مراکز خرید ارومیه | تجربه خریدی رضایت‌بخش در ارومیه

3

بسیاری از گردشگران ایرانی و خارجی در فصل‌های گرم سال، برای تجربه سفری دل‌چسب در آب‌و‌هوایی مطبوع و خنک، به‌سوی ارومیه، شهر آب و روشنی، سفر می‌کنند. همچنین اسکی‌بازان ایرانی و خارجی، هر‌ساله با فرارسیدن فصل زمستان، با خرید بلیط هواپیما ارومیه، به‌سوی این شهر روانه می‌شوند تا به تپه‌ها و کوه‌های پوشیده از برف آن برسند. تا‌کنون بار‌ها در‌خصوص تک‌تک جاهای دیدنی ارومیه سخن گفته‌ایم. همچنین با معرفی بهترین هتل‌ها و رستوران های ارومیه، شما را برای تجربه‌ سفری خاطره‌انگیز در این شهر راهنمایی کردیم. در این مطلب قصد داریم به معرفی مراکز خرید ارومیه، از مجتمع‌های تجاری بزرگ و لوکس تا پاساژ‌های قدیمی و بازارهای سنتی ارومیه بپردازیم. در‌نتیجه اگر قصد دارید در ارومیه خرید کنید، این مطلب راهنمای خوبی برای شما خواهد بود. با ما همراه باشید. 

فهرست مطالب

بازار خیابان آهندوست ارومیه

بازار خیابان آهندوست ارومیه

خیابان آهندوست از شلوغ‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین خیابان‌های ارومیه است که بخش‌های مختلف شهر را به هم متصل می‌کند. وجود فروشگاه‌های متنوع در سر‌تاسر بازار خیابان آهندوست، باعث شده است که این خیابان به یکی از مهم‌ترین مراکز خرید ارومیه تبدیل شود. اغلب فروشگاه‌های این خیابان، به فروش لوازم خانگی مشغول هستند. بسیاری از افراد برای خرید جهیزیه و لوازم خانگی از جمله سیستم‌های صوتی و تصویری، لوازم برقی آسپز‌خانه، ظرف و ظروف و… به این خیابان مراجعه می‌کنند. در‌واقع می‌توان گفت که خیابان آهندوست از بهترین بازارهای ارومیه برای خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب است. جالب است بدانید که خیابان آهندوست ارومیه، به کبابی‌های محشرش معروف‌ است در جای‌جای آن بوی هوس‌انگیز کباب تازه به مشام می‌رسد؛ ا‌ز‌این‌رو اگر در سفر به استان آذربایجان غربی و ارومیه، گذرتان به این خیابان معروف و بزرگ خورد، حتماً کباب‌های خوشمزه کبابی‌های آن را امتحان کنید. 

  • آدرس بازار خیابان آهندوست ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به بازار خیابان آهندوست ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان آهندوست
ساعات کاریاغلب فروشگاه‌های این خیابان از حدود ساعت ۹ صبح باز هستند و تا ساعت ۱۰ شب فعالیت دارند. 

مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

مجتمع تجاری تورک مال از لوکس‌ترین و بهترین مراکز خرید ارومیه است. وسعت این مجتمع تجاری و تفریحی مدرن و بزرگ به ۴هزار متر‌مربع می‌رسد. تورک مال دارای ۵ طبقه است که بخش‌های مختلف این مجموعه تجاری و تفریحی در آن‌ها جای گرفته‌اند. از جمله بخش‌های مهم این مرکز تجاری و تفریحی می‌توان به هایپر‌مارک، بخش تجاری متشکل از فروشگاه‌ها، شهر‌بازی مخصوص کودکان، پارکینگ طبقاتی، رستوران و فود‌کورت اشاره کرد. اگر عاشق پاساژ‌گردی‌های طولانی هستید، مجتمع تجاری و تفریحی تورک مال، مقصدی عالی برای شماست؛ چرا‌که می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری طولانی در فروشگاه‌های جذاب این مجموعه، به فود‌کورت یا رستوران آن مراجعه کرده و با صرف غذایی لذیذ، خستگی را از تن خارج کنید. همچنین اگر فرزند کوچک به‌همراه دارید، خوب است بدانید که شهر‌بازی این مجموعه نیز محیطی عالی برای کودکان است و اوقات خوشی را برای آن‌ها رقم خواهد زد. 

مجتمع تجاری تورک مال ارومیه

فروشگا‌ه‌های این مجموعه اغلب به فروش محصولات برند‌های با‌کیفیت ترکی مشغول هستند؛‌ از‌این‌رو اکثر محصولاتی که در فروشگاه‌های این مجتمع تجاری عرضه می‌شوند، گران‌قیمت هستند. اگر اهل خرید کالا‌های برند‌های خارجی هستید، گشت‌و‌گذار در مجتمع تجاری تورک مال ارومیه و خرید از آن را از دست ندهید. 

