کافه بازی های مشهد | لذت تجربه تفریح دسته‌جمعی

0

کافه بازی ‌های مشهد موضوع این مقاله ماست. کافه بازی‌ها از مکان‌های محبوب جوا‌ن‌هاست که می‌توانند جای خالی تفریح‌های دسته‌جمعی را پر کنند. معمولاً در این کافه‌ها بازی‌های رومیزی یا گروهی مثل مافیا و غیره در جریان است که افراد می‌توانند در آن‌ها شرکت کنند. لذت دورهمی از یک سو و انجام بازی‌های گروهی و گذراندن لحظاتی پر از هیجان و شادی از سوی دیگر باعث شده است، افراد بسیاری به این کافه‌ها علاقه‌مند شوند. شهر مشهد هم یکی از کلان‌شهرهایی است که جوانان فعال و پرتحرک بسیاری در دل خود جای داده و باعث شده افراد خوش‌ذوق به فکر طراحی کافه بازی بیفتند. برای همین هم ما قصد داریم در ادامه این مقاله، کافه بازی های مشهد را به شما معرفی کنیم.

کافه گیم بینهایت | بهترین کافه گیم مشهد

این کافه بازی یکی از معروف‌ترین کافه بازی های مشهد است. در کافه بازی بینهایت یا همان کافه گیم اینفینیتی شما می‌توانید انواع و اقسام بازی‌های رومیزی، کامپیوتری و دسته‌جمعی را تجربه کنید. همچنین در این کافه گیم، لیگ برد گیم نیز برگزار می‌شود که در آن افراد در گروه‌های مختلف قرار می‌گیرند و در مراحل مقدماتی، حذفی و فینال، به رقابت در بازی‌های رومیزی مشغول می‌شوند. بازی‌های کامپیوتری این کافه از 10هزار تومان تا 40هزار تومان و بازی‌های دسته‌جمعی بین 20 تا 30هزار تومان است.

آدرساستان خراسان رضوی، مشهد، بلوار باهنر، باهنر 8، پلاک 1
ساعت کاری کافه11 صبح تا 23:30
تلفن تماس05138817885
صفحه اینستاگرامinfinity_gameclub

کافه بازی کاپیتان | سلطان کافه بازی های مشهد

کافه رستوران کاپیتان یکی از دنج‌ترین و آرام‌ترین کافه های مشهد است که می‌توانید اوقات شادی را در کنار خانواده در آن بگذرانید. این کافه گیم مشهد از بعدازظهر تا نیمه‌شب فعال است. حتی می‌توانید برای شب‌نشینی‌ها نیز به آنجا بروید. راستی این کافه دلیوری (ارسال سفارش برای مشتریان) نیز دارد و اگر قصد بازی ندارید و فقط می‌خواهید نوشیدنی یا خوراکی خاصی سفارش بدهید، می‌توانید از آن استفاده کنید.‎

آدرسمشهد، انتهای دلاوران، دلاوران۴۶، نخل۲۱/۱، نبش زیتون۱۷
تلفن تماس۰۵۱۳۸۲۲۷۱۰۳
ساعت کاری کافه16 تا 2 بامداد
صفحه اینستاگرامcaptain_.cafe

کافه بازی بازینو | طرحی نو در بازی

کافه بازی بازینو یکی از جالب‌ترین کافه بازی های مشهد است. این کافه تبلیغات جالب و گسترده‌ای برای معرفی خودش دارد. ویدیوهای تبلیغاتی این کافه در یوتیوب هم بارگذاری می‌شود و به‌قدری هیجان‌انگیز هستند که شما را وادار می‌کنند با تهیه بلیط هواپیما مشهد خودتان را به شب‌های مافیای این کافه گیم مشهد برسانید. در این کافه هم انواع بازی‌های رومیزی از استوژیت گرفته تا دسیسه و دیگر بازی‌ها وجود دارد و هم بازی‌های دسته‌جمعی مانند مافیا و جاسوس برگزار می‌شود.

آدرسمشهد، بلوار هاشمیه، انتهای هاشمیه 43، پلاک 16
تلفن تماس09910502189
ساعت کاری کافه12 ظهر تا 24
صفحه اینستاگرامbazino.club

کافه گیم پلنت (سیاره بازی) | سیره‌ای مختص بازی‌ها

یکی از بهترین جاهای تفریحی مشهد برای جوانان و نوجوانان، کافه سیاره بازی یا کافه گیم پلنت است. این مجموعه بازی‌های مختلف دسته‌جمعی و رومیزی دارد و می‌توانید اوقات خوشی را در کنار دوستانتان سپری کنید. اگر گذرتان به سیاره بازی افتاد، حتماً سراغ بازی‌های «بلیط حرکت»، «ساگرادا» و «رودخانه» بروید.

