معرفی هتل های ایلام | اقامتی راحت در سومین شهر کردنشین ایران

0

شهر ایلام که به «عروس زاگرس» و «شهر کوهستان‌های سبز» نیز شهرت دارد، سومین شهر بزرگ کردنشین ایران است. این شهر به لطف داشتن طبیعتی منحصر‌به‌فرد و جاذبه‌های گردشگری متنوع، از مقاصد مهم گردشگری در ایران شمرده می‌شود. پیش از این در مطالب دیگر، راجع‌به جاهای دیدنی ایلام، سوغات ایلام، بهترین زمان برای سفر و… سخن گفته‌ایم. این بار موضوع صحبت ما در‌خصوص اقامت در این شهر است. احتمالاً شما نیز با ما هم‌نظر باشید که داشتن اقامتگاهی مناسب، نیمی از لذت سفر را تکمیل می‌کند؛ از‌این‌رو در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل های ایلام پرداخته و در‌خصوص ویژگی‌ها، امکانات و قیمت هتل های ایلام سخن بگوییم؛ تا شما به‌منظور انتخاب اقامتگاهی مناسب و رزرو هتل در ایلام راهنمایی کاربردی در اختیار داشته باشید. در‌ نتیجه اگر خیال خرید بلیط هواپیما ایلام و سفر به این شهر زیبا را در سر دارید، در این مطلب همراه ما باشید.

هتل زاگرس ایلام | از بهترین هتل های ایلام 

هتل زاگرس ایلام | از بهترین هتل های ایلام 

هتل زاگرس، هتلی سه ستاره در شهر ایلام بوده و انتخاب عالی برای اقامت در طول سفر به این شهر است. ۳۲ واحد اقامتی مجزا در ۳ طبقه ساختمان این هتل قرار گرفته‌اند که شامل اتاق‌های یک‌نفره تا ۵‌نفره می‌شوند. از مهم‌ترین مزایای هتل زاگرس، موقعیت قرار‌گیری آن است. این هتل در پارک جنگلی چغاسبز واقع شده و چشم‌انداز و آب‌و‌هوایی بی‌نظیر دارد. 

هتل زاگرس ایلام | از بهترین هتل های ایلام 

از مهم‌ترین امکانات هتل زاگرس ایلام می‌توان به سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، رستوران، کافی شاپ، اینترنت در لابی و اتاق‌ها، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پارکینگ، فضای سبز، خشکشویی، صبحانه رایگان، روم سرویس و… و از امتیازات آن می‌توان به فاصله نزدیک آن به فرودگاه و راه آهن ایلام و داشتن پرسنلی مجرب و حرفه‌ای اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان ایلام، ایلام، میدان امام حسین، جنب پارک جنگلی چغاسبز
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۷۱۰۶۸

آدرس هتل زاگرس روی نقشه گوگل 

هتل دالاهو ایلام | هتلی ارزان با امکاناتی رضایت‌بخش

هتل دالاهو ایلام از ارزان ترین هتل های ایلام

هتل دالاهو را می‌توان به‌عنوان یکی از ارزانترین هتل های ایلام معرفی کرد؛ از‌این‌رو اگر می‌خواهید هزینه‌های خود را در سفر به این شهر کاهش دهید، هتل دالاهو مقصدی مناسب برای شماست. موقعیت مکانی این هتل در شهر بسیار مناسب بوده و مهمانان آن دسترسی سریع و راحتی به مرکز شهر و مراکز خرید ایلام خواهند داشت. همچنین بهترین کافی‌شاپ‌ها رستوران های ایلام نیز در نزدیکی هتل دالاهو قرار گرفته‌اند. ساختمان هتل دالاهو ۳ طبقه بوده و ۳۵ واحد اقامتی دارد. این هتل به‌منظور ایجاد فضایی راحت و مناسب برای مهمانان خود، امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ اختصاصی، اینترنت وای‌فای در لابی و اتاق‌ها، یخچال، تلویزیون، سرویس بهداشتی و حمام مجزا در هر اتاق و… را فراهم کرده است. 

آدرس: ایران، استان ایلام، ایلام، خیابان فردوسی، نبش خیابان واسطی
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۶۶۳۹۳

آدرس هتل دالاهو روی نقشه گوگل 

هتل خلاش ایلام | از ارزانترین هتل های ایلام

هتل خلاش ایلام | از ارزانترین هتل های ایلام

در معرفی بهترین هتل های ایلام، نام هتل سه ستاره خلاش را نباید از قلم انداخت؛ چرا‌که این هتل امکانات و خدماتی در حد هتل های پنج ستاره ایلام ارائه کرده است و نام آن در میان اقامتگاه‌های بی‌نظیر و مقرون‌به‌صرفه شهر قرار می‌گیرد. از مهم‌ترین امکانات و خدمات ارائه شده در این هتل می‌توان به امکاناتی همچون رستوران، چای‌خانه سنتی، کافی‌شاپ، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، پارکینگ اختصاصی، لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات و پذیرش ۲۴‌ساعته اشاره کرد. فضای اتاق‌های این هتل بسیار تمیز و مرتب بوده و  در آن‌ها تمامی امکانات لازم برای راحتی مهمانان، فراهم شده است. از مهم‌ترین مزایای هتل خلاش این است که با پایانه مسافربری و فرودگاه ایلام فاصله بسیار کمی دارد.