  • آدرس مجتمع تجاری تورک مال روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری تورک مال

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده (شهید بهشتی)
شماره تماس۰۴۴۳۳۴۷۹۱۱۷
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۴۵

مجتمع تجاری برلن ارومیه

مجتمع تجاری برلن ارومیه

مجتمع تجاری برلن ارومیه (پاساژ برلن) از قدیمی‌ترین و محبوب‌ترین پاساژهای ارومیه است. اگر در میان مراکز خرید ارومیه، به‌دنبال مکانی هستید که در آن انواع پوشاک، کیفیت و کفش و… با‌کیفیت مناسب و قیمت معقول عرضه شود، مجتمع تجاری برلن از بهترین مقاصد خرید برای شما است. پاساژ برلن دارای ساختمانی بزرگ، با چندین طبقه است. فروشگاه‌های پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه و فروشگاه‌های کیف و کفش در دو طبقه از طبقات مجتمع تجاری برلن مشغول فعالیت هستند. یکی از طبقات این مجتمع نیز به خانه بازی مخصوص کودکان اختصاص داده شده است. طبقات دیگر مجموعه دارای کاربری تجاری و مسکونی هستند. تنوع پوشاک و کیف و کفش در پاساژ برلن نسبتاً زیاد است. همچنین قیمت مناسب کالا‌های فروشگاه‌های این پاساژ باعث می‌شود تا هیچکس دست خالی از آن بیرون نرود.  

  • آدرس مجتمع تجاری برلن ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری برلن ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان، خیابان اول شمالی، کوچه اول
ساعات کاریشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ و جمعه‌ها تعطیل

مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه

مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه

بی‌تردید یکی از محبوب‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید ارومیه، مجتمع تجاری امیر‌کبیر است. این مجتمع تجاری قدیمی در مرکز شهر قرار دارد و به همین سبب دسترسی به آن بسیار راحت است و همواره افراد بسیاری برای خرید انواع کالا به آن مراجعه می‌کنند. بنای مجتمع تجاری امیر‌کبیر دارای ۳ طبقه است و در آن فروشگاه‌های متنوعی از جمله فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، زیور‌آلات، لوازم بهداشتی و همچنین فروشگاه‌های فروش فیلم و موسیقی، مشغول فعالیت هستند. قیمت کالا‌هایی که در واحد‌های تجاری مرکز خرید امیر‌کبیر عرضه می‌شوند، بسیار مناسب و معقول است؛ از‌این‌رو اگر به‌دنبال مقصدی برای خریدی مقرون‌به‌صرفه و رضایت‌بخش هستید، حتماً به مجتمع تجاری امیرکبیر ارومیه سر بزنید. 

 

همان طور که گفتیم پاساژ امیر‌کبیر در مرکز شهر قرار داشته، پارکینگ اختصاصی ندارد و احتمال یافتن جای پارک مناسب در نزدیکی آن کم است. از‌این‌رو اگر خواستید به پاساژ امیرکبیر ارومیه بروید، بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید یا اگر با ماشین شخصی رفتید، ماشینتان را در پارکینگ‌های عمومی مناطق نزدیک به پاساژ پارک کنید. 

  • آدرس مجتمع تجاری امیرکبیر روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری امیرکبیر

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان خیام جنوبی
شماره تماس ۰۹۱۴۴۴۵۹۰۲۸
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۳۰ 

پاساژ پاکو ارومیه 

پاساژ پاکو ارومیه

پاساژ پاکو از جدید‌ترین مراکز خرید ارومیه است. این مرکز خرید به‌تازگی در شهر ارومیه افتتاح شده و طی چند سال اخیر جای خود را میان محبوب‌ترین پاساژهای ارومیه باز کرده است. در مجتمع تجاری پاکو ارومیه، فروشگاه‌های متعدد و متنوعی وجود دارند. در اغلب فروشگاه‌های این پاساژ کالا‌هایی همچون پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… عرضه می‌شوند. اغلب کالا‌های موجود در فروشگاه‌های این پاساژ، با‌توجه به کیفیتشان، قیمت مناسبی دارند. به همین سبب پاساژ پاکو ارومیه را می‌توان به‌عنوان مقصدی عالی برای خریدی راحت، ارزان و رضایت‌بخش در ارومیه معرفی کرد. همچنین جالب است بدانید که پاساژ باکو در کنار مجتمع تجاری برلن و مجتمع تجاری یاقوت ارومیه قرار دارد؛ از‌این‌رو شما با مراجعه به این پاساژ می‌توانید با یک تیر سه نشان زده و از دیگر مراکز خرید ارومیه نیز بازدید کنید. 

