کرایه قایق در دبی | تجربه‌ای متفاوت در شهری کویری

0

دبی شهری بسیار زیباست که در میان کویر قرار دارد. به همین خاطر شاید کمتر کسی به فکر تفریحات آبی دبی باشد. این در حالی است که اگر راهنمای سفر دبی را مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که تفریحات بسیار متنوعی از جمله تفریحات آبی را می‌توانید در دبی تجربه کنید. در کنار تمام تفریحات رنگارنگ و جورواجور، کرایه قایق در دبی یکی از تفریحاتی است که حتماً باید تجربه کنید. در سفر به دبی، حتماً شاهد قایق های زرد دبی خواهید شد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با سرویس کرایه قایق دبی آشنا کنیم تا ببینید که چطور می‌توانید با کرایه قایق دبی تفریح کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

چرا برای گشت‌وگذار در دبی از کرایه قایق دبی استفاده کنیم؟

در دبی می‌توانید انواع مختلفی از تفریحات را انجام دهید. از خرید در مراکز خرید دبی تا تجربه اسکی روی برف در یک شهر کویری را می‌توانید در دبی داشته باشید. حال جالب است بدانید که یکی از پرطرفدارترین جاذبه‌های تفریحی در این شهر، کرایه قایق در دبی به حساب می‌آید. دبی شهری بزرگ و لوکس است؛ اما شاید زیبایی چندانی نداشته باشد. این شهر کویری است و وقتی که کمی در آن گشت‌و‌گذار کنید، ناگهان به بیابان برخورد می‌کنید. این در حالی است که در تورهای دریایی همراه با قایق یا کشتی‌های تفریحی، می‌توانید در آب حضور داشته باشید و از مناظری زیبا و دیدنی لذت ببرید.

حتی در آب و سواری در قایق‌های خاص دبی، تجربه‌ای بی‌نظیر است که هیچ‌گاه فراموش نمی‌کنید. با وجود آنکه دبی در بخشی از خلیج فارس قرار دارد؛ اما مناظر آن کاملاً با مناظر ایران متفاوت است. تورهای مختلف گشت‌و‌گذار دریایی در دبی برگزار می‌شوند. شما می‌توانید روش‌های مختلفی را برای تفریح انتخاب کنید. کشتی‌های تفریحی مختلف با خدمات گردشگری بسیار هیجان‌انگیز تا کرایه قایق در دبی، هر کدام مزه خاص خود را دارند. خلاصه که با این کار می‌توانید آن روی دیگر سکه دبی را ببینید.

کدام جاهای دیدنی دبی را می‌توان با کرایه قایق تفریحی بازدید کرد؟

تورهای مختلفی همراه با قایق‌های تفریحی برگزار می‌شود. برخی آن‌ها گردشگران را به جزایر اطراف می‌برند. برخی انواع تور نیز شامل پالم جمیرا، برج العرب، مارینا دبی، نهر دبی و خط ساحلی هستند. به این ترتیب می‌توانید از جاذبه‌های مختلف دبی از دریا دیدن کنید و تصاویری خاص را به یادگاری بگیرید.

انواع قایق های تفریحی در دبی

برای کرایه قایق در دبی، گزینه‌های مختلفی پیش روی شما قرار دارد. در این بخش شما را با برخی انواع قایق‌های تفریحی در دبی آشنا می‌کنیم. برای اجاره قایق تفریحی دبی باید این قایق‌ها را بشناسید تا بتوانید به‌درستی انتخاب کنید.

  • قایق‌های بادبانی

قایق‌های بادبانی ساده‌ترین نوع قایق تفریحی در دبی هستند. این قایق‌ها برای قایقرانی در تمامی نقاط و بین جزیره تا دبی گزینه مناسبی محسوب می‌شوند. برای استفاده از این قایق‌های بادبانی ساده باید به‌ازای هر روز، 100 پوند معادل 120 یورو یا 135 دلار بپردازید. اندازه این قایق‌ها برای زوج‌های جوان یا خانواده‌های کوچک مناسب خواهد بود.

