رستوران‌ های ساری | غذاهای خوشمزه با حال‌و‌هوای دریا

0

رستوران های ساری سفره‌ای رنگارنگ از غذاهای خوشمزه پیش روی گردشگران پهن کرده‌اند. در این رستوران‌ها بهترین خوراکی‌های محلی در کنار خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی طبخ می‌شود. این شرایط ساری را به مکانی مناسب برای شکم‌گردی تبدیل کرده است. از طرف دیگر از آنجایی که ساری سرزمین حاصلخیزی دارد. مواد غذایی استفاده‌شده در رستوران‌های این دیار همیشه تازه است. به همین دلیل گردشگری را سراغ نداریم که طعم خوش غذاهایی رستوران های این دیار در زیر زبانش مزه نکرده باشد. محبوبیت ساری در بین گردشگران و خوشمزگی غذاهای این منطقه زمینه‌ای برای ایجاد رستوران‌های بی‌شماری در ساری فراهم کرده است. از آنجایی که رسم داریم همیشه بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه گلچینی از بهترین رستوران های ساری آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه فهرست این رستوران‌ها، غذایی جانانه در ساری نوش جان کنید.

بهترین رستوران های ساری

در ساری تا چشم کار می‌کند رستوران‌های مدرن و سنتی مشاهده می‌شود. سرآشپزهای این رستوران‌ها هر کدام به پخت غذایی مشهور هستند. برای آشنایی بیشتر با این غذاها در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران مارشو

عکس رستوران مارشو

سرآشپز رستوران مارشو به‌اندازه‌ای غذاهای خوشمزه می‌پزد که آوازه این رستوران در سرتاسر استان مازندران پیچیده است. این رستوران به پخت غذاهای محلی معروف است. با این حال خوراکی‌های ایرانی و بین‌المللی نیز در منوی آن وجود دارد. این رستوران به‌لحاظ مسافت در یکی از منطقه‌های خوش‌مسیر واقع شده و به بسیاری از جاهای دیدنی ساری نزدیک است. جالب است بدانید رستوران مارشو مدیر بسیار خوش‌انصافی دارد. به همین دلیل انصافاً باید گفت غذاهای این رستوران در کنار طعم خوش،‌ قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای هم دارند. اگر به‌دنبال غذاهای محلی ساری با طعم خانگی می‌گردید، در انتخاب رستوران مارشو شک نکنید.

آدرس: ساری، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان پیام نور، (بیست‌ متری اول)، ابتدای خیابان بهمن غربی
شماره تماس: 0113326226

رستوران حاج حسن

عکس رستوران حاج حسن در ساری

امکان ندارد اهل رستوران‌گردی باشید و نام رستوران حاج حسن به گوش شما نخورده باشد. این برند در بیشتر شهرهای مهم ایران شعبه دارد. همان‌گونه که حتماً شنیده‌اید یا امتحان کرده‌اید، سرآشپزهای رستوران حاج حسن ید طولایی در پخت ماهیچه و چلو گوشت دارند. دنده‌های این رستوران نیز معرف حضور طرف‌داران غذاهای گوشتی است. رستوران حاج حسن ساری با داشتن محیطی آرام و شیک و غذایی خوشمزه به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های ساری شناخته می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده در سفر به شمال ایران سری به رستوران حاج حسن ساری بزنید. به شما قول می‌دهیم مزه خوش غذاهای این رستوران برای همیشه زیر دندان شما باقی بماند.

آدرس: مازندران، کیلومتر ۲ جاده‌ ساری به سمت نکا
شماره تماس: 01133284080

رستوران هتل سالاردره

عکس کافه رستوران های رستوران هتل سالاردره

ساری هتلی شیک‌و‌اشرافی با نام سالاردره دارد. امکانات سالاردره آن را به یکی از بهترین هتل های ساری تبدیل کرده است. یکی از این امکانات را می‌توان رستورانِ هتل سالاردره نام برد. در این هتل مجموعه غذایی مجهزی وجود دارد. یک رستوران سنتی و کافه، امکانات غذایی هتل سالاردره را به کمال رسانده است. به‌لطف این امکانات اگر دنبال شیک‌ترین و لوکس‌ترین کافه های ساری هستید یا می‌خواهید در یکی از رستوران های سنتی ساری غذایی نوش جان کنید، رستوران هتل سالاردره همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید.

