کافه های ساری | معرفی بهترین‌ ها از نظر مخاطبان

0

کافه‌ های ساری با منوهایی سرشار از نوشیدنی‌های گوارا و محیطی دلنشین، خستگی را از تن گردشگران بیرون می‌کنند. آوازه نوشیدنی‌های خوشمزه این کافه‌‌ها در سرتاسر مازندران پیچیده است. کافه‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌‌کنیم فرصتی برای تجدید قوای مسافران فراهم کرده‌اند. به همین دلیل در گوشه‌و‌کنار ساری، کافه‌های این شهر جا خوش کرده‌اند. از آنجایی که ساری، کافه‌های بی‌شماری دارد که یکی از دیگری بهتر هستند، فهرستی پُروپیمان از بهترین کافی شاپ‌ های ساری آماده کرده‌ایم. در این فهرست کافه رستوران‌ها را نیز از قلم نینداختیم؛ در نتیجه به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، یکی از بهترین کافه رستوران های ساری یا کافه‌های این شهر را انتخاب کنید.

فهرست مطالب

بهترین کافه های ساری

کافه های ساری رقابت تنگاتنگی برای جذب مشتری بیشتر دارند. این شرایط باعث شده تا کیفیت نوشیدنی‌های این کافه‌ها یکی از دیگری بهتر باشد. از آنجایی که مخاطبین مشکل‌پسندی داریم، کافه‌هایی را انتخاب کرده‌ایم که طعم خوشِ نوشیدنی‌‌های آن‌ها حرف ندارد. برای راحتی شما در انتهای معرفی هر کافه، اطلاعات تماس و ساعت کار کافه‌ها را نیز می‌گذاریم.

فست فود استار | خانه پیتزا و برگرهای خوشمزه

از آنجایی که احتمال می‌دهیم در حین گشت‌و‌گذار در ساری خسته و گرسنه شوید، به فست‌فودی اشاره می‌کنیم که غذاهای خوشمزه آن خستگی را از تن گردشگران بیرون می‌کند. فست فود استار به پخت انواع پیتزا معروف است. در این فست‌فود اسنک‌های خوشمزه‌ای برای مشتریان آماده می‌شود. این اسنک‌ها را به‌عنوان میان وعده‌ای پروپیمان می‌توانید نوش جان کنید. از پیتزاهای خوشمزه و اسنک‌های مقوی فست فود استار که بگذریم به کباب ترکی‌های معرکه این فست فود می‌رسیم. از سالادها و پیش‌غذاهای این فست‌فود نیز هر چقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به فست فود استار در ساری زدید، حتماً چیزبرگرهای این فست‌فود را امتحان کنید.

آدرسخیابان پیوندی، روبه‌روی بوستان کولایان
شماره تماس۰۹۱۱۵۹۱۰۰۹۱
ساعات کارهر روز از ۱۱ صبح تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامstar_pizza_sandwich@

 

کافه آیس پک ساری | پر از نوشیدنی‌های خوشمزه

آیس پک از آن دسته کافه های ساری است که اسم‌و‌سم خوبی در بین کافه‌گردها پیدا کرده است. انصافاً این آوازه بی‌دلیل نیست و کافه آیس نوشیدنی‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد. این کافه در یکی از منطقه‌های خوش‌مسیر ساری واقع شده است؛ در نتیجه در حین گردشگری در جاهای دیدنی ساری، هر زمان که خسته شدید می‌توانید سری به کافه آیس پک ساری بزنید. نوشیدنی‌های این کافه خستگی را از وجود نازنین شما بیرون می‌برد. خوراکی‌های این کافه فقط به نوشیدنی‌های گوارای آن خلاصه نمی‌شود. کافه آیس پک ساری میان‌وعده‌های جانانه‌ای دارد و مکان مناسبی برای رفع خستگی است.

