پوکت در نوروز | گشت‌وگذار بهاری در سواحل تایلند

0

تور پوکت نوروز یکی از پرطرف‌دارترین تورها در فصل بهار است. طبیعت‌ سرسبز، امواج آرام دریا، غذاهای خوشمزه، تفریح‌های هیجان‌انگیز و مراکز خرید تماشایی پوکت را می‌توان دلیل اصلی اقبال گردشگران به این ناحیه دانست. پوکت جزیره‌ای سرسبز و تماشایی است که در جنوب غربی تایلند واقع شده. از آنجایی که تایلند همیشه جایگاه خاصی در دل گردشگران ایرانی دارد، گردشگران بی‌شماری را سراغ داریم که در فکر تور پوکت نوروز هستند. می‌دانید که تایلند‌گردی در نوروز با دیگر اوقات سال فرق می‌کند. سفر نوروزی به تایلند زمانی حسابی خوش می‌گذرد که با راه‌و‌چاه این سفر آشنا باشیم. برای اینکه سفری خاطره‌انگیز را در پوکت تجربه کنید، راهنمای سفر به پوکت تایلند در نوروز را آماده کرده‌ایم. در این راهنما به تمامی چیزهایی اشاره‌ کرده‌ایم که باید از تور نوروزی پوکت بدانید تا با خیال راحت در تعطیلات نوروزی یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود را تجربه کنید.

حال‌و‌هوای تور پوکت نوروز چگونه است؟

عکس دریای آندامان

پوکت بزرگترین جزیره‌ تایلند در آب‌های زمردین دریای آندامان (Andaman Sea)، است. چیزی حدود ۳۲ جزیره کوچک‌و‌بزرگ در این منطقه وجود دارد که یکی از دیگری تماشایی‌تر هستند. اگر اهل جغرافیا باشید حتماً به‌خوبی در جریان هستید که پوکت در همسایگی خط استوا قرار گرفته است. مجاورت این جزیره با خط استوا، آب‌‌و‌هوای ثابتی را برای منطقه پوکت فراهم می‌کند. از جزیره‌ای خوش‌ آب‌و‌هوا صحبت می‌کنیم که خبری از سرمای سوزان و گرمای طاقت‌فرسا در آن نیست. به‌لطف این آب‌و‌هوا، پوکت سرسبز است و دمایی معتدل دارد.

عکس آب‌و‌هوای پوکت در نوروز

به‌لحاظ هواشناسی، آب‌و‌هوای پوکت به سه دسته نسبتاً گرم، مرطوب و خنک تقسیم می‌شود. پوکت در نوروزِ ما ایرانی‌‌ها آب‌و‌هوایی نسبتاً گرم دارد. جالب است بدانید وقتی از آب‌و‌هوای نسبتاً گرم در پوکت صحبت می‌کنیم، منظور حرارت نهایتاً ۳۴ درجه سانتی‌گراد در روز است. شب‌ها نیز دمای پوکت حدود ۲۳ تا نهایتاً ۲۹ درجه می‌شود. این شرایط باعث می‌شود تا با انتخاب تور پوکت نوروز، با یک تیر دو نشان بزنید و سال نو را در آب‌و‌هوایی مطبوع جشن بگیرید. ناگفته نماند پوکت در منطقه‌ای استوایی قرار دارد؛ در نتیجه بهتر است خودتان را برای باران‌‌های موسمی آماده کنید. در کنار برداشتن لباس‌های خنکِ تابستانی، چند دست لباس بهاری نیز همراه داشته باشید تا باران غافل‌گیرتان نکند.

بهترین زمان سفر به پوکت

عکس بهترین زمان سفر به پوکت

با توجه به اطلاعاتی که از آب‌و‌هوای پوکت با شما درمیان گذاشتیم، بدون شک متوجه شده‌اید که تایلند‌گردی در نوروز خوش می‌گذرد. در واقع تایلند مکان مناسبی برای گردشگری در تمامی فصول است؛ اما در بین تمام ماه‌های سال، آبان تا اردیبهشت، پوکت از همیشه خوش‌آب‌و‌هواتر است.

