معرفی هتل های زابل |جایی برای آسودن

0

جنوب شرق ایران یکی از متنوع‌ترین مناطق ایران است. تنوع فرهنگ و زبان در این منطقه زیاد است. استان سیستان و بلوچستان در این منطقه واقع شده است. استانی که همه ما خبرهای ناگواری از فقر مردم این منطقه شنیده‌ایم. هر چقدر مردم این منطقه از نظر مادی فقیر هستند، به همان اندازه در فرهنگ و جاذبه‌های گردشگری ثروتمند هستند. یکی از شهرهای مهم این استان، شهر زابل است. اگر اهل ادبیات باشید، این نام برایتان آشناست. داستان‌های شاهنامه از این شهر سرچشمه گرفته‌اند. آثار تاریخی این شهر بی‌نظیر است. این شهر یکی از کم‌شناخته‌های ایران است به همین علت کمتر کسی درباره هتل های زابل یا جاهای گردشگری زابل می‌داند؛ اگر شما هم از افرادی هستید که نمی‌دانید، اما دوست دارید که بدانید؛ پس همراه ره بال آسمان باشید.

هتل های زابل | جایی برای آسودن

هتل آرام زابل

با جست‌وجو در اینترنت با اولین نامی که مواجه می‌شود هتل آرام است. این هتل از جوان‌ترین هتل های زابل است. سال 1384 ساخته شد. موقعیت مکانی این هتل بزرگ‌ترین مزیت آن محسوب می‌شود. این هتل در مرکز شهر واقع شده است؛ یعنی شما به‌راحتی به مراکز خرید زابل‌، رستوران های زابل و از همه مهم‌تر فرودگاه زابل نزدیک هستید. ممکن است شما در خرید بلیط هواپیما زابل تردید داشته باشید. تردید را کنار بگذارید و با خیال راحت هتل آرام را انتخاب کنید. فاصله این هتل تا فرودگاه 25 دقیقه است. هتل آرام 2 ستاره و 4 طبقه دارد. امکانات هتل شامل رستوران، کافی شاپ و پارکینگ است. قلعه چهل دختران و دهانه غلام جاذبه‌های نزدیک به این هتل هستند.

آدرس: زابل، میدان رستم، هتل آرام.

هتل لاله نيمروز

هتل لاله نیمروز هتلی شیک ولی ساده در زابل است. اتاق‌های هتل به سوئیت شباهت دارند. در هر اتاق امکاناتی مناسب برای مسافران قرار داده شده است. اتاق‌ها دل باز هستند و پنجره اتاق‌ها به سمت حیاط سرسبز هتل باز می‌شوند. اسم حیاط آمد. حیاط این هتل بزرگ و سرسبز است؛ اگر با خانواده سفر کرده‌اید نگران خسته‌شدن کودکانتان نباشید. فضای این هتل برای بازی و خوش‌گذرانی مناسب است. این یکی از هتل های زابل رستورانی دارد که لقب بهترین رستوران زابل را به خود اختصاص داده است. در نزدیکی هتل لاله، شهر سوخته، کوه خواجه یا اوشیدا و بقایای دریاچه هامون قرار دارند. اقامت در این هتل راه را برای بازدید از جاهای دیدنی زابل باز می‌کند.

آدرس: زابل، سرحدی، بلوار ارتش.

هتل هامون زابل

هتل هامون زابل

هتل هامون زابل جوان‌ترین هتل زابل است. نوسازبودن هتل باعث شده افراد کمی با آن آشنا باشند؛ اما نکته جالب این است که هامون نظر مثبت همین افراد کم را به خود جلب کرده است. این هتل در نظافت و قیمت نظر گردشگران را به خود جلب کرده است. این هتل نوساز است و تمام امکاناتی که برای اقامت نیاز دارید را فراهم کرده است. شهر گرمی مانند زابل باید هتل‌های مجهز به سیستم سرمایشی قوی داشته باشد. هامون همین هتل است. مهم‌ترین نکته از نظر گردشگران همین سیستم سرمایشی است که هامون به بهترین شکل از عهده آن برآمده است.

آدرس: زابل، محله بهشتی، میدان شیلات، خیابان مطهری، خیابان قدوسی.