آدرسخیابان فرهنگ، خیابان پانزده خرداد
شماره تماس۰۱۱۳۳۴۰۶۷۶۲
ساعات کار۹:۳۰ صبح تا ۲۳:۳۰
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_icepacksari@

کافه برگر کمپانی | یکی از قدیمی‌ترین کافه های ساری

برگر کمپانی در گروه قدیمی ترین کافه های ساری قرار دارد. به لطف این شرایط این کافه توانسته به اسم‌و‌رسم خوبی برسد؛ در نتیجه اگر در ساری آدرس کافه‌ای شیک و جمع‌و‌جور را بگیرید، احتمال زیادی وجود دارد که به شما آدرس کافه برگر کمپانی را بدهند. همان‌گونه که از نام این کافه برگر پیداست، بورس خوراکی‌های فست‌ فودی و ساندویچ است. این کافه به لحاظ قیمت نیز در گروه کافه‌ های ارزان ساری قرار دارد. اگر در حین گشت‌و‌گذار در ساری گرسنه شدید و هوس برگری آبدار کردید، کافه برگر کمپانی همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید.

آدرسخیابان سلمان فارسی، نبش کوچه ناصح
شماره تماس۰۱۱۳۳۱۰۸۶۸۶
ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامburger_company@

کافه نو | دکوراسیون زیبا و منوی وسوسه‌کننده

منویی وسوسه‌کننده، دکوراسیونی زیبا، محیطی آرام و دنج و کارمندان خوش‌برخورد از ویژگی‌های بارز کافه نو به حساب می‌آید. این کافه در محله‌ای خوش‌مسیر واقع شده است. به لطف این شرایط بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما ساری به این شهر رسیده‌اند، ابتدا به کافه نو می‌آیند تا گلویی تازه کنند و خستگی بگیرند. در منوی کافه نو هر نوشیدنی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این کافه به لحاظ غذاهای میان‌وعده نیز منویی پروپیمان پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

آدرسخیابان حافظ، بین اقاقیا و آزالیا
شماره تماس۰۱۱۳۲۲۲۱۷۶۷
ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۱ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafee.noo@

کافه پراگ | یکی از لوکس‌ترین کافی شاپ های ساری

کافه پراگ | یکی از لوکس‌ترین کافی شاپ های ساری

کافه پراگ ساری به دست افرادی راه‌اندازی شده که یدطولایی در کافه‌داری دارند. به لطف این شرایط کافه پراگ به کافه‌ای حرفه‌ای تبدیل شده که فضایی دلنشین و نوشیدنی‌هایی گوارا دارد. با نگاهی به منوی کافه پراگ متوجه خواهید شد که با یکی از لوکس ترین کافی شاپ های ساری روبه‌رو هستید. نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های این کافه ممکن است کمی گران به نظر برسد؛ اما مطمئن باشید هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، ارزشش را دارد. کافه پراگ در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر ساری واقع شده است. این کافه فاصله کمی با بسیاری از مراکز خرید ساری دارد. به لطف این فاصله کم می‌توانید پس از پاساژگردی جانانه با دستی پر از سوغات ساری به کافه پراگ بروید و خستگی بگیرید.

آدرسخیابان پیوندی، پیوندی ۱۵
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۰۰۹۵۰
ساعات کاریهر روز از ساعت ۹:۳۰ تا ۲۴
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_prague@

کافه سو | یکی دیگر از کافی شاپ های لوکس ساری

در این قسمت سراغ یکی دیگر از کافی شاپ های لوکس ساری می‌رویم. کافه سو در منطقه‌ای خوش‌‌منظره قرار دارد. این کافه به دلیل‌های مختلفی یکی از بهترین کافه های شهر ساری به حساب می‌آید. یکی از مهم‌ترین این دلیل‌ها را می‌تواو در کنار نوشیدنی‌های گوارا، میان‌وعده‌های بسیار خوشمزه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهد.

آدرسخیابان پیوندی، پیوندی ۱۵
شماره تماس۰۱۱۳۳۷۰۱۳۲۱
ساعات کار۸:۳۰ صبح تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafesou@

کافه سی فود | گران ترین کافه رستوران های ساری

سی فود در گروه گران ترین کافه رستوران های ساری قرار دارد. با این حال غم به دل خود راه ندهید؛ زیرا خوراکی‌های این کافه ارزشش را دارد. کافه سی فود در زیر مجموعه رستوران سی‌ فود جای گرفته است. سی فود یکی از معروف‌ترین رستوران های ساری است. برای تعریف از سی فود کافی است به این نکته اشاره کنیم که این رستوران، تنها رستوران ساری است که سوشی در آن سرو می‌شود. در کافه سی فود نوشیدنی‌هایی سرو می‌شود که نظیر آن را در هیچ‌کجای ساری سراغ نداریم. خوراکی‌های این کافه هم نیاز به تعریف ندارد. کافه سی فود مکانی اشرافی برای گردشگرانی است که می‌خواهند خودشان را در سفر ساری حسابی تحویل بگیرند.