عکس جزیره پوکت

از اردیبهشت که گذر می‌کنیم بارش‌های موسمی در تایلند شدت پیدا می‌کند. این شرایط کاهش هزینه‌های اقامتی در پوکت را به‌دنبال دارد. البته بهتر است کاهش قیمت‌ها شما را وسوسه‌ نکند؛ چراکه اگر خاطرتان باشد همین چند سال پیش در ماه آذر سال ۲۰۰۴ سونامی به جان پوکت افتاد. در این حادثه تلخ، بیشتر مراکز گردشگری این منطقه با خاک یکسان شد. این حادثه تلفات جانی بی‌شماری به‌دنبال داشت. امواج خروشان دریا که بلندای آن‌ها به ۳۰ متر می‌رسید، گردشگران بی‌گناه زیادی را به کام مرگ فرو برد. اگر تور پوکت نوروز را در تعطیلات نوروزی انتخاب کرده‌اید، نیازی نیست بد به دل خود راه بدهید؛ چراکه خشم مادر طبیعت در بهارهای این منطقه فروکش می‌کند.

راه‌های رسیدن به پوکت

عکس هواپیمایی قطر ایرویز برای سفر به پوکت

جزایر تماشایی پوکت در نوروز انتظار گردشگران را می‌کشد. از آنجایی که پوکت فاصله زیادی با ایران دارد، به‌غیر از مسیر هوایی، راه دیگری برای رسیدن به این منطقه پیش روی گردشگران قرار ندارد. خوشبختانه تایلند همیشه با حجم بی‌شماری از گردشگر ایرانی در نوروز روبه‌رو است. به همین دلیل مسیرهای مختلفی برای رسیدن به پوکت از ایران وجود دارد. هواپیمایی قطر ایرویز، گزینه مناسبی برای تور پوکت نوروز است. برای انتخاب این مسیر در هرکجای ایران که هستید باید خودتان را به تهران برسانید و عازم دوحه در قطر شوید. پروازهای هواپیمایی قطر ایرویز در فرودگاه، انتظار گردشگران عازم پوکت را می‌کشند.

عکس هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات نیز پروازهای مناسبی برای پوکت دارد. در این مسیر باید خودتان را به دبی برسانید تا در فرودگاه این شهر، سوار پروازهای هواپیمایی امارات شوید و راه پوکت را در پیش بگیرید. اگر هم به هر دلیلی نمی‌خواهید مسافرتی به کشورهای جنوبی ایران را انتخاب کنید و به‌دنبال پروازی یکسره به بانکوک می‌گردید. سوار پروازهای هواپیمایی ماهان به بانکوک شوید. چیزی حدود ۸۴۰ کیلومتر از بانکوک تا پوکت فاصله است. این مسیر را با اولین پرواز از بانکوک به پوکت پشت‌سر خواهید گذاشت و در یکی از زیباترین جزیره‌های تفریحی دنیا فرود می‌آیید تا تور پوکت نوروز را آغاز کنید.

چه تفریحاتی در تور پوکت نوروز انتظار گردشگران را می‌کشد

عکس جشن و پایکوبی در پوکت

پوکت هزاران کیلومتر با ایران فاصله دارد و فرهنگ خارجی مردمان این منطقه تفاوت‌های زیادی با ایران دارد؛ در نتیجه انتظار جشن‌های نوروزی را در پوکت نباید داشته باشید. البته جایی برای نگرانی نیست؛ چراکه پوکت در تمامی ماه‌های سال پذیرای گردشگران است. حضور گردشگران بین‌المللی در این شهر باعث شده تا بساط جشن‌و‌پای‌کوبی در پوکت همیشه به‌راه باشد؛ در نتیجه بعید به نظر می‌رسد دل گردشگران ایرانی برای مهمانی‌ها و خوش‌گذرانی‌های نوروزی تنگ شود.

تور پوکت نوروز چقدر هزینه دارد؟

عکس هزینه های سفر به پوکت

در کنار جاذبه های گردشگری تایلند، هزینه‌های نسبتاً ارزان سفر به شهرهای مختلف این کشور نیز انگیزه‌ای برای گردشگران بین‌المللی است. جالب است بدانید داستان هزینه‌های پوکت با دیگر شهرهای تایلند تفاوت دارد. هزینه‌های گردشگری در این منطقه گران‌تر از دیگر شهرهای تایلند است.

