رستوران های بجنورد | لذت غذاخوردن در پاریس ایران

0

نام پاریس کوچولو را اکثرمان شنیده‌ایم، شهر بجنورد یا همان مرکز استان خراسان شمالی، از قدیم با این نام در کشور شناخته می‌شد. علت این نام‌گذاری هم به مدت‌ها پیش بر می‌گردد که شکل و شمایل شهر شیبه به شهرهای اروپایی بود؛ آن‌ هم در زمانی که خبری از خدمات شهری در بسیاری از شهرها نبود. تردد به این شهر به‌علت قرارگیری بر سر راه مشهد، بسیار زیاد است. از سویی گروهی با خرید بلیط هواپیما بجنورد و گروهی به صورت زمینی به بجنورد وارد می‌شوند. علاوه بر این موضوعات، شهر بجنورد جاهای دیدنی و جاذبه‌های گوناگونی دارد که افراد علاقه‌مند به گردشگری را مجذوب خود می‌کند. مسلماً داشتن اطلاعات درباره این شهر کمک شایانی به کیفیت سفر می‌کند؛ پس با ما همراه باشید تا اگر مسیرتان به این شهر پویا و سرزنده خورد، با آگاهی کامل برای صرف غذا به رستوران مدنظرتان بروید و اوقات خوشی را در این سفر تجربه کنید.

رستوران های بجنورد

رستوران اسپاخو

رستوران اسپاخو با ارائه انواع غذاهای ایتالیایی یکی از معروف‌ترین رستوران های بجنورد است. نزدیک‌ترین امکانات به رستوران اسپاخو سوپرمارکت دو چنار، درمانگاه فرهنگیان بجنورد، پمپ بنزین قره چورلو، خودپرداز بانک دی چهارراه مخابرات و سفره‌خانه سنتی خاتون هستند که می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به رستوران اسپاخو ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد و پیام نور است. رستوران اسپاخو همه روزه در دو شیفت روز و شب آماده ارائه خدمات به مشتریان است. این رستوران در شیفت روز از ساعت 11:30 تا 15:00 و شیفت شب از ساعت 19:00 تا 00:30 باز است.

آدرسمنطقه بهشتی، بلوار امام خمینی، حدفاصل خیابان سلطانی و بناییان یک
شماره تماس05832246935
ساعات کاریشیفت روز از ساعت 11:30 تا 15:00 و شیفت شب از ساعت 19:00 تا 00:30

رستوران اکبر جوجه (شعبه بجنورد)

رستوران اکبر جوجه شعبه بجنورد یکی از باکیفیت‌ترین اکبر جوجه‌های شهر را ارائه می‌دهد که اگر یک بار آن را امتحان کنید حتماً جزو مشتریان پر و پا قرص این رستوران می‌شوید. در نزدیکی رستوران اکبر جوجه، بوستان دانشجو، فروشگاه افق کوروش، پارک شهروند، رستوران امیرخانلو و شهربازی قرار دارند. قبل از رفتن به این رستوران می‌توانید ساعاتی در شهربازی باشید و حسابی خوش بگذرانید.

آدرسکلاته صفوی، بلوار رضوی، خیابان ابوترابی
تلفن تماس091023242058

رستوران امیرخانلو

اگر به بجنورد سفر کردید توصیه می‌کنیم رستوران امیرخانلو و غذای با کیفیت آن‌ها را امتحان کنید. رستوران امیرخانلو از بهترین و باکیفیت‌ترین رستوران های بجنورد است. اگر از اهالی بجنورد آدرس رستوران باکیفیت را بپرسید، اولین رستوران پیشنهادی به شما قطعاً رستوران امیرخانلو است. بوستان دانشجو، فروشگاه افق کوروش، پارک شهروند، رستوران اکبرجوجه و شهربازی نزدیک‌ترین امکانات به رستوران امیرخانلو هستند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

آدرسمنطقه کلاته صفوی، بلوار رضوی، نرسیده به خیابان ابوترابی
شماره تماس05832429102