آدرسمیدان امام، بلوار دانشجو، جنب هنرستان امام رضا
شماره تماس۰۱۱۳۳۳۶۰۲۱۶
ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۲۲:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامsea.food.sari@

کافه کاج | کافه‌ای به‌روز و مدرن

به گردشگرانی که می‌خواهند در سفر به استان مازندران سری به یکی از به‌روزترین کافه های ساری بزنند، کافه کاج را پیشنهاد می‌‌کنیم. این کافه به سرو نوشیدنی‌های خوش‌طعم معروف است. کافه کاج در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و اسم‌و‌رسم خوبی در شمال ایران پیدا کرده است. در این کافه هر نوشیدنی‌ که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. با این حال تجربه ثابت کرده موکتل دراگون و شیک اوریو کافه کاج ساری حرف ندارد. باریستا این کافه یدطولایی در دم‌کردن نوشیدنی‌‌های گرم دارد. اگر در سفر به ساری راه کافه کاج را در پیش گرفتید، حتماً جرعه‌ای کاپوچینو کلاسیک به بدن بزنید و خستگی بگیرید. کافه کاج مکان مخصوصی برای برگزاری جشن‌‌ تولد و دورهمی‌های خانوادگی دارد. به گردشگرانی که همراه دلدار خود راهی ساری شده‌اند و می‌خواهند مراسمی دونفره و رمانتیک بگیرند، کافه کاج ساری را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرسخیابان طبرسی، طبرسی ۱۰، طبقه ۲
شماره تماس۰۹‍۱۲۰۲۴۸۷۷۹
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_kaj_sari@

کافه کتاب مهرگان | طعم خوش قهوه با لذت مطالعه کتاب

به گردشگران اهل ادب و هنری که می‌خواهند در یکی از زیباترین کافه های ساری دمی بنشینند و جرعه‌ای نوشیدنی گوارا بنوشند، کافه کتاب مهرگان را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. به لطف این محیط، خستگی از تن شما بیرون می‌رود و برای مدتی غرق در دنیای ادبیات و نوشیدنی‌های خوشمزه می‌شوید. میان وعده‌‌های کافه کتاب مهرگان نیز نیازی به تعریف ندارد. مطمئن باشید طعم خوش خوراکی‌های کافه کتاب مهرگان برای همیشه زیر دندان شما باقی می‌ماند.

آدرسخیابان فرهنگ، روبه‌روی خیابان حافظ
شماره تماس۰۱۱۳۳۳۵۱۱۶
ساعات کارشنبه تا جمعه از ۱۵:۳۰ عصر تا ۲۲:۳۰ شب

جمعه از ۱۶:۰۰ عصر تا ۲۲:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_ketab_mehrgan@

کافه کنج | مکانی دنج و خودمانی

حتماً شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که لذت نوشیدنی زمانی دوچندان می‌شود که آن را در مکانی دنج و خودمانی نوش جان کنید. برای چنین شرایطی پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه کنج ساری بزنید. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، مکانی کنج و خلوت دارد. به لطف این مکان، مشتریان فرصتی پیدا می‌کنند تا به‌راحتی بنشینند و جرعه‌‌ای نوشیدنی گوارا بنوشند. کافه کنج در منطقه‌ای خوش مسیر قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از گردشگرانی که با خرید بلیط قطار ساری به این شهر رسیده‌اند، ابتدا سری به کافه کنج می‌زنند تا با خوردن نوشیدنی، بار سفر را از تن بزدایند.