به شما قول می‌دهیم هزینه‌ بیشتری که برای گردشگری در پوکت نسبت به دیگر شهرهای تایلند خرج می‌کنید، از بین نمی‌رود؛ زیرا پوکت به‌اندازه‌ای تماشایی است و جاذبه های گردشگری دارد که پس از چند روز خوش‌گذرانی در این منطقه، مطمئن خواهید شد که پول خود را درست خرج کرده‌اید.

بسته به نوع تور پوکت نوروز، هزینه‌های متفاوتی برای گردشگری در این منطقه باید کنار بگذارید؛ در نتیجه نمی‌توان عدد و رقم مشخصی را برای تایلندگردی در نوروز حساب کرد. همان‌ گونه که بهتر از ما می‌دانید برای سفر به کشورهای خارجی در نوروز به آگاهی درباره ویزا و انواع آن نیاز دارید.

عکس ویزای تایلند

برای گرفتن ویزای تایلند می‌توانید شخصاً به سفارتخانه این کشور مراجعه کنید یا از آژانس‌های گردشگری کمک بگیرید. در کنار هزینه ویزا، عوارض خروج از کشور نیز هزینه ثابتی است که در تمامی سفرهای خارجی باید محاسبه شود. این هزینه در بار اول، دوم و سوم متفاوت است و در هر مرتبه افزایش پیدا می‌کند. هزینه گرفتن پاسپورت را نیز باید به هزینه‌هایی که به آن‌ها اشاره کردیم، اضافه کنید.

جاهای دیدنی طبیعی برای گشت‌و‌گذار در تور پوکت نوروز

جاهای دیدنی پوکت به‌اندازه‌ای است که فرصت نمی‌کنید در تور پوکت نوروز به تمامی این مکان‌ها سر بزنید. از طرف دیگر این جزیره به‌اندازه‌ای زیباست که به‌راحتی محو تماشای مکان‌های طبیعی آن خواهید شد و گذر زمان را احساس نخواهید کرد. از آنجایی که حتی نباید ثانیه‌ای را در سفر از دست بدهیم، بهتر است زمان‌بندی مناسبی برای سفر نوروزی به تایلند داشته باشید. برای اینکه در میان جاهای دیدنی طبیعی پوکت سردرگم نشوید، در ادامه با هم به بهترین جاهای دیدنی این جزیره خوش‌‌آب‌‌وهوا نگاهی می‌اندازیم.

ساحل پاتونگ

عکس ساحل پاتونگ در جاهای دیدنی پوکت

پاتونگ طولانی‌ترین ساحل پوکت است. این ساحل، سالیان دراز به‌عنوان یکی از زیباترین و دنج‌ترین ساحل‌های دنیا شناخته می‌شد تا اینکه گردشگران به‌ زیبایی این ساحل پی بردند. مدیران گردشگری پوکت هرگونه امکانات رفاهی و تفریحی که فکرش را بکنید را در ساحل زیبای پاتونگ فراهم کرده‌اند.

عکس فروشنده‌های محلی ساحل پاتونگ

این روزها در ساحل پاتونگ جای سوزن‌انداختن نیست. شب که فرا می‌رسد، گردشگران از دورونزدیک راه ساحل پاتونگ را در پیش می‌گیرند. اقبال ساحل پاتونگ در نزد گردشگران، پای فروشنده‌های محلی را نیز به این منطقه باز کرده است. در گوشه‌و‌کنار این ساحل مغازه‌هایی با ویترین‌های خوش‌رنگ‌و‌لعاب انتظار گردشگران را می‌کشد.

عکس ساحل پاتونگ برای بازدید در تور پوکت نوروز

ساحل پاتونگ نزد اهالی این منطقه نیز محبوبیت دارد. این شرایط باعث شده تا روزهای آخر هفته در کنار گردشگران، مردمان ساکن پوکت نیز راه این ساحل زیبا را در پیش بگیرند. اگر می‌خواهید تور نوروزی پوکت در ساحل پاتونگ، حسابی به شما خوش بگذرد، پیشنهاد می‌کنیم روزی به‌غیر از ایام تعطیل رسمی پوکت را برای بازدید از این ساحل زیبا انتخاب کنید.