رستوران ایتالیایی پیاتو

رستوران ایتالیایی پیاتو از دیگر رستوران های بجنورد است که با ارائه غذاهای متنوع ایتالیایی تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را برایتان رقم می‌زند و طعم غذایشان تا مدت‌ها در خاطرتان باقی می‌ماند. در نزدیکی رستوران ایتالیایی پیاتو امکاناتی همچون بیمارستان ثامن الائمه تأمین اجتماعی، پمپ بنزین ابراهیمی، پارک آفرینش و خودپرداز بانک پارسیان قرار دارند. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به رستوران ایتالیایی پیاتو، ایستگاه اتوبوس فرودگاه است. رستوران ایتالیایی پیاتو همه روزه از ساعت 19:00 تا 00:00 باز و آماده ارائه خدمات، به مشتریان است.

آدرسمحله فردوسی، بلوار تربیت، حدفاصل خیابان فرابی و ایرج
شماره تماس05832247336
ساعات کاریهمه روزه از ساعت 19:00 تا 00:00

رستوران حاج حسین

رستوران حاج حسین از قدیمی‌ترین رستوران های بجنورد است. در رستوران حاج حسین غذاهای اصیل ایرانی با استفاده از بهترین و باکیفیت مواد اولیه، تهیه شده و در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. پمپ بنزین ابراهیمی، پارک آفرینش، خودپرداز بانک پارسیان و شرکت نفت بجنورد نزدیک‌ترین اماکن خدماتی از لحاظ موقعیتی به رستوران حاج حسین هستند. رستوران حاج حسین در روزهای جمعه تعطیل است؛ اما در بقیه ایام هفته از ساعت 9:00 تا 00:00 آماده ارائه خدمات به مشتریان است.

آدرسکوی امام رضا دو، خیابان شاهد، خیابان نارون، خیابان محمدنیا
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ساعت 9:00 تا 00:00
جمعه تعطیل است

رستوران خوانسالار

رستوران خوانسالار هم از جزو باسابقه‌ترین رستوران های بجنورد است. در نزدیکی رستوران خوانسالار مراکزی مانند بیمارستان امام رضا، رستوران ایتالیایی اسپاخو، خودپرداز بانک اقتصاد نوین، سوپر مارکت دوچنار، درمانگاه فارابی، داروخانه دارالشفا هستند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید. ایستگاه اتوبوس فرودگاه هم دسترسی به حمل‌ونقل عمومی برای استفاده از خدمات و سرویس غذاهای ایرانی، رستوران خوانسالار را آسان می‌کند.

آدرس: محله شریعتی، خیابان قیام، خیابان شریعتی، حدفاصل خیابان دبستانی و وحدت.

رستوران دیار

رستوران دیار از رستوران های بجنورد است که دستتان را برای سفارش غذا باز گذاشته و گزینه‌های متنوعی پیش رویتان قرار می‌دهد. در رستوران دیار از انواع غذاهای دریایی گرفته تا غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت خیلی خوب سرو می‌شود. فضای رستوران دیار به نحوی طراحی شده است که می‌توانید برای برگزاری جشن‌هایی مثل جشن تولد و دورهمی‌های چندنفره به آن مراجعه کنید. در این رستوران دو وعده ناهار و شام سرو می‌شود؛ می‌توانید از ساعت 12:00 تا 16:00 برای صرف ناهار و از ساعت 19:00 تا 23:30 برای صرف شام به این رستوران بروید. نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به این رستوران هم، ایستگاه اتوبوس فرودگاه است. در نزدیکی این رستوران، مراکزی چون پمپ بنزین ابراهیمی، بانک صادرات، بانک پاسارگاد، شیرینی شان بابا، بیمارستان ارتش، بیمارستان بنت الهدی قرار دارند.

آدرسطالقانی غربی، نبش چهارراه کمال‌الملک، روبه‌روی شیرینی شان بابا
شماره تماس05832210020
ساعات کاریساعت 12:00 تا 16:00 برای صرف ناهار و از ساعت 19:00 تا 23:30 برای صرف شام

رستوران طوس

رستوران طوس با ارائه انواع کباب و غذاهای ایرانی جزو معروف‎‌ترین و باسابقه‌ترین رستوران های بجنورد است. در نزدیکی رستوران طوس اماکنی چون بیمارستان ثامن الائمه تأمین اجتماعی، رستوران اسپاخو، سوپرمارکت دوچنار، پارک آفرینش، بانک سپه، مؤسسه مالی آرمان و آبنبات معمارزاده قرار دارند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. ایستگاه اتوبوس فرودگاه هم نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به رستوران طوس است. رستوران طوس همه روزه برای سرویس ناهار از ساعت 11:00 تا 15:00 و سرویس شام از ساعت 18:00 تا 00:00 آماده ارائه سرویس به مشتریان است.

