل گلشهر ۲، پلاک ۸۰

هتل آریا ارومیه

هتل آریا بعد هتل آنا از جمله بهترین هتل های ارومیه است. این هتل در مرکز شهر و خیابان طالقانی قرار دارد. هتل 4ستاره آریا در سال 1390 در ساختمانی 14 طبقه و لوکس به بهره‌برداری رسید. البته در سال 1397 یک بار آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل آریا از نظر خدمات، بهترین‌ها را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. دسترسی هتل آریا به جاهای دیدنی ارومیه از جمله بازار سنتی شهر بسیار مناسب است. فضای داخلی اتاق‌ها را بسیار شیک طراحی کرده‌اند. این هتل با 63 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. تنوع اتاق‌ها بی‌نظیر است و مسافران می‌توانند بر اساس سلیقه و بودجه خود، یکی را برای اقامت انتخاب کنند.

آدرس: ارومیه، خیابان طالقانی، اواسط خیابان طالقانی

هتل پارک ارومیه

عکس هتل پارک هتل‌های بزرگ ارومیه

هتل پارک نیز از جمله هتل‌های بزرگ ارومیه محسوب می‌شود. این هتل بین‌المللی در سال 1388 در زمینی به مساحت 2،500مترمربع به بهره‌برداری رسید. هتل پارک ارومیه در ساختمانی 6طبقه قرار دارد و با 75 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. ظاهر ساختمان هتل پارک شاید کمی قدیمی به نظر برسد؛ اما خدماتی بسیار عالی را ارائه می‌دهد. کارکنان و پرسنل این هتل کاملاً آموزش‌دیده هستند و رفتاری بسیار عالی را از خود نشان می‌دهند.

آدرس: ارومیه، خیابان امام، مقابل بازار

هتل کارا ارومیه

هتل کارا هتلی 3 ستاره در ارومیه است. قیمت این هتل به‌مراتب از بهترین هتل های ارومیه کمتر است و در عین حال خدماتی مناسب را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. این هتل در سال 1399 به بهره‌بردرای رسیده است. به همین خاطر ظاهری شیک و امروزی دارد. همین موضوع مسافران بسیاری را جذب خود می‌کند. همچنین با قرارگیری در خیابان شیخ تپه، دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی مختلف ارومیه از جمله مسجد جامع، بازار سنتی و کلیسای ننه مریم ارومیه دارد. این هتل در ساختمانی 8 طبقه قرار گرفته است و با 30 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: ارومیه، خیابان شیخ تپه، ابتدای خیابان جنگل، روبروی مجتمع مسکونی نگین

هتل آدا ارومیه

عکس هتل آدا ارومیه یکی از هتل‌های ارومیه

هتل آدا یکی از ارزان ترین هتل های ارومیه است. این هتل در خیابان کاشانی، رو‌به‌روی بیمارستان مطهری قرار دارد. هتل آدا با 74 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل با وجود آنکه فقط 2 ستاره دارد؛ اما حداقل امکانات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. به همین خاطر می‌توانید با هزینه کم، از امکانات مناسبی بهره‌مند شوید.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، روبروی بیمارستان مطهری، هتل آدا

هتل ساحل ارومیه

هتل ساحل جزو هتل های ارومیه است که در دهه 70 شمسی و سال 1375 افتتاح شد. البته یک بار هتل را در سال 1385 به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل ساحل در ساختمانی 6 طبقه قرار دارد و دارای 61 باب واحد اقامتی است. این هتل در نزدیکی پارک جنگلی و بازار ارومیه قرار دارد. همین موضوع آن را به یکی از بهترین هتل های ارومیه تبدیل می‌کند. این هتل 4 ستاره است و کیفیت خدمات مطلوبی دارد.

آدرس: اروميه، بلوار والفجر ۲

هتل ایران پارک ارومیه

هتل ایران پارک جزو ارزان‌ترین هتل های ارومیه است. این هتل فقط یک ستاره دارد و قیمت آن بسیار مناسب و اقتصادی است. اگر به‌دنبال کاهش هزینه‌های سفر خود هستید، می‌توانید در هتل ایران پارک اقامت کنید. این هتل در سال 1394 در ساختمانی 5 طبقه تأسیس شد. با وجود آنکه هتل ایران پارک ارومیه فقط یک ستاره دارد؛ اما حداقل امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی ارومیه دارد. پس می‌توانید با حداقل هزینه، اقامتی مناسب و باکیفیت داشته باشید.