پارک طبیعی خائوپرا تائو

عکس پارک طبیعی خائوپرا تائو برای بازدید در تور پوکت نوروز

طبعیت بکر و زیبای خائوپرا تائو (Khao Phra Thaeo)، به‌اندازه‌ای تماشایی است که حتی اگر اهل طبیعت‌گردی هم نیستید، پیشنهاد می‌کنیم در تور پوکت نوروز سری به این منطقه بزنید. در این ناحیه میمون‌های بازیگوش، فیل‌های عظیم‌الجثه، گرازهای وحشی و بوفالوهای قوی‌پیکر آزادانه زندگی می‌کنند.

خائوپرا تائو، میزبان انواع پرنده‌های زیبای استوایی است. در کنار جنگل سرسبزی که در این منطقه وجود دارد، آبشارهای بلند و رودخانه‌‌های خروشان نیز به چشم می‌خورد. زیبایی‌های پارک طبیعی خائوپرا تائو این منطقه را به انتخاب اول گردشگران تبدیل کرده است. از آنجایی که تور نوروزی پوکت را انتخاب کرده‌اید و بهار گردشگران را به طبیعت فرا می‌خواند، مطمئن هستیم طبیعت‌گردی در پارک خائوپرا تائو به یکی از خاطره‌های خوش شما در تور نوروزی پوکت تبدیل خواهد شد.

پارک ملی سیرینات

عکس پارک ملی سیرینات برای بازدید در تور پوکت نوروز

به علاقه‌مندان گردشگری در طبیعت دریایی پیشنهاد می‌کنیم تا در تور پوکت نوروز حتماً سری به پارک ملی سیرینات بزنند. این پارک که در میان اهالی پوکت با نام نای‌ یانگ نیز شناخته می‌شود، حدود ۹۰ کیلومتر مربع مساحت دارد و در شمال غربی جزیره پوکت قرار گرفته است. پارک ملی سیرینات از چهار ساحل محافظت‌شده تشکیل شده تا حیوانات آبزی و خشکی در صلح‌و‌صفا در کنار هم زندگی کنند.

عکس لاک‌پشت‌های پارک ملی سیرینات

جالب است بدانید گونه‌ای از لاک‌پشت‌ با نام لاک‌پشت‌های پشت‌چرمی در سواحل پوکت زندگی می‌کنند. تماشای این لاک‌پشت‌ها در سواحل پارک ملی سیرینات از آن دسته تجربه‌هایی است که هر گردشگری از آن لذت می‌برد. جالب‌تر اینکه لاک‌پشت‌های پشت‌چرمی در این سواحل تخم‌گذاری می‌کنند. بیرون‌آمدن صدها لاک‌پشت در فصل زادوولد نیز منظره‌ای تماشایی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

بهترین مراکز خرید پوکت

پوکت به مرکز تفریح‌ها و سرگرمی‌های خاطره‌انگیز معروف است؛ اما این شهر به‌لحاظ مراکز خرید نیز دست‌کمی از دیگر شهرهای بزرگ منطقه ندارد. اگر می‌خواهید از تور پوکت نوروز با دستی پر از سوغاتی باز گردید، حتماً سری به این مراکز خرید بزنید.

بازار پوکت ویکند مارکت

اولین بازار از فهرست بهترین مراکز خرید پوکت را به مرکزی متفاوت اختصاص داده‌ایم. در این بازار از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود. انواع اجناس دست‌دوم، کالاهای عتیقه، حیوا‌ن‌های زنده و خوراکی‌های خوشمزه محلی در بازار پوکت ویکند مارکت به چشم می‌خورد.

جالب است بدانید حتی کالاهای مربوط به دزدان دریایی نیز در این بازار خریدوفروش می‌شود. اگر می‌خواهید در تور پوکت نوروز، خریدی متفاوت را تجربه کنید، حتماً سری به بازار پوکت ویکند مارکت بزنید. این بازار همانند دیگر بازارهای محله در روزهای شنبه و یکشنبه باز است و بعدازظهرها به‌اندازه‌ای شلوغ می‌شود که جای سوزن‌انداختن در آن نیست. بهتر است ظهر تا نهایتاً بعدازظهر را برای خرید از بازار پوکت ویکند مارکت انتخاب کنید.