آدرسمحله فردوسی، بلوار امام خمینی غربی، میدان فردوسی
شماره تماس05832244625
ساعات کاریهمه روزه برای سرویس ناهار از ساعت 11:00 تا 15:00 و سرویس شام از ساعت 18:00 تا 00:00

رستوران عمارت

رستوران عمارت از رستوران های بجنورد است که با فضا و دکوری متفاوت غذای ایرانی سرو می‌کند. رستوران عمارت در واقع خانه‌ای قدیمی است که برای کاربری رستوران سنتی بازسازی شده است. با ورود به این رستوران حسی نوستالژیک را تجربه خواهید کرد. نزدیکی رستوران عمارت، رستوران‌ اسپاخو، سفره خانه سنتی خاتون، مرکز خرید و سرگرمی طلای سفید، درمانگاه امام سجاد، هتل کوروش بجنورد، پمپ بنزین قره چورلو، فروشگاه افق کوروش قرار دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. برای رفتن به این رستوران نگران محل پارک خودرو نباشید؛ چون فضای زیادی از پارکینگ خیابانی رایگان در دسترستان است.

آدرس: خیابان هفده شهریور جنوبی، نزدیک چهارراه هفده شهریور

رستوران فردوسی

رستوران فردوسی از قدیمی‌ترین رستوران‌های بجنورد است که غذای ایرانی سرو می‌کند. فضای این رستوران خیلی معمولی است و دکور آن شبیه به تالارهای پذیرایی طراحی شده است. پیتزا پامادور، پارک فردوسی، مسجد امام حسن عسگری، داروخانه دکتر وحدانی و بانک سپه در نزدیکی رستوران فردوسی قرار دارند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. از ایستگاه اتوبوس فرودگاه هم می‌توانید برای رسیدن به رستوران فردوسی استفاده کنید.

آدرس: محله فردوسی، بلوار امام خمینی، میدان فردوسی.

رستوران ملورین

رستوران ملورین در طبقه بالای هایپرمارکت ملورین قرار دارد. رستوران ملورین جزو رستوران های بجنورد است که غذاهایی باکیفیت ارائه می‌دهد. رستوران ملورین به خوراک گردن بسیار باکیفیت معروف است. اگر برای صرف غذا به این رستوران رفتید، حتماً این غذای خوشمزه را تجربه کنید. از آنجایی که هایپر ملورین پارکینگ اختصاصی دارد دیگر نگران جای پارک خودرویتان نباشید. پارک سرداران شهید، بوستان اروند، بیمارستان امام علی، بیمارستان ثامن الائمه تأمین اجتماعی و خودپرداز بانک انصار نزدیک‌ترین اماکن و امکانات به رستوران ملورین هستند و در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید. رستوران ملورین همه روزه از ساعت 11:00 تا 23:30 در دو وعده ناهار و شام پذیرای مشتریان است.

آدرسکوی بهداری دو، خیابان قیام، طبقه بالای هایپر ملورین
شماره تماس09387214199
ساعات کاریهمه روزه از ساعت 11:00 تا 23:30

رستوران هتل نگین

رستوران هتل نگین جزئی از مجموعه هتل نگین است و برای ارائه خدمات به مشتریان و مسافران این هتل راه اندازی شده است. این رستوران علاوه بر مشتریان هتل به دیگر مراجعه کنندگان نیز خدمات ارائه می‌دهد. در رستوران هتل نگین انواع غذاهای ایرانی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. هنگام مراجعه به رستوران هتل نگین می‌توانید از پارکینگ هتل استفاده کنید و نگران جای پارک خودرویتان نباشید. بوستان دانشجو، پارک شهروند، شهربازی، رستوران امیرخانلو، رستوران اکبر جوجه، خانه معلم و خودپرداز بانک دی مراکز خدماتی نزدیک به این رستوران هستند.