آدرس: کیلومتر ۱۲ جاده ساری به سمت سمنان

رستوران شالی

عکس رستوران شالی ساری

در این قسمت از فهرست بهترین رستوران های ساری، رستورانی برای عاشقان پاساژگردی معرفی می‌کنیم. رستوران شالی فاصله کمی با مرکز خرید پردیس، یکی از بهترین مراکز خرید ساری، دارد. غذا در این رستوران به‌صورت سلف‌سرویس سرو می‌شود. به‌لحاظ غذا نیز هر خوراکی که فکرش را بکنید در منوی رستوران شالی خودنمایی می‌کند. رستوران شالی یکی از قدیمی‌ترین رستوران های این شهر است. به همین دلیل خاطرتان جمع باشد که با رستورانی خوش‌سابقه روبه‌رو هستید.

آدرس: ساری، جاده دریا، مرکز خرید پردیس
شماره تماس: 0113823000

رستوران حاج محسن

عکس رستوران حاج محسن ساری

امکان ندارد از اهالی ساری سراغ یکی از رستوران‌های درجه‌یک این شهر را بگیرید و آدرس رستوران حاج محسن را به شما ندهند. این رستوران بی‌دلیل به یکی از بهترین رستوران های ساری تبدیل نشده است. رستوران حاج محسن غذاهای پرسی و سلف‌سرویس دارد. این رستوران در محیطی دنج و جمع‌و‌جور از مشتریان پذیرایی می‌کند. سرآشپز رستوران حاج محسن انواع خوراکی‌های محلی و ایرانی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. غذاهای این رستوران به‌اندازه‌ای خوش‌عطر و طعم است که بوی خوش آن از فاصله‌ای دور به مشام می‌رسد. این رستوران فاصله کمی با مراکز خرید ساری دارد. به‌لطف این فاصله کم، پس از خوردن غذایی جانانه می‌توانید سری به این مراکز خرید بزنید و با دستی پر از سوغات ساری به دیار خود باز گردید.

آدرس: ساری، بلوار داراب
شماره تماس: 01133209960

رستوران کباب عینی

عکس رستوران کباب عینی ساری

سرآشپزهای رستوران‌ های ساری ید طولایی در پخت کباب‌های خوشمزه‌ دارند. اگر در سفر به ساری هوس کباب به سرتان زد، راه رستوران کباب عینی را در پیش بگیرید. در این رستوران هر خوراکی کبابی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. کوبیده، سلطانی، چنچه و شیشلیک از غذاهای اصلی رستوران کباب عینی به حساب می‌آید. این رستوران سالن‌ غذاخوری شیک و آرامی دارد. به‌لطف این شرایط فرصتی پیدا می‌کنید تا در سفر به ساری کبابی جانانه نوش جان کنید. رستوران کباب عینی به‌لحاظ مکان نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر این شهر واقع شده است. اگر با خرید بلیط هواپیما ساری راهی این شهر شدید و گرسنه بودید، از راننده تاکسی درخواست کنید شما را به سه‌‌راه فرح آباد برساند. در این مکان رستوران کباب عینی خودنمایی می‌کند.