مرکز خرید بانانا واک

عکس مرکز خرید بانانا واک برای بازدید در تور پوکت نوروز

به گردشگرانی که دنبال مرکز خریدی شیک و امروزی در تور پوکت نوروز می‌گردند، پیشنهاد می‌کنیم راه مرکز خرید بانانا واک را در پیش بگیرند. این مرکز خرید، معماری بسیار مدرنی دارد و بورس پوشاک، لوازم آرایش و خوراکی‌های خوشمزه تایلندی است. نورپردازی آبی و قرمز در سرتاسر این مرکز خرید به چشم می‌خورد. به‌لطف این نورپردازی، خریداران در بانانا واک احساس آرامش می‌کنند.

انواع برند‌های پوشاک بین‌المللی، سوغاتی‌های تایلندی و کالاهای لوکس در ویترین فروشگاه‌های بانانا واک صف کشیده‌اند. از آنجایی که هیچ مرکز خریدی بدون رستوران‌ و کافی‌شاپ تکمیل نمی‌شود، در مرکز خرید بانانا واک شاهد حضور ۷ رستوران و کافی‌شاپ هستیم.

درهای مرکز خرید بانانا واک همه‌روزه از ۱۱ صبح تا ۲۳ شب باز به روی گردشگران باز است.

مرکز خرید جانگ سیلون

عکس مرکز خرید جانگ سیلون

چیزی نزدیک به ۲۰۰ مغازه در مرکز خرید جانگ سیلون (Jungceylon)، طیف وسیعی از کالاها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. در این مرکز خرید انواع پوشاک، عینک، لوازم آرایش، گوشی‌هوشمند و تجهیزات دیجیتال به فروش می‌رسد.

عکس فضای داخلی مرکز خرید جانگ سیلون

در مرکز خرید جانگ سیلون، ۵ سالن سینما تعبیه شده تا گردشگران خسته از خرید با تماشای فیلمی هیجان‌انگیز خستگی در کنند. سالن بولینگ، مرکز بازی‌های ویدئویی و چندین رستوران و کافی‌شاپ را می‌توان از دیگر امکانات رفاهی مرکز خرید جانگ سیلون نام برد.

درهای این مرکز خرید همه‌روزه از ۱۱ صبح تا پاسی از شب به روی گردشگران باز است.

بهترین رستوران های پوکت

اکنون که برای شما از تفریح‌های پوکت گفتیم و به بازارهای خرید این شهر اشاره کردیم. زمان آن فرا رسیده تا از بهترین رستوران های پوکت برای شما بگوییم. رستوران‌هایی که در ادامه به آنها اشاره می‌‌کنیم نه‌تنها محیطی زیبا و دل‌نشین برای صرف غذا دارند، بلکه بهترین سرآشپزهای دنیا، خوشمزه‌ترین غذاهای تایلندی و بین‌المللی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. غذاهای این رستوران‌ها به‌اندازه‌ای خوشمزه است که پیشنهاد می‌کنیم در تور پوکت نوروز حتماً مواظب انگشتانتان باشید!

رستوران بریز

عکس رستوران بریز در پوکت

منطقه کیپ‌یامو، یکی از خوش‌‌آب‌و‌هواترین مناطق پوکت است. رستوران بریز (Breeze) نیز در این منطقه واقع شده تا بوی خوش غذای این رستوران از چندصدمتری به مشام برسد. همسایگی این رستوران با سواحل زیبای پوکت و طراحی مدرن و امروزی آن باعث شده تا گردشگران در تور پوکت نوروز، دست‌کم یک وعده خودشان را در این رستوران مهمان کنند.

به‌لحاظ معماری نیز در رستوران بریز با طراحی متفاوتی طرف هستیم. در میان میزهای این رستوران، درختانی تنومند سر به فلک کشیده‌اند تا مشتریان با نشستن در پشت میزهای رستوران بریز، احساس کنند در طبیعت غذا می‌خورند.

