هتل های اهواز | از هتل‌های 5 ستاره تا هتل‌آپارتمان‌های لوکس

0

اهواز جزو مهم‌ترین شهرهای جنوب کشور به حساب می‌آید. این شهر زیبا در استان خوزستان واقع شده است و هنوز هم از نظر موقعیت استراتژیک اهمیت بسیاری دارد. اگر قصد سفر به اهواز را دارید، پیش از آنکه اقدام به خرید بلیط هواپیما اهواز کنید، بدون فوت وقت باید به‌دنبال رزرو هتل در اهواز باشید. در اهواز هتل‌های متعددی وجود دارند. حتی در راهنمای سفر اهواز نیز نمی‌توانید توضیحات دقیق هتل های اهواز را بیاید. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا هتل های اهواز را به‌خوبی بشناسید و بتوانید بهترین هتل را رزرو نمایید.

معرفی برترین هتل های اهواز | هتل‌های 5 ستاره

  • هتل پارس اهواز

هر وقت صحبت از برترین هتل های اهواز باشد، حتماً نام هتل پارس به چشم می‌خورد. این هتل جزو هتل های 5 ستاره اهواز است و شهرت بسیاری بین مسافران دارد. بسیاری از مسافران بعد آنکه از سفرشان به اهواز بازمی‌گردند، این هتل را به سایر دوستان خود پیشنهاد می‌دهند. هتل پارس جزو قدیمی ترین هتل های اهواز نیز به حساب می‌آید. افتتاح این هتل به سال 1352 بازمی‌گردد. البته یک‌بار در سال 1395 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل پارس هتل بزرگی است و با 5 طبقه و 134 باب هتل از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار تمیز و لوکس هستند و نظافت در این هتل به‌خوبی رعایت می‌شود.

آدرس: اهواز، خیابان بیست و چهارمتری، خیابان شهید عابدی

معرفی برترین هتل های اهواز | هتل‌های 4 ستاره

هتل نیشکر اهواز

هتل نیشکر اهواز در کنار اداره توسعه نیشکر این شهر قرار دارد. به همین خاطر آن را با چنین نامی می‌شناسند. هتل نیشکر جزو هتل های 4 ستاره اهواز است که در سال 1391 به بهره‌برداری رسید. این هتل انواع امکانات رفاهی و خدماتی از جمله تاکسی سرویس، استخر، رستوران و… را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. همچنین در فاصله کمی از بازار فلافل اهواز قرار دارد. اتاق‌های هتل شیک، امروزی با طراحی عالی هستند و کارکنان هتل رفتاری بسیار مؤدبانه و دوستانه دارند. واحد‌های اقامتی هتل به انواع اتاق‌های یک و دو تخته و البته سویت‌های شیک تقسیم می‌شوند.

آدرس: اهواز، جاده گلستان، سه‌راهی گلستان، کنار اداره توسعه نیشکر

  • هتل آریوبرزن اهواز

هتل آریوبرزن جزو معدود هتل‌های 4 ستاره اهواز است. بد نیست بدانید این هتل حدود 20 سال در زمینه هتل‌داری قدمت دارد و جزو هتل‌های شیک اهواز به حساب می‌آید. فضای داخلی اتاق‌ها بسیار شیک است و تمامی بخش‌های هتل را در سال 1394 به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. این هتل دارای واحد‌های اقامتی آپارتمانی، سوئیت و اتاق‌های ساده یک تا سه تخته است. تقریباً می‌توان گفت که تمام مسافران این هتل از اقامت خود رضایت دارند و آن را در زمره برترین هتل‌های اهواز قرار می‌دهند.

آدرس: چهارراه نادری (سلمان فارسی)، خیابان شهید سراج، بین سیروس و نادری

معرفی هتل‌های اقتصادی اهواز | هتل‌های 3 ستاره

  • هتل اکسین اهواز

هتل اکسیژن جزو هتل‌های دنج، امروزی، مقرون‌به‌صرفه و درعین‌حال شیک اهواز است. این هتل در بلوار پاسداران اهواز قرار دارد و جالب است بدانید جزو قدیمی‌ترین هتل های اهواز نیز به شمار می‌آید. هتل اکسین در سال 1366 به بهره‌برداری رسیده است. البته یک‌بار به‌صورت کامل در سال 1395 بازسازی کردند. طی این بازسازی، نمای بیرونی و داخلی هتل به‌صورت کامل عوض شد. به همین خاطر حتی نمای بیرونی ساختمان نیز نو و امروزی است. این هتل در 2 طبقه با 50 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های یک تخته، دوتخته و سوئیت می‌شوند.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، کوی ملت، نبش خیابان ۲۰متری مقیمی زاده