آدرسدهخدا، بلوار شهدا، خیابان بهزیستی
شماره تماس05832255737

سفره خانه سنتی امیر نشین

سفره خانه سنتی امیر نشین جزو رستوران های بجنورد با فضایی کاملاً سنتی و نوستالژیک است که انواع کباب و آش سرو می‌شود. قبل از آماده شدن غذایتان هم می‌توانید چای و دمنوش سفارش دهید و طعم خوش چای و دمنوش را با سماور ذغالی‌های سفره خانه تجربه کنید. اگر با خرید بلیط اتوبوس بجنورد و سفر با اتوبوس از مسیر جاده بابا امان به بجنورد وارد شوید یا هنگام خروج از بجنورد، از مسیر جاده بابا امان، سفره خانه سنتی امیر نشین را می‌بینید. رستوران اکبر جوجه، رستوران امیرخانلو، شهربازی، پارک شهروند و جایگاه سوخت بهادری، نزدیک‌ترین مراکز خدماتی به سفره خانه سنتی امیر نشین هستند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

آدرس: محله کلاته صفوی، انتهای بلوار رضوی

سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران

سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران جزو بهترین رستوران های بجنورد است. رستوران های امیرخانلو در حال تبدیل‌شدن به یک برند و نامی شناخته شده در استان خراسان شمالی هستند. هرجا صحبت از غذای باکیفیت می‌شود حتماً نامی از این رستوران هم برده می‌شود. سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران به‌نحوی طراحی شده است که مشتری به سلیقه خود محل صرف غذا را انتخاب کند. در این سفره خانه، هم تخت به شکل و شمایل سنتی در دسترس است هم میز و صندلی.

شما با توجه به سلیقه خود محل صرف غذایتان را انتخاب می‌کنید. همچنین انواع غذاهای سنتی و ایرانی با بالاترین کیفیت سرو می‌شود. به‌علت کیفیت بالای غذا، این مجموعه یکی از شلوغ‌ترین رستوران های بجنورد است و اگر از ساعت 15:00 به بعد برای غذا به آنجا سر بزنید به احتمال زیاد غذا تمام شده است. سفره خانه سنتی امیرخانلو و پسران همه روزه از ساعت 12:00 تا 16:00 برای وعده ناهار و از ساعت 19:00 تا 23:30 برای وعده شام پذیرای مشتریان است. ایستگاه اتوبوس شهرک فرهنگیان، نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به این سفره خانه سنتی است.

آدرسکوی پردیس، بلوار معلم، نرسیده به میدان معلم، کنار گذر معلم
شماره تماس05832929088
ساعات کاریهمه روزه از ساعت 12:00 تا 16:00 برای وعده ناهار و از ساعت 19:00 تا 23:30 برای وعده شام

سفره خانه سنتی خاتون

سفره خانه سنتی خاتون جزو رستوران های بجنورد، با حال‌وهوای سنتی است که انواع غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند. اگر در مرکز شهر به دنبال مکانی آرام با فضایی سنتی هستید، سفره خانه سنتی خاتون گزینه مناسبی است. این سفره خانه، روبه‌روی یکی از مراکز خرید بجنورد به نام طلای سفید قرار دارد. شما می‌توانید پس از خرید از این مجموعه برای استراحت و صرف غذایی خوشمزه به سفره خانه سنتی خاتون سر بزنید. رستوران اسپاخو، درمانگاه امام سجاد، درمانگاه فرهنگیان بجنورد، اداره کل پست خراسان شمالی، بانک سپه، بانک مهر ایران از نزدیک‌ترین مراکز خدماتی به سفره خانه سنتی خاتون هستند. برای رسیدن به سفره خانه سنتی خاتون هم می‌توانید از ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد و پیام نور استفاده کنید.