رستوران لاگریتا

عکس رستوران لاگریتا در پوکت

به گردشگرانی عاشق‌پیشه‌ای که به همراه دلدار خود عازم تور پوکت نوروز هستند، رستوران لاگریتا را پیشنهاد می‌کنیم. بعید می‌دانیم در تمامی پوکت رستورانی با فضای رمانتیک رستوران لاگریتا پیدا کنید. محیط سرپوشیده و روباز، چشم‌اندازی تماشایی به خلیج پاتونگ و غذاهای خوشمزه‌ای که طعم‌ خوش آن را هرگز فراموش نمی‌کنید در رستوران لاگریتا انتظار گردشگران را می‌کشد.

رستوران رایا

عکس رستوران رایا در پوکت

آخرین رستوران از فهرست بهترین رستوران های پوکت را به رستورانی خوش‌قیمت اختصاص داده‌ایم. رستوران رایا در دل شهر پوکت واقع شده و گزینه مناسبی برای گردشگرانی است که به‌دنبال تور پوکت ارزان قیمت نوروز می‌گردند. این رستوران به‌لحاظ ساختار نیز در عمارتی قدیمی و بازسازی شده قرار دارد. به‌لطف این ویژگی‌ با حضور در رستوران رایا، حال‌و‌هوای زندگی در پوکت در ذهن گردشگران تداعی می‌شود. سرآشپز رستوران رایا خوشمزه‌ترین غذاهای محلی تایلند را با قیمتی مناسب پیش روی گردشگران قرار می‌دهد.

هتل‌ها و اقامتگاه‌های پوکت

پوکت چیزی حدود ۲هزار هتل و اقامتگاه دارد؛ در نتیجه برای تور پوکت در نوروز با خیال‌ راحت می‌توانید هتل‌های لوکس و اقامتگاه‌های این منطقه را در نظر داشته باشید. از میان تمامی هتل‌ها و اقامتگاه‌های پوکت، بهترینِ بهترین‌ها را انتخاب کرده‌ایم تا اقامتی خاطره‌انگیز و خوش‌قیمت را در تور پوکت نوروز تجربه کنید.

هتل تریسارا

عکس هتل تریسارا در پوکت

وقتی از هتل پنج ستاره تریسارا (Trisara Hotle) صحبت می‌کنیم، منظور ۴۸ ویلای زیباست که در دل جنگل‌ و همسایگی دریا جا خوش کرده‌اند. این هتل نمایی تماشایی به آب‌های نیلگون دریا دارد و فقط چند قدم دورتر از ساحل است. از آنجایی که تور پوکت نوروز را برای اقامت در این جزیره انتخاب کرده‌اید، هتل تریسارا بهترین گزینه است. با فرارسیدن بهار، آب‌و‌هوای جنگلی این هتل با نسیم ساحل هماهنگ می‌شود تا گردشگران، بهشتی در روی زمین را تماشا کنند.

هتل پنج ستاره تریسارا فقط ۸.۳ کیلومتر از فرودگاه دورتر است و ۱۵ دقیقه با آن فاصله دارد.

هتل آماری پوکت

در سفر، زمان ارزش بیشتری پیدا می‌کند؛ بنابراین در تور پوکت نوروز بهتر است نزدیک‌ترین هتل به دریا را انتخاب کنید. به همین دلیل هتل چهار ستاره آماری (Amari Hotle)، را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این هتل فقط یک دقیقه با دریا فاصله دارد. ساحل اختصاصی، رستورانی با غذاهای بین‌المللی و محلی، استخر خصوصی، جکوزی و مکان بازی بچه‌ها را می‌توان از امکانات چشمگیر هتل آماری نام برد.

هتل رویال کراون

عکس هتل رویال کراون در پوکت

هتل سه ستاره رویال کراون (Royal Crown Hotel)، انتخاب اول گردشگرانی است که نمی‌خواهند هزینه زیادی برای اقامت در تور پوکت نوروز خرج کنند. این هتل در محوطه‌ای پوشیده از درخت واقع شده و فقط ۱۵ دقیقه از ساحل دورتر است. هتل سه ستاره رویال کراون در همسایگی مرکز خرید جونگ سیلن (Joung Cilen)، قرار دارد؛ در نتیجه اقامت در این هتل برای علاقه‌مندان به پاساژگردی نیز انتخاب خوبی است.