  • آدرس پاساژ پاکو ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ پاکو ارومیه 

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان شمالی، کوی اول
شماره تماس۰۹۱۴۱۲۱۹۱۳۱
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

پاساژ تندیس ارومیه

پاساژ تندیس ارومیه

پاساژ تندیس، بخشی از پروژه‌ای بزرگ در شهر ارومیه است که فاز اول آن به بهره‌برداری رسیده و فاز دوم و سوم آن در حال اجرا است. مساحت این مجموعه تجاری و تفریحی مدرن ۱هزار و ۷۰۰ متر‌مربع بوده و مساحت زیر‌بنای ساختمان تجاری آن به ۱۰هزار متر‌مربع می‌رسد! از‌این‌رو مجتمع تجاری و تفریحی تندیس را می‌توان به‌عنوان بزرگترین مرکز خرید ارومیه معرفی کرد. از امکانات رفاهی این مجموعه می‌توان به آسانسور، پله برقی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، پارکینگ اختصاصی با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و… اشاره کرد. بدون‌تردید پس از پایان کامل پروژه ساخت پاساژ تندیس، این پاساژ به یکی از محبوب‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید ارومیه تبدیل خواهد شد؛‌ پس اگر در آن زمان مهمان شهر ارومیه بودید، بازدید از آن را از دست ندهید. 

  • آدرس پاساژ تندیس ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ تندیس ارومیه

آدرس ایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان اول شمالی
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰

پاساژ برلیان ارومیه 

پاساژ برلیان ارومیه 

پاساژ برلیان از قدیمی‌ترین و پر‌رفت‌و‌آمد‌ترین مراکز خرید ارومیه است که در مرکز شهر قرار دارد. ساختمان پاساژ‌ برلیان، بنایی قدیمی با پنج طبقه است. از آنجایی که راه‌پله‌های این بنای قدیمی باریک و نا‌مناسب هستند و رفت‌و‌آمد از طریق آن‌ها خطر‌ناک و دشوار است، طبقات بالایی پاساژ برلیان رونق چندانی ندارند. با‌این‌حال طبقات زیر‌زمین، همکف و طبقه اول این پاساژ، در تمام ایام سال شلوغ و پر‌‌رفت‌و‌آمد هستند. 

اغلب فروشگاه‌های پاساژ برلیان، به‌خصوص فروشگاه‌های طبقه همکف، به فروش انواع عینک‌های طبی، عینک‌های آفتابی و انواع لنز مشغول هستند؛ به همین دلیل اهالی شهر ارومیه پاساژ برلیان را به‌عنوان مرکز خرید عینک می‌شناسند. برخی از واحد‌های تجاری طبقه زیر‌زمین و طبقه اول پاساژ برلیان، به فروشگاه‌های یونیفرم‌های پرستاری، لوازم دانشجویی و نقره‌جات اختصاص یافته‌اند. اگر قصد خرید کالا‌های این‌چنینی، به‌خصوص عینک طبی یا عینک آفتابی را دارید، بی‌شک پاساژ برلیان ارومیه، بهترین مرکز خرید برای شما است؛‌ چرا‌که در این پاساژ با تنوعی بی‌نظیر و قیمت‌هایی مناسب رو‌به‌رو خواهید بود. 

  • آدرس پاساژ برلیان ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ برلیان ارومیه

آدزسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام
شماره تماس۰۹۱۹۷۷۵۰۸۴۹

مجتمع تجاری طوبی ارومیه

مجتمع تجاری طوبی ارومیه

در معرفی بهترین مراکز خرید و پاساژهای لوکس ارومیه نام مجتمع تجاری طوبی ارومیه را نباید از قلم انداخت. این مرکز خرید نیز در خیابان امام و مرکز شهر ارومیه قرار دارد. مهم‌ترین مزیت مجتمع تجاری طوبی در مقایسه با سایر مراکز خرید ارومیه که در مرکز شهر واقع شده‌اند این است که این مرکز خرید، دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت بالاست و شما برای مراجعه به آن دیگر درگیر پیداکردن جای پارک در شلوغ‌ترین منطقه شهر نخواهید بود. مجتمع تجاری طوبی دارای بنایی تازه‌ساخت و مدرن است. در واحد‌های تجاری این مجتمع انواع کالا از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه گرفته تا کیف و کفش، زیور‌آلات و… عرضه می‌شود. در‌نهایت می‌توان گفت که مجتمع تجاری طوبی برای پاساژ‌گردی و خرید‌های خانوادگی انتخابی مناسب است. 