  • هتل زاگرس اهواز

هتل زاگرس جزو جدیدترین هتل‌های 3 ستاره اهواز محسوب می‌شود. این هتل در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. به همین خاطر ظاهری بسیار مدرن، امروزی و پاکیزه دارد. حتی وسایل داخل اتاق‌ها نیز شیک و امروزی هستند. این هتل در محله کیان پارس قرار گرفته است. محله کیانپارس جزو مناطق مرفه نشین اهواز به حساب می‌آید. پس موقعیت قرارگیری هتل زاگرس نیز بسیار مطلوب است. هتل زاگرس هتلی 4 طبقه است که با 28 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل کیفیت خدمات بسیار مطلوبی دارد و مسافران را راضی نگه می‌دارد.

آدرس: اهواز، خیابان کیانپارس، خیابان چمران، بین اسفند و پهلوان شرقی

  • هتل تختی اهواز

هتل تختی را می‌توان در فهرست شیک‌ترین هتل‌های 3ستاره اهواز قرار داد. این هتل در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. به همین خاطر ظاهری شیک و امروزی دارد. فضای داخلی هتل نوساز است و حتی وسایلش نو و امروزی هستند. هتل تختی هتلی کوچک و جمع‌وجور است که 2 طبقه دارد و فقط با 17باب واحد اقامتی و سوئیت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در نزدیکی کارون قرار دارد و دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی اهواز دارد. البته در نظر داشته باشید که هزینه اقامت در این هتل چندان هم اقتصادی نیست.

آدرس: اهواز، امانیه، ورزشگاه تختی، خیابان شهید صفاری، مقابل اداره دامپزشکی

هتل پرشیا اهواز

هتل پرشیا جزو هتل‌های نسبتاً قدیمی اهواز است که توانسته 3 ستاره روی تابلو خود قرار دهد. این هتل 3ستاره در سال 1386 به بهره‌برداری رسید. البته نگران نباشید. هتل پرشیا را یک‌بار به‌صورت کامل در سال 1394 بازسازی کردند. هتل پرشیا در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و با 61باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در نزدیکی چهارراه امام خمینی قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید به‌راحتی خودتان را به بخش‌های مختلف شهر برسانید. هتل پرشیا جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای است که خدماتی درخور را در آن دریافت می‌کنید.

آدرس: اهواز، چهارراه امام خمینی، خیابان شریعتی، خیابان صدر السادات (سیروس)

  • هتل نادری اهواز

هتل نادری قدیمی‌ترین هتل در تمام اهواز است. مجموعه هتل‌های نادری جزو قدیمی‌ترین مجموعه هتل‌های استان خوزستان به حساب می‌آیند و این هتل، قدیمی‌ترین هتل در مجموعه هتل‌های زنجیره‌ای نادری به حساب می‌آید. هتل نادری اهواز در سال 1342 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1392 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند و به همین خاطر فضای داخلی هتل لوکس و امروزی است. این هتل در ساختمانی 5 طبقه قرار دارد و با 115 باب واحد اقامت مختلف از مسافران خود پذیرایی می‌کند. با توجه به آنکه این هتل در مرکز شهر قرار دارد، دارای دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی مختلف اهواز است. همچنین باید بدانید که پرسنل این هتل رفتاری بسیار مؤدبانه و محترمانه با مسافران دارند.

آدرس: اهواز، خیابان امام خمینی شرقی، بین ادهم و گندمی

  • هتل فجر سپاه اهواز

هتل فجر هتلی 3ستاره و معروف در اهواز است. این هتل فاصله کمی تا فرودگاه دارد و به همین خاطر برای افرادی که به‌صورت هوای سفر می‌کنند بسیار مناسب خواهد بود. واحدهای اقامتی هتل فجر به اتاق‌های یک، دو و سه تخته تقسیم می‌شوند و دارای سوئیت‌های شیک با امکانات کامل نیز است. سیستم گرمایشی و سرمایشی این هتل عملکرد بسیار مناسبی دارد و حتی در تابستان نیز نگران گرمای هوا نخواهید بود. این هتل در مجتمع تفریحی ورزشی فجر قرار دارد. پس مسافران می‌توانند از خدمات این مجتمع تفریحی نیز بهره‌مند شوند. هتل فجر جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی با خدمات عالی و مطلوب به حساب می‌آید.