آدرسمشهد، بلوار فلسطین، فلسطین 19، پلاک 1/62
تلفن تماس09156794244
و
09158060715
ساعت کاری کافه10 صبح تا 10 شب
صفحه اینستاگرامgameplanet_mashhad

کافه بازی فکر نو | جایی که فعلاً نیست!

کافه بازی فکر نو یکی از کافه بازی های مشهد

کافه بازی فکر نو از کافه گیم های مشهد بود که در کارنامه خود، برگزاری مسابقات پانتومیم، مافیا و بازی‌های رومیزی مختلف را داشت. به گفته عوامل این کافه در صفحه اینستاگرام آن‌ها، این کافه حدود دو سال است که تعطیل شده و در حال حضار هم شعبه دیگری ندارد. امیدواریم در آینده نزدیک، دغدغه هزینه‌ها از کافه‌ بازی‌ های مشهد حذف شود تا شاهد تعطیلی کافه گیم‌ها نباشیم.

آدرسمشهد، وکیل آباد، کوثر شمالی، کوثر شمالی 1/8، پلاک 12
تلفن تماس05138815549
ساعت کاری کافهاین کافه در حال حاضر تعطیل است.
صفحه اینستاگرامfekreni_cafe@

کافه رستوران کانو | جایی برای تأمین غذای روح و جسم

کافه رستوران کانو بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های فکری در خراسان رضوی و حتی شمال شرق ایران است. این کافه در سال 1396 اولین اتاق فرار (escape room) مشهد بود که در یک مجموعه با دیگر بازی‌های گروهی مثل مافیا، بازی‌های رومیزی مختلف و کافی شاپ برای شرکت کنندگان قرار داشت. وجود اتاق فرار در این کافه آن را به یکی از جذاب‌ترین مکان‌های تفریحی برای جوانان تبدیل کرده است. این کافه عنوان جذابی دارد؛ رستوران فکری!

آدرسمشهد، بلوار سجاد، انتهای حامد جنوبی 12، پلاک 158
تلفن تماس05136024014
ساعت کاری کافه11 صبح تا 24
صفحه اینستاگرامresturanfekri.cano@

کافه بازی فکر خوب | جایی برای افکار روشن

کافه بازی فکر خوب یکی از کافه بازی های مشهد

کافه بازی‌های فکر خوب در سراسر ایران شعبه دارند. یعنی اگر ساکن مشهد نیستید، لازم نیست برای بازدید از این کافه راهی سفر شوید. فقط کافی است در سایت این مجموعه به دنبال شعبه شهر خودتان بگردید. کافه بازی‌های فکر خوب انواع بازی‌های رومیزی مناسب سنین مختلف را دارند. همچنین در کافه‌های این مجموعه در شهر مشهد، بازی‌های گروهی هم مانند پانتومیم و مافیا در جریان است. این کافه بازی در مشهد دو شعبه دارد؛ اما در حال حاضر شعبه احمدآباد آن تعطیل شده و فقط شعبه خیابان معلم فعال است.

آدرسآدرس شعبه اول: مشهد، احمدآباد، نرسیده به ابوذر غفاری 1

آدرس شعبه مرکزی: مشهد، بلوار معلم، بین معلم 6 و 8
شماره تماس05136092653
و
09152727074
ساعت کاری9 صبح تا 24
صفحه اینستاگرامfekrekhoob.markazi@

کافه رستوران دوسولی مشهد | محیطی بزرگ و زیبا

کافه رستوران دوسولی یکی از کافه بازی های مشهد

ویژگی خوب کافه رستوران دوسولی که آن را از دیگر کافه بازی های مشهد متمایز می‌کند، داشتن برنامه جدی برای بازی‌هاست. در این کافه هر چند وقت یک‌بار ایونت‌هایی درباره بازی‌های مختلف رومیزی و دورهی برگزار می‌شود. مثلاً به‌طور منظم در این کافه شب مافیا برگزار می‌شود. همچنین اگر با بازی‌های مختلف آشنا نباشید یا هم‌بازی نداشته باشید، مربیانی در این کافه هست که کمکتان کنند. همان طور که از اسم کافه رستوران دوسولی پیداست، این کافه امکانات رستورانی و کافی شاپی دارد و علاوه بر آن، منوی متنوع و به‌صرفه‌ای دارد که در کنار دیگر ویژگی‌های این کافه بازی، آن را به یکی از بهترین بهترین رستوران های مشهد تبدیل می‌کند.