مهمانپذيرهای زابل | اقامتی اقتصادی

مهمانپذير امين زابل

مهمانپذير امين از مهمانپذیر های زابل

امین بهترین مهمانپذیر میان مهمانپذیر های زابل است. این مهمانپذیر تمام سعی خود را به کار بسته تا گردشگران اقامتی امن و راحت داشته باشند. امکانات این مهمانپذیر به اندازه هتل های زابل نیست. بزرگ‌ترین مزیت این مهمانپذیر فاصله کم آن تا ترمینال است؛ پس با خیال راحت می‌توانید انواع سوغات زابل را بگیرید، به ترمینال بروید و اقدام کنید به خرید بلیط اتوبوس زابل به مقصد شهرتان. از امین تصاویر زیادی در دست نیست؛ اما نظرات گویای امکانات مناسب این اقامتگاه هستند. با اینکه این مهمانپذیر در مرکز شهر نیست؛ اما به مراکز مهم نزدیک است.

آدرس: زابل، بلوار کارگر، میلان سوم، سمت راست.

مهمانپذير حجت زابل

مهمانپذير حجت از مهمانپذیر های زابل

مهمانپذیرهای زابل هم مانند هتل های زابل زیاد نیستند؛ اما همین تعداد کم توانسته رضایت گردشگران را به دست آورد. در مهمان پذیر حجت زابل، حجت برای گردشگران تمام است. امکانات مناسب و برخورد خوب، دو گزینه‌ای است که گردشگران را راضی کرده است. این مهمانپذیر بیشتر برای افرادی مناسب است که برای سفر کاری به زابل آمده‌اند. اقامت بلندمدت در این مهمانپذیر ممکن است شما را راضی نکند. سفر با خانواده امکانات بیشتری می‌خواد که از عهده مهمان پذیر حجت خارج است.

آدرس: زابل، خیابان فردوسی، کوچه دکتر زاهدی، روبه‌روی بسیج خواهران.

اقامتگاه های بومگردی زابل | اقامتی سنتی و زیبا

اقامتگاه بوم‌گردی بَپور

بپور زیباترین جا در میان اقامتگاه های بومگردی زابل است. بافت سنتی این اقامتگاه بسیار زیباست، خصوصاً حیات پهناور آن. می‌دانید که برای پیداکردن شهرت باید در همه جنبه‌ها خوب باشی. بپور دقیقاً همین طور است. ظاهر زیبا تنها دلیل شهرت این اقامتگاه نیست. مهم‌ترین دلیل شهرت بپور رفتار مناسب کادر آن است. دلیل بعدی غذاهای عالی و خوشمزه بپور است. در این اقامتگاه غذاهای سیستانی پخته می‌شود که طعم جالب و جدیدی دارند. دلیل آخر هم کافه بپور است. کافه‌ای کوچک و دنج در گوشه‌ای از حیات سرسبز این اقامتگاه، محلی مناسب برای خلوت‌کردن است. خلوت‌کردن با خود، با کتاب یا با دوستی وفادار. بعد از کمی استراحت می‌توانید از بی‌بی‌ دوست و قلعه رستم دیدن کنید.

آدرس: زابل، روستای ارباب، شهدای 4.

اقامتگاه بومگردی کيانسه اديمی

کیانسه سرسبزترین اقامتگاه در میان اقامتگاه های بومگردی زابل و هتل های زابل است. با ورود به این اقامتگاه انگار به نخلستانی قدیمی وارد شده‌اید. نخلستانی که در آن قلعه‌ای قدیمی وجود دارد. این قلعه امروزه به محلی برای اقامت گردشگران تبدیل شده است. این اقامتگاه برای گردشگران خارجی جذابیت بیشتری دارد. دیوارهای این قلعه بلند هستند و حریم شما رعایت می‌شود. از جذابیت‌های این اقامتگاه سیاه‌چادری است که در حیاط این عمارت وجود دارد. بخاری‌های قدیمی و ظروف سنتی از دیگر جذابیت‌های این عمارت است.

آدرس: زابل، خیابان یعقوب لیک، کوچه گردشگر.

زابل جاهای گردشگری بسیاری دارد؛ اما هوای گرم برای مسافران محدودیت ایجاد کرده است. پاییز و زمستان زمان مناسبی برای سفر به زابل است. هتل های زابل انتظار شما را می‌کشند. در آخر نظراتتان را با ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

اکثر هتل‌های این شهر 3 ستاره هستند.

امکانات این مهمانپذیرها مناسب برای سفرهای کاری و مجردی است.

هتل آرام زابل تا فرودگاه 25 دقیقه فاصله دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.