آدرس: اهواز، ملی راه، خیابان زاویه، مجتمع تفریحی ورزشی فجر

  • هتل سومیا اهواز

هتل سومیا هتلی 3 ستاره است که در محله اعیان‌نشین کیانپارس قرار دارد. این هتل جزو هتل‌های نوساز است که در سال 1397 به بهره‌برداری رسید. به همین خاطر ظاهری شیک، نوساز و امروزی دارد. حتی با تماشای نمای بیرونی هتل سومیا می‌توانید متوجه کیفیت واحدهای اقامتی این هتل شوید. هتل سومیا در ساختمانی 6 طبقه قرار دارد و با 24 باب واحد اقامتی میزبان مسافران خواهد بود. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به جاهای دیدنی اهواز، مخصوصاً رودخانه کارون دارد. در حقیقت با اقامت در این هتل اصلاً احساس نمی‌کنید که در هتلی 3ستاره حضور دارید.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۱۳ شرقی، کنار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران

  • هتل باغ معین اهواز

هتل باغ معین را می‌توان جزو باصفاترین هتل های اهواز دانست. این باغ هتل در بخش خوش‌آب‌وهوای اهواز قرار دارد. هتل باغ معین اهواز در سال 1395 به بهره‌برداری رسید و به نوعی می‌توان آن را جزو اقامتگاه‌های بوم‌گردی دانست. البته هتل باغ معین یک هتل 3 ستاره با امکانات رفاهی و خدماتی بسیار عالی است که سفر به اهواز را به تجربه‌ای عالی و فراموش‌نشدنی برای مسافران خود تبدیل می‌کند. در اصل تمام هتل های اهواز ظاهری شبیه به هم دارند؛ اما هتل باغ معین با تمامی هتل‌ها تفاوت دارد. زمانی که وارد این باغ هتل می‌شوید، شیفته فضاسازی بی‌نظیر آن خواهید شد. در ضمن باید بدانید با وجود تمامی این زیبایی، هتل باغ معین جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی اهواز به شمار می‌آید.

آدرس: اهواز، ۲۴ متری، خیابان نظام وفا، پشت پمپ‌بنزین

  • هتل عمارت مرمر اهواز

هتل عمارت مرمر نیز جزو هتل های اهواز است که در محله مرفه نشین اهواز قرار دارد. در صورتی که به موقعیت قرارگیری هتل اهمیت می‌دهید، بهتر است در محله کیانپارس اقامت داشته باشید. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به رودخانه کارون دارد و می‌توانید به مراکز خرید اهواز نیز دسترسی داشته باشید. هتل عمارت در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. جالب است بدانید یک‌بار هم آن را در سال 1399 بازسازی کردند. به همین خاطر فضای داخلی و بیرونی آن بسیار لوکس، امروزی و شیک است. در اصل با حضور در این هتل احساس نمی‌کنید که هتلی 3 ستاره را انتخاب کرده‌اید. هتل عمارت بی‌تردید جزو برترین هتل های اهواز است که فضایی زیبا دارد و اقامتی آرام را برایتان به ارمغان می‌آورد.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان 9 شرقی، چهارراه اول، پلاک 40

معرفی برترین هتل‌های ارزان اهواز | هتل‌های 2 ستاره

  • هتل کارون اهواز

هتل کارون اهواز جزو برترین هتل‌های 2ستاره اهواز است. زمانی که ظاهر بیرونی هتل را ببینید، اصلاً تصور نمی‌کنید که این هتل فقط 2 ستاره دارد. در حقیقت حتی به چشمان خودتان نیز شک می‌کنید! این هتل ظاهری شیک، امروزی و محیطی پاکیزه و زیبا دارد. به‌خاطر 2ستاره بودن هتل، هزینه اقامت در آن بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. در ساختمان هتل امکان استفاده از کافی‌شاپ و اینترنت نامحدود نیز وجود دارد. این هتل در خیابان 30متری واقع شده است و می‌توانید از دسترسی مناسب هتل به جاهای دیدنی اهواز لذت ببرید. معمولاً کسانی که اقدام به خرید بلیط قطار اهواز کرده‌اند و به‌دنبال اقامتی ارزان هستند، این هتل را انتخاب می‌کنند.

آدرس: اهواز، خیابان سی‌متری، نبش خیابان کاوه

  • هتل ایران اهواز

هتل ایران جزو قدیمی ترین هتل های اهواز است. این هتل در سال 1354 به بهره‌برداری رسید. البته یک‌بار در سال 1397 به‌صورت کامل فضای داخلی آن را بازسازی کردند. این هتل 2ستاره در ساختمانی 6طبقه قرار دارد و با 60 واحد اقامتی منتظر حضور مسافران است. هتل ایران هتلی 2ستاره است و جزو هتل‌های مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی به حساب می‌آید. در صورتی که اقدام به خرید بلیط اتوبوس اهواز کرده باشید و در این هتل اقامت کنید، هزینه سفرتان به‌مراتب کاهش پیدا می‌کند. پرسنل این هتل افرادی باتجربه و قدیمی هستند و اقامتی عالی را برای شما فراهم می‌کنند. هتل ایران در مرکز شهر و چهارراه امام خمینی قرار دارد. به همین خاطر می‌توانید از دسترسی عالی به اکثر نقاط اهواز لذت ببرید.