آدرس: ساری، سه‌راه فرح آباد

رستوران گیلاکو

عکس رستوران گیلاکو از رستوران های سنتی ساری

در این قسمت از فهرست بهترین رستورن های ساری به یکی از شیک‌ترین رستوران‌های این شهر رسیدیم. سرآشپز رستوران گیلاکو خوشمزه‌ترین غذاهای محلی استان گیلان را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. در این رستوران چندین سالن غذاخوری وجود دارد. به همین دلیل اگر به‌دنبال رستوران های سنتی ساری هستید یا می‌خواهید در کافه رستوران های ساری غذایی جانانه نوش جان کنید، رستوران گیلاکو انتخاب مناسبی برای شماست. سرآشپز این رستوران هر غذایی که فکرش را بکنید، مهیا می‌کند. نزدیک به ۳۰ غذای گیلانی و ۱۵ خوراکی خوشمزه ایرانی در این رستوران طبخ می‌شود. در قسمتی از این رستوران نیز فروشگاهی برای عرضه کلوچه‌های خوشمزه و سوغات رشت وجود دارد. به همین دلیل صرف غذا در رستوران گیلاکو برای شما هم فال است و هم تماشا.

آدرس: ساری، خیابان پیروزی، قبل از میدان سلمان فارسی
شماره تماس: ۰۰۱۱۳۳۳۴۲۲۲۱

رستوران سی فود

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید که حیف است راهی شمال شوید و غذای دریایی نخورید. برای خوردن این خوراکی‌های خوشمزه جایی بهتر از رستوران سی فود در ساری پیدا نمی‌کنید. در این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی عرضه می‌شود. سرآشپز رستوران سی‌ فود تخصص ویژه‌ای برای پخت انواع میگو، ماهی و خرچنگ دارد. در کنار این خوراکی‌های دریایی، رستوران سی فود، سوشی نیز آماده می‌کند. جالب است بدانید رستوران سی فود، تنها رستوران ساری است که سوشی می‌پزد. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه دریایی، محیطی زیبا و آرامش‌بخش دارد. اگر راهی ساری شده‌اید و می‌خواهید در کمال آرامش غذای دریایی نوش جان کنید، حتماً سری به رستوران سی فود به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های ساری بزنید.

آدرس: ساری، بلوار دانشگاه

رستوران سنتی کارن

عکس رستوران کارن از رستوران های سنتی ساری

رستوران سنتی کارن، رستورانی همه‌چیزتمام است. این رستوران در کنار سالن‌ غذاخوری مدرن، مکانی سنتی و کافه‌ای شیک دارد. در کنار این امکانات چشمگیر، آلاچیق‌های دل‌بازی با منظره‌ای تماشایی در محیط بیرون رستوران سنتی کارن تعبیه شده است. اگر در ساری هوس غذای محلی کردید و خواستید در یکی از رستوران های سنتی ساری، غذایی خوشمزه به بدن بزنید، رستوران سنتی کارن را حتماً امتحان کنید. در این رستوران بهترین غذاهای محلی به‌همراه خوراکی‌های ایرانی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. کافه این رستوران نیز با نوشیدنی‌های گوارا پذیرای گردشگران است. این شرایط صرف غذا در رستوران سنتی کارن را به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی در ذهن گردشگران تبدیل خواهد کرد. در حین غذاخوردن در این رستوران حتماً مواظب انگشتانتان باشید!

آدرس: ساری، کیلومتر ۲ جاده فرح‌آباد، قبل از دوربرگردان
شماره تماس: 09113809200

رستوران اکبر جوجه

عکس رستوران اکبر جوجه ساری

اکبر جوجه یکی دیگر از برندهای معتبر غذاییِ ایران است که در شهرهای بزرگ شعبه دارد. جالب است بدانید آوازه غذاهای خوشمزه این برند به بیرون از ایران هم رسیده. یکی از شعبه‌های اکبر جوجه در ساری قرار دارد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید جوجه‌های این رستوران شهره خاص و عام است. از آنجایی که با رستورانی زنجیره‌ای روبه‌رو هستیم، تمامی شعبه‌های این رستوران استانداردهای قابل‌توجهی دارند. به‌لحاظ طعم جوجه نیز بعید می‌دانیم غذای رستوران دیگری با جوجه‌های اکبر جوجه برابری کند. به همین دلیل امکان ندارد جایی صحبت از بهترین رستوران های ساری مطرح شود و نامی از رستوران اکبر جوجه به میان نیاید. اگر با تعریف‌و‌تمجید‌های ما از اکبر جوجه به هوس افتادید تا در سفر به ساری، جوجه‌ای جانانه نوش‌جان کنید، حتماً‌ سری به رستوران اکبر جوجه بزنید.

