کافه های گرگان | لذت کافه‌گردی در دیار خوش‌آب‌و‌هوای گرگان

0

کافه های گرگان با نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه، عیش گردشگران را در این شهر کامل می‌‌کنند. در منوی این کافه‌ها هر نوشیدنی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. به لحاظ محیط و دکوراسیون نیز انصافاً باید گفت گرگان کافه‌های بسیار شیک و اعیانی دارد. بر اساس آمارهای رسمی، سالانه چیزی بیشتر از ۳میلیون گردشگر راهی گرگان می‌شوند. تعداد زیاد گردشگران این شهر باعث شده تا کافه‌های بی‌شماری در گوشه‌وکنار گرگان پیش روی مسافران قرار بگیرد. هر کدام از این کافه‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. به همین دلیل از آنجایی که رسم‌ داریم بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در این مطلب فهرستی از بهترین کافه های گرگان آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست تا انتها، کافه‌گردی خاطره‌سازی را در بین شیک ترین کافی شاپ های گرگان تجربه کنید.

بهترین کافی شاپ های گرگان

کافه های گرگان در کنار کافه رستوران‌های این شهر رقابت تنگاتنگی دارند. با توجه به محبوبیت این کافه‌ها، ابتدا با هم نگاهی به فهرست بلندوبالای بهترین کافه های گرگان می‌اندازیم.

کافه این

برای تعریف از کافه این کافی است به این نکته اشاره کنیم که با یکی از قدیمی ترین کافه های گرگان روبه‌رو هستید. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم به لطف قدمت طولانی، تجربه‌ای سودمند از کافه‌داری پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. این شرایط آوازه کافه این را بر سر زبان کافه‌گردهای گرگانی انداخته است. کافه این به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی خودمانی و دنج دارد. از نوشیدنی‌های این کافه نیز هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. این کافه میان‌وعده‌های جانانه‌ای دارد و انتخاب مناسبی برای رفع خستگی گردشگران به حساب می‌آید.

آدرسخیابان عدالت ۸۱، قبل از سه‌راه مهرگان
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۲۳۱۰۷
ساعات کارنامشخص

کافه بین

بسیاری از کافه‌ های گرگان در منطقه‌‌ای خوش‌مسیر قرار دارند. برای نمونه می‌توان به کافه بین گرگان اشاره کرد. به لطف مسیر سرراست این کافه، گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما گرگان به این شهر رسیده‌اند، می‌توانند ابتدا راه کافه بین را در پیش بگیرند و با خوردن فنجانی نوشیدنی گوارا، خستگی سفر را از وجود نازنینشان دور کنند. این کافه محیطی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد؛ در نتیجه اگر از آن دسته‌ کافه‌گردهای خلوت‌نشین هستید که دنبال کافه‌ای آرام می‌گردند، کافه بین انتخاب مناسبی برای شماست. این کافه نوشیدنی‌های گوارایی دارد که مطمئن هستیم طعم خوش آن‌ها تا مدت‌ها زیر دندان شما باقی خواهد ماند. به لحاظ خوراکی‌های میان‌وعده‌ای نیز کافه بین منویی خوش‌رنگ‌و‌لعاب و هوس‌برانگیز دارد.

آدرسگلشهر ۵، روبه‌روی استرآبادی ۱۶
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۵۳۷۶
ساعات کارینامشخص

کافه پنزا

کافه های گرگان رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند. این کافه‌ها سعی می‌کنند تا با عرضه خدمات بهتر، یک سروگردن بالاتر از رقبا قرار بگیرند. در این زمینه می‌توان به کافه پنزا گرگان اشاره کرد. کافه پنزا نوشیدنی‌های خوشمزه و خوراکی‌های معرکه‌‌ای دارد که نظیر آن در کمتر کافه‌ا‌ی پیدا می‌شود. با این حال در کنار این خوراکی‌های خوشمزه، کافه پنزا حرف‌های دیگری نیز برای گفتن دارد. این کافه یکی از معدود کافه‌ های گرگان است که قسمتی از آن به پخت نان اختصاص گرفته است. به لطف این شرایط با حضور در کافه پنزا گرگان، فرصتی برای خوردن نان داغ و تنوری پیدا می‌‌کنید. ناگفته پیداست خوردن نان داغ در وعده‌های صبحانه حسابی می‌چسبد؛ در نتیجه اگر راهی شمال ایران هستید و می‌خواهید گشت‌وگذار خود را با صبحانه‌ای جانانه آغاز کنید، کافه پنزا انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسخیابان عدالت ۸۱، روبه‌روی سه‌راه مهرگان
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۲۰۴۹۰
ساعات کارییکشنبه تا جمعه از ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر و ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۳:۳۰ شب.

