معرفی هتل های بجنورد | تجربه اقامتی خوش و ارزان در پاریس ایران

0

در این نوشته قصد داریم در سفری کوتاه به شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی، سری بزنیم، تا با هتل‌ های بجنورد و مهمانپذیر‌های این شهر چند قومیتی بیشتر آشنا شویم. مردم این شهر را قومیت‌های مختلفی با فرهنگ و زبا‌ن‌های مختلف چون کردی، ترکی، ترکمنی و تات تشکیل می‌دهد. قبل از خرید بلیط هواپیما بجنورد، با ما همراه باشید تا با موقعیت، امکانات و ویژگی‌های هتل های بجنورد بیشتر آشنا شویم و اگر به این شهر سفر کردید با آگاهی بیشتر محل اقامتتان را انتخاب کنید.

هتل داریوش بجنورد

هتل داریوش تنها هتل 4 ستاره بجنورد و از لوکس‌ترین و جدیدترین هتل‌ های بجنورد است. در هتل داریوش که در جاده بابا امان قرار دارد، امکاناتی همچون زمین تنیس، کافی‌شاپ، رستوران، آمفی تئاتر و فست فود آماده ارائه سرویس به مهمان‌های این هتل است. هتل داریوش با ساختمانی نوساز از تمیزترین هتل‌ های بجنورد است. هتل داریوش که در مکانی آرام و به دور از هیاهوی شهر واقع شده اقامتی دلپذیر را برای شما رقم می‌زند. از لحاظ جغرافیایی این هتل در نزدیکی پارک تفریحی بابا امان، هتل و اقامتگاه ارغوان و پمپ بنزین قنادزاده قرار دارد.

هتل نگین بجنورد

هتل نگین بجنورد هتلی 3 ستاره در بجنورد است. این هتل که جزو تمیزترین هتل‌ های بجنورد است. پس از هتل 4 ستاره داریوش از نظر قیمتی جزو گران‌ترین هتل‌ های بجنورد هم محسوب می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که همیشه هزینه با خدمات رابطه مستقیم دارد و هرچه خدمات بیشتری دریافت کنید، بالطبع هزینه بیشتری هم پرداخت می‌کنید. هتل نگین در محله دهخدا بجنورد بلوار شهدا، خیابان بهزیستی قرار دارد. در نزدیکی هتل نگین مکان‌هایی همچون مشاورین و مهندسین خانه ایرانی، شهربازی، رستوران امیرخانلو، پارک بلوار و رستوران اکبر جوجه قرار دارد که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید. نزدیک‌ترین ایستگاه حمل و نقل عمومی به هتل نگین، ایستگاه اتوبوس شهرک فرهنگیان است.

هتل کوروش بجنورد

یکی دیگر از هتل‌ها برای اقامت هتل 2 ستاره کوروش است که در محله استقلال بجنورد، بلوار امام خمینی، 17 شهریور قرار دارد. هتل کوروش از قدیمی‌ترین هتل‌ های بجنورد است و امکانات آن در حد هتل 2 ستاره است؛ اما به نسبت هزینه‌ پرداختی خدمات خوبی دریافت می‌کنید. در هتل کوروش از امکاناتی همچون پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی‌شاپ و اینترنت بهره‌مند خواهید شد. مرکز خرید طلای سفید، یکی از مراکز خرید بجنورد در نزدیکی هتل کوروش  است که برای خرید و سرگرمی می‌توانید به آن سری بزنید. امکاناتی دیگر همچون، اداره پست خراسان شمالی، سفره خانه سنتی خاتون، دونر کباب استانبولی الدوز و دفتر پیشخوان دولت نظم بجنوردی در نزدیکی هتل کوروش قرار دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید. نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس به هتل کوروش، ایستگاه اتوبوس دانشگاه آزاد و پیام نور است.

هتل ارغوان بجنورد

عکس هتل ارغوان بجنورد

هتل ارغوان از هتل‌ های بجنورد است که در جاده بابا امان در نزدیکی هتل مجلل داریوش قرار دارد. آرامش را در این هتل تجربه می‌کنید؛ چون خبری از ترافیک، آلودگی و هیاهوی شهری در این هتل نیست. اگر به دنبال هتلی با قیمت مناسب، در محیطی آرام هستید، هتل ارغوان گزینه مناسبی است. در نزدیکی هتل ارغوان، تفرجگاه بابا امان، هتل داریوش و پمپ بنزین قنادزاده قرار دارد. اگر با خرید بلیط اتوبوس بجنورد از مسیر بابا امان به بجنورد سفر کنید حتماً هتل ارغوان را می‌بینید.

مهمانپذیر ساعدی

مهمانپذیرها عموماً از قیمت خوبی برخوردارند؛ اما خدمات خوبی ارائه نمی‌دهند و فقط جای خواب را برایتان مهیا می‌کنند. اگر قصد اقامت در مهمانپذیر دارید، حتماً وسایل شخصی همچون حوله، سشوار و مسواک را با خودتان ببرید که دچار مشکل نشوید. مهمانپذیر ساعدی در خیابان بهشتی کوچه مسجد انقلاب قرار دارد. نزدیک‌ترین امکانات به مهمانپذیر ساعدی، بیمارستان امام رضا، خودپرداز بانک دی چهارراه مخابرات، رستوران ایتالیایی اسپاخو، پارکینگ عمومی شهرداری، تیباکس شعبه بجنورد، مسجد انقلاب، مسجد اهل سنت ابوحنیفه و مدرسه علمیه امام خمینی هستند. یکی از جاهای دیدنی بجنورد که در نزدیکی مهمانپذیر ساعدی قرار دارد، آیینه خانه مفخم است؛ اگر به وسیله حمل و نقل عمومی هم نیاز داشتید، ایستگاه اتوبوس جوادیه در دسترستان است.