  • قایق کاتاماران

قایق کاتاماران یک قایق بسیار لوکس و جادار است. این قایق سرعت و عملکرد بسیار عالی دارد. به همین خاطر طی سال‌های اخیر، محبوبیت بسیاری بین مسافران پیدا کرده است. اگر به‌دنبال کرایه قایق در دبی برای خانواده‌های پرجمعیت هستید، قایق کاتاماران برای شما بهترین گزینه خواهد بود. در این قایق به‌خاطر فضای بزرگی که دارد، حریم شخصی مسافران نیز به‌خوبی رعایت می‌شود. جالب است بدانید که در این قایق می‌توانید از دوش اختصاصی در اتاق‌ها و سرویس بهداشتی و همچنین فضاهایی برای سرگرمی و ورزش‌های آبی استفاده کنید.

  • قایق کاتاماران قدرتمند

قایق کاتاماران قدرتمند را می‌توان نسل جدید قایق‌های کاتاماران دانست. این قایق‌ها دارای دو بدنه قایق هستند و به همین خاطره بدنه‌ای ثابت‌تر دارند. از‌این‌رو تکان‌های کمتری را مسافران تجربه می‌کنند. همین موضوع باعث شده تا قایق کاتاماران قدرتمند در مقایسه با مدل قبلی، طرفداران بیشتری داشته باشد. عرضه این قایق نیز عریض‌تر است و فضای بیشتری را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

  • سوپر قایق بادبانی

سوپر قایق بادبانی را گاهی با نام مگا- قایق بادبانی نیز خطاب می‌کنند. این قایق‌ها حداقل 24 متر طول و 180 متر عرض دارند و امکان دارد موتوری یا بادبانی باشند. برای استفاده از این کشتی‌ها، نیاز به دانش فنی بسیاری دارید. به همین خاطر امکان هدایت تنهایی این قایق وجود ندارد و حتماً یک کاپیتان کارکشته را باید در کنار خود داشته باشید.

  • قایق موتور

قایق موتوری در انواع مختلفی وجود دارند. قایق‌های موتوری گزینه مناسبی برای کسانی است که به‌دنبال تجربه سرعت هستند. البته کسانی هم که علاقه خاصی به پارو ندارند یا درباره هدایت بادبان اطلاعاتی ندارند، می‌توانند از این نوع قایق استفاده کنند.

انواع قایق های اجاره ای دبی

در بخش قبلی با انواع مختلف قایق در دبی آشنا شدیم. حال باید بدانید که به چند روش امکان کرایه قایق در دبی وجود دارد.

  • قایق‌های خصوصی

قایق‌های خصوصی به قایق‌هایی گفته می‌شود که به‌صورت دربست آن‌ها را اجاره می‌کنند. هیچ محدودیتی در حداقل تعداد وجود ندارد. شما وقتی که هزینه تمام مسافران را پرداخت کنید، می‌توانید قایق را به‌صورت دربست و خصوصی در اختیار داشته باشید. این نوع روش کرایه قایق دبی برای زوج‌های جوان یا خانواده‌های کوچک گزینه مناسبی محسوب می‌شود. همچنین اگر برای ماه عسل به دبی می‌آیید و به‌دنبال بهترین جاهای دیدنی دبی برای تفریحات دونفره هستید، یک قایق خصوصی بگیرید و به دل دریا بزنید.

  • قایق‌های مسافربری

قایق‌های مسافربری در دبی در سایز‌ها و اندازه‌های مختلفی وجود دارند. این قایق‌ها بر اساس ابعاد خود، می‌توانند از 10 تا 100 نفر را در خود جای دهند. اگر به‌دنبال تورهای قایق سواری دبی با قیمت مناسب و اقتصادی هستید، این قایق‌های مسافربری برای شما گزینه مناسبی محسوب می‌شوند.