بهترین مناطق تایلند برای سفرهای نوروزی

در اینکه تور پوکت نوروز حسابی خوش می‌گذرد، هیچ شکی نداریم؛ اما اگر هوس تایلندگردی در نوروز به سر شما زده و نمی‌خواهید راهی پوکت شوید، غمی به دل خود راه ندهید. شهرهای تایلند یکی از دیگری تماشایی‌تر است. در ادامه به بهترین مناطق تایلند اشاره می‌کنیم که گشت‌و‌گذار در آنها در نوروز حس‌و‌حال دیگری دارد.

چیانگ مای

عکس طبیعت چیانگ مای پوکت

گردشگران بی‌شماری را سراغ داریم که می‌خواهند به دل طبیعت بزنند. بعید می‌دانیم این گردشگران جایی بهتر از چیانگ مای در تایلند پیدا کنند. مسئولین گردشگری چیانگ مای، تورهای گردشگری شبانه‌ای را برای بازدید از طبیعت وحشی این منطقه ترتیب داده‌اند. در این تورها فرصتی پیدا می‌کنید تا با استفاده از اتوبوس‌های روباز، چرخی در طبیعت بزنید و حیوان‌های بی‌آزار را از نزدیک در آغوش بگیرید. در چیانگ زرافه، فیل و میمون‌های تایلندی به استقبال گردشگران می‌آیند.

بانکوک

همان‌گونه که می‌دانید بانکوک پایتخت تایلند است؛ در نتیجه بهترین برندهای دنیا در مراکز خرید بانکوک شعبه دارند. جالب است بدانید در بانکوک مرکز خریدی با نام ترمینال ۲۱ وجود دارد. هرکدام از طبقه‌های این مرکز خرید به یک کشور اختصاص دارد تا با حضور در ترمینال ۲۱، عملاً گشتی در میان بهترین کالاهای کشورهای مهم دنیا بزنید. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا تور پوکت و بانکوک روز‌به‌روز طرف‌دار بیشتری پیدا کند.

پاتایا

عکس پاتایا

شهر ساحلی پاتایا مدت‌ زیادی است که جای خود را در دل گردشگران ایرانی باز کرده است. این شهر فقط ۲ ساعت با بانکوک فاصله دارد؛ در نتیجه برای تایلندگردی در نوروز می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار بازدید از بانکوک، راهی پاتایا شوید. در پاتایا هر تفریحی که به فکرتان برسد برای گردشگران مهیا است. سواحل پاتایا منظره‌ای تماشایی از هنرنمایی مادر طبیعت را پیش‌ روی گردشگران قرار می‌دهد. به‌لحاظ هزینه نیز پاتایا در گروه شهرهای خوش‌قیمت گردشگری تایلند قرار می‌گیرد.

امیدواریم تور پوکت نوروز با مطالعه این مطلب به سفری خاطره‌انگیز و فراموش‌نشدنی برای شما تبدیل شود. از نظر قیمت تور پوکت نیز مطمئن هستیم این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا ارزانترین تور پوکت را انتخاب کنید. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم تجربه سودمندی از تایلندگردی در نوروز دارید. اطلاعات مفید خود از راهنمای سفر به تایلند را در قسمت نظرات، با ره بال آسمان و دیگر خواننده‌‌ها به اشتراک بگذارید.

به لحاظ آب‌و‌هوا اردیبهشت بهترین زمان برای سفر به پوکت است. پوکت در نوروز نیز آب‌و‌هوای مطبوعی دارد و تور پوکت نوروز انتخاب مناسبی برای علاقه‌مندان گردشگری در پوکت به‌ حساب می‌آید.

تنها راه رسیدن به پوکت مسیر هوایی است.

در میان تمامی جاهای دیدنی طبیعی پوکت، ساحل پاتونگ از همه محبوب‌تر است.

جانگ سیلون مدرن‌ترین مرکز خرید پوکت به‌حساب می‌آید.

هتل رویال کراون، در کنار قیمت‌ مناسب، امکانات رفاهی مطلوبی در اختیار مسافرین قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.