آدرسخیابان امام خمینی شرقی، حدفاصل چهارراه باسکول و پارک شهر، روبه‌روی مجتمع طلای سفید
شماره تماس05832221422

غذای خانگی مادر

غذای خانگی مادر جزو رستوران های بجنورد است که انواع غذاهای ایرانی را با ظرفیتی محدود؛ اما با کیفیتی خوب و به اصطلاح مامان‌پز ارائه می‌دهد. پارک آذری، بانک شهر، بانک صنعت و معدن، خودپرداز بانک پارسیان، خودپرداز بانک توسعه، اداره تأمین اجتماعی، مرکز کارشناسان رسمی دادگستری، ساختمان نظام مهندسی از مراکز خدماتی به غذای خانگی مادر هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه حمل‌ونقل عمومی به غذای خانگی مادر هم ایستگاه اتوبوس فرودگاه است.

آدرس: کوی معلم، خیابان نادر

کباب ساطوری بناب آذربایجان

کباب ساطوری بناب آذربایجان از رستوران های بجنورد است که یکی از اصیل‌ترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی را ارائه می‌دهد. کباب بناب که بسیار لذیذ است از لحاظ ظاهری شبیه کباب کوبیده است؛ اما نحوه آماده سازی و سایز آن با کباب کوبیده متفاوت است. اگر به بجنورد سفر کردید و تا کنون این کباب لذیذ را تجربه نکردید، حتماً به رستوران کباب ساطوری بناب آذربایجان بجنورد برای تجربه این غذای لذیذ و اصیل ایرانی سر بزنید. بانک دی، مؤسسه مالی آرمان، بانک سپه، بیمارستان ثامن‌الائمه تأمین اجتماعی و پارک فردوسی مراکز خدماتی هستند که برای استفاده و رسیدن به آن‌ها می‌توانید از ایستگاه اتوبوس فرودگاه استفاده کنید.

آدرسفردوسی، بلوار امام خمینی، حدفاصل خیابان اطلس و خیابان شهریار
شماره تماس05832223779
05832234259

فست فودهای بجنورد

پیتزا نویان

پیتزا نویان یکی از فست فودهای بجنورد که انواع پیتزاهای ایتالیایی و فرانسوی در منوی آن به چشم می‌خورد. پیتزا نویان با ثبت در اسنپ فود امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم کرده است. داروخانه دکتر وحدانی، مسجد امام حسن عسگری، پارک فردوسی، پارک آذری، غذای خانگی مادر، خودپرداز بانک توسعه، بانک رسالت، بانک شهر و خودپرداز بانک پارسیان نزدیک‌ترین مراکز خدماتی به پیتزا نویان هستند. نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به پیتزا نویان هم ایستگاه اتوبوس فرودگاه است.

محله فردوسی، بلوار امام خمینی، حدفاصل میدان فردوسی و میدان نادر.
05832229366

پیتزا ونک 3

پیتزا ونک 3 جزو فست فودهای بجنورد است که انواع پیتزا و فست فود را منوی خود دارد. اگر به فست فود علاقه دارید، می‌توانید برای تنوع پیتزاهای باکیفیت پیتزا ونک 3 را به‌صورت حضوری یا تلفنی سفارش دهید. هتل کوروش، رستوران اسپاخو، بیمه ملت، پارک نواب صفوی و پارک بلوار نزدیک‌ترین اماکن خدماتی به پیتزا ونک 3 هستند. با استفاده از اتوبوس دانشگاه آزاد و پیام نور هم می‌توانید خود را به پیتزا ونک 3 برسانید.

آدرسمحله استقلال، بلوار امام خمینی، حدفاصل خیابان شفایی و میثاق
تلفن تماس05832412403

خانه استیک نوین

در خانه استیک نوین می‌توانید بهترین استیک‌ها را با کیفیت عالی سفارش دهید. اگر هوس استیک کرده‌اید، کافی است به خانه استیک نوین سری بزنید که از شناخته‌شده‌ترین فست فودهای بجنورد است و استیک‌های خوشمزه این مجموعه را تجربه کنید. بانک سپه، پمپ بنزین ابراهیمی، پارک آفرینش در نزدیکی خانه استیک نوین قرار دارند.