آدرسبلوار داراب، ابتدای خیابان سعدی
شماره تماس۰۱۱۳۳۳۰۳۸۸۱
ساعات کار۹ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_konj@

کافه میلان | جایی پر از خوراکی‌های ایتالیایی

اگر می‌خواهید در سفر به ساری حسابی خودتان را تحویل بگیرید و غذاهای آنچنانی نوش جان کنید، حتماً‌ سری به کافه میلان بزنید. این کافه با منویی خوش‌نقش‌و‌نگار از خوراکی‌های ایتالیایی انتظار مشتریان را می‌کشد. با اولین نگاه به دکوراسیون کافه میلان به این نتیجه خواهید رسید که با یکی از شیک ترین کافه های ساری روبه‌رو هستید. این کافه در فضای باز و بسته پذیرای مشتریان است؛ در نتیجه جان می‌دهد برای سیگاری‌ها. انواع غذاها و نوشیدنی‌های ایتالیایی در کافه میلان سرو می‌شود. موهبت خوردن خوراکی‌های خوشمزه در کافه میلانی ساری از آن دسته لذت‌هایی است که در سفر به مازندران از امتحان آن پشیمان نخواهید شد.

آدرسخیابان فرهنگ، انتهای کوی پیوندی، سمت راست
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۶۱۹۰۹
ساعات کار۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامmilan_restaurant@

کافه هنر | کافه‌ای برای هنردوستان

کافه های ساری هر کدام طرفداران خاص خودشان را دارند. برای نمونه می‌توان به کافه هنر اشاره کرد. این کافه توانسته با دکوراسیونی هنری، محیطی زیبا و نوشیدنی‌های خوش‌طعم، نظر هنردوستان را به خود جلب کند. از آنجایی که با کافه‌ای هنری روبه‌رو هستیم، این کافه به لحاظ زیباشناختی از دکوراسیونی بسیار زیبا بهره گرفته است. از طعم خوش نوشیدنی‌های کافه هنر هرچقدر تعریف کنیم کم گفته‌ایم. با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه هنر ساری شدید، حتماً‌ اسموتی‌‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسخیابان شهابی، خیابان المهدی، جنب دامپزشکی ساری
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۶۷۸۲۹
ساعات کار۹:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafehonar@

کافه ویونا | یکی از کافی‌ شاپ‌های زنجیره‌ای ایران

ویونا از آن دسته کافی‌ شاپ‌های زنجیره‌ای ایران است که در بسیاری از شهرهای بزرگ این سرزمین شعبه دارد. یکی از معروف‌ترین شعبه‌های کافه ویونا در ساری خودنمایی می‌کند. این کافه با دکوراسیونی اشرافی به یکی از لوکس ترین کافه های ساری تبدیل شده است. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای دارد که نظیر آن‌ها را در عمرتان نخورده‌اید. این کافه از ابتدای صبح تا پایان شب پذیرای مشتریان است. صبحانه‌های کافه ویونا حرف ندارد. از ناهارهای خوشمزه و میان‌وعده‌های کافه ویونا نیز خاطرتان جمع باشد که با کافه‌‌ای حرفه‌ای روبه‌رو هستید.

آدرسخیابان فرهنگ، خیابان توکلی، مرکز خرید پوژن
شماره تماس۰۹۱۱۶۶۶۴۸۶
ساعات کاری۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۱۵ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.viuna.sari@

کافه آش | جایی برای چشیدن طعم خوش آش

انصافاً باید گفت هر چقدر هم کافه های ساری نوشیدنی‌های خوشمزه و میان‌وعده‌های جانانه‌‌ای داشته باشند، باز حساب غذاهای محلی جداست. در بین خوراکی‌های محلی نیز هیچ‌ چیز جای آش را پر نمی‌کند. اگر در ساری هوس خوراکی محلی کردید و خواستید در یکی از کافه‌های این شهر خستگی بگیرید، حتماً‌ سری به کافه آش بزنید. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، آش‌های معرکه‌ای پیش‌روی مشتریان قرار می‌دهد. دیگر خوراکی‌های این کافه نیز از کافی شاپ های ساری چیزی کم نمی‌آورد. آش رشته و انواع خوراکی‌های محلی در منوی کافه آش ساری خودنمایی می‌کند. به لحاظ قیمت نیز کافه آش ساری مدیر خوش‌انصافی دارد. به لطف این شرایط می‌توانید در این کافه حسابی خودتان را تحویل بگیرید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرسخیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، روبه‌روی پیوندی ۳
شماره تماس۰‍‍‍۱۱۳۳۲۶۷۶۶
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب

کافه رستوران های ساری

برای گردشگرانی که می‌خواهند در سفر به ساری در کنار خوردن نوشیدنی‌‌های گوارا، غذای جانانه‌ای به بدن بزنند، پیشنهاد جالبی داریم. در ادامه به کافه‌ رستوران های ساری اشاره می‌کنیم که غذاهای اشرافی و نوشیدنی‌هایی اعیانی دارند.