آدرس: ارومیه، خیابان شهید منتظری، کوچه شهید نوری، پلاک ۸

مهمانسرای جهانگردی ارومیه

عکس مهمانسرای جهانگردی یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای ایران

اگر اهل سفر باشید، حتماً نام هتل‌های جهانگردی به گوشتان خورده است. هتل‌های جهانگردی یکی از بهترین و ارزان‌ترین هتل‌های زنجیره‌ای ایران هستند. با اقامت در هتل جهانگردی، می‌توانید در هزینه‌های اقامتی خود صرفه‌جویی کنید. هتل جهانگردی ارومیه در سال 1354 در این شهر به بهره‌بردرای رسید. البته یک بار در سال 1393 این هتل را از صفر تا صد بازسازی کردند. به همین خاطر ظاهری امروزی و شیک دارد. در صورتی که اقدام به خرید بلیط اتوبوس ارومیه کرده‌اید، این هتل فاصله چندانی با ترمینال ندارد. همچنین دارای دسترسی بسیار مناسبی به جاهای دیدنی مختلف ارومیه است. این هتل در ساختمانی 6طبقه قرار دارد و با 74 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، مقابل بانک ملت

هتل مروارید ارومیه

هتل مروارید جزو هتل های ارزان ارومیه است. این هتل در سال 1376 در خیابان پاسداران ارومیه به بهره‌برداری رسید. البته یک بار در سال 1387 در جهت بهبود کیفیت، آن را بازسازی کردند. هتل مروارید ارومیه در ساختمانی 4 طبقه قرار دارد و با 36 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل مروارید در نزدیکی رودخانه شهر چای و موزه ارومیه، از مهم‌ترین موزه های ارومیه قرار دارد. پس دارای دسترسی مناسبی است. همین موضوع آن را به یکی از بهترین هتل های ارومیه با قیمت مناسب تبدیل می‌کند.

آدرس: ارومیه، خیابان پاسداران، جنب خانه جوان

هتل ماه کیمیا ارومیه

عکس هتل ماه کیمیا یکی از هتل‌های ارومیه

هتل ماه کیمیا را می‌توان جزو هتل های ارزان ارومیه دانست. این هتل در ابتدای خیابان طالقانی قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی مناسب به مراکز خرید ارومیه است. اگر قصد خرید سوغات ارومیه را داشته باشید، پای خود را که از هتل بیرون بگذارید، می‌توانید خرید خود را انجام دهید. این هتل جزو قدیمی‌ترین هتل‌های شهر نیز محسوب می‌شود. هتل ماه کیمیا در سال 1350 به بهره‌برداری رسید. این هتل با 19 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. البته باید بدانید که هتل ماه کیمیا ارومیه را یک بار در سال 1395 به‌صورت کامل بازسازی کردند. فقط باید در نظر داشته باشید که این هتل آسانسور ندارد. پس در صورتی که با پله میانه خوشی نداریم، حتماً در طبقه همکف اقامت کنید.

آدرس: ارومیه، ابتدای خیابان طالقانی

هتل آپارتمان بهار ارومیه

هتل آپارتمان بهار یکی از بهترین هتل آپارتمان های ارومیه به شمار می‌رود. این هتل آپارتمان در خیابان کاشانی قرار دارد؛ پس دارای دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی ارومیه است. هتل آپارتمان بهار ارومیه در سال 1394 در ساختمانی 5 طبقه به بهره‌برداری رسید. این هتل آپارتمان مجموعاً با 10 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. پس در هر طبقه فقط 2 واحد آپارتمانی وجود دارد. از‌این‌رو فضای داخلی هتل آپارتمان بهار ارومیه همیشه آرام و خلوت است. این هتل آپارتمان دو ستاره دارد و قیمت مناسبی را ارائه می‌دهد.

آدرس: ارومیه، خیابان کاشانی، سه راه کاشانی، خیابان طاووسی، بن بست اول، سمت چپ

هتل دنیز ارومیه

هتل دنیز در مجتمع گردشگری باری قرار دارد. این مجتمع شامل بخش‌های مختلفی از جمله بخش اقامتی، ورزشی، درمانی و گردشگری می‌شود. مجتمع گردشگری باری در کنار ساحل زیبای دریاچه ارومیه قرار دارد. هتل دنیز با 5 ستاره، یکی از بهترین هتل های ارومیه به شمار می‌رود. در این هتل می‌توانید داخل سوئیت‌های مستقل، ویلاهای خصوصی و اتاق‌های معمولی اقامت داشته باشید. این هتل فضایی بسیار زیبا دارد. در مجموعه باری می‌توانید از امکاناتی همچون دوچرخه‌سواری، بیلیارد، سوارکاری، استخر آب  شور و شیرین، تیراندازی، فضای باز مخصوص کودکان و …. استفاده کنید. حتی رستوران این مجموعه یکی از بهترین رستوران های ارومیه است؛ پس با اقامت در این هتل 5ستاره، اقامتی تکمیل و بسیار عالی را تجربه می‌کنید. در حال حاضر این هتل یکی از بهترین هتل‌های تمام استان آذربایجان غربی به شمار می‌رود.

آدرس: ارومیه، جاده قدیم ارومیه، سلماس کیلومتر۵۷

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، تقریباً مهم‌ترین هتل های ارومیه را با هم بررسی کردیم. اگر تجربه اقامت در هر کدام از این هتل‌ها را داشتید، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب به سایر دوستان کمک می‌کنید تا انتخاب بهتر و منطقی داشته باشند.

هتل ماه کیمیا را می‌توان قدیمی‌ترین هتل ارومیه دانست.

هتل دنیز یکی از بهترین هتل‌های ارومیه است.

هتل مروارید و ماه کیمیا جزو ارزان‌ترین هتل‌های ارومیه هستند.

هتل آنا بزرگترین هتل ارومیه است.

هتل آپارتمان بهار یکی از بهترین هتل آپارتمان‌های ارومیه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.