شنبه‌ها از ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۳:۳۰ شب.
آدرس صفحه اینستاگرامpenza.cafe@

کافه پیانو

کافه پیانو گرگان از آن دسته کافه‌های این شهر است که طعم خوش نوشیدنی‌های آن را هرگز فراموش نخواهید کرد. این کافه محیطی دلباز و دوست‌داشتنی دارد. در کنار فضای داخل، قسمتی از محیط بیرون کافه پیانو نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است. به لطف فضای روباز کافه پیانو،‌ سیگاری‌ها از مشتریان پروپاقرص کافه پیانو گرگان به حساب می‌آیند. میان‌وعده‌ها و غذاهای کافه پیانو نیز به لحاظ طعم از بهترین رستوران های گرگان چیزی کم‌و‌کسر ندارد. این کافه محیطی آرام و دل‌انگیز دارد و کارمندان آن هم‌صحبت‌های خوبی برای مشتریان هستند. به لحاظ مکان پارک نیز خاطرتان جمع باشد که مشکلی برای پیداکردن جای پارک در کافه پیانو پیدا نمی‌کنید.

از نوشیدنی‌های گوارای کافه پیانو گفتیم؛ اما دور از انصاف است که به نام زیبای این کافه اشاره نکنیم. جالب است بدانید مدیریت کافه پیانو گرگان، ید طولایی در نواختن پیانو دارد. اگر بخت با شما یار باشد و زمان مناسبی راهی این کافه شده باشید، مدیریت کافه برای مشتریان پیانو می‌نوازد تا در کنار خوردن نوشیدنی گوارا، روح و جان مشتریان جلا پیدا کند.

آدرسبلوار گلشهر، گلشهر ۹
شماره تماس۱۷۱۳۲۵۴۴۳۷۰
ساعات کارینامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامcafepiano@

کافه تمدن

کافه تمدن یکی از به‌‌روزترین کافه های گرگان شناخته می‌شود. این کافه دکوراسیونی شیک و زیبا دارد. به لحاظ نوشیدنی نیز خاطرتان جمع باشد؛ زیرا باریستا کافه تمدن برای مشتریان این کافه سنگ تمام می‌گذارد. کافه تمدن به لحاظ تنوع خوراکی نیز منویی بسیار خوش‌رنگ‌ولعاب دارد. پاستاهای خوشمزه و استیک‌های آبدار در منوی کافه تمدن گرگان خودنمایی می‌کند. این کافه در یکی از محله‌های خوش‌ مسیر گرگان واقع شده است. به لطف این شرایط گردشگرانی که با خرید بلیط قطار گرگان به این شهر رسیده‌اند، فرصتی پیدا می‌کنند تا ابتدا سری به کافه تمدن بزنند و با خوردن نوشیدنی‌های پرانرژی برای گردشگری جانانه‌ای در گرگان آماده شوند.

آدرسیابان عدالت ۵۷، نبش جام‌جم ۴
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۲۲۵۴۴
ساعات کارنامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامtamadon_cafe@

کافه چهره

برای شما از ابداع‌هایی که کافه‌دارهای گرگان برای رقابت با یکدیگر انجام می‌دهند، تعریف‌و‌تمجید‌های زیادی کردیم. در این قسمت از معرفی لوکس ترین کافه های گرگان، خالی از لطف نیست اگر به کافه‌ چهره اشاره کنیم که خلاقیت‌ جالبی در خدمت‌رسانی به مشتریان انجام داده است. سازوکار تحویل قهوه در این کافه به گونه‌ای است که چهره مشتریان روی فنجان قهوه نقش می‌بندد. این شرایط باعث می‌شود تا خاطره نوشیدن فنجانی قهوه در کافه چهره گرگان برای همیشه در ذهن مشتریان ماندگار شود. این کافه به بسیاری از جاهای دیدنی گرگان نزدیک است. انصافاً باید گفت در کنار خلاقیت، باریستا این کافه برای سرو نوشیدنی‌های گوارا چیزی کم نمی‌گذارد. اگر راهی کافه چهره شدید، پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً قهوه‌های ترک این کافه را امتحان کنید.