کافه گردو | کافه‌ای با پاستاهای خوشمزه

کافه گردو | کافه‌ای با پاستاهای خوشمزه کافه گردو | کافه‌ای با پاستاهای خوشمزه

کافه رستوران های ساری یکی از دیگری منوهای پروپیمان‌تری دارند. برای نمونه می‌توان به کافه گردو اشاره کرد. انواع غذاهای فست‌فودی در منوی این کافه خودنمایی می‌کند. کافه گردو به لحاظ نوشیدنی‌های خوشمزه نیز یک‌سروگردن بالاتر از رقبا قرار دارد. امکان ندارد راهی این کافه شوید و خاطره خوش کافه گردو برای همیشه در ذهن شما باقی نماند. پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به کافه گردو زدید، حرف ما را زمین نیندازید و پاستای خوشمزه این کافه را امتحان کنید.

آدرسخیابان ۱۵ خرداد، بعد از چهارراه ۲۰متری دوم، کوچه دوم
شماره تماس۰۱۱۳۳۱۱‍۸۸۹۱
ساعات کارینامشخص

کافه خانه کباب عینی | خوشمزه‌ترین کافه ساری

کسی را سراغ نداریم که از خوردن کباب‌های خوشمزه بدش بیاید. از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم از طرفداران کباب‌های آبدار در کنار ریحان و دوغ محلی هستید، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به ساری راه کافه خانه کباب عینی را در پیش بگیرید. خانه کباب عینی یدطولایی در طبخ انواع کباب‌های ایرانی دارد. این خانه کباب در مکانی خوش‌مسیر از ساری واقع شده و دکوراسیونی آرامش‌بخش دارد. هر زمان که در سفر به ساری انرژی کم آوردید و هوس غذایی خوشمزه و مقوی کردید، راه کافه خانه کباب عینی را در پیش بگیرید.

آدرسخیابان مدرس، روبه‌روی خیام
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۵۴۵۰۹
ساعات کار۸ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامkababi.eyni@

کافه رستوران برنجی | منویی پروپیمان از غذاهای دریایی

امکان ندارد در سفر به ساری هوس غذاهای دریایی نکنید؛ در نتیجه در این سفر کافه رستوران برنجی را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه رستوران منوییپر و پیمان از غذاهای دریایی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. به لحاظ خوراکی‌های سنتی نیز سرآشپز کافه رستوران برنجی یدطولایی دارد. این کافه رستوران به بسیاری از جاهای دیدنی ساری نزدیک است. برای نمونه می‌توان به روستای فرح آباد و پارک وی ساری اشاره کرد. مدیران کافه رستوران برنجی وسواس خاصی برای کیفیت غذاهای این مجموعه دارند؛ در نتیجه مواد غذایی این مجموعه همیشه تازه و باکیفیت هستند. اگر در جاده دریا به دنبال رستورانی با غذاهای دریایی می‌گشتید، در انتخاب کافه رستوران برنجی شک نکنید.

آدرسجاده دریا به سمت فرح آباد
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۰۲۶۴۶
ساعات کارنامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامberenji.food@

کافه درام | مقصد اول کافه‌گردهای ساری

کافه رستوران های ساری هر کدام به ویژگی‌های خاصی معروف هستند و کافه رستوران درام نیز در بین آن‌ها به خوراکی‌های فست‌فودی خوشمزه معروف شده است. چیکن برگر، راگوی گوشت و لازانیای کافه درام ساری حرف ندارد. اگر سری به کافه درام زدید، حتماً استیک فیله این کافه را امتحان کنید. مطمئن باشید نظیر چنین استیکی در کمتر کافه رستورانی پیدا می‌شود. این کافه به لحاظ قیمت نیز مدیر خوش انصافی دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا کافه درام به مقصد اول کافه‌گردهای ساری تبدیل شود.