  • آدرس مجتمع تجاری طوبی ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری طوبی ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام، بعد از کوی هشتم
ساعات کاریشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۰۰:۰۰ و جمعه‌ها ساعت ۱۰:۳۰ تا ۲۰:۳۰

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه (بازار رضا) 

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه (بازار رضا) 

 

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه که به بازار رضا نیز شهرت دارد، از بزرگ‌ترین بازارهای ارومیه است. اگر به‌دنبال جایی مناسب برای خرید کیف و کفش و پارچه هستید، مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا همان مقصدی است که در پی آن هستید. اغلب فروشگاه‌های بازار رضا به فروش انواع کیف و کفش و پارچه‌های متنوع مشغول هستند؛ از‌این‌رو شما با تنوعی بالا و قیمت‌هایی بسیار مناسب (در مقایسه با قیمت‌های مراکز خرید و فروشگاه‌های دیگر) رو‌به‌رو خواهید بود. تعداد کمی از فروشگاه‌های این مجتمع تجاری بزرگ نیز به فروش انواع شال و روسری، پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه مشغول هستند؛ با‌این‌حال همه این مجتمع را به کیف و کفش و پارچه‌هایش می‌شناسند. 

مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه (بازار رضا) 

 

در‌نهایت باید بگوییم که بازار رضا نیز در خیابان امام و مرکز شهر قرار دارد؛ از‌این‌رو این بازار در نزدیکی سایر مراکز خرید و هتل های ارومیه بوده و دسترسی به آن برای مسافران بسیار راحت است. 

  • آدرس مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا ارومیه

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱:۳۰

پاساژ تاناکورا ارومیه

پاساژ تاناکورا ارومیه

 

پاساژ تاناکورا از محبوب‌ترین مراکز خرید ارومیه برای اورجینال‌پوش‌ها است. در این بازار انواع کالای دست دوم خارجی با قیمت‌هایی بسیار ارزان و مناسب، به مشتریان عرضه می‌شود. جالب است بدانید که پاساژ تاناکورا ارومیه، از بزرگ‌ترین مراکز فروش پوشاک دست دوم خارجی در کشور است. شما می‌توانید برای خرید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، پوشاک و لوازم ورزشی، کیف و کفش دست دوم یا استوک برند‌های مطرح و گران‌قیمت خارجی با قیمت مناسب به این مرکز خرید بزرگ و جذاب مراجعه کنید. اگر در این بازار خوب بگردید، کالاهایی در حد نو و بسیار با‌کیفیت پیدا خواهید کرد که شاید قیمتشان یک‌دهم ارزش واقعی آن‌ها باشد. پاساژ تاناکورا آن‌قدر بزرگ است و اجناس موجود در فروشگاه‌های آن به‌قدری متنوعند که گشت‌و‌گذار در این پاساژ، ساعت‌ها شما را مشغول خواهد کرد؛ به همین دلیل در این پاساژ امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و پارکینگ روباز برای مشتریان فراهم شده است. 

  • آدرس پاساژ تاناکورا ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ تاناکورا ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، ابتدای جاده ارومیه به اشنویه
شماره تماس۰۹۱۴۹۸۵۸۰۴۵
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۲۰:۰۰

پاساژ آذربایجان ارومیه

پاساژ آذربایجان ارومیه

پاساژ آذربایجان یا مجتمع تجاری آذربایجان از دیگر مراکز خرید ارومیه است که در خیابان سنگ‌فرش‌شده خیام جنوبی قرار دارد. این مجتمع تجاری بزرگ چندین طبقه دارد ولی تنها طبقات اول و دوم آن فعال هستند. در واحد‌های تجاری مرکز خرید آذر‌بایجان انواع کالا، از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، ساعت و بدلیجات، لوازم و قطعات موبایل و… عرضه می‌شود. قیمت کالاهای موجود در فروشگاه‌های پاساژ آذربایجان، مناسب و معقول است. همین امر باعث شده است تا نام این پاساژ، در میان محبوب‌ترین مراکز خرید ارومیه قرار گیرد. پاساژ آذربایجان، در منطقه نسبتاً شلوغ ارومیه قرار داشته و پارکینگ اختصاصی نیز ندارد؛‌ از‌این‌رو استفاده از وسایل نقلیه عمومی و تاکسی‌های شهری برای رفتن به این بازار، به مراتب راحت‌تر از استفاده از خودرو شخصی است؛ چرا‌که در این منطقه از شهر، یافتن جای پارک امن و مناسب چالشی بزرگ خواهد بود. 