آدرس: اهواز، خیابان شریعتی، چهارراه امام خمینی

معرفی برترین هتل آپارتمان های اهواز

  • هتل آپارتمان ایرانیکا اهواز

هتل آپارتمان ایرانیکا که به هتل آپارتمان مهر اصل اهواز نیز آن را می‌شناسند، جزو برترین هتل های اهواز است. این هتل در سال 1394 به بهره‌برداری رسید. هتل آپارتمان ایرانیکا در ساختمانی 6 طبقه لوکس قرار دارد و با 36 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در فاصله کمی از فرودگاه بین‌المللی اهواز واقع شده است. پس در صورتی که به‌صورت هوایی سفر می‌کنید، در کمترین زمان ممکن می‌توانید خودتان را به این هتل برسانید. این هتل فضایی بسیار شیک و امروزی دارد. در صورتی که به‌صورت خانوادگی و تعداد نفرات بیشتر از 3 نفر سفر می‌کنید، اقامت در هتل آپارتمان برایتان بسیار به‌صرفه خواهد بود. این هتل آپارتمان 2 ستاره است؛ اما همان طور که می‌دانید سیستم ستاره گذاری هتل آپارتمان با هتل های اهواز تفاوت دارد.

آدرس: اهواز، بلوار پاسداران، سه‌راه فرودگاه، بعداز شرکت ملی حفاری

  • هتل آپارتمان هدیه اهواز

هتل آپارتمان هدیه نیز جزو بهترین هتل آپارتمان‌های اهواز است. این هتل آپارتمان در سال 1386 به بهره‌برداری رسید و یک‌بار در سال 1395 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل آپارتمان هدیه در ساختمانی 4 طبقه و در محله معروف کیانپارس قرار دارد. همان طور که می‌دانید، کیانپارس جزو برترین محله‌های اعیان‌نشین اهواز به حساب می‌آید. این هتل دارای 23 باب واحد اقامتی مختلف است. همچنین باید بدانید که در صورت اقامت در این هتل، می‌توانید دسترسی مناسبی به رود کارون و پل‌های اهواز داشته باشید. هتل آپارتمان هدیه اهواز با 23 باب واحد اقامت از مسافران خود پذیرایی می‌کند. واحدهای اقامتی این هتل بزرگ و با امکانات کامل هستند.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان ۲۰ غربی

  • هتل آپارتمان آرامش اهواز

هتل آپارتمان همواره گزینه مناسبی برای افرادی محسوب می‌شود که با تعداد بیشتر از 3 نفر سفر می‌کنند. هتل آپارتمان آرامش نیز جزو هتل آپارتمان‌های محله کیانپارس اهواز است. این هتل آپارتمان ظاهری شیک و امروزی دارد و دارای فاصله کمی تا رودخانه کارون است. این هتل آپارتمان در سال 1396 به بهره‌برداری رسید. به همین خاطر ظاهری شیک، لوکس و امروزی دارد. هتل آپارتمان آرامش اهواز در ساختمانی 5 طبقه واقع شده است و فقط 11 واحد اقامتی دارد. این یعنی می‌توانید حدس بزنید که واحدهای اقامتی این هتل بسیار بزرگ و با امکانات کامل هستند. در صورت اقامت در این هتل آپارتمان احساس می‌کنید که در خانه خودتان حضور دارید. بی‌تردید این هتل آپارتمان جزو بهترین هتل های اهواز است.

آدرس: اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین غربی، تقاطع دوم سمت چپ، انتهای کوچه رو به روی پارک، پلاک 2

خب دوستان ره بال آسمان، نظرتان درباره برترین هتل های اهواز چیست؟ اگر تجربه حضور در هر کدام را داشته‌اید، نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. در ضمن اگر هتلی را می‌شناسید که در این لیست وجود ندارد، آن را به ما و سایر دوستان معرفی کنید.

هتل پارس برترین هتل 5 ستاره اهواز است.

هتل آریوبرزن برترین هتل 4 ستاره اهواز است.

هتل عمارت برترین هتل 3 ستاره اهواز است.

هتل ایران برترین هتل 2 ستاره اهواز است.

هتل ایرانیکا برترین هتل آپارتمان اهواز است.

هتل نادری قدیمی‌ترین هتل اهواز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.