آدرسقاضی طباطبایی ۱۰، سوزنچی ۵، مجتمع گرند
شماره تماس05137112266
ساعت کاری۷ تا ۲۴
صفحه اینستاگرام کافهdusoleilcafe@

کافه گیم جیم شین | تفریح در کنار بازارگردی

این کافه در سه نوبت صبحانه و نهار و شام، منو دارد و اکثر غذاهای آن فست فود است. قیمت مناسب غذاهای منو و فضای باز بیرون کافه برای نشستن، از دیگر امتیازات این کافه بازی است. همچنین کافه بازی جیم شین در بلوار سجاد مشهد قرار دارد و از نظر نزدیکی به پاساژهای گوناگون و متنوع هم قابل توجه است. می‌توانید پس از بازی، سری به پاساژها بزنید و احیاناً برای دوستانتان سوغات مشهد تهیه کنید. هزینه بازی‌های گروهی در این کافه، ساعتی 50 تومان است.

آدرسمشهد، بلوار سجاد، نبش بزرگمهر جنوبی 4
تلفن تماس05137601511
ساعت کاری کافه9 صبح تا 24

کافی شاپ مروارید مشهد | جایی دنج برای بانوان

از جمله جاهای دیدنی مشهد می‌توان به کافه‌های بانوان آن اشاره کرد. کافی شاپ مروارید مشهد، مکانی دنج و زیبا و جذاب برای بانوان است و در آن انواع و اقسام دورهمی‌ها و بازی‌های مختلف جریان دارد. روی در ورودی این کافه نوشته شده «ورود آقایان ممنوع» و نشان می‌دهد که این مکان زیبا و دیدنی، محیطی امن برای بانوان است. در این کافه علاوه بر بازی‌های گروهی مانند مافیا، امکانات دیگری همچون عکاسی سنتی، دورهمی‌های مختلف و کتابخوانی هم وجود دارد.

آدرس مشهد، میدان شریعتی (تقی آباد)، ملک الشعرا بهار 56، بهشتی 4، رزم 4، پلاک47
شماره تماس09931798317
و
09309700184
ساعت کاری کافه10 صبح تا 20
صفحه اینستاگرامmorvarid_coffee_game@

مهرکافه | کافه صورتی دخترانه

مهرکافه (مخصوص بانوان) یکی از کافه بازی های مشهد

کافه بازی مهرکافه یا به قول مؤسس آن، «صورتی‌ترین کافه گیم مشهد» یکی دیگر از کافه‌های مخصوص بانوان است. فضای این کافه به قدری زیبا و ویژه است که می‌ارزد خودتان را با خرید بلیط قطار مشهد به این شهر برسانید و و یکی از مناسبت‌ها مانند تولد را در آن برگزار کنید. در این کافه بازی علاوه بر برگزاری مراسم‌ها، بازی‌های دسته جمعی مانند مافیا و بازی‌های روزمیزی هم وجود دارد. این کافه بازی در ابتدای جاده طرقبه قرار دارد. البته از پارک وکیل آباد هم می‌توانید به طرف آن بروید؛ اگر با مترو می‌روید، ایستگاه آخر یعنی ایستگاه پارک وکیل آباد پیاده شوید و داخل پارک بروید و از درب سمت جاده طرقبه خارج شوید. راستی! مسئولین این کافه  همیشه می‌گویند اگر گم شدید یا نتوانستید کافه را پیدا کنید، به آن‌ها زنگ بزنید!

آدرسطرقبه، انتهای امام رضا 6، جنب پارک وکیل آباد
تلفن تماس09154037189
ساعت کاری کافه10 صبح تا۱۰ شب
صفحه اینستاگرامmehrcafe_@

در این مقاله از مجله گردشگری ره بال آسمان به معرفی کافه بازی های مشهد پرداختیم. انواع مختلف آن‌ها را شناختیم و وسوسه شدیم تا هر طور شده در فرصت مناسب با تهیه بلیط قطار مشهد یا بلیط اتوبوس مشهد به این شهر زیبا سفر کرده و سری به آن‌ها بزنیم. امیدواریم با این راهنمای آسان، اوقات خوشی را در کافه بازی های مشهد بگذرانید. اگر هم تجربه حضور در هر کافه را دارید، برای ما در بخش نظرات بنویسید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.