آدرس کافه درام ساری: بلوار خزر، میدان طبرستان به سمت میدان ساری‌کنار،‌انتهای خیابان ساری‌کنار، کوچه ساری‌کنار دوم

آدرسبلوار خزر، میدان طبرستان به سمت میدان ساری‌کنار،‌انتهای خیابان ساری‌کنار، کوچه ساری‌کنار دوم
شماره تماس۰۱۱۳۳۱۰۹۰۴۱
ساعات کار۸:۳۰ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامdrum_cafe_restaurant@

کافه رستوران حاج حسن |نامی شناخته‌شده در صنعت رستوران‌داری

برند حاج حسن، نامی شناخته‌شده در صنعت رستوران‌داری است. به لطف این شرایط حاج حسن، شعبه‌های مختلفی در سرتاسر ایران دارد. یکی از بهترین شعبه‌های این برند در ساری واقع شده است. همان‌گونه که حتماً‌ می‌دانید، مجموعه رستوران‌های حاج حسن به پخت چلوگوشت‌های معرکه معروف هستند. جالب است بدانید کافه رستوران حاج حسن فاصله چندانی با پایانه اتوبوس‌رانی بین‌‌شهری ندارد. به لطف این شرایط اگر با خرید بلیط اتوبوس ساری به این شهر رسیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم قبل از هر چیز سری به کافه رستوران حاج حسن بزنید و خودتان را مهمان چلو گوشتی جانانه کنید. ناگفته نماند رستوران‌های حاج حسن به پخت کباب نیز شهرت دارند. کسی را سراغ نداریم که طعم خوش چلوکباب برگ، وزیری و زعفرانی‌های حاج حسن را فراموش کرده باشد.

آدرسابتدای اتوبان نکا
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۱۴۵۸۴
ساعات کار۱۱ ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامhaajhasan_restaurant@

کافه رستوران حاج محسن | یکی دیگر از برندهای معروف صنعت رستوران ایران

حاج محسن نیز یکی دیگر از برندهای معروف صنعت رستوران ایران است که یدطولایی در رستوران‌داری دارد. از آنجایی که مازندران، سالانه پذیرای گردشگران بی‌شماری است، یکی از شعبه‌های حاج محسن در بین کافه رستوران های ساری خودنمایی می‌کند. این کافه رستوران خوراکی‌های سنتی بسیار خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌‌دهد. نوشیدنی‌های کافه رستوران حاج محسن نیز نیازی به تعریف ندارد. با این حال انصافاً باید گفت در بین تمامی خوراکی‌‌های رستوران حاج محسن، سرآشپز این رستوران کباب‌های معرکه‌ای آماده می‌کند. اگر راهی ساری شدید و دلتان هوای کباب و دوغ و ریحان کرد، حتماً‌ سری به رستوران حاج محسن ساری بزنید.

آدرسجاده آمل به محمود آباد
شماره تماس۰۱۱۴۴۰۱۰۰۰۰
ساعات کاری۷ صبح تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامhajmohsenresturant@

کافه رستوران ستاره نو ساری | یکی از شیک‌ترین کافه رستوران های ساری

مجتمع جهانگردی ستاره نو یکی از معروف‌ترین مراکز گردشگری ساری به حساب می‌آید. از آنجایی که مجتمع گردشگری را سراغ نداریم که رستورانی درجه‌یک و کافه‌ای شیک نداشته باشد، کافه رستوران ستاره نو ساری در این مجتمع خودنمایی می‌کند. مکانی که از آن صحبت می‌کنیم یکی از شیک ترین کافه رستوران های ساری است. این کافه رستوران محیطی دلنشین دارد که لذت غذاهای خوشمزه آن را دوچندان می‌کند. قرارگرفتن کافه رستوران در مجتمع جهانگردی باعث‌شده تا بساط انواع تفریح در اطراف این مکان مهیا باشد. باغ پرندگان ساری، زمین تنیس و مینی پارک از مکان‌هایی است که می‌توانید در کنار کافه‌گردی در ستاره نو ساری سری به آن‌ها بزنید.