آدرس: ساری، کمربندی غربی، روبه‌روی میدان بار

رستوران خانه پدری

به علاقه‌مندان رستوران های سنتی ساری پیشنهاد می‌کنیم حتماً رستوران خانه پدری را به فهرست گردشگری خود اضافه کنند. این رستوران محیطی کاملاً‌ سنتی و خاطره‌انگیز دارد. به‌لحاظ مسیر نیز رستوران خانه پدری، یکی از خوش‌مسیرترین رستوران های ساری است. این رستوران به‌لحاظ سابقه نیز یکی از قدیمی‌های ساری به حساب می‌آید. کباب‌های لذیذ و خوشمزه، خورشت‌های محلی و ایرانی و دیزی‌های پرگوشت از غذاهای ویژه رستوران خانه پدری به حساب می‌آید. در کنار این غذاهای خوشمزه، دنده‌های کبابی رستوران خانه پدری نیز اسم‌و‌رسم خوبی در بین شکم‌گردها پیدا کرده است. رستوران خانه پدری پارکینگ اختصاصی دارد و از دکوراسیون داخلی زیبایی بهره می‌برد. کسی را سراغ نداریم که راهی این رستوران شود و ناراضی از آن بیرون بیاید. تجربه صرف غذا در رستوران خانه پدری جذابیت سفر به شمال را تکمیل می‌کند.

آدرس: ساری، خیابان مازیار، خیابان امیرکبیر
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۳۱۴۹۳۴

رستوران باغ فردوس

اگر می‌خواهید خودتان را در سفر به ساری حسابی تحویل بگیرید و غذایی شاهانه نوش‌جان کنید، حتماً سری به رستوران باغ فردوس ساری بزنید. سرآشپز این رستوران ید طولایی در پخت شیشلیک‌های خوشمزه دارد. به‌لحاظ غذا نیز در منوی این رستوران، هر خوراکی محلی و ایرانی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. محیط داخلی رستوران باغ فرودس بسیار زیبا و تماشایی است. این رستوران در روزهای تعطیل حسابی شلوغ می‌شود. با این حال قسمتی وی‌.‌آی.‌پی (VIP) دارد که دنج و خلوت است.

انصافاً باید اعتراف کنیم رستورن باغ فردوس نسبت به دیگر رستوران های ساری قیمتی گران‌ دارد. اما غذاهای این رستوران‌ به‌اندازه‌ای خوشمزه است که به قیمتش می‌ارزد. این رستوران چندین سالن‌ غذاخوری با نام‌های شبستان، آلاچیق، رستوران سنتی، رستوران فرنگی، کبابسرا و کافی شاپ دارد. قسمتی از رستوران باغ فردوس به پرندگان اختصاص داده شده است. در این قسمت پرنده‌های خوش‌الحان نگهداری می‌شوند تا در حین صرف غذای گردشگران برای آن‌ها نغمه‌سرایی کنند.

آدرس: ساری، جاده دریا، کیلومتر ۶
شماره تماس: 01133032254

رستوران ایتالیایی میلان

عکس رستوران ایتالیایی میلان

خالی از لطف نیست اگر در بین بهترین رستوران های ساری، رستورانی متفاوت را امتحان کنید. به همین دلیل در این قسمت به رستوران ایتالیایی میلان اشاره می‌کنیم. همان‌گونه می‌دانید آوازه غذاهای خوشمزه ایتالیایی گوش فلک را کر کرده است. رستوران ایتالیایی میلان در ساری، گلچینی از این غذاهای خوشمزه را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. سرآشپز این رستوران لازانیاهایی می‌پزد که در عمرتان نخورده‌اید. سوپ مخصوص ایتالیایی و سالاد سزار نیز از دیگر خوراکی‌های خوشمزه رستوران ایتالیایی میلان به حساب می‌آید.