  • آدرس پاساژ آذربایجان ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ آذربایجان ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان خیام، فلکه خیام
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ 

بازارچه مرزی سِرو ارومیه

بازارچه مرزی سِرو ارومیه

 

بازارچه مرزی ارومیه از بازار‌های معروف شمال غرب ایران است که در نزدیکی شهرستان سرو، واقع در استان آذر‌بایجان غربی قرار دارد. بازار مرزی سرو در نزدیکی مرز کشور ایران و ترکیه واقع شده است؛ از‌این‌رو در این بازارچه اجناس وارداتی با قیمتی مناسب‌تر از سایر مراکز خرید ارومیه به مشتریان عرضه می‌شوند. از جمله اجناسی که در این بازارچه به فروش می‌رسند، می‌توان به انواع پوشاک زنانه و مردانه ترک، لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال، مواد خوراکی بسته‌بندی شده با برندهای معتبر و… اشاره کرد. کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسب و ارزان محصولاتی که در بازارچه مرزی سرو عرضه می‌شوند، باعث شده است که این بازار جزو محبوب‌ترین بازارچه های ارومیه در میان ساکنین شهر و گردشگران باشد. در‌نهایت خوب است اشاره کنیم که بازارچه مرزی سِرو ارومیه دارای فضای بزرگ رو‌بازی است که از آن به‌عنوان پارکینگ عمومی استفاده می‌شود.

  • آدرس بازارچه مرزی سِرو ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به بازارچه مرزی سِرو ارومیه

آدرسایران، آذربایجان غربی، شهرستان سرو، ۵۵ کیلومتر به طرف گمرک سرو
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۴۵ تا ۲۱:۳۰

پاساژ انصار ارومیه

پاساژ انصار با بنای ۳‌طبقه قدیمی و فضای رو‌باز، از قدیمی‌ترین مراکز خرید ارومیه است. در مرکز این پاساژ حیاطی بزرگ و مربعی‌شکل قرار دارد که فروشگاه‌های پاساژ دور‌تا‌دور آن در سه طبقه جای گرفته‌اند. بنای پاساژ انصار ارومیه به‌قدری خاص و قدیمی است که می‌توان آن را در فهرست جاهای دیدنی ارومیه نیز قرار داد. در طبقه زیر‌زمین این مرکز خرید، چاپخانه‌ها و فروشگاه‌های فروش کاغذ مشغول فعالیت هستند. طبقه اول و طبقه همکف پاساژ انصار، به مغازه‌های فروش کارت عروسی اختصاص یافته است. برخی از فروشگاه‌های آن نیز به فروش کیف و کفش مجلسی و وسایل ورزشی مشغول هستند. از‌آنجایی که در این پاساژ تنها اجناسی خاص عرضه می‌شود، احتمالاً در سفر به ارومیه، این پاساژ را برای گشت‌و‌گذار و خرید‌کردن انتخاب نکنید؛ با‌این‌حال توصیه می‌کنیم هنگام قدم زدن در خیابان امام، سری به این پاساژ قدیمی زده و از فضا و حال‌و‌هوای خاص آن لذت ببرید. 

  • آدرس پاساژ انصار ارومیه  روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ انصار ارومیه 

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان امام
شماره تماس۰۹۱۴۱۸۷۲۸۱۸
ساعات کاریشنبه تا چهار‌شنبه از ساعت۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۰۰

مرکز خرید استادان ارومیه

مرکز خرید استادان ارومیه

مجتمع تجاری استادان ارومیه مرکز خریدی تازه‌ساخت و مدرن است که نام آن در فهرست پاساژهای لوکس ارومیه قرار می‌گیرد. این مجتمع تجاری در خیابان استادان قرار دارد. خیابان استادان جزو محله‌های لوکس و گران‌قیمت شهر ارومیه است و علاوه‌بر مجتمع تجاری استادان، مراکز خرید دیگر از جمله مجتمع تجاری میلاد نور، مرکز خرید ژابیز، مجتمع تجاری عازمی، مرکز خرید پردیس نیز در آن قرار دارند. به همین سبب شما با مراجعه به مرکز خرید استادان ارومیه، می‌توانید با یک تیر چند نشان زده و از دیگر مراکز خرید این منطقه نیز بازدید کنید. اغلب فروشگاه‌های مجتمع تجاری استادان به فروش پوشاک زنانه و مردانه مشغول هستند. قیمت اجناسی که در این مجتمع تجاری عرضه می‌شوند، گران است؛ با‌این‌حال اگر عاشق لباس‌های گران‌قیمت و فاخر هستید، مرکز خرید استادان ارومیه با فروشگاه‌ها و بوتیک‌های شیک و پر‌زرق‌و‌برقش، مقصدی جذاب برای شما خواهد بود. 