آدرسجاده فرح‌آباد
شماره تماس۰۱۱۳۳۰۳۳۲۰۰۸
ساعات کار۱۱ صبح تا ۱۱:۳۰ عصر
آدرس صفحه اینستاگرامmojtamajahangardisetareno@

کافه رستوران شالی | کافه‌ رستورانی خودمانی

کافه رستوران شالی از آن دسته کافه‌ رستوران‌های خودمانی است که محیطی آرام و دنج دارد. این کافه رستوران فرصتی فراهم می‌کند تا در حین گشت‌و‌گذار در ساری سری به آن بزنید و با نوشیدن فنجانی قهوه خستگی در کنید. این کافه رستوران پرسنل بسیار خوش‌برخوردی دارد که از هم‌صحبتی با آن‌ها سیر نمی‌شوید. انصافاً باید گفت امکان ندارد جایی نام کافه رستوران شالی مطرح شود و صحبتی از میان‌وعده‌‌های خوشمزه این کافه رستوران به میان نیاید. برای خوردن وعده‌‌های صبحانه، ناهار و شام به‌راحتی می‌توانید روی کافه رستوران شالی حساب کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه رستوران شالی ساری شدید، حتماً گلاسه‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسکیلومتر ۹ جاده دریا، مجتمع تجاری پردیس
شماره تماس۰۱۱۳۳۶۸۸۰۰۰
ساعات کار۹ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.shali@

کافه رستوران کارن | یکی از کافه های سنتی ساری

کافه رستوران کارن از آن دسته کافه رستوران های ساری است که با غذاهای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا توانسته اسم‌و‌رسم خوبی بر سر زبان‌ها بیندازد. جایی که از آن صحبت می‌کنیم محیطی سنتی دارد. به لطف این شرایط با حضور در کافه رستوران کارن احساس غریبی نمی‌کنید. رستورانی اعیانی، سفره‌خانه‌ای اشرافی و کافی‌شاپی شیک در مجموعه کافه رستوران کارن خودنمایی می‌کند. این کافه رستوران در کنار دکوراسیون داخلی شیک، محیطی آرام و دل‌پذیر در فضای باز دارد. این شرایط کافه رستوران کارن را به مکانی خاطره‌ساز برای دورهمی‌های دوستانه و مهمانی‌های خودمانی تبدیل کرده است. در خوشمزگی‌ تمامی غذاهای کافه رستوران کارن شکی نیست. با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به این کافه رستوران زدید، حتماً سالاد کارن را امتحان کنید. در حین خوردن این سالاد خوشمزه نیز مواظب انگشت‌های خود باشید.

آدرسکیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان
شماره تماس۰۹۱۱۳۸۰۹۲۰۰
ساعات کار۸ صبح تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامkarencafe_sari@

کافه رستوران مارشو |  به‌خوشمزگی دستپخت مامان

حتماً شما هم با ما هم عقیده‌اید که هیچ ‌غذایی در دنیا با دستپخت مامان برابری نمی‌کند؛ در نتیجه اکنون که صحبت از خوراکی‌های خوشمزه شمالی به میان آمد، خالی از لطف نیست اگر به کافه رستورانی اشاره کنیم که در کنار محیطی اعیانی و شیک، غذایی خوشمزه دارد. انصافاً باید گفت طعم غذاهای کافه رستوران مارشو با غذاهای خوشمزه مامان‌پز برابری می‌کند. این کافه رستوران در یکی از منطقه‌های اعیانی ساری واقع شده است. به علاقه‌مندان کباب‌های خوشمزه پیشنهاد می‌کنیم کباب بره کافه رستوران مارشو را امتحان کنید. اگر هم اهل غذاهای گیاهی هستید، کدوپلو شمالی این رستوران، جان می‌دهد برای شما. جالب است بدانید کافه رستوران مارشو مدیر خوش‌انصافی دارد. به همین دلیل به لحاظ قیمت نیز خاطرتان جمع باشد که با یکی از ارزان ترین کافه رستوران های ساری روبه‌رو هستید.