این رستوران استیک‌های بسیار خوشمزه‌ای دارد و پنیز موزارلای آن شهره خاص‌و‌‌عام است. محیط داخلی رستوران ایتالیایی میلان، طراحی شیک و مشتری‌پسندی دارد. در سالن‌ غذاخوری این رستوران می‌توانید در کمال آرامش، غذایی ایتالیایی به بدن بزنید. این رستوران در کنار غذاهای ایتالیایی، خوراکی‌های فست‌فودی نیز دارد؛ در نتیجه اگر دنبال بهترین فست فودهای ساری می‌گردید، رستوران ایتالیایی میلان را به یاد داشته باشید.

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، انتهای خیابان پیوندی
شماره تماس: ۰۱۱۳۶۶۱۳۰۱۷

رستوران ساحلی پارمیس

عکس رستوران ساحلی پارمیس در ساری

مجتمع گردشگری پارمیس یکی از معروف‌ترین مکان‌های ساری برای سیاحان به حساب می‌آید. در این مجتمع رستورانی با نام پارمیس وجود دارد که معرف حضور گردشگران است. رستوران ساحلی پارمیس فضای باز و ایوانی زیبا دارد. همان‌گونه که متوجه شده‌اید نمای سالن‌ غذاخوری این رستوران رو به دریای زیبای خزر است. سرآشپز این رستوران خوشمزه‌ترین کباب‌ها و خورشت‌های ایرانی و محلی را برای مشتریان آماده می‌کند. جالب است بدانید رستوران ساحلی پارمیس به‌لحاظ قیمت غذا نیز در ساری نظیر ندارد. مشتریان همیشه از خوش‌انصافی مدیریت این رستوران تعریف کرده‌اند. به همین دلیل بدون نگرانی برای قیمت گزاف غذا، می‌توانید با خیال‌راحت خوراکی‌های خوشمزه رستوران ساحلی پارمیس را امتحان کنید.

آدرس: ساری، ساحل خزر آباد

رستوران برنجی

غذای خوشمزه، محیطی آرام و قیمتی مناسب از ویژگی‌هایی است که هر مشتری دنبال آن است. تمامی این ویژگی‌ها در رستوران برنجی ساری فراهم شده است. در این رستوران پلویی خوشمزه با خورشت‌های متنوع پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. کباب‌های لذیذ و جوجه‌های خوش‌طعم از دیگر غذاهای رستوران برنجی ساری به حساب می‌آید. این رستوران غذاهای محلی خوشمزه‌ای نیز دارد. به‌لحاظ مسافت نیز رستوران برنجی چندان از ایستگاه قطار ساری دور نیست. به همین دلیل اگر با خرید بلیط قطار ساری به این شهر رسیده‌اید و حسابی گرسنه هستید، مسیر رستوران برنجی ساری را در پیش بگیرید. بعد از صرف غذایی خوشمزه در این رستوران، می‌توhنید به دیگر جاهای دیدنی ساری مانند دشت ناز ساری سر بزنید و حسابی گردش کنید. برای آشنایی با دیگر مکان های دیدنی ساری، مطالعه راهنمای سفر ساری، خالی از لطف نیست.

آدرس: جاده فرح آباد، به طرف دریا، بعد از هتل نارنج
شماره تماس: ۰۹۲۱۴۲۴۷۴۲۳

رستوران سنتی نفیس

عکس رستوران سنتی نفیس

لذت خوردن غذاهای محلی ساری با صرف خوراکی در رستورانی با محیطی سنتی دوچندان می‌شود. این رستوران آلاچیق‌های دل‌بازی با نمایی تماشایی دارد. به‌لطف این شرایط می‌توانید در محیطی باز بنشینید و با خوردن غذاهای سنتی ساری، حسابی شکم‌گردی کنید. در قسمتی از سالن غذاخوری رستوران سنتی نفیس، مکانی به سلف سرویس این رستوران اختصاص یافته است. در این مکان خوراکی‌های خوشمزه صف‌ کشیده‌اند و منتظر شما هستند. به گردشگرانی که در سفر به شمال دنبال رستوران های سنتی ساری می‌گردند، رستوران سنتی نفیس را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: ساری، جاده فرح آباد
شماره تماس: ۰۹۳۹۱۵۱۱۱۷۷