آدرس: خیابان امام خمینی غربی، خانه استیک نوین

فست فود آی لاو پیتزا

فست فود آی لاو پیتزا را به خاطر اسم خاصش تقریباً همه می‌شناسند. در فست فود آی لاو پیتزا انواع فست فود و پیتزا در سایزهای مختلف ارائه می‌شود. اگر برای صرف پیتزا یا فست فود به این محل رفتید، اصلاً نگران جای پارک خودرویتان نباشید چون دقیقاً روبه‌روی این مجموعه پارکینگ شهروند قرار دارد.

آدرسخیابان امیریه شمالی، روبه‌روی پارکینگ شهروند
شماره تماس05832224055

فست فود پامادور

فست فود پامادور در ساختمانی دو طبقه، محیطی بسیار آرام و تمیز را برای مشتریان فراهم کرده است و می‌توانید انواع فست فود و پیتزا را در دو وعده ناهار و شام  به نسبت کیفیت خوب با قیمتی مناسب سفارش دهید. ایستگاه اتوبوس فرودگاه هم به فست فود پامادور نزدیک است؛ اگر از خودرو شخصی استفاده می‌کنید، باید یادآور شویم که فست فود پامادور پارکینگ ندارد؛ اما می‌توانید در خیابان‌های اطراف خودرویتان را پارک کنید.

آدرس: محله فردوسی، بلوار امام خمینی، میدان فردوسی.

فست فود هتل داریوش

فست فود هتل داریوش در محوطه هتل، کنار زمین تنیس قرار دارد و محیطی بسیار آرام، دور از هیاهوی شهر لحظاتی خوش را برایتان رقم می‌زند. سفارش آنلاین در فست فود هتل داریوش امکان‌پذیر است. این فست فود که از شیک‌ترین فست فودهای بجنورد است با ارائه انواع فست فود و پیتزا با حجم زیاد و قیمت مناسب شناخته می‌شود.

آدرسبزرگراه بجنورد شیروان، نرسیده به بابا امان، هتل چهار ستاره داریوش
شماره تماس05832423771

کافه های بجنورد

کمتر پیش می‌آید که مسافری بخواهد به کافه سر بزند؛ اما اگر به‌تازگی ساکن بجنورد شده‌اید یا دانشجوی این شهر هستید، آدرس چند کافه را برایتان می‌گذاریم. می‌دانید که سلیقه افراد در انتخاب کافه متفاوت است. برای همین آدرس و شماره تماسشان را می‌گذاریم تا هر کدام را که دوست داشتید، پاتوق همیشگی خودتان کنید.

  • کافه پلاتو

آدرس: بلوار تربیت، حدفاصل میدان تا تربیت شش.

تلفن تماس: 05832249534

  • کافه خورشید

کافه خورشید بجنورد

آدرس: بلوار معلم، حاشیه خیابان فلسطین، حدفاصل خیابان انرژی و چمن.

تلفن  تماس: 05832255689

  • کافه دزیره بجنورد

آدرس: بهشتی، بلوار امام خمینی، خیابان جاجرمی.

تلفن تماس:  09153861106

  • کافه ژوان

آدرس: فردوسی، بلوار امام خمینی، خیابان تقی زاده.

تلفن تماس: 09369389898

  • کافه سئوکال

آدرس: استقلال، خیابان هفده شهریور، خیابان میرزا کوچک خان.

تلفن تماس: 09350714353

  • کافه کتاب

عکس کافه کتاب در بجنورد

آدرس: کوی امیرالمؤمنین، خیابان معصوم زاده.

تلفن تماس: 05832211113

  • کافه هنر

آدرس: کوی معلم، خیابان نادر، خیابان جامی.

تلفن تماس: 05832229560

  • کافه هیس

آدرس: نواب صفوی، بلوار امام خمینی، خیابان سیدی، خیابان سرایدار

تلفن تماس: 091158890313

سخن پایانی

در این نوشته با رستوران های بجنورد آشنا شدید. قبلاً تجربه استفاده از کدام  رستوران بجنورد را داشته‌اید؟ نقاط قوت و ضعف رستوران های بجنورد را برای ما در بخش نظرات بنویسید. ضمناً می‌توانید در سایت ره بال آسمان به دیگر مقالات مربوط به بجنورد سری بزنید و با جاهای دیدنی بجنورد، راهنمای سفر به بجنورد، هتل های بجنورد، سوغات بجنورد و مراکز خرید بجنورد بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.