آدرسبلوار جانبازان، نبش جانباز ۲۰
شماره تماس۰۹۱۰۱۰۶۱۲۳۳
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱:۵۵ عصر
آدرس صفحه اینستاگرامcafechehreh@

کافه چی

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید که طعم خوش شیرینی خانگی، لذت فراغت را دوچندان می‌کند. به همین دلیل اگر اهل شیرینی خانگی هستید و می‌خواهید حسابی خودتان را در سفر به گرگان تحویل بگیرید، سری به کافه چی بزنید. این کافه به بسیاری از مراکز خرید گرگان نزدیک است. به لطف این شرایط می‌توانید پس از پاساژگردی جانانه و با دستی پر از سوغات گرگان، سری به کافه چی بزنید و خستگی بگیرید. ناگفته نماند کشیدن سیگار در کافه چی آزاد است. به همین دلیل اگر سیگاری نیستید، با ما در ادامه معرفی کافه های گرگان همراه باشید تا چندین کافه دنج پیدا کنید.

آدرسکوی علی محمدی، روبه‌روی علی‌ محمدی ۳
شماره تماس۰۹۳۵۵۰۸۷۰۸۵
آدرس صفحه اینستاگرامنامشخص

کافه حس

کافه های گرگان همگی نوشیدنی‌های گوارایی دارند. با این حال اگر اهل دمنوش‌های خوشمزه هستید و به‌ سلامت وجود نازنینتان اهمیت می‌دهید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به گرگان راه کافه حس را در پیش بگیرید. آوازه دمنوش‌های خوشمزه کافه حس در سرتاسر گرگان پیچیده است. از اسموتی‌های کافه حس نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. اگر حرف ما را زمین نینداختید و سری به کافه حس در گرگان زدید، پیشنهاد می‌کنیم از دسرها و ژله‌های این کافه غافل نشوید.

آدرسگرگان‌پارس، انتهای اَمرداد شرقی، بین تر و اِمرداد شرقی، انتهای رودخانه
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۲۸۴۰۴
ساعات کارینیمه نخست سال از ۹ صبح تا ۲۲:۳۰ شب و نیمه دوم سال از ۹ صبح تا ۲۳:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامhescafe_official@

کافه خورشید

تجربه ثابت کرده گردشگران به دنبال کافه‌هایی می‌گردند که به جاهای دیدنی دل‌خواه آن‌ها نزدیک باشد. از آنجایی که خانه های تاریخی گرگان به‌عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی این شهر شناخته می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به یکی از این خانه‌ها زدید، راه کافه خورشید را در پیش بگیرید تا با نوشیدن فنجانی قهوه، خستگی از تن شما بیرون برود. کافه خورشید در مرکز شهر واقع شده است و فاصله‌ای مناسب با بسیاری از جاهای دیدنی گرگان دارد. محیط این کافه بسیار آرام و دوست‌داشتنی است. به لحاظ طعم نوشیدنی‌ نیز خاطرتان جمع باشد که بهترین باریستاهای گرگان در کافه خورشید کار می‌کنند.

آدرسچاله باغ، نبش قدس ۱۳، کوچه دارا و سارا
شماره تماس۰۹۱۱۵۹۶۲۵۰۶
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۵:۳۰ عصر و ۱۷ پس‌از‌ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.khorshid@

کافه دلمار

انصافاً باید گفت وجود سرآشپزی کاربلد برای هر کافه‌ای موهبت است. کافه دلمار گرگان یکی از این کافه‌هاست که سرآشپزی خوش‌ذوق دارد. به همین دلیل بعید است روی دست خوراکی‌های این کافه به لحاظ طعم پیدا کنید. کافه دلمار در کنار خوراکی‌های خوشمزه، محیطی دنج و شیک دارد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با نوشیدنی‌های خوشمزه توانسته اسم‌و‌رسم خوبی در بین بهترین کافه های استان گلستان برای خودش دست و پا کند. این کافه قسمتی نیز برای سیگاری‌ها دارد؛ در نتیجه مشتریان کافه دلمار با هر سلیقه و سبک زندگی از این کافه با خاطره‌های خوش بیرون می‌آیند.

آدرسمیدان گرگان‌پارس
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۴۴۵۹۳
ساعات کاری۹:۳۰ صبح تا ۱۳. ۱۷:۳۰ عصر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_delmar@

کافه دیدار

گرگانی‌ها کافه‌ای باصفا با نام دیدار دارند. این کافه به نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه معروف است. کافه دیدار در منطقه‌‌ای خوش‌مسیر از شهر گرگان واقع شده است. به لطف این شرایط اگر با خرید بلیط اتوبوس گرگان راهی این شهر شدید، کافی است در پایانه اتوبوس‌های بین‌شهری سوار تاکسی شوید و از راننده درخواست کنید شما را به محله شالیکوبی گرگان برساند. جالب است بدانید کافه دیدار از آن دسته کافه های گرگان است که از صبح خروس‌خوان پذیرای مشتری است؛ بنابراین برای صبحانه‌های خوشمزه و مقوی نیز می‌توانید روی کافه دیدار گرگان حساب باز کنید. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر راهی کافه دیدار گرگان شدید، حتماً اسپرسوهای این کافه را امتحان کنید.