کافه رستوران های ساری

کافه‌گردی لذتی است که گردشگران اهل دل، قدر آن را می‌دانند. خوشبختانه در ساری تا دلتان بخواهد کافه شیک و درجه‌یک وجود دارد. به همین دلیل حیف است که سری به این کافه‌ها نزنید. کافه‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از بهترین کافه رستوران های ساری به حساب می‌آیند.

کافه لنج

لاته‌های کافه لنج آوازه‌ای در سرتاسر ساری به هم زده است. در کنار لاته‌های خوشمزه، انواع کیک، شکلات‌داغ، شِیک، کافه گلاسه و قهوه در کافه لنج سرو می‌شود. این کافه محیطی دنج و دوست‌داشتنی دارد. باریستای کافه لنج، قهوه‌های ترکی درست می‌کند که در عمرتان نخورده‌اید. کافه لنج ساری یکی از پاتوق‌های معروف اهالی این شهر است. محبوبیت این کافه بی‌دلیل نیست. در این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، غذاهای فست‌فودی نیز طبخ می‌شود. تمامی این ویژگی‌ها کافه لنج را به یکی از بهترین کافه رستوران های ساری تبدیل کرده است.

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، روبه‌روی خیابان سعدی (نبش فرهنگ ۱۴)
شماره تماس: ۰۹۰۱۵۰۳۵۷۵

کافه آش

عکس کافه آش ساری

برای شما از طعم خوش غذاهای رستوران ایتالیایی میلان در ساری گفتیم. کافه آش در چند قدمی این رستوران قرار دارد. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، آش‌های خوشمزه‌ای دارد. در کنار آش‌های محلی، انواع غذاهای پلویی و خورشتی در کافه آش طبخ می‌شود. سرآشپز این کافه تخصص ویژه‌ای در پخت زرشک پلو دارد. انصافاً باید اعتراف کرد از کنار حلیم‌ بادمجان‌های این کافه نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. کافه آش به‌لحاظ موقعیت مکانی در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر ساری واقع شده است. به‌لطف این شرایط اگر با خرید بلیط اتوبوس ساری راهی این شهر شده‌اید، می‌توانید با اولین تاکسی خودتان را به این کافه برسانید و در یکی از بهترین کافه رستوران های ساری، کاسه‌ای آش گرم نوش‌جان کنید.

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، روبه‌روی پیوند ۳
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۶۷۶۶۱

کافه کنج

نوشیدن فنجانی قهوه در کافه‌ای دنج خستگی را از تن گردشگران بیرون می‌کند. کافه کنج شرایطی مناسب برای استراحت و قهوه‌خوردن دارد. در این کافه بهترین قهوه‌های ترک، اسپرسو، آمریکانو، قهوه‌‌های دم‌شده فرانسوی، آیس لاته، آیس‌ کارامل و آیس‌موکا سرو می‌شود. در کنار این نوشیدنی‌های گوارا، باریستای کافه کنج شکلات‌ داغ‌های بسیار خوشمزه‌ای آماده می‌کند. از کنار کیک‌های کافه کنج نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. اگر اهل قهوه و نوشیدنی‌های گرم نیستید، می‌توانید آبمیوه‌ و اسموتی‌های کافه کنج ساری را امتحان کنید. خوراکی‌های کافه کنج فقط به نوشیدنی ختم نمی‌شود. برگرهای آبدار و مرغ سرخ‌شده در کنار بشقاب‌داغ و رُست بیف از دیگر خوراکی‌های خوش‌طعم کافه کنج به حساب می‌‌آید. این خوراکی‌ها کافه کنج را به یکی از بهترین کافه رستوران های ساری تبدیل کرده است.