مهمانپذیر سرفراز

مهمانپذیر سرفراز هم در همان موقعیت مهمانپذیر ساعدی در خیابان بهشتی، کوچه مسجد انقلاب قرار دارد. وقتی مهمانپذیر را برای اقامت انتخاب کنید، باید وسایل شخصی همراهتان باشد و فقط سوئیتی برای اقامت در اختیارتان است و خبری از خدمات هتلی در این مهمانپذیرها نیست. مزیت این مهمانپذیرها قیمت مناسب آن‌ها نسبت به اقامت در هتل است. به‌علت موقعیت مکانی یکسان با مهمانپذیر ساعدی تمام امکانات نزدیک به آن مشترک است که در پاراگراف قبل کامل توضیح داده شده است.

مهمانپذیر فروردین

مهمانپذیر فروردین در محله فردوسی، بلوار امام خمینی در نزدیکی میدان کارگر قرار دارد. در مهمانپذیر فروردین می‌توانید از اتاق‌های یک نفره، دو نفره و خانوادگی استفاده کنید. قیمت این اتاق‌ها با افزایش ظرفیت گران‌تر می‌شود. در نزدیکی مهمانپذیر فروردین درمانگاه فرهنگیان بجنورد، مؤسسه اعتباری ملل، بانک سپه، بانک قرض الحسنه مهر ایران و مهمانپذیر نقی زاده قرار دارند که می‌توانید از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

مهمانپذیر نقی زاده

مهمانپذیر نقی زاده در کوی امیرالمؤمنین، بلوار امام خمینی، میدان کارگر قرار دارد. مهمانپذیر نقی زاده از قدیمی‌ترین مهمانپذیرهای بجنورد در نزدیکی مهمانپذیر فروردین است و تمام امکانات را با این مهمانپذیر مشترک است. اگر از مهمانپذیر فروردین در حاشیه میدان کارگر از عرض خیابان چمران عبور کنید در کمتر از 2دقیقه به این مهمانپذیر می‌رسید.

متل بابا امان

متل 2 ستاره بابا امان با 11 اتاق و 25 تخت در تفرجگاه بابا امان قرار دارد. از امکانات متل بابا امان می‌توان به صبحانه رایگان، رستوران، فست فود، رستوران سنتی، کتابخانه، پارکینگ، نمازخانه، سرویس فرنگی و سیستم گرمایش سرمایش مرکزی اشاره کرد. از لحاظ موقعیت جغرافیایی در نزدیکی متل بابا امان، مجموعه پذیرایی نگین بابا امان، کافه رو، شهربازی صدرا پارک بابا امان و جایگاه سوخت قنادزاده قرار دارند که در صورت نیاز می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

اقامتگاه بوم گردی عمو دردی

اقامتگاه بوم‌گردی عمو دردی در موقعیتی به دور از هیاهوی زندگی شهری در فاصله 12کیلومتری بجنورد در روستای باغچق قرار گرفته است که جزو جاهای دیدنی اطراف بجنورد محسوب می‌شود. اقامتگاه بوم گردی عمو دردی که 60 سال از عمر ساختمان آن می‌گذرد، همچون دیگر ساختمان‌های این روستا به‌صورت پلکانی ساخته شده است و می‌توانید از 5 واحد اقامتی آن بهره ببرید. اقامتگاه عمو دردی مجموعاً ظرفیت پذیرش از 36 مسافر و گردشگر را دارد. در اقامتگاه عمو دردی صبحانه رایگان است؛ اما برای ناهار و شام می‌توانید از سفره‌خانه سنتی آن استفاده کنید.

پارکینگ اقامتگاه عمودردی غیر مسقف است و راهنمای تور هم در اقامتگاه حضور دارد و می‌توانید از اطلاعاتش بهره ببرید. همچنین برای استفاده از سرویس بهداشتی و حمام نیز باید به محوطه سری بزنید که به‌صورت عمومی در نظر گرفته شده است. در صورت همراهی سالمندان باید حواستان به پله‌های این مجموعه باشد؛ چون محل دسترسی و ورودی هر واحد چندین پله دارد که ممکن است برای سالمندان مشکل‌ساز شود. این مجموعه در فاصله زمانی ساعت 23 شب تا 7 صبح پذیرش ندارد و حتماً ساعت رسیدن خود را با این ساعات تنظیم کنید.

سخن پایانی

در این نوشته با هتل های بجنورد آشنا شدید. قبلاً تجربه اقامت در کدام یک از آن‌ها را داشته‌اید؟ برای ما در بخش نظرات بنویسید. راستی تا یادمان نرفته باید بگوییم که می‌توانید در مجله گردشگری ره بال آسمان به دیگر مقالات مربوط به بجنورد سری بزنید و با جاهای دیدنی بجنورد، مراکز خرید بجنورد، سوغات بجنورد، رستوران های بجنورد و راهنمای سفر بجنورد بیشتر آشنا شوید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.