آدرسمحله شالی‌کوبی، خیابان ۲ همایون
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۵۶۱۹۵
ساعات کاری۷ صبح تا ۱۱ شب

کافه سفید

دم‌کردن قهوه‌های خوشمزه و طبخ خوراکی‌های خوشمزه از هنرهای تمامی کافه‌داران گرگانی است. به همین دلیل کافه‌داران برای جذب مشتریان از روش‌های جذاب دیگری کمک می‌‌گیرند. در این زمینه می‌توان به کافه سفید گرگان اشاره کرد. این کافه در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، دکوراسیونی بسیار زیبا دارد. تصویر هنرپیشه‌های ترازاول سینما و هنرمندان معاصر در گوشه‌و‌کنار کافه سفید گرگان خودنمایی می‌کند. انصافاً باید گفت محیط داخلی کافه سفید ممکن است نسبت به گران‌ترین کافه های گرگان کمی کوچک باشد؛ اما این محیط به‌اندازه‌ای خودمانی است که به‌راحتی از آن دل نخواهید کند. کافه سفید مکان مناسبی برای دورهمی‌های خانوادگی و مهمانی‌های دوستانه است. اگر دست یار را گرفته‌اید و راهی سفری عاشقانه به گرگان هستید، کافه سفید مکان مناسبی برای قرارهای دونفره شما به حساب می‌آید.

آدرسخیابان ولیعصر، عدالت ۴۶ (استرآبادی)، بین استرآبادی ۱۱ و ۱۳
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۵۰۵۸۲
ساعات کاری۸:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷ عصر تا ۲۲ شب

کافه سیریا

سیریا یکی از معروف‌ترین کافه های گرگان برای دم‌کردن قهوه‌های ترک، فرانسه و عربی است. باریستای این کافه موکاهایی دم می‌کند که در عمرتان نخورده‌اید. از هات چاکلت، کاپوچینو، نسکافه، ماسالا و شیرکاکائو‌های این کافه نیز هرچقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. به نوشیدنی‌های خوش‌طعمی که گفتیم،‌ کیک و دسرهای هوس‌بر‌انگیز را هم اضافه کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر در سفر به گرگان راهی کافه سیریا شدید، حتماً لاته‌های این کافه را امتحان کنید. مطمئن باشید طعم خوش نوشیدنی‌های این کافه تا مدت‌ها زیر دندان شما باقی می‌ماند.

آدرسگرگان جدید، روبه‌روی گرگان جدید ۱۸
شماره تماس۰۱۷۳۲۲۵۱۰۴۸
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcoffee_siria@

کافه فنجون

فنجون از آن دسته کافه‌های همه‌چیز تمام گرگان به حساب می‌آید که چیزی کم‌و‌کسر ندارد. محیطی آرام، نوشیدنی‌هایی گوارا، کارمندانی خوش‌برخورد و مسیری سرراست باعث شده تا کافه فنجون به مکانی رؤیایی برای خوردن فنجانی قهوه تبدیل شود. کافه فنجون در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و به بسیاری از هتل های گرگان نزدیک است. مجتمع بزرگ لاله، پایانه رویال سفر و مجتمع فرهنگی تجاری کاپری از دیگر جاهایی است که فاصله کمی با فاصله فنجون دارد. انصافاً باید گفت طعم نوشیدنی‌های کافه فنجون یکی از دیگری گواراتر است. با این حال اگر راهی این کافه شدید، حتماً اسموتی‌های کافه فنجون گرگان را امتحان کنید. انصافاً باید گفت از طعم خوش شیرینی‌های این کافه نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت.