آدرس: ایران، استان ایلام، ایلام، میدان کشاورزی، خیابان آیت الله حیدری
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۶۱۰۴۱

آدرس هتل سه ستاره خلاش روی نقشه گوگل 

هتل ماداکتو ایلام | نزدیک‌ترین هتل به جاذبه‌های گردشگری ایلام

هتل ماداکتو ایلام از بهترین هتل های ایلام

اگر می‌خواهید در طول سفر خود به ایلام در هتلی اقامت داشته باشید که کمی از فضای شهری دور بوده و در نزدیکی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان ایلام قرار داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هتل ماداکتو است. این هتل از بهترین و اقتصادی‌ترین هتل های ایلام است که در شهر دلربای دره شهر از مهمانان پذیرایی می‌کند. در هتل ماداکتو امکاناتی همچون رستوران، کافی‌شاپ اینترنت وای‌فای رایگان، لابی، خشک‌شویی و… به‌منظور رفاه و راحتی مهمانان فراهم شده است. از جمله مهم‌ترین امکانات موجود در اتاق‌های این هتل نیز می‌توان به سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی، تلویزیون، یخچال و مبلمان اشاره کرد. 

آدرس: ایران، استان ایلام، ٰایلام، دره شهر، خیابان نیرو هوایی، جنب اداره برق
شماره تماس: ۰۹۱۸۵۴۸۶۴۳۶

آدرس هتل ماداکتو روی نقشه گوگل 

هتل کربلا | هتلی اقتصادی و مناسب 

در معرفی هتل‌ها و مسافرخانه های شهر ایلام نام هتل کربلا را نیز نباید از قلم انداخت. این هتل در مرکز شهر ایلام قرار داشته و دسترسی راحتی به نقاط مختلف شهر دارد. هتل کربلا هتلی دو ستاره با امکانات و خدماتی رضایت‌بخش است و اقامت دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد. از مهم‌ترین امکانات موجود در این هتل می‌توان به رستوران، اینترنت وای‌فای رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ اختصاصی، صندوق امانات و… اشاره کرد. شما می‌توانید در سفر به ایلام، در اتاق‌های یک‌تخته، دو‌تخته و چهار‌تخته این هتل، با هزینه‌ای معقول و مناسب، اقامت داشته باشید. اتاق‌های این هتل به امکاناتی همچون آشپز‌خانه، یخچال، تلویزیون، مبلمان و… مجهز هستند. 

آدرس: ایران، استان ایلام، ایلام، خیابان فردوسی، خیابان شهید عبداللهی پور
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۳۳۳۸۷۷

آدرس هتل کربلا روی نقشه گوگل 

هتل لاله ایلام | اقامتی راحت و ارزان در ایلام 

هتل لاله از دیگر هتل های ایلام است که محیط تمیز و راحتی را برای اقامت مسافران فراهم کرده است. اگر در سفر به شهر ایلام در غرب ایران به‌دنبال اقامتی ارزان و اقتصادی هستید، بی‌شک هتل لاله ایلام انتظارات شما را از یک هتل ارزان و مناسب، برآورده خواهد کرد. اتاق‌های این هتل همگی تمیز مرتب بوده و به امکاناتی همچون مبلمان راحت، سرویس بهداشتی و حمام، یخچال، تلویزیون و… مجهز هستند. 

آدرس: ایران، استان ایلام، ایلام، خیابان آیت الله حیدری، چهارراه رسالت، جنب سازمان تبلیغات
شماره تماس: ۰۸۴۳۳۴۱۷۱۴

آدرس هتل لاله روی نقشه گوگل 

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان به معرفی هتل های ایلام پرداخته و در‌خصوص ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها سخن گفتیم تا با مطالعه آن بتوانید به‌راحتی اقامتگاه مناسب خود را انتخاب کرده و برای رزرو هتل در ایلام اقدام کنید. به نظر شما کدام‌یک از هتل‌ها و مسافرخانه های شهر ایلام برای اقامت در این شهر مناسب‌تر است؟ در‌نهایت اگر خیال خرید بلیط اتوبوس ایلام یا سفر به این شهر به طرق دیگر را در سر دارید، پیشنهاد می‌کنیم پیش از هر‌کاری، ابتدا مطلب راهنمای سفر ایلام را مطالعه کنید تا چراغ راه شما در سفر به این شهر باشد.

هتل دالاهو، هتل خلاش و هتل لاله را می‌توان به‌عنوان ارزان‌ترین هتل های ایلام معرفی کرد.

هتل دالاهو و هتل کربلا ایلام در مرکز شهر قرار داشته و دسترسی راحت‌تری به مراکز خرید ایلام دارند.

هتل زاگرس و هتل خلاش در نزدیکی فرودگاه و راه‌آهن شهر ایلام قرار دارند.

هتل ۳‌ستاره زاگرس و هتل ۳‌ستاره خلاش را می‌توان به‌عنوان شیک‌ترین هتل های ایلام معرفی کرد.

اگر می‌خواهید در طول سفر خود به ایلام در هتلی اقامت داشته باشید که کمی از فضای شهری دور بوده و در نزدیکی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان ایلام قرار داشته باشد، پیشنهاد ما به شما هتل ماداکتو است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.