آدرسخیابان پیام نور، بهمن غربی
شماره تماس۰۱۱۳۳۲۶۲۲۶
ساعات کار۱۲ ظهر تا ۲۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامmarshoo_food@

کافه رستوران نفیس | یکی از به‌روزترین کافه رستوران های ساری

حدود ۷‌کیلومتری جاده فرح‌آباد، کافه رستوران نفیس خودنمایی می‌کند. این کافه رستوران محیط بسیار شیک و دل‌انگیزی دارد. به لحاظ تنوع غذا نیز خاطرتان جمع باشد که با یکی از به‌روزترین کافه رستوران های ساری روبه‌رو هستید. در منوی این کافه رستوران هر غذایی که فکرش را بکنید پیدا می‌کند. برای نمونه کافی است به خورشت‌های خوشمزه‌ای مانند مرغ ترش، مرغ اناردون و مرغ آلو اشاره کنیم. کباب‌های کافه رستوران نفیس نیز نیازی به تعریف ندارد. کباب بناب، کوبیده و خوراک ماهیچه از غذاهای معروف کافه رستوران نفیس به حساب می‌آید. به ویژگی‌هایی که گفتیم، اجرای موسیقی زنده را نیز اضافه کنید. به لطف این شرایط صرف غذا در کافه رستوران نفیس به خاطره‌ای ماندگار در ذهن گردشگران تبدیل می‌شود.

آدرسجاده فرح‌آباد، بالاتر از شهید مظلومی
شماره تماس۰۹۳۹۱۵۱۱۱۷۷
ساعات کار۱۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامnafis_restaurant_sari@

کافه رستوران هتل سالار دره | از گران‌ترین کافه رستوران های ساری

هتل سالاردره، یکی از معروف‌ترین هتل‌های اطراف ساری به حساب می‌آید. این هتل امکانات اشرافی دارد که نظیر آن‌ها را در کمتر هتل ساری سراغ داریم. یکی از این امکانات، کافه رستورانی شیک با نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه است. کافه رستوران هتل سالار دره، مکانی همه‌چیز تمام برای مسافرانی است که دنبال مکانی برای صرف نوشیدنی‌های خوشمزه و گذران شب در اطراف ساری می‌گردند. به ویژگی‌هایی که گفتیم، باغی سرسبز و زیبا را هم اضافه کنید. این باغ چیزی حدود دو هکتار دارد. سفره‌خانه‌ای سنتی نیز در کافه رستوران هتل دره خودنمایی می‌کند. در این سفره‌خانه هر غذای شمالی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. انصافاً  خوراکی‌های کافه رستوران هتل دره ممکن است این مکان را در گروه گران ترین کافه رستوران های ساری قرار دهد. با این حال غم به دل خود راه ندهید؛ زیرا خوراکی‌های این کافه رستوران به اندازه‌ای خوشمزه است که به قیمت آن‌ها می‌ارزد.

آدرس۱۲کیلومتری جنوب ساری، جاده ساری به سمنان
شماره تماس۰۱۱۳۳۳۵۵۱۰۱
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.salardareh@

در این نوشته از ره بال آسمان به شهر زیبای ساری رفتیم و در کافه ها و کافی شاپ های این شهر قدم زدیم. بهترین کافه رستوران ها و کافه ها با موسیقی زنده را به شما معرفی کردیم. امیدواریم چه ساکن این شهر زیبا هستید یا مسافر آن، تجربه خوبی در این کافه ها داشته باشید. اگر هم قبلاً به هرکدام از آن‌ها رفته‌اید، خوشحال می‌شویم نظرتان را با ما و سایر مخاطبان این مجله گردشگری به اشتراک بگذارید.

کافه میلان، کافه سی فود، کافه پراگ، کافه گردو و کافه کتاب مهرگان به‌عنوان بهترین کافه‌های ساری شناخته می‌شوند.

کافه رستوران سالاردره، کافه رستوران حاج حسن، کافه رستوران ستاره نو و کافه رستوران شالی از بهترین کافه رستوران‌های ساری شناخته می‌شوند.

کافه ویونا و کافه رستوران شالی صبحانه‌های معرکه‌ای دارند.

کافه رستوران مارشو خوراکی‌هایی مخصوص علاقه‌مندان غذاهای گیاهی دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.