آدرسخیابان ولیعصر، خیابان عدالت هفتم
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۲۹۳۹۹
ساعات کارنامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.cup@

کافه فیوره

به آن دسته گردشگرانی که از طعم خوش پنکیک به‌راحتی نمی‌گذرند، کافه فیوره گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه به پنکیک‌های خوش‌طعم معروف است. از وافل‌ها کافه فیوره نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. جالب است بدانید کافه فیوره منوی ویژه‌ای برای املت دارد. در این منو انواع املت بیف، اسفناج، بیکن و پنیر، سبزیجات، مکزیکی و اسپانیولی خودنمایی می‌کند. جالب‌تر اینکه بساط صبحانه در کافه فیوره برپاست. صبحانه کلاسیک فیوره، یکی از خوراکی‌‌های پرطرفدار این کافه به حساب می‌آید که فقط صبح‌ها سرو می‌شود. تنوع خوراکی‌های این کافه باعث شده تا به لحاظ قیمت نیز منویی از غذاهای ارزان گرفته تا خوراکی‌های گران پیش روی مشتریان قرار بگیرد؛ در نتیجه اگر به دنبال یکی از ارزان ترین کافه های گرگان هستید، کافه فیوره انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسگرگان‌پارس، اَمرداد مرکزی
شماره تماس۰۱۷۳۲۲۲۲۹۶۹
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۷:۳۰ عصر تا ۲۴ شب
آدرس صفحه اینستاگرامfiore_cafe@

کافه کاپری گلستان

کافه کاپری گلستان نامی آشنا برای علاقه‌مندان غذاهای فست‌فودی در گرگان به حساب می‌آید. این کافه در مرکز خرید کاپری واقع شده است. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌‌کنیم یکی از بهترین مراکز خرید گرگان است. با این توضیح هرزمان که از پاساژگردی و خرید سوغات گرگان خسته شدید، می‌توانید راه کافه کاپری گلستان را در پیش بگیرید و فنجانی نوشیدنی گوارا به بدن بزنید. بساط دمنوش‌های خوشمزه، چای‌های گرم و قندپهلو، کیک‌های خانگی و دسرهای خوش‌رنگ‌و‌لعاب در کافه کاپری گلستان همیشه مهیاست.

آدرسخیابان عدالت ۷، مجتمع تجاری کاپری، طبقه پنجم
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۵۹۲۱۰
ساعات کارینامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامcapri.food@

کافه گرامافون

گرامافون از آن دسته کافی شاپ های گرگان است که مدیری بسیار خوش‌سلیقه دارد. دکوراسیون این کافه به یکی از نقاط قوت آن تبدیل شده است. کافه گرامافون گرگان خوراکی‌های هوس‌برانگیزی دارد. این خوراکی‌ها به لحاظ قیمت نیز چندان گران نیستند. قرارگرفتن این کافه در خیابان خوش مسیر به یکی دیگر از ویژگی‌های برتر کافه گرامافون تبدیل شده است. سرو صبحانه، رزرو تلفنی، قیمت مناسب و صندلی‌های نسبتاً‌ زیاد در کافه گرامافون باعث شده تا این کافه همیشه پر از مشتری باشد.

آدرسبلوار ناهارخوران، بلوار صیاد شیرازی، روبه‌روی صیاد ۶، کافی شاپ گرامافون
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۲۳۴۶۸
ساعات کار۱۰ صبح تا ۲ ظهر و ۱۷ عصر تا ۲۴ شب
آدرس صفحه اینستاگرامgramophonecafe@

کافه مراکی

کافی شاپ های گرگان به پاتوقی امن و دل‌نشین برای اهالی این شهر تبدیل شده‌اند. این کافه‌‌ها خستگی را از تن گردشگران نیز می‌زدایند. کافه مراکی گرگان، یکی از این کافه‌هاست. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم مکان دنجی برای قرارهای دونفره و گردشگران خلوت‌نشین به حساب می‌آید. این کافه محیطی خانوادگی دارد و جان می‌دهد برای دورهمی‌های دوستانه. در منوی کافه مراکی هر نوشیدنی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. اگر در حین گشت‌وگذار در جاهای دیدنی گرگان هوس نوشیدنی گوارا به سرتان زد، راه کافه مراکی را در پیش بگیرید.

آدرسزیباشهر، بین خیابان زیبای ۵ و ۷
شماره تماس۰۹۹۱۱۳۲۰۶۲۶
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafemeraki@

کافه من

کافه من ویژگی‌های مهمی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، صبحانه سلف‌ سرویس است. به همین دلیل به گردشگران سحرخیزی که می‌خواهند گشت‌وگذار خود را با صبحانه‌ای جانانه آغاز کنند، کافه من گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه محیطی بسیار شیک و اشرافی دارد؛ در نتیجه انتخاب مناسبی برای کافه‌گردهایی است که دنبال یکی از لوکس‌ترین کافی شاپ های گرگان می‌گردند. کافه من در دو طبقه ساخته شده است. طبقه دوم این کافه نمایی تماشایی دارد تا لذت نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های خوشمزه کافه من دوچندان شود.