آدرس: ساری، بلوار داراب، ابتدای خیابان سعدی
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۳۰۳۸۸۱

فست فودهای ساری

فست فودهای ساری با خوراکی‌های خوشمزه در گوشه‌و‌کنار این شهر پراکنده‌‌اند. فایده غذاهای فست‌فودی در سفر این است که وقت زیادی را از گردشگران نمی‌گیرد. انصافاً از طعم خوشمزه این خوراکی‌ها هم نمی‌توان به‌راحتی گذشت. برای اینکه فست فودهای ساری را در سفر به این شهر راحت پیدا کنید، در ادامه به چند فست فود معروف این شهر اشاره می‌کنیم.

پیتزا پوپو

پیتزا پوپو با پیتزاهای خوشمزه توانسته به‌راحتی جای خود را در فهرست بهترین فست فودهای ساری باز کند. این پیتزافروشی خوراکی‌ها را در کمترین زمان ممکن آماده می‌کند. پیتزا پوپو سالن‌ غذاخوری معمولی دارد. با این حال اگر عجله دارید می‌توانید از پیتزاهای بیرون‌بر این رستوران سفارش دهید. پیتزا پوپو مدعی است که خوراکی‌ها را با مواد اولیه سالم و باکیفیت درست می‌کند. به همین دلیل نیز پیتزاهای خوشمزه‌ای دارد. این پیتزاها به‌لحاظ ابعاد نیز حسابی پُروپیمان است و مشتری را کاملاً سیر می‌کند.

آدرس: ساری، روبه‌روی پارک آفتاب
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۶۴۱۴۴

فست فود بروکلی

انواع پیتزا، رویال‌ برگر، هات‌داگ، فِرنچ‌فرای، بقاب داغ و هر خوراکی فست فودی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید در منوی فست فود بروکلی پیدا می‌کنید. سرآشپز این فست فود، غذاها را در کمترین زمان ممکن در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به همین دلیل اگر گرسنه هستید و می‌خواهید راهی یکی فست‌ فودهای ساری شوید، فست فود بروکلی را پیشنهاد می‌کنیم.

آدرس: ساری، خیابان فرهنگ، خیابان پیوندی، روبه‌روی کوچه پیوند ۴
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۴۰۴۷۹

برگر کمپانی

علاقه‌مندان غذاهای فست فودی که خوراکی‌های برگر کمپانی را امتحان کرده‌اند، مدعی هستند این فست فود حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برگرهای این مرکز غذایی، شهرت خاصی برای برگر کمپانی در بین فست فودهای ساری ایجاد کرده است. برگر کمپانی در کنار برگرهای خوشمزه و آبدار، ساندویچ‌های خوشمزه‌ دیگری هم دارد. اگر در ساری هوس برگر کردید و می‌خواستید سریعاً خوراکی خوشمزه‌ای به بدن بزنید، حتماً برگر کمپانی را امتحان کنید.

آدرس: ساری، خیابان سلمان فارسی، کوچه ناصح
شماره تماس: ۰۱۱۳۳۱۰۸۶۸۶

رستوران های ساری با ویژگی‌های خاص و سفره‌هایی رنگارنگ چشم‌انتظار گردشگران هستند. امیدواریم به‌لطف اطلاعاتی که از این رستوران‌ها با شما در میان گذاشتیم، سفری سرشار از خوراکی‌های خوشمزه را در ساری تجربه کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از سفر به ساری دارند، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبانمان به اشتراک بگذارید.

رستوران سی فود خوراکی‌های دریایی درست می‌کند.

رستوران حاج حسن یکی از بهترین رستوران‌های ساری است که چلوگوشت‌های معرکه‌ای دارد.

رستوران گیلاکو خوراکی‌های سنتی خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

کافه لنج، آش و حلیم بادمجان‌های خوشمزه‌ای دارد.

پیتزا پوپو خوشمزه‌ترین پیتزاهای ساری را پیش روی مشتریان قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.