  • قایق‌های تفریحی

قایق‌های تفریحی، بهترین و باصفاترین تورهای قایق سواری دبی محسوب می‌شوند. اگر اقدام به کرایه قایق در دبی برای تفریحات دریایی کنید، می‌توانید تجربه سفر خود را به اوج برسانید. قایق‌های مختلفی در ابعاد متفاوت و با امکانات متنوع را برای تورهای گردشگری آبی مختلف آماده می‌کنند. این قایق‌ها دارای ظرفیت 20 تا 100 نفر هستند. اگر یک خانواده پرجمعیت هستید، می‌توانید به‌صورت خصوصی یک قایق تفریحی را کرایه کنید؛ اما به‌صورت کلی مسافران غریبه در کنار هم از یک قایق تفریحی به‌صورت اشتراکی استفاده می‌کنند. این قایق‌ها بخش‌های مختلفی از دریا را به شما نشان می‌دهند. در حین سفر دریایی، می‌توانید از رقص و پایکوبی و موسیقی لذت ببرید. همچنین با انواع غذا و نوشیدنی از شما پذیرایی می‌شود.

تور قایق های زردرنگ

در سفرتان می‌توانید شاهد قایق های زرد دبی باشید. شاید از خودتان بپرسید که قایق های زرد دبی چه کاربردی دارند؟ قایق‌های زرد در اصل نوعی از انواع قایق تفریحی دبی به حساب می‌آیند. تور قایق زرد تفریحی دبی به‌صورت 90 دقیقه‌ای برگزار می‌شود. در این تور دریایی از پالم جمیرا، برج العرب و مارینا دیدن خواهید کرد. برای شرکت در این تور دریایی یک ساعت و نیمه، باید به‌ازای هر بزرگسال، 280 درهم بپردازید. هزینه بلیط کودکان بین 5 تا 12 سال، 210 درهم خواهد بود. توجه داشته باشید کودکانی که کمتر از 15 کیلو وزن دارند، نمی‌توانند در این تور دریایی شرکت کنند.

قیمت کرایه قایق در دبی

قیمت کرایه قایق در دبی

قیمت اجاره قایق دبی در شرایط مختلف متفاوت است. برای مثال اگر سوار بر قایق‌های مسافربری شوید، می‌توانید به‌ازای هر نفر حدود 50 درهم بپردازید. در تور قایق زرد به‌ازای هر بزرگسال 280 درهم می‌پردازید. قایق‌های معمولی تفریحی نیز بر اساس امکانات، هزینه‌ای بین 100 تا 200 دلار به‌ازای هر نفر خواهند داشت. همچنین اگر بخواهید به‌صورت اختصاصی یک قایق را کرایه کنید، باید هزینه‌ای در حدود 10هزار دلار بپردزاید. پس اگر قصد تجربه تورهای دریایی را دارید، این هزینه‌ها را به هزینه های سفر به دبی اضافه کنید.

ساعت کاری کرایه قایق دبی

ساعت کاری کرایه قایق دبی

ساعت کاری خاصی برای کرایه قایق دبی وجود ندارد. شما می‌توانید به مارینا دبی در هر ساعتی بروید و یک قایق کرایه کنید. کشتی‌های مسافربری همه‌روزه طی ساعات خاصی حرکت می‌کنند. همچنین سرویس تورهای دریایی دبی نیز هر چند ساعت یک بار توسط یک قایق جدید برگزار می‌شود. معمولاً هتل های دبی از ساعت دقیق حرکت آن‌ها اطلاع دارند؛ پس می‌توانید با پذیرش یا میز توریستی هتل خود مشورت کنید تا ساعت دقیق را متوجه شوید. بهتر است طوری برنامه‌ریزی کنید که شاهد لحظه غروب آفتاب باشید. توجه داشته باشید که ساعت کار این مؤسسات از ساعت 10 صبح آغاز می‌شود.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره کرایه قایق در دبی چیست؟ آیا تور دریایی به اندازه گشت‌و‌گذار در مراکز خرید دبی لذت‌بخش است؟ به نظرتان آیا می‌توان چنین تورهایی را در شهرهای جنوبی کشور نیز برگزار کرد؟

برای کرایه قایق باید به دبی مارینا بروید.

از ساعت 10 صبح می‌توانید قایق کرایه کنید.

تور دریایی قایق زرد ارزان‌ترین تور دریایی دبی محسوب می‌شود.

برای کرایه دربست قایق تفریحی در دبی باید حدود 10 هزار دلار کنار بگذارید.

کوپن این تور تفریحی 280 درهم به ازای هر بزرگسال است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.