آدرسبلوار صیاد شیرازی، صیاد ۲۵
شماره تماس۰۱۷۳۲۴۵۸۷۸۲
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafemangorgan@

کافه میامی

اگر از گرگانی‌ها آدرس کافه‌ای شیک و اعیانی در این شهر را بپرسید، احتمال زیادی وجود دارد که به شما آدرس کافه میامی را بدهند. برای تعریف از کافه میامی، کافی است به این نکته اشاره کنیم که این کافه مدیر بسیار خوش‌انصافی دارد. به همین دلیل بیشتر نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه در اغلب روزهای سال تخفیف‌های چشمگیری دارند. به لحاظ تنوع خوراکی نیز خاطرتان جمع باشد که کافه میامی بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را دور هم جمع کرده است.

آدرسعدالت ۳۶، گرگان‌پارس، خیابان آذر
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۲۷۴۸۴
ساعات کاریشنبه تا جمعه از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ شب.
جمعه‌ها از ۹:۳۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ۱۷ عصر تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.restaurant.miami@

کافه نامبر وان

همان‌گونه که می‌دانید، نامبر وان در انگلیسی، معنای درجه‌یک می‌دهد. با حضور در کافه نامبر وان متوجه خواهید شد که مدیران این کافه نامی برازنده آن انتخاب کرده‌اند. خوراکی‌های کافه نامبر وان حرف ندارد. نوشیدنی‌های این کافه نیز در کنار طعمی خوش، قیمتی مناسب دارند. کافه نامبر وان به دم‌کردن قهوه‌های متنوع و خو‌ش‌طعم در بین کافه‌گردهای گرگانی معروف است. اگر راهی کافه نامبر وان شدید، حتماً‌ سیب‌زمینی سرخ‌شده با مرغ این کافه را امتحان کنید. در حین خوردن این خوراکی خوشمزه مواظب انگشتانتان باشید!

آدرسگرگان‌پارس، خیابان شهریور غربی، خیابان شهریور مرکزی
شماره تماس۰۱۷۳۲۲۲۹۶۹
ساعات کاری۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب

کافه نگارستان خیال

نگارستان خیال از آن دسته کافی شاپ های گرگان است که خاطره حضور در آن برای همیشه در ذهن مشتریان باقی می‌ماند. این کافه دکوراسیونی رؤیایی دارد. به لحاظ خوراکی‌های خوشمزه نیز خاطرتان جمع باشد که با کافه‌ای درجه‌یک و اعیانی روبه‌رو هستید. تنوع خوراکی‌های کافه نگارستان خیال گرگان به اندازه‌ای است که انتخاب بهترین نوشیدنی برای مشتریان دشوار می‌شود. به همین دلیل به گردشگرانی که در حین‌ گشت‌و‌گذار در گرگان به دنبال کافه‌ای خاص می‌گردند، کافه نگارستان خیال را پیشنهاد می‌کنیم. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم در مکانی خوش‌مسیر قرار دارد. به لطف این شرایط در هر کجای گرگان که حضور داشتید، مطمئن باشید که فاصله چندانی با خوراکی‌های خوشمزه کافه نگارستان خیال ندارید.

آدرس کافه نگارستان خیال گرگان: خیابان ولیعصر

کافه هنرمندان

گرگانی‌ها مردمان خوش‌ذوق و هنرمندی هستند. این روحیه در کافه‌های این شهر نماد پیدا کرده است. برای نمونه می‌توان به کافه هنرمندان گرگان اشاره کرد. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، پاتوق هنرمندان و گرگانی‌های خوش‌سلیقه است. کافه هنرمندان به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی آرام و شیک برای مشتریان فراهم کرده است. در منوی این کافه انواع نوشیدنی‌های گوارا خودنمایی می‌کند. به لحاظ خوراکی‌های خوشمزه نیز خاطرتان جمع باشد که طعم خوش خوردنی‌های این کافه را هرگز فراموش نمی‌کنید.