  • آدرس مرکز خرید استادان ارومیه روی نقشه گوگل

آدرس: ایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان استادان

مجتمع تجاری یاقوت ارومیه 

مجتمع تجاری یاقوت از جدید‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید ارومیه است که شهرک فرهنگیان ارومیه اول شمالی (بازار مهین آباد) قرار دارد. بنای این مجتمع دارای ۶ طبقه است که در طبقات مختلف آن، فروشگاه‌های متنوعی مشغول فعالیت هستند. شما می‌توانید برای خرید انواع کالا از پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه گرفته تا پارچه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و… به این مرکز خرید بزرگ و مدرن مراجعه کنید. 

مجتمع تجاری یاقوت ارومیه 

همان طور که گفتیم، مجتمع تجاری یاقوت در بازار اول شمالی ارومیه قرار دارد. در طی سال‌های اخیر، علاوه‌بر مجتمع تجاری یاقوت، پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری متعدد دیگری نیز در این بازار بر‌پا شده‌اند. از محبوب‌ترین مراکز خرید ارومیه که در بازار اول شمالی قرار دارند، می‌توان به پاساژ جلالی(زرگران و پارچه سرایان)، پاساژ عزیزی، پاساژ پاکو، پاساژ عبدی، پاساژ لعل، پاساژ شمس‌العماره، پاساژ یاقوت و پاساژ تندیس اشاره کرد؛ از‌این‌رو بازار اول شمالی ارومیه، مقصدی عالی برای گشت‌و‌گذار، پاساژ‌گردی و خرید است.

  • آدرس مجتمع تجاری یاقوت ارومیه  روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری یاقوت ارومیه 

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، شهرک فرهنگیان، چهارراه شمالی، خیابان شمالی ، کوچه یک (جنب پاساژ برلن) اول شمالی
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۱۸:۰۰ و ۲۳:۰۰ تا ۰۰:۰۰

مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه

مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه

مجتمع تجاری میلاد نور نیز از جدید‌ترین مراکز خرید ارومیه است که با نمای منحصر‌به‌فردش توجه هر رهگذری را به‌سوی خود جلب می‌کند. این مجتمع تجاری با احتساب زیر‌زمین، ۶ طبقه مجزا دارد و هر طبقه آن به فروشگاه‌های عرضه‌کننده کالایی خاص اختصاص داده شده است. به‌عنوان مثال در یک طبقه فروشگاه‌های عرضه‌کننده پوشاک قرار دارند و در طبقه‌ای دیگر، تمامی فروشگاه‌ها به فروش کیف و کفش مشغول هستند. دسته‌بندی اجناس در طبقه‌های مختلف مجتمع تجاری میلاد نور باعث شده است تا خریدکردن در آن بسیار راحت باشد. شما می‌توانید برای خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، زیورآلات و اشیاء تزئینی و… به این مجتمع تجاری جذاب در ارومیه مراجعه کنید. مجتمع تجاری میلاد نور دارای کافی شاپی با نام «کافه گندم»‌ است که با انواع نوشیدنی سرد و گرم و اسنک‌های خوشمزه از مشتریان پذیرایی می‌کند.

  • آدرس مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به مجتمع تجاری میلاد نور ارومیه 

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده ، خیابان استادان
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۰:۳۰

پاساژ جلالی اول شمالی ارومیه 

پاساژ جلالی اول شمالی ارومیه 

پاساژ جلالی از دیگر مراکز خرید محبوب ارومیه است که در بازار اول شمالی این شهر قرار دارد. این مجتمع تجاری دارای بنایی تازه‌ساخت و لوکس بوده نمای درونی و بیرونی آن بسیار شیک و زیباست. بنای پاساژ جلالی ۵ طبقه دارد که رفت‌و‌آمد میان طبقات از طریق پله‌برقی امکان‌پذیر است. در طبقه زیر‌زمین پاساژ جلالی، پارچه‌سرا‌ها با پارچه‌های رنگارنگ‌شان مشغول فعالیت هستند. طبقه دوم این پاساژ به طلا‌فروشی‌ها، نقره‌جات‌ها و بدلیجات‌ها اختصاص داده شده است. فروشگاه‌های طبقات بالاتر نیز اغلب به فروش پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، کیف و کفش و لوازم آرایشی و بهداشتی مشغول هستند. بسیاری پاساژ جلالی بازار اول شمالی ارومیه را به طلا‌فروشی‌ها و زرگری‌هایش می‌شناسند؛ از‌این‌رو اگر در ارومیه به‌دنبال جایی مناسب برای خرید طلا هستید، پیشنهاد می‌کنیم به این پاساژ و فروشگاه‌های طبقه همکف آن سر بزنید. 