آدرس کافه هنرمندان گرگان: خیابان ولیعصر

کافه ویولا

ویولا از آن دسته کافه های گرگان است که مدیر خوش‌سلیقه و کارمندان خوش‌برخوردی دارد. به لطف این شرایط، از حضور در کافه ویولا گرگان سیر نخواهید شد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم محیطی دنج و آرام دارد. این کافه مکان مناسبی برای استراحت و تجدید انرژی در سفر به گرگان شناخته می‌شود. به لحاظ مسیر نیز کافه ویولا آدرسی سرراست دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی گرگان نزدیک است. تمامی این شرایط دست به دست هم داده تا کافه ویولا به کافه‌‌ای محبوب در بین کافه‌گردهای گرگانی تبدیل شود.

آدرسبلوار ناهارخوران، استرآبادی، روبه‌روی استرآبادی ۷
شماره تماس۰۱۷۳۲۵۴۴۱۲۵
ساعات کاری۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲ شب. جمعه‌ها از ۱۷ تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_viola@

بهترین کافه رستوران های گرگان

رسم جالبی در دنیای هتل‌داری وجود دارد که بر اساس آن، کافه‌‌هایی شیک و اشرافی در هتل‌های درجه‌یک ساخته می‌شود. به همین دلیل بهترین هتل های گرگان به کافه رستوران مجهز هستند. از آنجایی که این کافه‌ رستوران‌ها در هتل‌های لوکس و ترازاول قرار دارد، کافه‌گردی در آن‌ها خالی از لطف نیست. به همین منظور در ادامه به بهترین کافه رستوران های گرگان اشاره می‌کنیم.

کافه رستوران اسپیناس گرگان

اسپیناس، کافه‌رستورانی همه‌چیزتمام در گرگان است. این کافه رستوران فضای داخلی بسیار شیک و اشرافی دارد. از دکوراسیون داخل کافه رستوران اسپیناس که بگذریم، از زیبایی‌های فضای بیرون این کافه رستوران نمی‌توان گذشت. به لطف فضای باز کافه رستوران اسپیناس، شرایطی برای مشتریان مهیا می‌شود تا دل هوای آزاد بنشینند و غذایی جانانه به بدن بزنند. کافه رستوران اسپیناس طیف گسترده‌ای از خوراکی‌های فست‌‌‌فودی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. به لحاظ نوشیدنی نیز خاطرتان جمع باشد که اسپیناس، منویی بسیار خوش‌رنگ‌و‌لعاب از نوشیدنی‌های گوارا دارد.

از آنجایی که با یکی از بهترین کافه رستوران های گرگان روبه‌رو هستیم، در کنار خوراکی‌های ایرانی،‌ غذاهای خوشمزه فرنگی نیز در منوی این کافه رستوران خودنمایی می‌کند. اگر اهل شکم‌گردی هستید و می‌خواهید در سفر گرگان دلی از عزا در بیاورید، کافه رستوران اسپیناس انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسمیدان گرگان‌پارس، خیابان دی، نبش اسفند غربی
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۵۲۹۵۸
ساعات کارنامشخص

کافه رستوران حس خوب گرگان

کافه رستوران حس خوب را به گردشگران سحرخیزی پیشنهاد می‌کنیم که به فکر خوردن صبحانه‌ای جانانه در گرگان هستند. این کافه رستوران به داشتن صبحانه‌های معرکه در تمامی گرگان معروف است. از صبحانه که بگذریم، به میان‌وعده‌های خوشمزه کافه رستوران حس خوب می‌رسیم. این میان‌وعده‌ها انتخاب مناسبی برای تجدید انرژی گردشگران در وسط روز به حساب می‌آیند. برای خوردن ناهارهای شاهانه نیز روی کافه رستوران حس خوب می‌توانید با خیال راحت حساب باز کنید. در منوی این کافه رستوران هر غذای خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید خودنمایی می‌کند.

کافه رستوران حس خوب انتخاب مناسبی برای صرف عصرانه‌ای جانانه به حساب می‌آید. از شام‌های کافه رستوران حس خوب نیز هر چقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. به تمامی خوراکی‌های خوشمزه‌ای که گفتیم، نوشیدنی‌های گوارا را هم اضافه کنید. این کافه رستوران به لحاظ دکوراسیون نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. محیط داخل کافه رستوران و میزهای بیرون آن شرایطی دنج و راحت پیش روی مشتریان قرار می‌‌دهند. به لطف فضای باز کافه رستوران حس خوب، این مکان به گزینه‌ای مناسب برای سیگاری‌هایی تبدیل شده که می‌خواهند شکم‌گردی جانانه‌ای در سفر به گرگان را تجربه کنند.

جالب است بدانید کافه رستوران حس خوب کمتر از ۲ کیلومتر با کاخ آقا محمد خان قاجار، باغ روس‌ها و کاخ موزه گرگان فاصله دارد؛ در نتیجه می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید و پس از حضور در این مکان‌های دیدنی، راهی کافه رستوران حس خوب شوید و با خوردن فنجانی قهوه، خستگی را از تن خود دور کنید.

آدرسگرگان‌پارس، انتهای اَمرداد شرقی
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۲۸۴۰۴
آدرس صفحه اینستاگرامنامشخص

کافه رستوران دلکوک گلستان

کافه رستوران دلکوک با منویی از خوراکی‌های خوشمزه، دکوراسیونی زیبا و کارمندانی خوش‌ برخورد به یکی از بهترین کافی شاپ های گرگان تبدیل شده است. سرآشپز این کافه رستوران ید طولایی در پخت غذاهای فست فودی دارد. اگر اهل پیتزاهای خوشمزه هستید یا اینکه می‌خواهید در سفر به گرگان ساندویچی جانانه بدن بزنید، آدرس کافه رستوران دلکوک را گوشه‌ا یادداشت کنید. آوازه نوشیدنی‌های گوارا و مقوی کافه رستوران دلکوک در سرتاسر گرگان پیچیده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه رستوران دلکوک شدید، حتماً‌ قهوه‌های ترک این کافه را امتحان کنید.

آدرسعدالت ۳۶
شماره تماس۰۱۷۳۲۳۲۰۰۴۰
ساعات کارینامشخص

کافه رستوران شهاب گرگان

هتل شهاب یکی از بهترین هتل های گرگان در بلوار ناهارخوران به حساب می‌آید. این هتل منظره‌ای بسیار تماشایی به دریا دارد. در هتل شهاب، کافه‌ای شیک و درجه‌یک چشم انتظار گردشگران است. این کافه محیطی آرام و دکوراسیونی لوکس و اشرافی دارد. به ویژگی‌هایی که گفتیم، اینترنت رایگان، میز فضای باز و پارکینگ را هم اضافه کنید. تمامی این شرایط کافه رستوران شهاب گرگان را به انتخاب مناسبی برای مسافرانی تبدیل کرده که از بلوار ناهارخوران گذر می‌کنند و به دنبال جایی دنج و راحت برای نوشیدن فنجانی قهوه و رفع خستگی می‌گردند.

آدرسبلوار ناهارخوران، جنب هتل شهاب
شماره تلفن۰۱۷۳۲۵۴۴۱۹
ساعات کاری۱۶:۳۰ عصر تا یک شب

کافه رستوران ژوپین

معرفی کافه های گرگان را با کافه رستورانی به پایان می‌رسانیم که جایگاه ویژه‌ای در دل کافه‌گردهای گرگانی پیدا کرده است. کافه رستوران ژوپین ویژگی‌های چشمگیر زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها، تنوع خوراکی‌های خوشمزه است. مدیران کافه رستوران ژوپین اهمیت خاصی برای ذائقه مشتریان قائل هستند. تنوع غذاهای کافه رستوران ژوپین، مشتریان با سلیقه‌های مختلف را راضی نگه می‌دارد. برای شما از توجه مدیران کافه رستوران ژوپین به رضایت مشتریان گفتیم. برای اثبات این ادعا می‌توان به خوراکی‌های تخفیف‌دار این کافه رستوران اشاره کرد. اگر به دنبال یکی از ارزان ترین کافی شاپ های گرگان با خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا می‌گردید، کافه رستوران ژوپین انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس کافه رستوران ژوپین گلستان: بلوار صیاد شیرازی، نبش صیاد ۱۸

کافه های گرگان را با این امید به شما معرفی کردیم تا گشت‌و‌گذاری خاطره‌انگیز را برایتان در سفر به گرگان به ارمغان بیاورد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به شمال ایران دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های ارزشمند و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

کافه پیانو، کافه دلمار، کافه سیریا، کافه تمدن و کافه رستوران شهاب در گروه بهترین کافه‌‌ های گرگان قرار دارند.

کافه رستوران دلکوک پیتزاهای معرکه و ساندویچ‌های بسیار خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

کشیدن سیگار در کافه پیانو، کافه چی، کافه دلمار و کافه رستوران حس خوب اشکالی ندارد.

کافه پنزا، کافه دیدار، کافه فیوره، گافه گرامافون، کافه من و کافه رستوران حس خوب به داشتن صبحانه‌های معرکه و جانانه معروف هستند.

کافه سفید و کافه مراکی از کافه‌های شیک گرگان است که مکان مناسبی برای قرارهای دونفره و مهمانی‌های خانوادگی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.