  • آدرس پاساژ جلالی اول شمالی ارومیه  روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ جلالی اول شمالی ارومیه 

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، بلوار ایثار
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ 

پاساژ پردیس ارومیه 

پاساژ پردیس ارومیه 

پاساژ پردیس نیز در شمار بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید ارومیه قرار دارد. این پاساژ دارای دو بخش تجاری و اداری است. اگر اهل خرید کالا‌های با‌کیفیت از برند‌های معتبر ترکیه‌ای هستید، پاساژ پردیس از بهترین مقاصد خرید در شهر ارومیه برای شماست. در این مجتمع خرید ۶‌طبقه، فروشگاه‌های متعددی کالا‌های متنوعی از جمله پوشاک، کیف و کفش زنانه و مردانه را عرضه می‌کنند. اغلب کالا‌های موجود در فروشگاه‌های این مجتمع، از برند‌های معتبر و نام‌آشنای ترکی هستند؛ از‌این‌رو شما می‌توانید با خیال راحت از بابت کیفیت اجناس، در این پاساژ خرید کنید. در‌نهایت باید اشاره کنیم که پاساژ پردیس ارومیه دارای پارکینگ اختصاصی، با ظرفیت بالا برای مشتریان است. به همین سبب شما می‌توانید بدون دغدغه جای پارک، به‌منظور تجربه خریدی راحت و رضایت‌بخش، به این پاساژ بزرگ و مدرن مراجعه کنید. 

  • آدرس پاساژ پردیس ارومیه  روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به پاساژ پردیس ارومیه 

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان دانشکده، خیابان استادان، نبش کوی هشتم
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۱:۰۰ 

بازار خیام جنوبی ارومیه

بازار خیام جنوبی ارومیه

خیابان خیام جنوبی و بازار جذاب و پر‌هیاهو آن، جزو شلوغ ترین و مشهور‌ترین مناطق شهر ارومیه است. خیابان خیام جنوبی در مرکز شهر ارومیه قرار دارد و به بزرگ‌ترین خیابان شهر، یعنی خیابان امام، متصل می‌شود. در این خیابان پر‌ازدحام، عبور‌و‌مرور وسایل نقلیه ممنوع بوده و در هر دو سمت آن فروشگاه‌های متنوعی مشغول فعالیت هستند. همین امر باعث شده است تا آن را با عنوان بازار خیام جنوبی ارومیه بشناسند. تمام این خیابان با سنگ‌فرش پوشیده شده است. مغازه‌های کوچکی که در جای‌جای این خیابان جای خشک کرده‌اند و در فصل‌های گرم آبمیوه خنک می‌فروشند و در فصل‌های سرد، رهگذران به خوردن باقالی و لبوی داغ و تازه دعوت می‌کنند، شور‌و‌حالی خاص به این خیابان بخشیده‌اند. 

اغلب فروشگاه‌های واقع در بازار خیام جنوبی ارومیه به فروش انواع پوشاک، کیف و کفش زنانه و مردانه از برند‌های معتبر خارجی، به‌خصوص برند‌های ترکی مشغول هستند. از‌این‌رو شما می‌توانید برای گشت‌و‌گذاری دل‌نشین و خرید اجناسی با‌کیفیت و اورجینال، به این بازار بروید. 

  • آدرس بازار خیام جنوبی ارومیه روی نقشه گوگل

  • اطلاعات دسترسی به بازار خیام جنوبی ارومیه

آدرسایران، استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیام جنوبی
ساعات کاریاغلب فروشگاه‌های این بازار از حدود ساعت ۹ صبح باز هستند و تا ساعت ۱۰ شب فعالیت دارند.

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان، سوار بر بال قلم، به‌سوی شهر دوست‌داشتنی ارومیه سفر کرده و با مراکز خرید این شهر، از مجتمع‌های تجاری لوکس گرفته تا پاساژ‌های قدیمی و بازارچه‌های سنتی و… آشنا شدیم. اگر قصد خرید بلیط قطار ارومیه یا سفر به این شهر به طرق دیگر را در سر دارید، پیش از هر‌کاری ابتدا راهنمای سفر ارومیه را مطالعه کنید تا چراغ راه شما برای تجربه سفری منحصر‌به‌فرد و خاطره‌انگیز در این شهر باشد. پس از آشنایی با مراکز خرید ارومیه، انتخاب شما برای خرید و گشت‌و‌گذار کدام مرکز خرید خواهد بود؟‌ اگر تجربه گشت‌و‌گذار و خرید در مجتمع‌های تجاری، پاساژ‌ها و بازار‌های این شهر را داشته‌اید، کدام مرکز خرید را به مخاطبان ما پیشنهاد می‌کنید؟

اگر در سفر به ارومیه به‌دنبال مراکز خرید ارزان هستید تا خریدی مقرون‌به‌صرفه و رضایت‌بخش داشته باشید، پیشنهاد ما به شما مراکز خریدی همچون مجتمع تجاری برلن، مجتمع تجاری امیر‌کبیر، پاساژ پاکو، مجتمع تجاری کیف و کفش رضا، پاساژ تاناکورا و بازارچه مرزی سرو است.

از لوکس‌ترین مراکز خرید ارومیه می‌توان به مجتمع تجاری تورک مال، مجتمع تجاری طوبی، مرکز خرید استادان، پاساژ جلالی و پاساژ پردیس اشاره کرد.

از مهم‌ترین مراکز خرید واقع در خیابان امام ارومیه می‌توان به پاساژ برلیان، مجتمع تجاری طوبی، مجتمع تجاری کیف و کفش رضا و پاساژ انصار اشاره کرد.

اگر در ارومیه به‌دنبال جایی مناسب برای خرید کیف و کفش هستید، مجتمع بزرگ تجاری کیف و کفش رضا همان مقصدی است که به دنبالش می‌گردید؛ چرا‌که اغلب فروشگاه‌های بازار رضا به فروش انواع کیف و کفش متنوع با قیمت‌های مناسب، مشغول هستند.

از محبوب‌ترین مراکز خرید ارومیه که در بازار اول شمالی قرار دارند، می‌توان به پاساژ جلالی(زرگران و پارچه سرایان)، پاساژ عزیزی، پاساژ پاکو، پاساژ عبدی، پاساژ لعل، پاساژ شمس‌العماره، پاساژ یاقوت و پاساژ تندیس اشاره کرد.

3 نظرات
  1. ارومیه قلب آذربایجان ❤ می گوید

    ارومیه قلب آذربایجان ❤
    به دیار آذربایجان ارومیه شهر والیبالی و والیبال نشین خطه آذربایجان دومین شهر ترک نشین ایران بعد از شهر برادر و قارداش تبریز ❤شهر شهیدان باکری ها و امینی ها، شهر کاپیتان تیم ملی والیبال سعید معروف، شهر والیبالی و پایتخت والیبال آذربایجان ، شهر عاشیق های آذربایجان، شهر مهد و فرهنگ و قلب ابدی آذربایجان خوش آمدید ❤
    آذربایجان دیارنا گوزل اورمیه شهرینه چوخ خوش گلیبسیز ❤
    به دیار آذربایجان شهر زیبایی ارومیه خیلی خوش آمدید ❤
    ما آذربایجانی ها بخصوص اورمیه ای ها به ترکی ( اورمولوها) خونگرمو مهمان نوازیم ❤

    یاشاسین ایران ❤
    یاشاسین آذربایجان ❤
    یاشاسین اورمیه ❤

    URMİA ❤AZERBAYCAN

  2. ارومیه قلب آذربایجان ❤💙💚 می گوید

    ارومیه قلب آذربایجان 💙❤💚خاک ابدی و خط قرمز ترکها 💙❤💚
    یاشاسین آذربایجان 💙❤💚
    یاشاسین اورمیه 💙❤💚

  3. ارومیه قلب آذربایجان ❤ می گوید

    ارومیه قلب آذربایجان ❤
    ارومیه جان آذربایجان ❤
    ارومیه خاک آذربایجان ❤
    ارومیه نفس همه ترک ها ❤
    ارومیه شهر والیبالی و پایتخت والیبال آذربایجان ❤
    ارومیه شهر شهیدان باکری ها و امینی ها ❤
    ارومیه دیار ملا حسنی ها و کاظم خان ها ❤
    ارومیه شهر کاپیتان تیم ملی والیبال سعید معروف ❤
    ارومیه شهر عاشیق های آذربایجان ❤
    ارومیه پاریس آذربایجان ❤
    ارومیه شهر بزرگترین پارک های ترکی در منطقه آذربایجان ( پارک های گوللر باغی ارومیه، پارک ائللرباغی ارومیه و پارک ساغلیق ارومیه)❤
    ارومیه شهر بزرگترین مجتمع ها و مراکز خرید ترکی در منطقه آذربایجان ( مجتمع تجاری و تفریحی تورک مال اورمیه، مجتمع تجاری و تفریحی اوریاد مال ارومیه، مجتمع تجاری و تفریحی ژابیز ارومیه، پاساژ آذربایجان ارومیه، پاساژ استاد شهریار ارومیه، پاساژ ستارخان ارومیه، بازارچه ایران ترک ارومیه ، مراکز خرید ترک آی اولدوز ارومیه برند شهر ارومیه، مرکز خرید الماس ترک ارومیه، مرکز خرید ترک دوبی ارومیه ، مرکز خرید ترک سنتر ارومیه، مرکز خرید ترک سل ارومیه، مرکز خرید ترک گون آی ارومیه)❤

    یاشاسین آذربایجان ❤❤❤

    یاشاسین اورمیه ❤❤❤

    ❤ ارومیه قلب آذربایجان ❤

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.